Ασκήσεις Σεναρίου: "Πες το με Εικόνες" : Αποτελέσματα και Βράβευση.



Αγαπητές Φίλες και Φίλοι,
Με τη δική σας την αγάπη, τη στήριξη και τη συμμετοχή, αισίως φτάσαμε στο τέλος της Πρώτης μας Άσκησης Σεναρίου:  "Πες το με Εικόνες"

Θέλω, από καρδιάς, να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ θερμά:



  • Όλους τους BLOGO-Φίλους που πήραν μέρος με ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στην Άσκηση
  • Όλους τους BLOGO-Φίλους που συμμετείχαν στην ανάγνωση και στην βαθμολόγηση των συμμετοχών. Για το χρόνο τους και τη διάθεσή τους.
  • Όλους τους ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ αυτής εδώ της διαδικασίας.


ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

Ήρθε η όμορφη ώρα των .....Αποκαλύψεων.
Θεωρώ ότι το θέμα της ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ είναι και το ΠΡΩΤΕΥΟΝ...!
Η τόλμη της προσπάθειας, η αναζήτηση της έμπνευσης και της δημιουργίας.
Νομίζω ότι αυτό είναι η σπουδαιότερη κατάκτηση.

Ήρθε η ώρα να ταυτοποιήσουμε τα στοιχεία των δημιουργών των 15 εξαιρετικών Συμμετοχών που πλαισίωσαν την Άσκησή μας.

Ξεκινώ λοιπόν με τη σειρά που αριθμήθηκαν τα κείμενα να κάνω τις ...Συστάσεις:

  1. "Η Έκρηξη της Έκπληξης"   από την Άννα Φλο. και το ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ
  2. "Απαράδεκτος"  από την  Μάνια και την Καληνύχτα
  3. "Όλα είναι Μαύρα"  από την Κική Κωνσταντίνου και το ΕΚΦΡΑΣΟΥ-ΚΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
  4. "Ποδόλουτρο στη Λίμνη Τικιτούκου" από την Αλεξάνδρα (Woman in Blogs) και το A Button on the moon
  5. "Καρουζέλ" από την Μία και την Craftartista
  6. "Δικαίωμα" από την Mary Pertax και την ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ
  7. "Μάνα" από την Αλεξάνδρα (Woman in Blogs) και το A Button on the moon
  8. "Όταν φωλιάσει ο τρόμος" από την Mary Pertax και την ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ
  9. "Τα Ανείπωτα" από την Μαρία Γ. και το Φεύγουμε ;
  10. "Το Γέλιο της Νεράιδας" από την Μαρίνα Τσαρδακλή και το Εκεί που ερωτεύομαι τη Ζωή
  11. "Φιλοσοφώντας" από την Άννα Φλο. και το ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ
  12. "Μουρμούρα Ιλ Φό(ρ)νο" από την Μαρία Κανελλάκη και το Απάγκιο
  13. "Δύο" από την Νικολέτα και το Mind's Lab
  14. "Τα Φαινόμενα απατούν" από την MeMaria και το Mytripsonblog
  15. "Τι θα αγοράσουμε σήμερα ;" από την Μία και την Craftartista
Ιδού λοιπόν οι ....."δράστες" των 15 εξαιρετικών συμμετοχών που έδωσαν πνοή και ανάσα στην πρεμιέρα της Άσκησης Σεναρίου μας.




ΠΟΙΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΑΝ

Στην Βαθμολόγηση των συμμετοχών πήραν μέρος 40 Φίλοι, από αντίστοιχα ιστορλόγια. Τους αναφέρω κατά σειρά:  
  1. Μία Craftartista
  2. Νικολέτα  Mind's Lab
  3. Άννα Φλο. ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ
  4. Κατερίνα Fakida Μονοπάτια
  5. Στέλλα Με το Φεγγάρι αγκαλιά
  6. Mary Pertax ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ
  7. Μαρία Νικολάου Το Κείμενο
  8. Μαρίνα Τσαρδακλή Εκεί που ερωτεύομαι τη Ζωή
  9. Μαρία Κανελλάκη Απάγκιο
  10. Χριστίνα Butterfly's World
  11. Μαρία Γ. Φεύγουμε ;
  12. Δελφινάκι ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ
  13. Βιργινία Η Ζωή μου σε επτά νότες
  14. Γιώργος Δερβεντλής My Little Stories
  15. Μάνια Καληνύχτα
  16. Λία Lia in Vivo
  17. Κατερίνα Βέριγκα Pause
  18. Δέσποινα My world
  19. Tάσος Κάβουρας Google + Τάσος Κάβουρας
  20. Πενθεσίλεια Λόγια στη Λίμνη
  21. Θεοπούλα Ο Κρυφός μου εαυτός
  22. Πέτρα Μια Πέτρα
  23. Αναστασία (Lysippe) On the Up and Up
  24. Αριστέα Η Ζωή είναι ωραία
  25. Βασίλειος Διακοβασίλης Ανθρώπων Ιστορίες
  26. Κυριακή Παντελίδου Γιατί έτσι
  27. Σμαραγδένια Ρούλα Σμαραγδάκι
  28. Μαρία Παρασκευοπούλου Συλλέγω στιγμές
  29. Μαρία Νικόλ Χειροποιήματα της Νικόλ
  30. Αλεξάνδρα (Woman in Blogs) A Button on the moon
  31. Ελένη Φλογερά Στα μονοπάτια της φαντασίας μου
  32. Κική Κωνσταντίνου ΕΚΦΡΑΣΟΥ-ΚΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
  33. Έλλη Οικονόμου Elli Economou Photography
  34. MeMaria Mytripsonblog
  35. Κλαυδία Κάτω από την Ακρόπολη
  36. Λυγερή BLOGO_STORIES Vol.2
  37. Νατάσα Νικολάου Μολύβι και Χαρτί
  38. Ελένη Β. Καρυδότσουφλο
  39. Χριστίνα "Ανδρομέδα" Christi Petaloti
  40. Μαρία-Έλενα Η Ζωή είναι γλυκιά
Ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς για τον χρόνο τους και την κατάθεση της γνώμης τους. Θεωρώ ότι μια μεγάλη ομάδα από ιστολόγια "δέθηκαν" σε μια δημιουργική συμπόρευση, κάτι που έχει τις υποθήκες του στο μέλλον.



ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ

ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ

"Ποδόλουτρο στη Λίμνη Τικιτούκου" 

(Συμμετοχή Νο. 4, Επιλεχθείσα κατάσταση: "Και τι δεν θα έκανα για να γελάς")

από την Αλεξάνδρα-Woman in Blogs

Πολλά συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα μας για την επιτυχία της. Ήταν μια συμμετοχή που αγκαλιάστηκε με ευρύτερη αποδοχή όπως θα δείτε αναλυτικά στις βαθμολογίες
Μπορείτε να την χαρείτε μία ακόμα φορά εδω:


Βράδυ. Μικρό δωμάτιο διαμερίσματος. Μόνο φως αυτό της λάμπας του δρόμου. Μπροστά στο ανοιχτό παράθυρο ένα πλαστικό τραπέζι, δυο πλαστικές καρέκλες. Αριστερά μερικές κούτες, κάποιες μισοανοιγμένες, κι άδειος τοίχος. Δεξιά ένα καλογυαλισμένο ξύλινο μπαουλάκι και η εξώπορτα.

Μια γυναίκα βγάζει βιβλία από τις κούτες και τα ακουμπά στο τραπέζι. Από άλλο δωμάτιο ακούγονται χτυπήματα σφυριού.
Η γυναίκα σωριάζεται στην καρέκλα και τότε φωτίζεται από τη λάμπα το πρόσωπό της, σκυθρωπό και άγριο από την κούραση.
Εμφανίζεται ένας άντρας, χαμογελαστός.

-Έφτιαξα το κρεβάτι μας! (Τη φιλάει.) Κουρασμένη;
-Εξαντλημένη. Τα πόδια μου δεν τα νιώθω… Κι όσο σκέφτομαι πόσα χρειάζεται τούτη η ποντικότρυπα για να γίνει σπίτι…
-Ξέχασέ τα αυτά τώρα…
-Να ξεχάσω ότι δεν έχουμε ρεύμα;
Ο άντρας αγγίζει το μπαουλάκι, διστάζει να το ανοίξει.
-Να ξεχάσω κι ότι φτάσαμε στα πενήντα κι ούτε έναν πίνακά σου δεν έχεις καταφέρει να βάλεις σε μια έκθεση κι εγώ ούτε δυο στίχους μου να δημοσιεύσω…
Ο άντρας ανοίγει το μπαουλάκι, βγάζει από μέσα χρώματα και πινέλα κι αρχίζει να ζωγραφίζει στον άδειο τοίχο.
Η γυναίκα αναστατώνεται.
-Σταμάτα! Φύλαξέ τα για τους πίνακές σου!
-Υπάρχει κάτι πιο σημαντικό που θέλω να ζωγραφίσω. Εδώ… (Ακουμπά με το δάχτυλό του τα χείλη της.)  Ένα χαμόγελο.
Η γυναίκα χαμογελά κουρασμένα, το πρόσωπό της δεν είναι πια άγριο.
-Και κάπου στο βάθος, πρέπει να υπάρχει ένα σπιτάκι. Α, εκεί θα μείνουμε απόψε! Κι εδώ μπλε και λίγο πράσινο για τη λίμνη Τικιτούκου.
-Τιτικάκα, αγάπη μου! (Χαμογελάει πλατιά και το πρόσωπό της παύει να είναι σκυθρωπό.)
-Μα, όχι, Τικιτούκου!  (Φεύγει κι επιστρέφει με μια λεκάνη γεμάτη νερό.) Το νερό της λίμνης θα ξεκουράσει τα πόδια σου. Βούτα, λοιπόν! Μα, καλά, δεν ξέρεις τη λίμνη Τικιτούκου;
-Γιατί; Την ξέρει και κανένας άλλος, εκτός από σένα;
-Για να δούμε… (Κοιτάζει στο κενό, κάτι μετράει, μουρμουρίζοντας, στα δάχτυλα του ενός χεριού κι όταν φτάνει στο άλλο, σταματά απότομα και την κοιτάζει με ύφος παιχνιδιάρικα ανακριτικό.) Πόσους εραστές είπαμε ότι είχες πριν από μένα;
-Δεν είπαμε! Και δεν χρειάζεται να πούμε.
-Ναι, ναι, τα έχουμε συμφωνήσει. Αλλά τώρα υπάρχει ανάγκη να μάθω.
-Ανάγκη;
-Θες να μάθεις αν ξέρει κανείς άλλος τη λίμνη Τικιτούκου, έτσι δεν είναι; Κι εγώ θέλω να σου απαντήσω με ακρίβεια. Πρέπει, λοιπόν, να ξέρω πόσους εραστές είχες. (Κάνει μια μικρή παύση, γονατίζει και την πλησιάζει τόσο που τα χείλη τους ακουμπούν και συνεχίζει τώρα σοβαρός, με το ύφος εκείνου που κάνει ερωτική εξομολόγηση.)  Γιατί μόνο αυτοί που χάιδεψες κι αυτοί που φίλησες τη γνωρίζουν. (Βάζει το χέρι της στο μάγουλό του.) Ο χτύπος της καρδιάς μου όταν με χαϊδεύεις: ένα τίκι απαλό…
-Σαν το κυματάκι που ξυπνά στην πρώτη αχτίδα του ήλιου;
-Και στα φιλιά σου ένα παθιασμένο τούκου…
-Σαν τη φωτιά που ανάβει στη λίμνη ο μεσημεριάτικος ήλιος; (Φιλιούνται.)
Ο άντρας αρχίζει να χορεύει και να τραγουδά σ’ ένα δικό του σκοπό.
-Τίκι – τίκι, τούκου – τούκου, τίκι – τούκου.
Η γυναίκα τον ακολουθεί, στριφογυρίζει στο δωμάτιο χορεύοντας και τραγουδώντας, γελώντας δυνατά και χαρούμενα.
Ο άντρας σωριάζεται σε μια καρέκλα. Φαίνεται εξαντλημένος, μα ευτυχισμένος που τη βλέπει να γελά.





ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ

"Η Μάνα"

(Συμμετοχή Νο. 7, Επιλεχθείσα κατάσταση:  "Τι να διαλέξω ; το καθήκον ή το χρέος μου ;")

η δεύτερη συμμετοχή της Αλεξάνδρας-Woman in Blogs

Μπορείτε να την χαρείτε επίσης εδώ:


Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια και  όπως αντιλαμβάνεσαι, ετοιμάσου να υποδεχτείς και παραλάβεις τα δώρα σου:






ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ

"Μουρμούρα Ιλ Φό[ρ]νο"

(Συμμετοχή Νο. 12  Επιλεχθείσα Κατάσταση:  "Αμάν αυτή η Μάνα σου πια")

από την Μαρία Κανελλάκη

Μπορείτε να την χαρείτε πάλι εδώ:

Συμμετοχές 11-15

Συγχαρητήρια Μαρία μου και ετοιμάσου και εσύ να παραλάβεις το δώρο σου




ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Και τώρα αγαπητές Φίλες και Φίλοι, ας ρίξουμε μια αναλυτική ματιά στην Βαθμολογία καθώς έγινε μεγάλη "μάχη" στις συμμετοχές. Ειδικά οι θέσεις 2 έως 6 κρίθηκαν κυριολεκτικά στο νήμα. Αυτό σημαίνει ότι έβαλαν πολύ "δύσκολα" για όλους μας.



