Cinefil Blog: 11 Χρόνια μαζί

 15 Νοέμβρη 2010-15 Νοέμβρη 2021

Αισίως αγαπητές φίλες και φίλοι, όπως καταλαβαίνετε το blog έχει γενέθλια.

Κλείνουμε ένδεκα ολάκερα χρόνια μαζί στον κόσμο του διαδικτύου.

Δεν τα λες και λίγα έτσι;

Γενέθλια λοιπόν!


Ήταν εκείνος ο μακρινός Νοέμβρης του 2010 που η αγάπη και το πάθος μου για το σινεμά, σε κάθε του σημείο, κυοφόρησε τη γέννηση του Cinefil.

Σε έναν άλλον κόσμο τότε, σε άλλες συνθήκες για την πατρίδα μας και το λαό της. Ποιος άραγε περίμενε την έλευση των "Αρμαγεδώνων" που ακολούθησαν; Τρία ολάκερα μνημόνια και μια παγκόσμια πανδημία που ακόμα δεν λέει να φύγει.

Συνθήκες που θα έλεγα, ισχυροποίησαν τους λόγους της ύπαρξης και της συνέχειας αυτού του blog για την αγαπημένη μας τέχνη, τον κινηματογράφο.


Συνηθίζω, κάθε χρόνο, να στέκομαι σε μια σειρά πράγματα και αναφορές στα γενέθλια του Cinefil.

Αναφορές που έχουν να κάνουν με τη δική σας παρουσία όλα αυτά τα χρόνια που κάνατε το blog, δικό σας κινηματογραφικό στέκι, εμπιστευόμενοι τις αναρτήσεις, μοιραζόμενοι τις σκέψεις και παρατηρήσεις σας. Το κυριότερο, μοιράζοντας την αγάπη σας τόσο σε μένα προσωπικά όσο και στα θέματα εδώ.

Το δεύτερο έχει να κάνει με την ψυχρή λογική των στατιστικών του χώρου. Αναφορές, θέματα, μετρήσεις. Για τη ζωή, το βηματισμό και την ανταπόκρισή του.


Πάμε να πούμε κάποια πράγματα με αριθμούς απολογιστικά για την περίοδο που πέρασε:

1 Οκτώβρη 2020 μέχρι 31 Οκτώβρη 2021

Το Cinefil υποδέχτηκε 14.151 χρήστες στις σελίδες και τις αναρτήσεις του, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο κατά 35,44%

Οι σελίδες και τα θέματά του δέχτηκαν 24.724 προβολές, σημειώνοντας αύξηση κατά 30,33% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.

Η μέση διάρκεια κάθε επίσκεψης ήταν στα 58'' και παρέμεινε σταθερή. Καλό θα είναι να ανέβει αυτό το νούμερο.

Η προέλευση του κοινού: Μα φυσικά κατά 83% από την πατρίδα μας την Ελλάδα. Ένα 7% των επισκεπτών είναι από τις ΗΠΑ και ένα 1,7% από την Κύπρο.

Ηλικιακά, άνετα μπορεί κάποιος να πει ότι το Cinefil είναι blog με νεανικό κοινό καθώς το ηλικιακό εύρος 18-34 ετών αποτελούσε το 61% των επισκεπτών.

Αισίως φίλες και φίλοι, τα θέματα του blog, συνολικά, έφτασαν τα 532 από τη γέννησή του.

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις της περιόδου

"Contratiempo" το συγκλονιστικό θρίλερ του Oriol Paulo 

3640 αναγνώσεις

Τζένη Καρέζη: 84 χρόνια από τη γέννησή της

2320 αναγνώσεις

"Τα πάθη του Χριστού" το μεγάλο δράμα του Mel Gibson

1870 αναγνώσεις

Πηγή Εικόνας

Να πω ότι το blog έχει κάνει "άνοιγμα" και στις τηλεοπτικές σειρές, ελληνικές και διεθνείς, καθώς οι συνθήκες της πανδημίας και η αποκοπή, μεγάλου μέρους του κοινού, από τις κινηματογραφικές αίθουσες, οδηγεί την τηλεόραση να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση για τον ελεύθερο χρόνο μας.

Δεν έχω, φίλες και φίλοι, κάτι άλλο να πω παραπάνω. Να θυμίσω ότι θα συνεχίσω να είμαι παρών εδώ στο δικτυακό κινηματογραφικό μας στέκι. Να σας δίνω ότι μπορώ με τις ταπεινές μου δυνατότητες και την αγάπη που έχω.

Για μια ακόμα φορά να σας ευχαριστήσω όλες και όλους, για την αγάπη, τη στήριξη, την αλληλεγγύη και τη συμμετοχή σας στο χώρο αυτό. Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Cinefil.


Χρόνια πολλά λοιπόν!

