Orlando Bloom: Ένας ηθοποιός, τέσσερις επικοί χαρακτήρες, ένδεκα ταινίες

 Πολλές φορές η μοίρα ενός ηθοποιού μπορεί να του κάνει πολύ παράξενα παιχνίδια.

Είναι περιπτώσεις με συγκυρίες που οδήγησαν μεγάλους ερμηνευτές σε κρίση και δύσκολες στιγμές αλλά είναι και οι φωτεινές εκείνες στιγμές που τους ανέδειξαν σε ένα σύννεφο λάμψης και καταξίωσης.

Σήμερα σας έχω ένα αφιέρωμα σε έναν ηθοποιό από τους λεγόμενους star του Χόλιγουντ. Από εκείνα τα μεγάλα εμπορικά ονόματα που έχουν συνδέσει το όνομά τους με μεγάλες επιτυχίες. Δεν τον έχω όμως διαλέξει για αυτό. Τον έχω επιλέξει γιατί η φιλμογραφία του, σε ένα μεγάλο διάστημα 17 ολάκερων χρόνων, του χάρισε μια "τρελή" φαντασμαγορική πορεία, που δεν θα την συναντήσεις εύκολα σε πολλούς ηθοποιούς. 

Φίλες και φίλοι του CINEFIL, είναι ώρα να μιλήσουμε για τον

ORLANDO BLOOM

Και συγκεκριμένα να μιλήσουμε αυστηρά για την χρονική περίοδο 2001 μέχρι 2017, όπου ένας ηθοποιός ερμηνεύει τέσσερις εμβληματικούς επικούς χαρακτήρες σε, προσέξτε, ένδεκα ταινίες!


Ο μεγάλος ηθοποιός, στις ταινίες αυτές, θα ερμηνεύσει τέσσερις επικούς χαρακτήρες, οι οποίοι θα πρωταγωνιστήσουν σε ένδεκα ταινίες!


Ας πούμε επιγραμματικά κατ' αρχήν, λίγα πράγματα για τον ίδιο.

Είναι γεννημένος στις 13 Γενάρη 1977 στο Κέντ της Αγγλίας. Σήμερα δηλαδή είναι νεώτατος, σε ηλικία 44 ετών. Αν και δυσλεκτικός ήρθε στο Λονδίνο το 1993 για να σπουδάσει υποκριτική, φωτογραφία και γλυπτική. Το ταλέντο του κέρδισε μια υποτροφία για την Αμερικανοβρεταννική ακαδημία δράματος. Το 1998 είχε ένα σοβαρότατο ατύχημα από πτώση με βαρύτατο πλήγμα στην σπονδυλική στήλη, το οποίο τον συνόδευε χρόνια και για την αποκατάστασή του αγωνίζεται μέχρι σήμερα. Το 1997 έκανε το ντεμπούτο στον κινηματογράφο στην ταινία "Wilde", συνέχισε τις σπουδές του και το 1999 ο σκηνοθέτης Peter Jackson, τον επιλέγει στο καστ της θρυλικής τριλογίας "Ο Άρχοντας των δαχτυλιδιών". Αρχικά για άλλο ρόλο αλλά στη συνέχεια ανέβηκε στο επίπεδο των κεντρικών πρωταγωνιστών, όπου θα ερμηνεύσει τον Legolas, το θρυλικό ξωτικό.

Η ερμηνεία του εκεί, στην κυριολεξία, τον εκτόξευσε στην κινηματογραφική βιομηχανία. Ο Ορλάντο Μπλουμ , έγινε ένα πασίγνωστο σύμβολο στους ηθοποιούς. Το 2008 έγινε πρέσβυς καλής θέλησης της UNESCO.

