PEDRO ALMODOVAR: "ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ" (LA PIEL QUE HABITO)








Αγαπημένες μου Φίλες και Φίλοι
Σας καλωσορίζω στον Εκπληκτικό Κινηματογραφικό κόσμου ενός μεγάλου καλλιτέχνη και στοχαστή του σύγχρονου Κινηματογράφου.

PEDRO ALMODOVAR

Θα είναι η δεύτερη ταινία που παρουσιάζω εδώ στο CINEFIL του μεγάλου Ισπανού δημιουργού
Η πρώτη ήταν εδώ


Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια άλλη πολύ μεγάλη του δημιουργία, από αυτές που εντάσσονται στον σύγχρονο Ισπανικό Κινηματογράφο

"ΤΟ ΔΕΡΜΑ που ΚΑΤΟΙΚΩ"

(LA PIEL QUE HABITO)

(THE SKIN I LIVE IN)


Διαβάθμιση καταλληλότητας θέματος


Θέμα με Απαραίτητη την Γονική Συναίνεση



Λίγα λόγια για τον PEDRO ALMODOVAR



Ο 69χρονος σήμερα Ισπανός δημιουργός είναι από τους πλέον αντισυμβατικούς κινηματογραφικούς δημιουργούς.
 Στυλιστικά και αισθητικά οι ταινίες του κυριαρχούνται από μια πανδαισία έντονων χρωμάτων. Έναν χορό υψηλής αισθητικής στα κάδρα, στα πρόσωπα, ακόμα και στην διακόσμηση.
Άπειρα σύμβολα "παρελαύνουν" στα κινηματογραφικά του καρέ, το καθένα με τη δική του σημασία.
Η Θεματολογία του είναι πάντα ενάντια στην άρχουσα ηθική για πολύ συγκεκριμένους λόγους της ζωής του καθώς βίωσε την υποκρισία και την σεξουαλική κακοποίηση από φορείς της Καθολικής Εκκλησίας στον περίγυρό του, κάτι που τον επηρέασε άμεσα.
Κεντρική μορφή στο έργο η ΓΥΝΑΙΚΑ.
Ελάχιστοι άνθρωποι της τέχνης ύμνησαν ή προσέγγισαν την Γυναίκα με το πάθος και την στήριξη που της έδωσε ο PEDRO ALMODOVAR.
Κάποιοι λένε ότι αυτό γίνεται λόγω της Ομοφυλοφιλίας του γεγονός παντελώς λαθεμένο έως και κακόβουλο.
Ελάχιστοι άντρες μπήκαν στην γυναικεία ψυχή σε όλες της τις μορφές (Ερωμένη, σύζυγος, μητέρα)

Πάμε λοιπόν στην ταινία μας





Το "Σώμα που κατοικώ" είναι ένα Δραματικό Θρίλερ με έντονα τα στοιχεία του Αστυνομικού δράματος. Τυλιγμένο σε μια ατμόσφαιρα που είναι στιγμές που αγγίζει και φλερτάρει με τον Τρόμο.
Είναι μια Κινηματογραφική δημιουργία που έχει σημείο αναφοράς τη Γυναίκα.
Μια θεματολογία που αγγίζει την Γενετική ιατρική, τις επιπτώσεις της, που πατάει πάνω στα κίνητρα του συναισθήματος της Εκδίκησης, περνάει μέσα από τον Ερωτισμό.
Αλλά το κυριότερο ερευνά και φέρνει στο φως το θέμα του Γυναικείου Βιασμού.
Και το αναδεικνύει με έναν ασύλληπτο τρόπο, διεστραμμένο θα λέγανε πολλοί.
Φέρνει δε στο φως πανηγυρικά αυτό που δίκαια βροντοφωνάζει φιλοσοφικά ο ίδιος ο Almodovar

"Για να νιώσει ένας άντρας την κτηνωδία του Βιασμού σε μια γυναίκα, πρέπει να γίνει Γυναίκα"

Για να καταλάβει ένας Βιαστής τι είναι αυτό το εκτρωματικό που διαπράττει πρέπει να το υποστεί και ο ίδιος.

Μα πως θα γίνει αυτό ; είναι κάτι που δεν μπορώ να σας το παρουσιάσω. Θα πρέπει να το προσεγγίσει μόνος του ο θεατής της ταινίας. Καρέ-καρέ.

