Φίλες και Φίλοι,
Καλή χρονιά
2023 Σινε-ευχές για τον καθένα σας, απ' την καρδιά μου. Ας ελπίσουμε ότι η νέα χρονιά θα ...ασελγήσει λιγότερο πάνω στις ταλαίπωρες υπάρξεις μας αλλά, μεταξύ μας, πρέπει και εμείς να βοηθήσουμε σ' αυτό, καθώς τίποτα σ' αυτή τη ζωή δεν δόθηκε απ' την καλή ...θέληση των αρχόντων. Με χιούμορ ξεκινώ την καινούργια χρονιά εδώ στο CINEFIL και με κωμωδίες θα πάμε! Και μάλιστα κωμωδίες της χρυσής περιόδου του κλασικού Ελληνικού σινεμά στην παραγωγή της Finos. Και όταν λέμε "δημοφιλείς", αναφέρομαι στα εισιτήρια, που οι ταινίες αυτές έκοψαν στην Α' Προβολή τους.
Ξεκινάμε το γαϊτανάκι της μνήμης λοιπόν
ΔΕΚΑΤΗ ΘΕΣΗ: "ΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙ" 1970 549.614 Εισιτήρια
Το άστρο της ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ στον τομέα των ΚΩΜΩΔΙΩΝ της FINOS θα δούμε ότι είναι παρόν στις προτιμήσεις του κοινού.
Εδώ σε ΣΕΝΑΡΙΟ ΛΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ και ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ του ΤΑΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ στήνεται μια κωμωδία, που δεν μπορείς να την πεις από αυτές που παρουσιάζουν κάτι διαφορετικό αλλά εκμεταλλεύεται τη συγκυρία και την αύρα της Αλίκης
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΔΗΜΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
ΜΟΝΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Ένας χαριτωμένος γιος ενός εφοπλιστή, ο Αλέκος συναντά με έναν επεισοδιακό τρόπο, μια νεαρή αρτίστα κλόουν ενός μικρού τσίρκου, η οποία πιάνει δουλειά στο σπίτι του ως οικιακή βοηθός κρύβοντας την επαγγελματική της ιδιότητα. Έρωτας, παρεξηγήσεις, εμπλοκές και προσπάθεια να αποκατασταθεί η τελική τους σχέση.
Εκτός της ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ, που ερμηνεύει έξοχα το αστείο κορίτσι του τσίρκου, ρόλος που της πάει γάντι, ένας "θηλυκός" Σαρλώ, πρωταγωνιστεί ο ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο εδώ.
Κοντά τους οι: ΣΟΦΙΑ ΡΟΥΜΠΟΥ, ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ, ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ, ΝΙΚΟΣ ΤΣΟΥΚΑΣ, ΜΕΛΠΩ ΖΑΡΟΚΩΣΤΑ, ΝΙΤΣΑ ΜΑΡΟΥΔΑ
Ξεχωρίζει ο Σωτήρης Μουστάκας
Ο ΔΗΜΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ είναι ο αγαπημένος φωτογράφος της Αλίκης, που πάντοτε επέβαλλε την συνεργασία του.
Ο ΤΑΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗΣ, όχι ιδιαίτερα γνωστός σκηνοθέτης, είναι η πρώτη του ταινία, έχοντας αποφοιτήσει από την ΙΤΑΛΙΑ.
Επίσης ο συνθέτης ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ έχει εδώ μια πολύ καλή Μουσική για την ταινία.
******************************
ΕΝΑΤΗ ΘΕΣΗ: "Η ΠΑΡΙΖΙΑΝΑ" 1969 554.428 Εισιτήρια
Η Μεγάλη μας Ηθοποιός ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ήταν αδύνατο να λείπει από τις δημοφιλείς μεγάλες Κωμωδίες της FINOS.
Έτσι εδώ , με ποιον άλλον, με τον ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ που την ανέδειξε ερμηνευτικά, τον ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ, την βλέπουμε σε ένα από τα πολλά musical εκείνης της εποχής σε ΣΕΝΑΡΙΟ δικό του κλασικά.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΓΑΡΔΕΛΗΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΛΕΡΥ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Η Πελαγία, μοδίστρα συνοικιακή αλλά καλή, προσπαθεί να αλλάξει χώρο και επίπεδο επαγγέλματος με ένα ταξίδι στην Μύκονο μαζί με τους φίλους της.
Εκεί έχουμε μια σειρά κωμικά μπερδέματα που όμως θα οδηγήσουν σε μια γνωριμία που θα αλλάξει τη ζωή της.
