2020 Ευχές για μια καλή χρονιά!



Φίλες και Φίλοι

Καλώς ορίζουμε την καινούργια μας χρονιά!

Δεύτερη Χιλιετία της σύγχρονης εποχής

Δείτε ότι σημαδιακά αλλάζουμε εκτός από χρόνο και δεκαετία.
Μπαίνουμε έτσι στην δεύτερη δεκαετία της δεύτερης χιλιετίας.
Έχει τον αριθμητικό του συμβολισμό αυτό. Η επόμενη ανάλογη χρονιά θα είναι το απείρως μακρινό ...3030.
Πως σας φαίνεται; Ας ελπίσουμε ότι ο άνθρωπος θα έχει ...φροντίσει να υφίσταται ζωή μέχρι τότε στη Γη.

Ξεκινάμε λοιπόν και εδώ στο CINEFIL BLOG την καινούργια μας κινηματογραφική χρονιά. 
Καλά να είμαστε όλοι, διάθεση να έχουμε, έμπνευση και να συνεχίσουμε να βαδίζουμε στις αγαπημένες μας κινηματογραφικές διαδρομές.



Σας εύχομαι ολόψυχα 

Καλή χρονιά!

Με πολύ πολύ ....Κινηματογράφο



Πάντα ένα μεγάλο μου ευχαριστώ που είστε εδώ παρέα σε αυτό το όμορφο ταξίδι μας στον μαγικό κόσμο της έβδομης τέχνης



Σχόλια

  1. Εύχομαι η νέα Χρονιά να φέρει σε εσένα και την οικογένειά σου Γιάννη μου τις πιο όμορφες στιγμές.Υγεία, αγάπη, χαμόγελο και δύναμη να είναι γεμάτη κάθε σας στιγμή! Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια μας πολλά Βιργινία μου. Ναι, όπως τα λες στην όμορφη ευχή σου. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου! Καλή χρονιά καλή μου φίλη! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Γιάννη, μια χρονιά χορταστική από χαρά σου εύχομαι!
    Να έχεις φίλε μου ότι επιθυμείς.

    καλή χρονιά
    χρόνια πολλά
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου, να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για τις τόσο θερμές σου ευχές!

      Διαγραφή
  4. Γιάννη μου, ονειροπόλε φίλε μου, σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να έχεις υγεία και ακόμα περισσότερο δημιουργικό οίστρο :) Ακόμα περισσότερο απ' ό,τι έχεις δηλαδή, αλλά αυτή τη χρονιά εύχομαι να σου δοθούν και οι ευκαιρίες για να απλώσεις τη δουλειά σου ακόμα πάρα πέρα, σε περισσότερους.
    Είσαι δύναμη, επιμονή, πείσμα και πίστη σε ό,τι ονειρεύεσαι και μου αρέσεις πολύ. Σε θαυμάζω για τον χαρακτήρα σου κυρίως και θέλω να το ξέρεις αυτό.
    Πιστεύω σε σένα και ξέρω πως θα βγεις πέρα με ό,τι εσύ θέλεις πολύ.
    Καλή Χρονιά με πολλά φιλιά από μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα.
      Με ...θαυμάζεις; Χμ... Δεν νομίζω αγαπητή μου φίλη να αξίζω ή να δικαιούμαι τέτοια διάθεση. Δεν νομίζω να έχω κάτι διαφορετικό από κάθε φίλο εδώ στη γειτονιά μας.
      Τι θα φέρει η χρονιά; Δεν ξέρω. Ειλικρινά. Έχω κάποιες σκέψεις και ίσως τολμήσω να τις εκθέσω. Θα δούμε.
      Ευχαριστώ απ την καρδιά μου για κάθε σου συναίσθημα. Είναι μονάκριβο.

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά Γιάννη με υγεία και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Γιάννη μου.
    Όλα τα όνειρά σου φέτος να πραγματοποιηθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,
      ευχαριστώ κορίτσι μου για τις όμορφες ευχές σου. Δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα, θα δούμε. Να είσαι καλά που είσαι πάντα εδώ.

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά !! Καλό και Ευλογημένο το 2020 !! johnpit :) Εύχομαι ολόψυχα κάθε προσωπική και οικογενειακή ευτυχία !! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου,
      ευχαριστώ από καρδιάς για κάθε σου ζεστή ευχή. Για κάθε σου παρουσία και συμμετοχή. Ας είμαστε καλά αγαπητή φίλη και προχωράμε. Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά με υγεία, εύχομαι, Γιάννη! Υγεία, αγάπη, χαμόγελα, δημιουργικότητα και γαλήνη! 😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,
      Καλή χρονιά και σε σένα καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ για την παρουσία και τις γλυκές σου ευχές.

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά με νέα όρεξη για δημιουργίες και δυναμική παρουσία επίσης εδώ.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου!
      Να είσαι καλά, δυνατή, υγιής, δημιουργική. Να σε χορταίνουμε, να σε αγαπάμε.
      Σε ευχαριστώ πολύ με την καρδιά μου για κάθε σου ευχή.

      Διαγραφή
  10. Καλή Χρονιά Γιάννη μου, δημιουργική, με μνήμες, νοσταλγία και χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, ευχαριστώ πολύ καλή μου συνοδοιπόρισσα! Πάντα η αύρα σου και τα συναισθήματά σου εξαιρετικά και γεμάτα ανάσα. Καλή σου χρονιά.

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά! Με υγεία και ψυχής ομορφιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου!
      Καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι μου. Με τον αγέρα του Πηλίου εδώ να δίνεις την αύρα και την ανάσα σου. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά Γιάννη μου με δημιουργίες και ευχάριστες εκπλήξεις και χωρίς άγχος! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου!
      Πάντα οι ευχές σου, τα συναισθήματά σου γεμάτα διαύγεια, ανάσα, καλή διάθεση και στήριξη.
      Καλή χρονιά κορίτσι μου γεμάτη με τα όνειρά σου.

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονια φιλε η καινουργια δεκαετία να είναι γεματη υγεια πολλες χαρες και αγαπη παντού..τα καλυτερα για σενα και την οικογενεια σου..πολλες και ομορφες δημιουργιες ..χρονια πολλα..!!!🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου,
      κρατώ τις πολύ ζεστές σου ευχές! Μακάρι καλή μου φίλη. Ας ξεκινήσουμε απ την υγειά μας και προχωράμε. Καλή χρονιά να σου πω και να γεύεσαι όμορφα κάθε σου στιγμή.

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Υγεία Ελένη μου. Ας είμαστε πρωτίστως καλά και βλέπουμε. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  15. ...καλά καλά ... θα πηγαίνω πιο συχνά κινηματογράφο χαχαχα
    Καλή Χρονιά Γιάννη μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου να το κάνετε! Στο βαθμό που μπορείτε. Ευχαριστώ για τις ευχές σου. Υγεία να έχουμε καλή μου. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Καλή και δημιουργική χρονιά Γιάννη! Υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου φίλη. Να είσαι καλά. Καλή χρονιά με ότι ομορφότερο να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά Γιάννη, με την αγάπη σου την μεγάλη,
    το σινεμά, να σε συντροφεύει! Καλή Κυριακή 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή χρονιά και σε σένα. Χρειαζόμαστε κάποια σημεία αναφοράς να μας κρατάνε ψυχολογικά. Τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  18. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹Σ ευχαριστω για τις ευχες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες Γιάννη μου!
      Και σε ευχαριστώ πολύ παλικάρι μου. Καλή σου χρονιά και πάντα όμορφες εμπνεύσεις να σου ευχηθώ.

      Διαγραφή
  19. Πολύχρονος κι ο,τι επιθυμείς Γιάννη, υγεία πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου, ευχαριστώ πολύ φίλη μου! Ευχαριστώ για τις ευχές και την παρουσία σου. Καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά φίλε Γιάννη για τη χθεσινή ονομαστική σου εορτή.
    Να έχεις υγεία και δημιουργικές εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευρυτάνα μου,
      ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε για τις ευχές σου. Και εσύ πάντα το καλύτερο αγαπητέ φίλε. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  21. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και από εδώ, Γιάννη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μία μου,
      να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη. Ειλικρινά με συγκινείς.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Γιάννης Φέρτης: Για πάντα στον κόσμο της καρδιάς μας

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