Ο Δόκτωρ Τζέκυλ και Χάιντ στον Κινηματογράφο
Το 1886 στο Λονδίνο ο μεγάλος συγγραφέας
ROBERT LUIS STEVENSON
ROBERT LUIS STEVENSON
γράφει το θρυλικό μυθιστόρημα
"Η Παράξενη Υπόθεση του Δόκτωρος Τζέκυλ και του Κυρίου Χάιντ"
Στην πλοκή του Βιβλίου και του Μυθιστορήματος, που έμελλε να αποτελέσει "έπος" στο φανταστικό μυθιστόρημα ψυχολογίας, ο Δικηγόρος Άτερσον μαθαίνει από τον ξάδελφό του ότι ένας άντρας, ο κ. Χάιντ, πλήγωσε ένα μικρό κορίτσι.
Ο Δικηγόρος γνωρίζει ότι ο κ. Χάιντ είναι μοναδικός κληρονόμος του γνωστού φίλου και πελάτη του Δόκτορος Τζέκυλ.
Ο Δικηγόρος Άτερσον αρχίζει να παρατηρεί παράξενα και τρομερά φαινόμενα ανάμεσα στους δύο άντρες και μια σειρά φόνους στους οποίους εμπλέκεται ως ένοχος ο κύριος Χάιντ.
Με τρόμο διαπιστώνει ότι αυτός μπαινοβγαίνει στο σπίτι του φίλου του αλλά ποτέ δεν τους έχει δει μαζί.
Ο Δόκτωρ Τζέκυλ κάνει μια σειρά από πειράματα με τα οποία προσπαθεί να χωρίσει το "καλό" από το "κακό" από την ψυχή του ανθρώπου. Το αποτέλεσμά του είναι οικτρό καθώς ο ίδιος ο γιατρός μεταμορφώνεται στο τέρας που θέλει να εξοβελίσει.
Ο κακός κ. Χάιντ υπερνικά και τελικά ο γιατρός αυτοκτονεί για να βρεθεί η τελική λύτρωση.
Αυτό, φίλες και φίλοι, είναι το θρυλικό έργο του μεγάλου αυτού συγγραφέα.
Ένα έργο που σοκάρισε, συγκίνησε και σημάδεψε την ανθρωπότητα και πήρε μια λαμπερή θέση στην ιστορία της παγκόσμιας λογοτεχνίας.
Ο Διαρκής αγώνας της μάχης του ανθρώπου με τον εαυτό του.
Η Μάχη ανάμεσα στο "Καλό" και στο "Κακό"
Η Εναγώνια προσπάθεια του ανθρώπου να τα χωρίσει από τη σκέψη του, να σπάσει αυτήν την συνύπαρξη. Γεγονός που οδήγησε, συμβολικά, στην διατάραξη της ισορροπίας και στην υπερνίκηση του κακού.
Ο Παγκόσμιος Κινηματογράφος, δεν θα μπορούσε να μείνει ασυγκίνητος μπροστά σε αυτό το λογοτεχνικό αριστούργημα.
Άρρηκτα δεμένη η Έβδομη Τέχνη με την λογοτεχνία, οδήγησε στο ανέβασμα του μεγάλου αυτού έργου και στην μεγάλη Οθόνη.
Είναι τέτοια η ιστορική βαρύτητα και η αξία του έργου αυτού που απασχόλησε τον Κινηματογράφο από την πρώιμη εποχή του, συγκεκριμένα το 1920
Σε έναν ολάκερο αιώνα σχεδόν, έχουμε τρία Κινηματογραφικά Έργα, με θέμα το μυθιστόρημα του Robert Luis Stevenson και τον θρυλικό Γιατρό του με τις δύο του μορφές.
Έχουμε τρεις προσεγγίσεις, που έχουν ενταχθεί στον θησαυρό της κλασικής Κινηματογραφικής δημιουργίας.
Θεώρησα πολύ ενδιαφέρον και άξιο λόγου, για τους εραστές της τέχνης και της ιστορίας του Κινηματογράφου, να σταθώ στις τρεις αυτές δημιουργίες
Μέσα από αυτές αναγκαστικά περνάει και η ιστορία του παγκόσμιου Κινηματογράφου.