Είδαμε λοιπόν ότι ο νεαρός ηθοποιός, το 2001, σε ηλικία μόλις 24 ετών, απογειώνεται στα αστέρια του κινηματογράφου. Τον περιμένουν τέσσερις μεγάλοι ρόλοι σε επικές, ιστορικές ταινίες που άφησαν εποχή. Πάμε να δούμε τους χαρακτήρες που ερμήνευσε:


Ο Orlando Bloom, θα μπει στην κυριολεξία, στο πετσί του ρόλου του Λέγκολας, γιου του βασιλιά των Ξωτικών, Θραντούιλ, βασιλιά του Μιρκγουντ. Ένα βασικό πρωταγωνιστικό πρόσωπο στον μεγάλο πόλεμο του δαχτυλιδιού εκπροσωπώντας τη γενιά των Ξωτικών στη Μέση Γη. O Λέγκολας είναι ένα δυναμικό εξωτικό, γεμάτο υπέροχη ομορφιά που χαρακτηρίζει το είδος του. Μοναχικός, απόλυτα δοτικός και πιστός σε αυτό που τάσσεται να κάνει. Δίνει και την τελευταία ικμάδα της ύπαρξής του στον κοινό αγώνα.

Με αυτόν του το ρόλο θα τον απολαύσουμε σε πέντε (5) ταινίες.  Την μεγάλη τριλογία του "Άρχοντα των δαχτυλιδιών" και στις δύο από τις τρεις ταινίες των "Χόμπιτ"

Πιο συγκεκριμένα, έπαιξε στα:

2001 "O Άρχοντας των δαχτυλιδιών: Η συντροφιά του δαχτυλιδιού"


2002 "Ο Άρχοντας των δαχτυλιδιών: Οι δύο πύργοι"  


2003 "Ο Άρχοντας των δαχτυλιδιών: Η επιστροφή του βασιλιά" 


Με τον ίδιο χαρακτήρα, ως Λέγκολας, θα τον δούμε επίσης:

2013 "Χόμπιτ: Η ερημιά του Νοσφιστή" 



2014 "Χόμπιτ: Η μάχη των πέντε στρατών" 


Kαι οι πέντε συγκεκριμένες ταινίες είναι όλες δημιούργημα του μεγάλου σκηνοθέτη
PETER JACKSON

O αμέσως επόμενος χαρακτήρας που ερμήνευσε ο μεγάλος ηθοποιός, έρχεται από μια μεγάλη επική σειρά ταινιών που γνώρισε τον θρίαμβο στις κινηματογραφικές αίθουσες.


Στη θρυλική σειρά των "Πειρατών της Καραϊβικής" ο Ορλάντο Μπλουμ θα ερμηνεύσει με εξ' ίσου υπέροχη επιτυχία τον Γουίλλιαμ Τέρνερ, βασικό ήρωα όλης της σειράς.
Ένας χαρακτήρας εμβληματικός, γοητευτικός και συνάμα ανατρεπτικός.

Πιο συγκεκριμένα θα τον δούμε στις εξής ταινίες:

2003 "Οι πειρατές της Καραϊβικής: Η κατάρα του μαύρου μαργαριταριού"


2006 "Οι πειρατές της Καραϊβικής: Το σεντούκι του νεκρού"


2007 "Οι πειρατές της Καραϊβικής: Στο τέλος του κόσμου" 


Kαι οι τρεις προηγούμενες ταινίες είναι σε σκηνοθεσία του GORE VERBINSKI

2017 "Οι πειρατές της Καραϊβικής: Η εκδίκηση του Σαλαζάρ" 
σε σκηνοθεσία των JOACHIM RONNING-ESPEN SANDBERG


Εδώ κλείνει και η ερμηνεία του Orlando Bloom ως William Turner.
Μια εμβληματική πρωταγωνιστική μορφή στους θρυλικούς "Πειρατές της Καραϊβικής"
Σε αντίθεση με το ρόλο του ως Legolas, στον "Άρχοντα των δαχτυλιδιών" και τα "Χόμπιτ", όπου είναι μια μοναχική ύπαρξη, στους "Πειρατές" έχει δίπλα του μια γυναίκα που παίζει αποφασιστικό ρόλο στην πλοκή.


