Γιάννη Δαλιανίδη: "Οι Κληρονόμοι" Γέλιο σε καταιγιστικούς ρυθμούς

Φίλες και Φίλοι του CINEFIL
Πιάσαμε ήδη τον Μάη και έξω μύρισε καλοκαίρι.
Χρώματα, Αρώματα, Καλοκαιρινές ....αισθησιακές παρουσίες.
Οι διαθέσεις καιρός είναι να ανέβουν, τα χαμόγελα να κερδίσουν περισσότερο χώρο στη ζωή μας.

Έτσι λοιπόν την πρώτη Ανάρτηση του Μαγιού θα κερδίσει επάξια ο Ελληνικός κλασικός Κινηματογράφος και μια Αισθηματική Κωμωδία που θεωρείται από τις καλύτερες του είδους της.
Πάμε λοιπόν να "δούμε" μια υπέροχη δημιουργία του μεγάλου μας

ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ

"ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ"


Πρεμιέρα:  6 Απρίλη 1964

Παραγωγή:  FINOS FILMS

Θεωρώ τους "Κληρονόμους" του Γιάννη Δαλιανίδη μια από τις καλύτερες comedy που έχει δημιουργήσει ο μεγάλος μας σκηνοθέτης και σεναριογράφος και επίσης από τις καλύτερες στο Ελληνικό Σινεμά.


Οι λόγοι είναι απλοί: 
Σενάριο απίστευτο, γεμάτο φρεσκάδα, φρενήρη ρυθμό, ατάκες που έγραψαν ιστορία.
Χαρακτήρες, παντελώς διαφορετικοί ο ένας από τον άλλο, με το δικό τους ύφος
Πλοκή όμορφη, χαριτωμένη που συνθέτει όλους αυτούς τους ανθρώπους σε έναν χώρο έτσι ώστε να μοιάζουν ο καθένας σαν ...Ταύρος εν υαλοπωλείο.

Η Ταινία γνώρισε πολύ μεγάλη επιτυχία. Δίκαια χαρακτηρίζεται από τις πλέον Εμπορικές ταινίες της κλασικής κινηματογραφικής μας περίοδου με εισιτήρια πρώτης προβολής στις:  249.751 (!!!)


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σενάριο:  ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΦΟΡΟΣ, ΠΟΛΥΒΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

Σκηνοθεσία:  ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗΣ

Κινηματογράφιση:  ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Μοντάζ:  ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Σκηνογραφία:  ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ

Μακιγιάζ:  ΝΙΚΟΣ ΞΕΠΑΠΑΔΑΚΟΣ

Μουσική:  ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ




ΤΟ ΘΕΜΑ

Δεν είναι ένας, μήτε δύο. Δεν είναι τρείς αλλά δυστυχώς ...Τέσσερις....!!!

Τέσσερις Κληρονόμοι.....!

Τρεις άντρες και μια Γυναίκα. Και τι Γυναίκα....!
Σχέση μεταξύ τους ; απολύτως καμία....!
Ένας Λαϊκός Μπαρμπέρης, ένας τρελαμένος νεαρός που ονειρεύεται να ανοίξει ένα κλαμπ και να χορεύει, ένας γοητευτικός μόδιστρος που διευθύνει έναν οίκο μόδας και μια.... μια χορεύτρια να την πιεις στο ποτήρι και να κατεβάζεις τα ...υπογλώσσια ένα προς ένα κατά ριπάς...!

Ο Αποθανών, ο κ. Μιχαλούδης, κληροδοτεί έναν σοβαρό Οίκο Μόδας στους τέσσερις παραπάνω συγγενείς του αφήνοντας από 24% στον καθέναν από τους ....άρρενες και το 28% στην Γυναίκα....!