Είναι η ιστορική περίοδος του Βωβού Κινηματογράφου, όπου κάνει την εμφάνισή του η πρώτη κινηματογραφική έκδοση του μεγάλου έργου
Σκηνοθεσία: JOHN S. ROBERTSON
Γεννημένος το 1878 στο Λονδίνο ένας από τους εξαίρετους σκηνοθέτες εκείνης της εποχής
Σενάριο: CLARA BERANGER
Κινηματογράφιση: ROY OVERBAUGH
Παραγωγή: ADOLF ZUKOR
Ερμηνείες
JOHN BARRYMORE στο ρόλο του Δόκτορος Τζέκυλ και Χάιντ
Γεννημένος το 1882 στις ΗΠΑ, ο μεγάλος αυτός ερμηνευτής εκείνης της εποχής
BRANDON HURST στο ρόλο του Sir George Carewe
MARTHA MANSFIELD στο ρόλο της Millicente Carewe
CHARLES LAYNE στο ρόλο του Δόκτορος Lanyon
CECIL CLOVELLY στο ρόλο του Edward Enfield
NITA NALDI στο ρόλο της Miss Gina
Η Ταινία στην πρώτη της έκδοση είχε διάρκεια 49' αλλά το 1971 αναβαθμίστηκε τεχνικά και πήγε σε διάρκεια 67'. Η τελευταία της έκδοση σε επεξεργασμένο DVD είναι στα 82'
3 Ιανουαρίου 1932
"Δόκτωρ Τζέκυλ"
Σκηνοθεσία: JOHN S. ROBERTSON
Γεννημένος το 1878 στο Λονδίνο ένας από τους εξαίρετους σκηνοθέτες εκείνης της εποχής
Σενάριο: CLARA BERANGER
Κινηματογράφιση: ROY OVERBAUGH
Παραγωγή: ADOLF ZUKOR
Ερμηνείες
JOHN BARRYMORE στο ρόλο του Δόκτορος Τζέκυλ και Χάιντ
Γεννημένος το 1882 στις ΗΠΑ, ο μεγάλος αυτός ερμηνευτής εκείνης της εποχής
BRANDON HURST στο ρόλο του Sir George Carewe
MARTHA MANSFIELD στο ρόλο της Millicente Carewe
CHARLES LAYNE στο ρόλο του Δόκτορος Lanyon
CECIL CLOVELLY στο ρόλο του Edward Enfield
NITA NALDI στο ρόλο της Miss Gina
Η Ταινία στην πρώτη της έκδοση είχε διάρκεια 49' αλλά το 1971 αναβαθμίστηκε τεχνικά και πήγε σε διάρκεια 67'. Η τελευταία της έκδοση σε επεξεργασμένο DVD είναι στα 82'
Η Ταινία, ντυμένη στο Εξπρεσσιονιστικό ύφος της εποχής, απέδωσε, στο είδος της, με εξαίρετο τρόπο την θρυλική και τραγική ιστορία του Δόκτορος Τζέκυλλ.
Αποτελεί δε πλέον αρχειακής και ιστορικής αξία ταινία.
3 Ιανουαρίου 1932
"Δόκτωρ Τζέκυλ"
Βρισκόμαστε στα πρώτα χρόνια της Κλασικής Εποχής του παγκόσμιου Κινηματογράφου.
Ένας μεγάλος Σκηνοθέτης αναλαμβάνει την δεύτερη μεταφορά του έργου στις αίθουσες
Σκηνοθεσία: ROUBEN MAMOULIAN
Γεννημένος το 1897, Ρώσος στην καταγωγή, από τους μεγάλους Κινηματογραφικούς δημιουργούς της εποχής αυτής
Σενάριο: SAMUEL HOFFENSTEIN-PERCY HEATH
Παραγωγή: και εδώ για δεύτερη φορά ο ADOLF ZUKER
Κινηματογράφιση: KARL STRUSS
Ενδυματολογία: TRAVIS BUNTON
Ένας μεγάλος Σκηνοθέτης αναλαμβάνει την δεύτερη μεταφορά του έργου στις αίθουσες
Σκηνοθεσία: ROUBEN MAMOULIAN
Γεννημένος το 1897, Ρώσος στην καταγωγή, από τους μεγάλους Κινηματογραφικούς δημιουργούς της εποχής αυτής
Σενάριο: SAMUEL HOFFENSTEIN-PERCY HEATH
Παραγωγή: και εδώ για δεύτερη φορά ο ADOLF ZUKER
Κινηματογράφιση: KARL STRUSS
Ενδυματολογία: TRAVIS BUNTON
Ερμηνείες
FREDRIC MARCH στο ρόλο του Δόκτορς Τζέκυλ
Γεννημένος το 1897 στις ΗΠΑ, με μεγάλη θεατρική παιδεία και καριέρα στο Broadway.
