ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ του ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (Μέρος 1ο): ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ
Καλησπέρα Φίλες και Φίλοι,
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλο τον κόσμο.
Ελπίζω να περάσατε όμορφα μέσα στο κλίμα των ημερών.
Επίσης να ευχηθώ Καλό Μήνα Μάη πια.
Επανερχόμαστε λοιπόν στην θεματολογία μας εδώ στο CINEFIL.
Συνεχίζουμε την περιπλάνησή μας στον Υπέροχο κόσμο του Ελληνικού Κλασικού Κινηματογράφου.
Μου αρέσει πάντα να "σκαλίζουμε" όχι μόνο ότι βρίσκεται και προβάλλεται στην σκηνή ενός Κινηματογραφικού έργου, εκείνου δηλαδή που "κλέβει" την παράσταση του θαυμασμού μας.
Για να γίνει αυτό πρέπει να λειτουργήσουν άψογα μια σειρά δημιουργοί και συντελεστές για να μας δώσουν αυτό που έγινε "χρυσάφι" στο πέρασμα του χρόνου.
Όπως έχουμε ξαναπεί, ο Κλασικός Ελληνικός Κινηματογράφος, είναι για όλους μας σημείο αναφοράς. Όχι μονάχα πολιτισμού, τέχνης και κινηματογραφίας. Αλλά και αξιών και τρόπου ζωής, χιούμορ και χαμόγελου, συναισθημάτων, πλοκής, θεμάτων.
Για να δημιουργηθούν όμως οι Ταινίες που λατρέψαμε και αγαπήσαμε, πολλών δε άπειρες τις ατάκες έχουμε αποστηθίσει και τις χρησιμοποιούμε στην καθομιλουμένη μας, έπρεπε να υπάρξει αυτό καθ' εαυτό ένα Γραπτό έργο.
Το "Υλικό" ενός Κινηματογραφικού έργου είναι το ΣΕΝΑΡΙΟ του.
Χωρίς αυτό δεν υπάρχει τίποτα.
Αυτό θα γίνει το ζυμάρι, που ο Σκηνοθέτης κατά πρώτον και οι λοιποί δημιουργοί θα το πλάσουν ώστε να φτάσει σε εμάς η τελική εικόνα.
Οι
ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ
λοιπόν είναι σήμερα το θέμα μας.
Τα περισσότερα ΣΕΝΑΡΙΑ κινηματογραφικών ταινιών του κλασικού Ελληνικού Κινηματογράφου βασίστηκαν στις εξής πηγές:
- ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ: Πάρα πολλά θεατρικά έργα, με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο, μεταφέρθηκαν αντίστοιχα στον Κινηματογράφο. Άρα είχαμε μια σειρά θεατρικούς συγγραφείς που έγιναν και σεναριογράφοι με τη σειρά τους. (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΘΑΣ, ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΦΟΡΟΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ, ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΛΥΒΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ, ΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ κλπ)
- ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ-ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ: Μιλάμε για δημιουργούς που κάλυψαν και τα δύο αυτά μεγάλα κομμάτια μιας Κινηματογραφικής δημιουργίας. Έγραψαν το Σενάριο και Σκηνοθέτησαν την ταινία (ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ, ΝΙΚΟΣ ΦΩΣΚΟΛΟΣ, ΟΡΕΣΤΗΣ ΛΑΣΚΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗΣ, ΝΤΙΜΗΣ ΔΑΔΗΡΑΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΦΟΡΟΣ, ΤΑΚΗΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ κλπ)
- ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ: Άνθρωποι του λόγου και της τέχνης που έγραψαν ή κάποιο βιβλίο ή ένα έτοιμο Σενάριο για κάποια Κινηματογραφική ταινία (ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΦΑΣ, ΠΑΝΟΣ ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ κλπ)
- ΗΘΟΠΟΙΟΙ-ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ: Πιο σπάνια περίπτωση ηθοποιών που έγραψαν και Σενάρια για Κινηματογραφική ταινία στην οποία και έπαιξαν (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ)
Πιστεύω κατανοούμε όλοι πόσο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι το ΣΕΝΑΡΙΟ για να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη και αγαπημένη Κινηματογραφική ταινία.
Πόση σημασία παίζει η πλοκή, το θέμα, οι ανθρώπινοι χαρακτήρες, οι ανατροπές και το βασικότερο οι διάλογοι. Στους διαλόγους βρίσκουμε τις ατάκες-θησαυρό που έγραψαν ιστορία στον Ελληνικό Σινεμά.
Το να σταθείς αναλυτικά σε κάθε έναν από αυτούς τους δημιουργούς σε μία ανάρτηση είναι αδύνατον.