Είναι ένα υπέροχο και θυελλώδες ζευγάρι με την Keira Knightly ως Elizabeth Swann και έτσι θα τους χαρούμε σε όλη τη διαδρομή.

2004 "Τροία" WOLFGANG PETERSEN





Εδώ, ο μεγάλος μας ηθοποιός, αναλαμβάνει να δώσει έναν ακόμα μεγάλο επικό, ιστορικό ρόλο.
Αυτή τη φορά θα μετακομίσουμε στην αρχαιότητα, στα Ομηρικά έπη.
Ο Orlando Bloom, θα ενσαρκώσει το ρόλο του Πάρι στη μεγάλη ταινία του Γερμανού σκηνοθέτη με θέμα την Τροία. Μια μυθοπλασία βασισμένη απλά στην "Ιλιάδα" του μεγάλου ποιητή αλλά με ένα άλλο σενάριο από τον David Benioff.

Μια ακόμα υπέροχη ερμηνεία από τον Άγγλο ηθοποιό. Ένας ακόμα επικός ρόλος, ο τέταρτος στη σειρά. Δοσμένος με την ανάλογη επιτυχία και το πέρασμα των προηγούμενων.
Και αυτή τη φορά θα έχει στο πλάι του μια όμορφη γυναίκα. Ποιαν άλλην; Μα φυσικά την Ελένη της Σπάρτης, που ερμηνεύει η Diane Kruger


Το μεγάλο κύκλο των επικών ρόλων θα κλείσει μια πολύ μεγάλη κινηματογραφική παραγωγή. Ένας μεγάλο σκηνοθέτης του Χόλιγουντ, ο Ridley Scott, έρχεται να δημιουργήσει μια ακόμα μεγάλη ταινία. Ένα ιστορικό έπος. 

2005 "Το βασίλειο των ουρανών" 


Εδώ θα μεταφερθούμε στον 12ο αιώνα, σε μια ταραχώδη εποχή, στις Σταυροφορίες. Πιο συγκεκριμένα, ο Orlando Bloom, θα ερμηνεύσει έναν ακόμα μεγάλο επικό χαρακτήρα. Αυτόν του Balian de Ibelin. Ενός ηγεμόνα που οι συγκυρίες θα τον φέρουν να ηγηθεί των Σταυροφόρων στη μεγάλη πολιορκία της Ιερουσαλήμ από τον θρυλικό ηγέτη των Αράβων, τον Σαλαντίν.

Ρόλος που ο Bloom υπηρετεί, μία ακόμα φορά, με άριστο και εμβληματικό τρόπο χαρίζοντάς μια ακόμα μεγάλη του ερμηνεία. 

Και εδώ στο πλάι του θα εμφανιστεί μια εντυπωσιακή και εξαίρετη ερμηνευτικά γυναίκα. Η EVA GREEN, η οποία θα ερμηνεύσει το ρόλο της Σιβύλλας.



Και εδώ ένα εξαίρετο ερμηνευτικό δίδυμο που έδειξε τη μεγάλη του αξία.

Βραβεύσεις

Ο Orlando Bloom δεν πέρασε απαρατήρητος από τα διεθνή κινηματογραφική φεστιβάλ για την ερμηνεία του στις ταινίες αυτές. Έτσι ο Άγγλος ηθοποιός τιμήθηκε με πολλές διακρίσεις για την παρουσία του. Συγκεκριμένα:


10 Βραβεία ως Legolas στο L.O.T.R.

2 Βραβεία ως Legolas στα HOBBITS

2 Βραβεία ως Will Turner στους ΠΕΙΡΑΤΕΣ της ΚΑΡΑΪΒΙΚΗΣ

1 Βραβείο ως Balian de Ibelin στο ΒΑΣΙΛΕΙΟ των ΟΥΡΑΝΩΝ

Δεν νομίζω να την θεωρεί κανείς μικρή συλλογή.