MIRIAM HOPKINS στο ρόλο της IVY PEARSON
Τεράστιο όνομα στον παγκόσμιο κινηματογράφο η Αμερικανίδα εκτυφλωτική ηθοποιός, γεννημένη το 1902
ROSE HOBART στο ρόλο της MURIEL CAREW
HOLMES HERBERT στο ρόλο του Δόκτορος JOHN LANYON
FREDRIC MARCH στο ρόλο του Δόκτορς Τζέκυλ
Γεννημένος το 1897 στις ΗΠΑ, με μεγάλη θεατρική παιδεία και καριέρα στο Broadway.
MIRIAM HOPKINS στο ρόλο της IVY PEARSON
Τεράστιο όνομα στον παγκόσμιο κινηματογράφο η Αμερικανίδα εκτυφλωτική ηθοποιός, γεννημένη το 1902
ROSE HOBART στο ρόλο της MURIEL CAREW
HOLMES HERBERT στο ρόλο του Δόκτορος JOHN LANYON
Η Ταινία είχε πολύ μεγάλη απήχηση στα διεθνή φεστιβάλ και θεωρείται εξαιρετική
Η Συγκλονιστική ερμηνεία του FREDRIC MARCH του έδωσε επάξια OSCAR Α' Αντρικού ρόλου, ενώ η ταινία είχε δύο ακόμα υποψηφιότητες για Σενάριο και Κινηματογράφιση.
Επίσης στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ τιμήθηκε με δύο βραβεία, Σκηνοθεσίας και Α' Αντρικού ρόλου
Σεπτέμβρης 1941
"ΔΟΚΤΩΡ ΤΖΕΚΥΛ και ΜΙΣΤΕΡ ΧΑΪΝΤ"
Φτάνουμε πλέον στην τρίτη παραγωγή της μεγάλης αυτής ιστορίας με μία ακόμα υπέροχη παραγωγή, η οποία ανέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχυ της καλλιτεχνικής της αξίας.
Ένας τεράστιος σκηνοθέτης
VICTOR FLEMING
Δεν χρειάζονται συστάσεις για τον δημιουργό του "Όσα παίρνει ο Άνεμος"
δίνει τη δική του εκδοχή στην συγκλονιστική αυτή ιστορία
Σενάριο: JOHN LEE MAHIN
Παραγωγή: VICTOR FLEMING-VICTOR SAVILLE
Κινηματογράφιση: JOSEPH RUTTENBERG
Ενδυματολογία: ADRIAN
Μουσική: FRANZ WAXMAN
Ερμηνείες
Και σε αυτήν την ταινία έχουμε την ευλογία να συναντιούνται μερικά από τα "Ιερά τέρατα" του παγκόσμιου Κινηματογράφου
SPENCER TRACY στο ρόλο του Δόκτορος Τζέκυλ
INGRID BERGMAN στο ρόλο της IVY PETERSON
LANA TURNER στο ρόλο της BEATRIX EMERY
DONALD CRISP στο ρόλο του Sir Charles Emery
IAN HUNTER στο ρόλο του Δόκτορος JOHN LANYON
Δεν πιστεύω να χρειάζονται ειδικές συστάσεις τα ονόματα που παρέλασαν ως πρωταγωνιστές στην συγκεκριμένη ταινία
Συγκλονιστικές ερμηνείες, άριστη ατμόσφαιρα, δημιουργούν μια ακόμα υπέροχη εκδοχή του μυθιστορήματος.
Η Ταινία ήταν υποψήφια για Τρία OSCAR: Κινηματογράφιση, Μουσική και Film editing
Η παραγωγή αυτή, λόγω και του χρόνου της, θεωρείται ίσως και η πλέον αναγνωρίσιμη χωρίς φυσικά να σημαίνει κάτι όσον αφορά τις υπόλοιπες παραγωγές.
Αυτές, φίλες και φίλοι, ήταν οι κινηματογραφικές στιγμές της σκοτεινής αλλά συνάμα και εμβληματικής ιστορίας του παράξενου αυτού μυθιστορηματικού επιστήμονα που προσπάθησε στα πειράματά του να διαχωρίσει και να αφαιρέσει την έννοια του "ΚΑΚΟΥ" από τον άνθρωπο.
