"CONTRATIEMPO" Κάθε Ιστορία έχει δύο πλευρές. Η αλήθεια μόνο Μία.

Αγαπητές Φίλες και Φίλοι
Για το σύγχρονο Ισπανικό Αστυνομικό θρίλερ έχουμε ξαναμιλήσει εδώ:


Ήταν η παραπάνω ταινία που ήρθε το 2012 να συγκλονίσει τα κινηματογραφικά δρώμενα του είδους με το ύφος, το θέμα, τις ερμηνείες, το σύνολό της.

Είναι πλέον προφανές ότι ο ΙΣΠΑΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ δημιουργεί μια παράδοση στο συγκεκριμένο είδος. Μια παράδοση που ανεβάζει τον πήχυ της ποιότητας σε πάρα πολύ μεγάλα ύψη.







Ο 43χρονος Ισπανός Σκηνοθέτης και Σεναριογράφος 

ORIOL PAULO

γράφει τη δική του Κινηματογραφική ιστορία καθώς μετά "ΤΟ ΣΩΜΑ" έρχεται το 2016 να γράψει και να σκηνοθετήσει το επόμενο αριστούργημά του, που πραγματικά συγκλόνισε και καθήλωσε τους φίλους του Κινηματογράφου αλλά ιδιαίτερα τους εραστές του Αστυνομικού ψυχογραφήματος-θρίλερ.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω λοιπόν αυτήν του την ταινία:

"CONTRATIEMPO"

Ελληνικός Τίτλος:  "Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ"

Αγγλικός τίτλος  "THE INVISIBLE GUEST"




Πρεμιέρα στην Ελλάδα:  20 Ιούλη 2017

Κάθε Ιστορία έχει δύο πλευρές. Η Αλήθεια όμως έχει μόνο Μία 

Πάνω σε αυτή τη μεγάλη σκέψη και διαπίστωση ο ORIOL PAULO χτίζει ένα ολάκερο συγγραφικό Οικοδόμημα που του δίνει Κινηματογραφική μορφή μέσα από μια τραγική ιστορία της απλής καθημερινής ζωής.

Για μια ακόμα φορά στέκεται σε ένα τραγικό γεγονός (Είναι πραγματικά απορίας άξιο ότι είναι η δεύτερη φορά του που το συγκεκριμένο γεγονός αποτελεί για αυτον πηγή έμπνευσης).
Πατάει σε ένα ισχυρότατο Κίνητρο, εμπλέκει στην ιστορία του παντελώς διαφορετικούς ανθρώπινους χαρακτήρες είτε κοινωνικά-ταξικά είτε ψυχολογικά και έρχεται να μας δώσει μια δημιουργία που πραγματικά θα συγκλονίσει κάθε θεατή.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Ο AURIOL PAULO και στην δεύτερη αυτή του ταινία χρησιμοποιεί "δοκιμασμένους" συντελεστές δημιουργίας που είχε κοντά του και στην πρώτη του ταινία.
Πάμε να τους δούμε και να κάνουμε και τυχόν υπενθυμίσεις

Σενάριο -Σκηνοθεσία:  ORIOL PAULO

Μουσική  FERNANDO VELAZQUEZ (όπως και στο EL CUERPO)

Κινηματογράφιση:  XAVI HIMENEZ 

Film editing:  JAUME MARTI  

Casting:  EVA LEIRA, YPOLANDA SERRANO

Σκηνογραφία-Διακόσμηση:  MARTA BAZACO, IDOIA ESTEBAN  

Ενδυματολογία:  MIGUEL CERVERA  


ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

MARIO CASAS στο ρόλο του νεαρού επιχειρηματία Adrian Doria


ANA WAGENER στο ρόλο της Ποινικολόγου Virginia Goodman


JOSE CORONADO στο ρόλο του Πατέρα Tomas Garrido  
(Επίσης πρωταγωνιστής και στο EL CUERPO)


BARBARA LENNIE στο ρόλο της Laura Vidal ερωμένης του Adrian Doria


FRANCESC ORELLA στο ρόλο του Δικηγόρου Felix Leiva


SAN YELAMOS στο ρόλο της Sonia συζύγου του Adrian Doria


ΤΟ ΘΕΜΑ

Ο Adrian Doria είναι ένας νεαρός, λαμπερά ανερχόμενος επιχειρηματικός αστέρας με την εταιρεία του και τον ίδιο να ανέρχεται τα σκαλιά της αναγνώρισης και της αγοράς με ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Είναι παντρεμένος με την Sonia και έχουν και ένα κοριτσάκι.
Όμως ο Adrian έχει παράλληλη σχέση με το γοητευτικό μοντέλο την Laura Vidal.
Μία μέρα η ερωμένη του τον καλεί επειγόντως σε ένα απομακρυσμένο ορεινό ξενοδοχείο για κάποιο σοβαρό θέμα της σχέσης τους.
Η Αστυνομία εισβάλλει στο ξενοδοχείο και βρίσκει την Laura Vidal δολοφονημένη μέσα σε ένα πακτωλό χαρτονομισμάτων.
Ο Εραστής της Adrian Doria συλλαμβάνεται ως βασικός ύποπτος του φόνου αλλά χάριν των υπόγειων διασυνδέσεων και της διαπλοκής του με την εξουσία αφήνεται προσωρινά ελεύθερος.
Από τον μεγαλοδικηγόρο του Felix Leiva ενημερώνεται ότι υπάρχει μάρτυς κατηγορίας που πηγαίνει στον Εισαγγελέα για κατάθεση που στην κυριολεξία τον καταστρέφει. 
Για να ετοιμάσουν την άμυνά του, στέλνει στα γραφεία της επιχείρησης την διάσημη Ποινικολόγο Virginia Goodman η οποία έχει στη διάθεσή της μόνο τρεις ώρες για να προλάβει την κατάθεση του μάρτυρα.
Η Virginia Goodman φτάνει στα γραφεία του και ο χρόνος ξεκινά να μετρά αντίστροφα.


Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ-ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ

Για μια ακόμα φορά, ο Oriol Paulo δημιουργεί μια έξοχα ατμοσφαιρική ταινία σε βαριά ατμόσφαιρα με τα ανάλογα σκούρα χρώματα.

Το μοτίβο της ταινίας είναι σπασμένο σε μια σειρά flash back καθώς επίσης και σε δύο διαφορετικές εκδοχές.
Είναι αυτό που λέμε οι εκδοχές της κάθε ιστορίας.
Μέσα από αυτό το δαιδαλώδες puzzle καλείται ο θεατής να συνθέσει, να αξιολογήσει, να πιθανολογήσει, και στο τέλος να φτάσει στην τρομερή αλήθεια.
Η Σκηνοθεσία σε μεγάλο μέρος της είναι ημι-θεατρική, καθώς ο χώρος των γραφείων της εταιρείας του Adrian μετατρέπεται ως ο χώρος συζήτησης με την ποινικολόγο Virginia Goodman, η οποία προσπαθεί απεγνωσμένα μεν αλλά και με απόλυτη ωμότητα και κυνισμό να τον βοηθήσει να βρε ελαφρυντικά για τον φόνο για τον οποίο κατηγορείται.
Η Ταινία απαιτεί μεγάλη προσοχή. Ειδικά όσο πλησιάζει προς το τέλος της όλες μας οι αισθήσεις οφείλουν να είναι σε "συναγερμό", κάθε λεπτομέρεια να παρατηρηθεί έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι να προϋπαντήσουμε το πραγματικά συγκλονιστικό Φινάλε που θεωρώ ότι ΟΥΔΕΙΣ αναμένει.