Φίλες και φίλοι,

αυτοί ήταν οι τέσσερις χαρισματικοί επικοί ρόλοι που έπαιξε ο Orlando Bloom στο χρονικό αυτό διάστημα της μεγάλης του καριέρας. Δύσκολο κατόρθωμα το οποίο πιστεύω δεν είχαν την τύχη ή τη διάκριση, αν θέλετε, πολλοί ηθοποιοί να το πετύχουν.

Ήταν τόσο πετυχημένη η ερμηνεία του δε που, πολλές φορές ταυτίστηκε μαζί τους αφήνοντας πίσω του μια τέτοια ερμηνευτική κληρονομιά που δύσκολα θα ξεπεραστεί. Ειδικά στις ταινίες που ήταν πολλαπλές. Ως Λέγκολας δηλαδή και ως William Turner.

Φίλες και φίλοι, ελπίζω να χαρήκατε αυτό εδώ το αφιέρωμα που φέρνει ακόμα πιο κοντά μας έναν εξαίρετο ηθοποιό αλλά και άνθρωπο μαζί.



Σχόλια

  1. Γιάννη μου , άλλο ένα εξαίσιο αφιέρωμα για έναν ηθοποιό που έπιασε απ'τα μαλλιά, με μπόλικη τύχη το κινηματογραφικό όνειρο.
    Να πω κατ'ρχην πως ως ηθοποιός δεν μου αρέσει. Και θα εξηγηθώ. Σε πλαίσια μεγάλων franchise όπως ο άρχοντας και οι πειρατές, έλαμψε και έγινε ένα pop σύμβολο. Αντιθέτως στις άλλες δύο ταινίε, αν και μεγάλες παραγωγές, που όμως έπρεπε να σηκώσει στον ώμο του, φαίνεται η ρηχότητα που δίνει ως ηθοποίος.
    Το οποίο είναι κάτι το παράδοξο, διότι στον άρχοντα ερμήνευσε έναν διαχρονικό ρόλο, το ίδιο και στους πειρατές. Παρόλη την απειρία του παρέδωσε απολαυστικές ερμηνείες. Όμως η συνοχή που περιμέναμε στην συνέχεια σε ποιότητα , δεν ήταν η ανάλογη.
    Συμβαίνει και στους καλύτερους θα μου πεις. Ναι, όντως. Θα μπορούσε να αρκεστεί στους ρόλους του άρχοντα και των πειρατών, όπως έκανε άλλωστε και το αγαπημένο μας Χόμπιτ, ο Φρόντο, ο οποίος έχει αξιόλογη καριέρα ως παραγωγός.
    Μπράβο Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα Γιώργο μου ότι ο αγαπημένος μας Φρόντο έχει συνέχεια ως παραγωγός. Θα ήθελα να μάθω κάποια στοιχεία πάνω σ' αυτό, να μας ενημερώσεις. Καταλαβαίνω τι λες με την παρατήρησή σου. Θα περίμενε κανείς το αντίθετο. Ενώ οι δύο επικοί ρόλοι, Λέγκολας και Γουίλ είναι σε βάθος χρόνου με πολλές πτυχές, δείχνει λες καλύτερος από τις άλλες δύο. Ως Πάρις, έχω να πω ίσως ότι σκηνοθετικά το ύφος του χαρακτήρα που του έδωσε ο Πέτερσεν να τον αδίκησε. Τι να πω.
      Εκείνο όμως που θέλω να πω είναι ότι απολαμβάνω τη συμμετοχή σου στα σχόλιά σου φίλε μου, που δείχνουν και την υποδομή σου και την αγάπη σου για τον κινηματογράφο. Κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ.
      Σε ευχαριστώ μία ακόμα φορά φίλε μου. Να είμαστε καλά.