Μια προσπάθεια άμεσης παραβίασης της ίδιας της ισορροπίας της ψυχικής φύσης του ανθρώπου, που οδήγησε σε εκτρωματικές καταστάσεις.
Όπως δηλαδή συμβαίνει πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις.
Ο "Δόκτωρ Τζέκυλ και Χάιντ" είναι η μία από τις μυθιστορηματικές προσεγγίσεις ανάλογων ζητημάτων στην αγωνία του ανθρώπου να "απαλλαγεί" από αρνητικά και σκοτεινά βιώματα.
Βιώματα που έφτασαν στον Κινηματογράφο δίνοντας συγκλονιστικά αριστουργήματα, που έχουμε την τύχη να μπορούμε να θαυμάσουμε.
Η Συγκλονιστική ερμηνεία του FREDRIC MARCH του έδωσε επάξια OSCAR Α' Αντρικού ρόλου, ενώ η ταινία είχε δύο ακόμα υποψηφιότητες για Σενάριο και Κινηματογράφιση.
Επίσης στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ τιμήθηκε με δύο βραβεία, Σκηνοθεσίας και Α' Αντρικού ρόλου
ROSE HOBART & FREDRIC MARCH |
MIRIAM HOPKINS & FREDRIC MARCH |
MIRIAM HOPKINS |
Σεπτέμβρης 1941
"ΔΟΚΤΩΡ ΤΖΕΚΥΛ και ΜΙΣΤΕΡ ΧΑΪΝΤ"
Φτάνουμε πλέον στην τρίτη παραγωγή της μεγάλης αυτής ιστορίας με μία ακόμα υπέροχη παραγωγή, η οποία ανέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχυ της καλλιτεχνικής της αξίας.
Ένας τεράστιος σκηνοθέτης
VICTOR FLEMING
Δεν χρειάζονται συστάσεις για τον δημιουργό του "Όσα παίρνει ο Άνεμος"
δίνει τη δική του εκδοχή στην συγκλονιστική αυτή ιστορία
Σενάριο: JOHN LEE MAHIN
Παραγωγή: VICTOR FLEMING-VICTOR SAVILLE
Κινηματογράφιση: JOSEPH RUTTENBERG
Ενδυματολογία: ADRIAN
Μουσική: FRANZ WAXMAN
Ερμηνείες
Και σε αυτήν την ταινία έχουμε την ευλογία να συναντιούνται μερικά από τα "Ιερά τέρατα" του παγκόσμιου Κινηματογράφου
SPENCER TRACY στο ρόλο του Δόκτορος Τζέκυλ
INGRID BERGMAN στο ρόλο της IVY PETERSON
LANA TURNER στο ρόλο της BEATRIX EMERY
DONALD CRISP στο ρόλο του Sir Charles Emery
IAN HUNTER στο ρόλο του Δόκτορος JOHN LANYON
Δεν πιστεύω να χρειάζονται ειδικές συστάσεις τα ονόματα που παρέλασαν ως πρωταγωνιστές στην συγκεκριμένη ταινία
INGRID BERGMAN & LANA TURNER |
SPENCER TRACY as DR. JEKYLL |
Η Ταινία ήταν υποψήφια για Τρία OSCAR: Κινηματογράφιση, Μουσική και Film editing
LANA TURNER as Beatrix Emery |
Η παραγωγή αυτή, λόγω και του χρόνου της, θεωρείται ίσως και η πλέον αναγνωρίσιμη χωρίς φυσικά να σημαίνει κάτι όσον αφορά τις υπόλοιπες παραγωγές.
Αυτές, φίλες και φίλοι, ήταν οι κινηματογραφικές στιγμές της σκοτεινής αλλά συνάμα και εμβληματικής ιστορίας του παράξενου αυτού μυθιστορηματικού επιστήμονα που προσπάθησε στα πειράματά του να διαχωρίσει και να αφαιρέσει την έννοια του "ΚΑΚΟΥ" από τον άνθρωπο.
Μια προσπάθεια άμεσης παραβίασης της ίδιας της ισορροπίας της ψυχικής φύσης του ανθρώπου, που οδήγησε σε εκτρωματικές καταστάσεις.
Όπως δηλαδή συμβαίνει πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις.
Ο "Δόκτωρ Τζέκυλ και Χάιντ" είναι η μία από τις μυθιστορηματικές προσεγγίσεις ανάλογων ζητημάτων στην αγωνία του ανθρώπου να "απαλλαγεί" από αρνητικά και σκοτεινά βιώματα.
