Καλή ...Cinefil Χρονιά !


Αγαπημένες Φίλες και Φίλοι
μια καινούργια σελίδα γυρίζει στη ζωή μας.
Ένας καινούργιος χρόνος τρέχει ήδη τα πρώτα του βήματα και καταγράφει τις στιγμές του.

Εύχομαι σε όλους μας, συλλογικά μια χρονιά με χειραφετημένες και ανατρεπτικές σκέψεις.
Έναν κόσμο με ταξική δικαιοσύνη και ανθρωπιά.
Μια κοινωνία με ειρήνη και σεβασμό.

Εύχομαι προσωπικά Υγεία στον καθέναν από εμάς, ως υπέρτατη αξία για την ίδια την αξιοπρέπεια της ζωής.
Κάθε σας όνειρο στις προσωπικές σας προσδοκίες. Να είστε στην αγκαλιά αγαπημένων προσώπων και φίλων. Να μοιραστείτε, να δώσετε.



Εύχομαι σε κάθε φίλο και φίλη 
μια δημιουργική χρονιά στη ζωή του, στους στόχους και στα σχέδιά του.
Ας μην είμαστε μαξιμαλιστές. Ας ζούμε την κάθε στιγμή και ας σεβόμαστε την αξία της ζωής.

Να δημιουργείτε, να γράφετε, να κάνετε πράγματα, να συμμετέχετε στο γίγνεσθαι της τέχνης με κάθε δόκιμο τρόπο.

Εύχομαι και εδώ στην συντροφιά μας, όμορφα Κινηματογραφικά ταξίδια.


Και σαν μια πρώτη γεύση της πρώτης χρονιάς
σας έχω ένα βίντεο που ετοίμασα με θέμα μια κινηματογραφική Σκηνή, από τις πιο δυνατές του κλασικού Ελληνικού Κινηματογράφου.
Απολαύστε την



