Βραβεία BAFTA 2020





Βραβεία Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου 2020

British Academy for Film and Television Arts

Η Βρετανική Ακαδημία Κινηματογράφου ιδρύθηκε στις 29 Μάη 1949.
Έκτοτε και για 71 συνεχόμενα χρόνια υπηρετεί το μεγάλο κύκλο των κινηματογραφικών φεστιβάλς.
Έκτοτε αποτελεί ένα από τα πλέον διάσημα και σημαντικά Φεστιβάλς στο χώρο του Παγκόσμιου κινηματογράφου και οι βραβεύσεις του έχουν εξέχουσα σημασία στην ιστορία ενός φιλμ.

Χθες, μια σημαντική ημερομηνία, 2 Φλεβάρη 2020, (Δεύτερη ημέρα του Δεύτερου μήνα του έτους 2020), έγινε η τελετή των φετινών βραβείων.

Προχωρώ στην καταγραφή των αποτελεσμάτων και φυσικά των Νικητών


Μεγάλος Νικητής των φετινών βραβείων αποτέλεσε το πολεμικό δράμα

"1917"


του SAM MENDES σε σενάριο του ίδιου και της KRYSTY WILSON CAIRNS

Η Ταινία απέσπασε τα εξής επτά (7) βραβεία:

  • Βραβείο καλύτερης ταινίας
  • Βραβείο καλύτερης Βρετανικής ταινίας
  • Βραβείο Σκηνοθεσίας για τον Sam Mendes
  • Βραβείο Φωτογραφίας για τον Roger Deakins
  • Βραβείο Σκηνικών 
  • Βραβείο καλύτερου ήχου
  • Βραβείο καλύτερων visual effects
Θέμα

Απρίλιος 1917, το Δυτικό Μέτωπο. Δύο Βρετανοί στρατιώτες αποστέλλονται για να παραδώσουν ένα επείγον μήνυμα σε απομονωμένο σύνταγμα. Εάν το μήνυμα δεν ληφθεί εγκαίρως το σύνταγμα θα περπατήσει σε μια παγίδα και θα σφαγιάσει. Για να φτάσουν στο σύνταγμα θα χρειαστεί να διασχίσουν το εχθρικό έδαφος. Ο χρόνος είναι ουσία και το ταξίδι θα είναι γεμάτο με κίνδυνο.

"ΤΗΕ JOKER"


Το δραματικό αστυνομικό θρίλερ του TODD PHILLIPS 
απέσπασε τρία (3) Βραβεία

  • Βραβείο Α' Αντρικού ρόλου για τον πραγματικά συγκλονιστικό JOAQUIN PHOENIX, ο οποίος ντουμπλάρει τα μεγάλα του βραβεία μετά την ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ ΗΠΑ και βάζει πλώρη ακάθεκτος για το φετινό OSCAR

  • Βραβείο καλύτερης Μουσικής για την Ισλανδή HILDUR GUANADOTTIR
  • Βραβείο CASTING για την SHAYNA MARKOWITZ

Βραβείο Α' Γυναικείου ρόλου

στην εξαίρετη Αμερικανίδα Ηθοποιό

RENEE ZELLWEGER

για την ερμηνεία της στην βιογραφική ταινία του RUPERT GOOLD

"ΤΖΟΥΝΤΥ"



Βραβείο Β' Αντρικού ρόλου στον γνωστό και αγαπητό BRAD PITT

για την ερμηνεία του στην δραματική κομεντί του QUENTIN TARANTINO

"ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD"



Βραβείο Β΄ Γυναικείου ρόλου στην LAURA DERN για την ερμηνεία της στην ρομαντική δραματική κομεντί του NOAH BAUMBACH  "ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΑΜΟΥ"





ΔΥΟ ΒΡΑΒΕΙΑ κατέκτησε η δραματική αστυνομική κομεντί του Κορεάτη σκηνοθέτη BONG JOON HO 
"ΠΑΡΑΣΙΤΑ"


  • Βραβείο καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας
  • Βραβείο Πρωτότυπου Σεναρίου από τους Boon Joon Ho & Jin Won Han


ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

Στο δραματικό πολεμικό ντοκιμαντέρ των WAAD AL KATEAB  & EDWARD WATTS με θέμα τον πόλεμο στη Συρία 
"FOR SAMA"



ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

Στον Νεο Ζηλανδό TAIKA WAITITI για την ταινία 
"JOJO RABBIT"



ΒΡΑΒΕΙΟ Καλύτερης ταινίας ANIMATION

στην Χριστογεννιάτικη κωμική περιπέτεια των SERGIO PABLOS, CARLOS MARTINEZ LOPEZ



"ΚΛΑΟΥΣ: Το μυστικό των Χριστουγέννων"


ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ


Στην JACQUELLIN DURRAN στο ρομαντικό δράμα "MIKREΣ ΚΥΡΙΕΣ"



ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΟΝΤΑΖ 

Στους:  ANDREW BUCKLAND & MICHAEL MCCUSKER
για το βιογραφικό δράμα

"ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΑ"



Αυτά Φίλες και Φίλοι ήταν τα Βραβεία BAFTA της Βρετανικής ακαδημίας κινηματογράφου.
Κορυφώνεται η φετινή χρονιά στο δρόμο προς τα Oscar.


