Μεγάλα Κλασικά Films: "Δόκτωρ Τζέκυλ και Μίστερ Χάιντ" του VICTOR FLEMING
Αγαπημένοι μου Φίλοι και Φίλες
Η Πρώτη θεματική ανάρτηση της καινούργιας χρονιάς είναι Παρουσίαση Ταινίας.
Και μάλιστα ξεκινάμε από τον συλλεκτικό Κλασικό Κινηματογράφο
Η Πρώτη θεματική ανάρτηση της καινούργιας χρονιάς είναι Παρουσίαση Ταινίας.
Και μάλιστα ξεκινάμε από τον συλλεκτικό Κλασικό Κινηματογράφο
Στην δεκαετία του 1940 θα πάμε λοιπόν στα Μεγάλα Films του Hollywood και θα παρακολουθήσουμε μια ταινία για την οποία ήδη σας έχω κάνει μια γενική αναφορά σε προηγούμενη ανάρτηση.
Ο Δόκτωρ Τζέκυλ και Χάιντ στον Κινηματογράφο
Θέμα κλασικό από αυτά που σημάδεψαν ανεξίτηλα την παγκόσμια λογοτεχνία.
Θέμα που εγγυάται την απόλυτη εξασφάλιση μιας σεναριακής βάσης πάνω στην οποία μπορεί να αναπτυχθεί μια σπουδαία ταινία.
Ο Σκηνοθέτης του θρυλικού "ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ", και του "Ο ΜΑΓΟΣ ΤΟΥ ΟΖ"
VICTOR FLEMING
Σκηνοθετεί και δημιουργεί το:
"ΔΟΚΤΩΡ ΤΖΕΚΥΛ και ΜΙΣΤΕΡ ΧΑΫΝΤ"
Βασισμένο στο θρυλικό έργο του
ROBERT LUIS STEVENSON
και σε Σεναριακή Διασκευή: JOHN LEE MAHIN
Μια κινηματογραφική δημιουργία που άφησε το δικό της ξεχωριστό αποτύπωμα στην ιστορία του Κινηματογράφου.
Σε όλα τα επίπεδα: Δημιουργία, Σκηνοθεσία, Αφήγηση, Ατμόσφαιρα και φυσικά τέλος απίστευτες ερμηνείες.
Βέβαια, για τους εραστές του πρωτότυπου έργου, στο Βιβλίο του Stevenson οι αλλαγές στην πλοκή είναι πάρα πολύ μεγάλες (Δεν ξέρω ειλικρινά γιατί γίνεται αυτό σχεδόν σε όλα τα έργα αλλά δεν είναι της παρούσης να το συζητήσουμε) αλλά αυτό δεν αναιρεί την μεγάλη αισθητική και καλλιτεχνική αξία του φιλμ.
Πρεμιέρα: Σεπτέμβρης 1941
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Παραγωγή: VICTOR FLEMING & VICTOR SAVILLE
Μουσική: FRANZ WAXMAN
Κινηματογράφιση: JOSEPH RUTTERNBERG
Διακόσμηση: EDWIN WILLIS
Ενδυματολογία: ADRIAN
Make Up: JACK DAWN
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
Χώρος Δράσης της ταινίας και το Φιλοσοφικό της ερέθισμα
Ο Χώρος δράσης της ταινίας παντρεύεται με αυτόν του βιβλίου. Βρισκόμαστε στο Λονδίνο, στο τέλος του 19ου αιώνα.
Το γνωστό χωρικό περιβάλλον, η αρχιτεκτονική, ο διάκοσμος και μαζί με όλα αυτά το δοσμένο κοινωνιολογικό περιβαλλον.
Το Λυκαυγές του 20ου αιώνα βρίσκει την Ανθρωπότητα μπροστά σε μεγάλες φιλοσοφικές προκλήσεις. Προκλήσεις που αφορούν τις μεγάλες επιστημονικές ανακαλύψεις της νέας εποχής και τις επιδράσεις που αυτές ασκούν στην ανθρώπινη σκέψη.
Η Εμφάνιση της Ψυχανάλυσης, η συνεχής διαπάλη της σκέψης με το θέμα της Ηθικής. Το νόημα του "καλού και του κακού" στην Ηθική ήταν καίρια ζητήματα εκείνης της εποχής.