Και μιας και μιλήσαμε για ...τούρτες, ιδού λοιπόν! Ποιος άλλος; Αλησμόνητος Θανάσης Βέγγος





Σχόλια

  1. Γιάννη μου, χρόνια πολλά, δημιουργικά και να συνεχίσεις να μοιραζεσαι μαζί μας τόσο όμορφα αφιερώματα. Το κάνεις τόσο καλά, με αγάπη που σε χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε. Τόσα χρόνια και το δικό μου προσωπικό blog. Και ακόμα εδώ συνεχίζουμε... Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πορευόμαστε παρέα Μαρία μου! Ίδια εποχή, ίδια χρόνια. Αξιοσημείωτο έτσι; Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις ευχές σου γλυκιά μου. Υγεία να έχουμε να περνάμε όμορφα.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά καλέ μου φίλε! Να συνεχίσεις με τον ίδιο ζήλο να μας δίνεις τις έξοχες αναρτήσεις σου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου αγαπημένη. Να τονίσω ότι είμαστε μαζί εδώ και τα 11 αυτά χρόνια ακέραια! Μια μεγάλη διαδρομή που ξεκίνησε από τον αγαπημένο μας pathfinder και συνεχίζεται. Αλήθεια θέλω να δω ανάρτησή σου στο σπιτικό σου.
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και πάντα δημιουργικά στον υπέροχο κινηματογραφικό σου διαδικτυακό χώρο.
    Μου άρεσαν πολύ τα στοιχεία των στατιστικών γιατί το έκαναν πιο ενδιαφέρον, αλλά το καλύτερο στατιστικό και το πιο ανεκτίμητο είναι η αγάπη που λαμβάνει ο χώρος σου και εύχομαι Γιάννη μου αυτό να μεγαλώνει κάθε χρόνο και πιο πολύ.
    Εύχομαι ότι καλύτερο γιατί αξίζει και στη πένα και στο μεράκι σου.
    Καλή εβδομάδα και καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, καλή μου φίλη και συνοδοιπόρισσα. Τόσα χρόνια εδώ και βιώνω την αγάπη και τη στήριξή σου. Για μένα είναι ένα μοναδικό συναίσθημα αυτό που ζω εδώ κοντά σας και συντροφιά σας. Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι πολύτιμο χρόνο και στιγμές σου εδώ κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ που συμμετέχεις και στηρίζεις. Να είσαι καλά Μαρίνα μου!

      Διαγραφή
  4. Γιάννη να είσαι πάντα καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας τις γνώσεις σου πάνω στο θέμα που τόσο καλά γνωρίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα μου, παλιέ ακόλουθε εδώ στα λημέρια, σε ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά φίλε.

      Διαγραφή
  5. Ωωωωω γιορτάζει το σινεφίλ μας!!! Πολύχρονο να είναι με τόσα κι άλλα τόσα χρόνια ακόμη κοντά μας! Να σαι καλά να κάνεις αυτό που αγαπάς κι εμάς να μας συνεπαίρνεις. Πάω για την...τουρτίτσα και να πω ότι κρατώ την υπόσχεσή σου για τη συνεχή παρουσία σου εδώ.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόπιασε Άννα μου! Με το καλό κοπέλα μου! Χρόνια και ζαμάνια εδώ ακόλουθη και πιστή φίλη από εκείνα τα παλιά μας λημέρια στον "Παθ" με τον εξαίρετο "Κήπο" σου.
      Οι ευχές σου και η παρουσία σου πάντα γλυκές και ανθρώπινες. Να είσαι καλά απ' την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου Γιάννη μου που μας έχει χαρίσει άπειρες κινηματογραφικές χαρές! Να είσαι καλά να το χαίρεσαι και να το χαιρόμαστε κι εμείς μαζί σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ να σας χαίρομαι Μαίρη μου και φυσικά την παρουσία σου που μού δίνει, χρόνια τώρα, αγάπη και στήριξη. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου.

      Διαγραφή
  7. υπάρχει κατι καλύτερο απ' τα γενεθλια;.. ναστε γερός να συνεχίσετε δυναμικα...

    συγχαρητήρια για την ποιοτητά σας...

    Λαμπρινή Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου, καλή μου φίλη σε ευχαριστώ πάντα για την παρουσία σου και το πέρασμά σου εδώ. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!! Να εμπνέεσαι και να μας εμπνέεις διαρκώς. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, αγαπημένη μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ. Τα αισθήματά σου μού δίνουν χρόνια τώρα χαρά και όμορφες στιγμές. Συνεχίζουμε κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά και δημιουργικά. Να είσαι εδώ δυνατός και μάχιμος να μας χαρίζεις τις πολύτιμες εμπειρίες και ανησυχίες σου. Μακρύς να είναι ο δρόμος του Cinefil γεμάτος απ' τις γνώσεις σου! Καλή συνέχεια στην εξαιρετική δουλειά σου!
    Καλημέρα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννίκα μου. Χαίρομαι που είσαι εδώ, το ξέρεις. Το απολαμβάνω, με γεμίζει χαρά και όμορφα συναισθήματα. Συνεχίζουμε καλή μου φίλη, στο δρόμο μας αντάμα. Φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά Cinefil!!!
    Εύχομαι να τριτώσει η μονάδα σου!
    Με επιτυχίες να στρώνεις το δρόμο σου, όπως κάνεις μέχρι τώρα.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αγαπημένη μου φίλη. Γεμάτα με την παρουσία σου όλα αυτά τα χρόνια από τις μέρες του "Παθ". Τις όμορφες εκείνες μέρες του πρώτου μας χώρου, θυμάσαι;
      Να που συνεχίζουμε κορίτσι μου. Ακμαίοι και δημιουργικοί. Ευχαριστώ με την καρδιά μου για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στο δημιουργικό σου χώρο, Γιάννη μου!
    Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να δίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου, Αριστέα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια. Όλα αυτά τα χρόνια είσαι μαζί μας στην όμορφη αυτή διαδρομή. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  12. Πολύ ιδιαίτερη γωνιά εδω. Μεράκι, κριτική ματιά, αλλά νομίζω αυτό που κάνει την διαφορά είναι η αγάπη σου για το καλό σινεμά.

    Εύχομαι να πολλαπλασιαστούν οι αναρτήσεις, τα σχόλια και οι προβολές Γιάννη. Το αξίζεις φίλε, γιατί με ότι καταπιάνεσαι στα γραπτά σου, είναι πάντα ψαγμένο και ποιοτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον αγαπητό μου φίλο και συνοδοιπόρο! Μάκη μου φίλε μου, να είσαι καλά. Χαίρομαι που μπορώ να δίνω κάποια ενδιαφέροντα πράγματα στους επισκέπτες πάνω στη μεγάλη μας αγάπη, το σινεμά. Σε ευχαριστώ πολύ Μάκη.

      Διαγραφή
  13. μ αρέσει όταν μιλάς για τα στατιστικά, ξέρω πως σου αρέσει η λογική των αριθμών. :)
    11 χρόνια λοιπόν :)
    ωωω ναι μου αρέσει που έκανες άνοιγμα και στις τηλεοπτικές σειρές.
    Στην υγειά σου ψαγμένε Γιάννη μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα Μάνια μου. Η γοητεία των αριθμών. Το έχω αυτό το κουσούρι. Ναι, είπα να κάνουμε και ένα άνοιγμα στις τηλεοπτικές σειρές καλή μου γιατί, λόγω της πανδημίας, έχουν ανεβάσει πολύ το επίπεδο συμμετοχής τους στην καθημερινή μας διασκέδαση.
      Στην υγειά σου γλυκιά μου και ευχαριστώ που όλα αυτά τα χρόνια είσαι εδώ, μια συνεχής παρουσία.

      Διαγραφή
  14. Πολύχρονος
    Εμπνευσμένος
    Δημιουργικός
    Μαχητικός

    Συνέχισε έτσι Γιάννη.
    Καλή δύναμη-ψυχή βαθιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω εξαίσια ευχή Ευρυτάνα! Ψυχή βαθιά! Ότι καλύτερο. Σε ευχαριστώ αγαπητέ φίλε ειλικρινά.

      Διαγραφή
    2. Φίλε Γιάννη, κι εμείς σε ευχαριστούμε εγκαρδιως για ότι μας προσφέρεις με την εξαιρετική δουλειά σου.

      Το mail μας είναι eyrytixn@gmail.com

      Επικοινώνησε παρακαλούμε, διότι θέλουμε την άποψή σου για μια εμβληματική κινηματογραφική ταινία.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Ευρυτάνα φίλε μου! Θα τα πούμε!

      Διαγραφή
  15. Πολύχρονο να είναι το ζεστό στέκι σου κι εσύ γερός και δυνατός στη ζωή σου!
    Περάσαμε σπουδαίες στιγμές εδώ μέσα, μάθαμε, θαυμάσαμε και νιώσαμε αυτό που υποδειγματικά μας προσφέρεις απλόχερα και με αγάπη.
    Να γίνουν άλλα τόσα κι ακόμα παραπάνω! Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" για την αυθεντικότητα και την ποιότητα του χώρου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, γλυκιά μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ. Όλα αυτά τα χρόνια κορίτσι μου, απολαμβάνω την παρουσία σου και το βηματισμό σου πλάι μου. Εδώ στη γειτονιά μας. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα σου να το ξέρεις.

      Διαγραφή
  16. Γιάννη μου, είχε χαλάσει ο υπολογιστής μου εδώ και αρκετές ημέρες, κι ήμουν στο σκοτάδι! Χρόνια πολλά σε ένα μπλογκ που τα θέματά του, εκτός από ενδιαφέροντα, είναι πάντα και αγαπημένα! Εύχομαι να γερνάμε εδώ όλη η παρέα μαζί! Κι εσύ να μας μιλάς για Σινεμά κι όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αγχώνεσαι κορίτσι μου! Είμαστε εδώ πάντα η γλυκιά μας παρέα και συντροφιά. Ελπίζω όλα καλά τώρα με το εργαλείο σου. Οι ευχές σου γλυκές για μένα και σημαντικές μαζί με την παρουσία σου όλα αυτά τα χρόνια. Να είμαστε καλά Πέτρα μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Γιάννης Φέρτης: Για πάντα στον κόσμο της καρδιάς μας

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