Charles Vidor: "GILDA" Ένα Film Noir στη Δίνη του Πάθους
-Με μισείς, έτσι δεν είναι Τζόννυ ;
-Δεν έχεις ιδέα πόσο πολύ...!
-Το Μίσος είναι ένα συναίσθημα που συναρπάζει... δεν το 'χεις καταλάβει ; απίστευτα συναρπαστικό...! και εγώ σε μισώ Τζόννυ... Σε μισώ τόσο που νιώθω ότι θα πεθάνω απ' αυτό. Αγάπη μου...! νομίζω ότι θα πεθάνω απ' αυτό...
Κυρίες και Κύριοι
καλώς ήλθατε στον κόσμο της
Ένας noir κόσμος γεμάτος πάθος. Γεμάτος από αντίρροπα συναισθήματα ικανά να σε συντρίψουν, να σε καθηλώσουν, να σε εξαφανίσουν.
Καλώς ήλθατε στον Noir κόσμο του Έρωτα και του Μίσους.
Δύο διαλεκτικά αντίθετα συναισθήματα που θα συναντηθούν στη δίνη της φωτιάς. Εκεί που γεννιέται η ζωή, εκεί που πεθαίνει συνάμα.
Σήμερα, θα "δούμε" μαζί ένα από τα Film Noir εκείνα που θεωρούνται εμβληματικός σταθμός στο συγκεκριμένο είδος σε όλα τα επίπεδα:
Κινηματογραφικά, Ερμηνευτικά, Φωτογραφικά, Θεματικά, Ενδυματολογικά, Μουσικά.
Ο, Ουγγρικής καταγωγής, μεγάλος σκηνοθέτης και δημιουργός
CHARLES VIDOR
παρουσιάζει την :
και τον :
σε μια Κινηματογραφική Ιστορία που αποτελεί ένα είδος δοκιμίου στο συγκεκριμένο κινηματογραφικό και καλλιτεχνικό είδος.
"GILDA"
Μια "Θεά" που ...πάτησε στη Γη, που απέκτησε Γήινη οντότητα μέσα στα Κινηματογραφικά studio του Hollywood εκείνης της χρυσής εποχής.
Μια ΓΥΝΑΙΚΑ από εκείνες που μας δίνουν τον Ορισμό του Ερωτισμού, του αισθησιασμού, δεμένου άρρηκτα με το συναισθηματικό πάθος, με τον εσωτερικό πόνο της καρδιάς.
Μια Γυναίκα που σαν την βλέπεις δεν έχεις καν το "θράσος" να σκεφτείς έστω και αυτό το "πρόστυχα κολασμένο" για αυτήν. Είναι συνάμα τόσο κοντά σου και τόσο μακριά σου που το χέρι σου τρέμει σύγκορμο σαν θελήσεις να το απλώσεις ολόγυρα στα χρυσαφένια της μαλλιά και να γράψεις την καμπύλη των ματιών, και να ακολουθήσεις το δρόμο των χειλιών της..
Είναι η RITA HAYWORTH που αυτό της το μοναδικό χαμόγελο, αλλά και το σαγηνευτικό της κορμί, τυλιγμένο στις φανταιζί τουαλέτες, κρύβουν μια έρημη, απελπισμένη και συνάμα προδομένη καρδιά. Την καρδιά της GILDA.
Μιας γυναίκας που αγάπησε με Πάθος, χωρίς όρια, που δόθηκε, έκανε όνειρα, αλλά βρέθηκε εκτός ορίων όταν όλα αυτά γίνηκαν σκόνη στον άνεμο της ζωής.
Αλλά και ένας άντρας, ο GLENN FORD, ο JOHNNY FARRELL. Αλήθεια ακόμα και ο ήχος του ονόματος είναι ...Noir. Έχει μέσα του την ποίηση της πίκρας, της απογοήτευσης, της προδοσίας.
Κρύβει στα πανέμορφα μάτια του την απόγνωση, την απελπισία.
Ένας άντρας, που έχασε απ τα χέρια του τη Μούσα του.
ένας άντρας τυχοδιώκτης σε έναν noir κόσμο παρακμής και παρανομίας.
Ένας άντρας που μισεί, που αγαπά, που τα δύο αυτά συναισθήματα μαχαιρώνουν στα δύο την καρδιά του.
Αυτή είναι η θρυλική "GILDA"
Η διασημότερη ίσως Femme Fatale στην Κινηματογραφική Ιστορία.
Μια ταινία με Ονειρική πραγματικά Φωτογραφία και Κινηματογράφιση.
Μια ταινία με κοστούμια και ενδυματολογία που σας θαμπώνει.
Μια ταινία με δύο τραγούδια που έγραψαν ιστορία, που χιλιοτραγουδήθηκαν σε άπειρες εκτελέσεις και διασκευές.
Το γλυκύτατα ερωτικό "AMADO MIO" (που ερμηνεύει με την αλησμόνητη φωνή της Anita Ellis)
και το ερωτικά ρυθμικό χορευτικό "PUT THE BLAME ON MAME".
Πρεμιέρα: 31 Γενάρη 1947 στην Ελλάδα (Η ταινία παρουσιάστηκε το 1946)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Νουβέλα: E.A. ELLINGTON
Σενάριο: MARION PARSONNET
Διασκευή: JO EISINGER
Σκηνοθεσία: CHARLES VIDOR
Κινηματογράφιση: RUDOLPH MATE
Ενδυματολογία: JEAN LOUIS
Μουσική: HUGO FRIEDHOFER
Decoration: ROBERT PRIESTLEY
Film Editing: CHARLES NELSON
Art Direction: STEPHEN GOOSSON, VAN NEST POLGLASE
Παραγωγή : Columbia Pictures
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
RITA HAYWORTH στο ρόλο της GILDA
GLENN FORD στο ρόλο του JOHNNY FARRELL
GEORGE MACREADY στο ρόλο του BALLIN MUDSON
JOSEPH GALLEIA στο ρόλο του Αστυνόμου MAURICE OBREGON
STEVEN GERAY στο ρόλο του Uncle PIO
Το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ της ΤΑΙΝΙΑΣ
Βρισκόμαστε στο BUENOS AIRES, στην αμαρτωλή πρωτεύουσα της Αργεντινής το 1946.
Αμέσως μετά τη λήξη του Β' Παγκοσμίου πολέμου.
Μια πόλη πόλος έλξης κάθε λογής κοινωνικής παρακμής: Παρακμιακοί τυχοδιώκτες, χαρτοκλέφτες, μικροαπατεώνες του δρόμου, κυνηγημένοι Ναζί που γύρευαν μια νέα "πατρίδα" να ξεπλύνουν το μαύρο παρελθόν τους, Πόρνες, χορεύτριες. Μεγάλους απατεώνες, τζογαδόρους, νεόπλουτους που ανέρχονταν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς την κοινωνική κλίμακα του πλούτου.
Cabaret με εκπληκτικά χορευτικά, λουσμένα στο Αργεντίνικο τανγκό, στην Jazz, στους Latin ρυθμούς
Prive Clubs και κρυφές χαρτοπαιχτικές λέσχες όπου μέσα στα πολυτελή τους διαμερίσματα ξεπλένονταν κάθε είδους παρανομία.
Και μέσα σε όλα αυτά και το ξέφρενο Καρναβάλι της πόλης.
Τι άλλο πιο εκρηκτικό κοινωνικό περιβάλλον θέλετε για να στηθεί ένα κλασικό Film Noir ;
Μια παροιμιώδης πηγή φωτιάς λοιπόν για όλα όσα θα ακολουθήσουν.
TO ΜΟΤΙΒΟ
Μια γυναίκα ανάμεσα σε δύο άντρες
Εκείνη. Η Gilda, μια κλασική Femme Fatale, με σκοτεινό κρυφό παρελθόν, λουσμένη στον πλούτο του παρόντος και συνάμα στο άγνωστο του μέλλοντος.
Δίπλα της, δύο παντελώς διαφορετικοί άντρες
Ο Πλούσιος σκοτεινός και παντοδύναμος Ballin, νόμιμος σύζυγός της και απ την άλλη ο JOHNNY FARRELL, φτωχός τυχοδιώκτης του δρόμου που επανέρχεται στην κοινωνική καταξίωση. Ο Πρώην εραστής της και αγαπημένος της.