Με την εξαίρετη ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ πρωταγωνιστούν οι: ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΡΑΣ, ΧΡΟΝΗΣ ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ, ΕΡΡΙΚΑ ΜΠΡΟΓΕΡ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΕΙΛΗΝΟΣ και κοντά τους οι: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΛΙΒΩΚΑΣ, ΡΙΑ ΔΕΛΟΥΤΣΗ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ και άλλοι
Η ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ επιστρέφει εδώ στην FINOS μετά από 3 χρόνια συνεργασίας με τον ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ.
Η ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ είναι εκπληκτική στα τραγούδια της ταινίας.
Πολλά εξωτερικά γυρίσματα της ταινίας είναι στη ΜΥΚΟΝΟ.
***************************
ΟΓΔΟΗ ΘΕΣΗ: "ΤΟ ΔΟΛΩΜΑ" 1964 557.302 Εισιτήρια
ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ και πάλι αλλά εδώ έχουμε άλλο επίπεδο με ΑΛΕΚΟ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟ να γράφει και να σκηνοθετεί μια εξαίρετη κωμωδία και δίπλα στη μεγάλη σταρ, Ηθοποιοί που ανέβασαν το επίπεδο της ταινίας αισθητά.
Από τις πολύ καλές κωμωδίες που ξεχώρισαν για το χρώμα και την αισθητική της
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΟΥΚΙΔΗΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΕΙΛΗΝΟΣ
Ο Επαγγελματίας χαρτοκλέφτης Μπάμπης Βαλέρης με τον συνεργάτη του Μάνθο, προσλαμβάνουν μια νεαρή κοπέλλα, την Καίτη, ως δόλωμα, για να διεισδύσουν σε πλούσιες γνωριμίες και τραπέζια με σκοπό φυσικά την κλοπή.
Η Επιχείρηση στήνεται στη Ρόδο με καλό ξεκίνημα αλλά διαφορετική τροπή.
Ο Μεγάλος ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ και ο ΝΤΙΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ πλαισιώνουν την ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ.
Κοντά τους οι: ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΠΑΡΚΟΥΛΗΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗΣ, ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΦΕΡΜΑΣ και άλλοι Ηθοποιοί
Εδώ η Αλίκη έχει διακόψει την συνεργασία της με την FINOS αλλά λόγω συμβολαίου γυρίζει την ταινία.
Μάλιστα το τραγούδι και το χορευτικό ήταν δική της έμπνευση καθώς ήθελα να μιμηθεί την MARILYN MONROE στο περιβόητο "My heart belongs to Daddy"
O ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΠΑΡΚΟΥΛΗΣ από εδώ ξεκινάει μια σειρά Δεύτερων χαρακτηριστικών ρόλων στον Ελληνικό Κινηματογράφο
*************************
ΕΒΔΟΜΗ ΘΕΣΗ: "ΤΖΕΝΗ ΤΖΕΝΗ" 1966 587.323 Εισιτήρια
Είναι σειρά της μεγάλης ΤΖΕΝΗΣ ΚΑΡΕΖΗ σε μια εκπληκτική ταινία πραγματικά να ...μαγέψει το Ελληνικό Κοινό και να αφήσει και τη δική της στάμπα σε μια κωμωδία που άφησε εποχή.
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ και ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ γράφουν ένα εξαίρετο ΣΕΝΑΡΙΟ
και ο μεγάλος ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ το μετατρέπει σε μια ταινία γεμάτη χρώμα, φως και ατμόσφαιρα
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΟΥΚΙΔΗΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Οι πανέμορφες ΣΠΕΤΣΕΣ φιλοξενούν το γύρισμα και την εξέλιξη της ταινίας.
Η Τζένη Σκούταρη, κόρη του τοπικού κομματάρχη Κοσμά Σκούταρη, σπουδάζει φιλολογία και συχνά διαβάζει στην Βιβλιοθήκη του εφοπλιστή Μίλτου Κασσανδρή, πολιτικού αντιπάλου του πατέρα της.
Ο Ερχομός του νεαρού ανιψιού του εφοπλιστή, Νίκου Μαντά, έρχεται να ταράξει συθέμελα τις σχέσεις μεταξύ των δύο αντιπάλων οικογενειών αλλά και την ίδια τη Τζένη.
ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ και ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΑΡΚΟΥΛΗΣ είναι εκπληκτικοί στους πρώτους ρόλους.
Δίπλα τους ασυναγώνιστοι οι: ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, ΜΑΙΡΗ ΛΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
καθώς και οι: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΛΙΒΩΚΑΣ, ΝΑΝΑ ΣΚΙΑΔΑ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΣΟΚΑΛΗ και άλλοι
Η Ταινία είναι η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία για την ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ.