Βιώματα που έφτασαν στον Κινηματογράφο δίνοντας συγκλονιστικά αριστουργήματα, που έχουμε την τύχη να μπορούμε να θαυμάσουμε.
Εξαιρετική παρουσίαση όπως όλες σου φυσικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποσο μαλλον η προσεγγιση τριων ταινιων
Πολυ μου αρεσε
ευχαριστουμε πολυ φιλε μου
την αγαπη μου
Κική μου εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου πάντα εδώ.
ΔιαγραφήΧαίρομαι που σου άρεσε. Καλή συνέχεια κοπέλα μου.
Είναι πολύ ωραίο και έξυπνο που παρουσίασες ένα τόσο γνωστό λογοτεχνικό έργο που γυρίστηκε στον κινηματογράφο επιτρέποντάς μας να δούμε την ιστορία του και την πορεία του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ο ανθρώπινος νους που γεννά τέτοια μυθιστορήματα είναι φοβερός. Καλό-Κακό δυο όψεις του ίδιου νομίσματος άντε να χωριστούν!!Ακόμη και στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας έχουν ασχοληθεί με κοινωνίες χωρίς το κακό! Αλλά τι αξία θα είχε το καλό τότε; Θα μου πεις ότι θα ζούσαμε σε ΄σωστές κοινωνίες και τι μας νοιάζει αλλά σωστές βάσει ποιων;
Θαυμάσια παρουσίαση...υπέροχη
Καλησπέρα Γιάννη μου
Καλό Σ/Κο αναμένοντας τον Ζορμπά (χαμός γίνεται σε νησιά και νότια Πελοπόννησο..)
Έλα Άννα μου,
Διαγραφήπάντα ο άνθρωπος προσπαθούσε να εξορκίσει το κακό και τον θάνατο απ τη ζωή του. Έτσι χτίστηκαν λογοτεχνήματα και απόψεις. Έτσι φτάσαμε στην διατάραξη της αιώνιας αρμονίας. Μετά τον "Δρ. Τζέκυλ" σειρά σε επόμενη ανάρτηση να σκιαγραφήσουμε το θέμα του θανάτου μέσα από τον θρύλο του Φρανκεστάϊν. Υπομονή !
Άννα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή δύναμη στους ανθρώπους και προσοχή για τον ...Ζορμπά.
Καλησπέρα μίστερ...Τζέκιλ...όλα πολύ καλά! [Αν και δεν είμαι "παρακολουθητής" αυτού του είδους, οκ, έχουν κάποιο δρόμο, έχουν κάτι άλλο να πουν αλλά είπαμε δε με γεμίζουν.] Η παρουσίαση σου μοναδική! Χαίρε Τζον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστα, μην το λες,
Διαγραφήμέσα από τα γραπτά σου, τα διηγήματά σου, παίζει πολύ αυτό το θέμα. Χαρακτήρες αυτοκαταστροφικοί, ακραίοι, με διαφορετικές αφετηρίες. Το έχεις δουλέψει αρκετά και όμορφα.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε.
Καλή δύναμη.
Αγαπημένες παλιές ταινίες που και ιδικά αυτήν την έχω δει αρκετές φορές . Γιάννη για πολλοστή φορά η δουλειά που κάνεις για να παρουσιάσεις ένα θέμα με αφήνει άφωνη. Μπράβο σου φίλε μου !!! Καλό ξημέρωμα να έχεις!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που έχεις τέτοιες επιρροές σε ταινίες ανάλογες Έλενα ! θέλει μια ιδιαίτερη διάθεση για να τις παρακολουθήσεις. Ένα μεγάλο ευχαριστώ ακόμα για τα λόγια και τη στήριξή σου καλή μου φίλη. Όμορφο Σάββατο να έχεις.
ΔιαγραφήΔεν ήξερα ότι έχουν γυριστεί τρεις ταινίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, δεν γίνεται έτσι να αφαιρέσουμε το κακό, θέλει δουλειά πολύ...
Καλό Σαββατοκύριακο, αγαπημένε cinefil.
Εννοείται Αλεξάνδρα μου,
Διαγραφήματαιότητα στην σκέψη των ανθρώπων ότι μπορεί να παρέμβουν στη φύση και να εξορκίσουν αρνητικά βιώματα. Δυστυχώς.