Μπορούμε όμως να κάνουμε μια γενική αναφορά στις μορφές εκείνες που η πένα τους, η γραφή τους, τα Σενάριά τους ανέδειξαν κλασικά αριστουργήματα στον Ελληνικό Κλασικό Κινηματογράφο.
Σήμερα στο 1ο Μέρος του θέματός μας θα ξεκινήσουμε με τους Θεατρικούς Σεναριογράφους, εκείνους δηλαδή που ξεκίνησαν τη δουλειά τους γράφοντας Θέατρα και στη συνέχεια πέρασαν και στον Κινηματογράφο.
ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ
Για να σταθούμε στις κορυφαίες θρυλικές εκείνες μορφές που θεατρικά τους έργα πέρασαν και στον Κινηματογράφο αφήνοντας εποχή
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΘΑΣ (1907-1979)
Έχω κάνει και ειδική ανάρτηση για τον μεγάλο μας Συγγραφέα με το τεράστιο έργο και την προσφορά του. Στον Κινηματογράφο έχουν ανέβει με το Σενάριό του 15 Κινηματογραφικές ταινίες. Κάνουμε μια αναφορά στις πιο γνωστές από αυτές:
"ΤΟ ΣΤΡΑΒΟΞΥΛΟ", "ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ", "Ο ΑΤΣΙΔΑΣ", "ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ", "Η ΧΑΡΤΟΠΑΙΧΤΡΑ", "Ο ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ", "ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ", "ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΨΕΥΤΗΣ"
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΘΑΣ θεωρείται ο "πατέρας" της Ελληνικής Ηθογραφίας στην σύγχρονη έκδοσή της και τέτοιο χαρακτήρα είχαν και τα θεατρικά και σενάρια που έγραψε.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΦΟΡΟΣ (1909-1970)
Και εδώ έχω κάνει ειδική ανάρτηση με θέμα το Σκηνοθετικό έργο του μεγάλου αυτού δημιουργού.
Από τους ανθρώπους που σημάδεψαν τον Ελληνικό Κινηματογράφο, το Θέατρο, την Κωμωδία, με ένα επίσης λογοτεχνικό έργο που είναι εντυπωσιακό.
Γύρω στις 45 Κινηματογραφικές ταινίες φέρουν την υπογραφή του ως προς το ΣΕΝΑΡΙΟ, ένα τεράστιο έργο πραγματικά, όπου ανάμεσά τους ξεχωρίζουν κάποια διαμάντια της Ελληνικής κλασικής Κωμωδίας. Σταχυολογούμε:
"ΕΛΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ", "Η ΩΡΑΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ", "Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ", "ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΑΚΙ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΑΣ", "ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑΔΕΣ", "Ο ΚΛΕΑΡΧΟΣ, Η ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ", "ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ", "ΚΟΡΟΪΔΟ ΓΑΜΠΡΕ", "ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ", "ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ", "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ", "ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ", "Ο ΜΠΟΥΦΟΣ"
ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ (1926-1978)
Μία από τις μεγαλύτερες μορφές του Ελληνικού επιθεωρησιακού θεάτρου. Ένα έργο πάρα πολύ μεγάλο, που αποτέλεσε και το υλικό "θησαυρό" για να φτιαχτούν Σενάρια που άφησαν αριστουργήματα στο Σινεμά.
19 Κινηματογραφικές ταινίες φέρουν την υπογραφή του στο ΣΕΝΑΡΙΟ.
Διαλέγουμε από αυτές ένα όμορφο μπουκέτο:
"ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ", "ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ", "ΤΖΕΝΗ-ΤΖΕΝΗ", "ΜΙΑΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΝΙΑΤΑ", "ΚΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ", "Η ΚΟΜΗΣΣΑ ΤΗΣ ΦΑΜΠΡΙΚΑΣ", "Ο ΤΡΕΛΟΠΕΝΗΝΤΑΡΗΣ", "ΤΙ 30, ΤΙ 40, ΤΙ 50"
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΓΙΑΛΑΜΑΣ (1909-2004)
Από τις μεγάλες μορφές της Ελληνικής δημοσιογραφίας και θεατρικού συγγράματος. Αγωνιστής του ΕΑΜ και της Εθνικής Αντίστασης. Έγραψε θεατρική πρόζα, επιθεωρήσεις και τιμήθηκε με ειδικό βραβείο για την προσφορά του και στην ΕΣΗΕΑ
16 Σενάρια για Κινηματογραφικές ταινίες, πολλά από αυτά σε συνεργασία με τον ΚΩΣΤΑ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ.
