Χριστουγεννιάτικες σινεφίλ ευχές

 Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες

Σε λίγες μέρες έχουμε Χριστούγεννα

Και αυτή τη χρονιά σε δύσκολο περιβάλλον, με επώδυνες συνθήκες, με αρκετό πόνο, φόβο, ανησυχία και ερωτήματα. Όμως η ζωή είναι παρούσα αδέλφια. Καμία δύναμη δεν μπορεί να την σταματήσει.

Είμαστε εδώ λοιπόν να παλέψουμε απέναντι σε κάθε τι που την ασχημαίνει.

Το CINEFIL, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, θα ντυθεί στα γιορτινά του για το ταπεινό του ρεβεγιόν, πιστό στο ραντεβού μας όλα αυτά τα χρόνια που είμαστε μαζί εδώ!


Όπως κάθε χρόνο λοιπόν, φίλες και φίλοι, θα σας δώσω, έτσι για το καλό τις κινηματογραφικές μου προτάσεις για Σινεφιλ Χριστούγεννα.

Λέω φέτος να αφήσουμε λίγο το βαρύ κλίμα και να περάσουμε σε κάτι ελαφρύ, σε κάτι ανέμελο, νοσταλγικό, φωτεινό. Σε κάτι παιχνιδιάρικο αλλά συνάμα και αισθηματικό. Κάτι που να μας κάνει να ξεχάσουμε αλλά και να χαρούμε. 

Έτσι λοιπόν, μαζί με τις ευχές μου, θα σας δώσω δύο ταινίες για πρόταση τις γιορτινές αυτές μέρες. Και οι δύο γλυκύτατες, ανάλαφρες, συναισθηματικές. Γεμάτες φως, αγάπη αλλά συνάμα και περισυλλογή για τον διπλανό μας.

Βγάλτε λοιπόν τα μπλοκάκια σας για να κρατήσετε σημείωση. Φύγαμε. 


"LAST CHRISTMAS"

(Τα τελευταία Χριστούγεννα)


Η πρώτη μας ταινία, φίλες και φίλοι, είναι μια γλυκύτατη δραματική κομεντί φαντασίας, γεμάτη άφθονα συναισθήματα αλλά και ένα πολύ δυνατό φινάλε στην κορύφωσή της.

Θα σας γεμίσει με χαρά, θα ζεστάνει την καρδιά σας, θα σας κάνει να χαμογελάσετε, να αφεθείτε αλλά και να κλάψετε ναι καθώς τα γυρίσματα στην ατμόσφαιρα και στην πλοκή είναι τέτοια που συνηγορούν αυτήν την μεταστροφή.

Συντελεστές

Πρεμιέρα: 2019

Ξέρω ότι δεν θα μπορούσατε να σκεφτείτε ότι το σενάριο της ταινίας είναι γραμμένο από την συνεργασία τριών ανθρώπων που έχουν τη δική τους ξεχωριστή θέση στην τέχνη τους.

Ο αγαπημένος και αλησμόνητος GEORGE MICHAIL λοιπόν, ναι, καλά διαβάζετε, παίρνει το γνωστό γλυκό τραγούδι των WHAM "Last Christmas" και εμπνέεται στην συγγραφή του σεναρίου.

Μαζί του, μια σπουδαία ηθοποιός, η εκλεκτή EMMA THOMPSON, βραβευμένη με 2 Όσκαρ παρακαλώ και το τρίο των σεναριογράφων κλείνει ο BORIS ISAKOVIC, από τη Σερβία.

Την ταινία σκηνοθετεί ο 59χρονος Αμερικάνος PAUL FEIG.