      Διαγραφή
    2. Ναι παραγωγός Γιάννη , και μάλιστα σε μερικά indie διαμαντάκια.
      Η εταιρεία του είναι η SpectreVision, και έχει δώσει κάποιες λίγες ταινίες.
      Θα ξεχωρίσω ορισμένες που έχω δει και μου άρεσαν: A girl walks home alone at night, ένα αμερικο-ιρανικό βαμπιρικό φιλμ με φεμινιστικό ταμπεραμέντο, Daniel isn't real, ένα αξιόλογο ψυχολογικό θρίλερ, Color out of space, θρίλερ βασισμένο σε νουβέλα του Λάβκραφτ και απότι ακούγεται θα συνεχίσουν οι μεταφορές του (yeah), και τέλος το Mandy, θρίλερ εκδίκησης του δικού μας Πάνου Κοσμάτου.
      Αυτά, ελπίζω να σε κάλυψα Γιάννη.

      Διαγραφή
    3. Όχι απλά με κάλυψες αλλά σε θαύμασα βρε Γιώργο μου! Ειλικρινά η ενημέρωσή σου είναι άριστη και εντυπωσιακή. Και μπράβο φίλε μου. Όχι δεν ήξερα τίποτα από όλα αυτά και σε ευχαριστούμε για τις γνώσεις που μας έδωσες για το φίλο μας τον "Φρόντο".
      Καλό βράδυ φίλε.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη εντάξει, πρώτη φορά γνωρίζω τον ηθοποιό, οπότε δεν έχω κάτι να πω για εκείνον. Για σένα έχω να πω ότι κάθε αφιέρωμά σου, έχει ενδιαφέρον, ανεξάρτητα από το αν γνωρίζουμε τα πρόσωπα (ή τις ταινίες). Γιατί ακόμα κι αν είναι έτσι εσύ μας τα/τις συστήνεις με τον καλύτερο τρόπο 😉 Υ.Γ Ξαναγράψε για τις άγριες μέλισσες που τους ξέρω όλους 😊😁 Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου χαχαχαχαχχα, να είσαι καλά κορίτσι μου και ειλικρινά ευχαριστώ για τα καλά λόγια της καρδιάς σου. Χμμμ να σου πω, καθότι ξέρω το άνοιγμα στις επιλογές σου, περίμενα ότι θα γνώριζες τον γοητευτικότατο κύριο Ορλάντο Μπλούμ. Κανένα πρόβλημα όμως. Για αυτό είμαστε εδώ για τις ...συστάσεις και παρουσιάσεις.
      Σε σειρές θα επανέλθω, να το ξέρεις, ελληνικές και ξένες. Έχουμε να λέμε πολλά και διάφορα. Φιλιά στέλνω καλή μου. Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο αφιέρωμα για το αγαπημένο ξωτικό της καρδιάς μας, που καθιερώθηκε σε επικούς ρόλους. Έχω να πω ότι τον είχα δει σε μια σειρά που δυστυχώς δεν έγινε γνωστή και δεν προβλήθηκε στην Ελλάδα, οπού εκεί με είχε μαγέψει. Η σειρά λεγόταν Carnival Row και είχε να κάνει με κόσμο φαντασίας και περίεργων πλασμάτων, αυτό το είδος που λατρεύω. Πολύ καλογυρισμένη σειρά που έπαιξε δύο σεζόν. Είχα καταφέρει να βρω σε τορεντ μερικά επεισόδια της πρώτης σεζόν και είχα μαγευτεί. Δυστυχώς η σελίδα από όπου τα κατέβαζα κλειδώθηκε και δεν κατάφερα να το δω ολοκληρωμένο, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να είναι μια από τις καλύτερες δουλειές του. Ρίξε μια ματιά εδώ, πιστεύω ότι θα καταλάβεις τι λέω και γιατί το βρήκα εντυπωσιακό και εξαιρετικά καλογυρισμένο. Ο Ορλάντο μας εδώ, κάνει έναν ντετέκτιβ άνθρωπο, που αναπτύσσει παράνομο έρωτα με ένα ξωτικό. Έσκασα όταν το έχασα.