Στην ταινία εμφανίζεται πρώτη φορά δοκιμαστικά η νεαρή ΝΟΡΑ ΒΑΛΣΑΜΗ, η οποία έκτοτε ξεκινάει την συνεργασία της με την FINOS.
Η Περιρρέουσα πολιτική ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής φυσικά έχει τη σφραγίδα της στο Σενάριο.
Ο Κώστας Καπνίσης γράφει για την ταινία το συγκλονιστικό μουσικό του θέμα "ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ" που άφησε εποχή.
***************************
ΕΚΤΗ ΘΕΣΗ: "ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ" 1968 615.483 Εισιτήρια
Ένα από τα μεγάλα musical του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ εδώ γίνεται από τα αγαπημένα του κοινού.
Φυσικά το ΣΕΝΑΡΙΟ δικό του.
Στην ταινία αναδεικνύεται το στυλ και η λάμψη μιας ακόμα μεγάλης μας Ηθοποιού της ΜΑΙΡΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΛΕΡΥ
ΜΟΝΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Η Αννούλα ζει με τα τρία αδέλφια της που εργάζονται στο Λιμάνι ενώ ασχολούνται και με το ποδόσφαιρο.
Ο Γιώργος, φίλος των αδελφών της, είναι το αγόρι που την ενδιαφέρει αλλά τα πράγματα σκουραίνουν σαν μπει στη ζωή τους μια πολύ πλούσια Γυναίκα με την υπηρέτριά της να προστίθεται στο καστ που πολλαπλασιάζει τις τρελές καταστάσεις που μπερδεύονται.
Μια τεράστια ομάδα μεγάλων Ηθοποιών μας πλαισιώνουν την ταινία.
ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ, ΦΑΙΔΩΝ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ, ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ, ΧΡΟΝΗΣ ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΞΑΡΑΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ
Η Ταινία εκτόξευσε τη φήμη και την εμπορικότητα της ΜΑΙΡΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ στα ύψη καθώς η ερμηνεία της σε δύο τραγούδια: "ΤΟΥ ΑΓΟΡΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ" & "ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΓΛΕΝΤΙΟΥ" παραμένουν αξέχαστα μέχρι σήμερα
Τα τραγούδια του ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ με τη φωνή του ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ στην ταινία έχουν αφήσει εποχή
***************************
ΠΕΜΠΤΗ ΘΕΣΗ: "ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ" 1966 617.423 Εισιτήρια
Ένα ακόμα μεγάλο musical του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ ανέβηκε στην πρώτη πεντάδα των προτιμήσεων του κοινού στις κωμωδίες της FINOS.
Πάντα με την ομάδα των μεγάλων ηθοποιών με τους οποίους συνεργάζονται δίνουν μια εξαίρετη κωμωδία
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΠΑΥΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΣΤΡΙΝΟΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Η Μαίρη στο Παρίσι ερωτεύεται τον Δημήτρη αλλά επιστρέφει στην Ελλάδα. Ο Δημήτρης στην αεροπορία με δύο ακόμα φίλους του συναντούν ξανά τη Μαίρη με δύο ακόμα φίλες της και έτσι στήνονται τρία ζευγάρια ερωτευμένων.
Εκεί στη ζωή των σμηνιτών γίνονται μια σειρά από ευτράπελες καταστάσεις μέχρι να καταφέρουν να ταιριάξουν τα ειδύλλια.
ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ, ΕΛΕΝΗ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ, ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΤΟΥΖΟΣ, ΧΛΟΗ ΛΙΑΣΚΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ
Η ταινία σάρωσε εκείνη τη χρονιά ανάμεσα σε 101 Ελληνικές ταινίες.
Η ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ λάμπει και ξεχωρίζει για το διπλό της ρόλο.
Το εξαίρετο χορευτικό της ΕΛΕΝΗΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ δείχνει ηλιόλουστο αλλά έχει γυριστεί σούρουπο. Η Επιτυχία οφείλεται στο μαγικό χέρι του ίδιου του Φιλοποιμένα Φίνου.
ΘΕΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ: "ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ" 1965 619.236 Εισιτήρια
Το άστρο του μεγάλου ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ συνεχίζει να μεσουρανεί στις μεγάλες επιτυχίες.
Ένα ακόμα υπέροχο και ανάλαφρο musical, έρχεται να σκαρφαλώσει ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού.
