Κώστας Καζάκος: η τελευταία πράξη επί σκηνής

 Κώστας Καζάκος

Η τελευταία πράξη επί σκηνής


Θα ήταν πίσω κάπου στα 2007, στα μακρινά εκείνα χρόνια, που είχαμε ακόμα την πολυτέλεια να παρακολουθήσουμε μια θεατρική παράσταση. Ήταν τότε λοιπόν, που στο θέατρο Καρέζη, είχαμε την ευλογία να ζήσουμε και να απολαύσουμε μια θεατρική μεγάλη παράσταση. Το έργο του Άρθουρ Μίλερ "Ήταν όλοι τους παιδιά μου" με έναν υπέροχο θίασο: ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ, Αφροδίτη Γρηγοριάδου (αείμνηστη), Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Κωνσταντίνος Καζάκος, Ιωσήφ Μαρινάκης, Γεράσιμος Μιχελής, Κωνσταντίνος Καρβέλης, Τζούλη Σούμα, Ειρήνη Χέλιου.

Αμέσως μετά τη λήξη της παράστασης, οι κόρες μας τότε, στα 14 και στα 11 ήθελαν να κατέβουμε στα καμαρίνια των ηθοποιών για να ζήσουν το βίωμα με αυτούς που αγαπούσαν (Τότε μεσουρανούσε η "Βέρα στο δεξί" με τους δύο Καζάκους πρωταγωνιστές). Ήρθε τότε λοιπόν η μεγάλη στιγμή να μπούμε στο καμαρίνι του Κώστα Καζάκου.  Ένας επιβλητικός άντρας, με το γνωστό του "εκτόπισμα" και ύφος, κατάκοπος, περίμενε στωικά, μέχρι τον τελευταίο θεατή του, να τον δεχτεί να πει δυο λόγια μαζί του.

Μια σκηνή τότε εκεί, έμελλε να μας μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη όλων μας. Η μεγάλη μου κόρη, μια έφηβη 14 ετών, πλησίασε τον Κώστα Καζάκο στο επιβλητικό του γραφείο. 

"Μια μικρή σας θαυμάστρια, κ. Καζάκο..." τού είπαμε.

Ο μεγάλος εκείνος ηθοποιός σηκώθηκε από την πολυθρόνα του, πλησίασε εκείνος την κόρη μας, άπλωσε το χέρι του να σφίξει το δικό της και η βαθιά χαρακτηριστική, μοναδική του φωνή ακούστηκε στο γραφείο σαν ποίημα:

"Τι κάνεις Κυρά μου;" της είπε με έναν σεβασμό που μάς άφησε άναυδους να χάσκουμε αμήχανοι, μην μπορώντας να πιστέψουμε ότι ένας φτασμένος ηθοποιός τέτοιου "μεγέθους" είχε τόση αμεσότητα, τόσο σεβασμό στον κόσμο χωρίς να καταλαβαίνει από τυπικούς διαχωρισμούς ηλικίας, φύλου, προέλευσης.


Τον Κώστα Καζάκο τον έζησα από "κοντά" και σε άλλες περιπτώσεις. Στο θέατρο στην Επίδαυρο, στην παράσταση του Κ.Θ.Β.Ε. "Προμηθέας Δεσμώτης" του Αισχύλου ως Προμηθέα καθώς επίσης και ως Κρέοντα παλιότερα πάλι στην Επίδαυρο στις "Φοίνισσες" του Ευρυπίδη.

Τον έζησα όμως και πολιτικά σε αρκετές παρουσίες και ομιλίες του ή χαιρετισμούς του σε εκδηλώσεις του ΚΚΕ μην μπορώντας να ξεχάσω ποτέ τη δυνατότητα που είχε να σε ανεβάζει ψυχολογικά στον "ουρανό", να σε κάνει να πιστεύεις σε σένα, στη δύναμη και στην προοπτική σου.

Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό, βιώσαμε συνεχείς "αποχωρήσεις" μεγάλων μας ηθοποιών. Αποχωρήσεις που αφήνουν πολύ μεγάλα κενά πίσω τους και μεγάλη συναισθηματική φόρτιση. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και τον Κώστα Καζάκο.