Ο Τρόπος γνωριμίας των τεσσάρων κληρονόμων ; μην τα ρωτάτε....!
Εδώ το Σενάριο των Τσιφόρου-Βασιλειάδη, οργιάζει πραγματικά, σηκώνοντάς μας στον αέρα με ξέφρενο γέλιο.
Δεν πιστεύω να έχετε δει άλλη κωμωδία με τέτοιο ...εξοντωτικό ρυθμό έναρξης ; έτσι ;

Τα φέρνει λοιπόν η ....κατάρα και οι τέσσερις Κληρονόμοι συναντιώνται στον επίδικο Οίκο Μόδας.
Και εκεί ξεκινάει η ....Μάχη, πρώτα της συγκατοίκησης και στη συνέχεια των αριθμητικών συσχετισμών που θα οδηγήσουν σε ....κυβέρνηση διαχείρισης του κληροδοτήματος.



 ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Ξεκινάμε με τους Τέσσερις Κληρονόμους.....και ο Θεός ας βάλει το χέρι του...!

ΝΤΙΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του Ερίκου, διευθυντού του οίκου Μόδας



ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ ως Μπαρμπέρης Παναγιώτης Τσόκας



ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ ως Σωτήρης Μιχαλούδης



ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ως εκρηκτική Μαίρη Αστράνη



ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΡΟΛΟΙ

ΧΛΟΗ ΛΙΑΣΚΟΥ στο ρόλο της Καίτης

ΕΛΣΑ ΡΙΖΟΥ στο ρόλο της Φώφης

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΟΥΛΑΚΗ στο ρόλο της Ρούλας

ΣΠΥΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ως Δικηγόρος Κατσαμπέκης

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ως ατυζήσας σύζυγος Περικλής Ζουμπουρδόγλου

ΣΑΣΑ ΚΑΖΕΛΗ ως κυρία Ζουμπουρδόγλου 

ΝΙΚΗΤΑΣ ΠΛΑΤΗΣ ως Χαράλαμπος

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ στο ρόλο του πρώτου πελάτη στο μπαρμπέρικο
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ σαν πελάτης στο μπαρμπέρικο
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ σαν βρεγμένος πελάτης έξω από το μπαρμπέρικο





ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Πραγματικά τώρα να κάνεις αναφορά και να σταθείς πάνω στις ερμηνείες των Ηθοποιών στους "Κληρονόμους" νομίζω όχι απλά είναι πλεονασμός αλλά έχεις να πεις τόσα πολλά που δεν ξέρεις πως να αρχίσεις και να τελειώσεις.

Είναι ευλογία η συγκέντρωση όλων αυτών των Ηθοποιών στην ταινία αυτή.
Έχουν μια εκπληκτική ερμηνεία, τόσο οι βασικοί ...τέσσερις όσο και όλοι οι υπόλοιποι.
Ακόμα και οι απλές εμφανίσεις είναι τόσο πειστικές, τόσο χαρισματικές που δεν βρίσκεις εύκολα λόγια να σταθείς.

Μεγάλο το σύνολο των ερμηνευτών, πολλοί οι ρόλοι σε πολλαπλά επίπεδα, αυτό κάνει την ταινία ενδιαφέρουσα με την ποικιλία της και τις εναλλαγές της.

Εδώ θα κάνω μια παρατήρηση:
Κοιτάς το σύνολο των ρόλων στις παλιές κλασικές μας ταινίες.
Κοιτάς τον αριθμό των ρόλων στις σημερινές μας ταινίες και με ελάχιστες εξαιρέσεις, αριθμείς κάτω από τον αριθμό "πέντε".







Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ

Ο Γιάννης Δαλιανίδης στους "Κληρονόμους" έχει πραγματικά τρελά κέφια....!
Ξεκινάει την ταινία με ρυθμό καταιγιστικό που πραγματικά το ένα γέλιο διαδέχεται το άλλο με ιλιγγιώδη ρυθμό.
Η Επινόηση της γνωριμίας μας με τον κάθε κληρονόμο ξεχωριστά είναι απίθανη.
Σε συνθήκες τρέλας, διακρίνουμε με σαφήνεια τι ...κουβαλάει ο καθένας τους και τι προσωπικότητα είναι.
Μια πραγματικά απολαυστική αισθηματική κωμωδία όμορφη, φινετσάτη, δροσερή.
Επίσης η κεντρική αίθουσα στον Οίκο Μόδας πολύ όμορφα στημένη, σαν την κεντρική σκηνή μιας παράστασης όπου όλα μπαίνουν στη σειρά τους.