Μουσική: THEODORE SHAPIRO

Μοντάζ: BRENT WHITE

Κινηματογράφιση: JOHN SWARTZMAN

Παραγωγή: GARY FREEMAN

Σκηνογραφία: RAFFAELLA GIOVANNETTI

Ενδυματολογία: RENEE EHRLICH KALFUS

Στις ερμηνείες δεσπόζει το κεντρικό πρωταγωνιστικό δίδυμο:

EMILIA CLARKE στο ρόλο της νεαρής Kate

HENRY GOLDING στο ρόλο του νεαρού Tom


Συμπρωταγωνιστούν μαζί τους οι:

Emma Thompson στο ρόλο της Petra

Boris Isakovic στο ρόλο του Ivan

Michelle Yeoh στο ρόλο της Santa

Margaret Clunie στο ρόλο της Shower Sarah

Maxim Baldry στο ρόλο του Ed

Patti Lu Pone στο ρόλο της Joyce

Lydia Leonard στο ρόλο της Marta


Θέμα-πλοκή

Η Kate είναι μια νεαρή κοπέλα. κόρη οικογένειας προσφύγων από τη Σερβία. Σαν νεαρό παιδί, στη χώρα της, είχε μεγάλο ταλέντο στο τραγούδι. Ένα όνειρο που πάντα έκαιγε μέσα της αλλά δεν εύρισκε τρόπο να γίνει πράξη.

Η Kate δουλεύει σε ένα κατάστημα εμπορίας εποχιακών ειδών και στολιδιών για τα Χριστούγεννα με ιδιοκτήτρια την συμπαθητική Santa. Γενικά η ζωή της είναι βουτηγμένη στην κακοδαιμονία και στην αρνητική διάθεση. Προσπαθεί να συναντήσει πάλι το όνειρό της για το τραγούδι με διάφορες ακροάσεις, οι οποίες όμως πάντα καταλήγουν σε αποτυχία.



Κάποια στιγμή, στο μαγαζί, θα γνωρίσει έναν νεαρό, τον Τομ, του οποίου η παρουσία, σταδιακά αλλά ουσιαστικά, αλλάζει άρδην τη ζωή της σε μια πορεία να συναντήσει τα όνειρά της και να αγαπήσει.

Ο Τομ είναι για εκείνη κάτι παραπάνω από μια απλή γνωριμία αλλά εκείνος με τη σειρά του κρύβει ένα έρπον μυστήριο, το οποίο αναζητά τις δικές του απαντήσεις.


Η Ταινία είναι πλημμυρισμένη από συναισθήματα, τα οποία στην εξέλιξη γίνονται όλο και πιο δυνατά, όλο και πιο εκφραστικά μέχρι να φτάσουν στην εντελώς απρόσμενη κορύφωση, η οποία πραγματικά είναι υπέροχη και συγκινητική.

Η ταινία έχει γλυκύτατες ερμηνείες από το πρωταγωνιστικό κάστ. Πολύ όμορφη, γιορτινή φωτογραφία. Καλή σκηνοθεσία και εξελίσσεται στην αγκαλιά της αλησμόνητης μουσικής του αγαπημένου George Michail.

Θα σας συγκινήσει!



Πάμε στην επόμενη ταινία που σας έχω για φέτος

"ΕΝΑ ΚΑΣΤΡΟ για τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ"

(A CASTLE for CHRISTMAS)


Τώρα θα κάνουμε ένα υπέροχο ταξίδι! 
Θα φύγουμε από μια πολύβουη, κλασική Αμερικάνικη πόλη, στην οποία ζει και ...βασιλεύει, ως διάσημη συγγραφέας, η Sophie και θα μεταφερθούμε σε ένα ειδυλλιακό μαγικό τόπο, στην επαρχία της Σκωτίας. Στις αγκαλιές της υπέροχης φύσης που ντύνεται τα γιορτινά της για να τιμήσει τα Χριστούγεννα που έρχονται. Πόσο μάλλον όταν αυτός ο τόπος είναι ένα υπέροχο Κάστρο από τα κλασικά παραδοσιακά εκείνα των highlands στην Σκωτία.


Πρεμιέρα: 2021

Συντελεστές

Σενάριο: ALLY CARTER & KIM BEYER-JOHNSON

Σκηνοθεσία: MARY LAMBERT

Μοντάζ: SUZY ELMIGER

Μουσική:  JEFF LAMBERT

Παραγωγή: PAT GAPBELL

Ενδυματολογία: KATY TAYLOR

Στις ερμηνείες πρωταγωνιστούν

BROOK SHIELDS στο ρόλο της Sophie

LEE ROSS στο ρόλο του Thomas

ANDI OSHO στο ρόλο της Maisie
TINA GRAY στο ρόλο της Helen
EILIDH LOAN στο ρόλο της Rhona
STEPHEN OSWALD στο ρόλο του Angus
VANESSA GRASSE στο ρόλο της Lexi


Για να δούμε την πλοκή που μας δίνει το έργο:

Η Σόφυ είναι μια ήδη καταξιωμένη συγγραφέας στις ΗΠΑ. Έχει την αγαπημένη της κόρη, έναν διαλυμένο γάμο αλλά και ένα πολυπληθές κοινό, το οποίο όχι απλά την αγαπά αλλά κάποιες φορές, είναι άκρως πιεστικό απέναντί της. Κάτι που συμβαίνει και με το τελευταίο της μυθιστόρημα, όπου το κοινό στην κυριολεξία της "ζητά εξηγήσεις" για την τροπή που έδωσε στο έργο της.
Για να διαχειριστεί την κρίση, η Σόφυ, αποφασίζει, αυτά τα Χριστούγεννα να τα περάσει μακριά από τους πάντες. Εντελώς μόνη, θα φύγει στα υψίπεδα της Σκωτίας, σε ένα μικρό, υπέροχο, χωριό. Εκεί υπάρχει ένα παλιό κάστρο, στο οποίο παλιότερα δούλευε ο πατέρας της. Σε μια πανσιόν θα γνωρίσει μια εξαίρετη παρέα απλών ανθρώπων που, φυσικά την γνωρίζουν αλλά έχουν άλλο τρόπο προσέγγισης απέναντί της. 

Κάπου όμως εκεί, στο συγκεκριμένο κάστρο, υπάρχει και ένας ...ξεχασμένος Δούκας, ο Μάιλς, ο οποίος και παράξενος είναι και απλός συνάμα.
Μια ζεστή σχέση χτίζεται μεταξύ τους. Μια σχέση που εν όψει της μεγάλης βραδιάς των Χριστουγέννων, θα περάσει από πάρα πολλά εμπόδια για να καταλήξει που;
Αυτό θα το δούμε εκεί στην κορύφωση.


Το έργο έχει πολλές όμορφες στιγμές! Έχει υπέροχη φύση που στην θαλπωρή των Χριστουγέννων, γίνεται ακόμα πιο όμορφη. Έχει πολύ ζεστούς, απλούς ανθρώπους της καθημερινής ζωής. Γεμάτους αγάπη, συναισθήματα και δοτικές ψυχές. Έχει ένα υπέροχο μαγικό κάστρο, τυλιγμένο στην παράδοση αλλά και σε ένα υπέροχο παραμυθένιο στολίδι εν όψει Χριστουγέννων. Έχει ένα γοητευτικό ζευγάρι που πρωταγωνιστεί με τη λάμψη του. Που παλεύει να κάνει τις υπερβάσεις του, να νιώσει ξανά, να αγαπήσει, να ζήσει, να λυτρωθεί. Έχει αλλαγές στα συναισθήματα. Έχει πολλά!

Η Brook Shields, η αγαπημένη μας γοργόνα της "Γαλάζιας λίμνης" επιστρέφει ξανά κοντά μας. Ώριμη αυτή τη φορά. Αλλά εξ ίσου γυναικάρα! Ποθητή, ερωτεύσιμη, ώριμη, σέξυ!
Έχει τον Cary Elwes, γοητευτικός, αυστηρός, αλλά και διαθέσιμος να γυρίσει σελίδα στη ζωή του. Να αλλάξει, να ζήσει.
Έχει όμορφες, γλυκές ερμηνείες και στιγμές.


