Λάμπρος Κωνσταντάρας: Ο Μάρτης της ζωής του


ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ

13 Μάρτη 1913-28 Ιούνη 1985

(104 Χρόνια από τη γέννησή του)

41 Χρόνια στην Σκηνή

78 Κινηματογραφικές ταινίες στην Φιλμογραφία του

Ένα Βραβείο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 

Τι άλλο να προσθέσει κανείς για τον μεγάλο μας Ηθοποιό.
Τον άνθρωπο που απλόχερα, μας χάρισε το τεράστιο ταλέντο και προσωπικότητά του.


Ο Αγαπημένος "Λαμπρούκος" της Ελληνικής υποκριτικής σκηνής είναι ένα από τα λαμπερά του διαμάντια.
Ηθοποιός με πολύ μεγάλο ερμηνευτικό εύρος, το οποίο εναπόθεσε τελικά στην κλασική comedy. Παρ' όλα αυτά τον απολαύσαμε σε μια σειρά δραματικούς ερμηνευτικούς ρόλους, στους οποίους διέπρεψε πραγματικά.


Προσωπικότητα ερμηνευτική επιβλητική. Είτε σαν εραστής, είτε σαν Πατέρας (εδώ έδωσε στην κυριολεξία μαθήματα), είτε σαν γοητευτικός μποέμ ώριμος άντρας (εδώ αποτέλεσε πρότυπο), είτε σαν σύζυγος.

Με καταγωγή από πλούσια οικογένεια, Γαλλοαναθρεμμένος. Στη Γαλλία πήγε το 1930 για σπουδές χρυσοχοίας. Εκεί ανίχνευσε το πηγαίο του ταλέντο και άρχισε την ενασχόλησή του με την τέχνη. Στην αρχή σαν κομπάρσος, μάλιστα έπαιξε δίπλα στον τεράστιο Λουί Ζουβιέ.


Ο Ζουβιέ είδε το ταλέντο του και τον πήρε στη σχολή του. Το 1938 με σοβαρές σπουδές τόσο στην Υποκριτική όσο και στο κλασικό τραγούδι (Θυμόμαστε όλοι την εκπληκτική του και αρμονική φωνή), επέστρεψε στην Ελλάδα και έκτοτε ξεκίνησε η τεράστια καριέρα του τόσο στο θέατρο αρχικά όσο και στον Κινηματογράφο αργότερα.

Η Πρώτη του μεγάλη θεατρική εμφάνιση ήταν το 1941 στον Θίασο Μυράτ-Παππά, όπου πρωταγωνίστησε στον "ΠΑΙΚΤΗΣ" του Ντοστογιέφσκι.
Στην συνέχεια οι πόρτες μεγάλων θιάσων άνοιξαν για αυτόν (Κοτοπούλη, Ανδρέαδης, Κατράκης) και στην συνέχεια είχε και τον δικό του θίασο.


Ήταν από τους μεγάλους Ηθοποιούς της FINOS FILMS με την οποία έκανε 19 πρωταγωνιστικές εμφανίσεις.

Η πρώτη του Κινηματογραφική παρουσία εγκαινιάζεται το 1940 στο δράμα του ίδιου του Φιλοποιμένα Φίνου :

"ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ"

Οι πρώτοι του κινηματογραφικοί ρόλοι ήταν κύρια δραματικοί. 


Εδώ τον βλέπουμε με την ΑΝΝΑ ΚΑΛΟΥΤΑ, έναν από τους μεγάλους έρωτες της ζωής του.

Με την Γκέλυ Μαυροπούλου στο υπέροχο δράμα του ΟΡΕΣΤΗ ΛΑΣΚΟΥ  "Η ΑΓΝΩΣΤΟΣ" 1956

Στην ίδια ταινία με τον θρυλικό ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΠΑ

Σιγά-σιγά, από το 1955, αρχίζει και μπαίνει στον κόσμο της αισθηματικής κωμωδίας. Στην αρχή με τον μεγάλο ΒΑΣΙΛΗ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗ

"ΟΥΤΕ ΓΑΤΑ ΟΥΤΕ ΖΗΜΙΑ"  του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (1955)

"Ο ΖΗΛΙΑΡΟΓΑΤΟΣ"  του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ (1956)

Έτσι σιγά-σιγά άρχισε να καθιερώνεται στο συγκεκριμένο είδος και να γράφει την δική του μεγάλη ιστορία.
Στον Κινηματογράφο καθιερώθηκε σαν ώριμος ΓΟΗΣ, άντρας μποέμ, γλεντζές.
Πολλές φορές ενσάρκωσε το ρόλο του γοητευτικού εργένη, του πλούσιου νεανίζοντα μεσήλικα και αθεράπευτου Γυναικά.


Το να σταθεί και να παρουσιάσει κάποιος την Φιλμογραφία του Λάμπρου Κωνσταντάρα θα χρειαστεί μια σειρά παρουσιάσεις και αναρτήσεις.
Θα σταχυολογήσω, εντελώς αυθαίρετα και με μεγάλη δόση "περικοπών" σε ταινίες που ξεχώρισε και σημάδεψε την κλασική του καριέρα

1964  "Η ΒΙΛΛΑ ΤΩΝ ΟΡΓΙΩΝ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ως αλησμόνητος Χάρης Ζάβαλος


1965  "ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ως θρυλικός ...ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ



1965  "Η ΧΑΡΤΟΠΑΙΧΤΡΑ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ως δεινοπαθείς σύζυγος Ανδρέας


1966 "ΤΖΕΝΗ ΤΖΕΝΗ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ως εφοπλιστή Κασσανδρή


1966  "Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ Η ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΑ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ως σκληρός εργοδότης Αντώνης Δέλβης


1966  "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ" του ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ ως τρελαμένος σύζυγος Μάνος


1967  "ΚΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ως αθεράπευτος γυναικάς Ντίνος Διαμαντίδης


1967  "Ο ΣΠΑΓΓΟΡΑΜΕΝΟΣ" του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ως κύριος Σκουντρής (ρεπλίκα της πρώτης ταινίας με τον Βασίλη Λογοθετίδη)



1968  "Ο ΣΤΡΙΓΓΛΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΡΝΑΚΙ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ως ατυχήσασας Λεωνίδας Πετρόχειλος


1968  "ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΤΟΥΝΗΣ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ως Καπετάν Ανδρέας



1972  "ΤΙ 30 ΤΙ 40 ΤΙ 50" του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ως μποεμ Ζάχος Φωκιανός


1972  "Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΑΠ ΤΗ ΖΕΣΤΗ" του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ως ξενητεμένος Μπόμπολας, σε μια ταινία στην οποία πραγματικά έδωσε μαθήματα ερμηνείας ενός πατέρα που επιστρέφει παντελώς ξεκομμένος από το γίγνεσθαι της οικογένειάς του.


Ένας κατάλογος, που δύσκολα σταματάει και σχεδόν μοιάζει να μην έχει τέλος.

Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ κατάφερνε ακόμα και σε δεύτερους ρόλους να τους μετατρέπει σε πρωταγωνιστικούς και να ξεχωρίζει χωρίς να παραβιάζει την οντότητα του πρωταγωνιστή.
Έγινε ο αγαπημένος "Μπαμπάς" του Ελληνικού Σινεμά.
Κανείς δεν πρόκειται να ξεχάσει τις χαρακτηριστικές του εκφράσεις στη σκηνή, μερικές από τις οποίες δέθηκαν με τις αναμνήσεις και την νοσταλγία μας.

Το 2008, το όνομά του δόθηκε, τιμής ένεκεν σε ένα κεντρικό θέατρο στο Αιγάλεω.
Στην προσωπική του ζωή έκανε δύο γάμος και είχε έναν γιο, τον Δημήτρη Κωνσταντάρα.


Ένας από τους στηλοβάτες του Ελληνικού Κινηματογράφου.
Ένας άνθρωπος που λατρέψαμε σαν δικό μας άνθρωπο, πατέρα, αδελφό, φίλο, συνεργάτη.

Το χαμόγελό του και το λεβέντικο κιμπάρικο παρουσιαστικό του θα μένει για πάντα στις καρδιές μας










Σχόλια

  1. Αχ αυτές οι ασπρόμαυρες Ελληνικές ταινίες!!! και φυσικά ο Κωνσταντάρας!!!! όπως πάντα υπέροχη ανάρτηση φίλε μου!!!!! καλό σου ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου λατρεμένος....! αστείρευτος...!
      τον λατρεύω. Ευχαριστώ που είσαι εδώ. Φιλιά πολλά και όμορφο ΣαββατοΚύριακο.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη καλημέρα και καλή συνέχεια, απ΄εδώ πια, ως blogger...
    Όσο για τον Κωνσταντάρα, καλός ηθοποιός, όχι απ΄τους αγαπημένους μου, δεν ξέρω προσωπική άποψη εκφράζω, θεωρώ ότι εγκλωβίστηκε στις κωμωδίες του Φίνου. Ίσως οι δραματικοί ρόλοι, να του ταίριαζαν περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Βασίλη μου, με το καλό φίλε και εδώ και όμορφες εμπνεύσεις.
      Κοίτα ναι ο Λάμπρος είχε αστείρευτο ταλέντο και στο δράμα. Δεν πιστεύω να τον άλλαξε ο Φίνος. Ίσα-ίσα, η αισθηματική κομεντί που υπηρέτησε ήταν άριστη. Εκεί που θα συμφωνήσω μαζί σου ήταν η περίοδος μετά Φίνο, κάπου στο 1970 και μετά με τον Κώστα Καραγιάννη που κάποιες παραγωγές ήταν πρόχειρες και φτηνές. Όμως ακόμα και αυτές αγαπήθηκαν.
      Καλή συνέχεια καλέ μου φίλε.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Γιάννη μου. Υπέροχο αφιέρωμα σ'εναν μεγάλο ηθοποιό
    Μου άρεσε ο Κωνσταντάρας. Ορισμένες ταινίες του βέβαια ήταν ''ελαφρότερες'' του βάρους του, αλλά άφησε γερή παρακαταθήκη για τους απογόνους. Ορισμένες ταινίες ευτυχώς λίγες, με κάνουν και αναρωτιέμαι γιατί δέχτηκε τους ρόλους που του πρόσφεραν -γελοίους τους χαρακτηρίζω- λες και είχε ανάγκη από χρήματα.
    Καλά να περάσεις το Σ/Κο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα μου.
      Πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου. Το ερώτημα της αποδοχής των ρόλων κατώτερης στάθμης ενός ηθοποιού είναι ένα μεγάλο ερώτημα πραγματικά Άννα μου. Και το έκαναν όλοι οι μεγάλοι μας κλασικοί ηθοποιοί. Δεν μπορώ να ξέρω όλη την αλήθεια. Ίσως υπάρχουν αθέατες πλευρές που είναι προσωπικές τους.
      Και εσύ κορίτσι μου όμορφο ΣαββατοΚύριακό να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα Γιάννη μου, τον Κωνσταντάρα,τον θεωρώ, ως κωμικό ηθοποιό, εξαιρετικό -εκτός από κάποιες συμμετοχές του σε ταινίες που δεν μου άρεσε καθόλου. Το κύρος που απέπνεε η φυσική του παρουσία και η υπέροχη φωνή του, θα μπορούσαν να γίνουν διαβατήριο για ρόλους πιο απαιτητικούς,νομίζω. Εγώ πάντως μέσα μου τον έχω σαν τον πιο γλυκό, ψευτοαυστηρό και ανασφαλή μπαμπά του κόσμου χαχα.
    Σ' ευχαριστούμε για το αφιέρωμα.
    Εξαιρετικό όπως όλες οι δουλειές σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, βλέπω όλοι μας συμφωνούμε σε αυτήν την προσέγγιση. Αν διαβάσεις την αυτοβιογραφία του, θα δεις ότι ο Λάμπρος ήταν ένας άνθρωπος που, εκτός δουλειάς, ήταν αγέλαστος στο τέλος. Κάτι τον βασάνιζε. Ήταν πολύ μελαγχολικός.
      Και εγώ για τους ρόλους που αναφέρεις τον λατρεύω σαν πατέρα μου. Λες και εγώ είμαι ακόμα ...παιδί.
      Αυτό έχει καταφέρει.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη και εύχομαι όμορφο το Σάββατό σου.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα κύριε Γιάννη μου!!!!
    Υπέροχο για ακόμη μια φορά το αφιέρωμα σας, στον αξέχαστο Λάμπρο Κωνστανταρα!!! Ήταν ένα υπόδειγμα ηθοποιού, αστειρευτου ταλεντου, που με τον χαμό του έγινε φτωχότερος ο Ελληνικός κινηματογραφος!!!!
    Ευχαριστούμε πολύ για το εξαιρετικό αφιέρωμα σας!!!
    Καλή σας νύχτα κύριε Γιάννη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάκη φίλε μου καλησπέρα σου.
      Τα ευγενικά σου λόγια αναδεικνύουν την ποιότητά σου. Όχι τόσο για τις θετικές σου κρίσεις αλλά γιατί αντιλαμβάνομαι ότι είσαι ένας νέος άνθρωπος που ξεχωρίζεις με τις αξίες σου.
      Και αυτό αποτελεί απάντηση σε όσους τσουβαλιάζουν την νέα γενιά.
      Ο Λάμπρος είναι λατρεμένος μου. Δεν ξέρω γιατί αλλά τον θεωρώ κάτι σαν δικό μου άνθρωπο που μου δίνει χαμόγελα και χιούμορ.
      Καλή Κυριακή φίλε μου.

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο αφιέρωμα σε έναν υπέροχο ηθοποιό που μας χάρισε γέλιο με το αξιοθαύμαστο ταλέντο του. Τον έχω δει και σε δραματικούς ρόλους και ήταν εξίσου υπέροχος! Μπράβο Γιάννη μου! Αυτές οι μορφές δεν έχουν ξαναπεράσει. Έδιναν οντότητα σε σενάρια που ενώ φανταζόσουν εύκολα την κατάληξη με το ταλέντο των πρωταγωνιστών γίνονταν μεγάλες ταινίες! Φιλιά να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου καλησπέρα σου,
      που να βρεις τώρα τέτοιες μορφές κορίτσι μου. Δεν βοηθάει το κοινωνικό και πνευματικό πλαίσιο. Ήταν άλλα τα μέτρα και σταθμά εκείνων των εποχών.
      Δεν λέω, και ο Κωνσταντάρας σύρθηκε σε επιλογές που δεν ήταν αντάξιές του αλλά παρ' όλα αυτά κατάφερε να τις "σώσει" στοιχειωδώς με την αξιοπρέπειά του.
      Σε ευχαριστώ κοπέλα μου. Καλή Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Αχ υπέροχος ο Λάμπρος μας! Το "χούφτωστη, χούφτωστη" και το "θα σας εξαφανίσωμεν" είναι μερικές από τις ατάκες που θα μείνουν για πάντα. Εξαίρετο αφιέρωμα, φίλη Γιάννη. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου καλησπέρα σου,
      καλά τωρα τι πας και θυμάσαι....! και οι δύο αυτές ατάκες έγραψαν τη δική τους ιστορία. Ευχαριστώ πολύ και καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Λατρεμένος ο Λαμπρούκος. Δεν χάνω με τίποτα το "Κάτι κουρασμένα παλικάρια" όποτε το πετύχω, αλλά και σε κάθε ταινία τον απολαμβάνω. Αλλη μια υπέροχη δουλειά σου Γιάννη μου. Σ' ευχαριστούμε! Καλή συνέχεια φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου και εγώ την θεωρώ ως η πιο μεστή του ταινία. Ίσως είναι και οι συμπρωταγωνιστές του. Επίσης θεωρώ και ως θέμα υπέροχη την ταινία του "Ο Άνθρωπος που γύρισε από τη ζέστη".
      Νάσαι καλά για τα λόγια σου καλή μου. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  9. Ακόμη και για μένα, που δεν έχω εντρυφήσει στις αθάνατες ελληνικές ταινίες (ακόμα), είναι μια μεγάλη κι εμβληματική παρουσία σ' αυτόν τον χώρο. Τη χάρηκα τη παρουσίασή σου, Γιάννη μου, καθώς έμαθα λεπτομέρειες για τον ίδιο που δεν ήξερα μέχρι προηγουμένως.