Πρεμιέρα:  20 Οκτώβρη 2011 στην Ελλάδα

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ


H ταινία είναι βασισμένη πάνω στην Νουβέλα του Γάλλου συγγραφέα THIERRY JONQUET  "TARANTULA"

Σενάριο:  PEDRO ALMODOVAR-AGUSTIN ALMODOVAR

Σκηνοθεσία


Μουσική


Κινηματογράφιση:  JOSE LUIS ALCAINE

Film Editing:  JOSE SALCEDO

Casting:  LUIS SAN NARCISO

Διακόσμηση:  VICENT DIAZ

Ενδυματολογία:  PACO DELGADO

ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ


ANTONIO BANDERAS στο ρόλο του Καθηγητή γενετιστή ROBERT LEDGARD
Πρώτος Αντρικός ρόλος



ELENA ANAYA στο ρόλο της VERA CRUZ
(Πρώτος Γυναικείος ρόλος)



MARISA PAREDES στο ρόλο της MARILIA, Μητέρας του Robert
(Δεύτερος Γυναικείος ρόλος)



JEAN CORNET στο ρόλο του VICENTE
(Δεύτερος αντρικός ρόλος)



EDUARDO FERNAΝDEZ στο ρόλο του γιατρού FULGENCIO
(Υποστηρικτικός αντρικός ρόλος)



ROBERTO ALAMO στο ρόλο του ZECA
(Υποστηρικτικός αντρικός ρόλος)



BLANCA SUAREZ στο ρόλο της NORMA LEDGARD κόρης του καθηγητή Robert Ledgard
(Υποστηρικτικός γυναικείος ρόλος)



BARBARA LENNIE στο ρόλο της CRISTINA
(Υποστηρικτικός γυναικείος ρόλος)



SUSI SANCHEZ στο ρόλο της Μητέρας του VICENTE
(Υποστηρικτικός γυναικείος ρόλος)


ΤΟ ΘΕΜΑ της ΤΑΙΝΙΑΣ-ΠΛΟΚΗ

Ο Robert Ledgard είναι φημισμένος πλαστικός χειρούργος-γενετιστής στο Τολέδο.







 Ζει απομονωμένος σε μια πλούσια έπαυλη, στην οποία διαθέτει ένα πλήρες ιδιωτικό εργαστήριο έρευνας και πειραμάτων.


Ζει μαζί με την Οικονόμο του την Marilia, με την οποία τους δένουν ισχυρότατους δεσμοί από τα παλιά, δεσμοί που δεν παρουσιάζονται στην έναρξη της ταινίας, 
Σε ένα αυστηρά κλειστό και ασφαλισμένο χώρο κρατά απομονωμένη μια νεαρή Γυναίκα, τη Vera, στην οποία κάνει συνεχώς αναπλάσεις δέρματος. Ο Καθηγητής μοιάζει να λατρεύει αυτό το κορίτσι και στην καθημερινότητά του την παρατηρεί συνεχώς μέσα από τεράστιες Οθόνες μέσα στην έπαυλή του.






Ποια είναι τα αισθήματα της νεαρής Γυναίκας της Vera απέναντι στον δεσμοφύλακα και τον "πλάστη" της ;
Τι νιώθει για αυτόν ; τι επιδιώκει ;


Στην Πόλη γιορτάζεται το Καρναβάλι. Εν απουσία του καθηγητή εισβάλλει στο σπίτι ο ZECA, ντυμένος Τίγρης (οι συμβολισμοί του Almodovar)


 ένας ποινικός καταζητούμενος, χαμένος εδώ και δέκα χρόνια από την Marilia, με την οποία επίσης τον συνδέουν μεγάλοι δεσμοί ζωής.

Ο Zeca βιάζει την Vera


Ο Καθηγητής επιστρέφει στο σπίτι αντιμέτωπος με την κτηνώδη πράξη του εισβολέα. Ποια θα είναι η αντίδρασή του ; τι τον συνδέει με αυτόν τον άντρα.
Ποιο είναι το παρελθόν τους ;

Εδώ η ταινία θα κάνει flash back στο παρελθόν.
Να μας παρουσιάσει τη Γυναίκα του καθηγητή Ledgard και την τραγική ιστορία που συνοδεύει την οικογένειά του.

Αργότερα στην ταινία θα παρακολουθήσουμε ένα δεύτερο flash back.
Την ιστορία της Norma, της νεαρής κόρης του καθηγητή.





αλλά και της εφήμερης σχέσης της με τον νεαρό Vicente


Οι παράλληλες αυτές ιστορίες. Το παρελθόν του καθηγητή, το παρόν αλλά και το αύριο θα ενωθούν σε μια συγκλονιστική ιστορία που πραγματικά κόβει τις ανάσες για τη σύλληψη, το θέμα και την εξέλιξή της μέχρι την τελευταία σκηνή της κορύφωσης.