Φυσικά ΣΕΝΑΡΙΟ και ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ δική του
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΒΟΥΚΙΔΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ, Συνεχίζει να μεγαλουργεί σε όλες αυτές τις μεγάλες ταινίες
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΣΤΡΙΝΟΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Η Ρένα διευθύνει ένα τουριστικό γραφείο στην Ν.Υόρκη και έρχεται Ελλάδα με την ανιψιά της Τζένη. Εκεί συναντά τον αδελφό της τον Κώστα, που έχει ανάγκη χρημάτων για μια δουλειά.
Στη Ρόδο συναντούν τον επιχειρηματία Πέτρο Ράμογλου και το γιο του Ανδρέα.
Για τα γλυκά μάτια της Τζένης γίνεται ένας χαμός από τα αγόρια που σκοτώνονται για την έυνοιά της.
Μέχρι την ...κάθαρση τα πράγματα πλέκουν τρελά.
Πάλι μια μεγάλη ομάδα εκλεκτών ηθοποιών υλοποιεί άριστα την ταινία:
ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ, ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ, ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΤΟΥΖΟΣ, ΧΛΟΗ ΛΙΑΣΚΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ, ΑΛΕΚΟΣ ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
"Έχω και κότερο πάμε μια βόλτα" αθάνατη και διαχρονική ατάκα στην ταινία από τον Κώστα Βουτσά.
Η Ταινία ήρθε πρώτη από τις 93 ταινίες εκείνης της χρονιάς.
Τα γυρίσματα έγιναν σε ΑΘΗΝΑ, ΡΟΔΟ, ΥΔΡΑ, ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Ήταν η πρώτη ταινία με στερεοφωνικό ήχο τον οποίο διαμόρφωσε ο ίδιος ο Φιλοποίμην.
ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ: "Η ΝΕΡΑΪΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ" 1969 629.640 Εισιτήρια
Όπως και στα δράματα έτσι και στην ΚΩΜΩΔΙΑ, το δίδυμο ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ-ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ θριαμβεύει εισπρακτικά.
Εδώ συγκροτούν ένα ακόμα λαμπερό ζευγάρι, στην παράδοση της Κρήτης, σε μια ταινία που ακουμπάει πάνω στο "ΡΩΜΑΙΟΣ και ΙΟΥΛΙΕΤΤΑ"
Ο ΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ γράφει το ΣΕΝΑΡΙΟ και ο ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ την ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΛΕΡΥ
ΜΟΝΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Οι Φουρτουνάκηδες και οι Βροντάκηδες είναι δυο Κρητικές οικογένειες που, κατά τα ...γνωστά, μισούνται θανάσιμα.
Τα δυο τους παιδιά, το Κατερινιώ και ο Μανούσος θα συναντηθούν και χωρίς να γνωρίζονται θα ερωτευθούν προκαλώντας ...σοκ στους δικούς τους.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά παραγράφοντας στο ...κωμικό και αίσιο την ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέττας.
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ στους δύο βασικούς ρόλους.
Πίσω τους οι: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ, ΤΖΟΛΥ ΓΑΡΜΠΗ, ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ, ΝΟΤΗΣ ΠΕΡΓΙΑΛΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΤΣΟΥΚΑΣ
Τα γυρίσματα έγιναν στον ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ και στο ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ των ΧΑΝΙΩΝ
Το πανάκριβο φινάλε της ταινίας με τα χορευτικά γυρίστηκε δεύτερη φορά με χορευτές γιατί το πρώτο δεν άρεσε στο Φίνο.
**************************
ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ: "ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ" 1964 660.791 Εισιτήρια
Ένα ακόμα μεγάλο musical του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ, που αναδεικνύεται τελικά "ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ" των επιτυχιών στις ΚΩΜΩΔΙΕΣ του ΦΙΝΟΥ, φτάνει στο "αργυρό" μετάλλιο των εισιτηρίων
Σε ΣΕΝΑΡΙΟ και ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ δική του μια εξαίρετη κωμωδία που λατρεύτηκε πραγματικά
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΣΤΡΙΝΟΣ
ΜΟΝΤΑΖ: ΠΕΤΡΟΣ ΛΥΚΑΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Ο Κλέαρχος, ο Φάνης και τρία ακόμα νέα παιδιά ενός συγκροτήματος από τη Θεσσαλονίκη δεν θέλουν να εντάξουν σε αυτό τη Ρένα παρά την επιμονή της. Εκείνη γνωρίζει τον Ντίνο που συνοδεύει την κόρη του Διευθυντή του και της υπόσχεται να βοηθήσει το συγκρότημα μόνο και μόνο για να κατακτήσει τη Ρένα.