1. "Ποδόλουτρο στη Λίμνη Τικιτούκου"  από την Αλεξάνδρα Woman in Blogs, 83 Βαθμοί,  Πήρε 13 τεσσάρια, επιλέχτηκε  από  29 φίλους.
2. "Μάνα"  από την Αλεξάνδρα Woman in Blogs, 44 Βαθμοί,. Πήρε 5 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 17 φίλους
3. "Μουρμούρα Ιλ Φό[ρ]νο" από την Μαρία Κανελλάκη, 40 Βαθμοί, Πήρε 2 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 17 φίλους

4. "Όλα είναι Μαύρα" από την Κική Κωνσταντίνου, 39 Βαθμοί, Πήρε 3 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 13 φίλους.
5. "Όταν φωλιάσει ο τρόμος" από την Mary Pertax, 38 Βαθμούς, Πήρε 3 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 16 φίλους
6. "Δικαίωμα" επίσης από την Mary Pertax, 37 Βαθμοί, πήρε 2 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 16 φίλους.
7. "Απαράδεκτος" από την Μάνια, 29 Βαθμοί, πήρε 4 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 13 φιλους
8. "Τα Ανείπωτα" από την Μαρία Γ., 25 Βαθμοί, πήρε 3 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 10 φίλους.
9. "Το Γέλιο της Νεράϊδας" από την Μαρίνα Τσαρδακλή, 20 Βαθμοί, πήρε 1 τεσσάρι, επιλέχτηκε από 8 φίλους.
10. "Φιλοσοφώντας" από την Άννα Φλο., 16 Βαθμούς, πήρε 2 τεσσάρια, επιλέχτηκε από 6 φίλους.
11 και 12.  Με 10 Βαθμούς τα: "Δύο" από την Νικολέττα,  χωρίς τεσσάρι, επιλέχτηκε από 6 φίλους και "Η Έκρηξη της έκπληξης" από την Άννα Φλο., πήρε 1 τεσσάρι, επιλέχτηκε από 4 φίλους.
13. "Τα Φαινόμενα απατούν" από την MeMaria, 6 Βαθμούς, 1 τεσσάρι, επιλέχτηκε από 3 φίλους
14. "Τι θα αγοράσουμε σήμερα" από την Mia, 3 βαθμοί, χωρίς τεσσάρι, επιλέχτηκε από 2 φίλους
15. "Καρουζέλ" από την Mia, χωρίς βαθμό. 


Για να δούμε την Εικόνα με το ΓΡΑΦΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ





ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ







ΕΠΙΛΟΓΟΣ-ΚΛΕΙΣΙΜΟ


Αγαπητές Φίλες και Φίλοι, ειλικρινά θέλω όλες και όλους να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την συμμετοχή σας στην Πρώτη Άσκηση Σεναρίου που διοργανώσαμε εδώ. Ξέρω ότι ήταν η πρώτη φορά για όλους μας και υπήρχε δισταγμός ή αναστολή. Θέλω να σας πω ότι η παρουσία σας και τα λόγια σας είναι για μένα η μεγαλύτερη ώθηση για το επόμενο βήμα, που θα κάνουμε και πάλι μαζί.
Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για τις όποιες ατέλειες και λάθη της πρώτης φοράς.
Είμαστε εδώ για να κουβεντιάσουμε, συζητήσουμε ανοιχτά τις όποιες παρατηρήσεις και προτάσεις σας για το μέλλον.

Τώρα, κατά τα γνωστά, να ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ τις ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ σας, στα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ σας BLOG έτσι ώστε αυτές να γίνουν κτήμα όλο και περισσότερων φίλων και αναγνωστών γιατί αξίζουν πραγματικά.

Υ.Γ. Σας χρωστάω κάτι ακόμα. Θα κάνω μια ξεχωριστή δημοσίευση για την δική μου συμμετοχή αλλά και μία ακόμα, που τέθηκαν "εκτός διαγωνισμού" για λόγους που θα δείτε

Στις εποχές της μετριότητας και του γκρίζου που ζούμε. Στις εποχές που προβάλλεται το ευτελές, το παρακμιακό και το σάπιο, αυτά εδώ τα ερασιτεχνικά μας δικτυακά δρώμενα αποτελούν μια μικρή όαση στον κόσμο της επικοινωνίας. Δίνουμε λοιπόν το παρόν, όπου και όπως μπορεί ο καθένας.

Σας Ευχαριστώ



ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ

Φίλες και Φίλοι, μετά από την επιθυμία της Αλεξάνδρας (Woman in Blogs), όπως αυτή έχει καταγραφεί έγγραφα στο σχετικό σχόλιό της, επιθυμεί το δεύτερο βραβείο που κατέκτησε για την ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ στο δρώμενο, να ΑΠΟΝΕΜΗΘΕΙ στην ΤΕΤΑΡΤΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.

Μετά από αυτήν την επιθυμία, το Βιβλίο:


Απονέμεται στην ΤΕΤΑΡΤΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και συγκεκριμένα στην:

"Όλα είναι Μαύρα"

από την ΚΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Κική μου, και για σένα τα συγχαρητήριά μου


ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΩΡΟΥ για τους ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΥΣ στη ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Να σας ανακοινώσω, καθώς δεν το πρόλαβα έγκαιρα, ότι στην ερχόμενη ανάρτηση των "εκτός συναγωνισμού" συμμετοχών, θα κάνω μία κλήρωση Δώρου για όσους φίλους συμμετείχαν στην Βαθμολόγηση.
Σε αυτό το είδος της κλήρωσης θα εξαιρεθούν φυσικά οι φίλοι bloggers που έστειλαν συμμετοχή (40-11=29 Bloggers).






Σχόλια

  1. Μπράβο σε σένα για την ωραία διοργάνωση
    και την ιδέα αυτού του δρώμενου
    μου άρεσε πολύ τα λόγια της τελευταίας παράγραφου
    συγχαρητήρια σε όλους για τα ενδιαφέροντα κείμενα τους
    συγχαρητήρια στις νικήτριες του πρώτου αυτού δρώμενου
    και στην Αλεξάνδρα που βραβεύτηκαν και τα δυο κείμενα της και στην Μαρία Κανελλάκη
    να χαρούν και οι δυο τα δώρα σου
    η Αλεξάνδρα θα έχει και δύο κιόλας πρώτη στην πρώτη άσκηση σεναρίου
    μπράβο και σε σένα για την τόσο αναλυτική και προσεκτική παρουσίαση της ανάρτησης αποτελεσμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλησπέρα,
      σε ευχαριστώ προσωπικά απ την καρδιά μου για τα συναισθήματά σου και την παρουσία σου. Να είμαστε όλοι καλά, να παλεύουμε ενάντια στη μιζέρια. Συνεχίζουμε λοιπόν.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Γιάννη για την όμορφη άσκηση παιχνίδι Συγχαρητήρια και σε όλους για τα πολύ ωραία κείμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο φίλε μου,
      την επόμενη φορά δεν την ...γλυτώνεις...! θα είσαι ενεργός. Ευχαριστώ φίλε μου για όλα και την παρουσία σου.

