Χριστούγεννα στο CINEFIL

Καλησπέρα αγαπητές Φίλες και Φίλοι
βρισκόμαστε πλέον σε τροχιά και άρωμα Χριστουγέννων
Ανοίγουμε τις καρδιές μας να νιώσουμε, να μοιραστούμε, να χαρούμε.
Πάντα το CINEFIL είχε τη σχετική του Χριστουγεννιάτικη "φόρμα".
Έτσι και φέτος, οι Χριστουγεννιάτικες ταινίες στο πέρασμα του Σινεμά που αγαπάμε δεν θα μας αφήσουν αδιάφορους.

Τι θα κάνουμε ;
Ω, μα είναι απλό !
θα κάνουμε μια βόλτα σε μια νοητή Κινηματογραφική αίθουσα, στην οποία θα "δούμε" κάποιες Χριστουγεννιάτικες ταινίες, στο πέρασμα των χρόνων, που αγαπήθηκαν, που άφησαν την ιστορία τους σε μικρούς και μεγάλους φίλους. (Θα εξαιρεθούν οι ταινίες που ήδη έχουμε παρουσιάσει στα προηγούμενα Χριστούγεννά μας)
Η Επιλογή δεν ακολουθεί τη λογική φορά του χρόνου
Πάμε λοιπόν:

1985  "SANTA CLAUS: Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ"


Σενάριο:  DAVID NEWMAN & LESLIE NEWMAN

Σκηνοθεσία:  JEANNOT SZWARC

Μάντεψε ποιος έρχεται στην πόλη ;

Σε δύο μέρη παρακολουθούμε την ιστορία ενός ηλικιωμένου άντρα που θα γίνει ο Άη Βασίλης. Στο δεύτερο μέρος, στην μοντέρνα πλέον εποχή, ο Πατς, το ελαφάκι θα πέσει στα χέρια ενός κατασκευαστή παιχνιδιών που θα απειλήσει ολάκερες τις γιορτές.


Στις ερμηνείες οι:

DUDLEY MOORE στο ρόλο του PATCH

JOHN LITHGOW στο ρόλο του B.Z.

DAVID HUDDLESTON στο ρόλο του Άη Βασίλη

JUDY CORNWELL στο ρόλο της Anya Claus



1989  "TA ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ του ΤΡΕΛΟΥ ΘΗΡΙΟΤΡΟΦΕΙΟΥ"


Δεν υπάρχει μέρος σαν το σπίτι για διακοπές !

Σενάριο:  JOHN HUGHES

Σκηνοθεσία:  JEREMIA CHECIK

Η οικογένεια Γκρίζνουολντ ετοιμάζει το σπίτι για τις διακοπές των Χριστουγέννων. Όμως κάτι δεν πάει καλά ! όλα αρχίζουν να χαλάνε και όταν καταφτάνουν και οι συγγενείς τότε η κατάσταση ...αγριεύει.


Στις ερμηνείες οι:

CHEVY CHASE στο ρόλο του Clark

BEVELRY D' ANGELO στο ρόλο της ELLEN

JULIETTE LEWIS στο ρόλο της AUDREY

JOHNNY GALECKI στο ρόλο του RUSTY


Ένας πραγματικά απολαυστικός CHEVY CHASE σατιρίζει υπέροχα και ...εορταστικά την κλασική μέση Αμερικάνικη Οικογένεια στις μέρες των γιορτών. Σε βαθμό που να την ...γδύσει εντελώς.

1994  "ΘΑΥΜΑ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ"


Εάν πιστεύεις, όλα μπορούν να συμβούν...

Η μικρούλα Σουζαν αμφιβάλλει για την ύπαρξη του Άη Βασίλη και σε αυτό την ενισχύει και η μητέρα της. Όταν όμως σε κάποιο κατάστημα συναντηθεί με έναν Άη Βασίλη, τότε όλα θα αλλάξουν.