Σχόλια

  1. Γιάννη αρκετά σωστά τα βραβεία. Το 1917 το είδα πρόσφατα, ωραία ταινία άψογα γυρισμένη και με δυνατές ερμηνείες. Ο τζόκερ αν εξαιρέσεις την ερμηνεία του Φίνιξ ήταν μια ταινία που βλεπόταν, συγκριτικά με τον ντόρο που έγινε.
    Κρίμα πραγματικά είναι για το Τζο Τζο Ράμπιτ, πραγματικά υπέροχα δυνατή ταινία, μια παρωδική γροθιά στο στομάχι, και άξιζε κάτι παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ την άποψή σου Γιώργο καθώς πιστεύω και έχω εμπιστοσύνη σε αυτήν. Έχω δει μόνο τον "Τζόκερ" και δεν έχω άποψη για τις άλλες προς το παρόν. Όσο για τις ταινίες με αντιφασιστικά μηνύματα χμ, λες να μην έχουμε προσδοκίες; Αυτό με ανησυχεί ιδιαίτερα. Ευχαριστώ αγαπητέ φίλε, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Σημείωσα δύο ταινίες στην ανάλογη σελίδα του BULLET Journal μου. Σε ευχαριστούμε πολύ Γιάννη! Πάντα πολύτιμες οι πληροφορίες που μας παρέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου καλησπέρα. Ποιες κράτησες στα υπόψη; Καλή βδομάδα και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  3. Ωραία και προσεγμένη δουλειά! Ομολογώ ότι κάθε φορά μας εκπλήσσει ευχάριστα κάθε αφιέρωμα. Εγώ που δεν έχω και γνώσεις πάνω στο είδος είναι ότι πρέπει για να απορροφήσω κάποιες λεπτομέρειες γύρω από τις ταινίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βούλα μου, χαίρομαι ιδιαίτερα για την τιμή της επίσκεψης καλή μου φίλη. Είμαι στη διάθεσή σου εδώ για όποια κινηματογραφική πληροφορία επιθυμείς. Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που βρήκες το θέμα χρήσιμο. Καλή βδομάδα αγαπητή μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Γιάννη μου. Δεν τις έχω δει τις ταινίες για να έχω γνώμη . Να σαι καλά
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα μου,
      να έχουμε άμεση ενημέρωση από τα κινηματογραφικά δρώμενα Άννα μου. Θα τις βάλουμε τις ταινίες στα προσεχώς. Ήδη έχουμε μιλήσει για τον "Τζόκερ". Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Ηλιόλουστη η καρδιά σου σήμερα.

      Διαγραφή
  5. Και κάπως έτσι μας άνοιξες την όρεξη για τα όσκαρ.
    Μιλ μερσί Γιάννη μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οδεύουμε ολοταχώς Μαρία μου! Στο δρόμο προς τα εκεί. Ελπίζω να σταθώ ...ρεπορταζιακά στο ύψος των περιστάσεων. Στέλνω φιλιά και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. Αναμενόμενα τα βραβεία, δεν έχω δει ακόμα το 1917 για το οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα σχόλια. Πλήρες το ρεπορτάζ σου, όπως κάθε φορά άλλωστε.
    Καλό βράδυ Γιάννη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα Μαρία μου να γίνω και λίγο πιο άμεσος με τις live εξελίξεις στα κινηματογραφικά μας δρώμενα. Να έχουμε και μια επαφή με τα τρέχοντα. Βλέπω μια "συσπείρωση" γύρω από το "1917". Δεν το έχω δει για να έχω άποψη. Φίλοι που το είδαν έμειναν με άριστες εντυπώσεις αλλά δεν έχω εικόνα με όλα τα άλλα, πλην "Τζόκερ" για σύγκριση.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη. Στέλνω φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Είδα χτες το 1917 και απογοητεύτηκα. Δεν πρόσφερε τίποτα... Φυσικά, η σκηνοθεσία και η φωτογραφία ήταν υπέροχα, αλλά μέχρι εκεί.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δει Αλεξάνδρα. Συνεπώς δεν έχω άποψη. Το έχω στα υπ' όψη. Ακούγεται ότι δεν έχει αντίπαλο για καλύτερη ταινία σε αυτό το επίπεδο. Τι να σου πω. Στέλνω φιλιά κορίτσι μου και ευχαριστώ για το πέρασμά σου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο