"Μικροί και Μεγάλοι εν Δράσει" σε Καλοκαιρινή αύρα


Το καλοκαίρι τρέχει φίλες και φίλοι....
Τα χρώματα της φύσης ντύνονται ανάλογα την ίδια στιγμή που οι άνθρωποι ...γδύνονται για να αφομοιώσουν τη ζέστη και έτσι παράλληλα ανεβαίνει και ο έκδηλος ερωτισμός σε όλες μας τις στιγμές.

Το χαμόγελο είναι ζωή και ανάσα. Και για να είναι το καλοκαίρι μας όμορφο και γοητευτικό, έχουμε απόλυτα την ανάγκη του.
Πάμε λοιπόν σήμερα Κινηματογραφικά να υποδεχτούμε το καλοκαίρι και τις διακοπές με τι άλλο ;

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Και μάλιστα στο είδος που μεγαλούργησε,
την ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ



Θα πάμε λοιπόν πίσω στα 1963 και θα δούμε την παραγωγή των:



"ΜΙΚΡΟΙ και ΜΕΓΑΛΟΙ εν ΔΡΑΣΕΙ"


Διαβάθμιση Καταλληλότητας Θέματος:


Κατάλληλο για ΟΛΟΥΣ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σενάριο-Σκηνοθεσία:   ΟΡΕΣΤΗΣ ΛΑΣΚΟΣ

Μουσική:  ΚΩΣΤΑΣ ΚΛΑΒΒΑΣ

Κινηματογράφιση:  GIOVANNI VARIANNO

Μοντάζ:  ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΙΑΣΚΑΣ

Διακόσμηση:  ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ


ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ στο ρόλο του ΑΝΤΩΝΗ ΖΟΡΜΠΑ


ΜΑΙΡΗ ΑΡΩΝΗ στο ρόλο της ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ


ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ στο ρόλο του ΦΑΙΔΩΝΑ ΚΑΡΑΝΤΟΥΛΜΠΑΝΗ


ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΖΑΣ στο ρόλο του νεαρού γιου ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ


ΒΙΒΕΤΤΑ ΤΣΙΟΥΝΗ στο ρόλο της νεαρής κόρης ΕΛΙΝΑΣ ΖΟΡΜΠΑ


ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΕΙΛΗΝΟΣ στο ρόλο του ΠΑΥΛΟΥ ΝΑΪΔΑΚΗ


ΕΛΕΝΗ ΑΝΟΥΣΑΚΗ στο ρόλο της ΑΛΙΚΗΣ


ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΑΒΑΣ στο ρόλο του ΦΙΦΗ

ΜΑΡΙΚΑ ΝΕΖΕΡ στο ρόλο της κ. ΣΕΚΕΡΗ

ΜΠΕΤΥ ΜΟΣΧΟΝΑ στο ρόλο της ΙΟΥΛΙΑΣ

Μπουζούκι ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ


και στο τραγούδι ο μοναδικός ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ



Η ΤΑΙΝΙΑ-ΤΟ ΘΕΜΑ-Η ΠΛΟΚΗ

Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΛΑΣΚΟΣ γράφει μια πανέμορφη αισθηματική κωμωδία καταστάσεων ντυμένη και λουσμένη στα χρώματα του καλοκαιριού τυλιγμένη σε ένα υπέροχο χρώμα της Κινηματογράφισης του Ιταλού Giovanni Varriano αλλά και στη Μουσική του Κώστα Κλάββα.

Οι παρεξηγήσεις διαδέχονται η μία την άλλη, οι περίπλοκες συναισθηματικές καταστάσεις επίσης. Μια ερωτική ...διαπλοκή γεμάτη γέλιο και ανατροπές.

Ο Σκηνοθετικός ρυθμός του μεγάλου ΟΡΕΣΤΗ ΛΑΣΚΟΥ είναι υπέροχος.
Πολύ μουσική, όμορφη μαζί με χορό, μοντέρνο που έτσι αγκαλιάζει τα διαφορετικά στην ηλικία ζευγάρια που ...διαπλέκονται με αρμονικό τρόπο.
Επιλεγμένα σκηνοθετικά κάδρα γεμάτα φως, φυσική ομορφιά, καλοκαίρι και θάλασσα.
Εσωτερικός διάκοσμος του μεγάλου ΒΑΣΙΛΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, που στην κυριολεξία εκθαμβώνει με το χρώμα και το κάλος του.

Ακόμα να σημειώσω την υπέροχη ενδυματολογία της ταινίας που είτε στο σοβαρό της ντύσιμο είτε στο απλό εποχιακό δίνει ρέστα πραγματικά και μπράβο στον δημιουργό που δεν γνωρίζουμε.

Το ....μεγάλο ζευγάρι, η Μαριάννα με τον Αντώνη. Γοητευτικοί απόλυτα, γεμάτοι με ενθουσιασμό για τη ζωή και τον έρωτά τους.

Το μικρό ζευγάρι, ο Γιώργος με την Ελίνα καθώς και οι .....αναπληρωματικοί που αναφέρει ο μέγας Αυλωνίτης, ο Παύλος με την Αλίκη.

Και το πρώτο μπουρίνι έρχεται σαν το πρώτο ζευγάρι διαπιστώνει με ...τρόμο ότι είναι και ....γονείς του δεύτερου ζευγαριού, άρα και επίδοξοι ....συμπέθεροι.

Καταλύτης στην ερωτική αυτή διαπλοκή ο κοινός του φίλος, που με υπέροχο σεναριακό τρόπο, ο Ορέστης Λάσκος, τον ρίχνει στη ...μάχη να μπαλώσει, να σώσει, να προλάβει καταστάσεις.
Ο Φαίδωνας....!

Όμως η κομεντί μας δεν θα οδηγηθεί σε ...αδιέξοδο και ερωτικές ανεκπλήρωτες επιθυμίες καθώς η ζωή και το καλό ερωτικό φεγγάρι θα παρέμβει, ως από μηχανής Θεός, και θα αλλάξει τα .....ερωτικά ζευγάρια καταργώντας την συγγενική ...διαπλοκή.

Έτσι θα μπουν στο κάδρο ο Παύλος με την Αλίκη και στο τέλος Μικροί και Μεγάλοι θα καταλήξουν ερωτικά αγκαλιασμένοι στην λύτρωση.


Κάπου στα χορευτικά της ταινίας θα πρωτοδείτε την Μαρία Ιωαννίδου, παιδούλα τότε στα πρώτα της χορευτικά βήματα (εδώ δεξιά στην εικόνα), όπως και τον ΤΑΚΗ ΣΑΓΙΩΡ , τον εξαίρετο χορευτή που μεγαλούργησε στη συνέχεια.





ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Ο Εξαίρετος σκηνοθέτης ΟΡΕΣΤΗΣ ΛΑΣΚΟΣ, με την κάμερά του και τα πανέμορφα πλάνα του συντελεί στο να αναδειχθεί με καταλυτική προσωπικότητα τριών ερμηνευτών:

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ-ΜΑΙΡΗ ΑΡΩΝΗ






Ένα υπέροχο ερμηνευτικό ζευγάρι μας, που στόλισε τον κλασικό μας κινηματογράφο με αριστουργηματικό τρόπο που πραγματικά άφησε εποχή.
Δύο Ηθοποιοί-προσωπικότητες μοναδικές, που τόσο με την εξωτερική του ομορφιά όσο και με την ερμηνευτική τους δεινότητα παρέδωσαν μαθήματα υποκριτικής στην ταινία.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ

Ο Καταλύτης στην ιστορία και στην ταινία μας.
Ρόλος δεύτερος μα στην ουσία ρυθμιστικός.



Λόγια και συστάσεις για την τεράστια αυτή προσωπικότητα δεν χρειάζονται.
Είναι μάλιστα η μοναδική τους συνεργασία επί σκηνής και συνοδεύτηκε από τεράστια επιτυχία σαν να δούλευαν μαζί χρόνια.

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ της ΝΙΟΤΗΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΖΑΣ-ΒΙΒΕΤΑ ΤΣΙΟΥΝΗ-ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΕΙΛΗΝΟΣ-ΕΛΕΝΗ ΑΝΟΥΣΑΚΗ

Ένας προς έναν, τα νεαρά αυτά παιδιά, με την γοητεία τους, τον ερωτισμό τους, το χαμόγελό τους, την ερμηνευτική τους συγκρότηση συμπλήρωσαν το παζλ της πανέμορφης αυτής κομεντί.








Τα νεαρά παιδιά ήταν, πως λέμε, το αλατοπίπερο της ταινίας με τη λάμψη της ομορφιάς τους αλλά και την απόδοση των ρόλων τους.
Τσαχπινιές, παιχνίδισμα νιότης, συναισθήματα και στο τέλος ωριμότητα και κατανόηση.