Η Ανθρώπινη παρέμβαση, αυτή που αναζητούσε να παρέμβει με τρόπο βίαιο στην ισορροπία που βάζει η φύση απειλεί να δυναμιτίσει και να καταστρέψει το ανθρώπινο οικοδόμημα.
Ο ROBERT LUIS STEVENSON αυτό το θέμα θίγει στο Μυθιστόρημά του.
Και το κάνει με τρόπο πραγματικά συγκλονιστικό και θορυβώδη. Σε σημείο που μας προειδοποιεί με εφιαλτικό τρόπο για την παραβίαση της "κόκκινης γραμμής" της φύσης.
Η ΠΛΟΚΗ
O Δρ. Τζέκυλ, φιλόδοξος γιατρός και τολμηρός στις απόψεις του είναι ένας άνθρωπος αφιερωμένος στην επιστήμη του.
Στην προσωπική του ζωή ζει, ως εργένης ακόμα, στο μεγάλο του σπίτι με τον Μπάτλερ του, τον Πουλ.
Είναι ερωτευμένος με την νεαρή όμορφη κοπέλα BEATRIX EMERY, η οποία ζει τον έρωτά τους με τόλμη για την εποχή. Ο Πατέρας της, SIR CHARLES EMERY, σέβεται και εκτιμά τον μέλλοντα γαμπρό του αλλά προσπαθεί να "τιθασεύσει" την τόλμη της σχέσης τους καθώς ο συντηρητικός εκκλησιαστικός περίγυρος πιέζει ασφυκτικά.
Σε κάποια τυχαία του έξοδο με ένα του φίλο,ένα βράδυ ο Δρ. Τζέκυλ γνωρίζει στο δρόμο την όμορφη νεαρή IVY PETERSON, η οποία εργάζεται σε ένα Μπαρ της περιοχής.
Η Νεαρή IVY, φλερτάρει έντονα τον Γιατρό προσπαθώντας να εκμαιεύσει την ερωτική του συντροφιά, χωρίς όμως επιτυχία.
Ο Δρ. Τζέκυλ όμως έχει μια εμμονή στις έρευνές του, που τον φέρνει σε άμεση ρήξη με την εκκλησιαστική και επιστημονική κοινότητα. Κάνει κάποια πειράματα στα οποία προσπαθεί να απομονώσει το στοιχείο του "ΚΑΚΟΥ" από τον άνθρωπο.
Αρχικά αντικείμενα των πειραμάτων του είναι τα ποντίκια αλλά μετά κάνει το μεγάλο βήμα να γίνει ο ίδιος αντικείμενο πειράματος.
Εκεί αρχίζει ο Εφιάλτης.
Το πείραμα απελευθερώνει το "ΚΑΚΟ" στον χαρακτήρα του Δρ. Τζέκυλ και φέρνει στην επιφάνεια ένα ηθικό τέρας. Τον άλλο του εαυτό. Τον Κύριο Χάιντ.
Του οποίου η δράση αρχίζει και ξεπερνά κάθε όριο κακίας και καταστροφής.
Οι δύο Γυναίκες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στη ζωή των δύο μορφών του Δρ. Τζέκυλ.
Η Συνέχεια θα είναι τραγική με συγκλονιστική κορύφωση.
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
Ο VICTOR FLEMING έχει την ευλογία να έχει επιστρατεύσει στους κορυφαίους πρωταγωνιστικούς του ρόλους, τρία τεράστια ονόματα του Hollywood της εποχής.
Στα 41 του χρόνια ο Διάσημος Αμερικάνος Ηθοποιός δίνει δύο από τους ερμηνευτικούς χαρακτήρες που σημάδεψαν την τεράστια διαδρομή του.
Σε διπλό ρόλο στην ταινία.
Ως Δρ. Τζέκυλ: ο παθιασμένος γιατρός, ο ερευνητής, ο καλοκάγαθος γοητευτικός άντρας, ο ερωτευμένος άντρας, και
Ως κ. Χάιντ: η τερατώδης μορφή του ανθρώπου που εκφράζει το alter ego. Βουτηγμένος στην κακία, στην μοχθηρία και στην βιαιότητα.