      Διαγραφή
  3. Σε χειροκροτώ για την ιδέα και για τον συγχρονισμό, μπράβο σου Γιάννη!
    Όλες οι συμμετοχές ήταν εξαιρετικές, ακόμη και αυτές που τελικά δεν πήγαν τόσο καλά! (νομίζω πια το έχεις καταλάβει το σύνδρομο που με διακατέχει να μένουν όλοι με ένα έστω μικρό χαμόγελο :D )

    Προσωπικά χαίρομαι που κατάφερα να διακρίνω τις 3 πρώτες θέσει (το χω μέσα μου το σκηνοθετικό θα έλεγε κανείς χαχαχα)

    Περιμένω με χαρά την επόμενη δημιουργική σου στιγμή, καθώς βέβαια να απολαύσω και τις δικές σου ασυναγώνιστες (!!) συμμετοχές!
    Εύχομαι βέβαια να είμαι εδώ γύρω να τα απολαύσω, όπως και να χει όμως μπράβο σου!

    Καλό σου ξημέρωμα και βαθιές ανάσες να φύγει το άγχος, πήγαν όλα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα είσαι εδώ Νικολέτα....!!!! και μάλιστα με ενεργή συμμετοχή όπως και τώρα. Τι θαρρείς θα ξεφύγεις ; μην το συζητάς.
      Ναι ξέρω τις σκέψεις σου και τις σέβομαι. Συμβολική είναι η βαθμολογία μας δεν διακυβεύεται κάτι.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τη ζεστή σου παρουσία που δίνει σφυγμό στη γειτονιά.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη συγχαρητήρια για την πρώτη αυτή, ωραία προσπάθεια! Δεν μπόρεσα να συμμετάσχω, πιστεύω να τα καταφέρω την επόμενη φορά. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους που τόλμησαν. Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου σε ευχαριστώ φίλε. Την επόμενη φορά σε περιμένουμε με το καλό. Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  5. Περάσαμε τέλεια και σ' ευχαριστούμε πολύ Γιάννη μας!
    Τα εξελάκια με τα γραφήματα & τα στατιστικά, όλα τα λεφτά!!!
    Συγχαρητήρια για το μέρακι και την αγάπη σου Γιάννη!
    Κι ευχαριστώ πολύ για το εξαιρετικό σου δώρο (ανυπομονώ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εγώ ευχαριστώ για την παρουσία και συμμετοχή σου.
      Η Χαρά σου για μένα διπλή χαρά.
      Έχω ακόμα 1-2 εκπλήξεις στο μυαλό μου και θα δούμε.
      Συγχαρητήρια μια ακόμα φορά για την βράβευσή σου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τη σκέψη και την υλοποίηση ενός τόσο εξαιρετικού δρώμενου!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες σε αυτό και φυσικά σε όσους διακρίθηκαν!
    Πολλά ευχαριστώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου εμείς ευχαριστούμε εσένα και την παρουσία σου. Με την αγάπη σου και τον πολύτιμο χρόνο σου.
      Συνεχίζουμε καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας!
    Σπουδαία, γι' ακόμη μια φορά, τα γραπτά τους!
    Πολλά "μπράβο" σε όλες τις συμμετέχουσες (δεν πήρε το μάτι μου ανδρικές συμμετοχές, sorry guys, λοιπόν!) και φυσικά, στον διοργανωτή!
    Άψογος!

    Τα φιλιά και την καλημέρα μου!

    ΥΓ.-άσχετο: Εύγε για το LibreOffice!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου,
      εσένα κάτι σου χρωστάω....! θα ακολουθήσει άμεσα. Σε ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ.
      Δεν είχαμε αντρικές συμμετοχές....! το έχω ξαναπεί. Για μένα είναι ένα θέμα. Ίσως οι ομόφυλοί μου με ...άλλα ασχολούνται. Ευελπιστώ στο μέλλον.
      Όσο για το Libre Office ναι...! το χρησιμοποιώ χρόνια Νατάσα μου, όλη τη σουίτα και είναι εκπληκτική και φυσικά ανοιχτού λογισμικού κώδικας. Το συνιστώ σε ΟΛΟΥΣ....!
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη, πρέπει να κάνουμε ένα πάνελ σαν τα κανάλια και να βγάζουμε εμείς τα excel και τους σχολιασμούς. Νομίζω θα πήγαινε καλά χαχα
    Υπέροχη η πρώτη μας φορά σε αυτό το δρώμενο. Συγχαρητήρια και στην Αλεξάνδρα μας και στη Μαρία μας για τις όμορφες συμμετοχές τους και τις διακρίσεις τους. Μπράβο στα κορίτσια μας! Συγχαρητήρια και σε όλους όσους έβαλαν κάτω τα μολύβια και τα αφήσαν να σκεφτούν σεναριακά!
    Μπράβο και σε εσένα Γιάννη και για τη διοργάνωση, αλλά και για την όμορφη και πληρέστατη παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
    Με χαρά περιμένω την επόμενη άσκηση και πιστεύω πως τώρα που έφυγε το μούδιασμα της πρώτης φοράς και καταλάβαμε ακριβώς τι αφορούσε, θα τα πάμε και ακόμα καλύτερα την επόμενη φορά!
    Καλή Κυριακή σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      η εκφραστική δύναμη της νιότης σου στόλισε την άσκησή μας. Περισσότερα θα σχολιάσω για σένα στο δικό σου μπλογκ.
      Ναι, είχαμε μούδιασμα στην πρεμιέρα αλλά η συνέχεια θα τρέξει με μεγαλύτερη άνεση.
      Γελάω με τα ...στατιστικά. Ξέρεις έχω ...αρρώστια με αυτά Μαρίνα χαχαχαχαχα.
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για όλα σου.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στο άξιο κορίτσι μας που πήρε δύο νίκες και έκλεψε την καρδιά μου! Ήταν επιτέλους η ώρα της Αλεξάνδρας μας να διακριθεί ! Η πένα της είναι αξιόλογη και δίνει πάντα εξαιρετικές δουλειές! Μπράβο και στο Μαριώ μας... μύριζε το ψητό της ....κανέλα!☺

    Συγχαρητήρια σε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό το πρωτότυπο δρώμενο.. Εύχομαι να επαναληφθεί (και να συμμετέχω το δόλιο!! ☺)
    Γιάννη μου, άψογος κι εσύ! Ξετρελάθηκα που πήγες ένα βήμα πιο πέρα από μένα , με το γράφημα!