Διαλέγουμε: "ΜΗΝ ΕΡΩΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ", "ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ", "ΤΖΕΝΗ-ΤΖΕΝΗ", "ΜΙΑΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΝΙΑΤΑ", "ΚΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ", "Η ΚΟΜΗΣΣΑ ΤΗΣ ΦΑΜΠΡΙΚΑΣ", "ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΘΑΝΑΣΗ", "ΤΙ 30, ΤΙ 40, ΤΙ 50", "ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΕΡΑΣΤΩΝ".
Ακόμα μια εμβληματική μορφή στο χώρο της Θεατρικής συγγραφής. Ένας άνθρωπος, που η δουλειά του αποτέλεσε "πανάκριβο" υλικό για στην σεναριακή υποστήριξη σημαντικών ταινιών στον Κινηματογράφο μας. Αυτοδίδακτος, ξεκίνησε να γράφει στα 1929 και από το 1939 άρχισε να συνεργάζεται και με άλλους συγγραφείς. Στα 1939, γνωρίζεται με τον ΑΛΕΚΟ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟ, με τον οποίο έγραψαν αξέχαστα θεατρικά έργα που φυσικά μεταφέρθηκαν και στον Κινηματογράφο.
Κύριος χαρακτήρας του ο Έλληνας μικροαστός με τα προβλήματα, τις αυταπάτες, τις ψευδαισθήσεις, τα όνειρα που έτρεφε.
Έγραψε το ΣΕΝΑΡΙΟ σε 21 Κινηματογραφικές ταινίες, πολλές από αυτές με τον ΑΛΕΚΟ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟ. Αναφέρουμε τις πιο σημαντικές:
"ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ", "ΕΝΑ ΒΟΤΣΑΛΟ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ", "ΣΑΝΤΑ ΤΣΙΚΙΤΑ", "ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΕΤΩΝ 39", "ΘΑΝΑΣΑΚΗΣ Ο ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ", "ΟΥΤΕ ΓΑΤΑ ΟΥΤΕ ΖΗΜΙΑ", "ΔΕΛΗΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΥΙΟΣ", "Ο ΗΛΙΑΣ ΤΟΥ 16ΟΥ", "ΤΟ ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ", "ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ", "ΜΑΚΡΥΚΩΣΤΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΔΕΣ", ¨ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ", "ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Η ΓΑΤΑ", "Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΤΕΡΑΡΧΟΣ", "Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ"
ΠΟΛΥΒΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ (Γεννήθηκε το 1922)
Άλλος ένας ακόμα μεγάλος και σημαντικός συγγραφέας που διακρίθηκε στο θέατρο αλλά συνάμα και στον Κινηματογράφο στην κλασική του εποχή.
Ξεκίνησε να γράφει το 1952 και στα 1957 γνωρίζεται με τον ΝΙΚΟ ΤΣΙΦΟΡΟ με τον οποίο θα συγκροτήσουν ένα εξαίρετο δημιουργικό δίδυμο το οποίο και μας έδωσε πάρα πολλές ταινίες.
23 Κινηματογραφικές ταινίες φέρουν και τη δική του συμβολή στο ΣΕΝΑΡΙΟ.
Κάποιες από αυτές αξέχαστες και μεγάλες επιτυχίες, όπως οι:
"Ο ΚΛΕΑΡΧΟΣ, Η ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ", "ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ", "Η ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ", "ΕΠΤΑ ΜΕΡΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ", "ΤΑ 201 ΚΑΝΑΡΙΝΙΑ", "ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ", "ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ", "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ", "ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ", "ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ"
ΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ (1932-2010)
Μια ακόμα τεράστια μορφή στο χώρο της Θεατρικής συγγραφής. Ένας πολυγραφότατος συγγραφέας που το έργο του απλώθηκε φυσικά και στον Κινηματογράφο.
Με σπουδές στα Νομικά και Οικονομικά όπως και Δραματική τέχνη στο Μακεδονικό ωδείο. Πάνω από 100 Κινηματογραφικά σενάρια, ένα τεράστιο έργο πραγματικά, 35 αστικές κωμωδίες και πολλές επιθεωρήσεις στο σύγχρονο θέατρο.
Δύο κρατικά βραβεία θεάτρου, πέντε βραβεία "Παπαδούκα" για τις επιθεωρήσεις του. Πρόεδρος επί σειρά ετών της Ε.Ε.Θ.Σ.
Δούλεψε πάρα πολλές ταινίες της ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ, του ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ και εν γένει έγραψε το σενάριο σε ταινίες της ύστερης εποχής του κλασικού Κινηματογράφου μας.