Ερμηνεία ζωής δύο αντίθετων βιωμάτων που κάποια στιγμή θα ενωθούν για να συγκρουστούν φτάνοντας στο κορυφαίο τέλος.
Ότι και να πει κανείς για την Σκανδιναβή Ιέρεια του Κινηματογράφου είναι λίγα.
Στα 26 της χρόνια ερμηνεύει έναν χαρακτήρα που μετέπειτα θα λέγαμε τον εγκατέλειψε η μεγάλη Ηθοποιός.
Ως IVY PETERSON, μια νεαρή "ελαφριά" γυναίκα των μπαρ της εποχής. Που όμως, με καταπληκτικό τρόπο, αλλάζει όλη την προσωπικότητά της, η σχέση της με τον κ. Χάιντ.
Εκεί η Ingrid είναι πραγματικά εκπληκτική.
Στην αρχή της λαμπερής καριέρας της η μοναδική και εκτυφλωτική Lana, στα 20 της χρόνια, ερμηνεύει την Beatrix Emery. Την μνηστή του Δρ. Τζέκυλ.
Ένας ρόλος κομμένος και ραμμένος στην προσωπικότητά της. Λαμπερή, χαρούμενη, ανατρεπτική. Μια γυναίκα που αγαπάει, που διψάει για ζωή και διεκδικεί .
Εξαίρετη πραγματικά.
Σίγουρα, φίλες και φίλοι, ο θεατής της ταινίας, δεν θα πρέπει να έχει δίπλα του το Βιβλίο του Robert Louis Stevenson καθώς θα διαπιστώσει ότι ναι μεν η κεντρική ιδέα είναι απόλυτα ίδια, όμως τα πρόσωπα και η πλοκή ουδεμία σχέση έχουν με το πρωτότυπο έργο.
Αυτό φυσικά δεν μας εμποδίζει να έχουμε εμπρός στα εμβρόντητα μάτια μας μια συγκλονιστική ταινία με ερμηνείες που θα σας συναρπάσουν σε ένα μοτίβο που ταιριάζει σε πραγματικούς εραστές του κινηματογράφου και συλλέκτες.
Η Εποχή των μεγάλων μορφών του Κινηματογράφου. Οι εκτυφλωτικές ερμηνείες, οι προσωπικότητες εκείνες που χάραξαν ιστορία.
Με αυτήν την παρατήρηση κλείνουμε εδώ την πρώτη μας παρουσίαση για το 2019 με μια ταινία αφιερωμένη στις δραματικές αναζητήσεις της ανθρώπινης σκέψης που τον οδήγησαν σε σκοτάδια και εφιάλτες στον αγώνα του να δαμάσει τις δυνάμεις της φύσης.
ROBERT LUIS STEVENSON
και σε Σεναριακή Διασκευή: JOHN LEE MAHIN
Μια κινηματογραφική δημιουργία που άφησε το δικό της ξεχωριστό αποτύπωμα στην ιστορία του Κινηματογράφου.
Σε όλα τα επίπεδα: Δημιουργία, Σκηνοθεσία, Αφήγηση, Ατμόσφαιρα και φυσικά τέλος απίστευτες ερμηνείες.
Βέβαια, για τους εραστές του πρωτότυπου έργου, στο Βιβλίο του Stevenson οι αλλαγές στην πλοκή είναι πάρα πολύ μεγάλες (Δεν ξέρω ειλικρινά γιατί γίνεται αυτό σχεδόν σε όλα τα έργα αλλά δεν είναι της παρούσης να το συζητήσουμε) αλλά αυτό δεν αναιρεί την μεγάλη αισθητική και καλλιτεχνική αξία του φιλμ.
Πρεμιέρα: Σεπτέμβρης 1941
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Παραγωγή: VICTOR FLEMING & VICTOR SAVILLE
Μουσική: FRANZ WAXMAN
Κινηματογράφιση: JOSEPH RUTTERNBERG
Διακόσμηση: EDWIN WILLIS
Ενδυματολογία: ADRIAN
Make Up: JACK DAWN
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
SPENCER TRACY στο ρόλο του Δόκτωρος Τζέκυλ |
SPENCER TRACY επίσης στο ρόλο του Κυρίου Χάιντ |
INGRID BERGMAN στο ρόλο της IVY PETERSON |
LANA TURNER στο ρόλο της BEATRIX EMERY |
DONALD CRISP στο ρόλο του SIR CHARLES EMERY |
IAN HUNTER στο ρόλο του Δρ. JOHN LANYON |
PETER GODFREY στο ρόλο του POOL Μπάτλερ του Δρ. Τζέκυλ |
Χώρος Δράσης της ταινίας και το Φιλοσοφικό της ερέθισμα
Ο Χώρος δράσης της ταινίας παντρεύεται με αυτόν του βιβλίου. Βρισκόμαστε στο Λονδίνο, στο τέλος του 19ου αιώνα.