Η παρούσα ανάρτηση, σκοπό έχει να κάνει μια ταπεινή αναφορά στο κινηματογραφικό στίγμα του μεγάλου μας ηθοποιού. Ένα στίγμα και αποτύπωμα πάρα πολύ μεγάλο καθώς ο Καζάκος ήταν ένας από τους κορυφαίους άντρες που σημάδεψαν το Ελληνικό σινεμά.


Γεννήθηκε στις 29 Μάη 1935 στον Πύργο και έφυγε στις 13 Σεπτέμβρη 2022 στην Αθήνα.

Στα δεκαοκτώ του χρόνια, το 1953, ήρθε στην Αθήνα για να σπουδάσει παιδαγωγός αλλά η ...δημοκρατική Ελλάδα τού αρνείται το δικαίωμα των σπουδών λόγω της αριστερής ιδεολογίας του πατέρα του . Έτσι αναγκάζεται να αλλάξει τη ζωή του και τα όνειρά του. Γράφτηκε στη Σχολή κινηματογράφου ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΣΤΑΥΡΑΚΟΥ μέχρι το 1956. Συνεχίζει τις σπουδές του στο ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ το 1954-1957.

Παντρεύτηκε το 1962, στα 27 του χρόνια, την εικαστικό Νερίνα Λυμπεροπούλου, αδελφή της ηθοποιού, Μάγιας. Στη συνέχεια θα γνωριστεί μέσω του κινηματογράφου, με την Τζένη Καρέζη. Ένας μεγάλος έρωτας θα γεννηθεί και θα οδηγηθεί σε ένα γάμο το 1968. Θα μείνουν έκτοτε για πάντα μαζί, μέχρι το θάνατο της Τζένης, το 1992 και θα αποκτήσουν τον Κωνσταντίνο, το γιο τους.

Το 1997, θα παντρευτεί την επίσης ηθοποιό Τζένη Κόλλια και απέκτησαν μαζί τέσσερα παιδιά: Αλέξανδρος-1997, Άρτεμις-Γεωργία-1998 (την έχασαν ένα χρόνο μετά από σπάνια ασθένεια), Ηλέκτρα-2002 και τη Μάγια-2008.

Ο Καζάκος μετά το θάνατό του προσέφερε το σώμα του στην ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ του Πανεπιστημίου Αθηνών για εκπαίδευση.


Το έργο του επί σκηνής

Η παρουσία του Κώστα Καζάκου επί σκηνής, "σπάει" στο Θέατρο, στον Κινηματογράφο και στην Τηλεόραση. Ένα έργο πάρα πολύ μεγάλο και πολυποίκιλο

13 θεατρογραφίες

Σκηνοθεσία: 4 τηλεοπτικές σειρές, 3 κινηματογραφικές ταινίες

Πρωταγωνίστησε σε 11 τηλεοπτικές σειρές

Φιλμογραφία

Έπαιξε σε 57 κινηματογραφικές ταινίες
Θα σταθώ στις μεγάλες του εμφανίσεις, που σίγουρα έχουν την προσωπική μου επιλογή

Η πρεμιέρα του στο σινεμά ήταν το 1956, στη ρομαντική κομεντί του Γρηγόρη Γρηγορίου "Η ΑΡΠΑΓΗ της ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ", όπου θα ερμηνεύσει τον Πλούτωνα.

Το 1965 θα συμπρωταγωνιστήσει στο μεγάλο ιστορικό δράμα του Άδωνι Κύρου "ΤΟ ΜΠΛΟΚΟ", όπου, με συγκλονιστικό τρόπο, θα ερμηνεύσει τον Κοσμά, σε μια ιστορική κινηματογραφική αφήγηση του Μπλόκου της Κοκκινιάς.




Η συνεργασία του με την ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜΣ, θα δώσει πολύ μεγάλες ερμηνείες και πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Το 1967 θα πρωταγωνιστήσει στο πολεμικό δράμα του Ντίνου Δημόπουλου:
"ΚΟΝΣΕΡΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥΒΟΛΑ"
Μια ταινία, η οποία έγινε αφορμή να γνωριστεί στενά με την ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ και να γεννηθεί μια μεγάλη αγάπη μεταξύ του, που οδήγησε στο γάμο τους.