    Καλή συνέχεια!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, η μορφή του Λάμπρου είναι πολύ μεγάλη για να κλειστεί σε ένα μικρό αφιέρωμα. Εδώ μόνο καταγραφή θα μπορούσα να κάνω. Υπάρχει η βιογραφία του δοσμένη υπέροχα και συγκινητικά από τον γιο του, Δημήτρη όπου εκεί μαθαίνεις άπειρα πράγματα.
      Να σου ευχηθώ όμορφη βδομάδα καλή μου.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  10. Ρίχνεις πραγματική δουλειά, κόπο, στις εγγραφές σου όχι αστεία!
    Αγαπημένος ηθοποιός!
    Μου άρεσε και στους δευτερους ρόλους του τύπου "θείος Μαντά, πολιτικός αντιπαλος Γκόρτσου"...!!!!!
    Καλησπέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      πόσο χαίρομαι που βρισκόμαστε ξανά πλέον τακτικά και οργανωμένα.
      Μα, και στους δεύτερους ρόλους ο Λάμπρος διέπρεψε. Είχε την ικανότητα να τους δίνει τη δική του οντότητα και να τον νιώθεις ως πρωταγωνιστή.
      Καλή βδομάδα με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  11. Ο Λαμπρουκος μας ! και ποιος δεν γελασε με τις απιστευτες ατακες του ! σαν παιδι γελαγα μεχρι δακρυων αργοτερα τον απολαμβανα και για την υποκριτική του τεχνη αλλα και για την ομορφια του ! Ηταν ενας εξαιρετικος ηθοποιος που αφησε ανεξίτηλο το στιγμα του στον αξεχαστο Ελληνικο Κινηματογραφο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Ολυμπία καλησπέρα.
      Έτσι ακριβώς είναι. Γέλιο μέχρι δακρύων αλλά πολλές φορές και δάκρυα μέχρι πικρού χαμόγελου. Το είχε και αυτό.
      Να σε ευχαριστήσω και να ευχηθώ καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Τον λατρεύω. Δεν ξέρω για ποια ταινία του να πρωτομιλήσω, θυμάμαι όμως έτσι πρόχειρα δυο απίστευτες ατάκες 1) Μάλλον στην ταινία "τι 30 τι 40 τι 50" όταν είχε κάνει πρόταση γάμου σε κάποια γυναίκα η οποία του είπε "μα εσείς δεν είστε παντρεμένος;" κι ο Κωνσταντάρας: "αχ, καλέ, μου είχε διαφύγει τελείως"!!!! Και 2) Ως Σκουντρής που γύρισε σπίτι μεθυσμένος και τραγουδούσε "φέρτε μου να πιω το ακριβότερο algon"!!! Χαχα! Γι' αυτό καθόμαστε και βλέπουμε χιλιάδες φορές τις ίδιες ταινίες, Γιάννη, γιατί δεν χορταίνονται τέτοιου βεληνεκούς ηθοποιοί. Καλό σου βράδυ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου χαχαχαχαχαχαχαχαχα, ναι, ναι......! φοβερές ατάκες.
      Η Πρώτη είναι από τον "Τρελοπενηντάρη".
      Αγαπημένος σε όλους μας. Πραγματικά νιώθω να μην είναι ηθοποιός αλλά κάποιος δικός μου.
      Ευχαριστώ Πέτρα μου που σε βλέπω συντροφιά ξανά.