Να θυμηθούμε εδώ μια λεπτομέρεια στην εικόνα. Είμαστε στο πάλαι ποτέ υπέροχο εξοχικό ξενοδοχείο
AUBERGE στην Βαρυμπόμπη
Στο μπαρ τι βλέπουμε ; ένα Ουίσκι που έκανε τότε θραύση στις ατμοσφαιρικές εικόνες και στις ταινίες νουάρ. VAT 69 (Από τα αγαπημένα μου ουίσκι).

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ

Το κοινό λάτρεψε την ταινία και την αγκάλιασε με την πρώτη προβολή.
Το 1963 έκοψε 327.419 εισιτήρια και ήταν 7η στις 92 ταινίες της χρονιάς.
Πολύ μεγάλη επιτυχία.
Αλλά η ταινία αγαπιέται και βλέπεται με την ίδια φρεσκάδα ακόμα και σήμερα, μην έχοντας χάσει καρέ από την ομορφιά και το γέλιο της.



Παράβας-Αρώνη-Μοσχονά
Η Ατέρμονη γοητεία της ΜΑΙΡΗΣ ΑΡΩΝΗ
Οι μοναδικές γκριμάτσες του Βασίλη Αυλωνίτη-Θεός....!
Στα πράσα οι ...λεγάμενοι.....
Σειληνός-Τσιούνη, ένα ζευγάρι που έπαιξε πολύ και στο νουάρ κόμεντι "Αυτό το κάτι άλλο"
Η Απίστευτη "μαύρη" ατάκα του Αυλωνίτη στην Μαρίκα Νέζερ "Πρόβα για τον άλλο κόσμο ;"

Αυτοί φίλες και φίλοι, ήταν οι
"ΜΙΚΡΟΙ και ΜΕΓΑΛΟΙ εν ΔΡΑΣΕΙ"

Μια ταινία που μας γεμίζει άπλετο γέλιο, ομορφιά και χάρη ακόμα και σήμερα.
Σας την αφιερώνω με την καρδιά μου για τις καλοκαιρινές σας ημέρες.




Επιλογή Φωτογραφικών Καρέ της ...αφεντιάς μου



ΣΗΜΕΙΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ



Βαρέστε τις ...Καμπάνες.....!  Κάψτε Πυροτεχνήματα....!
Μετά από 7 συναπτά έτη δεεί ο Θεός (είθε...) και οι Κουμπάροι (νάναι καλά) για να πάμε
ΔΙΑΚΟΠΕΣ.....!!!!!!

Ναι, δεν ακούσατε λάθος....! κάτι σαν ...Breaking news για μας....
Αρπάζω λοιπόν την Γυναίκα μου Αγκαλιά (με ...."κακές διαθέσεις" μπουχααχααα) και φεύγουμε φιλοξενούμενοι για το πανέμορφο ΤΖΑΝΤΕ
9 έως 16 Ιούνη, (μια βδομάδα κλαψ...) μην ψάχνετε για ....αναρτήσεις και σχόλια...

Θα λείψω Μανάρια.....!!!!

Καλά να περνάτε 
με την Αγάπη μου....




Σχόλια

  1. παλιός καλός ελληνικός κινηματογράφος
    αγαπημένοι και αξέχαστοι ηθοποιοί
    αξέχαστα έργα
    καλές διακοπές , να περάσετε καλά
    καλό ταξίδι και καλή επιστροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου πράγματι.
      Πως είναι δυνατόν να ξεχάσουμε τέτοιες κινηματογραφικές στιγμές και ατάκες ; κομμάτι της ζωής μας γεμάτο χαμόγελο.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τις ζεστές σου ευχές.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Απολαυστική ανάλυση για ακόμα μια φορά, Γιάννη. Και από τις δικές μου αγαπημένες ταινίες.
    Θα ευχηθώ να περάσετε όμορφα, να μας ξεχάσετε και να επιστρέψετε ανανεωμένοι!
    Πολλά φιλιά! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστούμε για τις γλυκές σου ευχές. Είθε κορίτσι μου....! το χρειαζόμαστε.
      Σας άφησα κωμωδία αστέρι για παρεούλα.
      Να περνάς καλά και να παίρνετε σειρά. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Τι ταινία !!! Στο Θερινό ΕΡΕΧΘΕΙΟΝ της γειτονιάς μου, που δεν υπάρχει πιά, στη θέση του τι 5άστερο DIVANI .....και με ειστήριο 2 δραχμές, αν θυμάμαι καλά, τη χαρήκαμε οικογενειακώς, πολλές φορές . Είχαμε τότε την ευχέρεια να πηγαίνουμε σινεμά 3 και 4 φορές τη εβδομάδα γιατί ο πατέρας μου ήτανε παθιασμένος σινεφίλ...Καλές διακοπές Γιάννη μου, να φορτίσετε μπαταρίες (γίνεται και σε 1 εβδομάδα ευτυχώς) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου όμορφες κινηματογραφικές μέρες σε θερινά σινεμά στην δεκαετία του 1970. Με τις γειτονιές να πλημμυρίζουν από λαοθάλασσα πραγματική και δεν είναι υπερβολή.
      Κάθε Παρασκευή εισιτήριο 4 δρχ παρακαλώ.....! τι μέρες.
      Ευχαριστούμε για τις ευχές σου κορίτσι μου να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  4. Ιδανικό ξεκίνημα για την μέρα μου η ανάρτησή σου!
    Αγαπάμε ελληνικό κινηματογράφο και ακόμη περισσότερο όταν σχετίζεται τόσο αρμονικά με την αύρα του καλοκαιριού.

