Ένας δικτυακός χώρος για το Μαγικό Κόσμο της Έβδομης Τέχνης. Ενας χώρος για τον Κινηματογράφο, Ελληνικό και Ξένο. Με παρουσιάσεις, αναλύσεις, εικόνες, βίντεο, προτάσεις.
Μαίρη Χρονοπούλου: Αποχαιρετισμός σε μια βαμπ του Ελληνικού σινεμά
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
-
ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
16 Ιούλη 1933-6 Οκτώβρη 2023
Γεννήθηκε και έφυγε στην Αθήνα, σε ηλικία 90 ετών, πλήρης ημερών
Μια μεγάλη βαμπ του Ελληνικού κλασικού κινηματογράφου, τον οποίο και σημάδεψε με την τεράστια παρουσία της για 42 ολάκερα χρόνια. Από το 1954, νεαρή κοπέλα στα 21 της χρόνια, κάνοντας το ντεμπούτο της στο "Χαρούμενο Ξεκίνημα" του Ντίνου Δημόπουλου, ως νεαρό κορίτσι σε όνειρο, μέχρι το 1996 στο "Προς την ελευθερίαν" του Χάρη Παπαδόπουλου, στα 63 της, ως Νίνα Χορν, παλιά ντίβα του σινεμά.
Έγινε μια γυναίκα σύμβολο βαμπ, ισχυρής προσωπικότητας με το σκηνικό της "εκτόπισμα" να στέκεται βαρύ και χαρισματικό ολόγυρά της. Σε ρόλους εμβληματικούς πολλών αποχρώσεων, είτε ως femme fatale, είτε ως μοιραία ερωτεύσιμη γυναίκα, είτε ως "γυναίκα του κεφιού" και του μιούζικαλ.
Αποφοίτησε από τη μεγάλη σχολή του Εθνικού θεάτρου, στο οποίο δούλεψε και στις χορευτικές ομάδες σε αρκετά αρχαία δράματα. Ήταν ηθοποιός, που δούλεψε αρχικά και στο θέατρο, ξεκινώντας από το 1957, σε έργα των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου ("Η κυρία", "Ρομάντζο μιας καμαριέρας")
Στο ντεμπούτο της, ήταν ακόμα φοιτήτρια ενώ το 1958 εμφανίστηκε στο "Τελευταίο ψέμα" του Μιχάλη Κακογιάννη. Από το 1963 θα κάνει συμβόλαιο με την Φίνος Φιλμ, στην οποία και θα μεγαλουργήσει σε μεγάλες ταινίες, που θα αφήσουν εποχή στο κλασικό Ελληνικό σινεμά αλλά και σε άλλες εταιρείες.
Έδωσε απλόχερα τη λάμψη, την ομορφιά και τη σκηνική της παρουσία δίπλα σχεδόν σε όλους τους άντρες πρωταγωνιστές της μεγάλης εκείνης εποχής: Νίκος Κούρκουλος, Φαίδων Γεωργίτσης, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Γιώργος Φούντας, Αλέκος Αλεξανδράκης, Κώστας Καζάκος, Ανδρέας Μπάρκουλης.
Στο Θέατρο
Η Μαίρη Χρονοπούλου, είχε μεγάλη θητεία καθώς συνεργάστηκε με μεγάλους θιάσους της Αθήνας. Μάλιστα το 1972 έκανε δικό της θίασο και έπαιξε: Σόμερσετ Μομ, "Τι ώρα θα γυρίσεις Πηνελόπη;", Ιάκωβο Καμπανέλλη, "Ένα καυτό κορίτσι".
Συμμετείχε στο χορό των μεγάλων παραστάσεων του Εθνικού: "Μήδεια", "Κλυταιμνήστρα", "Ιφιγένεια εν Αυλίδι". Έπαιξε στην "Ποντικοπαγίδα", στα "Οργισμένα νιάτα", στο "Να ντύσουμε τους γυμνούς", στο "Και τώρα τι κάνουμε" και σε άλλες σπουδαίες παραστάσεις
Στην τηλεόραση
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει από την τηλεόραση, στην οποία πέρασε από το 1971 μέχρι το 2023. 52 ολάκερα χρόνια, σε 10 τηλεοπτικές σειρές, πιο γνωστές οι: "13ο ανακριτικό γραφείο", "Οι πρωταγωνιστές", "Μάνα είναι μόνο μία", "Εμείς κι εμείς".
Αλησμόνητη και συγκλονιστική είναι η παρουσία της φέτος στην υπέροχη σειρά του Νίκου Τσαφούλια "ΕΤΕΡΟΣ ΕΓΩ", στον τελευταίο κύκλο, στον οποίο ερμήνευσε τη Ματρόνα, μια γυναίκα στέλεχος του υποκόσμου.
Στο τραγούδι
Όλοι μας έχουμε στο νου και στην καρδιά την αγαπημένη μας ηθοποιό και ως τραγουδίστρια! Η φωνή της σημάδεψε μια σειρά από ερμηνείες, που θα παραμείνουν αξέχαστες στις μνήμες και στην καρδιά μας. Τι να θυμηθούμε τώρα πραγματικά:
1963 "Ένα καράβι είν' η ζωή" (Τα παλιόπαιδα)
1967 "Έκλαψα χθες" (Οι θαλασσιές οι χάντρες)
1968 "Είμαι γυναίκα του γλεντιού", "Του αγοριού απέναντι", "Καμαρούλα μια σταλιά" (Μια κυρία στα μπουζούκια)
1969 "Υπάρχει κάπου ένα παιδί" (Όταν η πόλις πεθαίνει)
Κατά την άποψή μου, η μεγαλύτερη στιγμή της στο τραγούδι!
Ο κλασικός Ελληνικός κινηματογράφος
Από τις γυναίκες ηθοποιούς που άφησαν αλησμόνητο στίγμα στο πέρασμά τους. Μετράμε 27 ταινίες ως πρωταγωνίστρια και πραγματικά είναι απείρως δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς. Ενδεικτικά αναφέρω:
1963 "Τα κόκκινα φανάρια" του Βασίλη Γεωργιάδη, στο ρόλο της Μαίρης Πανά
1965 "Οι αδίστακτοι" του Ντίνου Κατσουρίδη ερμηνεύοντας τη Στέλλα
1965 "Το χώμα βάφτηκε κόκκινο", το συγκλονιστικό κοινωνικό δράμα του Βασίλη Γεωργιάδη, το οποίο ήταν υποψήφιο για Όσκαρ καλύτερης ξένης ταινίας. Η ερμηνεία της στο ρόλο της Ειρήνης ανεπανάληπτη.
1966 "Δάκρυα για την Ηλέκτρα" ερωτικό δράμα του Γιάννη Δαλιανίδη, ερμηνεύοντας τη Λίνα Πετρίδη.
1966 "Κοινωνία ώρα μηδέν", κοινωνικό δράμα του Ντίνου Δημόπουλου, ερμηνεύοντας εκπληκτικά τη Λία Μουρούζη σε νουάρ αποχρώσεις
1968 "Το παρελθόν μιας γυναίκας", αστυνομικό δράμα με χαρακτηριστικά νουάρ του Γιάννη Δαλιανίδη, ερμηνεύοντας την Άννα.
1968 "Πολύ αργά για δάκρυα" ως Ειρήνη Κατακουζηνού, ένα υπέροχο ερωτικό δράμα του Πάνου Γλυκοφρύδη
1968 "Η λεωφόρος του μίσους" αστυνομικό δράμα του Νίκου Φώσκολου, στο ρόλο της Σοφίας Βενέτη, βοηθού του ανακριτή.
1969 "Όταν η πόλις πεθαίνει" ένα ακόμα κοινωνικό δράμα του Γιάννη Δαλιανίδη, ερμηνεύοντας τη Τζέλλα Ραζή, στο πλευρό του Ανδρέα Μπάρκουλη
1970 "Ορατότης μηδέν" και "Η ζούγκλα των πόλεων" και τα δύο του Νίκου Φώσκολου, κοινωνικά δράματα-περιπέτειες.
Τα μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη
Η Μαίρη Χρονοπούλου, άφησε τη δική της διαφορετική προσωπική σφραγίδα και ως προσωπικότητα-χαρακτήρας και ως ερμηνείας και στα μεγάλα μιούζικαλ της Φίνος και φυσικά του Δαλιανίδη.
1967 "Οι θαλασσιές οι χάντρες"
1968 "Μια κυρία στα μπουζούκια"
1968 "Γοργόνες και μάγκες"
"Γεμίζει" την οθόνη η παρουσία της στην κυριολεξία. Η πληθωρικότητά της ήταν χαρακτηριστική, τέτοια που να δημιουργήσει προηγούμενο στη ξεχωριστή της προσωπικότητα, ικανή να υπηρετήσει μια σειρά ρόλους και είδη.
Στον Νέο Ελληνικό κινηματογράφο
Το άστρο της Μαίρης Χρονοπούλου, έλαμψε και σε μια σειρά φιλμ του νέου Ελληνικού κινηματογράφου. Την είδαμε να συμμετέχει:
1984 "Ταξίδι στα Κήθυρα" του Θόδωρου Αγγελόπουλου
1987 "Τα παιδιά της Χελιδόνας" του Κώστα Βρεττάκου
Αυτό ήταν το πέρασμα της Μαίρης Χρονοπούλου στην Ελληνική υποκριτική σκηνή.
Λατρεμένη ως άνθρωπος, σεμνή, ταπεινή, ξεχωριστή. Προσωπικότητα δυναμική, εκφραστική. Και ηθοποιός, που τίμησε την τέχνη της δίνοντας απόλυτα την ψυχή της χωρίς βεντετισμούς ή σνομπ διαθέσεις.
Η τελευταία της επιθυμία
Όπως διαβάζουμε και αναφέρει ο δημοσιογράφος, Γιάννης Αρμουτίδης αλλά και μια σειρά πηγές, η σορός της μεγάλης ηθοποιού, θα αποτεφρωθεί, σύμφωνα με ρητή της επιθυμία, με μια πολύ σαφή και τελετουργική διαδικασία, που η ίδια έχει προνοήσει να ζητήσει και να οργανώσει σε κάθε της λεπτομέρεια.
Εμείς δεν έχουμε παρά να την κλείσουμε στην καρδιά μας, να την θυμόμαστε πάντα με αγάπη, να εξακολουθεί να γεμίζει στιγμές του ελεύθερου χρόνου μας με την τέχνη της.
Καλό της ταξίδι. Έλαμψε με την παρουσία της σε κάθε ταινία. Άφησε γερη παρακαταθήκη για τους νεότερους. Πολύ ωραίο τιμητικό αφιέρωμα σ'αυτήν τη μεγάλη ηθοποιό Καλημέρα Γιάννη μου
Ευχαριστώ Άννα μου για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου. Θα συμφωνήσουμε, κορίτσι μου με τις σκέψεις σου. Αγαπημένη μου έτσι κι αλλιώς. Καλή συνέχεια, κοπέλα μου.
Aξέχαστη για μας, για την δικιά μας γενιά, όπως και όλοι οι υπόλοιποι εκείνης της εποχής του σινεμά που εμείς χαρήκαμε. Έζησε μια πλούσια από εμπειρίες ζωή και μας έδωσε χαρά, ξενοιασιά, και διασκέδαση. Την αποχαιρετάμε με λύπη. Σ' ευχαριστούμε για το όμορφο αφιέρωμά σου Γιάννη μου Καλημέρα!