Σενάριο:  VALENTINE DAVIES, GEORGE SEATON

Σκηνοθεσία:  LES MAYFIELD

Στις ερμηνείες οι:

RICHARD ATTENBOROUGH στο ρόλο του Kris Kringle

ELIZABETH PERKINS στο ρόλο της DOREY WALKER

DYLAN MCDERMOTT στο ρόλο του BRYAN BEDFORD




1942  "HOLIDAY INN" ("ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ)

Γυρίζουμε πίσω στο κλασικό Χόλυγουντ της εποχής του 1940.
Μία κλασική Μουσική ταινία για τα Χριστούγεννα

Ο Τζιμ και ο Τεντ είναι αστέρες του βαριετέ. Όμως κάπου η σχέση τους διακόπτεται καθώς ο ένας αποσύρεται με την κοπέλα του οδηγώντας και τον δεύτερο εκτός σκηνής.
Ο Τζιμ θα αγοράσει ένα αγροτόσπιτο, το οποίο το μετατρέπει σε Πανδοχείο τις μέρες των Χριστουγέννων. Εκεί, τα γεγονότα και οι εξελίξεις, μέσα από τα κορίτσια τους, θα φέρει τους δύο παλιούς συνεργάτες μαζί.



Σενάριο:  CLAUDE BINION & ELMER RICE

Σκηνοθεσία:  MARK SANDRICH

Εμβληματικοί στις παρουσίες τους οι:

BING CROSBY στο ρόλο του JIM HARDY

FRED ASTAIRE στο ρόλο του TED HANOVER

MARJORIE REYNOLDS στο ρόλο της LINDA MASON

VIRGINIA DALE στο ρόλο της LILA DIXON



Η Ταινία τιμήθηκε με OSCAR καλύτερης μουσικής για τον IRVING BERLIN
και επίσης υποψήφια για OSCAR Σεναρίου.


1954  "ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ"



Προχωράμε στην δεκαετία του 1950 και ερχόμαστε σε μια ακόμα Μουσική ταινία.
Σε Σενάριο:  NORMAN KRASNA & NORMAN PANAMA

και Σκηνοθεσία του γνωστού μας:  MICHAEL CURTIZ

Να σημειωθεί ότι ήταν η πρώτη ταινία στο σύστημα VISTAVISION



Δύο φίλοι απ τον στρατό γίνονται ένα εξαίρετο δίδυμο χορευτικό στην σκηνή και στο τραγούδι. Εκεί θα γνωρίσουν δύο όμορφες κοπέλες, οι οποίες αποδεικνύεται ότι μπορούν να τους ακολουθήσουν στο ταλέντο επί σκηνής. Στην παράσταση που θα εμφανιστούν θα ανακαλύψουν ότι χρηματοδότης είναι ο .....παλιός τους διοικητής από το στρατό.

Στις ερμηνείες οι:

BING CROSBY στο ρόλο του BOB WALLACE

DANNY KAYE στο ρόλο του PHIL DAVIS

ROSEMARY CLOONEY στο ρόλο της BETTY HAYNES

VERA ELLEN στο ρόλο της JUDY HAYNES



Πολύ όμορφα και νοσταλγικά τραγούδια, εξαιρετικές χορογραφίες. Φινέτσα και το κλασικό Χόλυγουντ στην εποχή της ακμής του.

Η Ταινία ήταν υποψήφια για OSCAR καλύτερης μουσικής.

1984  "GREMLINS"



Προχωράμε αρκετά χρόνια μπροστά για να φτάσουμε σε μια ταινία συνδυασμό ανθρώπινων και καρτουνίστικων χαρακτήρων.
Ποιος δεν θυμάται τα γλυκά αυτά τερατάκια, που τα έκαναν μπάχαλο στο πέρασμά τους ;

Χαριτωμένα, έξυπνα, σκανδαλιάρικα, ευφυή, επικίνδυνα καθώς λένε.

Σενάριο:  CHRIS COLUMBUS

Σκηνοθεσία:  JOE DANTE

στις ερμηνείες οι:

HOYT AXTON στο ρόλο του RANDALL PELTZER

JOHN LOUIE στο ρόλο του νεαρού Κινέζου

KEYE LUKE στο ρόλο του Παππού



Το δώρο του νεαρού Billy για τα Χριστούγεννα είναι ένα παράξενο ζωάκι κατοικίδιο, άκακο υπό ...όρους. Όχι νερό, φως και ποτέ φαγητό μετά τα μεσάνυχτα. Όταν όμως ο Billy τα παραβαίνει και τα τρία οι συνέπειες είναι ....εκτρωματικές τόσο για τον ίδιο αλλά και για ολάκερη την πόλη μέσα στα ...Χριστούγεννα.