    Να περάσετε όμορφα αγαπημένε μου
    Καλές διακοπές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου,
      ταινία με καλοκαιρινό άρωμα. Μοσχοβολάει καλοκαίρι και χαμόγελο.
      Ευχαριστώ για τα συναισθήματά σου κορίτσι μου. Να είσαι καλά. Κρατώ τις ευχές σου κοντά μας.
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  5. Α μου αρέσει πολύ αυτή η ταινία.
    Καλοκαιρινή, φρέσκια, αποπνέει μια αύρα ξενοιασιάς, νιάτων, έρωτος και αισιοδοξίας.
    Καλά να περάσεις και εσύ στις διακοπές σου. Η Ζάκυνθος είναι ένας προορισμός που δεν έχω πάει και θα ήθελα πολύ να επισκεφτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ για τις ζεστές σου ευχές.
      Θα σου μεταφέρω εντυπώσεις. Χαίρομαι που σου αρέσει η ταινία. Την διάλεξα ειδικά για καλοκαίρι είναι πραγματικά υπέροχη.
      Τις ευχές μου, κοίτα να περνάτε καλά.

      Διαγραφή
  6. Αχ τι ωραίες οι παλιές Ελληνικές ταινίες!!
    Τις βλέπεις τόσα χρόνια μετά και δεν έχουν χάσει τίποτα από τη φρεσκάδα τους!!
    Οσο για σένα που φεύγεις και μας αφήνεις μόνους κι απροστάτευτους...τι να πω;
    Να περάστε υπέροχα!!

    Φιλάκια και καλές διακοπές:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα μου,
      σας άφησα συντροφιά πολλούς ....μικρούς και μεγάλους σε ...δράση....!
      Κοιτάξτε να απολαμβάνετε κάθε σας στιγμή κορίτσι μου.
      Τα φιλιά και τα ευχαριστώ μου.

      Διαγραφή
  7. Καλά να περάσεις Γιάννη μας και εμείς θα βολευτούμε εδώ την ταινία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κορίτσι μου,
      σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και το κατευόδιό σου.
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  8. Την λατρεύω την ταινία αυτή και όντως όσες φορές και να τη δω είναι σαν την πρώτη φορά.
    Καλά να περάσετε. Βασικό!!
    Ευχές πολλές για ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές στην όμορφη Ζάκυνθο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ευχαριστούμε για τις ευχές σου κορίτσι μου, να είσαι καλά.
      Η Ταινία είναι φάρμακο στην κυριολεξία κατά της κατάθλιψης. Μοναδικό καστ σε υπέροχες ερμηνείες.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  9. Ωραία ταινία, μα πιο ωραία είναι τα νέα σου!
    Γιάννη μου να περάσετε υπέροχα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Αφήνω παρεούλα την ταινία και θα τα πούμε καλή μου.
      Φιλιά και καλά να περνάς.

      Διαγραφή
    2. Αυτά είναι ....να περάσετε μαγευτικά :)

      Διαγραφή
    3. Μάνια μου να είσαι καλά κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  10. Πόσο χαίρομαι που θα πας στην όμορφη πατρίδα μου!!
    Να περάσετε τέλεια!!