Την ίδια χρονιά θα τον απολαύσουμε και στη δραματική περιπέτεια του Νίκου Φώσκολου

"ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ"





Θα ερμηνεύσει ένα σκληρό εξωτερικά χαρακτήρα, τον Τσάκο, ο οποίος θα δείξει όλα εκείνα τα ανόθευτα χαρακτηριστικά που καλά κρύβονται στην απαίδευτη καρδιά του.

Το 1968 για τον Κώστα Καζάκο θα είναι θριαμβευτικό καθώς θα πρωταγωνιστήσει τρεις σπουδαίες ταινίες. Τη  σειρά θα ξεκινήσει ένα υπέροχο αστυνομικό δράμα του Γιάννη Δαλιανίδη

"ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ"

Θα ερμηνεύσει τον Βασίλη Μουτούση, του οποίου η σύζυγος κουβαλά ένα γκρίζο παρελθόν, που καθορίζει το παρόν τους, μαζί με τη Μαίρη Χρονοπούλου



Θα συνεχίσει με μια δραματική ερωτική περιπέτεια του Νίκου Φώσκολου

"ΑΓΑΠΗ και ΑΙΜΑ"





Στο πλάι της αγαπημένης του Τζένης Καρέζη θα ερμηνεύσει τον Έκτωρα Αργούζη, το γιο ενός τσιφλικά, που εμπλέκεται σε μια άγρια περιπέτεια με φόντο ένα ποτάμι, που λειτουργεί συμβολικά ως ορόσημο διχασμού και αίματος.

Η μεγάλη αυτή χρονιά θα κλείσει με ένα υπέροχο αστυνομικό δράμα, πάλι του Νίκου Φώσκολου

"ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ"




Στο πλάι μιας εξαιρετικής Μαίρης Χρονοπούλου, θα ερμηνεύσει τον ανακριτή  Κώστα Κυριαζή, ο οποίος αναζητά την αλήθεια σε ένα θανάσιμο τροχαίο ατύχημα μιας νύχτας που τον σημαδεύει σαν άνθρωπο.

Το 1969 θα ξεχωρίσει σε δύο επίσης υπέροχες ταινίες.

"ΠΕΘΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΞΗΜΕΡΩΜΑ"
Ερωτικό δράμα του Νίκου Φώσκολου μαζί με την εκπληκτική Μάρθα Καραγιάννη, σε έναν ξεχωριστό ρόλο στην καριέρα της.
Θα ερμηνεύσει τον Ορφέα, έναν λιμενικό που θα εμπλακεί θανάσιμα με μια γυναίκα του λιμανιού.





"ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ 17"

Εδώ θα πρωταγωνιστήσει σε κάτι ξεχωριστό. Ένα ψυχολογικό θρίλερ του Πέτρου Λύκα, ένα έργο ιδιαίτερο για τα Ελληνικά κινηματογραφικά δρώμενα, με πολλές διακρίσεις. 


Στο ρόλο ενός ψυχιάτρου στο πλάι της εκπληκτικής Σοφίας Ρούμπου, ταινία, που σάρωσε τα βραβεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Το 1972 θα πρωταγωνιστήσει φυσικά με την Τζένη Καρέζη σε μια προσωπική σκηνοθετική του δουλειά, που θα ξεχωρίσει για την ευαισθησία της.

"ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ"





Θα υποδυθεί τον εφοπλιστή Πέτρο Κρίσπη σε ένα σενάριο, που έγραψε η Τζένη Καρέζη.

Το 1972 θα πρωταγωνιστήσει στην αρχαία κωμωδία "ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ" του Γιώργου Ζερβουλάκου, ως Κινισίας και θα βραβευθεί για την παραγωγή.



Το 1977 θα έρθει μια συγκλονιστική του παρουσία σε μια δημιουργία διεθνή, σε εντελώς διαφορετικό κλίμα.

"ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ"





Ο Μιχάλης Κακογιάννης, σκηνοθετεί το αρχαίο δράμα της Ιφιγένειας και ο Καζάκος θα συγκλονίσει με την ερμηνεία του ως Αγαμέμνων σε μια ταινία, που ανήκει στις κορυφαίες μεγάλες στιγμές του Ελληνικού σινεμά.


Οι βραβεύσεις

Ο μεγάλος μας ηθοποιός γνώρισε μια πολύ μεγάλη καταξίωση στην υποκριτική σκηνή της πατρίδας μας. Καταξίωση, η οποία ομολογουμένως, βασίστηκε περισσότερο στο θέατρο απ' ότι στον κινηματογράφο.

Ήταν αντιπρόεδρος του Ελληνικού κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, Γ.Γ. της Πανελλήνιας ένωσης ελεύθερου θεάτρου, πρόεδρος της Πανελλήνιας πολιτιστικής κίνησης, ιδρυτικό μέλος του Ελληνο-Αραβικού συνδέσμου.

Τιμήθηκε με "Χρυσό Απόλλωνα" της Ένωσης κριτικών κινηματογράφου το 1967.
Το 1973 πήρε χρυσό βραβείο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την παραγωγή του στη "Λυσιστράτη".
Τέλος η Ένωση θεατρικών συγγραφέων και κριτικών τον τίμησε με το βραβείο αναγνώρισης της προσφορά του.

Στις εκλογές του 2007 και 2009 εκλέχτηκε βουλευτής με το ΚΚΕ.

Ο Κώστας Καζάκος, στα ύστερα χρόνια του, διατήρησε μια βαρύνουσα ηγετική προσωπικότητα στο χώρο της τέχνης. Με άφθονα τα χαρακτηριστικά του πνευματικού δάσκαλου. Η επαφή του με το κοινό και τον απλό λαό ήταν χαρισματική δίνοντάς του χαρακτηριστικά πνευματικού ηγήτορα.


Ένα απόσπασμα από την "Ερωτική Συμφωνία". Κύρια εδώ τα λόγια που ακούγονται από τον Κώστα Καζάκο είναι συγκλονιστικά.


Δείτε εδώ και το αφιέρωμα της ΚΝΕ 



Ο Κώστας Καζάκος είναι και αυτός ένας από τους τελευταίους μεγάλους της Ελληνικής υποκριτικής σκηνής. Απώλεια μεγάλη όπως επίσης και παρακαταθήκη άλλη τόση.
Πολλά τα χνάρια στα βήματά του. Ας είναι και πολλοί οι ακόλουθοι στις σκέψεις και στις ιδέες του για έναν καλύτερο κόσμο.


Σχόλια

  1. Τι όμορφη ανάρτηση φίλε μου. Σαν φοιτήτρια στην Αθήνα είχα την τιμή να τον δω στην ξεχωριστή παράσταση : Το μεγάλο μς Τσίρκο μαζί με την Τζένη, τον Κατράκη και τον Ξυλούρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, τι λες τώρα αγαπημένη μου φίλη! Βρε θηρίο, είδες αυτήν την παράσταση; Μια παράσταση, που έγραψε ιστορία; Ειλικρινά και "ζηλεύω" αλλά και σε θαυμάζω καλή μου πραγματικά. Πρέπει να ήταν μεγάλη εμπειρία.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για το μοίρασμα αυτής σου της στιγμής. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. Αναμφισβήτητα, ένας από τους μεγάλους ηθοποιούς μας. Σε θεωρώ απόλυτα τυχερό που είχες την ευκαιρία να ον απολαύσεις στο θέατρο. Τον άκουσα, μεταθανάτια, σε μια συνέντευξη του για τη ζωή του και τη θεατρική του διαδρομή και κατάλαβα πολλά περισσότερα από όσα ήξερα για το μέγεθος του καλλιτέχνη. Πολλά από αυτά δικαιολογούν και την ένταξη του στο ΚΚΕ. Απόλυτα συνεπής σε αυτά που πίστευε, εργασιομανής, ακούραστος είναι μόνο κάποιοι χαρακτηρισμοί που δικαίως του αποδόθηκαν.
    Υπέροχη εγγραφή, Γιάννη, για μία ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου, αγαπημένε φίλε και δάσκαλε, ο λόγος σου πάντα ηχεί με σημασία πέραν των συναισθημάτων που κλείνει μέσα του. Χαίρομαι, που σού έδωσα κάτι που σού άρεσε. Χαίρομαι που είσαι εδώ, συμμέτοχος, υποστηρικτικός. Σε ευχαριστώ πολύ. Όμορφη συνέχεια στη μέρα σου.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου τα αφιερώματα σου, είναι πάντα εξαιρετικά.
    Έχεις ένα ταλέντο σ' αυτό.
    Αυτό το αφιέρωμα σου, είχε μια ιδιαίτερη πινελιά, αυτή της προσωπικής επαφής, της αφήγησης μιας εμπειρίας και το έκανε πολύ πολύ ξεχωριστό.
    Πράγματι, τον τελευταίο καιρό πολλοί ηθοποιοί φεύγουν απ' τη ζωή. Λες και ετοιμάζεται θέατρο στον Παράδεισο! Να αναπαύονται όλοι εν ειρήνη. Το έργο τους, θα μείνει να μας συντροφεύει... και είθε να εμπνεύσει και τους νεότερους ηθοποιούς να χαρίσουν και εκείνοι αντίστοιχα μεγάλες στιγμές και να βρουν το χώρο τους στις καρδιές του κόσμου!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, ναι, είχαμε μαζεμένες μεγάλες απώλειες στην υποκριτική μας σκηνή. Όλος εκείνος ο τεράστιος κύκλος του ελληνικού κλασικού κινηματογράφου, δυστυχώς, κλείνει το βιολογικό του κύκλο. Οι παρακαταθήκες είναι μεγάλες. Αισιοδοξώ καθώς βλέπω ότι έχουμε πληθώρα άριστων ηθοποιών πίσω. Αυτό που λείπει είναι η παραγωγή. Ο τρόπος να δείξουν την αξία τους. Το θέατρο είναι απρόσιτο. Ο κινηματογράφος, καθότι ακριβή παραγωγή είναι μετρημένος. Μένει η τηλεόραση, όπου ευτυχώς τα 2 τελευταία χρόνια έχουμε έκρηξη μυθοπλασίας και δημιουργίας, που φέρνει τους νέους ηθοποιούς κοντά μας.
      Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για την παρουσία και τα ζεστά σου λόγια. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό ΤΙΜΗΤΙΚΟ αφιέρωμα σε έναν σπουδαίο ηθοποιό και σύντροφο.
    Προσωπικά με συγκλονίζει πάντοτε η ερμηνεία εκ μέρους του Κώστα Καζάκου των στίχων του Τάσου Λειβαδίτη "Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος"!

    Συγχαρητήρια Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο μεγάλη η τράπεζα με τις μεγάλες ερμηνείες του Καζάκου, Ευρυτάνα, που δεν ξέρει κάποιους πού να σταθεί και τι να ξεχωρίσει. "Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος...", πραγματικά τεράστια κουβέντα.
      Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε για τα καλά σου λόγια. Να είμαστε καλά. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την τελευταία φορά πο τον είδα στην "Ανάκριση" του Peter Weiss στο θέατρο "Καρέζη". Είχε ένα τεράστιο εκτόπισμα αυτός ο άνθρωπος και στάθηκε πάντα συνεπής στις ιδέες του που υπερασπιζόταν με πάθος ως την ύστατη στιγμή.
    Σπουδαίο και κατατοπιστικότατο το αφιέρωμά σου, Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που περιγράφεις είναι εντυπωσιακό, Μαρία. Αυτό το ερμηνευτικό "εκτόπισμα", που στηρίζονταν και στην επιβλητική σωματοδομή του. Σκληρά χαρακτηριστικά, επιβλητική βαθιά φωνή, όγκος παρουσίας, βλέμμα.
      Η θεατρική του πορεία ήταν πράγματι εκθαμβωτική στα ώριμα χρόνια του.
      Ευχαριστώ Μαρία μου, καλή σου συνέχεια καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  6. Τί να πρωτοπώ; Για την ευγένειά του και τον τρόπο που υποδέχτηκε την κόρη σας; Μεγάλη τύχη. Για την αρρενωπή ομορφιά του; Ειδικά στην ταινία "ερωτική συμφωνία".. "έκοβα φλέβες", επί το λαϊκότερον.. Επειδή όμως η μεγάλη μου αδυναμία -ανάμεσα σε πολλούς Έλληνες ηθοποιούς- ήταν και παραμένει, η Τζένη Καρέζη, εκείνο που αρνήθηκα να αποδεχτώ ήταν το γεγονός ότι ξαναπαντρεύτηκε μετά από εκείνη, ενώ θα ήθελα να είχε μείνει πιστός στην μνήμη της, αλλά κυρίως σε εκείνον τον έρωτα που τον θεωρούσα ξεχωριστό.. Και δεν έφτανε αυτό, αλλά ξαναπαντρεύτηκε μια Τζένη ακόμα.. Προσπερνώντας το, θα πω ότι ήταν ένας κορυφαίος ηθοποιός, μα μέσα από το υπέροχο αφιέρωμά σου, έγινε ακόμα πιο λαμπερός. Καλό σου βράδυ Γιάννη μου 🍁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει τώρα, Πέτρα μου, χτύπησες και σε μένα πραγματική φλέβα! Η "Ερωτική συμφωνία" είναι ένα από τα λατρεμένα γενικά έργα. Ένα έργο με πλείστα όσα νοήματα και αναφορές, ειδικά για την τέχνη και την επιρροή της πάνω στους ανθρώπους. Λατρεμένο δίδυμο καλλιτεχνικό και εν ζωή με την αλησμόνητη Τζένη. Τώρα για το θέμα του γάμου του, δεν μπορώ να σού πω κάτι, Πέτρα μου. Είναι λεπτό θέμα που μόνο στην ψυχή του καθένα διαπραγματεύεται.
      Χαίρομαι τόσο, που αυτό το αφιέρωμα σε άγγιξε καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Τα φιλιά μου. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά τα αφιερώματα σου θα έπρεπε με κάποιο τρόπο είτε ραδιοφωνικά είτε στην τηλεόραση να έχουν μια θέση. Οι λεπτομέρειες, η ουσία των χαρακτήρων και των ανθρώπων για τους οποίους γράφεις, αλλά και ο τρόπος που το περνάς σε όποιον σε διαβάζει, είναι για σεμινάριο γραφής!

    Ο μέγας Κώστας Καζάκος ήταν ένας ηθοποιός σπάνιας πάστας. Και θεατρικά από αυτά που έχω διαβάσει, αλλά και στην μεγάλη οθόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τι περισσή τιμή για μένα η γνώμη και τα λόγια σου, Μάκη μου. Ειλικρινά χαίρομαι, φίλε μου, αν μπορώ να δίνω τέτοια χρήσιμα βιώματα. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την παρουσία, τις σκέψεις αλλά και το μοίρασμα φίλε μου. Να είμαστε καλά.

      Διαγραφή
  8. Ωραίος ως Έλλην... είχα δει κι εγώ αυτό το θεατρικό, ίσως ήμασταν εκεί το ίδιο απόγευμα Γιάννη...
    Μού άρεσε και στις ταινίες του... υπέροχος...
    Θεός σχωρέσ τον...
    Καλό βράδυ, χαίρομαι που περνάς ... απ το μπλογκ μου... φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου, τι λες τώρα, Λαμπρινή! Λες; Πόσο όμορφη μια τέτοια συνύπαρξη σε μια μεγάλη παράσταση, καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ πολύ. Ναι, περνάω από το "σπιτικό" σου γιατί μού αρέσει δημιουργικά. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο αφιέρώμα Γιάννη με προσωπικές πινελιές διανθισμένο. Μεγάλος ηθοποιός που αγαπήθηκε πολύ. Πάει κι αυτός!! Ελαφρύ ας είναι το χώμα που τον σκέπασε
    Καλημέρα Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλείνει, δυστυχώς, ο κύκλος των μεγάλων ηθοποιών εκείνης της χρυσής περιόδου, Άννα μου. Μεγάλες οι απουσίες τους όπως και το πέρασμά τους. Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου για τη συμμετοχή και το σχόλιό σου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Γιάννης Φέρτης: Για πάντα στον κόσμο της καρδιάς μας

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

"Η ΦΟΝΙΣΣΑ" της Εύας Νάθενα-ένα ακόμα κόσμημα για τον σύγχρονο Ελληνικό κινηματογράφο