Και μην ξεχνάμε και την Σκωτσέζικη ατμόσφαιρα, η οποία, εορταστικά είναι μαγική, είναι μοναδική.
Έτσι λοιπόν γινόμαστε και εμείς μια παρέα ανάμεσα σε όλη αυτή τη συντροφιά στο μεγάλο Χριστουγεννιάτικο πάρτυ του κάστρου. Και αφηνόμαστε να μας τυλίξει η ομορφιά του, τα στολίδια του και η λάμψη του. Γιατί όχι; Όνειρο; Ναι! Δεν δικαιούμαστε και εμείς κάτι απλό, ανέμελο, ανάλαφρο;

Θα το χαρείτε φίλες και φίλοι





Αγαπημένοι μου συνοδοιπόροι. Αυτή ήταν η φετινή μου σινε-πρόταση για τα Χριστούγεννα.
Θέλω να είστε καλά, να προσέχετε τον εαυτό σας και να μοιράζεστε άπλετα αγάπη και συλλογικότητα γύρω σας.

Μία ακόμα φορά να σας ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα από καρδιάς.




Να σας θυμίσω το προσωπικό μου συγγραφικό blo, στο οποίο μπορείτε να βρείτε κωδικοποιημένο και συγκεντρωμένο, όλο μου το έργο




Σχόλια

  1. Τις θερμότερες ευχές μου αφήνω για καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία, δημιουργία και άπειρες χαρές! Καλή σου μέρα Γιάννη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου, αγαπημένη μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τις ευχές σου. Ανταποδίδω με ότι όμορφο επιθυμείς. Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  2. Όμορφες παρουσιάσεις ως συνήθως, αυτή τη φορά με άρωμα Χριστουγέννων και μιας και το κρύο έχει πιάσει για τα καλά, μου φαίνεται ότι θα της αναζητήσω.
    Καλά Χριστούγεννα, φίλε, όμορφα να περάσετε γύρω από το τραπέζι των εορτών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου, το κρύο έσφιξε. Ακόμα και εδώ στην Αθήνα. Φαντάσου εκεί σε σας. Να τις αναζητήσεις φίλε μου. Αν έχεις netflix, θα τις βρεις εκεί και τις δύο. Απλές, όμορφες, ευχάριστες ταινίες. Και εσύ καλέ μου φίλε, σου εύχομαι κάθε τι καλό στη ζωή σου.

      Διαγραφή
  3. Σ'ευχαριστούμε για τις προτάσεις!
    Όμορφα και ζεστά Χριστούγεννα να έχετε οικογενειακώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, να είσαι καλά κορίτσι μου. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε και να περάσετε κοπέλα μου όμορφα. Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για τις προτάσεις. Καλές γιορτές με υγεία και χαμόγελα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, καλές γιορτές κορίτσι μου! Να είστε καλά όλοι σας και να περάσουμε όμορφα. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  5. Οι προτάσεις σου, Γιάννη μου, είναι τα ομορφότερα δώρα που μπορείς να μας προσφέρεις και χίλια ευχαριστώ!
    Μη ξεχνάς σε παρακαλώ πως όλοι μας μπορούμε να δώσουμε χαρά, καλοσύνη και χαμόγελα γύρω μας, φτάνει να το θελήσει η καρδιά μας!
    ΑΦιλιά γιορτινά, με υγεία, αγάπη και κατανόηση! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη. Ειλικρινά. Ναι, μπορούμε εύκολα να μοιράσουμε καλοσύνη και χαμόγελα. Αρκεί να το θέλουμε. Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες επιλογές! Πέρσι τέτοιον καιρό είδα αρκετές Χριστουγεννιάτικες ταινίες στο Netflix. Δεν τις έχω δει αυτές αλλά θα τις ψαξω.
    Να είσαι καλά Γιάννη! Να περάσετε όμορφες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί θα τις βρεις και τις δύο Μαρία μου. Έτσι για να ελαφρύνουμε λίγο. Το δικαιούμαστε. Κορίτσι μου. Καλές γιορτές με όμορφα Χριστούγεννα σου εύχομαι απ' την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίος οδηγός για το τι να δω αυτές τις μέρες, Γιάννη μου!
    Σε ευχαριστώ!