7 Διεθνή βραβεία στα Κινηματογραφικά φεστιβάλ





1969  "FROSTY THE SNOWMAN"



Μια από τις πιο γλυκές animation δημιουργίες με Χριστουγεννιάτικο ύφος και διάθεση.
Γνωστή ως Τηλε-Ταινία, αγαπήθηκε πάρα πολύ από τα παιδιά εκείνων των γενεών.

Πάνω στο έργο του  ROMEO MULLER

Σκηνοθεσία:  JULES BASS & ARTHUR RANKING JR.

Τις φωνές τους έδωσαν οι:
JIMMY DURANTE, BILLY DE WOLFE, JACKIE VERNON, PAUL FREES, JUNE FORAY







Ένα καπέλο από μετάξι γίνεται το μήλο της έριδος μεταξύ ενός μάγου στη σκηνή και μιας ομάδας μαθητών. Ένας χιονάνθρωπος, αποκτά ζωή αλλά συνειδητοποιεί ότι θα λιώσει την άνοιξη και πρέπει να καταφύγει στο Βόρειο Πόλο για να σωθεί. Κοντά ένα μικρό κορίτσι.
Εκεί θα ζήσουν και τα Χριστούγεννα.




Ρίξαμε λοιπόν φίλες και φίλοι μια γενική ματιά πάνω σε κλασικές Χριστουγεννιάτικες ταινίες, που στο πέρασμά τους στο χρόνο, άφησαν την δική του εποχή στον Κινηματογράφο.

Θα κλείσω την σημερινή γιορτινή ανάρτηση με ένα σχετικό βίντεο, ειδικά φτιαγμένο για το σημερινό μας θέμα, αφιερωμένο φυσικά σε όλους σας.







Σας ευχαριστώ για την παρουσία και την συμμετοχή σας.

Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους

@
@@
@@@
@@@@
@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@@@@@
@
@












Σχόλια

  1. Γιάννη μου, το οδοιπορικό σου για τον χριστουγεννιάτικο κινηματογράφο είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!! Λατρεύω τα Γκρέμλινς!!!!!!!!!! Εκπληκτικό και το βίντεό σου στο Youtube. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μία μου ! σε ευχαριστώ καλή μου φίλη ! ξαναγινόμαστε παιδιά αυτές τις μέρες. Να γεμίσει η καρδιά μας χαρά.
      Καλά Χριστούγεννα να έχεις από καρδιάς.

      Διαγραφή
  2. Καλά, χαρούμενα χριστούγεννα Γιάννη μου, με υγεία!!! Ας τα χαρούμε, μαζί με όσους αγαπάμε, σαν παιδιά!
    Καλο σ/κ
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτή σου η ευχή Ψαρόματο αγαπημένο ! Τις ευχές μου από καρδιάς.