Στη συνέχεια τα πράγματα περιπλέκονται με την ανάμιξη και άλλων προσώπων μέχρι την τελική κατάληξη μέσα από πολλά κωμικά επεισόδια
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
ΝΤΙΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ, ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΧΛΟΗ ΛΙΑΣΚΟΥ, ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΕΓΚΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΓΑΝΕΑΣ, ΑΛΕΚΟΣ ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ, ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ και άλλοι ηθοποιοι
Εξαίρετο το διδυμο ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ-ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ χωρίς να υστερούν καθόλου και τα δεύτερα δίδυμα.
Η Ταινία ήρθε πρώτη ανάμεσα σε 92 ταινίες της χρονιάς σπάζοντας το μεγάλο ρεκόρ του "ΜΕΘΥΣΤΑΚΑ" από το 1950
Ήταν η πρώτη ταινία με σύστημα ΣΙΝΕΜΑΣΚΟΠ
Η ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ εδώ κάνει το ντεμπούτο της, ανακάλυψη του ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ, σε ηλικία 16 ετών.
**************************
ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ
"Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ" 1968 750.000 Εισιτήρια
Ο ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ως ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ είναι και εδώ στην πρώτη θέση σε μια ταινία που το ΣΕΝΑΡΙΟ έγραψε οΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ δημιουργώντας ...παροξυσμό στο Ελληνικό κοινό της εποχής.
ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ και ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ, όπως ακριβώς και στα δράματα, έτσι και στην κωμωδία, μαζί, συγκροτούν αχτύπητο ζευγάρι, στηριγμένο στην μαζική διαφήμιση και στην αγάπη του κοινού.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΛΕΡΥ
ΜΟΝΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ: ΜΑΡΚΟΣ ΖΕΡΒΑΣ
Η Ρένα Κατσαρού, κόρη εφοπλιστή στην Κέρκυρα, το σκάει από το σπίτι της μεταμφιεσμένη σε αγόρι, για να γλυτώσει από ένα δοτό γάμο που δεν επιθυμεί.
Στη διαδρομή προς τα Γιάννινα γνωρίζεται με το Λευτέρη, ένα φτωχόπαιδο που πάει για δουλειά. Ο Λευτέρης ανακαλύπτει την μεταμφίεση της Ρένας την οποία και ερωτεύεται αλλά διάφορα προβλήματα τους χωρίζουν μέχρι την ώρα της τελικής λύσης.
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
Εκτός από τους δύο μεγάλους πρωταγωνιστές ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ-ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ, πίσω τους πρωταγωνιστεί μια πλειάδα μεγάλων ηθοποιών:
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΣ ΡΙΖΟΣ, ΤΖΟΛΥ ΓΑΡΜΠΗ, ΦΛΩΡΕΤΑ ΖΑΝΝΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ, ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΔΙΑΝΕΛΛΟΣ
Η Ταινία σμπαράλιασε το φράγμα των 700 χιλιάδων εισιτηρίων στην Αθήνα.
Η Αμοιβή της ΑΛΙΚΗΣ στην ταινία αυτή ανήλθε στο αστρονομικό ποσό για την εποχή των 500 χιλιάδων δρχ.
Η Μουσική και τα τραγούδια του Νίκου Μαμαγκάκη ήταν υπέροχα και έμειναν διαχρονικά στις μνήμες μας.
Το ΣΕΝΑΡΙΟ της ταινίας πάταγε πολύ πάνω στην ταινία του FRANK CAPRA "ΣΥΝΕΒΗ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ" και την ιδέα την έδωσε στην Αλίκη ο φίλος της και μακιγιέρ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΕΛΕΣΙΔΗΣ.
**************************
Φίλες και Φίλοι
κάναμε μαζί ένα όμορφο ταξίδι στις μεγάλες ΚΩΜΩΔΙΕΣ της FINOS FILMS
που κέρδισαν στην πρώτη τους προβολή την αγάπη και αποδοχή του κοινού εκείνη την εποχή. Όπως διαπιστώσατε, η Αλίκη έκανε ...θραύση εκείνη την εποχή καθώς το συγκεκριμένο πρότυπο, που υιοθέτησε ερμηνευτικά, είχε εμπορική αποδοχή.
Επίσης, βλέπουμε ότι το Ελληνικό musical του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ είχε περίοπτη θέση στην επιτυχία των ταινιών αυτών και αγαπήθηκε εξαιρετικά από το κοινό.
Πολλές από αυτές τις κωμωδίες, παραμένουν έντονα στη μνήμη μας ακόμα και σήμερα, δεκάδες χρόνια μετά, όπου εξακολουθούν να διατηρούν τη μοναδική φρεσκάδα και το άρωμά τους και να μας δίνουν εξαίρετες στιγμές νοσταλγίας και χαμόγελου.