Η Περίφημη Σκηνή με τα Πούπουλα



Θα θυμάστε φυσικά τον τρόπο με τον οποίο αποκαλύπτεται στην ταινία η 4η κληρονόμος έτσι. Μετά από έναν χορό της Μάρθας Καρανιάννη, που πραγματικά σπάει τα ...θερμόμετρα.
Η Σκηνική ιστορία αυτής της σκηνής έχει μεγάλη "ουρά".
Ο Δαλιανίδης έψαχνε μια ιδιαίτερα τολμηρή χορογραφία με το μεγάλο του αστέρι, την Μάρθα.
Ο Δαιμόνιος Σκηνοθέτης επιστρατεύει με τα χέρια του τα ....πούπουλα, τα οποία κολλάει ένα προς ένα στα επίμαχα γυμνά μέρη της Μάρθας.
Έτσι μας προέκυψε ο ανεπανάληπτος αυτός χορός με τα ...παρελκόμενά του.



Αυτοί ήταν "Οι Κληρονόμοι".
Μια ταινία που αγαπήθηκε πάρα πολύ. Μια ταινία που ακόμα και μέχρι σήμερα εξακολουθείς να την βλέπεις ξανά και ξανά, χωρίς διακοπή, χωρίς να κουράζει αλλά μόνο να προσφέρει το απίστευτο γέλιο της και τη δροσιά της.




Μην Ξεχνάτε:  
Τρέχει η προθεσμία για τις
 Ασκήσεις Σεναρίου: "Πες το με Εικόνες"
Λήξη Συμμετοχής: Σάββατο 10 Μάη, ώρα 24:00


Σχόλια

  1. Υπέροχη και αγαπημένη ταινία!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne μου την λατρεύω. Όσες φορές και να την δω θέλω πάλι να αφεθώ στα καρέ της. Τόσο γέλιο.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Τα φιλιά μου και τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη ταινία. Έχω έρωτα με τον ελληνικό κινηματογράφο. Βλέπω συνέχεια. Παρατηρώ τις ερμηνείες, την σκηνοθεσία, τα λόγια. Τρώω κολλήματα με κάποιες και τις βλέπω σχεδόν κάθε μέρα.
    Η εν λόγω ταινία, μια κωμωδία με πρωτότυπη πλοκή, είναι μια από τις καλύτερες. Απόλυτα ταιριαστό casting, σκηνοθεσία άρτια και ένας εξαίσιος, ''αμερικάνος'' ηθοποιός, ο Ντίνος Ηλιόπουλος.
    Μου αρέσει αυτή η στήλη. Πάω να δω και τις υπόλοιπες που έχεις ανεβάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου. Συμμερίζομαι στο 100% τη λατρεία σου για τον Ελληνικό Κινηματογράφο. Και εγώ ακριβώς αυτό είμαι. Θέλω συνέχεια να μοιράζομαι τις στιγμές του, λες και ένα κομμάτι της ζωής μας είναι εκεί.
      Έξοχη αυτή η ταινία ανάμεσα σε όλες τις άλλες.
      Θα χαρώ πολύ να ταξιδέψεις στα αφιερώματα στον Ελληνικό Κινηματογράφο και να το χαρείς.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ πολύ τις παλιές ταινίες του Ελληνικού κινηματογράφου.
    Μπορώ να τις βλέπω ξανά και ξανά.
    'Οι κληρονόμοι' από τις αγαπημένες κωμωδίες.
    Εχουν κάτι αυτές οι παλιές ταινίες, δεν χάνουν ποτέ τη φρεσκάδα τους, όσα χρόνια κι αν περάσουν!
    Ηταν οι ατάκες;
    Οι ηθοποιοί;
    Η εποχή;
    Ισως γιατί είναι οι ιστορίες που έχουμε ακούσει από γονείς ή παππούδες...
    Αληθινές ιστορίες που έγιναν ταινίες.
    Καλό Σαββατοκύριακο Γιάννη!

    Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα μου,
      είναι ένα κομμάτι απ τον δικό μας κόσμο. Η Ζωή μας, τα νιάτα μας, οι δικοί μας άνθρωποι, οι εικόνες της παλιάς Αθήνας. Οι ερμηνείες, η μουσική, τα θέματα. Όλα αυτά μαζί.
      Θα συμφωνήσω λοιπόν μαζί σου καλή μου φίλη.
      Ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο.
      Καλό Σάββατο να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Από τις καλύτερες ταινίες. Για να είμαστε ειλικρινείς ο ελληνικός κινηματογράφος εκείνης της εποχής έχει αναθρέψει γενιές και οι ατάκες των ταινιών χρησιμοποιούνται στην καθημερινότητα ακόμη και από τα νέα παιδιά
    Φοβερή ταινία γεμάτη γέλιο και όσα χρόνια να περάσουν είναι φρέσκιες αυτές οι ταινίες βρε παιδί μου ...και τις απολαμβάνουμε σαν την πρώτη φορά!
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ακριβώς αυτό....!
      Είναι δυνατόν να ξεκινάει ταινία με αυτόν τον φρενήρη ρυθμό των "Κληρονόμων" ; απίστευτες εικόνες, απίστευτες ατάκες....!
      που να σταθείς.
      Νοσταλγία Άννα μου....! με τις αναμνήσεις να μας γεμίζουν τρυφερά.
      Σε ευχαριστώ πολύ. Να σου ευχηθώ ένα όμορφο Σ/Κ να περάσεις.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Την καλησπέρα μου Μαρία Έλενα....!
      ευχαριστώ κορίτσι μου για την παρουσία σου. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  6. Το (ξανα)είδα πρόσφατα, ανήμερα του Πάσχα αν δεν κάνω λάθος. Όσες φορές κι αν τη δω, το τηλεκοντρόλ θα κολλάει σε τέτοιες ταινίες με αγαπημένους ηθοποιούς. Η Καραγιάννη, γυναικάρα όμως ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Μαρία τη μέρα που λες το είδα ξανά...! Βρε παιδί μου, δεν προλαβαίνεις να ...κάτσεις και με τις πρώτες σκηνές έχεις τρελαθεί στο γέλιο αλήθεια. Εκπληκτικό έτσι ;
      Εντάξει, τώρα η Μάρθα είναι άλλη γυναίκα....! άλλο θηλυκό....! από τις χυμώδεις εκείνες παρουσίες που θυμίζουν την αισθητική της ...καμπύλης.
      Φιλιά Μαρία μου, να είσαι καλά και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  7. Όλες αυτές οι ταινίες Γιάννη μου είναι Εθνική κληρονομιά. Βαρύγδουπο ακούγεται αλλά έχουν βοηθήσει, σε ψυχολογικό επίπεδο, τον κόσμο να περάσει πολλές απ' τις δυσκολίες των μεταπολεμικών χρόνων, τότε που η φτώχεια βάδιζε χέρι-χέρι με την απλότητα. Το γέλιο στα θερινά σινεμά ήταν η βδομαδιάτικη προσδοκία πολλών οικογενειών. Συνωστισμός στο ταμείο για το πολυπόθητο εισιτήριο. Συνωστισμός για μια καλή θέση. Ωραία χρόνια!
    Η ταινία από τις πολύ αγαπημένες. Δεν θυμάμαι πια πόσες φορές την έχω δει και θα την δω κι άλλες τόσες. Το μόνο βέβαιο.
    Πολλά φιλιά Γιάννη μου.
    Καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη η προσέγγισή σου Μαρία μου.
      Τέχνη για το λαό μας, για να έχει ένα παράθυρο γεμάτο φρεσκάδα και γέλιο ως διέξοδο στα μεγάλα του προβλήματα.
      Δεν είναι βαρύγδουπος ο όρος "Εθνική κληρονομιά", είναι μια πραγματικότητα και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί.
      Καλή δύναμη Μαρία μου σε ότι κάνεις σήμερα και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  8. Απ΄τις αγαπημένες!
    Καλησπέρα Γιάννη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λυγερή μου....!
      Μαζί παρέα συμφωνώ. Θεραπεία να κάνουμε βλέποντάς την..
      Καλή βδομάδα καλή μου με κάθε μου ευχή.
      Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Πρώτη φορά έχω δει τόσο ωραίο κοτόπουλο!!
    !!!! Ντροπή Γιάννη !!!
    Καλή εβδομάδα :) :) :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχουμε και αδυναμία στα Κοτόπουλα Μάνια μου χαχαχαχαχαχαχαχα, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε.....! χαχαχαχαχαχα Ντροπήηηηη
      Παρεκτρεπόμεθα ασυστόλως.
      Τα φιλιά μου Μάνια μου
      Καλή βδομάδα