Ευχαριστώ για το σχόλιο και να ευχηθώ να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ.
Χαρισματικές οι cine-παρουσιάσεις σου φίλε Γιάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε φορά, και σε διαφορετικά θέματα, δίνεις ρεσιτάλ!
Καλή και δημιουργική συνέχεια...
Αγαπητέ Ευρυτάνα σε ευχαριστώ φίλε !!!!
Διαγραφήμε τιμούν τα λόγια σου και με γεμίζουν χαρά. Το προσπαθώ για τον Σινεμά που αγαπάμε.
Καλή Κυριακή να έχεις.
Εντάξει, την ταινία του 1920 δεν την είδα, γιατί ήταν να παίξω στη θέση της MANSFIELD, αλλά δεν τα βρήκαμε με την παραγωγή, οπότε μουλάρωσα και δεν την είδα, για να μάθουν αυτοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε την επόμενη έχω δει.
Όμως αυτή του FLEMING, την έχω δει και την ευχαριστήθηκα!
Άσχετο, αλλά μιας και μιλάμε για Τζέκιλ και Χάιντ, μου άρεσε και η ταινία "Μαίρη Ράιλι" σε σκηνοθεσία Στίβεν Φρίαρς με τον Τζον Μάλκοβιτς τη Τζούλια Ρόμπερτς και την Γκλεν Κλόουζ, που ήταν η ιστορία του Δρ. Τζέκιλ και κ. Χάιντ, όπως τη βιώνει η υπηρέτριά του Μαίρη Ράιλι.
Νομίζω ότι ήταν του 1996.
Όπως πάντα, τέλεια η παρουσίαση!
Καλό βράδυ κύριε Πιτ!
Αρτίστα μου,
Διαγραφήστο στοιχείο σου....! Βουβός Κινηματογράφος για ψαγμένους !
Την ταινία που αναφέρεις δεν την έχω δει και δεν την ξέρω. Κρατώ σημείωση καλή για τα περαιτέρω.
Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και την παρουσία σου αγαπητή μου φίλη.
Φιλιά και καλό μήνα να έχεις.
Tην πρώτη version δεν την έχω δει και έτσι δεν έχω το πλεονέκτημα της σύγκρισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ SPENCER TRACY πάντως, στη δεύτερη, ήταν καταπληκτικός. Υποδύθηκε τέλεια τον κύριο που μεταλλάσσεται σε κάτι τρομακτικό. Κλασσικό το μυθιστόρημα που μας έδωσε μια κλασσική ταινία που υπογραμμίζει την διπλή ανθρώπινη φύση και την αέναη μάχη του καλού με το κακό μέσα μας.
Μια φιλοσοφική θεώρηση εκφρασμένη μέσα από ένα δυνατό θρίλερ.
Το ανέδειξες άψογα Γιάννη, όπως το κάνεις πάντα.
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα εύχομαι :)
Μαρία μου,
Διαγραφήαυτή η αέναη μάχη πόσους θρύλους έχει δημιουργήσει στην τέχνη ε ; πόσα αριστουργήματα έχει δώσει ; πόσες συγκλονιστικές στιγμές.
Και εγώ μόνο την τρίτη ταινία έχω δει και δεν έχω σύγκριση. Πάντως η δεύτερη του 1931 κουβαλάει πολύ ακριβές βραβεύσεις.
Εκπληκτικό το ερμηνευτικό τρίο στην ταινία που αναφέρεις Μαρία μου. Έχω σκοπό να την ανεβάσω.
Σου εύχομαι καλό μήνα καλή μου Φίλη.
Φιλιά πολλά.
Η μάχη λοιπόν μέσα μας ... μέχρι την αποδοχή αυτού που είμαστε :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίο ταξίδι Γιάννη μας
Μάνια μου καλησπέρα σου.
ΔιαγραφήΜέσα σε μιάμιση φράση λες τα πάντα ! "Η Μάχη μέσα μας". Πραγματικά. Αυτή η αέναη σύγκρουση μέχρι να σταθούμε στο σημείο ισορροπίας.
Και τέλος η "αποδοχή αυτού που είμαστε". Μια επίσης μεγάλη αλήθεια. Η Γαλήνη με την ταυτότητά μας.
Εγώ σε ευχαριστώ κορίτσι μου για την μεστή σου και τόσο ζεστή σου παρουσία.
Όμορφη μέρα να έχεις.