Το γνωστό χωρικό περιβάλλον, η αρχιτεκτονική, ο διάκοσμος και μαζί με όλα αυτά το δοσμένο κοινωνιολογικό περιβαλλον.
Το Λυκαυγές του 20ου αιώνα βρίσκει την Ανθρωπότητα μπροστά σε μεγάλες φιλοσοφικές προκλήσεις. Προκλήσεις που αφορούν τις μεγάλες επιστημονικές ανακαλύψεις της νέας εποχής και τις επιδράσεις που αυτές ασκούν στην ανθρώπινη σκέψη.
Η Εμφάνιση της Ψυχανάλυσης, η συνεχής διαπάλη της σκέψης με το θέμα της Ηθικής. Το νόημα του "καλού και του κακού" στην Ηθική ήταν καίρια ζητήματα εκείνης της εποχής.
Η Ανθρώπινη παρέμβαση, αυτή που αναζητούσε να παρέμβει με τρόπο βίαιο στην ισορροπία που βάζει η φύση απειλεί να δυναμιτίσει και να καταστρέψει το ανθρώπινο οικοδόμημα.
Ο ROBERT LUIS STEVENSON αυτό το θέμα θίγει στο Μυθιστόρημά του.
Και το κάνει με τρόπο πραγματικά συγκλονιστικό και θορυβώδη. Σε σημείο που μας προειδοποιεί με εφιαλτικό τρόπο για την παραβίαση της "κόκκινης γραμμής" της φύσης.
Η ΠΛΟΚΗ
O Δρ. Τζέκυλ, φιλόδοξος γιατρός και τολμηρός στις απόψεις του είναι ένας άνθρωπος αφιερωμένος στην επιστήμη του.
Στην προσωπική του ζωή ζει, ως εργένης ακόμα, στο μεγάλο του σπίτι με τον Μπάτλερ του, τον Πουλ.
Είναι ερωτευμένος με την νεαρή όμορφη κοπέλα BEATRIX EMERY, η οποία ζει τον έρωτά τους με τόλμη για την εποχή. Ο Πατέρας της, SIR CHARLES EMERY, σέβεται και εκτιμά τον μέλλοντα γαμπρό του αλλά προσπαθεί να "τιθασεύσει" την τόλμη της σχέσης τους καθώς ο συντηρητικός εκκλησιαστικός περίγυρος πιέζει ασφυκτικά.
Σε κάποια τυχαία του έξοδο με ένα του φίλο,ένα βράδυ ο Δρ. Τζέκυλ γνωρίζει στο δρόμο την όμορφη νεαρή IVY PETERSON, η οποία εργάζεται σε ένα Μπαρ της περιοχής.
Η Νεαρή IVY, φλερτάρει έντονα τον Γιατρό προσπαθώντας να εκμαιεύσει την ερωτική του συντροφιά, χωρίς όμως επιτυχία.
Ο Δρ. Τζέκυλ όμως έχει μια εμμονή στις έρευνές του, που τον φέρνει σε άμεση ρήξη με την εκκλησιαστική και επιστημονική κοινότητα. Κάνει κάποια πειράματα στα οποία προσπαθεί να απομονώσει το στοιχείο του "ΚΑΚΟΥ" από τον άνθρωπο.
Αρχικά αντικείμενα των πειραμάτων του είναι τα ποντίκια αλλά μετά κάνει το μεγάλο βήμα να γίνει ο ίδιος αντικείμενο πειράματος.
Εκεί αρχίζει ο Εφιάλτης.
Το πείραμα απελευθερώνει το "ΚΑΚΟ" στον χαρακτήρα του Δρ. Τζέκυλ και φέρνει στην επιφάνεια ένα ηθικό τέρας. Τον άλλο του εαυτό. Τον Κύριο Χάιντ.