Τι υπέροχο αφιερωμα είναι αυτό! Ένα ταξίδι στα παιδικα μας χρόνια της αθωότητας! Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπας και ανοίξει λίγο η καρδιά μας, Χριστίνα μου. Νομίζω είναι καλή πηγή νοσταλγίας και χαμόγελου. Ευχαριστώ καλή μου φίλη. Καλή σου νύχτα.
ΔιαγραφήΌχι μόνο "παραμένουν έντονα στη μνήμη μας", αλλά ξέρουμε απ' έξω τις ατάκες τους, Γιάννη μου. Η κατάταξη είναι βάσει εισπράξεων, αν κατάλαβα καλά, σωστά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχη βολτούλα μας πήγες στα παλιά στούντιο, με αγαπημένους ηθοποιούς και λατρεμένες ταινίες.
Καλή εβδομάδα Γιάννη!
Η κατάταξη είναι βάσει εισιτηρίων πρώτης προβολής, (προσοχή στη διαδικασία "Α' προβολή", γιατί έχει συγκεκριμένους περιορισμούς. Αφορά ΜΟΝΟΝ τις προβολές της πρώτης φοράς στους κεντρικούς κινηματογράφους. Δεν υπολογίζονται τα εισιτήρια στα περιφερειακά σινεμά).
ΔιαγραφήΌσον αφορά τις ατάκες, εντάξει, δεν το συζητάμε! Έχουν αφήσει εποχή, Μαρία μου, τι συζητάμε.
Καλό ξημέρωμα καλή μου φίλη και ευχαριστώ.
Στον πιο σύγχρονο, ας πούμε όχι και πολύ μακρινό κινηματογράφο υπάρχουν ταινίες που μας έκαναν να γελάσουμε πραγματικά και που ακόμα θυμόμαστε τις ατάκες τους. Ταινίες που αγαπήθηκαν και που αντέχουν στο χρόνο. Λατρεμένοι ηθοποιοί, εκτός εξαιρέσεων που ακόμα και το νάζι τους, προσποιητά χαριτωμένο (δεν είναι όμως του παρόντος)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμορφο αφιέρωμα Γιάννη μου!
Καλή εβδομάδα!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα, Αννίκα μου και φυσικά συμμερίζομαι την αναφορά σου, που είναι σαφέστατη! Φυσικά ισχύει ότι η ποιότητα δεν είναι συνδεδεμένη με την εμπορικότητα ενός έργου πάντα. Αυτό είναι νόμος ναι; Υπήρξαν κλασικές κωμωδίες που βούλιαξαν τότε εισπρακτικά αλλά ως ποιότητα είναι ασύγκριτες (π.χ. "Τα κίτρινα γάντια")
ΔιαγραφήΕυχαριστώ Αννίκα μου για την παρέα και τις σκέψεις σου. Καλή βδομάδα να έχουμε.
Εχω κατουρηθεί στα γέλια με όλες, με όλες όμως!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει όμως μια ταινία "Τζένη Τζένη" που ξέρω όλους τους διαλόγους, όλους όμως, και μπορεί να προβάλλεται στη σκέψη μου κάνοντας ταυτόχρονα διάφορες δουλειές. Με αυτό καταλαβαίνει και κάνεις πόσο εύκολο είναι για μένα να κουτηρηθώ χαχαχαχαχαχα
Τα σέβη μου για τις αναφορές σου
Σε φιλώ :)
Χαχαχαχαχαχα, Μάνια μου, σε καταλαβαίνω απόλυτα κορίτσι μου. Ανέφερες τώρα την ταινία, την οποία θεωρώ, αδυναμία μου! "Τζένη-Τζένη", λατρεμένη κομεντί, αθάνατη μιλάμε σε όλα τα επίπεδα. Φιλιά πολλά και χαίρομαι που σε έκανα να γελάσεις.
ΔιαγραφήΔιαβάζοντας την εγγραφή σου, έφερνα στο μυαλό μου, μία μία τις ταινίες με τα πρόσωπα και τις ατάκες τους. Δεν ξέρω ... κάποτε , όταν ήμουν παιδί γελούσα πολύ με αυτές, δίχως υπερβολή τις ζούσα! Μετά, κάπου απαξιώθηκαν, ήταν πολύ ευχάριστο το θέμα τους για την πραγματική ζωή, που γνώριζα όσο μεγάλωνα. Δεν αμφιβάλλω ότι έχουν γράψει τη δική τους ιστορία κι ότι ο κόσμος έβρισκε διέξοδο σε αυτές, αλλά δεν είμαι φαν αυτού του είδους κωμωδίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχο όμως το αφιέρωμά σου, ως συνήθως, Γιάννη!