      Διαγραφή
  3. Με καλημέρισες με τον καλύτερο τρόπο. Ταξίδι στα παλιά, νοσταλγία, τρυφερές ηλικίες, πίστη στο όνειρο, πίστη γενικώς. Και το βίντεο γλυκό, μελαγχολικό... Γιάννης.
    Καλά Χριστούγεννα σε όλους με την ευχή να φέρουν αυτό που επιθυμεί ο καθένας μας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου κορίτσι μου καλησπέρα
      σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια βγαλμένα απ την καρδιά σου. Να είσαι καλά, να ονειρευόμαστε. Να γινόμαστε παιδιά αυτές τις μέρες. Καλά Χριστούγεννα με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  4. Ε λοιπόν τώρα που μου το θύμησες, τα Γκρέμλινς τα ξαναβλέπω ευχαρίστως!
    Καλά Χριστούγεννα κύριε Πιτ!🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου !
      να σου πω να τα ψάξω να τα δω και εγώ λίγο. Καλά Χριστούγεννα με όλη μου την καρδιά να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτές οι Χριστουγεννιάτικές ταινίες! Γεμίζουν μαγείά!!! Υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ ! ας ξαναγίνουμε λίγο παιδιά Χριστίνα μου ! το έχουμε ανάγκη. Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  6. Χαρούμενα Χριστούγεννα Γιάννη μου, ευχαριστούμε που δεν μας ξεχνάς και μας δίνεις το κατιτίς μας σε κόκκινο και άσπρο :) Χουζούρι λοιπόν -θα κάνει κρύο είπε η ΕΜΥ- και ταινίες.
    Καλά Χριστούγεννα με την οικογένειά σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου !
      χουζούρι μετά από περπάτημα το καλύτερο. Και φυσικά ταινίες ! σε οικογενειακή θαλπωρή. Ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές. Με την αγάπη μου, Καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  7. Δε θα μπορούσε να λείπει και το χριστουγεννιάτικο αφιέρωμα
    πολλά καλη η ιδέα σου
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, έχεις δίκιο.
      Χριστούγεννα χωρίς σινεμά δεν λέει ! εδώ είμαστε λοιπόν.
      Πολλά φιλιά, την αγάπη και τις ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  8. Τι ωραίες ταινίες! Χριστούγεννα χωρίς έστω δυο τρεις ταινίες χιλιοπαιγμένες δεν γίνεται. Σήμερα είχε τον ET και είδα προς το τέλος μόνο γιατί τότε μπήκα στο σπίτι. Το χάρηκα πολύ το αφιέρωμά σου και τις έχω δει τις περισσότερες. Θαυμάσια
    Πάω να δω και το βίντεο. Κοίτα να δεις που έχεις γίνει εξπέρ στα βίντεο!!!
    Καλά Χριστούγεννα Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλησπέρα,
      το βίντεο μας το κόλλησε η ....Μαρίνα να ξέρεις ! χαχαχαχαχα. Είδες που η παρακίνηση είναι μεταδοτική. Ναι, θα δούμε ταινίες, όσες μπορούμε.
      Σου εύχομαι μια ζεστή αγκαλιά στους δικούς σου με ευχές Χριστουγέννων.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  9. ΑΑ!!Δε θα μπορούσε να λείπουν και οι Χριστουγεννιάτικες ταινίες!!!εμένα τα παιδιά μου τρελαίνονται για τo home alone και τα γκρεμλινς!!να σαι καλά Γιάννη!!!καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα,
      να γιατί είμαστε εδώ κοτζάμ Σινεφίλ ! για να καλύψουμε θεματολογικά μικρά και ...μεγάλα παιδιά. Να χαίρεσαι κάθε στιγμή με τα παιδάκια σου κορίτσικ μου.
      Με τις ευχές μου και Καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  10. χεχεχε Θα γίνει των Χριστουγέννων σήμερα στο σπίτι !!! Ολο λεει πως δεν βρίσκει καλές Χριστουγεννιάτικές ταινίες... η αλήθεια είναι πως υπαρχαν μια δύο που μας ενέπνευσε ο τίτλος αλλά μάπα το καρπουζι
    Έκανες πάλι ένα μικρό θαύμα :)
    Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ό νέος χρόνος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμ Μάνια μου, ναι ! πολλές φορές ο τίτλος πιασάρικος αλλά το περιεχόμενο λίγο. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξε μια ματιά στο tag "Christmas films". Θα βρείτε πολλές προτάσεις με χρυσές ταινίες.
      Καλά Χριστούγεννα ψυχή μου με υγεία και όμορφα όνειρα.

      Διαγραφή
  11. Ότι πρέπει η ανάρτηση σου Γιάννη μου και χρειαζόμουν μερικές προτάσεις!
    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι και Καλή Χρονιά με υγεία και κάθε καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.
      Αν δεις το σχετικό tag "Christmas films" θα βρεις πολλές προτάσεις και παρουσιάσεις ως πρόταση.
      Τις ευχές μου ολόψυχα για κάθε καλό στη ζωή σου.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα Κώστα μου ! με την οικογένειά σου το καλύτερο φίλε. Τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  13. Κάποιες τις έχω δει πόσες φορές!! Είναι οτι πρέπει οι προτασεις σου Γιάννη μου!! Καλά Χριστούγεννα να χεις κι εσύ κι οι αγαπημένοι σου!! Να περάσεις όμορφες στιγμές γεμάτες χαμόγελα!! Φιλιά!! 🎄🍬

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου καλώς όρισες !
      Χρόνια πολλά καρδιά μου ! να είσαι καλά. Ότι όμορφο στη ζωή σου. Καλά να είσαι και να δημιουργείς.
      Πολλές ευχές.