Μαρία μου, καλό Φθινόπωρο, αγαπημένη φίλη. Γυρνάμε σε ρυθμούς πιο κλειστούς. Ήταν γυναικάρα με τα όλα της! Έβγαινε στη σκηνή και "γέμιζε" το πλατό! Μια ιδιαίτερη θηλυκότητα, όχι αυτή της "γατούλας" αλλά της δυναμικής γυναίκας με στόμφο. Και εξαίρετος άνθρωπος πάνω απ' όλα. Εγώ σε ευχαριστώ, Μαρία μου για την παρουσία και τα καλά σου λόγια. Φιλιά στέλνω.
Διάβασα χτες στις ειδήσεις ότι ερευνάται το ενδεχόμενο εκγληματικής ενέργειας, γιατί υπάρχουν κάποια στοιχεία που δεν δικαιολογούν τον θάνατό της εξ αιτίας της πτώσης της απ' τη σκάλα στο εσωτερικό του σπιτιού της. Πάγωσα μ' αυτή την είδηση, δεν σου κρύβω... Μπράβο για το τιμητικό και αναλυτικό σου αφιέρωμα, Γιάννη μου! Ήταν μια σπουδαία γυναίκα με έντονη προσωπικότητα και την θαύμασα απεριόριστα ακόμα και στην τελευταία της ερμηνεία στο " Έτερος εγώ"... Το ότι δώρισε το σπίτι της στο Χαμόγελο του Παιδιού, την τιμάει ιδιαιτέρως. Ας είναι αναπαυμένη η ψυχούλα της...
Ω τι λες τώρα, Μαρία! Υπάρχει τέτοια περίπτωση; Είναι βάσιμη άραγε; Μιλάμε είναι κάτι ανατριχιαστικό και πρέπει να ξεκαθαριστεί. Ακόμα και στην τελευταία της ερμηνεία ήταν συγκλονιστικά αφοπλιστική. Και ειδικά το αφιέρωμά της, κλείνει και τη μεγάλη της παρουσία. Θα την θυμόμαστε πάντα με αγάπη. Ευχαριστώ, Μαρία μου για την παρουσία και το σχόλιό σου.
Καλησπέρα Ευρυτάνα μου! Ναι, πράγματι, η ερμηνείας της Μαίρης Χρονοπούλου σε αυτόν το χαρακτήρα ήταν μοναδικά αυθεντική. Και στο δράμα και στην κωμωδία. Ευχαριστώ φίλε μου για την παρουσία σου.
Πολύ ωραία ηθοποιός και με μεγάλη παρουσία και στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Με αφορμή το αφιέρωμα σου θυμήθηκα και το λατρεμένο "εμείς και εμείς". Είχε ξεμπερδέψει με τον φόβο του θανάτου και είχε ορίσει ως και την τελευταία λεπτομέρεια για το ενδεχόμενο του θανάτου της και αυτό δείχνει ένα ξεχωριστό θάρρος. Μακάρι να διαλευκανθούν και οι συνθήκες του θανάτου της, να γαληνέψει η ψυχή της. Εκτός από ένα αντίο της, να της πούμε και ένα μπράβο, που το σπίτι της το αφήνει στο χαμόγελο του παιδιού. Όταν η ύστατη πράξης σου, είναι πράξη αγάπης, είναι άξιο θαυμασμού. Υπέροχο αφιέρωμα Γιάννη μου. Μπράβο σου! Καλό Σαββατόβραδο :)
Πολλά όμορφα και μεγάλα από την αγαπημένη μας ηθοποιό. Τελικά άφησε και το στίγμα της ως άνθρωπος στα κοινωνικά της δρώμενα. Μεγάλη ψυχή, κατασταλαγμένη, συνειδητοποιημένη, όχι μόνο στο σανίδι, που διέπρεψε αλλά και στη ζωή. Θα την θυμόμαστε με αγάπη, Μαρίνα μου. Την καλησπέρα μου και ευχαριστώ για το σχόλιο, κορίτσι μου.