Το Μήνυμα του Σκηνοθέτη

Ο Pedro Almodovar μέσα από το "Δέρμα που κατοικώ" επιδιώκει να περάσει, όπως πάντα, τα δικά του μηνύματα. Και κύρια το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι ο Άντρας. Συγκεκριμένα ο κάθε άντρας, στον οποίο απευθύνει ένα συγκεκριμένο και σαφές κάλεσμα.
Για να καταλάβετε απόλυτα τι συμβαίνει στον κόσμο μιας Γυναίκας, ειδικότερα στο θέμα του βιασμού, οφείλετε να "μπείτε" στο σώμα μιας Γυναίκας.
Με λίγα λόγια να "γίνετε" και να "νιώσετε" Γυναίκα.
Έτσι θα μπορέσετε να καταλάβετε τι ακριβώς εκείνη νιώθει, τι υφίσταται, τι υπομένει.
Αυτό είναι και το μεγάλο του μήνυμα και αντιλαμβάνεστε ότι είναι σαφέστατα ανατρεπτικό.





Στην πλοκή του έργου έχουμε την διαπλοκή Δύο Αντρών και Δύο Γυναικών.
Στην εξέλιξη της δράσης τα πρόσωπα αυτά θα μετατραπούν σε Δύο Θύτες και Δύο Θύματα ταυτόχρονα.
Και αυτό θα γίνει με την ασύλληπτη τροπή που παίρνουν τα πράγματα μέσα από την σεναριακή εξέλιξη της ταινίας.



Η Σεναριακή δομή της ταινίας

Το μυθιστόρημα πάνω στο οποίο βασίστηκε ο Alomodovar με τον αδελφό του Augustin για την δημιουργία της συγκλονιστικής αυτής ταινίας, είναι βουτηγμένο στο Noir αλλά και τη διαστροφή.
Το χρώμα το οποίο προσθέτει ο δημιουργός με τον Κινηματογραφιστή σε παραπέμπουν σε πίνακες ζωγραφικής.
Έντονα χρώματα, παστέλ αποχρώσεις, συμβολισμούς, χώροι εκπληκτικοί, κλασικοί.
Η Ταινία δίνει στον γιατρό Robert Ledgard μια υστερική άρρωστη εμμονή.
Η Γυναίκα του, σε ένα ατύχημα με τον εραστή της, τον ετεροθαλή αδελφό του, στην ουσία κατακαίγεται από φωτιά. Ο Γιατρός δίνει μια μάχη ζωής να την σώσει με μεταμοσχεύσεις. Η Vera μένει ζωντανή κλεισμένη σε ένα σπίτι χωρίς καθρέφτες και παράθυρα. Μια μέρα συγκυριακά βλέπει τον εαυτό της στον καθρέφτη. Ένα παραμορφωμένο τέρας. Αυτοκτονεί πέφτοντας από το παράθυρο μπροστά στα μάτια της κόρης τους Νόρμας, η οποία παθαίνει σοκ από το οποίο κατ' ουσίαν δεν θα θεραπευτεί ποτέ.




Η Λατρεία του και η αγάπη του για αυτήν τον σύρει σε μια εμμονή ζωής να την "αναπλάσει", να την "ζωντανέψει" μέσα από μια άλλη Γυναίκα, την οποία κρατά δέσμια στην έπαυλή του.
Στο δέρμα της εφαρμόζει μια σειρά από γενετικές επεμβάσεις που κινούνται στα όρια της ηθικής και της νομιμότητας
Στο πρόσωπό της βλέπει την χαμένη του γυναίκα.



Ποια είναι όμως αυτή η μυστηριώδης γυναίκα ; πως βρέθηκε εκεί ; ποια η σχέση του γιατρού μαζί της. Ποια τα δικά της αισθήματα για αυτόν ;
Όλα αυτά θα αποκαλυφτούν στην ταινία βήμα-βήμα με τρόπο που θα συγκλονιστείτε.


Η Σκηνοθετική Φόρμα

Ο Almodovar είναι γνωστός για τον τρόπο που σκηνοθετεί. Υπέροχα κάδρα, ρυθμός κλασικός και σαφής. Πλάνα κάθε είδους χωρίς εκκεντρισμούς. Πολύ χρώμα, υπέροχο χρώμα ολόγυρα. Περιβάλλων χώρος εδώ κλασικός, επιβλητικός με αποτέλεσμα να μας φορτίζει συναισθηματικά.
Το μεγάλο του κατόρθωμα στην ταινία αυτή είναι ότι χειρίζεται ένα θέμα βουτηγμένο στην Παράνοια με έναν απίστευτα γαλήνιο τρόπο. Πολλοί θα περίμεναν εκρήξεις, εντάσεις, ρήξεις. Αντ΄αυτών παρακολουθούμε μια γαλήνη που σε παγώνει στην κυριολεξία.
Όταν ο Θεατής θα αρχίσει να καταλαβαίνει τι ακριβώς γίνεται (δεν το αναφέρω εγώ για προφανείς λόγους), τότε μένει έκθαμβος μπροστά σε αυτό που παρακολουθεί.



Η Σκηνοθεσία του Almodovar είναι απίστευτα "Δωρική", δηλαδή αυστηρή. Πολλά από τα κάδρα του είναι κοντινά για να αναδείξουν την ψυχολογία των χαρακτήρων του. Αποφεύγει το βάθος πεδίου στα πλάνα τονίζοντας τα πρόσωπα πρώτου πλάνου. Στόχος να έρθουν στο φως οι νευρώσεις των χαρακτήρων του και κύρια αυτή του γιατρού, με τις εμμονές, τις υστερίες του και τα πάθη του.

Η Εμμονή του γιατρού να παρακολουθεί την Βέρα, το "δημιούργημά" του μέσα από μια τεράστια Οθόνη πλάσματος στην έπαυλή του, αναδεικνύει μια λανθάνουσα σεξουαλικότητα που αναπτύσσεται μέσα του για εκείνη αλλά και συμβολίζει τη δύναμη της εικόνας στον σημερινό μας κόσμο.
Μια σεξουαλικότητα δηλαδή που χτίζεται εικονικά εξ αποστάσεως μέσα απ την Οθόνη.



Ένα ακόμα σύμβολο που χρησιμοποιεί ο Almodovar είναι το λεπτό ένδυμα που καλύπτει απόλυτα στο 100% το δέρμα της Γυναίκας-δημιούργημα.
Σκοπός να "προστατεύσει" το δέρμα από κάθε είδους σωματική επαφή. Ο Θρίαμβος της αποξένωσης και της απομόνωσης. Ένα σώμα φυλακισμένο, στην ουσία αποστειρωμένο.
Που σταδιακά θα αποκτήσει την σεξουαλικότητά του μόνο όταν απαλλαγεί από αυτό.



ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Στο "Δέρμα που Κατοικώ" υπάρχει ένα πραγματικό ρεσιτάλ ερμηνειών από το σύνολο των Ηθοποιών που υποστηρίζουν την ταινία.
Σχεδόν στον σύνολό τους, η ερμηνευτική ομάδα είναι κλασική ομάδα του Pedro Almodovar.
Το κύριο βάρος φυσικά πέφτει στο κορυφαίο πρωταγωνιστικό δίδυμο

ANTONIO BANDERAS-ELENA ANAYA




Ο ...Συνομήλικός μου Ισπανός Ηθοποιός, παραδίδει εδώ μαθήματα υποκριτικής και τέχνης.
Ο Antonio Banderas δεν είναι μονάχα ο γόης, το ερωτικό πρότυπο, που έχουμε συνηθίσει να ακούμε. Δεν είναι το κομμάτι του εμπορικού Σινεμά.
Εδώ ερμηνεύει τον Καθηγητή Γιατρό Robert Ledgard. Συγκλονίζει...!
Η Επιφανειακή του γαλήνη κρύβει μέσα του τη θύελλα. Τα συναισθήματα που βιώνει, καλά κρυμμένα στα βάθη της ψυχής του, βγαίνουν προς τα έξω ατσαλάκωτα.
Μπροστά μας έχουμε μια επιβλητική προσωπικότητα που με την ερμηνεία της σαρώνει στην κυριολεξία το φιλμ.



Η ELENA ANAYA, η 43χρονη Ισπανίδα Ηθοποιός, είναι μια από τις Ηθοποιούς που λατρεύω.
Την λατρεύω και σαν Γυναίκα, στο φαίνεσθαι, στην γοητεία, στον ερωτισμό αλλά και στην ερμηνεία.
Αυτόν τον σιωπηρό κόσμο της απόγνωσης που βγάζει στο "Δέρμα που κατοικώ" δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Σε μαγεύει, σε συγκλονίζει. Ταυτίζεσαι μαζί της, ζεις το δράμα και την αγωνία της, ως το τέλος. Και αυτή με λιτή ερμηνεία κατορθώνει να δώσει απόλυτα τα πάντα.

