"RUSH" Κονσέρτο της ασφάλτου για δύο

 Αφιερωμένο στα νοσταλγικά φτερουγίσματα των δεκαέξι χρόνων της εφηβείας μου





Αγαπημένες φίλες και φίλοι

Σήμερα θα μου επιτρέψετε μια αυθαιρεσία. Με όλο το θάρρος και το σεβασμό που σας έχω.

Αυτή εδώ η παρουσίαση της ταινίας που θα διαβάσετε και τη μουσική της που θα ακούσετε, επιτρέψτε μου να την αφιερώσω σε μένα!

Είναι η πρώτη φορά που κάνω κάτι τέτοιο. Και αυτήν την αφιέρωση αφήστε με να την κάνω σπονδή στα ορμητικά χρόνια της εφηβείας μου κάπου εκεί στα 1976.




Ξέρω ότι σε πολλούς από εσάς, ο κόσμος των αγώνων ταχύτητας αυτοκινήτου, δεν λέει τίποτα απολύτως. Είναι μια επιλογή που φυσικά την σέβομαι και την αποδέχομαι. Για πολλούς όμως λέει πολλά. Σαν σπορ, σαν αίσθηση, σαν ένταση, σαν πρόκληση. Και αυτή η επιλογή σεβαστή.

Στον δικό μας εφηβικό κόσμο της μέσης δεκαετίας του 70, λίγα μόλις χρόνια μετά την πτώση της χούντας, ο θαυμαστός και γεμάτος ίλιγγο κόσμος της "Formula 1" είχε τις ιδιαιτερότητές του. Για μας τα αγόρια εκείνης της εποχής είναι η είσοδός μας στον "κόσμο των μεγάλων". Ας πούμε μια είσοδος στην ενηλικίωση μέσα από την ταχύτητα και το αυτοκίνητο.

Περπατήσαμε τα εφηβικά μας αυτά χρόνια με τους αγώνες της Formula 1. Νιώσαμε την ένταση, την αγωνία, το φόβο, την πίκρα του θανάτου. Πανηγυρίσαμε με τους αγαπημένους μας ήρωες, που ήταν γνωστοί οδηγοί της εποχής:

Νέλσον Πικέ, Άυρτον Σένα, Κλαίη Ρεγκατζόνι, Μάριο Αντρέττι, Τζάκι Ιξ, Ζυλ Βιλνέβ και τόσοι μα τόσοι άλλοι. 

Πολλές φορές κλάψαμε με ολάκερους λαούς μαζί το θάνατο κάποιων από αυτούς την ώρα του αγώνα. Όπως ο Ζυλ Βιλνέβ και ο θρυλικός Άυρτον Σένα.

Αυτή εδώ η ταινία είναι ένα βιογραφικό δράμα, βασισμένο απόλυτα πάνω στην παράλληλη πορεία στους αγώνες και έξω από αυτήν, δύο θρυλικών ονομάτων οδηγών της Formula 1 και παγκόσμιων πρωταθλητών.

Του Αυστριακού Νίκι Λάουντα και του Άγγλου Τζέημς Χάντ


"RUSH"

(Rush=βιασύνη, ορμώ)

Πρεμιέρα: 19 Σεπτέμβρη 2013

Σκηνοθεσία:  RON HOWARD

Ο βραβευμένος με 2 Όσκαρ ("Ένας υπέροχος άνθρωπος"), Αμερικάνος σκηνοθέτης, γεννημένος το 1954 σκηνοθετεί με υπέροχο αυτήν τη δραματική βιογραφία δράσης.

Σενάριο: PETER MORGAN

Ο υπέροχος HANS ZIMMER γράφει μια εκπληκτική μουσική σύνθεση με την οποία ντύνει συναισθηματικά και ακουστικά την όλη δημιουργία

Κινηματογράφιση:  ANTHONY DOD MANTLE

Μοντάζ:  DANIEL HANLEY-MIKE HILL

Σκηνογραφία:  MICHELLE DAY

Ενδυματολογία:  JULIAN DAY

Παραγωγή: MARK DIGBY


ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

CHRIS HEMSWORTH στο ρόλο του Τζέημς Χάντ


DANIEL BRUHL στο ρόλο του Νίκι Λάουντα


ALEXANDRA MARIA LARA στο ρόλο της Μαρλέν Λάουντα, συζύγου του Νίκι


PIERFRANSESCO FAVINO στο ρόλο του Κλαίη Ρεγκατζόνι


OLIVIA WILDE στο ρόλο της Σούζυ Μίλλερ, συζύγου του Τζέημς Χάντ


DAVID CALDER στο ρόλο του Λούις Στάνλεϋ, μάνατζερ της ομάδας της Μακλάρεν


NATALIE DORMER στο ρόλο της νοσοκόμας Γκέμμα


CHRISTIAN MCKAY στο ρόλο του Λόρδου Χέσκεθ


ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Η ταινία είναι μια δραματική βιογραφία δύο, κατ' αντιπαράθεση, μεγάλων οδηγών της formula 1 αλλά και εντελώς διαφορετικών ανθρώπων. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι δεν ενδιαφέρεται για το αντικείμενο και θα ήταν απόλυτα σεβαστό. Όμως η συνύπαρξη και η παράλληλη λειτουργία δύο τέτοιων προσωπικοτήτων αποτελεί αντικείμενο μελέτης αξιών ζωής.


O JAMES HUNT λοιπόν. Όμορφος, γοητευτικός, αθυρόστομος. Άνθρωπος της απλής καθημερινής ζωής, Μποέμ, άστατος, ερωτικός, άστατος. Παρορμητικός σαν χαρακτήρας. Αγαπούσε τις γυναίκες, χαιρόταν τον ελεύθερο έρωτα, εκδήλωνε αυθόρμητα τα συναισθήματά του.

Ένα τεράστιο ταλέντο ως οδηγός αγώνων ταχύτητας, βασισμένος στο απόλυτο ρίσκο, στο πάθος και στην αγάπη σε αυτό που έκανε.


Ο NIKI LAUDA από την άλλη μεριά. Οργανωτικός, μεθοδικός, συντηρητικός στις επιλογές ζωής. Άνθρωπος της δουλειάς, της οργάνωσης. Δεν επέτρεπε στον εαυτό του να χαίρεται στα όρια. Αυστηρός με τον εαυτό του αλλά και με τους άλλους. Τρομερά πεισματάρης στη διάκριση και στον επαγγελματικό εγωισμό.

Δύο διαφορετικοί άνθρωποι που πάλεψαν ο ένας απέναντι στον άλλο, με ακραίο πάθος και ανταγωνισμό που τον έδειξαν όμως μέσα στην πίστα. Γιατί, έξω από αυτήν, υπηρετούσαν κώδικες τιμής που βασίζονταν στον αμοιβαίο σεβασμό, στην αναγνώριση, στην αλήθεια και στην εντιμότητα.


Η Ταινία

O RON HOWARD και το τεχνικό του επιτελείο δίνουν μια ταινία σχεδόν ντοκιμαντέρ. Απόλυτη πιστότητα στα ιστορικά γεγονότα και αναπαράσταση των χαρακτήρων με αντικειμενική αλήθεια. Οι ήρωες έχουν "χτιστεί" ακόμα και να είναι οι "ίδιοι" στην εξωτερική εμφάνιση σε μεγάλο βαθμό.

Ο Θεατής θα πάρει μια σαφή ιδέα του χαρακτήρα των δύο ηρώων στην εξω-αγωνιστική ζωή τους. Θα μάθει τις απόψεις τους, θα δει τις σχέσεις τους και την αλληλεπίδρασή τους με τον επαγγελματικό τους χώρο.

Με εξαίρετο τρόπο θα παρακολουθήσει το ανέβασμά τους από το επίπεδο αγώνων της Formula 3 στο κορυφαίο της Formula 1. Θα παρακολουθήσει με υπέροχο τρόπο στιγμές από τις μεγάλες κούρσες. Θα νιώσει τον ίλιγγο, την αγωνία, την πίεση, τα όρια, τον κίνδυνο, το θάνατο.

Θα φτάσει μέχρι το τέλος σχεδόν, εκεί που και οι δύο τους θα ανέβουν τα κορυφαία σκαλιά της παγκόσμιας δόξας.


Τα σκηνοθετικά πλάνα, ο ρυθμός, οι λήψεις, η φωτογραφία, η μουσική, σε κάνουν να νιώθεις τους παλμούς της καρδιάς σου να εκτοξεύονται μαζί με τις χιλιάδες στροφές των μηχανών των μονοθεσίων.

Η αφήγηση της ταινίας είναι άριστα συγκροτημένη, βασισμένη πάνω κύρια στη χρονιά του 1976, όπου Χάντ και Λάουντα έφτασαν στα όρια της προσωπικής τους αναμέτρησης μέσα στις πίστες.


ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ


Η ταινία έχει ένα εξαιρετικά θετικό "παράδοξο", όπου στις πρωταγωνιστικές ερμηνείες δεν είναι ηθοποιοί "πρώτου ονόματος" αλλά, παρ' όλα αυτά, η ερμηνεία τους είναι καθοριστικά εκπληκτική για αυτό που ερμηνεύουν.

O CHRIS HEMSWORTH, Αυστραλός ηθοποιός, γεννημένος το 1983, δίνει τον Τζέημς Χάντ σαν να είναι ο ίδιος στα "παπούτσια" του. Ένα πρόσωπο φωτεινό, γεμάτο χαμόγελο, φιλήδονος, παρορμητικός, γλεντζές. Και μια καρδιά μεγάλη με μπέσα και ψυχή.


Αποκάλυψη και ο DANIEL BRUHL, Καταλανός στην καταγωγή, γεννημένος το 1978.

Το 100% της προσωπικότητας του Νίκι Λάουντα. Αυτή η επιθετική του αλαζονεία, στην κυριολεξία "τσακίζει κόκαλα" στην ερμηνεία του. Μεθοδικός όσο ποτέ. Μια ανθρώπινη μηχανή στον σχεδιασμό της αλλά και μια ψυχή που ξέρει να αναγνωρίζει και να σέβεται συνάμα.


Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ και η ALEXANDRA MARIA LARA, η νεαρή Ρουμάνα ηθοποιός, γεννημένη το 1978, μεγαλωμένη στη Γερμανία. Γλυκύτατη και απλή στο ρόλο της ως σύζυγος του Νίκι Λάουντα και σημαντική παρουσία για τον ίδιο.

Η ταινία είναι γυρισμένη στις ΗΠΑ, Γερμανία και Μεγάλη Βρεταννία.

Κόστισε περίπου 38 εκατομμύρια δολάρια και πήγε εξαιρετικά και εισπρακτικά καλύπτοντας 3 φορές το κόστος της στην αρχική προβολή.

Είχε 6 διεθνείς διακρίσεις και 63 ακόμα υποψηφιότητες. 

Ήταν υποψήφια για 2 χρυσές σφαίρες ΗΠΑ, ως καλύτερη ταινία και Α' αντρικό ρόλο για τον Daniel Bruhl. Τιμήθηκε με βραβείο BAFTA Μοντάζ και 2 ακόμα υποψηφιότητες BAFTA.


 “Ο καλύτερος τρόπος να ζήσεις, ο μόνος τρόπος για να 

οδηγήσεις, 

η κάθε μέρα σου να είναι η τελευταία” Τζέημς Χάντ


Στην πραγματική ζωή, ο Τζέημς Χάντ, πέθανε σε ηλικία 46 ετών, από καρδιακή προσβολή, αφήνοντας πίσω του δύο παιδιά.

Ο Νίκι Λάουντα, πέθανε σε ηλικία 70 ετών ως επιτυχημένος επιχειρηματίας, αφήνοντας πίσω του πέντε παιδιά.


Έσμιξαν και οι δύο στο δικό τους "Παράδεισο" για να συνεχίζουν να αντιπαρατίθενται στον ίλιγγο της ταχύτητας ενωμένοι όμως στο σεβασμό και στην αναγνώριση.

Το "RUSH" αγαπητές φίλες και φίλοι, θα κάνει τους φίλους του αθλήματος, να δακρύσουν από συγκίνηση και νοσταλγία αλλά και τους αδαείς να πάρουν μια γεύση από αυτόν τον σκληρό κόσμο, να δουν τους δικούς του νόμους αλλά και να ζήσουν δύο διαφορετικούς ανθρώπους σε κορυφαίες στιγμές της ζωής τους.








Σχόλια

  1. Γιάννη μου μια όντως καταπληκτική ταινία. Και καλά κάνεις και την αφιερώνεις στον εαυτό σου.
    Το θέμα της ταίνιας ως biopic αντιμετωπίστεικε με σεβασμό, τόσο από τον Ron Howard όσο και από το επιτελίο των ηθοποιών, ιδιαιτέρως των δύο συμπρωταγονιστών.
    Είναι ένα απολαυστικό ντοκιμαντέρ για τους λάτρεις και μη της Formula 1. Σε κάποιες σκηνές ειδικά είναι σα να βρίσκεσε και ο ίδιος μες στο κόπκιτ του μονοθέσιου.
    Η σκιαγράφηση των χαρακτήρων ειναι φανταστική. Αν και όλοι ισάξια έχουν βάλει το λιθαράκι τους για το καλύτερο αποτέλεσμα, εγώ θα σταθω στον Daniel Bruhl. Έδωσε μια καταπληκτική ερμηνεία και αναπαράστησε ένα μυθικό πρόσωπο του αγωνίσματος. Οι εκφράσεις, η συμπεριφορά, ο τρόπος ομιλίας τρομερός και ειδικά μετά το ατύχημα σε κάνει να νιώσεις όλα τα συναισθήματα που μπορεί να ένιωθε και ο ίδιος ο Lauda.
    Η μουσική σύνθεση τέλος έρχεται να συμπληρώσει το επιτυχημένο πακέτο. Αν και η ταινία προορίζεται, κατά τη γνώμη μου, μόνο για τους φαν αξίζει να τη δει ο καθένας.
    Μπράβο Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε Γιώργο,
      Ναι, ο Howard αντιμετώπισε την ταινία και συνάμα τους θεατές με ιδιαίτερο σεβασμό. Έτσι έδωσε ένα εξαίρετο αποτέλεσμα σε πολύ ψηλά μέτρα και σταθμά. Και σίγουρα μπορεί να πει αρκετά πράγματα και στους φίλους που δεν ενδιαφέρονται για την πλευρά του σπορ αλλά των χαρακτήρων.
      Η ερμηνεία του Bruhl είναι εντυπωσιακή. Έχει "μεταμορφωθεί" σε έναν αυθεντικό Λάουντα ακόμα και στην ομιλία. Και έχει πιο δύσκολο έργο καθώς ο Χαντ ήταν αυθόρμητος χαρακτήρας.
      Αυτή η μουσική, εντάξει, μιλάμε για συγκλονιστική δουλειά. Ζίμερ είναι αυτός.
      Γιώργο μου ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που είσαι εδώ με ουσιαστική συμμετοχή.

      Διαγραφή
  2. Μια ακόμα ταινία που προτείνεις, την οποία δεν έχω δει αλλά... σίγουρα, ως λάτρης της F1, θα ψάξω να βρω. Ο Νίκι Λάουντα, στα δικά μας χρόνια, ήταν κάτι σαν ημίθεος, διαβάζαμε γι' αυτόν, μεταφέραμε ιστορίες που είχαμε διαβάσει κάπου, λέγαμε ανέκδοτα με το όνομα του. Αναμνήσεις από τα γλυκά χρόνια της νιότης! Όταν το υπέρτατο όνειρό μας, ήταν να πιάσουμε τιμόνι. Τι χρόνια!
    Την καλημέρα μου, Γιάννη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Βασίλη! Λάτρης της Formula 1 λοιπόν! Άρα, αγαπητέ φίλε, έχεις σπουδαίο κίνητρο να δεις την ταινία. Στο υπογράφω αποτελεί μια εξαίρετη δουλειά σε όλα τα επίπεδα και θα σε συγκινήσει πολύ. Το όνομα του Λάουντα είναι στα όρια του "μύθου" για το χώρο μαζί με κάποιους άλλους του χώρου. Όμορφα χρόνια έτσι; Βλέπαμε στην τηλεόραση τα γκραν πρι, μπαίναμε στο κλίμα. Ξεγνοιασιά Βασίλη και όνειρα. Ας τα κρατήσουμε με όμορφο τρόπο.
      Ειλικρινά με συγκίνησες, σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο να αφιερώνεις στον εαυτό σου αυτήν την ταινία! Και πολύ καλά κάνεις! Αναμνήσεις είναι αυτές, τις κανακεύουμε.
    Το Λάουντα τον ήξερα, αλλά τον Χαντ όχι. Μου έκανε εντύπωση ο ένας να πεθάνει 46 ζώντας στα άκρα και ο συγκροτημένος 70...επιλογή ζωής;;
    Δεν την ξέρω την ταινία αλλά ομολογώ ότι θα την δω αν την πετύχω κάπου
    Καλή σου μέρα Γιάννη μου
    Καλό κουράγιο στο νέο λοκ ντάουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ελπίζω να μην ακούστηκε ενοχλητική αυτή η αφιέρωση. Ήταν πολύ νοσταλγική αυτή η διάθεση. Εκεί γύρω στα 1976, είχαμε αγοράσει μόλις τηλεόραση και έτσι "πετούσαμε" με τον ίλιγγο και τις ταχύτητες. Μύθος Άννα μου. Και να σκεφτείς ότι ολάκεροι λαοί ζουν με αυτό το σπορ. (Βραζιλία, Ιταλία π.χ.)
      Ο Χάντ έφυγε πολύ νέος. Από καρδιά. Εντάξει, έζησε μια ζωή με το ποτάκι του αλλά μήτε αλκοολικός ήταν μήτε τοξικομανής. Απλά ποιος ξέρει, η καρδιά του.
      Ο Λάουντα μετά το τραγικό του ατύχημα, κάηκε όλο του το κεφάλι, επιβαρύνθηκε ο οργανισμός του. Έχασε και το νεφρό του αργότερα από επιπλοκές. Για αυτό έφυγε σχετικά νωρίς.
      Αν την πετύχεις να την δεις την ταινία Άννα μου, θα σε ανεβάσει σε ένταση και συναισθήματα.
      Σε ευχαριστώ πολύ. Καλή δύναμη σε όλους μας!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Γιάννη μου, σ' ευχαριστούμε για την παρουσίαση της ταινίας.
    Το μουσικό της θέμα καταπληκτικό!
    Την έχω δει και με έχει συγκινήσει πολύ.
    Καλή δύναμη από αύριο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τι έκπληξη! Την έχεις δει Μαρία μου; Χαίρομαι. Πολύ συγκίνηση πραγματικά και δεν το περιμένεις σαν θέμα. Πολλές φορές υπάρχουν θέματα, εικόνες, βιώματα, που βγάζουν μεγάλη συναισθηματική φόρτιση. Ίσως να βοηθάει ο ίλιγγος της ταχύτητας αλλά και ο υπέροχος ρυθμός της ταινίας. Καλά, η μουσική είναι συγκλονιστική. Μεγάλη η δουλειά του Ζίμμερ!
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη, να είσαι καλά. Καλή δύναμη να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  5. Χάρηκα πολύ για την αφιέρωσή σου στον Γιάννη. Το άξιζες! Όσο για την ταινία και την υπόθεση, ένα θα σου πω. Είχα κερδίσει ένα διπλό εισιτήριο για Μονακό, σε vip θέσεις για τον αγώνα F1 εκείνης της χρονιάς. Ήταν ο Σουμάχερ που μεσουρανούσε εκείνη την εποχή και η εταιρία μας ήταν χορηγός, εξ ου και το δώρο. Πήγα πιο πολύ από τουριστικό ενδιαφέρον για το πριγκιπάτο και την αφρόκρεμα που είχε συρρεύσει, κι αν με ρωτήσεις τι θυμάμαι απ' τον αγώνα, θα σου πω τον αφόρητο θόρυβο απ' τα στριγγλίσματα των λάστιχων, παρά τις ωτασπίδες που είχα προμηθευτεί. Όπως καταλαβαίνεις, δεν έχω δει την ταινία, αλλά μια νοσταλγία για τις παλιές, ανέμελες εποχές, την έπαθα... Καλά κουράγια με την καραντίνα και περιμένω κι άλλες κινηματογραφικές αποδράσεις σου! Να είσαι καλά Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίαααααααα! Τι λες παιδί μου και ...σοκάρομαι τώρα για τα καλά; Μονακό; Ήσουν κορίτσι μου παρούσα σε γκραν πρι του Μονακό; Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα καλή μου φίλη ειλικρινά. Και σαν πόλη και σαν χώρος και σαν συγκεκριμένο γκραν πρι ήταν μοναδική εμπειρία. Ναι ο θόρυβος πρέπει να ήταν τρομακτικός και άκρως επιβλαβής. Καταλαβαίνω απόλυτα. Μπράβο στην εταιρεία για την προσφορά της. Ειλικρινά χάρηκα πολύ Μαρία μου για την εμπειρία σου.
      Και για τα γλυκά σου λόγια στην αφιέρωση. Στέλνω την καλησπέρα μου και πάμε δυνατά.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη καλησπέρα.. κατ αρχή καλά έκανες και το αφιέρωσες στον εαυτό σου.. Καθόλου εγωιστικό.. Κάποια πράγματα που θεωρούμε ξεχωριστά και μας αντιπροσωπεύουν τα λατρεύουμε.. Η ταινία πέρασε από τα μέρη μου πριν λίγα χρόνια θυμάμαι την έβαλα στα υπ όψιν αλλά δεν τα κατάφερα να τη δω.. Εξαιρετική η παρουσίαση που κάνεις.. και αυτό μετράει , αποτελεί οδηγό για να την παρακολουθήσεις άνετα και με υπογραμμισμένα τα σημεία αναφοράς της ζωής των δύο τεράστιων προσωπικοτήτων της φόρμουλα ένα.. Θυμάμαι σε έναν αγώνα μοτοκρός (έχει πίστα στη περιοχή μου) είχε αναλάβει παρουσιαστής της κούρσας ο πρόεδρος ή ο έφορος της Ομοσπονδίας που ήξερε τα πάντα για όλους τους αναβάτες.. Το ενδιαφέρον μας πολλαπλασιάστηκε και μόνο από την αναλυτική παρουσίαση του αγώνα..
    Αυτό κάνεις και εσύ επιτυγχάνεις να γινόμαστε κοινωνοί σε αυτό που με τόση τέχνη παρουσιάζεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου, τι χαρά και ευχάριστη έκπληξη να σε βλέπω εδώ. Πραγματικά φίλε μου. Χαίρομαι που στην περιοχή σας έχετε βίωμα και παρουσία τέτοιων αγώνων στα πλαίσια αυτά. Έχει και αυτό το σπορ, αν και μηχανοκίνητο, τη χάρη του.
      Ευχαριστώ που νιώθεις τα αισθήματά μου. Μοιράζομαι και τη δική σου χαρά και συμμετοχή σε αυτό εδώ το ποστ και θέμα. Να είσαι καλά Τάσο μου με δύναμη.

      Διαγραφή
  7. αγαπημένη ταινία και μουσική!
    ευχαριστούμε Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή Κική μου. Και όσον αφορά τη μουσική, ο Χανς Ζίμμερ κάνει στην κυριολεξία θαύματα. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μου, μου άρεσε να παρακολουθώ αγώνες φόρμουλας 1 όταν ήμουν μικρή. Έχω γράψει σε παλιά μου ανάρτηση ότι θα ήθελα δέκα λεπτά να ήμουν σε ένα τέτοιο όχημα και να συμμετείχα σε αγώνα για να έχω αυτή την εμπειρία. Είχα αναρτήσει μάλιστα και μουσική από την ταινία, η οποία είναι θαυμάσια. Την ταινία δυστυχώς δεν την έχω δει, ενώ γνώριζα για την ύπαρξή της.
    Ευκαιρία να το κάνω τώρα... να είσαι καλά που μου τη θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Γλαύκη μου, κοίτα τώρα εδώ πόσοι άνθρωποι, από το πουθενά θα έλεγε κανείς, βρεθήκαμε να έχουμε τον ίδιο "καημό". Μερικές φορές τελικά είναι τόσα πράγματα θαμμένα μέσα μας, που περιμένουν μια μικρή αφορμή, ένα απλό έναυσμα να εκφραστούν και να έρθουν στην επιφάνεια. Χαίρομαι πολύ αγαπημένη μου φίλη για αυτά σου τα "όνειρα" και αυτό σου το "απωθημένο"
      Εντάξει το συγκεκριμένο μουσικό θέμα είναι υπέροχο. Όσον αφορά την ταινία, να τη δεις καλή μου φίλη στο συνιστώ ανεπιφύλακτα.
      Την καλησπέρα μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Γιάννης Φέρτης: Για πάντα στον κόσμο της καρδιάς μας

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