Καλησπέρα Γιάννη. Πόσες φορές είδαμε τις ταινίες της και ακόμα τις βλέπουμε σαν να είναι η πρώτη φορά. Γοργόνες και μάγκες ποιος δεν την έχει δει, και όχι μια φορά!
Φίλες και φίλοι κινηματογραφόφιλοι, στην 14η επέτειο της ίδρυσης του CINEFIL , (Ναι: 2010-2024), επανέρχομαι με μια πρόταση. Δεν συνηθίζω να ανεβάζω προτάσεις, που αφορούν την τηλεόραση, συχνά αλλά όταν αυτό αξίζει δεν έχω δισταγμό να το κάνω. Σήμερα θα σάς μιλήσω για μια τηλεοπτική σειρά, που προβάλλεται στην Ελληνική τηλεόραση και συγκεκριμένα στην ΕΡΤ και ΕΡΤFlix, για δεύτερη συνεχή σαιζόν, ρίχνοντας τίτλους τέλους φέτος. Αναφέρομαι σε μια σειρά, της οποίας το όνομα, γεννιέται και βαδίζει πάνω στο κλασικό ποιητικό μεγάλο έργο του Άγγλου Τόμας Έλιοτ με τον ομώνυμο τίτλο Ο δημιουργός της σειράς, "δανείζεται" από το ιστορικό αυτό ποιητικό έργο, την ατμόσφαιρα, το διαλογισμό, τις αναζητήσεις, το κοινωνικό και ανθρώπινο περιβάλλον. Γραμμένο σε μια πολύ δύσκολη εποχή, αμέσως μετά τη λήξη του αιματοβαμμένου Α' Π.Π. αποτυπώνει μια "Έρημη χώρα" τόσο στην ίδια την κοινωνία όσο και στις ψυχές των ανθρώπων, στα ερείπια που άφησε πίσω του ο πόλεμος. Στην τηλεοπτική ...
Αγαπητές φίλες και φίλοι, ακόλουθοι του Σινεφίλ και κινηματογραφόφιλοι. Μετά από καιρό απουσίας επανέρχομαι εδώ στο γνώριμο και προσφιλή μας χώρο για ένα καινούργιο θέμα. Πάνε περίπου 2,5 χρόνια από μια ανάρτηση, που εγκαινίασε μια συγκεκριμένη θεματική ενότητα. Κλασικά αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας και της μεταφοράς τους στον κινηματογράφο. "Jane Eyre" της Charlotte Bronte Αυτή ήταν η πρώτη ανάρτηση, στην οποία παρουσίασα την κινηματογραφική εκδοχή αυτού του κλασικού μυθιστορήματος της Αγγλικής λογοτεχνίας. Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα ακόμα μεγαλύτερο σε παγκόσμια αναγνωρισιμότητα μυθιστόρημα, όπου ο συγγραφέας του είναι επίσης γυναίκα και μάλιστα αδελφή της προηγούμενης. Ναι, θα μιλήσουμε για το θρυλικό διαμάντι της Αγγλικής λογοτεχνίας "ΑΝΕΜΟΔΑΡΜΕΝΑ ΥΨΗ" / "WUTHERING HEIGHTS" της EMILY BRONTE ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ Το δραματικό αυτό μυθιστόρημα, αντιπροσωπευτικό πολυδιαβασμένο διαμάντι της Αγγλικής ρομαντικής λογοτεχνίας, γράφτηκε μεταξύ 1845-184...