MARISA PAREDES




Δεν θα τολμούσαμε να πούμε και πολλά για την 72χρονη σήμερα Ιέρεια του Ισπανικού και Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου.
Αναπόσπαστο μέρος της ερμηνευτικής ομάδας του Almodovar, η μεγάλη ερμηνεύτρια έχει και σε αυτήν ταινία μια ερμηνεία που χαρακτηρίζει την ποιότητα αλλά και την εσωτερική εκφραστική της δύναμη.

JAN CORNET



Ένας ακόμα ταλαντούχος Ισπανός ηθοποιός. Στα 36 του σήμερα χρόνια.
Ο Δεύτερος αντρικός ρόλος στην ταινία. Εξαίρετος...! με μια λέξη. Πραγματικά ξεχωρίζει, όχι μόνο για το στυλ του αλλά και για την ερμηνεία του.

BLANCA SUAREZ



Σήμερα έχει τριανταρίσει. Στην ταινία είναι στα 23 της. Η Ισπανίδα νεαρή ηθοποιός, με ένα υπέροχο, γλυκό baby face, δίνει έναν τρυφερό, ευάλωτο, χαρακτήρα. Ερμηνεύει την κόρη του καθηγητή, την Νόρμα. Μια νεαρή κοπέλα με μια άβυσσο στην ψυχή της και τον φόβο στα μάτια της.
Πραγματικά υπέροχη.

EDUARDΟ FERNANDEZ


54 ετών σήμερα ο Καταλανός ηθοποιός, στα 47 του στην ταινία.
Πειστική ερμηνεία του γιατρού Fulgencio, συνεργάτη του καθηγητή Ledgard.

ROBERTO ALAMO



Μαδριλένος Ηθοποιός, στα 41 του χρόνια στην ταινία.
Ο "σκληρός" και περιθωριακός της ταινίας. Ο Απόβλητος αδελφός. Που ασκεί καταλυτικό όμως ρόλο στην πλοκή. Δίνει τον καλύτερο εαυτό του σε μια σχετικά σύντομη παρουσία.

BARBARA LENNIE



27 Ετών στην ταινία. Την απολαύσαμε αργότερα λίγα χρόνια να πρωταγωνιστή στο επίσης συγκλονιστικό "CONTRATIEMPO".
Εδώ σε μικρό υποστηρικτικό ρόλο, μια ήρεμη, όμορφη, παρουσία και ερμηνεία.

SUSI SANCHEZ




66 ετών στην ταινία. Μια μεγάλη κλασική Ισπανίδα Ηθοποιός, ερμηνεύει εδώ την Μητέρα του Vicente. Ένα τραγικό ακόμα πρόσωπο στην όλη ταινία.
Μικρός ρόλος αλλά επάξια εμφάνιση.

ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ



Το "Δέρμα που κατοικώ" είχε ένα θριαμβευτικό πέρασμα από τα Φεστιβάλ και τα Φόρουμ του παγκόσμιου Κινηματογράφου.
Στην συλλογή της έχει 28 διεθνή Κινηματογραφικά βραβεία και ακόμα 66 Υποψηφιότητες.
Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν:
  • Βραβείο BAFTA καλύτερης ταινίας
  • Βραβείο καλύτερης ταινίας στην Ακαδημία ταινιών επιστημονικής φαντασίας, θρίλερ και τρόμου στις ΗΠΑ
  • Καλύτερη ξένη ταινία από την Ένωση Γυναικών δημοσιογράφων κινηματογράφου
  • Δύο Βραβεία Φεστιβάλ ΚΑΝΝΩΝ
  • Τέσσερα Βραβεία Φεστιβάλ GOYA
  • Βραβείο Μουσικής στο Hollywood Film Critics Society









Διάφορα στοιχεία για την ταινία

Το κόστος παραγωγής της ταινίας εκτιμάται στα 13 εκατομμύρια $

Η Ταινία έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου στην Ισπανία σε διάφορες τοποθεσίες: Τολέδο, Γαλικία, Μαδρίτη, Καστίλη.






Αυτό αγαπητές φίλες και φίλοι είναι το "ΔΕΡΜΑ που ΚΑΤΟΙΚΩ"
Μια ταινία με την σφραγίδα ενός τεράστιου σκηνοθέτη και του επιτελείου του.
Μια ταινία σκληρή που ακροβατεί και "παίζει"με πάρα πολλά ζητήματα στα όρια του ανθρώπινου νου. Δεν διστάζει να σαρώσει κάθε "λογικό" όριο και να βυθιστεί στα σκοτάδια της ψυχής μας.
Το κάνει με τρόπο ποιητικό, αισθητικά τέλειο και ερμηνευτικά ανεκτίμητο.

Σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να την δείτε και να προβληματιστείτε με τα ζητήματα που βάζει καθώς το καθένα ξεχωριστά αποτελεί και ξεχωριστό δοκίμιο στην ψυχολογία του ανθρώπου.





















"Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εμμονή με άλλους

 ανθρώπους.

Άνθρωποι που γεννιούνται με κακή τύχη.

Αλλά υπάρχουν και εκείνοι που βοηθούν την 

ανθρωπότητα να εξελιχθεί.

Άνθρωποι που κάνουν κακή χρήση της δύναμής τους.

Άνθρωποι που γεννήθηκαν για να πολεμήσουν.

Άνθρωποι που ζουν σε ένα κόσμο βίας

αλλά και

αυτοί που γεννήθηκαν για να επιβιώσουν"











Σχόλια

  1. Μια ακόμα υπέροχη ταινία του και μια εξίσου υπέροχη παρουσίαση από σένα. Βέβαια δεν ένιωσα στην συναισθηματική έκρηξη που ένιωσα στο Volver, την οποία θεωρώ την καλύτερή του. Εντούτοις αγγίζει με έναν περίεργο τρόπο ένα πολύ λεπτό θέμα, χωρίς να λείπουν και σε αυτή οι αναφορές στην γυναίκα.
    Φοβερές ερμηνείες, ειδικά του Μπαντέρας. Θαρρώ πως οι ηθοποιοί στα χέρια του μεταμορφώνονται. Αλλάζουν εντελώς στιλ και βγάζουν μια άλλη όψη.
    Θα μπορούσα να μιλάω ώρες για αυτόν τον άνθρωπο.
    Μπράβο σου που καταπιάνεσαι με αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα,
      συμπεραίνω ότι έχεις δει την ταινία και συνεπώς ξέρεις το σενάριό της. Προσωπικά έπαθα ένα σοκ. Κανείς δεν περίμενε μια τέτοια πλοκή.
      Αλήθεια το λες. Οι ηθοποιοί στα χέρια ενός μεγάλου δασκάλου δείχνουν ότι καλύτερο έχουν στην τέχνη τους. Και εδώ άπαντες θριάμβευσαν.
      Ο Μπαντέρας συγκλονιστικός. Η Ανάγια αδυναμία μου, το ομολογώ και σαν γυναίκα.
      Την ταινία που λες δεν την έχω δει, συνεπώς την σημειώνω για προσεχή δουλειά.
      Με τιμούν τα λόγια σου καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Συνεχίζουμε.
      Το θέμα με τη γυναίκα αξίζει αυτή την αναφορά.

      Διαγραφή
  2. Συγκλονιστική ταινία!
    Την είχα δει τρεις τέσσερις φορές.

    Οι ταινίες του Αλμοδόβαρ είναι μια κατηγορία από μόνες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα Κατερίνα μου, την έχεις δει. Συνεπώς έχεις και εσύ άποψη ! Και χαίρομαι καθώς γνωρίζεις την πλοκή, άρα έχεις την εικόνα.
      Ευχαριστώ για το σχόλιο Κατερίνα μου να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Μυστήριο ο τύπος. Αυτός ο Αλμοδαβαρ. Σπουδαίος και ανεξάνλητος. Άψογη παρουσίαση. Το θέμα βιασμός της γυναίκας δεν τελειώνει εκεί που πρέπει να είσαι γυναίκα για να καταλάβεις...ο Μπαντερας ιδανικός. Αυτά. Χαίρε Τζον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κώστα μου για το σχόλιό σου. Συμφωνούμε στην προσέγγιση του θέματος. Κάτι έχεις παραπάνω να πεις για τον βιασμό της γυναίκας. Θα χαρώ να το ακούσω μέσα από ένα σου ποστ ή δικό σου αφήγημα. Μπαντέρας εκπληκτικός.
      Την καλησπέρα μου φίλε.

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω, είμαστε μια ηλικία!
    Εσείς, εγώ και ο Μπαντέρας!
    Εντάξει τώρα.
    Τι να πω για την ταινία;
    Ότι και να πω δεν θα είναι αντικειμενικό, διότι τον λατρεύω αυτόν τον σκηνοθέτη!
    Άσε που δεν θα μπορούσα να τα πω τόσο ωραία που τα λέτε εσείς κύριε Πιτ μου!
    Καλό βράδυ εύχομαι!

    ΥΓ. Μήπως κατά τύχη έχετε γράψει κάτι για την ταινία All About Eve (Όλα Για Την Εύα) με την Μπέτι Ντέιβις; Εάν ναι, θα ήθελα τον σύνδεσμο, διότι έχετε γράψει πάρα πολλά και πού να ψάχνω τώρα η αρτίστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου καλησπέρα.
      Βρήκαμε λοιπόν τα ίσια μας με την ηλικία μας. Και την θεωρώ όμορφη, γόνιμη, ώριμη και ερωτεύσιμη γιατί όχι.
      Ο Αλμοντοβάρ είναι και προσωπικά στους αγαπημένους μου σκηνοθέτες για μια σειρά λόγους που έχουν να κάνουν με την αισθητική αλλά και την φιλοσοφία του.
      Όχι καλή μου φίλη, δεν έχω κάνει αφιέρωμα στην συγκεκριμένη ταινία. Και πράγματι το αξίζει. Το κρατώ σαν πρόταση.
      Καλό βράδυ να έχεις και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά, τι να πούμε; Ταινιάρα! Όποιος δεν την έχει δει, ας το κάνει πάραυτα.

    Μπράβο για τη παρουσίαση, Γιάννη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, σε ευχαριστώ καλό μου κορίτσι. Να είσαι καλά. Χαίρομαι που την έχεις δει. Ειλικρινά. Καλό βράδυ και να χαμογελάς πάντα.

      Διαγραφή
  6. Είμαι η μοναδική από την παρέα που δεν την έχω δει;
    Θαυμάσια παρουσίαση Γιάννη μου όπως πάντα και ο Μπαντέρας αχ αχ...τι να πω!!!
    Καλό βράδυ Γιαννάκη και σ'ευχαριστούμε για την τόσο άρτια δουλειά που μας χαρίζεις
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορέσεις να την δεις Άννα μου. Θα με θυμηθείς !
      Ο Μπαντέρας υπέροχος, σοβαρός, μετρημένος, εδώ. Ερμηνεία συγκλονιστική. Αλλά και αυτή η Ανάγια αχ εγώ με τη σειρά μου χαχαχαχαχα.
      Ευχαριστώ για τα λόγια σου Άννα μου και την παρουσία σου. Καλό βράδυ να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Τόση βία και διαστροφή πραγματικά με ξεπερνάει.
    Την είδα σε..δόσεις γιατί η ιστορία και η ρεαλιστική απόδοσή της από τον σπουδαίο κατά γενική ομολογία Almodovar μου προκάλεσαν τόσο αρνητικά συναισθήματα που δεν κατάφερα να απολαύσω τις μεγάλες ανατροπές του σεναρίου. Έχω ένα μεγάλο θέμα με τη βία, και ιδίως με τη βία που παράγεται από διαστροφή και η ταινία μου το "ξύπνησε".
    Κρατάω το πνεύμα του Αlmodovar, τις καλές του προθέσεις, την καταπληκτική ερμηνεία του Μπαντέρα και την εξαιρετική σου παρουσίαση Γιάννη.
    Επίσης θα ήθελα να υπογραμμίσω και το υποδόριο χιούμορ κάποιων σκηνών που μου έδωσαν το κουράγιο να συνεχίσω να τη βλέπω μέχρι τέλους :)
    Καλό βράδυ Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι λες Μαρία μου.
      Βέβαια τον Αλμοντοβάρ δεν μπορείς να το κατηγορήσεις για αυτό το αιματοβαμμένο σπλάτερ. Η Βία του είναι "σκεπασμένη", καμουφλαρισμένη αλλά παρούσα.
      Εγώ κρατώ τα τόσο ενθαρρυντικά σου λόγια που τόσο τιμητικά μου ακούγονται.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς κορίτσι μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Μάντεψε! Δεν την έχω δει!!! Γιατί θριλεριάζει κι αυτός;;; δεν με λυπάται; Αλλά αφού δεν με συμπονάς εσύ, τι να περιμένω από τον Αλμοδοβάρ...
    (Υπέροχη παρουσίαση!)
    Καλημέρα! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου χαχαχαχαχαχαχα.
      Κοίτα, το θρίλερ του Αλμοντοβάρ δεν έχει ουδεμία σχέση με τα λοιπά γνωστά. Είναι άλλου είδους. Κουβαλάει διαστροφή και ψυχεδέλεια δοσμένη με έναν άλλο εγκεφαλικό τρόπο.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένε μου, εξαιρετική ταινία!
    Την αγαπώ! Την είδα το 2014 και δεν έχω ξεχάσει λεπτό της.
    Την είχα προτείνει κι εγώ τότε: http://ekfrastite.blogspot.com/2014/07/la-piel-que-habito-to.html
    Υπέροχη σε όλα της!
    Από τις ταινίες αριστουργήματα!