    https://www.imdb.com/video/vi2035465241?playlistId=tt0489974&ref_=tt_pr_ov_vi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωωπ πήρα μια πρώτη γεύση από τη σειρά Κατερίνα. Κρατώ σημειώσεις γιατί έχω τη δυνατότητα να προτείνω εναλλακτική λύση να δεις τη σειρά αλλά να το ψάξω πρώτα. Και ήταν του 2019. Μάλιστα! Πολύ ενδιαφέρον.
      Αγαπημένο μας ξωτικό ναι! Πολύ σωστά το αναφέρεις. Εγώ έτσι τον αγάπησα. Αν και ως Γουίλ Τέρνερ επίσης μου ήταν αγαπητός.
      Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά. Καλό Σ/Κ να σου ευχηθώ κορίτσι μου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Κοίτα ο Ορλάντο Μπλουμ δεν είναι ο ηθοποιός που θα με κάνει να δω μια ταινία. Ακόμη και ως Λέγκολας που ήταν το αγαπημένο μας ξωτικό, ακόμη και εκεί δεν θα έβλεπα τον Άρχοντα για τον Λέγκολας. Επίσης τον είδα στους πειρατές, αλλά και σαν Πάρι στην Τροία. Την τελευταία του ταινία δεν την είδα. Αλλά δεν μου άφησε στίγμα το παίξιμό του.
    Ήταν τυχερός και εύχομαι να συνεχίσει να είναι, γιατί οι ταινίες που έπαιξε στάθηκαν στην αγάπη του κοινού για τους πρωταγωνιστές τους.
    Ωραία παρουσίαση φυσικά όπως πάντα
    Φιλιά πολλά Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιι! Εννοείται Άννα μου αυτό που λες! Δεν θα πας να δεις μια ταινία για τον Ορλάντο. Ξέρεις όμως ότι η παρουσία του σε τέτοια είδη, στολίζει την ταινία. Είναι ένα κερασάκι. Σίγουρα δεν βγάζει δραματολογικά στοιχεία, δεν βγάζει συγκίνηση. Είναι το "φαίνεσθαι", το περιτύλιγμα, η αύρα.
      Είναι τυχερό το παλικάρι, πάντα να είναι γιατί είναι και χαμηλών τόνων, καλός άνθρωπος, μετρημένος στη ζωή του. Να είναι πάντα καλά, να ζει όμορφα, να απολαμβάνει. Ευχαριστώ κορίτσι μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Ουάου! Από τον Άρχοντα έμεινε αξέχαστος! Στους Πειρατές ήταν απόλυτα γοητευτικός και στους Σταυροφόρους νομίζω έδωσε κάτι καλύτερο ερμηνευτικά.
    Μμμ, πώς σου ήρθε η ιδέα να τον παρουσιάσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μας! Γλαύκη μου τι να σου πω. Δεν ξέρω. Έμπνευση της στιγμής ήταν. Σκέφτηκα σε πόσους επικούς ρόλους τον είδαμε τα τελευταία συνεχόμενα χρόνια και βγήκε στο μυαλό μου όλη αυτή του η λαμπερή πορεία. Και στις παρατηρήσεις σου θα συμφωνήσω μία προς μία. Την καλησπέρα μου καλή μου.

