Προσοχή: Νέα πλατφόρμα για News Letter και παρακολούθηση των blog

 Φίλες και φίλοι,

θα έχετε ήδη μάθει από σχετικά μηνύματα ότι το πρόγραμμα FEED BURNER, μέσα από το οποίο λειτουργούσε το σύστημα "Follow by mail" του blog μας, τέλος Ιούνη, κλείνει! Συνεπώς όσοι φίλοι και φίλες έχουν γραφεί συνδρομητές στο CINEFIL ή και σε κάθε άλλο blog, να το παρακολουθούν, μέσα από αυτό το σύστημα, μένουν ξεκρέμαστοι.



Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ξεμένουμε από ειδοποιήσεις και από τα γνωστά σε όλους "newsletters" που φτάνουν, με δική σας αποδοχή πάντα, στο inbox του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και σας ενημερώνουν ότι στο συγκεκριμένο blog έχει ανέβει ανάρτηση για να την δείτε.

Το newsletter είναι πλέον, ουσιαστικό εργαλείο για να μένουν οι bloggers ενημερωμένοι και αλληλένδετοι μεταξύ τους. Βασίζεται πρώτα και κύρια στην αποδοχή! Με δική μας θέληση, κάνουμε αίτηση στο Blog που αγαπάμε ή που θέλουμε να παρακολουθούμε, δίνουμε το προσωπικό μας mail και έτσι έχουμε πλέον το μυαλό μας ήσυχο ότι θα μας έρθει ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ αναλυτική όταν ο/η φίλος/φίλη blogger κάνει την ανάρτησή της.

Στα πλαίσια αυτών των αλλαγών φιλαράκια μου, προσάρμοσα και εγώ τις σχετικές συνδέσεις. Μετά από πρόταση αλλά και ουσιαστική βοήθεια της αγαπημένης μας φίλης Μαρίνας εδώ:

to e-periodiko mas/η πλατφόρμα άλλαξε, το newsletter παραμένει

Βρήκα στην πλατφόρμα:  follow.it περιβάλλον ιδιαίτερα φιλικό, συνεργάσιμο άψογα, εύκολο και προσβάσιμο και αποφάσισα να είναι πλέον ο νέος μου συνεργάτης για να μπορείτε να ακολουθείτε όλα μου τα blogs μέσα από εκεί λαμβάνοντας τις σχετικές ενημερώσεις.



Τι πρέπει να κάνετε:


Εφόσον επιθυμείτε να ακολουθείτε είτε το CINEFIL είτε τα άλλα δύο μου blog και να παίρνετε αντίστοιχες ενημερώσεις στο mail σας όταν ανεβαίνει ανάρτηση, στην φόρμα που θα βρείτε στις αρχικές σελίδες, συμπληρώνετε το mail σας, πατάτε αποδοχή. Θα σας έρθει ένα mail αποδοχής, το οποίο και αποδέχεστε και αυτό είναι όλο! 

Αλλαγές φίλες και φίλοι αλλαγές! Πλατφόρμες κλείνουν όπως βλέπετε, συνεργασίες διακόπτονται. Ξεκινούν άλλες. Εμείς πάντα θα προσπαθούμε να κρατάμε το καλύτερο και πιο λειτουργικό για μας.

Όποιος φίλος/φίλη blogger θέλει κάτι παραπάνω να οργανώσει το δικό του blog, η βοήθειά μου είναι δεδομένη, μην διστάσετε.





Σχόλια

  1. Γιάννη μου, γνωρίζω για τη νέα πλατφόρμα. Έχω ενημερωθεί από φίλες bloggers του εξωτερικού και το έχω υπόψη μου ότι πρέπει να το αλλάξω κι εγώ στο blog μου. Δεν το έχω κάνει ακόμη γιατί δεν βρήκα χρόνο να ασχοληθώ, θα το κάνω όμως σύντομα. Είναι καλό που ξέρω ότι εσύ το άλλαξες ήδη. Αν χρειαστώ βοήθεια, θα στη ζητήσω. Ευχαριστώ, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου κάθε μου βοήθεια είναι δεδομένη καλή μου φίλη, μη διστάσεις. Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  2. Ναι υπέροχα κατατοπίζεις τους φίλους. Κι εγώ σ'αυτήν πήγα και όλα καλά ελπίζω.
    Γραφτηκα βέβαια σε όλα τα μπλογς σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου μια χαρά είμαστε, εντάξει! Σε ευχαριστώ πολύ και το ξέρεις κορίτσι μου. Να είσαι και να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Γιάννη μου, μια ερώτηση μιας και ασχολήθηκες διεξοδικά: εγώ έχω επιλέξει να λαμβάνω ειδοποιήσεις στο e mail μου των νέων αναρτήσεων από τα blogs που παρακολουθώ με την επιλογή "Λίστα ανάγνωσης --> διαχείριση--> προσθήκη ιστολογίου (όπου βάζω το λινκ του blog) .
    Αυτό θα πάψει να ισχύει;
    Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ισχύει κανονικά Κάρρη μου! Το έχω και εγώ. Συνεπώς μπορείς να συνεχίζεις να το χρησιμοποιείςμ κανονικά. Την καλησπέρα μου καλή μου.

      Διαγραφή
  4. Έχω μπερδευτεί βρε Γιάννη.
    Δεν θα μπορούν να ανανεώνονται στην πλαϊνή στήλη που έχουμε τα ιστολόγια στη σειρά με τις νέες αναρτήσεις; Ή ισχύει μόνο για όσα έχουμε δώσει εντολή να ενημερωνόμαστε καθαρά μέσω μέιλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να τα παρακολουθείς και από εκεί Γλαύκη μου ναι! Αυτή η στήλη παραμένει και επικαιροποιείται σε κάθε νέα ανάρτηση. Το newsletter είναι κάτι πιο πλήρες, πιο άμεσο. Συνεπώς μπορείς να αφήσεις τη στήλη που ήδη έχεις. Καλησπέρα καλή μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Γιάννης Φέρτης: Για πάντα στον κόσμο της καρδιάς μας

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