Την Καλημέρα μου!
Πολύς χρόνος έχει περάσει, Βασίλη μου, τα κοινωνικά πρότυπα έχουν ανατραπεί, η αισθητική επίσης. Σίγουρα μερικά έχουν ξεθωριάσει. Όμως οι ατάκες, οι χαρακτήρες, το γέλιο, παραμένουν ζωντανά έστω και να δεν τους συναντούμε σήμερα μπροστά μας. Ευχαριστώ αγαπητέ φίλε για το χρόνο και τη βόλτα σου. Στέλνω φιλιά.
ΔιαγραφήΕντάξει, η πρώτη ανάρτηση τού χρόνου, τα σπάει ήδη, όχι μόνο τα ταμεία, αλλά και τα γούστα μας. Βραδιές και κυριακάτικα απογεύματα αξεπέραστα! Δεν είναι υπερβολή αν πω ότι τις γνωρίζω απέξω κι όχι ανακατωτά, γιατί δε θυμάμαι πια πόσες (άπειρες) φορές έχω δει την κάθε μια. Δε θα τοποθετούσα -ως θεατής- την αρχόντισσα και τον αλήτη πρώτη, αλλά δε θα τα χαλάσουμε σε αυτή την λεπτομέρεια. Το ζεύγος τότε σάρωνε στο πέρασμά του, άρα οι πρωτιές ήταν σχεδόν δεδομένες.. Λυπάμαι που λείπει ο Βέγγος με κάποια ταινία του από αυτόν το κατάλογο -των εισιτηρίων- (πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης πχ, που την λατρεύω τρελά!), όσο και το έργο "της κακομοίρας" με τον Χατζηχρήστο, που θεωρώ ότι είναι διαχρονικό κέντημα, και που, κάθε μα κάθε φορά που την χιλιοματαβλέπω, ανακαλύπτω μια ατάκα ακόμα! Αχ, τί ωραία ξεκινήσαμε, Γιάννη μου, σεφ τού σινεμά;!.. 😉🎁🍂
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνυπογράφω κάθε σου σκέψη και ένσταση, Πέτρα μου. Η εμπορικότητα μιας ταινίας, νομίζω κάπου το ανέφερα, δεν συνάδει πάντα με την ποιότητα. Αυτό συμβαίνει σε κάθε έργο τέχνης. Σίγουρα απουσιάζει εκτρωματικά ο Βέγγος αλλά και δεκάδες άλλοι δημιουργοί.
ΔιαγραφήΧαίρομαι τόσο, που σε έκανα να γελάσεις και να θυμηθείς ευχάριστες στιγμές αγαπημένη μου φίλη.
Καλέ, ξανάρθα! Πώς να φύγω από αυτό το ποστ, Παναγία μου; Μόλις θυμήθηκα εκείνο το αξεπέραστο χασάπικο τής λατρεμένης μου Τζένης Καρέζη, στην ταινία Τζένη-Τζένη.. Πιο "θηλυκό" από την Καρέζη, δεν υπήρξε ποτέ στο ελληνικό σινεμά, σύμφωνα με την ταπεινή μου γνώμη.. 🧡
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωπωπωπω, τι πήγες και θυμήθηκες βρε φιλενάδα! Μιλάμε σκηνή που τα σπάει. Ζεϊμπεκιά από τις λίγες. Μια ταινία, που για μένα είναι, μακράν, πολύ μεγάλη σε όλα τα επίπεδα. Καρέζη δαγκωτό, γλυκιά μου.
ΔιαγραφήΠοιος δεν τις έχει δει αυτές τις ταινίες; Ανέθρεψαν γενιές ολόκληρες εδώ που τα λέμε. Και ακόμη το κάνουν. Κυριαρχούν βέβαια τα μεγάλα ονόματα της εποχής, και στη μνήμη μας τα γέλια που μας χάρισαν. Κατά τη δική μου γνώμη η Καρέζη ήταν αξεπέραστη όλων
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά εδώ στο σινεφίλ σου
Ω και εγώ μαζί σου, Άννα μου! Το συζητάς; Καρέζη δαγκωτό, μιλάμε μια κατηγορία μόνη της σε κάθε είδος, κορίτσι μου. Και ίσως κάπου πρέπει να κάνω και κανένα αφιέρωμα.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ Άννα μου για τη συντροφιά και το σχόλιό σου. Ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές.
Γιάννη μου, υπέροχο αφιέρωμα για αρχή της χρονιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπημένες ταινίες, με σπουδαίες προσωπικότητες του ελληνικού κινηματογράφου, που ακόμα και τόσα χρόνια αργότερα παραμένουν στις καρδιές του κόσμου.