      Διαγραφή
  10. Όντως πολύ ωραία ταινία και νομίζω ότι κι η Γιουλάκη έδινε ρέστα σε αυτή την ερμηνεία με τον καφέ χαχα. Ωραία και η σκηνή που κάηκε το φόρεμα και το πουλήσανε για...έμπνευση τού σχεδιαστή! Υ.Γ Αυτό που με ενοχλεί τελευταία Γιάννη, και το έγραψα και στο μπλογκ μου, είναι ότι, σύμφωνα με την νέα μόδα, κάνουν έγχρωμες τις ελληνικές ταινίες, και πολύ φοβάμαι ότι στο τέλος θα τις αφανίσουν όλες, έλεος κάπου! Καλή εβδομάδα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "κάνουν έγχρωμες τις ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ελληνικές ταινίες" εννοώ :)

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Πέτρα μου.
      Ακριβώς την ίδια άποψη με τη δική σου έχει και η γυναίκα μου.
      Το έγχρωμο φιλμ δεν έχει σχέση με το ασπρόμαυρο.Είναι διαφορετικά όλα. Η Φωτογραφία, η σκηνογραφία, όλα...!
      Δεν ξέρω αν αυτή η μόδα βοηθάει κάπου. Προσωπικά δεν το νομίζω.
      Αλλοιώνει τη φιλοσοφία της ταινίας αλλά και την παράδοσή της.
      Που να σταθείς, σε πια ατάκα σ' αυτήν την ταινία Πέτρα μου χαχαχαχα.
      Απίστευτα όλα.
      Καλή βδομάδα κορίτσι μου και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα Γιάννη :) Χάρη στα μαθήματα "Περί Σεμιναρίου ο Λόγος " διαβάζω το θέμα σου άνετα και απολαμβάνω πραγματικά τον κλασσικό ελληνικό κινηματογράφο . Δεν την θυμάμαι εντελώς και αν την παρακολουθήσω τώρα έγχρωμη θα είναι μαγεία !!! Καλό ανοιξιάτικο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιάννη όπως καταλαβαίνεις οι ασκήσεις σεναρίου χρειάζονται περισσότερο μελέτη , γιατί δεν κρατώ σημειώσεις και χρειάζεται να ανατρέχω στις αναρτήσεις σου . Καλή συνέχεια ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Κυριακή μου.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη, που δίνεις το χρόνο σου μελετώντας τα αφιερώματα για το σενάριο. Θα χαρώ ιδιαίτερα αν μπορέσεις να κερδίσεις κάτι, να σου φανεί χρήσιμο.
      Όσον αφορά αυτό που λες με το χρώμα στις παλιές ταινίες.
      Μπορεί το χρώμα να δίνει στυλ αλλά χαλάει όλη την προσωπικότητα μιας ασπρόμαυρης ταινίας.
      Καλή σου βδομάδα και σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  13. παλιός καλός ελλληνικός κινηματογράφος
    αθάνατος και ο ίδιος ο ελληνικός κινηματογράφος αλλά και οι όλοι οι ηθοποιοί
    μου αρέσουν πολλά τούτες οι παλιές καλές ελληνικές ταινίες
    και οι παλιοί καλοί ελληνες/ελληνίδες ηθοποιοί
    όλα τα έργα βγαλμένα που τη ζωή και με νόημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι καλησπέρα σου,
      Όπως τα λες καλή μου φίλη. Αξέχαστα, όμορφα, πάντα ζωντανά και φρέσκα, λες και τις βλέπεις πρώτη φορά.
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΥΤΉ ΤΗ ΤΑΙΝΊΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΆ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ ΟΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΚΙ ΑΝ ΤΙΣ ΔΩ ΔΕ ΘΑ ΤΙΣ ΒΑΡΕΘΩ ΚΙ ΑΣ ΤΙΣ ΞΕΡΩ ΑΠ' ΕΞΩ!!!!!
    ΜΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΛΛΆ ΥΠΟΓΛΩΣΙΑ ΟΜΩΣ ΕΣΎ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα Ελένη μου, ευχαριστώ για την έγνοια σου....!
      Κοίτα, με την ...Καραγιάννη επί σκηνής μόνο με τα ....πούπουλα άντε να συμμαζέψεις την πίεση έτσι ; χαχαχαχαχαχ
      Θα συμφωνήσω μαζί σου καλή μου φίλη.
      Φιλιά πολλά, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  15. Αγαπημένη ελληνική ταινία. Ο τολμηρός χορός της Καραγιάννη πραγματικά τα σπάει! Ευχαριστούμε για το όμορφο αυτό αφιέρωμα, φίλε Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μία μου. Πραγματικά βρε καλή μου. Όλα τα ...λεφτά το χορός της μεγάλης Μάρθας.
      Μια κωμωδία που αλήθεια την θεωρώ να ξεχωρίζει.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη για το σχόλιο και την παρουσία. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  16. Η επισήμανση της φίλης μας ΜΑΡΙΑΣ Γ είναι ουσιώδης και ιδιαίτερα σημαντική.
    Βλέποντας τις περισσότερες ταινίες εκείνης της εποχής των μεταπολεμικών χρόνων, δεν γίνεται ο θεατής να μην νοιώθει εκτός από συγκίνηση, σεβασμό και δέος για Κείνη την υπέροχη γενιά των Ελλήνων των μεταπολεμικών χρόνων που κράτησαν την πατρίδα ζωντανή μέσα από την δύσκολη καθημερινότητά τους την γραμμένη με γέλιο ,δάκρυα, μεγάλους έρωτες, λιτότητα ,καημούς φτώχεια, μιζέρια αλλά και όνειρα .