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Ελένη μου Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και όμορφες μέρες. Ευχαριστώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  15. Καλά Χριστούγεννα πολύχρωμα, δημιουργικά, χαρούμενα και πάντα Γιαννίσια! 😍 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου
      Χρόνια σου Πολλά, με όμορφα όνειρα, με τη θετική σου αύρα και την ανθρωπιά. Να περνάτε καλά και όμορφα. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά πολλά Γιάννη μου!
    Υγεία, χαμόγελα, ζεστασιά, άφθονα φαγητά, πολύχρωμες εικόνες 😀
    🎄❄️☃️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ευχαριστώ πολύ για τις ζεστές σου ευχές ! να είσαι καλά. Χρόνια πολλά με όμορφες στιγμές και δημιουργίες.

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και πανέμορφα, Γιάννη μου! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου,
      ευχαριστώ πολύ για την τόσο ζεστή έκπληξη και τις ευχές σου. Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  18. Γιάννη.... μου φερες φορα-παρτιδα την ηλικία μου, Γιάννη... χαχαχα!
    Χρόνια σου πολλά και καλή Πρωτοχρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου !
      χαίρομαι που είσαι εδώ κορίτσι μου. Μα ....γινόμαστε πάλι παιδιά Λυγερή ! και έτσι πρέπει, ειδικά αυτές τις μέρες. Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Καλή χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  19. Εγώ πάλι που λατρεύω τις χριστουγεννιάτικες ταινίες, βλέπω όσες πιο πολλές μπορώ κάθε χρόνο! Το βίντεο καταπληκτικό Γιάννη! Μας έβαλε ακόμα πιο πολύ στο κλίμα! Χρόνια πολλά με υγεία και πολύ σινεμά, και να χαίρεσαι την οικογένειά σου ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου
      Χρόνια Πολλά κορίτσι μου ! χρόνια καλά εύχομαι με ελπίδα. Και εγώ λατρεύω τις Χριστουγεννιάτικες ταινίες σαν παιδί. Και νομίζω το αξίζουμε αυτές τις μέρες. Επιβάλλεται.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή συνέχεια να έχεις και καλή χρονιά ολόψυχα.

      Διαγραφή
  20. Τις περισσότερες από αυτές που παρουσιάζεις σήμερα δεν τις έχω δει, αν και πάντα μου άρεσαν οι χριστουγεννιάτικες ταινίες. Κάποτε δεν έχανα ταινία για ταινία στην τηλεόραση ειδικά...
    Αυτά τα Gremlins είναι αξεπέραστα μέσα στην ασχήμια τους! Παρανοϊκή ταινία με απίστευτο γέλιο φυσικά! Ο τρελός τρελός κόσμος του αμερικάνικου κινηματογράφου!
    Να είσαι καλά, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες για τα Γκρέμλινς Γλαύκη μου. Πανέμορφα. Και θέλω να τα θυμηθώ γιατί πάει καιρός που τα έχω ξεχάσει.
      Και εγώ λατρεύω τα Χριστουγεννιάτικα φιλμς.
      Σου στέλνω μια αγκαλιά ευχές για μια καλή χρονιά όπως αξίζει στην ψυχή σου.

      Διαγραφή
  21. Καλή και δημιουργική χρονιά Γιάννη μου με υγεία, κατανόηση και σεβασμό!
    Τα αφιερώματά σου πάντα απολαυστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου !!!! πως μου διέφυγε το σχόλιό σου κορίτσι μου ; ζητώ συγγνώμη !
      Ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές σου ευχές αγαπημένη μου φίλη. Καλή χρονιά να έχεις γεμάτη ομορφιά και δημιουργία.

      Διαγραφή
  22. Γιάννη, χρόνια πολλά για την γιορτή σου!!!!!!!!!!!!! Και καλή χρονιά, ομορφη και με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά: Δεκαετία 1960-Μέρος 1ο

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

"ΑΝΤΙΓΟΝΗ" του Γιώργου Τζαβέλλα. Το Αρχαίο δράμα στον ελληνικό κινηματογράφο