***Κ Α Λ Η   Χ Ρ Ο Ν Ι Α***
===============
@@@@@@@@
@@@@@@
@@@@
@@
@
<><><><><><><>
~~~~~~~~~~~~
*
**
***
****
*****
**************************
*******************
***************
*********
****   ****
***          ***
**                   **
*                           *



Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Βασίλη φίλε ! ένας εορτάζων σήμερα κάνει ποδαρικό στα σχόλια των μπλογκ μου. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Εύχομαι αυτή η χρονιά να είναι και για σένα ότι καλύτερο δημιουργικά και προσωπικά.
      Καλή χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά Γιάννη μου και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου για τις ευχές σου ! να είσαι καλά καλή μου φίλη. Ανταποδίδω.

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφες ευχές! Ενώνω και τις δικές μου με αυτές, λοιπόν!
    Να είμαστε γεροί, ουσιαστικοί και ανθρώπινοι!!!
    Ολόψυχα καλή χρονιά, Γιάννη μου!
    *Υπέροχο βίντεο! Εξαιρετική ταινία με πολύ αγαπημένους ηθοποιούς!
    Μια μεγάαααλη ζεστή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου καλησπέρα σου,
      ευχαριστώ πολύ για τις ζεστές σου ευχές. Ειλικρινά μου δίνουν βήμα για συνέχεια. Λατρεμένη ταινία η "Λόλα".
      Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και ευχές για καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  4. Καλή και δημιουργική χρονιά Γιάννη!!
    Να συνεχίσεις και το 2019 να μας κάνεις να ονειρευόμαστε μέσα από τις αναρτήσεις σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ευχαριστώ για τις ευχές σου και την παρουσία σου. Να είσαι καλά. Καλή χρονιά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, Γιάννη μου!!!!!!!!!
    Λατρεύω το νέο σου logo με το καπέλο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου !!!!!!!!!!!!!!
      αλήθεια λες !!! σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη ! καλή χρονιά να έχουμε.

      Διαγραφή
  6. Καλή, δημιουργική χρονιά Γιάννη! Γεμάτη συγκινήσεις κι εμπειρίες που θα αξίζει να θυμόμαστε! Γεμάτη αγάπη!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου σε ευχαριστώ πολύ ! για τις ευχές και την παρουσία σου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά!
    Η σκηνή αγαπημένη και εκρηκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      καλή χρονιά καλή μου φίλη. Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αλλά και το σχόλιο. Προχωράμε.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά Γιαννάκη. Να είναι όπως την περιμένεις η κάθε της στιγμή ένα χαμόγελα ας σου χαρίζει
    Καλές δημιουργίες και στα e-σπιτικά σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου κορίτσι μου,
      σε ευχαριστώ πολύ ! για τις ευχές και την παρουσία σου. Μεστή, θετική.
      Καλή χρονιά να έχουμε, όπως την επιθυμούμε.

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά και από εδώ φίλε Τζον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρονια πολλα!
    καλη χρονια!
    με υγεια και καθε καλο!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Κική μου ! να είσαι καλά κορίτσι μου. Να δημιουργείς ! Φιλιά.

      Διαγραφή
  11. ...και..θεατροφίλ χρονιά, μη σου πω!!!
    Καλή χρονιά με υγεία και πολύ σινεμά! 🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Πέτρα μου ξύνεις ....πληγές ! και το αγαπώ το θέατρο. Ευχαριστώ καλή μου φίλη. Καλή χρονιά να έχεις ολόψυχα.
      Υ.Γ. Είδες ε ; μπήκα και εγώ στο ...κλαμπ σου με τα ...καπέλα ! :)

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά Γιάννη! Δημιουργική, χαμογελαστή, γεμάτη υγεία και όμορφες, δυνατές στιγμές με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε μου ! χαίρομαι πολύ για τις ευχές σου και την παρουσία σου. Να είσαι καλά, να χαιρόμαστε τις δημιουργίες σας. Καλή χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  13. Εγκάρδιες ευχές φίλε Γιάννη.
    Με υγεία-αλληλεγγύη και αγωνιστική στάση μπροστά στα μελλούμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευρυτάνα μου σε ευχαριστώ πολύ.
      Για την παρουσία και τα σχόλιά σου. Καλή χρονιά να έχουμε, δημιουργική, αγωνιστική.

      Διαγραφή
  14. Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι Γιάννη! Να έχεις ένα υπέροχο 2019, με υγεία, ευτυχία και φυσικά πολλή έμπνευση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      σε ευχαριστώ γλυκιά μου για τις ζεστές σου ευχές. Πάντα παρούσα και αεικίνητη. Καλή χρονιά και σε σένα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  15. Καλή χρονιά κύριε Πιτ μου και με γεια το καινούργιο άβαταρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Αρχόντισσα Αρτιστα μου ! ανταποδίδω τις ζεστές σου ευχές. Ότι όμορφο στη ζωή σου καλή μου.

      Διαγραφή
  16. Υστερα απο πολυυυ απουσια μου απο την μπλοκογειτονια ειπα να περασω ν αφησω απλοχερα ευχες σε ολους.Πρωτη φορα στο σπιτι σου και αφηνω 2019 ευχες για τη Νεα Χρονια.Να εχεις υγεια και ολα τα καλα.Καλως σε βρηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι δύο φορές αγαπητέ φίλε ! πρώτο για την τιμή της επίσκεψής σου και τις ζεστές σου ευχές. Και δεύτερο κάθε φορά που ένας παλιός μπλογκερ επιστρέφει στη ...δράση, κάτι όμορφο έχουμε να ζήσουμε. Καλή χρονιά να έχεις με όλες μου τις ευχές.

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά και εδω ,φίλε Γιάννη!
    Σου εύχομαι υγεία και χαρούμενες στιγμές! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου, σε ευχαριστώ για όλα καλή μου φίλη.
      Καλώς όρισες και στο Σινεφίλ για τις ευχές σου. Καλοδεχούμενες και ζεστές. Να είμαστε καλά να συνεχίσουμε. Φιλιά.

      Διαγραφή
  18. Ω! Γιάννη μου!
    Το video σου, εξαιρετικό και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα επαγγελματικά τρέιλερ!!!
    Συνέχισε να δημιουργείς και η νέα χρονιά θα σε ανταμείψει!

    Πολλά και τα χαρούμενα ΑΦιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου σε ευχαριστώ πολύ,
      χαίρομαι που σου άρεσε. Συνεχίζουμε να το ξέρεις. Καθένας με ότι όμορφο έχει να δώσει.
      Τις ευχές μου και τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  19. καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ωραίες στιγμές
    καλές εμπνεύσεις και με την ίδια διάθεση και αγάπη όλοι μας ο καθένας στο δικό του μπλογκ και σε σένα και στα τρία σου μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ. Για όλα. Για τις ευχές και την παρουσία σου. Καλή χρονιά να έχουμε.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά: Δεκαετία 1960-Μέρος 1ο

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

"ΑΝΤΙΓΟΝΗ" του Γιώργου Τζαβέλλα. Το Αρχαίο δράμα στον ελληνικό κινηματογράφο