Αυτά σου τα μάτια....! αυτά τα μάτια που μαγνήτισαν εκατομμύρια ανθρώπους. Αυτό το βλέμμα σαν Πίνακας ζωγραφικής σε ένα μίγμα γλυκιάς μελαγχολίας, ερωτισμού, χαμόγελου. Ένα φωτεινό πρόσωπο που για 37 ολάκερα χρόνια κοσμούσε με τον καλύτερο τρόπο τόσο τα Κινηματογραφικά καρέ όσο και το Θεατρικό σανίδι της πατρίδας μας. Μια Γυναίκα που ενσάρκωσε μια σειρά ρόλους και χαρακτήρες με τον δικό της πάντα μονάκριβο τρόπο. Είτε σαν ένα απλό χαριτωμένο και αφελές κοριτσόπουλο.. Είτε σαν κακομαθημένη Πλουσιοκόρη... Είτε σαν Γυναίκα ερωτευμένη γεμάτη πάθος και αισθήματα... Είτε σαν Μοιραία Γυναίκα, αντικείμενο του Πόθου και της διεκδίκησης... Είτε σαν αγωνίστρια μέσα στη φωτιά της Κοινωνικής σύγκρουσης.. ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ 12 Γενάρη 1934-27 Ιούλη 1992 Έφυγε στα 58 της χρόνια Τα Ωραιότερα και πιο εκφραστικά μάτια του Ελληνικού Κινηματογράφου ήρθαν στο φως στην Αθήνα από γονείς εκπαιδευτικούς και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Η Επαφή της με τον λαμπερό κόσμο της υποκρι...
Σπουδαία ηθοποιός, που σίγουρα εντυπωσίαζε όπου κι αν παρουσιαζόταν με αξέχαστες ερμηνείες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Καλημέρα μου, Γιάννη!
Καλησπέρα αγαπητέ φίλε Βασίλη. Ευχαριστώ για το σχόλιο, φυσικά και συμφωνούμε με την άποψή σου. Καλή συνέχεια.
ΔιαγραφήΚαλό της ταξίδι. Έλαμψε με την παρουσία της σε κάθε ταινία. Άφησε γερη παρακαταθήκη για τους νεότερους. Πολύ ωραίο τιμητικό αφιέρωμα σ'αυτήν τη μεγάλη ηθοποιό
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Γιάννη μου
Ευχαριστώ Άννα μου για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου. Θα συμφωνήσουμε, κορίτσι μου με τις σκέψεις σου. Αγαπημένη μου έτσι κι αλλιώς. Καλή συνέχεια, κοπέλα μου.
ΔιαγραφήAξέχαστη για μας, για την δικιά μας γενιά, όπως και όλοι οι υπόλοιποι εκείνης της εποχής του σινεμά που εμείς χαρήκαμε. Έζησε μια πλούσια από εμπειρίες ζωή και μας έδωσε χαρά, ξενοιασιά, και διασκέδαση. Την αποχαιρετάμε με λύπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστούμε για το όμορφο αφιέρωμά σου Γιάννη μου
Καλημέρα!
Μαρία μου, καλό Φθινόπωρο, αγαπημένη φίλη. Γυρνάμε σε ρυθμούς πιο κλειστούς. Ήταν γυναικάρα με τα όλα της! Έβγαινε στη σκηνή και "γέμιζε" το πλατό! Μια ιδιαίτερη θηλυκότητα, όχι αυτή της "γατούλας" αλλά της δυναμικής γυναίκας με στόμφο.
ΔιαγραφήΚαι εξαίρετος άνθρωπος πάνω απ' όλα.
Εγώ σε ευχαριστώ, Μαρία μου για την παρουσία και τα καλά σου λόγια. Φιλιά στέλνω.
Διάβασα χτες στις ειδήσεις ότι ερευνάται το ενδεχόμενο εκγληματικής ενέργειας, γιατί υπάρχουν κάποια στοιχεία που δεν δικαιολογούν τον θάνατό της εξ αιτίας της πτώσης της απ' τη σκάλα στο εσωτερικό του σπιτιού της. Πάγωσα μ' αυτή την είδηση, δεν σου κρύβω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο για το τιμητικό και αναλυτικό σου αφιέρωμα, Γιάννη μου! Ήταν μια σπουδαία γυναίκα με έντονη προσωπικότητα και την θαύμασα απεριόριστα ακόμα και στην τελευταία της ερμηνεία στο " Έτερος εγώ"... Το ότι δώρισε το σπίτι της στο Χαμόγελο του Παιδιού, την τιμάει ιδιαιτέρως. Ας είναι αναπαυμένη η ψυχούλα της...
Ω τι λες τώρα, Μαρία! Υπάρχει τέτοια περίπτωση; Είναι βάσιμη άραγε; Μιλάμε είναι κάτι ανατριχιαστικό και πρέπει να ξεκαθαριστεί. Ακόμα και στην τελευταία της ερμηνεία ήταν συγκλονιστικά αφοπλιστική. Και ειδικά το αφιέρωμά της, κλείνει και τη μεγάλη της παρουσία. Θα την θυμόμαστε πάντα με αγάπη.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ, Μαρία μου για την παρουσία και το σχόλιό σου.
Πληρέστατα όπως πάντα τα αφιερώματά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικές οι ερμηνείες της Χρονοπούλου στους ρόλους της γυναίκας της αστικής τάξης (συνήθως).
Καλησπέρα Ευρυτάνα μου! Ναι, πράγματι, η ερμηνείας της Μαίρης Χρονοπούλου σε αυτόν το χαρακτήρα ήταν μοναδικά αυθεντική. Και στο δράμα και στην κωμωδία.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ φίλε μου για την παρουσία σου.
Πολύ ωραία ηθοποιός και με μεγάλη παρουσία και στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αφορμή το αφιέρωμα σου θυμήθηκα και το λατρεμένο "εμείς και εμείς".
Είχε ξεμπερδέψει με τον φόβο του θανάτου και είχε ορίσει ως και την τελευταία λεπτομέρεια για το ενδεχόμενο του θανάτου της και αυτό δείχνει ένα ξεχωριστό θάρρος.
Μακάρι να διαλευκανθούν και οι συνθήκες του θανάτου της, να γαληνέψει η ψυχή της.
Εκτός από ένα αντίο της, να της πούμε και ένα μπράβο, που το σπίτι της το αφήνει στο χαμόγελο του παιδιού. Όταν η ύστατη πράξης σου, είναι πράξη αγάπης, είναι άξιο θαυμασμού.
Υπέροχο αφιέρωμα Γιάννη μου.
Μπράβο σου!
Καλό Σαββατόβραδο :)
Πολλά όμορφα και μεγάλα από την αγαπημένη μας ηθοποιό. Τελικά άφησε και το στίγμα της ως άνθρωπος στα κοινωνικά της δρώμενα. Μεγάλη ψυχή, κατασταλαγμένη, συνειδητοποιημένη, όχι μόνο στο σανίδι, που διέπρεψε αλλά και στη ζωή.
ΔιαγραφήΘα την θυμόμαστε με αγάπη, Μαρίνα μου.
Την καλησπέρα μου και ευχαριστώ για το σχόλιο, κορίτσι μου.
η αγαπητή και σχωρεμένη Μαίρη Χρονοπούλου υπηρέτησε την τέχνη της με τον καλύτερο τρόπο... ο Θ εός να την αναπαύσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω μαζί σου, Λαμπρινή μου. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Την καλησπέρα μου.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα Γιάννη. Πόσες φορές είδαμε τις ταινίες της και ακόμα τις βλέπουμε σαν να είναι η πρώτη φορά. Γοργόνες και μάγκες ποιος δεν την έχει δει, και όχι μια φορά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια είναι, Κώστα. Έχει τόσο μεγάλη φιλμογραφία, που δεν χορταίνουμε να την χαιρόμαστε, φίλε μου. Καλή σου βδομάδα και σε ευχαριστώ πολύ.
Διαγραφή