Μια φωτιά που νόμιζαν πως είχε σβήσει αρπάζει ξανά και τυλίγει τους πάντες με τη δύναμή της...
Η ΠΛΟΚΗ
Ο πάμπλουτος και παντοδύναμος ιδιοκτήτης Καζίνο και λέσχης Ballin Mudson, ένας σκοτεινός και παγωμένος άντρας, γλυτώνει ένα βράδυ από έναν κλέφτη τον τυχοδιώκτη χαρτοπαίχτη Johnny Farrell.
O Farrell με την καπατσοσύνη του και την οξυδέρκειά του κερδίζει την εμπιστοσύνη του μεγάλου αφεντικού, του Ballin και γίνεται το δεξί του χέρι στα πάντα.
Μια παράξενη σχέση χτίζεται ανάμεσά τους. Ειδικά από την πλευρά του Bullin η σχέση αυτή εμφανίζει και στοιχεία εξάρτησης ή και κάποιας εσώκλειστης λανθάνουσας ομοφυλοφιλικής τάσης.
Ο Καταλύτης που θα βάλλει βόμβα σε όλο αυτό το οικοδόμημα είναι η σύζυγος του Ballin, η Gilda που επιστρέφει μαζί του από ένα ταξίδι.
Η Πρώτη επαφή-γνωριμία του Johnny Farrell με την Gilda είναι μια τυπική σύσταση, που μέσα της κρύβει το Ηφαίστειο που ανάβει.
Ο ένας στα μάτια του άλλου αναγνωρίζει την παλιά τους σχέση. Το απύθμενο ερωτικό τους πάθος, που έσβησε κάτω από την μη τήρηση των υποσχέσεών τους.
Μεταξύ τους, μοιραία, ξεκινάει ένα παιχνίδι του μυαλού και των αισθήσεων.
Η Gilda κάνει τα πάντα να προκαλέσει το ενδιαφέρον του Johnny του οποίου η αδιαφορία την εξοργίζει σε βαθμό υστερίας.
Το ίδιο συμβαίνει και στον Johnny όπου το ερωτικό φλέρτ της Gilda τον πλημμυρίζει με θανάσιμη ζήλεια.
Ο Ballin έχει τις δικές του σκοτεινές διαδρομές. Είναι μπλεγμένος με ένα παράνομο καρτέλ βολφραμίου με Γερμανούς Ναζί και φυσικά γίνεται στόχος στην Αστυνομία όπου βρίσκεται ασφυκτικά στο κατόπι του με τον Αστυνόμο Maurice Obregon. Μάλιστα σκηνοθετεί τον θάνατο του για να απαλλαγεί απ το κυνήγι των αρχών.
Ο Johnny μένει πίσω ως μοναδικός διαχειριστής της περιουσίας του, ξαναζεί το ερωτικό τους πάθος και παντρεύονται ξανά. Όμως τότε την εξωθεί στο να πληρώσει για τις αμαρτίες του παρελθόντος.
Η Κορύφωση του δράματος είναι πραγματικά συναρπαστική, ανατρεπτική και βαθύτατα συναισθηματική.
Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ και η Παραγωγή
Η Ταινία είναι κλασικά σε ασπρόμαυρο φόντο.
Η Σκηνοθεσία της είναι φορτωμένη με όλα εκείνα τα μεγάλα ευρήματα που δίνουν ένα film noir που γράφει ιστορία.
Επιστρατεύεται από τον VIDOR όλη η τέχνη του είδους σε όλα τα μοτίβα.
Ο Ρυθμός εναλάσσεται με τα αισθήματα.
Αργός, βασανιστικός, παθιασμένος, σκοτεινός, έντονος, αγχωτικός, κλειστοφοβικός.
Ο VIDOR έχει δίπλα του έναν μεγάλο καλλιτέχνη και τη δύναμη της φωτογραφίας του.
Ο RUDOLPH MATE γράφει ιστορία στο φιλμ αυτό.
Τα παιχνίδια των χρωματικών αντιθέσεων άσπρου-μαύρου είναι παροιμιώδη.
Η Ενδυματολογία εκπληκτική. Κοστούμια αντρικά φανταστικά, Γυναικείες τουαλέτες που είναι εκθαμβωτικές και φυσικά η Διακόσμηση...!
Αυτή κι αν είναι...! Ένας βαρύς φορτωμένος χώρος με ζηλευτό πλούτο που λάμπει, με στυλίστικα στοιχεία υπέροχα.
Και σε όλη τη φόρμα της παραγωγής και σκηνοθεσίας έρχεται το κερασάκι της Μουσικής του Friedhofer που θα χαράξει τη δική της ιστορία στην ταινία για πάντα.
Τα τραγούδια στο καμπαρέ, ο χορός της RITA HAYWORTH και τα στοιχεία ...στριπ τηζ που κάνει επάνω στην σκηνή, προκαλούν οργασμικές εκρήξεις εδώ και δεκαετίες...!
Όχι για το απόλυτο γυμνό τους, τέτοιο σχεδόν δεν υφίσταται. Αλλά για την κίνηση του κορμιού, τα υπέροχο γυμνό της πόδι όπως προβάλλει από το τολμηρό σκίσιμο της τουαλέτας της, οι γυμνοί της ώμοι που λάμπουν στο φως.
Όλα αυτά μαζί.
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
Το κύριο βάρος των ερμηνειών στην "GILDA" επεσε σε πέντε Ηθοποιούς.
Από την τετράδα ξεχώρισε το κύριο ζευγάρι των πρώτων ρόλων έχοντας και το κύριο βάρος
RITA HAYWORTH ως Gilda
Οτιδήποτε να πει κανείς για την ερμηνεία της Θεάς του Κινηματογράφου είναι λίγο. Και δεν το λέω μόνο για ιστορικούς λόγους ή κάτω από το βάρος των αναμνήσεων.
Η Μεγάλη Αμερικανίδα Ηθοποιός γράφει ιστορία ως μία εκ των FEMME FATALE που σημάδεψαν το είδος αυτό του Κινηματογράφου.
Ο Χαρακτήρας της βαθύτατα ερωτευμένης αλλά συνάμα και βίαια πληγωμένης Γυναίκας βγαίνει από μέσα της με συγκλονιστικό τρόπο.
Στην ερμηνεία της δεν υπάρχει ίχνος περιττού στοιχείου, ίχνος έπαρσης. Είναι μια γυναίκα που δεν διακατέχεται από κακία. Ακόμα και το θανάσιμο, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, μίσος που νιώθει για τον άντρα που λατρεύει με πάθος, τον Johnny, βγαίνει ψυχολογικό και όχι επιθετικό.
Η Ερμηνεία της στο "φαίνεσθαι" δηλαδή στα πανέμορφα εξωτερικά της χαρακτηριστικά, η όλη επιβλητική της παρουσία στην σκηνή, δεν υπολείπεται χιλιοστό στην ερμηνεία του "είναι", στα εσωτερικά της χαρακτηριστικά.
Τα ερμηνευτικά γυρίσματα από την δήθεν επιφανειακή της ηρεμία και πρόκληση στην σαρωτική εσωτερική καταιγίδα που νιώθει είναι ανυπέρβλητα.
GLENN FORD ως Johnny Farrell
"Την μισούσα τόσο που δεν μπορούσα να την βγάλω απ τη σκέψη μου μήτε στιγμή..."
Θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει τον μεγάλο Αμερικάνο Ηθοποιό ως το alter ego της μεγάλης του συμπρωταγωνίστριας.
Μαζί, έχουν μεγαλουργήσει σε τρεις ταινίες.
Ο GLENN FORD, δεν είναι εδώ το πρότυπο του σκληρού, του επιθετικού, του κλασικού άντρα του Αμερικάνικου film noir. Δεν είναι με λίγα λόγια το πρότυπο του Humphrey Bogart.
Η Ερμηνεία του δείχνει έναν εύθραυστο άντρα, γεμάτο αισθήματα, πίκρα, απελπισία.
Νομίζει ότι καταδιώκει την Gilda να την εκδικηθεί ενώ στην ουσία δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτήν.
Σαν το δηλητήριο που κυλάει στις φλέβες του προσπαθεί να του δώσει λυτρωτική υφή.
Επίσης ο GLENN FORD έχει και μια άλλη δύσκολη "δουλειά" στο ρόλο του.
Από τη μία η γυναίκα που λατρεύει άρρωστα, από την άλλη η πιστή του υποχρέωση στον άνθρωπο που τον πήρε από το δρόμο και το περιθώριο της ζωής για να τον ανεβάσει ψηλά και να του δώσει δύναμη και λάμψη, τον GEORGE MACREADY.
Αυτές οι αντίρροπες ερμηνείες οφείλουν να ισορροπήσουν στο άριστο δυνατό σημείο.
Ρεσιτάλ ερμηνείας από τον μεγάλο Ηθοποιό.
GEORGE MACREADY ως Ballin Mudson
Απίστευτη στεγνή και παγωμένη φιγούρα αλλά συνάμα και εκπληκτική ερμηνεία από τον μεγάλο Ηθοποιό. Εμφανισιακά σοκάρει με την εξωτερική του ακαμψία, σκληρότητα. Το βλέμμα του παράγει ένα παγωμένο ρίγος σε κάθε του ματιά. Κτητικός με την Gilda, απαιτητικός και σκοτεινός με τους συνεργάτες του.
Το σενάριο αφήνει έρποντα ερωτήματα για μια καλά κρυμμένη ομοφυλοφιλική του διάθεση. Ποιο είναι άραγε το απόλυτο αντικείμενο του πόθου του ; η Gilda ή ο Johnny ;
Η Σχέση του με τους Ναζί φωτογραφίζεται στην ταινία αν και δεν αναφέρεται ρητά.
Μια πραγματικά μεγάλη ερμηνεία.
JOSEPH GALLEIA ως Αστυνόμος MAURICE OBREGON
Ο κλασικός Αμερικάνος Ηθοποιός. Μία από τις μεγαλύτερες μορφές των "κόντρα ρόλων" στο είδος του Noir. Εδώ τον βλέπουμε, ως άνθρωπο του νόμου.
Πανταχού παρών, αχώριστη σκιά του Ballin Mudson και των ανθρώπων γύρω του. Αναζητά τον τρόπο να τον βάλλει στο χέρι.
Χαρακτήρας με όρια πέρα από τα στενά επιχειρησιακά του μέτρα και σταθμά. Δεν είναι ένας σκληρός αστυνομικός. Είναι κάτι παραπάνω. Ένας άνθρωπος που κατανοεί τα ανθρώπινα πάθη, που σέβεται τους κανόνες τις αγάπης και είναι διατεθιμμένος για υπερβάσεις που θα εκπλήξουν για να την στηρίξει.
STEVEN GERAY ως Θείος PIO
Ένας ηθοποιός, με καταγωγή από την σημερινή Ουκρανία, τότε Αυστρο-Ουγγαρία, προορισμένος για ρόλους γλυκών και τρυφερών ώριμων αντρών σε δεύτερους ρόλους.
Μορφή εξαιρετικά συμπαθητική, αποπνέει εμπιστοσύνη, ανθρωπιά. Μια ερμηνεία γεμάτη αισθήματα.
Παραλειπόμενα για την ταινία
- Είναι άξιο λόγου για την ποιότητα της ηθοποιού να αναφέρουμε ότι η Rita Hayworth έρχεται να αναλάβε το ρόλο μιας εμβληματικής Femme Fatale, εντελώς κόντρα στην συγκεκριμένη στιγμή της πραγματικής της ζωής. Μόλις το 1944 έχει γίνει Μαμά με την κόρη της Ρεβέκκα.
- Η Columbia Pictures, η μεγάλη ανταγωνιστική εταιρεία της Warner Bros, έρχεται και επιθυμεί εμπορικά να δώσει μια "απάντηση" στον θρύλο της "CASABLANCA". Το δύσκολο έγκειται στο ότι η Rita Hayworth ήταν σε μεγάλη διαμάχη με το αφεντικό της εταιρείας, τον Χάρρυ Κον, που την ζήλευε για τον έρωτά της με τον Glenn Ford.
- Όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα της ταινίας, το 1945, ΚΑΝΕΙΣ εκ των ηθοποιών ήξερε το τέλος της ταινίας. Μάθαιναν το σενάριο σταδιακά σε κάθε γύρισμα.
- Η "Gilda", ως παραγωγή θεωρείται η "απάντηση" της Columbia Pictures στην "Casablanca" της ανταγωνίστριας Warner Bros. Οι δύο ταινίες θεωρούνται ως "σταθμός" στο κλασικό Αμερικάνικο Noir και σηματοδότησαν και την ανάλογη σύγκριση των δύο κορυφαίων πρωταγωνιστικών διδύμων. Εδώ οι Hayworth & Ford, στην άλλη η Bergman & Bogart.
ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Η "GILDA" είχε τεράστια εμπορική επιτυχία και ως εκ τούτου την ανάλογη διεθνή αναγνωρισιμότητα.
Παρά το ότι οι κριτικοί την δέχτηκαν αρχικά με επιφύλαξη, είχε αρχικές εισπράξεις εκείνη την εποχή πάνω από 3 εκατομ. δολλάρια, γεγονός εκτυφλωτικό.
Η Επιτυχία της ταινίας βασίστηκε επίσης στο γεγονός ότι μπόρεσε να παντρέψει αρμονικά και ομαλά το κλασικό Αμερικάνικο σκληρό film noir με το κλασικό ερωτικό δράμα.
Η Μουσική της άφησε εποχή, τραγουδιέται ακόμα και σήμερα και συνετέλεσε στην μεγάλη επιτυχία της ταινίας.
Τιμήθηκε με το μεγάλο Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας από το ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ παρακαλώ το 1946.
Δείτε εδώ την συγκλονιστική σκηνή των δύο αγαπημένων και τον διάλογό τους που έμεινε στην ιστορία
Κλείνοντας το μεγάλο αυτό αφιέρωμα στην συγκλονιστική αυτή ταινία
σας κοινοποιώ και ένα δικό μου Βίντεο.
Υπέροχα τραγούδια, μοναδική παρουσίαση, ωραίο βίντεο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ταινία δεν έχω να πω κάτι. Η θεματολογία αυτή δεν με ελκύει και ίσως χάνω πολλές καλές ταινίες... 😶
Καλή συνέχεια! 😊
Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου.
ΔιαγραφήΔεν μπορώ να παρέμβω στο προσωπικό σου θεματολόγιο. Αν θες θα σου πω ευθαρσώς ότι χάνεις πάρα πολλά πράγματα. Και μου κάνει εντύπωση που δεν σε "τραβάει" αυτό το είδος καθώς είναι μοιραία συνυφασμένο με τα ανθρώπινα πάθη, με την ατμόσφαιρα, το μυστήριο αλλά και την διακόσμηση και σκηνογραφία.
Το λέω γιατί ξέρω το πόσο σου αρέσουν όλες αυτές οι πλοκές.
Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να σου στείλω πολλές ζεστές καλησπέρες.
Φίλε μου ήρθα να ..ανταποδώσω την επίσκεψη και βρήκα μία υπέροχη ανάρτηση στο παλιό κινηματογράφο. Η Τζίλντα καλλονή από αυτές που ζηλεύεις και η ταινία αν και πολλή παλιά ( ομολογώ ίσα που την θυμάμαι) την έχω βέβαια δει. Νομίζω ότι θα μου...κόψεις τη ..καλημέρα αν σου πω πως μου αρέσουν οι..κάπως παιδικές ταινίες, ξέρεις εκείνες οι παραμυθένιες μα τα..ροζ συννεφάκια!! Κλαίω με ιστορίες κοινωνικές, γελάω με όμορφες κωμωδίες ,και ξέρω από έξω κάθε ταινία του..Ντίκενς και όλα τα..σχετικά! Πάει..έχασα ακόμη έναν επισκέπτη από το μπλοκ μου!!!!!Φίλε μου ελπίζω να με ανεχθείς , λατρεύω το χιούμορ, είναι μέρος του εαυτού μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Γεωργία μου καλησπέρα,
Διαγραφήτιμή μου η παρουσία σου εδώ στο Σινεφίλ.
Μην ξαναπείς τέτοια πράγματα έτσι ; και νιώσε χωρίς άγχος. Λατρεύω τους ανθρώπους με χιούμορ, είναι δείγμα της καλής τους καρδιάς.
Επίσης αγαπώ πολύ τις παιδικές ταινίες και πολλά animation με σχετικό θέμα. Αν πατήσεις εδώ στα tags με τα animation θα βρεις τέτοια φιλμ.
Κάνε τη βόλτα σου με την άνεσή σου και ειλικρινά σε ευχαριστώ για την παρουσία και το σχόλιο.
Καλό βράδυ.
Καλημέρα. Πιστεύω ότι την έχω δει...μου είναι πολύ γνωστή. Η RITA HAYWORTH ήταν απίθανη γυναίκα. Αυτή η αισθησιακή γυναίκα που δεν χρειάζεται καν να τσιτσιδωθεί για να δείξει τη θηλυκότητά της. Αλλά ο GLENN FORD δεν μου άρεσε Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτός ο ηθοποιός ποτέ δεν μου έγινε συμπαθής σε όποιο ρόλο τον έχω δει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η ιδέα να υπάρχει βίντεο δικό σου, του Σινεφίλ για την ταινία ίσως και για κάθε ταινία που παρουσιάζεις είναι εξαιρετική
Καλό Σ/Κο Γιάννη μου
Καλή σου μέρα
Καλώς την Άννα μας.
ΔιαγραφήΣεβαστή η γνώμη σου για τον Glenn Ford.
Όσο για τη Rita εντάξει..... τι να πούμε βρε Αννα. Ο Πραγματικός ερωτισμός της γυναίκας δεν αναδεικνύεται σαν φαίνεται γυμνή αλλά σαν την ...φαντάζεσαι γυμνή. Και φαίνεται στο πάθος που εκφράζει. Αν την δεις στην περιβόητη σκηνή που αγκαλιάζεται με τον Glenn Ford τότε καταλαβαίνεις ποια είναι η Rita.
Μου έδωσες μία ιδέα ακόμα για το βίντεο. Δεν είναι και ότι ευκολότερο αλλά θα το προσπαθήσω Άννα μου.
Αλλά φοβάμαι ότι δεν μπορούμε με επιτυχία να απλωθούμε παντού.
Βίντεο, Εικόνες, Κείμενα κλπ.
Να σου ευχηθώ καλό Σ/Κ και σε ευχαριστώ πολύ.
Πω πω την έχω δει αυτήν την ταινιάρα! Μια Ρίτα Χέιγουορθ καταπληκτική και ένας Γκλεν Φορντ υπέροχος! Το παίξιμο του ενός ταιριάζει γάντι και συμπληρώνει του άλλου. Και ο θεατής βιώνει άνετα όλα τα συναισθήματα που εκφράζουν οι ηθοποιοί. Νοιώθεις τον έρωτα το πάθος το μίσος την αγωνία την ζήλεια έντονα σε κάθε σκηνή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου διάβασα πως στο πρωτοξεκίνημα της η Χέιγουορθ είχε ένα μείον στο πρόσωπο. Πολύ μικρό μέτωπο. Δεν θυμάμαι ποιος ήταν αυτός που έδωσε εντολή να της μεγαλώσουν το μέτωπο για να αναδειχθεί η ομορφιά της και έτσι γεννήθηκε μια ερωτική θεά του κινηματογράφου με άπλετο ταλέντο! Υπέροχη η αναφορά σου Γιάννη μου ως συνήθως! Να είσαι καλά καλό σ/κ!
Μαίρη μου καλησπέρα σου,
ΔιαγραφήΧαίρομαι που έχεις δει την ταινία και συνεπώς έχεις άποψη για το τι ακριβώς συζητάμε.
Δεν θα διαφωνήσω με τα λεγόμενά σου. Η Ρίτα είναι μια συγκλονιστική Ηθοποιός και μεγάλη προσωπικότητα.
Βάλε με το νου σου ότι ερμήνευσε ένα τέτοιο ρόλο femme fatale σαν νέα Μαμά....!
Αυτό που αναφέρεις για το μέτωπο δεν το γνωρίζω. Ίσως άλλαξαν τον τρόπο χτενίσματος για να μπορέσει να αναδειχθεί το μέτωπό της.
Ευχαριστώ Μαίρη μου για τα καλά σου λόγια και τη συμμετοχή σου.
Όμορφο βράδυ να έχεις.
Τι να πει κανείς για την Χέιγουορθ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πει κανείς για την ταινία;
Τι να πει κανείς για τον τρόπο που η Τζίλντα βγάζει το ένα γάντι και παίζει με αυτό χορεύοντας και μετά το δεύτερο και το πετάει στο κοινό στη σκηνή του καμπαρέ;
Μια αρτίστα του βωβού, πάντως, δεν θα μπορούσε να πει τίποτα περισσότερο από το ότι θα ήθελε να είναι μια Χέιγουορθ ή ακόμα καλύτερα, μια Τζίλντα!
Καλό βράδυ κύριε Πιτ!
Αγαπητή κ. Αρτίστα του Βωβού,
Διαγραφήυποκλίνομαι στην διάθεσή σας αλλά και στο ταξίδι σας στον κόσμο της Ρίτα Χέιγουορθ....
Ακόμα και στον μαγικό αλλά συνάμα και γεμάτο πάθος κόσμο της Gilda....
Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή αλλά και αυτά τα όμορφα και ατμοσφαιρικά λόγια.
Να ευχηθώ ένα όμορφο Σαββατόβραδο.
Αγαπημένη Ρίτα, υπέροχη ως Τζίλντα. Ταινία-σταθμός από τις πολύ αγαπημένες μου. Αξεπέραστη, παρακολουθείται κάθε φορά με αμείωτο ενδιαφέρον. Ευχαριστούμε για την όμορφο παρουσίαση, Γιάννη μου, αλλά και για τα παραλειπόμενα, τα οποία δεν γνώριζα. Σε φιλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία μου καλησπέρα σου,
Διαγραφήσε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κοπέλα μου.
Πράγματι έτσι νιώθω και εγώ για την "Gilda".
Κάτι το μοναδικό τρέχει στα συναισθήματά μας σαν την παρακολουθούμε.
Καλό βράδυ να έχεις.
https://www.youtube.com/watch?v=6SzCtq46q6U
ΑπάντησηΔιαγραφήμιαπαληα ταινία για σενα... και
Τζίλντα... ωραιος ο Φορντ , κούκλα η Τζίλντα... αυτό το τραγούδι put the blame on ... με βοήθησε σε μία άσκηση Αγγλικών... για να γράψω καλά...
όλα βοηθούν, όλα εμπειρίες... και αυτές είναι όμορφες ταινίες
καληνύχτα
Τι λες τώρα Λαμπρινή....! που την ανακάλυψες αυτήν την ταινία. Εξαίρετοι ηθοποιοί και ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΝαι ε ; έχει τέτοια ιστορία το τραγούδι στην βοήθειά σου ; μπράβο....!
Όπως λες, όλα είναι εμπειρίες και όμορφες στιγμές και εισπράττουμε από αυτές.
Τις ευχές μου για μια όμορφη μέρα σου.
μού αρέσει Γιάννη που σού αρέσουν αυτές οι ταινίες, όπως η Καταιγίδα που δεν γνωριζες... Απλά μού αρέσει ο Γιώργος Πα ππάς και τόψαξα... και βρήκα... αυτό!!! Εκπληκτικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαληνύχτα, χάρηκα...
Λαμπρινή μου, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΠΑΣ, είναι μια τεράστια μορφή στην Ελληνική σκηνή. Μια μορφή θρύλος. Τον λατρεύω ερμηνευτικά και γοητευτικά σαν άντρα.
ΔιαγραφήΈχω δε στο ΣΙΝΕΦΙΛ κάνει και σχετικό αφιέρωμα για αυτόν.
Καλή συνέχεια και ευχαριστώ κορίτσι μου.