    Αυτή η ταινία είναι από τις αγαπημένες μου,
    Αρώνη μεγάλη αδυναμία κι αυτό το τραγούδι στο τέλος
    το χόρευα μικρή! :)

    Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου.
      Ξέρω τι ιστορία κουβαλάει η Ζάκυνθος. Έχω πολλά να κουβεντιάσω για αυτήν. Θεωρώ ότι διάγει ένα παρών που δεν της αξίζει και δεν την τιμά. Κάποιοι παίζουν άσχημα μαζί της.
      Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τις ευχές. Υπέροχες όλες οι στιγμές της ταινίας.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  11. Καλά να περάσετε Γιάννη! Καλά μπανάκια!!

    Όσο για την ταινία, ο Αυλωνίτης ως συνήθως, έδινε ρεσιτάλ, ακόμα και ως δεύτερος ρόλος, και φυσικά, ο Βογιατζής αποδεικνύει για άλλη μια φορά, ότι διαθέτει θεϊκή φωνή!!! Υ.Γ Όντως, φορούσαν απίστευτα "συνολάκια"! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου καλημέρα.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου για τις ευχές σου.
      Αυλωνίτης Θεός.! Ο Βογιατζής τα σπάει στο τραγούδι, υπέροχο πραγματικά. Ενδυματολογικά η ταινία εξαίρετη όπως και στην διακόσμηση.
      Φιλιά πολλά κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  12. Να την πας και μια βόλτα με την "εξωλέμβριο" που λέει κι ο Αυλωνίτης (Φαίδωνας στην ταινία)...
    Χαίρομαι τόσο με τη χαρά σου Γιάννη μου. Να περάσετε αξέχαστες διακοπές, το αξίζετε. Η Ζάκυνθος είναι αγαπημένος προορισμός και οι Ζακυνθινοί επίσης.
    Η ταινία που διάλεξες, είναι απ' τις αγαπημένες μου, με τους πιο προσφιλείς ηθοποιούς μας.
    Φιλιά πολλά και κάνε καμιά βουτιά και για μας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά για το φως των ευχών σου κοπέλα μου.
      Οι Ζακυνθινοί ναι πάρα πολύ ενδιαφέροντες. Εντυπωσιάστηκα από την ιδεολογική και πολιτική τους διάθεση. Για τον τόπο έχω να πω πολλά.
      Η Ταινία λατρεμένη γεμάτη φως και χρώμα.
      Σε φιλώ και εύχομαι τα καλύτερα.

      Διαγραφή
  13. Δροσερή κινηματογραφική ανάρτηση.
    Να περάσετε όμορφα και όσο πιο ανέμελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευρυτάνα μου να είσαι καλά.
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

      Διαγραφή
  14. Το λατρεύω αυτή την ταινία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό δροσερό βράδυ ! :) Πολύ ωραία παρουσίαση Γιάννη !Τιμάς τον ελληνικό κινηματογράφο και προσφέρεις στους αναγνώστες όμορφα συναισθήματα . Καλό όμορφο σ-κ ! καλό καλοκαίρι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου ευχαριστώ πολύ.
      Τι να πω για τα ζεστά σου λόγια.
      Ναι η λατρεία μας για τον κλασικό Ελληνικό κινηματογράφο φαίνεται.
      Σε χαιρετώ.

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένη και αυτή η ελληνική ταινία!
    Έχει πολύ ωραιες χαριτωμένες μουσικές... Μια Αρώνη που όπως πάντα κλέβει την παράσταση... έναν λατρεμένο Λαμπρούκο που φτάνει και δεν περισσεύει... και έχει και νιάτα. Πάντως, πάντα στο τέλος της ταινίας όταν την βλέπω λέω "Ρε πως τους την φέραν τα παιδιά τους;!" Αχαχα!
    Απολαυστικό αφιέρωμα Γιάννη μου! Το ευχαριστήθηκα!
    Να είσαι καλά και ας έχεις επιστρέψει πια από τις διακοπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα σου κοπέλα μου,
      χαίρομαι πάρα πολύ για τη φρεσκάδα σου και τα χαμόγελά σου. Τι τραβάμε εμείς οι ...γονείς απ τα παιδιά μας έτσι ; χαχαχαχαχα
      Όχι για να ξέρεις....!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου και πάνω απ όλα για την παρουσία σου κορίτσι μου. Όμορφα να περνάς.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά: Δεκαετία 1960-Μέρος 1ο

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

"ΑΝΤΙΓΟΝΗ" του Γιώργου Τζαβέλλα. Το Αρχαίο δράμα στον ελληνικό κινηματογράφο