Του οποίου η δράση αρχίζει και ξεπερνά κάθε όριο κακίας και καταστροφής.
Οι δύο Γυναίκες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στη ζωή των δύο μορφών του Δρ. Τζέκυλ.
Η Συνέχεια θα είναι τραγική με συγκλονιστική κορύφωση.
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
Ο VICTOR FLEMING έχει την ευλογία να έχει επιστρατεύσει στους κορυφαίους πρωταγωνιστικούς του ρόλους, τρία τεράστια ονόματα του Hollywood της εποχής.
Spencer Tracy με τις κορυφαίες του: Ingrid Bergman (αριστερά) και Lana Turner (δεξιά) |
SPENCER TRACY |
Στα 41 του χρόνια ο Διάσημος Αμερικάνος Ηθοποιός δίνει δύο από τους ερμηνευτικούς χαρακτήρες που σημάδεψαν την τεράστια διαδρομή του.
Σε διπλό ρόλο στην ταινία.
Ως Δρ. Τζέκυλ: ο παθιασμένος γιατρός, ο ερευνητής, ο καλοκάγαθος γοητευτικός άντρας, ο ερωτευμένος άντρας, και
Ως κ. Χάιντ: η τερατώδης μορφή του ανθρώπου που εκφράζει το alter ego. Βουτηγμένος στην κακία, στην μοχθηρία και στην βιαιότητα.
Ερμηνεία ζωής δύο αντίθετων βιωμάτων που κάποια στιγμή θα ενωθούν για να συγκρουστούν φτάνοντας στο κορυφαίο τέλος.
INGRID BERGMAN |
Στα 26 της χρόνια ερμηνεύει έναν χαρακτήρα που μετέπειτα θα λέγαμε τον εγκατέλειψε η μεγάλη Ηθοποιός.
Ως IVY PETERSON, μια νεαρή "ελαφριά" γυναίκα των μπαρ της εποχής. Που όμως, με καταπληκτικό τρόπο, αλλάζει όλη την προσωπικότητά της, η σχέση της με τον κ. Χάιντ.
Εκεί η Ingrid είναι πραγματικά εκπληκτική.
LANA TURNER |
Ένας ρόλος κομμένος και ραμμένος στην προσωπικότητά της. Λαμπερή, χαρούμενη, ανατρεπτική. Μια γυναίκα που αγαπάει, που διψάει για ζωή και διεκδικεί .
Εξαίρετη πραγματικά.
Σίγουρα, φίλες και φίλοι, ο θεατής της ταινίας, δεν θα πρέπει να έχει δίπλα του το Βιβλίο του Robert Louis Stevenson καθώς θα διαπιστώσει ότι ναι μεν η κεντρική ιδέα είναι απόλυτα ίδια, όμως τα πρόσωπα και η πλοκή ουδεμία σχέση έχουν με το πρωτότυπο έργο.
Αυτό φυσικά δεν μας εμποδίζει να έχουμε εμπρός στα εμβρόντητα μάτια μας μια συγκλονιστική ταινία με ερμηνείες που θα σας συναρπάσουν σε ένα μοτίβο που ταιριάζει σε πραγματικούς εραστές του κινηματογράφου και συλλέκτες.
Η Εποχή των μεγάλων μορφών του Κινηματογράφου. Οι εκτυφλωτικές ερμηνείες, οι προσωπικότητες εκείνες που χάραξαν ιστορία.
Με αυτήν την παρατήρηση κλείνουμε εδώ την πρώτη μας παρουσίαση για το 2019 με μια ταινία αφιερωμένη στις δραματικές αναζητήσεις της ανθρώπινης σκέψης που τον οδήγησαν σε σκοτάδια και εφιάλτες στον αγώνα του να δαμάσει τις δυνάμεις της φύσης.
Άψογη παρουσίαση όπως πάντα και μία ακόμη - θετική σου - παρότρυνση να δούμε μια καλή ταινία, ειδικά τώρα που έχουμε κλειστεί μέσα από το κρύο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή σου μέρα Γιάννη και καλή συνέχεια στο 19!!!
Βασίλη μου καλή ιδέα !