      Καλή σου βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Γιάννη για το αφιέρωμα σε έναν σπουδαίο ηθοποιό!!!Ο Λαμπρούκος!!!Αγαπημένος!!!!Τι να πρωτοθυμηθώ από ατάκες!!!Να σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δέσποινά μου....! Ο Λάμπρος της καρδιάς μας, αγαπημένος.
      Καλή συνέχεια να έχεις και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  14. Γιάννη μου καλορίζικο το νέο σου στέκι, το οποίο είναι ανανεωμένο και πολύ καλά οργανωμένο. Η αναφορά σου στον αξέχαστο Λάμπρο, είναι συγκινητική και γεμάτη μνήμες, φωτογραφίες και ανεπανάληπτες ατάκες. Είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου αυτός ο μεγάλος ηθοποιός. Και πολύ γοητευτικός επίσης. Πρόσφατα τον απολαύσαμε στην ταινία "Κάτι κουρασμένα παλληκάρια". Η συνύπαρξη με τον Παπαγιαννόπουλο, νομίζω πως ήταν απ' τις καλύτερες στιγμές του ελληνικού σινεμά. Αξέχαστοι κι οι δυο τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα σου.
      Τούτη εδώ την "έκδοση" του Σινεφιλ την κρατούσα παράλληλα με την άλλη διεύθυνση εδώ και χρόνια. Και να λες καλά, γιατί τώρα θα έτρεχα και δεν έφτανα, χάνοντας χρόνων δουλειά. Ευτυχώς το είχα προβλέψει.
      Ο Λάμπρος ο αγαπημένος μας "Μπαμπάς".
      Σε ευχαριστώ. Σου εύχομαι όμορφη νύχτα κοπέλα μου και να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα
    Μόλις μου είπες ότι έχεις κι άλλα μπλογκόσπιτα ,ήρτα τρέχοντας
    ευτυχώς που μου το είπες ,γιατί δε το πρόσεξα ότι έχεις κι άλλα μπλογκς
    ωραία η ιδεα να δημιουργηθεί τούτο το μπλογκ για τους αξέχαστους έλληνες/ελληνίδες ηθοποιούς
    δεν ξεχνιούνται όσα χρόνια και αν περάσουν
    ούτε οι ίδιοι ούτε οι ταινίες τους
    αγαπημένος ο Κωσταντάρας
    μου αρεσε πολλά στο 'ο ανθρωπος που γύρισε από τη ζέστη'

    γράφτηκα στους αναγνώστες

    ευχαριστώ
    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Δελφινάκι μου....!
      σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου.
      Και εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα το έργο που αναφέρεις για τα νοήματα που περνάει.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  16. ο αγαπημένος μας, τον έχουμε δει και εκατό φορές!!...
    (στην άγνωστο είναι με την Καραγιάννη)...

    νασαι καλά, και ο Θεός να τον αναπαύσει...

    καληνύχτα, Γιάννη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λαπρινή μου, ελπίζω να είσαι καλά.
      Ευχαριστώ για το πέρασμα καλή μου φίλη.
      Όμορφο Σ/Κ να έχεις.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά: Δεκαετία 1960-Μέρος 1ο

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

"ΑΝΤΙΓΟΝΗ" του Γιώργου Τζαβέλλα. Το Αρχαίο δράμα στον ελληνικό κινηματογράφο