Σκεφτόμουν έτσι που τις είδα όλες μαζί, πως εκείνη η εποχή δεν είχε τα σπουδαία εφέ που υπάρχουν σήμερα ή τις ευκολίες που υπάρχουν πια στον κινηματογράφο. Και όμως, ο κόσμος, είχε άλλες προτεραιότητες. Να γελάσει, να περάσει καλά, να χαθεί για λίγο σε μια ιστορία με αγαπημένα πρόσωπα όπως η Βουγιουκλάκη, η Καρέζη κ.α., ήταν καθαρή διασκέδαση.
Πια είμαστε σε ένα διαρκές τρέξιμο και στην χάση και στην φέξη θα βάλει ο κόσμος να δει τι παίζει το netflix (εγώ δεν έχω!!!) γιατί έτσι επιτάσσει η μόδα της εποχής.
Με λίγα λόγια, το αφιέρωμα σου, πέραν του ότι με εντυπωσίασε γέννησε και τροφή για σκέψη. Οπότε αν μας κάνεις τέτοιο ποδαρικό στο σινεφίλ, θα έχουμε μια εξαιρετική συνέχεια!
Καλή χρονιά και εδώ Γιάννη μου!!!! Κάθε επιτυχία!
Ευχαριστώ πολύ, Μαρίνα μου για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσε το ποδαρικό για το νέο μας κινηματογραφικό έτος εδώ, ειλικρινά.
ΔιαγραφήΌπως, σωστά λες, ο κόσμος κάνει κινήσεις γιατί έτσι είναι της ...μόδας. Σνομπάρουν π.χ. ένα κομμάτι του σινεμά, αξιόλογο, για να δουν ...Νετφλιξ, γιατί αυτό περπατάει σήμερα στις κουβέντες αναμεταξύ τους.
Εκείνη η εποχή δεν είχε μήτε εφέ μήτε ψηφιακές μετατροπές. Όλο το βάρος έπεφτε στους ηθοποιούς και στο σενάριο.
Σε ευχαριστώ πολύ, Μαρίνα μου για το χρόνο σου. Προχωράμε καλή μου φίλη.
Voilà une bel éventail du cinéma ancien grec. J'avoue, je n'ai vu aucun de ces films. Si l'occasion m'est donnée, ça sera avec plaisir que je les regarderais.
ΔιαγραφήJuste une question : le cinéma grec a-t-il fait dans l'érotisme ? Tu connais mes préférences. Ça sera peut-être le thème d'un prochain article dans ton blog.
Amicalement Giannis.
Gem.
Oh, bonsoir Gem. Je voudrais te remercier pour ton commentaire ici. Mais, certainement, le cinéma Grecque était erotique et continue à être.
Διαγραφήhttps://cinefil-net.blogspot.com/2013/02/blog-post.html
C'est le lien d'un grand post pour érotisme in grecque cinema classique, sur ce blog. Tu peux le voir avec plaisir.
J'attends tes commentaires, mon ami.
Je te souhaite un bon week-end.
Salut Giannis.
ΔιαγραφήDésolé, impossible de copier/coller le lien. Bizarre.
Et quand je copie manuellement l'adresse, je tombe sur rien de bon.
Je ne peux, hélas, voir la page.
Il faut que je trouve un autre moyen. A moins que tu copies le lien sur mon blog, peut-être.
Bon dimanche à toi.
Bonjour Gem, tu as raison, mon ami.
ΔιαγραφήJe t' envoie le lien sur ton blog comme commentaire.
Bonne journée et merci beaucoup
χαίρετε, μάς αρέσει πολύ ο Ελληνικός κινηματογράφος... Όλες οι κωμωδίες εδώ είναι αγαπημένες... Εύχομαι και ο τωρινός κινηματογράφος μας... νάναι τόσο πετυχημένος... ώστε να μείνει στην καρδιά των θεατών... όπως τότε... γεια και χαρά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Λαμπρινή μου. Θα συμφωνήσω μαζί σου, αγαπητή μου φίλη. Δεν έχουμε τώρα βέβαια την παραγωγή εκείνης της εποχής αλλά ευχόμαστε να υπάρξει. Καλή συνέχεια να έχεις.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα Λαμπρινή μου. Θα συμφωνήσω μαζί σου, αγαπητή μου φίλη. Δεν έχουμε τώρα βέβαια την παραγωγή εκείνης της εποχής αλλά ευχόμαστε να υπάρξει. Καλή συνέχεια να έχεις.
Διαγραφή