    Καλές γιορτές να έχεις, με αγάπη και θαλπωρή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριστέα μου. Ναι, να τις δεις, να χαλαρώσεις, να αφήσεις λίγο τα βάσανα και την πίεση καλή μου. Καλές γιορτές ολόψυχα σου εύχομαι και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ για τις προτάσεις. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ....Μόνος στο σπίτι 1,2,3....ΕΛΕΟΣ. Αυτά τα Χριστούγεννα ας είναι διαφορετικά από κάθε άποψη, πιο επιλεκτικά, πιο φωτεινά, με πιο ζεστά χρώματα και σκέψεις.
    Καλά Χριστούγεννα Γιάννη μου, να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι βρε Αννίκα μου, έλεος! Τα κανάλια, έχουν 5-6 επιλογές και αυτές σερβίρουν κάθε χρόνο σε σημείο να έχει καταντήσει αηδία. Είναι δύο πολύ γλυκές ταινίες που σε ξεκουράζουν, δεν σε προβληματίζουν. Απλά σε ξεκουράζουν. Καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου με όλη μου την αγάπη και τις ευχές.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου καλέ η πρώτη φροντίς το πρωί και η τελευταία το βράδυ μου έγινες σήμερα!
    Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και οικογενειακή θαλπωρή
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ ψυχή μου! Τιμή μου αυτή η επιλογή και να είσαι καλά. Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου με υγεία και έμπνευση.

      Διαγραφή
  10. Και οι δύο επιλογές είναι πανέμορφες και τόσο ζεστές. Είχα την τύχη πριν απο μια εβδομάδα να καθίσω και να δω και τις δύο αυτές ταινίες για πρώτη φορά. Στο Last Christmas έκλαψα και είμαι σίγουρη πως θα ξανακλάψω αν την ξαναδώ. Είναι ένα απίστευτο έργο το οποίο θα λιώσει και τις πιο παγωμένες καρδιές. Το δεύτερο δίνει μια ευχάριστη και διαφορετική νότα με background τα υπέροχα τοπία της Σκωτίας, κάτι στο οποίο δεν μας συνηθίζει το Hollywood. Μπραβο Γιάννη μου και σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!! Καλά Χριστούγεννα να έχουμε, με ευτυχία, και με τους αγαπημένους μας πλάι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου φίλη καλησπέρα σου. Έχεις απόλυτο δίκιο στην προσέγγισή σου. Το "Last Christmas" κλείνει γεμάτο συγκίνηση και γλυκύτητα σε σημείο να σου προκαλεί πολύ δυνατά συναισθήματα ίσως και δάκρυα. Το δε δεύτερο έργο , όπως το είπες, γεμάτο από τις υπέροχες εικόνες της φύσης της Σκωτίας. Λαμπερή, στολισμένη, γραφική. Ένιωσα και εγώ πολύ παιδί βλέποντάς τες καλή μου φίλη.
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ. Για τις ευχές σου. Να είσαι καλά, καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  11. Ωωωω ρε η Μπρουκάρα! Ευχαριστούμε για τις προτάσεις Γιάννη, ενδιαφέρουσες ταινίες! Το last Christmas το έχω δει και μαρεσε!