Διαγραφήμε το κρύο το σπίτι παραμένει φωλιά όμορφη και φιλόξενη. Προσφέρεται για σινεμά. Ευχαριστώ φίλε για τις ευχές και τα λόγια σου. Την καλησπέρα μου και καλό κουράγιο με το κρύο.
μα ποσο ωραια τα παρουσιαζεις Γιαννη μου
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι πραγματι ταιριαζει με την εποχη και την ατμοσφαιρα
καλη εβδομαδα
φιλια πολλα
Κική μου είναι καλή η ταινία. Συλλεκτική. Από αυτές που ο σινεφίλ οφείλει να δει. Οι δε ερμηνείες μεγάλες !
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την ζεστασιά των λόγων σου. Καλή βδομάδα.
Πολύ ωραία παρουσίαση για μια ακόμη φορά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ.
ΔιαγραφήΧρόνια πολλά για τη γιορτή σου! Οι επιθυμίες σου, ευχές μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩωωωωω να είσαι καλά ! σε ευχαριστώ πάρα πολύ !
ΔιαγραφήΚαλή σου μέρα. Ξεκίνησε η νέα χρονιά με αριστουργήματα. Ταινία σταθμός και το θέμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πάντα απασχόλησε τον κινηματογράφο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαυμάσια παρουσίαση
Χρόνια πολλά πολλά και καλά για την γιορτή σου
Να είσαι πολύχρονος, με αγάπη στη ζωή σου. Με δύναμη και δημιουργικότητα να πετύχεις όλα τα όνειρά σου.
Θέλουμε κέρασμα ναι;
Φιλιά πολλά
Άννα μου κοπιάστε ! εδώ ! για ποτάκι, γλυκό, σνακ και ωραία κουβεντούλα.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ γλυκιά μου για τα λόγια και τις ευχές σου. Να είμαστε γεροί και δημιουργικοί μέσα στη χρονιά.
Εξαιρετική παρουσίαση!! Ευχαριστούμε πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά και πάντα καλά εύχομαι για τη γιορτή σου!
Καλημέρα από την παγωμένη Καβάλα 🌼
Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά ! οι ευχές σου με την ζεστασιά σου. Η Καβάλα πανέμορφη (δεν έχω πάει, είναι η πεθερά μου από εκεί..)
ΔιαγραφήΝα έχετε δύναμη και θέλω όμορφα βίντεο από την πόλη αυτές τις μέρες χιονισμένη.
Χρόνια πολλά για την γιορτή σου Γιάννη μου! Πολύχρονος με υγεία και αγάπη στην ζωή στο εύχομαι! Εξαιρετική η παρουσίαση σου! Την εχω δει πολλές φορες την ταινία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχοι ηθοποιοί με εκπληκτικές ερμηνείες ! Σου εύχομαι να περασεις πολυ ομορφα σήμερα,στην γιορτή σου! Φιλιά!
Καλησπέρα σου Δήμητρά μου και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Από καρδιάς. Ναι, η ταινία είναι μεγαλείο ερμηνείας και ατμόσφαιρας.
ΔιαγραφήΚαι του χρόνου να είμαστε καλά φίλη μου.
Πώς τα καταφέρνεις και μας κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον, ακόμα και σε κλασσικές ταινίες σαν κι αυτή; Η παρουσίαση, οι φωτογραφίες, τα τεκμηριωμένα σου σχόλια και οι έμπειρες ματιές σου στις λεπτομέρειες κάθε ταινίας, καθιστούν το Cinefil ένα αγαπημένο στέκι φίλων του σινεμά και όχι μόνο. Το καλοκαίρι στήνεις τα θερινά σου ανάκτορα και τις κρύες βραδιές του χειμώνα μας ζεσταίνεις με προτάσεις για ταινίες που άφησαν εποχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις εγκάρδιες ευχές μου για τη γιορτή σου Γιάννη!
Κάθε μέρα να είναι και μια μικρή γιορτή στη ζωή σου, κάθε επιτυχία στους νέους σου στόχους!
Και η ανταμοιβή μου τα αισθήματά σας Μαρία μου ! το να νιώθετε καλά. Το να αξίζει ο πολύτιμος χρόνος σας εδώ στο πέρασμά σας. Για μένα αυτή είναι η καλύτερη "ανταπόδοση". Το μοίρασμα του πάθους.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ καλή μου για κάθε σου συναίσθημα. Καλή συνέχεια να έχεις.
Ομολογώ ότι δεν την έχω δει, Γιάννη μου, αλλά με πηγες χρόνια πίσω, εποχή σχολείου που είχαμε μας ειχαν δώσει να διαβάσουμε το ομώνυμο βιβλίο (απορώ λιγάκι τωρα που το σκέφτομαι!) στο μάθημα των αγγλικών!! Έχει ενδιαφέρον, αν και δεν ξερω αν θα είχα τα ψυχικά κουραγια να τη δω σ αυτή τη φάση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη μου ολόψυχα σου εύχομαι χρόνια πολλά και όμορφα! Γερός και πολυχρονος!
Στο μάθημα των Αγγλικών ε ; για δες ! πολύ παράξενο ! πως έτσι άραγε ; το βιβλίο σαν θέμα και γραφή είναι συγκλονιστικό Όλγα.
ΔιαγραφήΚαι η ταινία συλλεκτικός θησαυρός κλασικού κινηματογράφου.
Καλή χρονιά να σου ευχηθώ με όλη μου την καρδιά και να σε ευχαριστήσω.
Πολυ σπουδαια η παρουσιαση που εκανες.Εγω δεν την ξερω καθολου την ταινια αλλα ειδα οτι πρωταγωνιστουν εκπληκτικοι ηθοποιοι με μεγαλες ερμηνειες και ρολους που αφησαν εποχη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρονια σου πολλα και καλα με υγεια πανω απ ολα!!!
Καλώς όρισες Γιάννη μου στο σπιτικό μου εδώ. Χρόνια πολλά φίλε. Να είσαι καλά. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου. Πραγματικά οι ερμηνείες στην ταινία είναι ανεπανάληπτες. Καλή χρονιά να έχεις.
ΔιαγραφήΧρόνια πολλά, Γιάννη μου (έστω και λίγο καθυστερημένα)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά και πάντα με δημιουργική διάθεση!
Φοβεροί ηθοποιοί σε μια εκπληκτική πραγματικά ταινία!
Μπορεί να μην έχει σχέση με το βιβλίο, όπως λες, όμως έχει τη δική της αξία!
Η πάλη του ανθρώπου με τις αντικρουόμενες πλευρές της προσωπικότητάς του ή τις αντικρουόμενες ανάγκες του!
Φιλιά!
Γλαύκη μου, οι ευχές σου είναι πάντα καλοδεχούμενες. Και σε ευχαριστώ για αυτές. Ναι, έχεις δίκιο. Το ότι η ταινία δεν ακολουθεί ουσιαστικά το βιβλίο αυτό δεν αναιρεί την αξία της ως έργο τέχνης. Και είναι ανεκτίμητη καθώς διαπραγματεύεται μεγάλο σκεπτικισμό του ανθρώπου. Καλή δύναμη κορίτσι μου.
ΔιαγραφήΕξαιρετικές ερμηνείες σε ένα μαγικό κλασικό αριστουργηματικό έργο. Πολλά φιλιά, Γιάννη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία μου να σε ευχαριστήσω πολύ καλή μου φίλη. Πραγματικά έτσι είναι. Καλό ξημέρωμα.
ΔιαγραφήΆκου τι έφτιαχναν οι άνθρωποι το 1941!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερή κινηματογραφική στιγμή, είχε βέβαια
να "πατήσει" σ' ένα εξαίρετο θέμα βιβλίου.
Πρέπει να βρω τρόπο να δω (και) αυτή την ταινία!
Πολύ ωραία παρουσίαση, όπως πάντα Γιάννη μου ✿
Πέτρα μου, ήταν η εποχή που κλασικά "βαριά" μυθιστορήματα έλαμπαν με την παρουσία τους. Και φυσικά δεν άφησαν ασυγκίνητο τον Κινηματογράφο με τα αποτελέσματα ορατά σε θησαυρούς.
ΔιαγραφήΝα την δεις ναι στο προτείνω. Είναι μεγαλειώδης.
Ευχαριστώ για τα λόγια σου, τα φιλιά και τις ευχές μου.