      Διαγραφή
  6. Για τον πρωταγωνιστή του αφιερώματος δεν μπορώ να πω πολλά, ως Άγγλος φυσικά και είναι από ένα επίπεδο και πάνω-κακός ηθοποιός στην Αγγλία δεν στέκεται- αλλά θεωρώ ότι δεν έπαιξε ρόλους με μεγάλες υποκριτικές απαιτήσεις. Για το Kingdom of Heaven όμως, μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είναι η καλύτερη μεσαιωνική ταινία που έχω δει-κοιτάζει στα μάτια το El Cid και βέβαια - και σ' ευχαριστώ γι αυτό Γιάννη μου - το αφιέρωμά σου μου έδωσε μια αφορμή να την ξαναδώ, μόλις τελειώσει το ευρωπαϊκό φυσικά, ή μόλις "τελειώσουν" οι δύο ομάδες που υποστηρίζω :-)
    Στέλνω την καλησπέρα μου και ευχές για δροσιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποδοσφαιρόφιλη! Ουάου Κάρρη μου. Αυτό με εξιτάρει. Χμμμ να τολμήσω να θεωρήσω ότι είσαι φαν της Αγγλίας; Κατάλαβα καλά; Ίσως και της Δανίας. Χμμμ να ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον κεφάλαιο που ανοίγει στην επικοινωνία μας. Το κρατώ!

      Ναι, έχεις δίκιο. Τόσο ο Λέγκολας όσο και ο Γουίλ δεν τους λες ρόλους με μεγάλο ειδικό βάρος ερμηνείας. Δεν είναι μήτε Γκάνταλφ μήτε Άραγκορν. Άρα σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα. Ναι. Θεωρώ και εγώ το "Βασίλειο των Ουρανών" μια τεράστια κλασική επική παραγωγή. Ρίντλεϋ Σκοτ είναι αυτός. Αδύνατον να μην βγει διαμάντι από τα χέρια του. Μεγάλες παραγωγές Κάρρη, που να συγκριθούν μαζί τους.
      Χάρηκα πάρα πολύ αυτή σου εδώ τη συμμετοχή καλή μου φίλη και κρατώ αφετηρία για ...συνέχεια και ποδοσφαιρική κουβέντα. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
    2. Να μην αφήσω κενά λοιπόν στην επικιονωνία μας Γιάννη μου: λατρεύω το ποδόσφαιρο του "νησιού", ιδιαίτερα βέβαια το Αγγλικό (scouse αφοσιωμένη) αλλά είδα και σκωτία/ουαλία, η ιρλανδία δεν μας έκανε την τιμή... Βλέπω και την Ιταλία και λόγω ριζών αλλά και λόγω συζύγου :-) οπότε ένας τελικός αγγλία ιταλία θα ήταν το ιδανικό!!
      Όσο για τον Ridley Scott, συμφωνώ απολύτως κι ας μην έχω δει (απολύτως συνειδητά) τα Alien ούτε (μάλλον μου ξέφυγε) τον Robin Hood.
      Να είσαι καλά Γιάννη μου, τα αφιερώματά σου είναι πάντα ευκαιρία είτε και αναζωπύρωση είτε για εξερεύνηση!!

      Διαγραφή
    3. Κάρρη μου βλέπω ένα εξαίρετο ...βιογραφικό με ...εκρηκτικές ρίζες. Συνδυασμός πολλών ωραίων πραγμάτων. Να πω και τις δικές μου προτιμήσεις. Η Ιταλία ανέκαθεν είχε και έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Βέβαια, αρκετές φορές στο παρελθόν την κόντραρα αν είχε απέναντί της την αγαπημένη μου Argentina. Και η Αγγλία μου είναι συμπαθής. Παλιότερα πολύ περισσότερο, θέλω να πω είχε καλύτερη ομάδα, πιο θεαματική αλλά να που τώρα έχει την ουσία. Συνεπώς θα δούμε, μην ξεχνάμε την Ισπανία που καραδοκεί και τη Δανία, μπάλα είναι, κάτι εξαιρετικό.
      Τα Άλιεν τα έχω δει όλα, με συνάρπασαν ομολογώ.
      Και εσύ να είσαι καλά κορίτσι μου. Και σε ευχαριστώ που μοιραζόμαστε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Όμορφη Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Γιάννης Φέρτης: Για πάντα στον κόσμο της καρδιάς μας

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