    Θα πω ξανά μπράβο για την προσφορά σου. Υπέροχα τα δώρα σου. Είναι σημαντικό να το τονίζουμε!
    Παρά την πίεση χρόνου, απόλαυσα την ανάγνωση!
    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου οφείλω να το πω ότι εσύ προσωπικά με το "Συμπόσιο", η Μαρί με το "Παιχνίδι με τις Λέξεις", η Μαίρη με τη "Φωτογραφική σκυτάλη", η Μαρία Νικολάου, η Lysippe, το Δελφινάκι, παλιότερα η Μαριλένα με τα δρώμενά σας αποτελέσατε την φωτιά που έκαιγε στο μυαλό μου στο "δικό μου" κομμάτι.
      Ευχαριστώ που ήσουνα παρούσα, την επόμενη φορά θα έρθω ...κάτω να σε βάλω να ...γράψεις.
      Τα γραφήματα παιδί μου είναι αρρώστια μου. Άσε.....
      Πάμε τώρα για το ΣΥΜΠΟΣΙΟ και το ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ δαγκωτοί και έχει συνέχεια.
      Την αγάπη μου.

      Υ.Γ. Τον Τάκη δεν είδα και ανησυχώ, χαιρετίσματα

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα! Συγχαρητήρια κι από μένα σε όλους τους συμμετέχοντες. Όλοι νικητές, καθώς δεν διάβασα κάτι που να μην μου αρέσει. Άρα το επίπεδο υψηλό από την πρώτη κιόλας φορά.
    Γιάννη, πρέπει να είσαι περήφανος για την ιδέα και την υλοποίηση του δρώμενου και σ' ευχαριστούμε πολύ. Μέχρι που σκέφτομαι να συμμετάσχω κι εγώ την επόμενη φορά. Χμ για να δούμε...
    Επίσης πρέπει να πως ότι έλιωσα με το γράφημα και το excelάκι. Είσαι απίστευτος, Γιάννη!
    Πολύ όμορφα πράγματα μαγειρεύονται στη μπλογκογειτονιά. Πάω κι εγώ τώρα να μαγειρέψω το κυριακάτικο ψαράκι. Τα λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου
      γλυκά και με χαμόγελα τα λόγια σου.
      Ναι, σημασία έχει η συμμετοχή. Η Βαθμολογία απλά ιντριγκάρει ένα κλικ παραπάνω για την παρέα. Πως παίζαμε παλιά μπάλα στη γειτονιά και οι χαμένοι ....κέρναγαν το Ταμ-ταμ (τι πάω ρε και θυμάμαι...)
      Τα γραφήματα καλά ; και μένα μου άρεσαν ναι, αναδεικνύουν τις τάσεις και προτιμήσεις.
      Ψαράκι ε ;
      καλοφάγωτο κορίτσι μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ απ την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  11. Εγώ που ήμουνα;;;
    Συγχαρητήρια σε όλους
    Έχω διάβασμα σήμερα....
    Συγχαρητήρια και σ' εσένα Γιάννη για την ΑΨΟΓΗ ΔΙΟΡΓΆΝΩΣΗ

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου, αχ Ελένη μου,
      χαχαχαχαχαχαχα σου έστειλα ειδοποίηση....
      δεν πειράζει μάτια μου. Την επόμενη φορά θα είσαι δεδομένη έτσι ;;;
      Σε φιλώ κορίτσι μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  12. Ο,τι και να πω είναι λίγο.
    Μπράβο Γιάννη και ξανά Μπράβο για την ιδέα την οργάνωση τα μαθήματα τον κόπο σου!
    Συγχαρητήρια γιατί λίγοι αυτοί που έχουν τη διάθεση να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους.
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για την προσπάθεια τους!
    Καλή συνέχεια λοιπόν!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα μου,
      δικά σας τα συγχαρητήρια κορίτσι μου. Εσείς είστε η ανάσα εδώ....!
      Την επόμενη φορά σε περιμένω με συμμετοχή ετοιμάσου....!
      Ερασιτέχνες είμαστε, παλεύουμε να ομορφύνουμε τη ζωή μας.
      Φιλιά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  13. Γιάννη μου συγχαρητήρια για την εξαιρετική επαγγελματική σου διοργάνωση!!
    Μπράβο σε όλους και λίγο παραπάνω στην Αλεξάνδρα μας και την Μαρία!! :)
    Να τα χαρούν οι νικήτριες τα υπέροχα δώρα και πάντα να γράφουν έτσι
    να μας συνεπαίρνουν!!

    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου
      τα δικά μου ευχαριστώ για την παρουσία σου καλή μου φίλη. Η Επόμενη φορά σε θεωρεί παρούσα....!
      Να είσαι καλά και να λάμπεις πάντα. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα σε όλους. Παρόλο που δε συμμετείχα ούτε στην ανάγνωση ούτε στο παιχνίδι, θέλω να μοιραστώ μαζί σας το ευχάριστο συναίσθημα που μου δημιουργεί όλο αυτό, καθώς και άλλα παρόμοια που γίνονται στην ευρεία παρέα της μπλογκόσφαιρας.
    Γιάννη - και όλοι οι υπόλοιποι -, ελπίζω να το απολαύσατε. Καθώς θα αναρτηθούν, θα τα χαρώ κι εγώ.Να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση μου,
      η παρουσία σου ξέρεις ότι αποτελεί για μένα ένα ξέχωρο ειδικό βάρος. Ρε φίλε, μου επιτρέπεις, είμαστε και 3-4 άντρες μετρημένοι στα δάχτυλα στη γειτονιά, δεν επιτρέπεται χαχαχαχαχαχα.
      Ένα μεγάλο ευχαριστώ απ την καρδιά μου πάντα.
      Χαιρετίσματα στον κύριο Λι.

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητηρια για την παρουσιαση Γιαννη, νομιζω οτι δεν θα μπορουσες να το δωσεις καλυτερα το ολο θεμα.
    Μπραβο σε οσους πηραν μερος με τις ομορφες ιστοριες τους.
    Ευχομαι και σε αλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου
      να είσαι καλά κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ για την παρουσία σου και τα όμορφα λόγια σου. Προχωράμε ναι. Τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις φίλες που τόλμησαν και διαβάσαμε τόσες όμορφες εμπνεύσεις. Μου έκανε (ευχάριστη) εντύπωση η προσέλευση τόσων αναγνωστών, κι ας μη συμμετείχαν. Νομίζω πως αυτό τα λέει όλα. Είναι κάτι που έλειπε απ' τη γειτονιά μας, και μια ακόμη μορφή κι αφορμή για δημιουργία. Κι ο πυρήνας όλου αυτού είσαι εσύ, Γιάννη μου - και σ' ευχαριστούμε θερμά γι' αυτό. Συγχαρητήρια στη πανάξια Αλεξάνδρα μας για τη διπλή της νίκη, όπως και στη Μαρία μας που μας έκανε να γελάσουμε τόσο πολύ. Να χαρούν τα υπέροχα δώρα τους.

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου κορίτσι μου,
      και εσύ με τα δρώμενά σου έχεις βάλει το χεράκι σου στο άναμμα του φιτιλιού.
      Εγώ να σας ευχαριστήσω για την παρουσία και συμμετοχή με κάθε τρόπο. Την επόμενη φορά μήτε να το σκέπτεσαι. Συμμέτοχος θα είσαι.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  17. Ήταν η πρώτη μας φορά και νομίζω πως όλοι, που συμμετείχαμε με όποιο τρόπο, κι εσύ, Γιάννη μου, που εμπνεύστηκες και διοργάνωσες, τα πήγαμε... καταπληκτικά! Μπράβο μας!
    Είμαι πραγματικά συγκινημένη για τη θέση της Μάνας...😍

    Προτείνω το δεύτερο βιβλίο που μου αναλογεί να το πάρει η επόμενη της Μαρθας συμμετοχή, αν συμφωνείς κι εσύ.

    Θα απολαύσουμε τώρα όλες τις συμμετοχές στα σπιτάκια τους και θα τις διαβάσουμε εκεί με άλλο μάτι.
    Καλή συνέχεια σε όλους! 😄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου και πάλι συγχαρητήρια για τη διπλή σου συμμετοχή αλλά και πάντα τον ενθουσιασμό που φέρνεις στη γειτονιά.

      Η Πρότασή σου σεβαστή, εξαίρετη, και μιας και είναι επιλογή σου συμφωνώ πάραυτα.
      Το 2ο βραβείο σου θα δοθεί στην 4η σειρά που είναι το
      "Όλα είναι μαύρα" της Κικής Κωνσταντίνου.
      Πάω να κάνω την σχετική υποσημείωση.
      Σε φιλώ Αλεξάνδρα μου.

      Διαγραφή
  18. Kαλησπέρα Γιάννη μου. Τέλειωσε η άσκηση και όλα πήγαν πολύ καλά. Μεγάλη η συμμετοχή και η διάθεση συμμετοχής στη επόμενη άσκηση, αρκετά ανεβασμένη. Δικαιούσαι να είσαι πολύ ευχαριστημένος. Συγχαρητήρια στις φίλες που διακρίθηκαν την Αλεξάνδρα και τη Μαρία.
    Όλα καλά λοιπόν!
    Καλή συνέχεια εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ένα δικό μου ευχαριστώ για την προσωπική σου συμμετοχή, για την οποία θα πω περισσότερα μόλις την αναρτήσεις στο μπλογκ σου, καθώς την περιμένω.
      Χαίρομαι που όλοι μαζί χαρήκαμε αυτή τη διαδρομή. Λάθη από μένα έγιναν αρκετά και η πείρα που αποκτήθηκε θα βοηθήσει στη συνέχεια.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  19. Μπράβο στα κορίτσια μας! Μπράβο Γιάννη για τον συντονισμό και τον κόπο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ καλή μου για την παρουσία σου απ την καρδιά μου. Στείλε μου το μαιλ σου σε παρακαλώ για το μέλλον να συντονιζόμαστε καλύτερα.
      johnpitaro@gmail.com

      Διαγραφή
  20. Γιάννη μου τελείωσε το υπέροχο δρώμενο σου και μας λυπεί αυτό γιατί το απολαύσαμε. Συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα μας για την διπλή της νίκη που με χαροποίησε αφάνταστα και συγχαρητήρια και στην Μαρία. Εύχομαι να ευχαριστηθούν τα δώρα τους και να τα απολαύσουν. Πολλά ευχαριστώ σε σένα για την τόσο υπέροχη φιλοξενία και διοργάνωση και πολλά μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και ψηφίσαντες! Πολλά φιλιά καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου,
      τι να πω για τη διπλή συμμετοχή σου....! εμπνευσμένη. Αλλά περισσότερα θα καταθέσω εκεί στην ανάρτησή τους στο μπλογκ σου.
      Εγώ να σε ευχαριστήσω από καρδιάς για όλα, για τη συμμετοχή και την παρουσία. Να είσαι καλά κορίτσι μου και πάμε για τη συνέχεια.

      Διαγραφή
  21. Γιάννη στέφθηκε από επιτυχία η πρώτη απόπειρα συγγραφής σεναρίων...
    Δεν βρήκα κείμενα που να μην μετουσιώνονται σε παραστάσεις...

    Το άριστα στην Αλεξάνδρα με το ανεπανάληπτο 1-2, (μου θυμίζει το 1-2 της Mercedes σε grant prix αλλά και εκεί χρειάζονται δύο οδηγοί ο Χάμιλτον και ο Μπότας για να επιτευχθεί..).
    Όσο για την επιθυμία της το δεύτερο δώρο να το πάρει η τέταρτη νικήτρια την ανυψώνει ακόμα πιο ψηλά στα μάτια μου...!
    Καλή συνέχεια εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου,
      εγώ σε ευχαριστώ αγαπητέ φίλε για την παρουσία σου εδώ.
      Στείλε μου σε παρακαλώ το mail σου εδω johnpitaro@gmail.com
      για να έχουμε καλύτερο συντονισμό για τη συνέχεια.
      Πραγματικά ανάλογες σκέψεις έκανα και εγώ για την Αλεξάνδρα.
      Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  22. ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΠΡΩΤΙΑ!!!!!!!!! ΟΥΑΟΥ!!!!!! ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, για το υπέροχο δρώμενο!!!!!!!! Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές!!!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου,
      εγώ θέλω να σε ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά για την παρουσία και συμμετοχή σου εδώ. Συνεχίζουμε να το διασκεδάζουμε και να πηγαίνουμε στην επόμενη δημιουργική μας πρόκληση. Αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της γειτονιάς η παρουσία σου Μία μου.
      Σε ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή
  23. Να το κορίτσι μας, η Αλεξάνδρα δύο στα δύο. Μπράβο! Θα την ανακηρύξουμε ως "η εθνική μας σεναριογράφος".
    Γιάννη μου δεν έχω λόγια και για σένα. Άψογη διοργάνωση, με τα στατιστικά της, τα δώρα της, τα γραφήματα, όλα! Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελένη μου καλησπέρα.
    Ευχαριστώ καλή μου για την παρουσία σου και το χρόνο σου. Πιστεύω ότι όλα ήταν όμορφα. Με ατέλειες και λάθη βέβαια και με ..απώλειες αλλά για αρχή ήταν καλά.
    Να σε ευχαριστήσω από καρδιάς για όλα κορίτσι μου.
    Συνεχίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η μεγαλύτερη χαρά για μένα ήταν να σε φαντάζομαι να παίζεις σα μικρό παιδί με τα πινακάκια σου γνωρίζοντας πόσο πολύ σου αρέσουν τα στατιστικά!!! Ίσως και αυτός να ήταν ο βασικός λόγος της συμμετοχής μου, αυτός και ε ... να μην πάνε χαμένα τα μαθήματα σεναρίου ... τόσο διάβασμα έριξα μπουχαχα
    Να σαι καλά Γιάννη και συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια!
    αχμμμ και τώρα λέει πρέπει να τον δημοσιεύσουμε στο μπλογκάκι μας Στις διαταγές σας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου ναι, είναι κάποια πράγματα που σε κάνουν "παιδί".
      Με τη δική σας αγάπη, μεράκι και συμμετοχή ξανανιώνω και εγώ και πιστεύω δώσαμε έναν αέρα έτσι δημιουργίας.
      Να σε ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά με την συμμετοχή και τη δημιουργία σου. Όχι, τίποτα δεν πάει χαμένο, το ξέρεις.
      Ναι και τώρα, όποτε μπορείτε κάνετε και την ανάρτηση στο μπλογκ σας για να πάει ένα ακόμα ταξίδι παραπέρα.
      Φιλιά πολλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  26. καλημέρα και καλή βδομάδας σε όλους! τα συγχαρητήρια μου σε ολους τους συμμετέχοντες και συγχαρητήρια στους νικητές και φυσικά ένα μεγάλο μπράβο σε σένα Γιαννη, άψογος σε όλα και πάλι μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοπούλα μου, σε ευχαριστώ που ήσουνα εδώ, που ήσουν παρούσα. Τα λόγια σου ενθαρρυντικά για το αύριο. Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  27. Εξαιρετική διοργάνωση μα δεν περίμενα και κάτι λιγότερο από εσένα Γιάννη! Μπράβο λοιπόν και σε σένα αλλά και σε όσους συμμετείχαν και φυσικά σε όλους όσους κέρδισαν! Άξιζαν πραγματικά όλες οι συμμετοχές!

    Με χαρά κι ενδιαφέρον τώρα θα περιμένω να διαβάσω τη δική σου θεατρική σκηνή ενώ με ανυπομονησία θα έχω τις κεραίες μου τεντωμένες για να αντιληφθώ έγκαιρα τον δεύτερο γύρο ;)

    Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου ευχαριστώ απ την καρδιά μου για όλα.
      Φυσικά και θα σε ενημερώσω για την επόμενη φάση έγκαιρα με μαιλ. Α αν θέλεις μπορείς να το στείλεις στο δικό μου johnpitaro@gmail.com
      Στην επόμενη ανάρτηση θα ανεβάσω και το δικό μου.
      Ευχαριστώ για όλα, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  28. Καλώς την λήξη της άσκησης Σεναρίου. Συγχαρητήρια στις νικήτριες Αλεξάνδρα-Αλεξάνδρα - Μαρία. Και εκτός των δώρων σου θα πάρουν και πιστοποίηση σεναριογράφου έτσι; Δρόμοι για δουλειές να ανοιγονται....
    Μπράβο στην ιδέα σου Γιάννη, στη διοργάνωση και στην απονομή. Φάνηκε η επιτυχία του δρώμενου από τη συμμετοχή των σχολιαστών. Νομίζω τόσοι φίλοι δεν έχουν ψηφίσει άλλη φορά δρώμενο. Περιμένουν το δεύτερο γύρο από όσο είδα. Ξέρουν ότι θα είναι δυσκολότερος; χιχιχιχιχι
    Θα σχολιάσω στο κάθε μπλογκ την συμμετοχή αλλά εδώ θα πω ότι χάρηκα που βρεθήκαμε τόσοι φίλοι σ'αυτό το νέο δρώμενο.
    Τελευταία ίσως και καταϊδρωμένη σχολιάζω σήμερα γιατί έλειπα και σύνδεση δεν είχα.
    Αυτό πάντως με τα εξελάκια σου και τα στατιστικά σου κλπ κλπ με ξεπερνά.
    Καλή συνέχεια και συγχαρητήρια ξανά σε όλους
    Γιάννη μου σ'ευχαριστούμε θερμά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,
      ξέρω ότι το χάρηκες με την καρδιά σου και σε ευχαριστώ ολόψυχα.
      Σου άρεσαν οι πίνακες έτσι ; ε είναι πιο παραστατικοί ας το πούμε. Τρέλα παιδί μου.
      Ναι, αναλυτικά θα σχολιάσουμε σε κάθε μπλογκ τώρα.
      Πιστεύω την δεύτερη φορά να πέσουν οι όποιες αναστολές σε φίλους που δεν συμμετείχαν.
      Τα φιλιά μου, καλώς όρισες.

      Διαγραφή
  29. Άλλο ενα υπέροχο δρώμενο έλαβε τέλος...συγχαρητήρια σε όλους για τα υπέροχα διαμάντια που διαβάσαμε!!!Συγχαρητήρια και σε σένα Γιάννη για την ιδέα σου και την άψογη φιλοξενία!!!καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα και εγώ με τη σειρά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα που ήσουν παρούσα με τη γνώμη και το λόγο σου.
      Συνεχίζουμε καλή μου φίλη. Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα Γιάννη μου,
    όπως σου είχα πεί, κάποιες δουλειές που είχα, αλλά και ένα δυσάρεστο γεγονός - έχασα τον αγαπημένο μου ξάδελφο στην Γαλλία - δεν μου επέτρεψαν να λάβω μέρος αλλά ούτε και να παρακολουθήσω το τόσο ενδιαφέρον δρώμενό σου. Βλέπω πολύ καλές συμμετοχές και θα περάσω σιγά-σιγά να τις διαβάσω όλες.
    Πολλά συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα και σε όλους τους άλλους που συμμετείχαν, όπως και σε σένα για την διοργάνωση.
    Καλή εβδομάδα, σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie Anne μου καλησπέρα,
      κρίμα....! εύχομαι ζωή σε σας κορίτσι μου. Άσχημο πράγμα η ανθρώπινη απώλεια. Τι να πω.
      Μην αγχώνεσαι καλή μου φίλη. Εδώ είμαστε και έχουμε πολλά μπροστά μας ακόμα
      Καλό σου βράδυ με ότι όμορφο.\
      Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα Γιάννη μου !! Πρώτα από όλα να σε συγχαρώ για την άψογη καταγραφή και διοργάνωση του υπέροχου νέου δρώμενου στη γειτονιά μας !!
    Δεύτερον να χαρώ γιατί όλες οι συμμετοχές είναι καλογραμμένες και αυτές που πήραν τις πρώτες θέσεις αλλά και οι υπόλοιπες !!Ειλικρινά χαίρομαι να διαβάζω και σαν αναγνώστρια θα είμαι παρούσα !! Συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα και σε όλους !!! Μια αγκαλιά αφήνω για καληνύχτα




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ σε ευχαριστούμε πολύ και εγώ ακόμα περισσότερο για τη ζεστασιά της παρουσίας σου. Τα λόγια σου είναι φάρμακο ενθάρρυνσης.
      Να είσαι καλά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  32. Γιάννη μου, είμαι στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσω ότι είσαι ΝΙΚΗΤΗΣ στην κλήρωση για τα 1α Γενέθλια του blog μου. Σε παρακαλώ, κάνε μια επίσκεψη στο μπλογκοσπιτάκι μου. Σε φιλώ, Μία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Μία.....ουάααααααααου... κέρδισα.....!!!! χαχαχαχαχα ωραίαααααα.
      Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Φυσικά σπεύδω....
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  33. Kαλησπέρα και από εμένα!
    Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους μας, συμμετέχοντες, αναγνώστες και φυσικά σε εσένα τον τόσο άξιο οικοδεσπότη μας και ιδρυτή ενός υπέροχου κατά την άποψή μου, δρώμενου!
    Συγχαρητήρια στις νικήτριές μας και ένα πιο ζεστό ευχαριστώ στην Αλεξάνδρα μας για την τόσο τρυφερή κίνησή της να μου παραθέσει το δωράκι της. Πόσο όμορφο να νικούν οι δυο συμμεχες σου και ποσο μεγαλοψυχο να παραχωρεις το ενα δωρακι σου για καποιον αλλο και ενα δωρακι μαλιστα ιδιαιτερως σημαντικο!
    Νιωθω ευγνωμων!

    Σας ευχαριστω για ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου,
      να σε ευχαριστήσουμε όλοι και εγώ ιδιαίτερα για την συμμετοχή σου και την παρουσία σου.
      Ξέρεις ότι πάντα σε νιώθουμε ως ιδιαίτερη θέση στην παρέα μας με τη λάμψη της δημιουργικής σου νιότης.
      Συνεχίζουμε καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  34. Τελικά από ο,τι αποδείχθηκε, -και- το Σενάριο, είναι γυναικεία υπόθεση! Θερμά συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα, που είχε ρέντα, και που μάλλον, αν είχε στείλει τρεις συμμετοχές, θα είχε σαρώσει και την τρίτη θέση! ☺ Πολλά μπράβο και σε όλες τις συμμετοχές, αλλά φυσικά, και σε σένα Γιάννη, που έκανες δυναμικό "μπάσιμο" με το "σεναριακό" σου παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου καλησπέρα σου.
      Κορίτσι μου, τι να σας κάνω ; οι γυναίκες είστε τα πάντα στη γειτονιά....! δημιουργείτε, καλλιτεχνείτε, γράφετε. Εμείς ελάχιστοι μετρημένοι στα δάχτυλα άντρες.
      Ευχαριστώ που ήσουν κοντά μας Πέτρα μου. Στο επόμενο τώρα μάτια μου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  35. Πολλα συγχαρητηρια στην Αλεξανδρα με τις δυο πρωτιες της. και συγχαρητηρια σε όλους οσους συμμετείχαν σε αυτο το δρωμενο του σεναριου φιλε μου πολύ δυναμικες ηταν όλες οι συμμετοχες.. και στο επομενο με το καλο.. καλο σου βραδυ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου
      καλησπέρα καλή μου φίλη.
      Το ευχαριστώ απ την καρδιά μου για την παρουσία σου και τα καλά σου λόγια. Συνεχίζουμε στα επόμενα.
      Όμορφο μεσημέρι.

      Διαγραφή
  36. Συγχαρητήρια φίλε Γιάννη για το καινούργιο δρώμενο.
    Υπέροχες συμμετοχές από όλες τις φίλες.
    Μπράβο στην Αλεξάνδρα για τις νίκες της, άξιζαν και οι δύο.
    Όλες όμως είναι καλογραμμένες κι έτοιμες να γυριστούν ταινία .
    Να είσαι καλά και καλή συνέχεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,
      εξακολουθούν οι ευχές μου να σε συνοδεύουν για να έχεις δύναμη και αντοχές.
      Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για την παρουσία και τη συνέπειά σου.
      Απ την καρδιά μου τα συναισθήματά μου.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  37. Γιάννη μου πολλά συγχαρητήρια για την υπέροχη έμπνευση που είχες και όσο θυμάμαι με το τι άγχος και φόβο το είχα δει στην αρχή, τόσο θέλω να γελάω τώρα με την αντίδρασή μου, αλλά και να ανυπομονώ για την επόμενη "άσκηση" που θα μας βάλεις!
    Έκανες καταπληκτική δουλειά και σε ευχαριστούμε πολύ!!

    Συγχαρητήρια πολλά και στις νικήτριες, στην καταπληκτική Μαρία μας και ειδικότερα στην εξίσου καταπληκτική Αλεξάνδρα μας που κατάφερε κάτι που δεν το έχω ξαναδεί σε παιχνίδι...δυο νίκες μαζί! Εκπληκτικό!!!
    Θα πω όμως κι ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και καλή συνέχεια!

    Ήταν μια πάρα πολύ καλή αρχή κι εννοείται ότι αναμένω να γίνει θεσμός!!
    Καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, την καλησπέρα μου.
      Όλοι μας είχαμε ένα φόβο και έναν δισταγμό. Φυσικό και απόλυτα λογικό να βρούμε κάποια πατήματα και σημεία αναφοράς.
      Θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές πήγαμε καλά. Και εγώ, σε οργανωτικό επίπεδο, έμαθα αρκετά πράγματα για να τα βελτιώσω στο επόμενο.
      Και εγώ το θέλω να γίνει θεσμός Μαρία μου.
      Από εμάς θα εξαρτηθεί.
      Εγώ να σε ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά για όλα.
      Πάμε τώρα στο "Παιχνίδι με τις Λέξεις" που έπεται του "Συμποσίου".
      Καλή δύναμη κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  38. Γιαννη συγχαρητηρια για την αψογη πραγματικα διοργανωση!
    Οσο για την Αλεξανδρα μας, 2 στα 2!! Τι να πω χιλια μπραβο! Και μπραβο για το ηθος της πανω απο ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, "πεταλούδα" μας καλησπέρα.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη, τόσο για την παρουσία όσο και για τα καλά σου λόγια. Να είσαι πάντα καλά.
      Σε καλησπερίζω και εύχομαι το καλύτερο.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά: Δεκαετία 1960-Μέρος 1ο

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

"ΑΝΤΙΓΟΝΗ" του Γιώργου Τζαβέλλα. Το Αρχαίο δράμα στον ελληνικό κινηματογράφο