    Καλά Χριστούγεννα και από δω φίλε, με εγκάρδιες ευχές για υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μπρουκ, Μάκη μου, εξακολουθεί και παραμένει γυναικάρα με τα όλα της. Επιβλητική, απαστράπτουσα, αρχοντική. Το "Last Christmas" είναι πολύ συναισθηματική ταινία με μεγάλη τρυφερότητα και δραματικά στοιχεία. Μάκη μου, καλά Χριστούγεννα αγαπητέ φίλε, ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία! Το αγαπημένο μας Σινεφίλ μπλογκ στολίστηκε χριστουγεννιάτικο και μας προτείνει δύο όμορφες και ανάλαφρες γιορτινές ταινίες. Κοίτα τώρα πληροφορίες που μας βρήκες. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι στο σενάριο της πρώτης ταινίας έχει πάρει μέρος ο Τζορτζ Μάικλ. Αυτός ο άνθρωπος με την επιτυχία του Last Christmas, ταυτίστηκε με τα Χριστούγεννα και δες ειρωνία, έφυγε και από κοντά μας, ανήμερα Χριστούγεννα. Την είδα την ταινία και είναι ακριβώς όπως την περιγράφεις. Ένα μιξ συναισθημάτων με ένα δυνατό και όλο συγκίνηση φινάλε.
    Και η δεύτερη ταινία, είναι ένα πανέμορφο ταξίδι στα Χάιλαντς της Σκωτίας, μέσα σε απόλυτα Χριστουγεννιάτικο κλίμα.
    Υπέροχες οι προτάσεις σου Γιάννη μου και ότι πρέπει για τις γιορτινές ημέρες. Χρόνια πολλά λοιπόν, καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη, όμορφες στιγμές και καλή τύχη σε σένα και στους αγαπημένους σου καλέ μου φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, ευχαριστώ πολύ για την αγκαλιά με τις ευχές σου. Και επίσης σε ευχαριστώ γιατί ήταν δικές σου οι προτάσεις των συγκεκριμένων ταινιών. Προφανώς οι ευαισθησίες σου συναντιούνται με αυτόν τον όμορφο κόσμο και τα συναισθήματα. Ήμουν τυχερός που τα απόλαυσα και εγώ. Ναι, ο Τζορτζ Μάικλ, στην ιδέα της ταινίας αυτής και κοίτα να δεις τι έγινε τελικά ε; Πως έρχονται μερικές φορές κάποιες πράγματα είναι συγκλονιστικό.
      Καλά Χριστούγεννα καλή μου φίλη με όλη μου την καρδιά.

      Διαγραφή
  13. Ενα κλικ παραπάνω μου εκάνε το Κάστρο. Αμα τη δούμε θα φάω και ένα σοκολατάκι για σένα χοχοχοχο
    Καλές γιορτές Γιάννη μου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φας Μάνια μου, να φας! Και να δώσεις και στο "Παλτό". Να ...αμαρτήσει κι αυτός. Σε ευχαριστώ καλή μου. Το κάστρο είναι παραμυθένιο, να το ξέρεις ναι; Θα σε πάρει μαζί του.
      Καλά Χριστούγεννα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  14. Τι ωραίες xmas cinefil προτάσεις Γιάννη μου.
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία.
    Να περάσετε όμορφα.
    Τα καλύτερα εύχομαι για σένα και την οικογένεια σου.
    Και του χρόνου, με υγεία και χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου καλησπέρα. Πέρυσι οι δικές σου προτάσεις ήταν εδώ. Φέτος έβαλα εγώ. Του χρόνου θα επανέλθεις, δεν θα μου ...γλιτώσεις. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου. Καλά Χριστούγεννα με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  15. Σ' ευχαριστώ για τις προτάσεις σου Γιάννη μου.
    Χρειαζόμαστε λίγη καλοπέραση, μέρες που είναι.
    Να ξεχάσουμε για λίγο την αλήθεια που μας γονάτισε και να ζήσουμε στο παραμύθι.
    Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να περάσεις με την οικογένειά σου γλυκά Χριστούγεννα με αγκαλιές και αγάπες πολλές.
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειαζόμαστε ναι Μαρία μου! Το έχουμε ανάγκη. Και τη χαλάρωση και την ανεμελιά και την λάμψη. Να ξεχαστούμε βρε κορίτσι μου. Έτσι δεν είναι;
      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου, την αγάπη και τα συναισθήματά σου. Στέλνω μια αγκαλιά ευχές σε όλους σας. Καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  16. Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κώστα μου, όπως το επιθυμείς. Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  17. Πέρασα για χρόνια πολλά και παίρνω ένα υπέροχο δώρο.
    Τέτοια έργα θέλω να βλέπω.
    Το αντίδοτο στις ειδήσεις.
    Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου.
    Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, για αυτό το έκανα και εγώ. Να ξεφύγουμε λίγο καλή μου φίλη γιατί δεν πάει άλλο με τη μιζέρια. Χρόνια πολλά κοπέλα μου, σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  18. Ξαναγράφω το σχόλιο, γιατί το σύστημα δεν το δέχτηκε πάλι... (έγραφες εσύ σε μένα κι εγώ προσπαθούσα εδώ)!
    Γιάννη μου, χρόνια πολλά!
    Εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!
    Οι προτάσεις σου πολύ ενδιαφέρουσες και νομίζω ό,τι έπρεπε για να ελαφρύνει η ψυχή μέσα σε τόση πίεση! Την πρώτη θα τη δούμε μη σου και σήμερα!
    Να περάσεις όμορφα με ηρεμία και πολλές γλυκές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ελαφρύνουμε λίγο ναι βρε Γλαύκη μου! Το έχουμε ανάγκη, έτσι δεν είναι; Ψάχνουμε λοιπόν να βρούμε κάτι όμορφο να απαλύνει την ψυχή μας και να μας γεμίσει χρώμα και φως. Κοίτα να δεις τώρα συντονισμό που αναφέρεις στη λειτουργία μας στα μπλογκ Γλαύκη μου. Χαμογελώ πραγματικά. Η ταύτιση είναι εκπληκτική.
      Εγώ να σου πω χρόνια πολλά και να σε ευχαριστήσω θερμά κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Ρένα μου τι χαρά! Τα είδες; Αν ναι χαίρομαι που πέρασες καλά κορίτσι μου. Το έχουμε ανάγκη, το χρειαζόμαστε. Χρόνια πολλά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  20. Καλά, Γιάννη, θα μπορούσα να έβλεπα συνεχώς χριστουγεννιάτικες ταινίες! Αλλά ακόμα δεν το κατάλαβα πώς έγινε, και φέτος δεν έχω δει ακόμα ούτε μια! Οι προτάσεις σου είναι φουλ δελεαστικές και μακάρι να βρω τρόπο να τις δω! Προσεχώς στην τηλεόραση θα δείξουν ξανά την ταινία "το τανγκό τών Χριστουγέννων", αλλά δε θυμάμαι ούτε το κανάλι ούτε την ημέρα προβολής! 😁Καλές γιορτές Γιάννη μου, κι εύχομαι άλλη μια χρονιά γεμάτη ποιοτικά θεάματα!🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι. Μερικές φορές, τα πράγματα γύρω μας, μάς παρασύρουν Πέτρα μου στο δικό τους ρυθμό. Και έτσι διαπιστώνουμε κάποια στιγμή ότι δεν έχουμε κάνει τίποτα από όσα είχαμε κατά νου. Συμβαίνει. Απλά θέλει προσοχή να το διαχειριστούμε, μην γίνει συνήθεια. Ευχαριστώ για την παρουσία σου κορίτσι μου. Να είσαι καλά. Να χαλαρώσεις και να περάσεις όμορφα στη συνέχεια.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο