Σάββατο, 30 Ιουνίου 2018

Ελεγεία στο Ερωτικό Πάθος. Ang Lee: "Προσοχή Πόθος"

Φίλες και Φίλοι
συνεχίζουμε τα αφιερώματά μας σε μεγάλες Κινηματογραφικές ταινίες καρτερώντας την πολυπόθητη έλευση του καλοκαιριού.
Θα περάσουμε σε μια άλλη Ήπειρο καλλιτεχνικά πάλι, θα διαβούμε στα μονοπάτια του Κινεζικού Κινηματογράφου και αυτή τη φορά θα ανοίξουμε την πόρτα του Ερωτικού Πάθους χωρίς όρια και φραγμούς ενταγμένου μέσα στις κοινωνικές και ιστορικές συνθήκες εκείνης της εποχής.

Πάμε λοιπόν:

ANG LEE



"ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΘΟΣ"

("LUST CAUTION")

("SE JIE")


Διαβάθμιση Εικόνων θέματος
Αυστηρά Ακατάλληλο για Παιδιά



(Κατάλληλο μόνο για άτομα άνω των 15 ετών)

"Για να σκοτώσει τον Εχθρό, πρέπει να του αιχμαλωτίσει την καρδιά και να την σπάσει"

Με αυτόν τον υπότιτλο ο μεγάλος Κινέζος Σκηνοθέτης, δημιουργός του "ΤΙΓΡΗΣ και ΔΡΑΚΟΣ" (2000), "BROKEBACK MOUNTAIN" (2005) αλλά και "Η Ζωή του Πι" (2012), δημιουργεί μια συγκλονιστική ταινία που παίζει σε δύο κατευθύνσεις:
Πόθος: 
Η Αυθόρμητη πρώτη σκέψη πάει στις αισθήσεις. Στο ερωτικό στοιχείο. Στον κόσμο της ηδονής. Στην επιρροή που αυτή ασκεί επάνω μας, πως κυριαρχεί στο είναι μας, πως επιδρά στην ίδια τη ζωή μας.
Όμως στην ταινία η προσέγγιση της έννοιας του "Πόθου" και και άλλη μεγάλη σημασία. 
Αυτήν της προσέγγισης και της υπηρέτησης του Ιδανικού. Ενός υψηλού ιδανικού, που γίνεται στόχος ζωής, που μεταβάλλεται σε ένα άλλο είδος πόθου.
Τι θα συμβεί όμως όταν οι δύο αυτές παράμετροι, οι δύο αυτοί διαφορετικοί Πόθοι γίνουν ασύμβατοι μεταξύ τους ; όταν ο ένας αναιρεί τον άλλο ; όταν η ζωή του ενός είναι ο θάνατος του άλλου ;
Κατά πόσο τότε θα μπορέσει μια Γυναίκα με τον κόσμο της, την καρδιά της και τις αισθήσεις της, να διαχειριστεί αλλά και να αντέξει την συντριπτική πίεση ανάμεσα σε αυτές τις συμπληγάδες ;


Και εδώ θα μιλήσει η προσωπικότητα των ανθρώπων που πρωταγωνιστούν σε αυτό το παιχνίδι του Πόθου.
Από τον δικό τους κόσμο, τις αξίες τους, θα κριθούν όλα.

Πρεμιέρα:  8 Νοέμβρη 2007

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μια Ιστορία της  EILEEN CHANG

Σενάριο:  JAMES SCHAMUS & HUI LING WANG

Σκηνοθεσία:  ANG LEE

Κινηματογράφιση:  RODRIGO PRIETO

Μουσική:  ALEXANDRE DESPLAT

Ενδυματολογία:  LAI PAN


Τόπος γυρίσματος:  Κίνα, Χόνγκ Κόνγκ, Μαλαισία

Κόστος παραγωγής:  υπολογιζόμενο στα 15 εκατομμύρια δολλάρια.

ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

TONY LEUNG στο ρόλο του Mr. Yee


WEI TANG στο ρόλο της Wong Chia Chi 


JOAN CHEN στο ρόλο της Yee Tai Tai (συζύγου του Mr. Yee)


LEEHOM WANG στο ρόλο του νεαρού αγωνιστή Kuang Yu Min


TSUNG HUA TO  στο ρόλο του Old Wu, οργανωτή της αντίστασης

Η Παρέα των νεαρών Φίλων





ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Οι σεναριογράφοι της ταινίας μας δίνουν μια ανάγλυφη εικόνα της Κατοχικής Κίνας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Είναι μια εικόνα που εδώ, στην Ελλάδα, δεν ξέρουμε καθώς οι γνώσεις, τα στοιχεία και οι αναφορές είναι ελάχιστες.
Μαθαίνουμε λοιπόν για την απάνθρωπη φασιστική κατοχή της Κίνας από την Ιαπωνία της εποχής. Μαθαίνουμε για τα μαρτύρια του Κινέζικου λαού, τα βασανιστήρια, τις εκτελέσεις, την τραγική πείνα που προκάλεσε το θάνατο 3 εκατομμυρίων Κινέζων. Μαθαίνουμε για την Κατοχική προδοτική "κυβέρνηση" κάποιων δοσίλογων Κινέζων και την μεγάλη αντίσταση του λαού της Κίνας με οργανωτικό νου το Κομμουνιστικό Κόμμα Κίνας.
Αλήθεια τι τραγική ομοιότητα και αντιπαραβολή με την δική μας ιστορική μνήμη ακριβώς εκείνη την περίοδο απλά με άλλους δυνάστες.



ΤΟ ΘΕΜΑ-Η ΠΛΟΚΗ

Εκείνη: η Mak Tai (Wong Chia)
Νεαρή Φοιτήτρια, όμορφη, γοητευτική, αγνή. Ζει τα σκοτάδια της κατοχής στη δική της νιότη.
Είναι Ηθοποιός στο Πανεπιστήμιο δεμένη με τη δική της παρέα, ένα σμάρι νεαρών παιδιών γεμάτων όνειρα.
Ο Πόλεμος και η φρικαλέα Ιαπωνική κατοχή ισοπεδώνει τα όνειρα και τις ζωές τους.
Η Παρέα των νεαρών φίλων αποφασίζει να στρατευτεί στην αντιφασιστική αντίσταση. Με την καθοδήγηση του Κόμματος και ενός συνδέσμου στόχος της ομάδας γίνεται...
Εκείνος:  ο Mr. Yee, ανώτατο στέλεχος της δοσίλογης Κυβέρνησης της Κίνας που συνεργάζεται με τους κατακτητές.
Γοητευτικός, βλοσυρός. Συνάμα διεστραμμένος. Αυταρχικός. Το πρόσωπο ενός δυνάστη που είναι καλά κρυμμένο στην γαλήνια εξωτερική του εμφάνιση.
Άντρας που "προσκυνά" τη θέση του και τον εαυτό του. Τυχοδιώκτης και πολύ ρηχός στις αξίες του.

Η Νεαρή κοπέλα, η Mak Tai, αποφασίζεται από την οργάνωση να γίνει ερωμένη του. Να τον πλησιάσει, να τον κάνει κτήμα της και εύκολο στόχο για την εξόντωσή του.
Εκείνη δίνει και την ψυχή της για το σκοπό και το ιδανικό. Τα πάντα. Τις αισθήσεις της, τον κόσμο της, τις ηδονές της, την ίδια της τελικά την ψυχή.
Οι δυο τους ζούν το απόλυτο πάθος. Το στυγνό σωματικό σαρκικό πόθο. Την ερωτική λαγνεία σε στιγμές και συμπεριφορές οριακές. Χωρίς να μπορούν να ελέγξουν τον εαυτό τους.
Όλα θα φτάσουν στην κορύφωση της σύγκρουσης. Στο σημείο που η νεαρή Mak Tai θα πρέπει να φτάσει στο τέλος. Να παγιδεύσει θανάσιμα τον εραστή της.
Έχοντας φτάσει στα ύστατα όρια της ύπαρξής της, θα τα καταφέρει ;
Και η δική του συμπεριφορά ποια θα είναι ;
Η κορύφωση ενός δράματος εκτός ορίων.


ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΥΦΟΣ του ANG LEE

Ο Σπουδαίος Κινέζος σκηνοθέτης και δημιουργός, βήμα το βήμα ανεβαίνει τα σκαλιά της κινηματογραφικής καταξίωσης και δημιουργίας.
Αποτέλεσμα όλου αυτού είναι το "ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΘΟΣ" να αποτελέσει ένα Ερωτικό Ποίημα μπλεγμένο μέσα στα ιδανικά ενός κοινωνικού και πολιτικού αγώνα. Ένα μεγάλο στοίχημα για τα δύο μεγάλα του πρόσωπα.
Έτσι φτάνει μετά και στο αριστούργημά του, το "BROKEBACK MOUNTAIN".
Παίρνει λοιπόν ένα εξαίρετο σενάριο, και βάζει επί σκηνής δύο Ηθοποιούς, που δίνουν μια συγκλονιστική ερμηνεία ζωής. 
Να ξέρετε κάτι: Ο Κινεζικός Κινηματογράφος και γενικά το Σινεμά της Άπω Ανατολής δεν φείδεται ερωτικών σκηνών. Και όταν μιλάμε για ερωτικές σκηνές τις εννοούμε και δεν "παίζουμε" Χολυγουντιανά παιχνίδια. Ερωτικές σκηνές απίστευτου πάθους, αισθητικής και ηδονής.
Τυλιγμένες σε εκπληκτικά Κινεζικά έντονα χρώματα με έντονο κοντράστ και ημίφως.
Φωτογραφία λοιπόν μυσταγωγική αλλά και μουσική που θα μιλήσουμε ξεχωριστά για αυτήν.




Πολλά κάδρα, γεμάτα χρώμα, μια ταινία που απαιτεί μεγάλη προσοχή και υπομονή. Χωρίς απέραντους διαλόγους. 
Κάποια κάδρα είναι πραγματικά μαγικά με ένα μοναδικό στυλ που αφήνει εποχή κάνοντας ταίρι με τα κάδρα του Wong Kar Wai.







Η ΜΟΥΣΙΚΗ της ΤΑΙΝΙΑΣ

Η Όλη παραγωγή έχει πραγματικά την ευλογία να αναλάβει την Μουσική σύνθεση της ταινίας ένας πολύ μεγάλος μουσουργός, γνωστός για τα αριστουργήματά του στον Κινηματογράφο.
Και αυτός είναι ο ALEXANDRE DESPLAT


Ο Γάλλος μουσουργός με Ελληνικές ρίζες γράφει μια μουσική που συνοδεύει κάθε καρέ της ταινίας με έναν τρόπο που θα σας μείνει αλησμόνητος.
Εκπληκτική μουσική και ύφος ανάλογο, γαλήνιο, αργό, βασανιστικό τέτοιο που δίνει το αλάτι στην όλη παραγωγή














ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Η Ταινία περιστρέφεται απόλυτα, κατά βάση, γύρω από τα δύο πρωταγωνιστικά πρόσωπα.
Το ζευγάρι της νεαρής Wong Chia Chu και του Mr. Yee.
O Ang Lee, έχει την τύχη να κουμαντάρει στην ταινία του δύο υπέροχες ερμηνείες.

Ο TONY LEUNG είναι ευρύτατα γνωστός στο Κινηματογραφικό Κοινό. Ίσως ο πιο καταξιωμένος Κινέζος Ηθοποιός, δίνει και σε αυτήν την ταινία, μαθήματα υποκριτικής αλλά συνάμα και εξωτερικής παρουσίας. Γοητευτικός πάντα, μυστηριακός και απίστευτα εσωστρεφής ερμηνεύει απόλυτα τον ρόλο του


Δίπλα του, μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη. Η νεαρή Κινέζα Ηθοποιός WEI TANG, στα 28 της τότε χρόνια, έρχεται σαν αστέρι λαμπερό και ερμηνευτικό να προσδώσει με την παρουσία της το έτερον ήμισυ αυτής της δραματικής δημιουργίας.


Και οι δύο τους, δένονται σε μια συνύπαρξη όμοια με αυτής του νερού και της φωτιάς.
Εκείνη, η φωτιά που καίει μέσα της. Η Πίστη για τα ιδανικά. Για την εκδίκηση. Η φωτιά της σάρκας και της λαγνείας, το πάθος.
Εκείνος, το εσωτερικό σκοτάδι. Ο Φόβος. Ο Αυταρχισμός, η επιβολή, η μικρόητα

Ενώνονται σε ένα παιχνίδι που τα ερωτικά ένστικτα της φύσης σβήνουν τις ακραίες διαφορές τους και προκαλούν δονήσεις ηφαιστείου στις προσωπικές τους στιγμές






Ερμηνείες βγαλμένες και δοσμένες έτοιμες για σχολή υποκριτικής.

Επίσης όλοι οι άλλοι Ηθοποιοί, δεν υστερούν με την παρουσία τους και την ερμηνευτική τους ταυτότητα, συνθέτοντας και οι ίδιοι το παζλ της όλης παραγωγής.


ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

Η Ταινία μέσα στα λίγα χρόνια διαδρομής της έχει σαρώσει τα διεθνή Κινηματογραφικά φόρουμ και φεστιβάλ.

25 Διεθνή βραβεία και ακόμα 51 Υποψηφιότητες κοσμούν την παρουσία της στις αίθουσες προβολής.

Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν:

7 Βραβεία Φεστιβάλ Βερολίνου 2007: Καλύτερης ταινίας, καλύτερης σκηνοθεσίας, Α΄Αντρικού ρόλου, Καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης Ηθοποιού, Καλύτερο make up και ενδυματολογία και καλύτερο film score.
2 Βραβεία Φεστιβάλ Βενετίας:  Καλύτερη Σκηνοθεσία και Κινηματογράφιση






Αυτή είναι η διττή δημιουργία του Ang Lee "ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΘΟΣ"

Μια εμβληματική ταινία για ψαγμένους και απαιτητικούς θεατές.
Για ανθρώπους που δεν θα σταθούν σε εξωτερικά χαρακτηριστικά, στο φαίνεσθαι, στον εντυπωσιασμό αλλά θα προτιμήσουν να αφεθούν να κατέβουν τα σκαλιά της ανθρώπινης καρδιάς, στα σκοτάδια του πόθου, στον απάνθρωπο αγώνα που μερικές φορές φτάνει η πάλη για τα ιδανικά και τα όνειρα.


Για μια ακόμα φορά ο Κινηματογράφος της Ανατολής τολμά. Δεν είναι υποκριτικός, δεν είναι δήθεν ηθικολογικός, αποκαλύπτει διάπλατα και με αφόρητο πόνο την ανθρώπινη ψυχή και τον αγώνα της. Τα όνειρα και τους εφιάλτες της.


Δείτε σαν ένα ακριβό πολύχρωμο διαμάντι στο χώρο της έβδομης τέχνης που θα σας συγκινήσει αφόρητα και θα σας ξεσηκώσει χωρίς έλεος.


22 σχόλια:

  1. Πληρέστατη -όπως πάντα άλλωστε- παρουσίαση Γιάννη μου μιας καταπληκτικής ταινίας!
    Όσοι την έχουν δει ξέρουν πως είσαι ακριβοδίκαιος στην παρουσίασή της και όσοι δεν την έχουν δει, θα την αναζητήσουν σίγουρα.
    Προσωπικά λάτρεψα και τη μουσική.
    Καλό ξημέρωμα Kαλό Σ/Κ!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα.
      Όπως λέμε, ο Κινεζικός κινηματογράφος, εμπλουτισμένος στην δημιουργία και στους συντελεστές του με μεγάλους δημιουργούς, ο Alexandre Desplat ένας από αυτούς στη μουσική, και ο Rodrigo Prieto στην Κινηματογράφιση, δίνει αριστουργήματα.
      Χρώμα, εικόνα, ερωτισμός, χαρακτήρες, μοτίβα.
      Η Ταινία παραδίδεται για απαιτητικούς θεατές.
      Να σε ευχαριστήσω για την προσέγγιση και τα λόγια σου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. Δεν την ξέρω την ταινία αλλά ως συνήθως μας κάνεις με την παρουσίασή σου να την ψάξουμε.
    Τον σκηνοθέτη τον ξέρω βέβαια γιατί έχω δει τα άλλα δυο του έργα "Τίγηρης και Δράκος" και "Η Ζωή του Πι" αλλά αυτήν την ταινία δεν την ξέρω. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα πάντως. Ή εσύ την κάνεις να φαίνεται έτσι.
    Ευχαριστούμε Γιάννη μου για την παρουσίαση
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε διαβεβαιώ ότι η ταινία αξίζει την αγάπη και την προσοχή μας αφ' εαυτού της. Χωρίς καν τη δική μου παρέμβαση.
      Μια ματιά στη συλλογή των βραβείων της, στην Ευρώπη μάλιστα, θα σε πείσει πιστεύω.
      Βρε θηρίο έχεις δει τον "Τίγρη και Δράκο" ; δεν το έχω δει ακόμα.
      Σε ευχαριστώ Άννα μου για το σχόλιό σου.
      Φιλιά και ευχές.

      Διαγραφή
  3. Δεν ήξερα τις πληροφορίες για την Κίνα στη διάρκεια του πολέμου. Ώστε υπήρχαν κι εκεί δοσίλογοι και όλα τα συμπαραμαρτούντα;
    Για την περιγραφή της ταινίας, την οποία δεν γνωρίζω καν, θαυμάζω τη γλαφυρότητα και την "προβολή" που μας κάνεις, καρέ-καρέ και με απόλυτο σεβασμό τους δημιουργούς της. Κοίτα που θ' αρχίσω να βλέπω κινέζικο κινηματογράφο πλάκα-πλάκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα σου.
      Δυστυχώς η ιστορία των λαών είναι μονομερής και εδώ στην Ευρώπη δεν γνωρίζουμε τα τεκταινόμενα στην ανατολή με εξαίρεση αυτών στα οποία πρωταγωνιστούν οι ....Αμερικάνοι.
      Η Κίνα λοιπόν βίωσε μια φρικώδη κατοχή από τους Ιάπωνες με 3 εκατομμύρια θύματα. Με στρατόπεδα συγκέντρωσης και βασανιστήρια. Όπως και οι Κορεάτες επίσης.
      Και φυσικά είχαν στην Κίνα δοσίλογη κατοχική κυβέρνηση αλλά και μεγάλη αντίσταση την οποία οργάνωσε το Κ.Κ.Κίνας με επικεφαλής τον μεγάλο δάσκαλο Μάο.
      Αυτές οι πτυχές της ιστορίας αναδεικνύουν οι ταινίες που παρουσίασα τελευταία. Το "Grandmasters" και αυτό.
      Ο Κινεζικός κινηματογράφος είναι υπέροχος Μαρία μου και απίστευτα ερωτικός. Ειδικά σε αυτό το κομμάτι δεν ..."μασάει" που λέμε.
      Χάρηκα την παρέμβασή σου Μαρία μου. Καλό βράδυ να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η παρουσιασή σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Η Άπω Ανατολή, πράγματι, δεν κάνει εκπτώσεις στον ερωτισμό της, και ξερει καλά πώς να τον αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο, αναγάγοντάς τον σε Τέχνη. Για την κατοχή τους δεν ήξερα τίποτα, οπότε θα είναι διπλά ενδιαφέρον - θα 'θελα να δω αυτό το πάντρεμα, που, εκ πρώτης όψεως, φαντάζει πρόκληση ως προς την ισορροπία.

    Γι' άλλη μια φορά, έκανες καταπληκτική δουλειά στη παρουσίαση, Γιάννη! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,
      ναι. Δεν είναι η ίδια η προσέγγιση του ερωτισμού στην Άπω Ανατολή με τον Δυτικό Κόσμο. Αυτό είναι γνωστό εδώ και αιώνες.
      Τα ερωτικά πλάνα εδώ, τα βλέπουμε, είναι ελεύθερα, λυτρωτικά, αναδεικνύουν τον πλήρη αισθησιασμό των χαρακτήρων χωρίς να φείδονται εικόνας σε πολύ προχωρημένα καρέ.
      Ναι εδώ, αν δεις την ταινία, η πρωταγωνίστρια, με την υπέροχη ερμηνεία της, σηκώνει ένα τεράστιο βάρος.
      Βάζει την ίδια τη νιότη της, ακόμα και την παρθενιά της, τον ερωτισμό της, στην υπηρεσία της αντίστασης.
      Όμως, σαν οι ηδονές αρχίζουν να παίρνουν φωτιά, όλα μπλέκονται άσχημα και ανεξέλεγκτα. Και δυστυχώς ποιος θα πληρώσει στο τέλος ;
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη, να είσαι καλά για τα λόγια και τη συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  6. Πάντα ενδιαφέρουσες και αληθινά "ψαγμένες" οι... cinefil αναρτήσεις σου φίλε Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Ευρυτάνα για την παρατήρηση και την παρουσία. Να είσαι καλά και όμορφο καλοκαίρι να έχεις.

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΥΣΤΗΡΌ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΙΚΌ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΕΝΝΟΩ ΧΩΡΊΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΚΗΝΈΣ.
    ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΓΙΑΤΊ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 15!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Ελένη μου,
      είσαι καλά κοπέλα μου ; καιρό έχουμε να σε δούμε εδώ στις γειτονιές. Ελπίζω να περνάς όμορφα και να το πατήσεις το ...κουμπάκι ναι.
      Καλό καλοκαίρι κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  8. Βρε Γιάννη να σε ρωτήσω, γιατί ο πόθος έχει σκοτάδια ?
    ...και κάνει πολύ ζέστη εδώ ...
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμ δεν ξέρω Μάνια μου. Δεν ξέρω γιατί πολλές φορές συνδέουμε τον πόθο με την γκρίζα και σκοτεινή απόχρωση. Ίσως γιατί δίνει κάτι στην όλη ατμόσφαιρα ; ίσως γιατί προσθέτει σε αυτό που λέμε νουάρ ; δεν μπορώ να στο εξηγήσω αλλιώς ; βιωματικό είναι.
      Ζέστη ε ; χαχαχαχαχαχα φωτιά και λαύρα....!
      Καλή συνέχεια εκεί. Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Πραγματικα μου κινησες το ενδιαφερον! Ιδεα δεν ειχα ουτε για την Ιαπωνικη κατοχη ουτε για το ποσο δυατη μπορει να ειναι μια κινεζικη ταινια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, η ιστορία της Κίνας στον Β' Π.Π. είναι μεγάλη και πολύ σημαντική για τα παγκόσμια δρώμενα.
      Ο Κινεζικός κινηματογράφος, κατά παράδοση, είναι πολύ ιδιαίτερος, ερωτικός, δραματικός. Γεμάτος χρώμα, αισθήσεις και έντονη ποιητική διάθεση.
      Ευχαριστώ για την παρουσία καλή μου φίλη. Καλό σου μήνα.

      Διαγραφή
  10. Όσο υπέροχη κι αν είναι η παρουσίασή σου, δεν μπορώ να δω τέτοια θεάματα, Γιάννη. Καταλαβαίνεις... δεν μου επιτρέπεται λίγω ηλικίας.
    Αυτά και γέλια δεν θα ανεχτώ!
    😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα όχι ρε δεν μπορώ.... δεν μπορώ λέμε....
      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα θα σκάσω...! βαλτή είσαι ναι....! όχι ρε θα γελάσω.....!
      Τα φιλιά μου και να περνάς καλά λέμεεεε.

      Διαγραφή
  11. Έτσι σε ...φόρμα πάντα νάσαι.Ενίοτε τολμηρά κι ακραία... Τι να σε κάνουμε;;;; ΕΝΑΣ είσαι κι άλλος κανένας.

    Καλά να περνάς και να ευχαριστιέσαι με ότι καταπιάνεσαι.
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή,
      αχαχαχαχαχαχα, εντάξει, μήτε ένας είμαι μήτε άλλος κανένας...! απαπαπαπα με καλομαθαίνεις.....!
      σε ευχαριστώ κορίτσι μου για τα λόγια σου. Βαστάμε ή τουλάχιστον προσπαθούμε να βαστάμε τη φλόγα μας ψηλά στο διάβα του χρόνου.
      Πολλές καλησπέρες να έχεις.

      Διαγραφή