Που να σταθεί κανείς στις ταινίες των οποίων έγραψε το ΣΕΝΑΡΙΟ. Ξεχωρίζουμε:
"Ο ΜΙΧΑΛΙΟΣ ΤΟΥ 14ΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ", "Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ", "ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ", "Ο ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΟΣ", "ΒΙΒΑ ΡΕΝΑ", "ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ", "Ο ΤΡΕΛΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΑ", "Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ", "ΗΣΑΪΑ ΜΗ ΧΟΡΕΥΕΙΣ", "Η ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΡΕΑ", "Η ΝΕΡΑΪΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ", "ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ", "Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΞΑΝΘΑ ΜΑΛΛΙΑ", "ΕΝΑΣ ΜΑΓΚΑΣ ΣΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ", "ΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙ", "Ο ΦΑΦΛΑΤΑΣ", "ΑΓΑΠΗΣΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ", "ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΟΥ", "ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΓΙΑ ΔΕΚΑ"
Φίλες και Φίλοι, εδώ τελειώνει το 1ο Μέρος της παρουσίασης αυτής με τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΥΣ του κλασικού Κινηματογράφου μας. Κλείσαμε με γενική αναφορά στους ΘΕΑΤΡΙΚΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ που έγραψαν Σενάρια. Στο 2ο Μέρος θα παρουσιάσουμε τους Σκηνοθέτες-Σεναριογράφους.
Καλημέρα αγαπημένε μου Γιάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά κι απο εδώ.
Αγαπώ ανέκαθεν θαρρώ τον ελληνικό κινηματογράφω αλλά κάθε φορά που σε διαβάζω καταλαβαίνω πόσο φτωχές ήταν οι γνώσεις μου επανω σε κάτι που θαυμάζω τόσο πολύ
Σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να μάθω τόσα πολλά!
Να είσαι πάντα καλά
Γλυκό μου κορίτσι καλησπέρα σου. Ξανά λοιπόν κοντά μας μετά τις μέρες του Πάσχα. Καλώς όρισες. Ευχαριστώ για τα λόγια σου, με συγκινούν πολύ και μου δίνουν δύναμη για τη συνέχεια.
ΔιαγραφήΚαι εσύ κορίτσι μου να είσαι καλά.
Μα τι ομορφα ολα! Ποσες γλυκιες νοσταλγικες αναμνησεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗξερα οτι πολλες ταινιες προερχονταν απο θεατρικα εργα, δεν ειχα ιδεα ομως ποσο πολλες!
Πολυ καλη δουλεια Γιαννη, ειναι πολυ σωστο να γνωριζουμε αυτους τους ανθρωπους που η προσφορα τους ειναι τεραστια!
Χριστος Ανεστη! Υγεια και αγαπη ευχομαι!
Καλησπέρα σου καλή μου φίλη και ευχαριστώ για την παρουσία σου. Χριστός Ανέστη με κάθε ευχή.
ΔιαγραφήΠραγματικά χρειάζεται να αποκαλύπτουμε ή να γνωρίζουμε θα έλεγα και το "παρασκήνιο" αυτών των ταινιών που λατρέψαμε. Τους ανθρώπους που εργάστηκαν για αυτές ίσως σε δεύτερα και τρίτα πεδία έξω από την πρώτη λαμπερή προβολή των πρωταγωνιστών.
Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου.
Καλοδουλεμένα όλα: σενάριο, σκηνοθεσία, χαρακτήρες. Καθόλου παράξενο που οι ταινίες τους βλέπονται και ξαναβλέπονται αγόγγυστα για δεκαετίες τώρα. Πείτε μου ποιος θα βλέπει ταινία του σήμερα μετά από 40-50 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως να φταίει που όλοι αυτοί οι τεράστιοι σκιαγραφούσαν τους χαρακτήρες εκείνης της εποχής γιατί με τη σημερινή δεν υπήρχε περίπτωση να ασχολιόντουσαν.
Καλησπέρα σου Πέτρο φίλε μου. Έχεις δίκιο τι να λέμε. Είναι τυχαίο που παλιές και νέες γενιές λατρεύουν τις ταινίες αυτές ; όχι φυσικά....!
ΔιαγραφήΕίναι η γνησιότητα και η αλήθεια που κρύβουν, είναι η τέχνη, η αυθεντική λαϊκή τέχνη της συγγραφής μέσα ακριβώς στα προβλήματα των απλών ανθρώπων και στους καημούς τους.
Σε ευχαριστώ φίλε και εύχομαι καλό βράδυ.
υπεροχοι, μάς αφησαν γέλιο, δάκρυ... αληθεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήνάσαι καλά Πιτ...
Ευχαριστώ κορίτσι μου. Καλή σου συνέχεια.
Διαγραφή