    Την ταινία δεν την έχω δει όπως πολλές άλλες δυστυχώς, που σνομπάριζα στα νιάτα μου η…κουλτουριάρα και τώρα κυριεύομαι από ανείπωτη συγκίνηση όταν βλέπω αυτούς τους ήρωες πρωταγωνιστές του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου να αποθανατίζουν μέσα από αντιπροσωπευτικούς ρόλους την ζωή μιας αυθεντικής Ελληνικής κοινωνίας που παρέδωσε την Ελλάδα Όρθια στις επόμενες γενιές.

    Ευχαριστώ Σε από καρδιάς Γιάννη γιατί κατάφερες και μ’ αυτήν Σου την ανάρτηση να ξυπνήσεις για πολλοστή φορά μέσα μου,
    συναισθήματα που βρίσκονται σε χειμερία νάρκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      η κατάθεση της γνώμης σου είναι και μια συγκροτημένη κοινωνική πραγματεία.
      Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι Τέχνες στην πατρίδα μας γνώρισαν κορυφαία άνθηση ακριβώς αυτή τη μαρτυρική μεταπολεμική εποχή.
      Την εποχή των αγώνων, των τραγωδιών, των ονείρων.
      Την εποχή που ο Λαός μας κράταγε ψηλά την αξιοπρέπειά του.
      Έτσι η τέχνη και ακολούθησε αλλά και χάραξε πρωτοπορεία.
      Να λοιπόν και ο λόγος που αυτές οι ταινίες παραμένουν ως κληροδότημα τέχνης σαν θησαυρός.
      Λυγερή μου χάρηκα την κουβέντα μας.
      Προχωράμε κοπέλα μου στα επόμενα. Να έχεις καλή δύναμη και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά: Δεκαετία 1960-Μέρος 1ο

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

"ΑΝΤΙΓΟΝΗ" του Γιώργου Τζαβέλλα. Το Αρχαίο δράμα στον ελληνικό κινηματογράφο