Ο Paulo χρησιμοποιεί το σενάριό του αλλά και τη σκηνοθεσία του με τέτοιο τρόπο ώστε ο ρυθμός έντασης να αυξάνεται με το χρόνο, έτσι ώστε το κλείσιμο της ταινίας να έχει καταιγιστικό ρυθμό.

Ο Θεατής δεν θα πλήξει ποτέ. Η Ιστορία δεν θα "κρεμάσει". Το ενδιαφέρον θα κινητοποιήσει κάθε αίσθηση για να μπορείς να είσαι συμμέτοχος και κριτής όσων, με δέος, παρακολουθείς.



Ένα άλλο επίσης χαρακτηριστικό της ταινίας είναι η εξαίρετη δυνατότητα που έχει ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης να σκορπά γύρω του μια γλυκιά σύγχυση τέτοια που σε αναγκάζει συνέχεια στο ερώτημα "τι γίνεται εδώ".


Έχει τέλος και την δυνατότητα να παίρνει τους χαρακτήρες του έργου του, να ανοίγει την εξωτερική τους επιφάνεια και να μπαίνει βαθύτατα στην ψυχή τους μέχρι στα σημεία εκείνα που δεν υπολόγιζες ότι θα υπήρχαν ποτέ.






ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ




Στο "CONTRATIEMPO" την ερμηνεία που συγκλονίζει κερδίζουν όχι το πρωταγωνιστικό δίδυμο αλλά οι δύο δεύτεροι ρόλοι.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει στο παραμικρό ότι η ερμηνεία των δύο πρωταγωνιστών έχει ψεγάδια.
Απλά το ειδικό βάρος των δύο δευτεραγωνιστών είναι συγκλονιστικό.

 ANA WAGENER




Η 56 χρονη Ηθοποιός από τα Κανάρια νησιά, στο ρόλο της δικηγόρου, που έχει αναλάβει την υπεράσπιση του νεαρού επιχειρηματία, είναι συγκλονιστική.

Βαριά ερμηνεία. Προσωπικότητα στεγνή, άκαμπτη, εφυέστατη, κυνική και ωμή στις δικές της αλήθειες και προσηλωμμένη στις δικές της μεθόδους, πραγματικά σαρώνει τον πελάτη της ωθώντας τον να προχωρήσει στις αποκαλύψεις εκείνες που "πρέπουν" για να απαλλαχτεί.
Και όλα αυτά κάτω από την ασφυκτική πίεση του χρονόμετρου που κυλάει αδυσώπητα.

JOSE CORONADO




Τον απολαύσαμε ως αστυνομικό στο EL CUERPO, συγκλονίζει εδώ ως Πατέρας.

Ο 51 χρονος Μαδριλένος Ηθοποιός δίνει μαθήματα δυνατής ερμηνείας σε πανύψηλα μέτρα και σταθμά για τον Ευρωπαϊκό Κινηματογράφο.
Προσωπικότητα συναισθηματική, δυνατή, αγωνιστική.

MARIO CASAS




Ο Πρώτος αντρικός ρόλος ως Adrian Doria.
Ο 32χρονος Ηθοποιός από την Γαλικία είναι υπέροχος και συνάμα πολλά υποσχόμενος.
Στις πλάτες του πέφτει ο πρωταγωνιστικός ρόλος του ανθρώπου που γύρω του στρέφεται όλη η ιστορία της ταινίας.
Με το πέρασμα του χρόνου αποκαλύπτονται όλο και περισσότερο οι ερμηνευτικές του αρετές και δυνατότητες που κορυφώνονται στο εκπληκτικό φινάλε της ταινίας.

BARBARA LENNIE




Στον πρώτο Γυναικείο πρωταγωνιστικό ρόλο η 34χρονη Μαδριλένα Ηθοποιός.
Πειστική, με πολλές όψεις, που σημαίνει και μεγάλες δυνατότητες ερμηνείας.
Χαρακτήρας που μπορεί με άριστο τρόπο να δίνει και τις δύο εκδοχές της αλήθειας.

FRANCESC ORELLA




Ο 61χρονος Καταλανός Ηθοποιός, εδώ, ερμηνεύει τον μεγαλοδικηγόρο Felix Leiva.

Ένας χαρακτήρας της διαπλοκής, του συστήματος. Κυνικός, ωμός, αδίστακτος μπροστά στα συμφέροντα των μεγαλόσχημων που υπηρετεί.
Άριστη ερμηνεία πραγματικά που κλείνει τον κύκλο των χαρακτήρων της ταινίας.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ


Ειδική αναφορά θα κάνω στον Συνθέτη και δημιουργό της Μουσικής της ταινίας.

Τον FERNANDO VELAZQUEZ

Ο Εξαίρετος αυτός συνθέτης, έχοντας ήδη στο παλμαρέ του την μουσική στις ταινίες: "ΤΟ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟ", "ΤΟ ΣΩΜΑ", "THE IMPOSSIBLE" έρχεται και εδώ στο "CONTRATIEMPO" να αποτυπώσει με μεγαλειώδη τρόπο τη μουσική του.


Κλασικό και βαρύ ύφος απογειώνει στην κυριολεξία την ταινία.

Όταν την δείτε μπορείτε να κάνετε ένα απλό πείραμα.
Να βάλετε τα τελευταία λεπτά της ταινίας στην αρχή βουβά και στην συνέχεια με σκέτη τη μουσική.
Εκεί θα καταλάβετε πόσο τεράστια είναι η συμβολή της μουσικής σύνθεσης στο ψυχικό κομμάτι της επιρροής του φιλμ.










ΒΡΑΒΕΙΑ


Η Ταινία στα δύο χρόνια προβολής της τιμήθηκε με το Βραβείο καλύτερης ταινίας του PORTLAND FESTIVAL 2017


Προσωπικά σας την συνιστώ, χωρίς την παραμικρή επιφύλαξη.

Θα τολμούσα μάλιστα να πω ότι σας την υποβάλλω σαν πραγματικά καλλιτεχνικό αριστούργημα στο είδος του αστυνομικού ψυχογραφήματος.

Ένα παιχνίδι με το χρόνο




Θα νιώσετε τους χτύπου του ρολογιού να μετρούν αντίστροφα σε μια μαρτυρική αναζήτηση της μιας και μοναδικής αλήθειας.

Αυτής που θα σας συγκλονίσει στο μοναδικό και ύστατο κορύφωμα της ταινίας.











Ακούστε εδώ το υπέροχο κύριο θέμα του τέλους στην ταινία




Ακούστε εδώ και το τραγούδι των τίτλων της ταινίας





"Nadie Va a Venir a Buscarte"  ( Κανείς δεν πρόκειται να σας δει) από την Zahara

Μια ταινία που θα εξιτάρει το μυαλό, τη σκέψη και τα αισθήματά σας.

Μια ταινία που θα σας βυθίσει σε μια μοναδική εμπειρία καθώς το τέλος της θα σας αφήσει άναυδους









Σχόλια

  1. χεχε! Την έχω στα χέρια μου λιγότερο από βδομάδα Γιάννη μου και ψάχνω να βρω χρόνο για να τη δω! Ο ανιψιός μου που μου την έδωσε μου έχει πει τα καλύτερα. (Δες εδώ https://takis20282215.blogspot.gr/2017/11/2016.html ... του ανιψιού το μπλογκ☺)
    Πολλά φιλιά Γιάννη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχααααα Αριστέα μου....! Εξαιρετικά. Θα την απολαύσεις λοιπόν. Πήγα στο μπλογκ του ανιψιού. Μπράβο....! πολύ όμορφο και ατμοσφαιρικό. Ευχαριστώ καλή μου.
      Όμορφη συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
    2. Και, θα σε ....μαλώσω που δεν μου το είπες νωρίτερα. Εξαίρετη δουλειά.

      Διαγραφή
  2. καλημερα!!! πολυ ωραια αναλυση της ταινιας. Η αποτυπωση των χαρακτηρων ειναι ακριβεστατη και λεπτομερης. Ο καθε ηθοποιος ανταποκριθηκε στο ρολο του καταλληλα για να δημιουργηθει η κορυφωση του εργου. Θεωρω οτι το Contratiempo ειναι το καλυτερο αστυνομικο θριλερ της δεκαετιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Τάκη μου....! είδες τι έγραψα στην Αριστέα έτσι ; την μάλωσα γιατί εδώ και καιρό δεν με έχει ενημερώσει για το μπλογκ σου και την εξαίρετη δουλειά σου. Ευτυχώς το έκανε σήμερα....! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και την παρουσία. Θεωρώ ότι θα τα λέμε συχνά για την τρέλα και το Κινηματογραφικό μας πάθος.

      Διαγραφή
  3. Θεωρώ ότι είναι μια ταινία χωρίς ούτε ένα ψεγάδι στο σενάριο, που όταν την είδα δεν μου εκβίασε την έκπληξη σε κανένα της σημείο, αντιθέτως όλες οι ανατροπές του σεναρίου ήταν δουλεμένες μέχρι και την πιο μικρή τους λεπτομέρεια, η σκηνοθεσία εκπληκτική (ο σκηνοθέτης είναι ταλεντάρα!), το μυστήριο πλανάται έντονα στην ατμόσφαιρα και οι ερμηνείες όλων είναι εξαιρετικές! Βρήκα την ταινία συναρπαστική από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
    Ίσως το καλύτερο αστυνομικό θρίλερ που έχω δει τα τελευταία χρόνια!
    Κατά την ταπεινή μου άποψη, η ταινία που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αριστούργημα.
    Όσο για την παρουσίαση που της έκανες, δεν έχω λόγια! Είναι αυτή που αξίζει σε μια τόσο καλή ταινία!
    Καλημέρα κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου καλησπέρα σου.
      Στο είχα έμμεσα υποσχεθεί έτσι ; μόλις έκανες την αναφορά.
      Συνυπογράφω κάθε σου λέξη. Το τι ένιωσα μέσα απ αυτην την ταινία, της οποίας την προβολή είδαμε οικογενειακά, δεν περιγράφεται. Μείναμε τραβώντας τα μαλλιά μας και ήταν νύχτα. Συγκλονιστικά αισθήματα πραγματικά.
      Ο Auriol Paulo γράφει πολύ μεγάλη ιστορία.
      Επίσης είδαμε και τα "Μάτια της Τζούλια" με δικό του το σενάριο και, καταλαβαίνεις....
      Έπεται παρουσίαση.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  4. Οταν έχω διαβάσει ένα βιβλίο σπάνια βλέπω την ταινία που βασίστηκε σ' αυτό.
    Απογοητεύτηκα κάποιες φορές γι αυτό.
    Δεν έχω διαβάσει όμως το βιβλίο οπότε θα δω την ταινία μόλις μπορέσω.

    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα καλησπέρα σου.
      Έχεις δίκιο να το λες αυτό. Πολλές φορές η μεταφορά βιβλίων σεναριακά στον Κινηματογράφο είναι ατυχής ή δεν έχει τον δέοντα σεβασμό στο έργο.
      Εδώ δεν έχουμε τέτοια περίπτωση. Δεν υπάρχει βιβλίο στο οποίο να πατά το έργο.
      Έχουμε άμεσα συγγραφή σεναρίου και σκηνοθεσία από τον ίδιο δημιουργό.
      Οπότε στο συνιστώ ανεπιφύλακτα.
      Καλή συνέχεια και πάλι σε ευχαριστώ από καρδιάς.

      Διαγραφή
  5. Δεν την έχω δει αλλά θα τη δω προσεχώς. Φαίνεται ενδιαφέρουσα και η παρουσίαση σου άψογη όπως πάντα και τα σχόλια με κάνουν να επισπεύσω να τη δω
    Θα σου πω εντυπώσεις
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα, γνωρίζω μέσες-άκρες την αισθητική σου και την υποδομή σου. Θα μείνεις έκθαμβη γύρω στο μισάωρο μετά το τέλος της ταινίας. Άκου με...!
      Ευχαριστώ κορίτσι μου για την παρουσία σου. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    2. Πες μου από πού να την κατεβάσω. Την ψάχνω απο χθες και δεν ξέρω αν τα σάιτ που βρίσκω είναι ασφαλή....Στείλε μου μαίιλ αν δεν σου κάνει κόπο, ναι; Γιατί όντως μ'αρέσουν αυτές οι ταινίες

      Διαγραφή
    3. Άννα μου, κοίτα. "Ασφαλές" site τέτοιο δεν υφίσταται με την απόλυτη έννοια. Τις ταινίες αυτές τις κατεβάζουμε torrent, ελέγχουμε για ιούς, όπως πάντα και μετά ψάχνουμε υπότιτλους.
      Ένας ασφαλές τρόπος είναι να στην ανεβάσω εγώ τη δική μου στο δικό σου google drive.
      Καλό μήνα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  6. Αχ, λυπήσου με τα θρίλερ! Χάθηκαν οι κοινωνικές; Μετά από κάθε σου ανάρτηση πρέπει να ακούσω 5 - 6 φορές το "Βγαίνει η Κατερίνα τσάρκα στην Αθήνα" για να συνέλθω!!!
    Χι,χι! Ό,τι σ' αρέσει θα γράφεις, Γιάννη μου και θα σε διαβάζω, γιατί οι παρουσιάσεις σου είναι υπέροχες!
    Καλή συνέχεια! (Αγωνία: Ποια θα είναι η επόμενη ταινία;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα, στο υπογράφω, δεν έχει εικόνα βίας η ταινία εκτός από μία γροθιά (ας το πω έτσι...)
      Είναι ξεκάθαρο ψυχογράφημα, παίζει με τη σύγχυση και τα παιχνίδια του νου. Αυτό που λέμε mind games.
      Ευφυέστατη και συνάμα ταξική που ξέρω ότι σου αρέσει.
      Χαχαχαχαχαχαχχαχα μείς να δεις μετά την ταινία που κάναμε να μιλήσουμε κανένα μισάωρο.
      Παιδί μου, εκφράσου ελεύθερα σε παρακαλώ τι λες τώρα. Τι είμαστε ;
      Σε φιλώ και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Ω ξέχασα. Η Επόμενη ταινία ; κάτι έχω στο νου. Θα με δείρεις πάλι χαχαχαχαχαχαχα. Δεν ξέρω θα δω. :) :)

      Διαγραφή
    3. Ααα αλλάζουν τα πράγματα με τις διευκρινίσεις σου...
      Τι να σου τάξω για να αλλάξεις θέμα ταινιών κάααααποια στιγμή σε αυτή τη ζωή;;;;

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχαχαχαχα, Αλεξάνδρα μου.
      Έχω ψύχωση με το θέμα αυτό τι να κάνω. Εντάξει ξέρεις ότι δεν παραμελώ και τα υπόλοιπα έτσι αλλά εδώ στο είδος αυτό "απογειώνομαι", είμαι στα νερά μου.
      Ευχαριστώ καλή μου καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Νομίζω πως οι ισπανοί ξέρουν να κεντάνε στο συγκεκριμένο είδος, κι ίσως να έρχονται και στη πρώτη θέση.

    Συμφωνώ μέχρι κεραίας γι' άλλη μια φορά σε όσα έγραψες, Γιάννη. Μάλιστα, ο «αόρατος επισκέπτης» ήταν η γνωριμία μου με τον Paulo, οπότε φαντάσου πόσο πολύ την ευχαριστήθηκα, μιας και δεν ήμουν υποψιασμένη διόλου για τυχόν ανατροπές. Μετά απ' αυτή, είδα «το σώμα», την οποία επίσης βρήκα πολύ καλή, αλλά όχι τόσο καλή σαν τον αόρατο επισκέπτη.

    Θα σταθώ λίγο ακόμα στα των ισπανικών αριστουργημάτων, προτείνοντάς σου το «the secret in their eyes (2009)». Αν δεν την έχεις ήδη παρακολουθήσει, μην την αφήσεις να σου ξεφύγει. Επίσης, καλό είναι και το «the hidden face (2011)» - μη δεις το trailer.

    Πολλές ευχές για έναν καλό μήνα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή μου Lysippe καλημέρα σου.
    Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου, τον χρόνο σου, και το σχόλιό σου.
    Εδώ: http://cinefil-net.blogspot.gr/2017/05/oriol-paulo.html μπορείς να δεις την παρουσίασή μου στο "ΣΩΜΑ" του ίδιου δημιουργού.
    Στο πρώτο ΣΙΝΕΦΙΛ εδώ:
    http://cinefil.pblogs.gr/2014/11/oi-prwtagwnistes-toy-el-secreto-de-sus-ochos.html
    μπορείς να δεις το σχετικό θέμα στο "EL SECRETO DE SUS OCHOS"
    Το "Hidden face" δεν το έχω δει, κρατώ την πρότασή σου.
    Πραγματικά θα συμφωνήσω ότι ο Ισπανικός και γενικά ο Λατινοαμερικάνικος κινηματογράφος έχει δώσει αριστουργήματα στο είδος και οφείλουμε να τα ακολουθήσουμε.
    Να έχεις καλό μήνα και πάλι από καρδιάς ένα μεγάλο ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις παραπομπές, Γιάννη. Διάβασα και τα δύο αφιερώματα. Τελικά, δεν σου είχε ξεφύγει το the secret in their eyes, ε; Αλίμονο! Τουλάχιστον, σε πέτυχα στο hidden face. Ελπίζω να σ' αρέσει. :)

      Διαγραφή
    2. θέλω να σε ευχαριστήσω από καρδιάς για το χρόνο σου και τη συμμετοχή σου εδώ. Με μεγάλη μου χαρά και συγκίνηση είδα το διήγημά σου στο "Παιχνίδι με τις λέξεις" και πραγματικά θα σταθώ πάνω σε αυτό στο χώρο σου.Είναι κάτι που με συγκίνησε.
      Να είσαι καλά με ότι όμορφο στη ζωή σου.

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ σ' ευχαριστώ για την ευγένεια και τον καλό σου λόγο που 'χεις πάνω-πάνω, Γιάννη μου. Πολύ χαίρομαι που σε άγγιξε η ιστορία μου... Ακόμα θυμάμαι το όμορφο σχόλιο που άφησες, στη ψηφοφορία, και χαμογελώ. Όμως, δικός μου χώρος δεν υπάρχει πια. Πάει καιρός που έκλεισα το blog μου. Μάλιστα, απείχα γενικότερα απ' το blogging. Το τελευταίο διάστημα γύρισα με συμμετοχή στα δρώμενά μας κι επίσκεψη σε φιλικά blogs. Παρόλα αυτά, αν νιώθεις πως θες να συμπληρώσεις κάτι, μπορείς να μου στείλεις μέιλ ή ακόμα και στο fb. (anasta2332@yahoo.gr)

      Αναστασία :)

      Διαγραφή
    4. Αναστασία μου καλησπέρα σου,
      φυσικά και θα "συντονιστώ" μαζί σου. Στο βαθμό μου έχω λόγο θα σε παρακαλούσα να σκεφτείς ξανά το θέμα της λειτουργίας του blog σου.
      Θεωρώ, υπεύθυνα ότι το facebook και τα λεγόμενα μέσα κοινων.δικτύωσης έχουν κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ ΖΗΜΙΑ στην σκέψη των ανθρώπων.
      ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ τα συνημμένα λινκ....! Πατάνε στην εικόνα ή στην επικεφαλίδα. Τίποτα άλλο. Αυτό λέγεται πνευματικός ευνουχισμός.
      Στο λέω στατιστικά. Έχω μια σελίδα στο facebook "cinefil".
      Βλέπω τα στατιστικά. Τι μου λένε ;
      Πατάνε κλικ στις αναρτήσεις που έχουν την άλφα απήχηση αλλά αν δεις πόσοι διάβασαν τους συνδέσμους θα σουρθει ταμπλάς.
      Τέλος πάντων. Περισσότερες λεπτομέρειες θα τις πούμε στη σελίδα σου.
      Σε ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή
    5. Έχεις μεγάλο δίκιο σε όσα λες, Γιάννη μου. Έτσι είναι, ακριβώς. Το έχω δει κι εγώ, κι όχι μόνο από μένα αλλά κι από άλλους χρήστες. Όμως, το facebook δεν το διατηρώ για τέτοιο σκοπό, παρά σαν ένα χώρο για να ξαλεγράρω απ' τα της καθημερινότητας και να διατηρώ επαφή με άτομα που δεν μας επιτρέπεται το εκ του σύνεγγυς. Ουδέποτε το χρησιμοποίησα για τη προώθηση του blog μου - για όσο το διατηρούσα (ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις κι ο ίδιος). Όσον αφορά το ν' ανοίξω πάλι το blog, για να 'μαι ειλικρινής, δεν το σκέφτομαι, τουλάχιστον όχι για τόσο άμεσα. Σ' ευχαριστώ πολύ, όμως, για τη σκέψη και τη παρότρυνση.

      Και με συγχωρείς για τη κατάχρηση του χώρου σου, ε;

      Διαγραφή
    6. Αναστασία μου, μην ξαναπείς κάτι τέτοιο. Οι χώροι μας εδώ, τα σπιτικά γεμίζουν ζεστασιά με κουβέντες και διάλογο. Και σε ευχαριστώ που τον διατηρείς.
      Ναι, το facebook, το διατηρούμε για τους λόγους που ανέφερες. Σε αυτό βοηθάει αποφασιστικά.
      Εμείς όλοι θα περιμένουμε το δικτυακό σου σπιτικό, για να μπορούμε να "ακουμπάμε" την εκτίμησή μας στις δημιουργίες σου.
      Τουλάχιστον αυτές δεν θα μας τις στερήσεις.
      Καλό βράδυ να έχεις και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω καθόλου σχέσεις με τον ισπανικό κινηματογράφο και ειλικρινά πάντα με κεντρίζεις με τις παρουσιάσεις σου! Δεν έχει τύχει να τον παρακολουθήσω πιο πολύ ήμουν στραμμένη στις αμερικάνικες ταινίες, αγγλικές, ιταλικές και γαλλικές αλλά ισπανικές δεν έχω δει. Ωστόσο είπαμε ανοίγεις νέες πόρτες στους ορίζοντες κι αυτό είναι πολύ ωραίο!
    Να είσαι καλά Γιάννη μου καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
      Ο Ισπανικός Κινηματογράφος, δεν είναι μόνο ο Πέδρο Αλμοντοβάρ. Υπάρχουν δεκάδες μεγάλοι δημιουργοί με έργα που έχουν αφήσει τη σφραγίδα τους και αξίζει να τα προσεγγίσεις.
      Ειδικά σε αυτό το είδος που νιώθω να αγαπάς.
      Σε ευχαριστώ πολύ και εύχομαι όμορφη ημέρα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Κλασικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας στον κινηματογράφο: "Ανεμοδαρμένα ύψη" της Έμιλυ Μπροντέ

"Έρημη χώρα" η τηλεοπτική σειρά, που πρέπει να δεις

ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ στον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ: Θεωρίες-Σχολές