    Καλό σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω το είδα Κική μου και σχολίασα.
      Ξέρεις, έχεις ένα προνόμιο. Κάνεις πρώτη εξαιρετικές παρουσιάσεις σε ταινίες και μου έχεις δώσει 2-3 θησαυρούς για τους οποίους σε ευγνωμονώ.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. Μια ακόμα ταινία για τις κρύες ημέρες του χειμώνα...
    Την καλημέρα Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές καλησπέρες Βασίλη μου.
      Θα συμφωνήσω. Σε ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια αγαπητέ και όμορφο Σ/Κ.

      Διαγραφή
  11. Ο τρόπος που την παρουσιάζεις δελεαστικός αλλά δεν μου αρέσει η βία την αποφεύγω αυτό τον καιρό. Καλησπέρα Γιάννη μου φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη.
      Κοίτα η ταινία, δεν μπορεί να την κατατάξεις σε ταινία βίας. Έχει μεν στοιχεία αλλά είναι περιορισμένα. Η Θεματολογία της είναι βίαιη ναι αλλά οι σκηνές όχι.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Όμορφο Σ/Κ να έχεις.

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική παρουσίαση, Γιάννη μου. Δεν έχει δει την ταινία αλλά λατρεύω γενικά τις ταινίες του Αλμοδοβάρ. Η ποιότητά τους, λόγω και των συμβολισμών, είναι αξεπέραστη. Θα την έχω στα υπόψη. Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αξίζει Μία μου. Να το κάνεις στην πρώτη ευκαιρία και θα αποζημιωθείς. Γνωρίζεις την αισθητική και την τέχνη του Αλμοντοβάρ οπότε σε καλύπτει σε κάθε σου άποψη.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Όμορφη Κυριακή.

      Διαγραφή
  13. Αλμοδοβάρ; Εντάξει τεράστιος! Ιδιαίτερος όπως και όλες του οι ταινίες.
    Θα την αναζητήσω σίγουρα Γιάννη.
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη μου χαρά και σεβασμό περιμένω τις απόψεις σου για την ταινία. Θα μείνεις συγκλονισμένη. Μεγάλος δάσκαλος, μεγάλες προσδοκίες και ερμηνείες εκπληκτικές.
      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ Μαρία μου και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  14. Δεν την έχω δει, αχμμ δεν ξέρω αν θέλω να την δω... θυμώνω πολύ με τους βιασμούς.
    Καλή εβδομάδα Γιάννη όπως πάντα με μεράκι στημένη η ανάρτηση σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μάνια μας !!!!! καλή βδομάδα κορίτσι μου.
      Καταλαβαίνω και σέβομαι απόλυτα τη διάθεσή για την απεχθή αυτή ιστορία.
      Θα σου πω λοιπόν πριβε την υπόθεση χαχαχαχαχα για να μην την δεις.
      Ευχαριστώ για το σχόλιο και τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Λοιπον εγω σινεφιλ δεν ειμαι με την καμια! Αλλα καθε φορα που διαβαζω δικη σου παρουσιαση ταινιας θελω να τρεξω να τη δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου,
      δεν ξέρεις τι αυτό σημαίνει για μένα έτσι ; Πόσα συναισθήματα χαράς, τιμής και ευθύνης μου δημιουργεί.
      Αν καταφέρνω κάτι τέτοιο σε ευχαριστώ από καρδιάς και το χαίρομαι με την καρδιά μου.
      Τι να πω ειλικρινά. Να είσαι καλά και να δημιουργείς, αυτό θέλω.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά: Δεκαετία 1960-Μέρος 1ο

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

"ΑΝΤΙΓΟΝΗ" του Γιώργου Τζαβέλλα. Το Αρχαίο δράμα στον ελληνικό κινηματογράφο