Tom Ford: "Νυχτόβια Πλάσματα" ("Nocturne Animals"). Όταν αγαπάς δεν εγκαταλείπεις.



"Έρχονται μερικές φορές οι στιγμές εκείνες που συνειδητοποιείς μάλλον ανήμπορος να αντιδράσεις, ότι ίσως να μην έχεις το κουράγιο, το θάρρος και την ικανότητα να αποτυπώσεις με λόγια αυτό που αισθάνεσαι, που ακούς, που βιώνεις. 
Το οπτικό παραλήρημα ενός φιλμ όπου το παρελθόν τρέφεται με το παρόν, ενός δημιουργήματος γεμάτου ένταση και πόνο, φροϋδική καταπίεση, ανεκπλήρωτες εμμονές και υπόκωφη εκδίκηση, είναι ικανό να σε βυθίσει ολοκληρωτικά μέσα στην τρομακτική απόλαυσή του, όμοιο με εκείνο το υγρό σκοτάδι που καταπνίγει του επίδοξους εραστές της Σκάρλετ Γιόχανσον στο οπερατικό "Κάτω από το δέρμα" του Τζόναθαν Γκλείζερ. Καθώς σταδιακά εγκαταλείπεις κάθε ελπίδα και αρχίζεις να λεκιάζεσαι με το ανεξίτηλο μαύρο μελάνι που ποτίζει και ποτίζεται από την νύχτα, βουτάς στον κόσμο του Τομ Φορντ, στα "Νυχτόβια Πλάσματα"

Παναγιώτης Αχτσιόγλου (Cine.gr)





Φίλες και Φίλοι
καλώς ήλθατε στον κόσμο των "Νυχτόβιων πλασμάτων"
Μια δραματική ταινία βουτηγμένη στο ανθρώπινο δράμα, στον ρομαντισμό, στην ανεκπλήρωτη αγάπη, στην αστυνομική πλοκή, στην σκοτεινή ατμόσφαιρα ενός θρίλερ.

Τι είναι τα "ΝΥΧΤΟΒΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ"

Ένα Φιλμ που αναδεικνύει μπροστά στα μάτια σας έναν σκληρό βίαιο μελαγχολικό κόσμο, βαθύτατα δυστυχισμένο όπου οι χαρακτήρες του θα απορροφηθούν σταδιακά από το background.
Ένα φιλμ, που θα σας σοκάρει στην κυριολεξία, θεματικά αλλά, το κυριότερο, αισθητικά με το fade in στις πρώτες του εικόνες. Μια σκηνή που "σε αρπάζει από το λαιμό", ένα show που θα φρικάρεται παραπέμποντας στις αναγωγές του μεγάλου αναρχικού σκηνοθέτη DAVID LYNCH.

Πριν ξεκινήσετε να διαβάζετε την παρουσίαση της ταινίας,
βυθιστείτε στην μουσική της. Ο ABEL KORZENIOWSKI συνθέτει μια μουσική μυσταγωγία που πραγματικά σε τυλίγει σε ένα απίστευτο πέπλο.




TOM FORD

"ΝΥΧΤΟΒΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ"

("NOCTURNAL ANIMALS")

Πρεμιέρα:  5 Γενάρη 2017 στην Ελλάδα.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ



Βασισμένο στην Νουβέλα του AUSTIN WRIGHT   "TONY and SUSAN"

Σενάριο-Σκηνοθεσία:  ΤΟΜ FORD

Κινηματογράφιση:  SEAMUS MCGARVEY

Μουσική:  ABEL KORZENIOWSKI

Διακόσμηση:  MEG EVERIST

Ενδυματολογία:  ARIANNE PHILLIPS

Casting:  FRANCINE MAISLER

Film editing:  JOAN SOBEL



ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ





AMY ADAMS στο ρόλο της SUSAN MORROW



JAKE JYLLENHAAL στο ρόλο του TONY HASTINGS/EDWARD SHEFFIELD



MICHAEL SHANNON στο ρόλο του Σερίφη BOBBY ANDES


ARMIE HAMMER στο ρόλο του HUTTON MORROW, συζύγου της SUSAN

AARON TAYLOR-JOHNSON στο ρόλο του RAY MARCUS

KARL GLUSMAN στο ρόλο του LOU

LAURA LINNEY στο ρόλο της μητέρας της SUSAN, ANNE SUTTON


INDIA MENUEZ στο ρόλο της κόρης της SUSAN, ANNE SUTTON
ISLA FISHER στο ρόλο της LAURA HASTINGS


ELLIE BAMBER στο ρόλο της INDIA HASTINGS
Ο Σκηνοθέτης TOM FORD


Ο TOM FORD στα δεξιά με τους δύο πρωταγωνιστές της ταινίας
Ο 58χρονος σήμερα Αμερικάνος Σκηνοθέτης, μετά την μεγάλη του δημιοργία "A SINGLE MAN" το 2009 έρχεται να ταράξει μία ακόμα φορά τα νερά με τα "Νυχτόβια Πλάσματα"



Η ΠΛΟΚΗ-ΤΟ ΘΕΜΑ

Η Σούζαν Μόροου, είναι μια ώριμη γοητευτική γυναίκα, που δουλεύει ως διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλη εμπορική γκαλερί έργων τέχνης. Είναι παντρεμένη σε δεύτερο γάμο με τον νεαρό γοητευτικό γιατρό Χάττον Μόροου.
Το προσωπικό τους περιβάλλον είναι βουτηγμένο στον πλούτο. Όμως η προσωπική της ζωή είναι βουτηγμένη στην κατάθλιψη, στην εσωτερική μοναξιά και στα αδιέξοδα.
Ο δεύτερος άντρας της την απατά και η σχέση τους είναι τυπική.




Σημασία έχει το παρελθόν της Σούζαν, για το οποίο πρέπει να πούμε σημαντικά πράγματα καθώς αυτό θα εισβάλλει εντελώς ξαφνικά στο παρόν της.
Ο Πρώτος της γάμος, από σφοδρό έρωτα, ήταν με τον επίσης νεαρό Έντουαρντ Σέφιλντ, έναν συγγραφέα ο οποίος ποτέ δεν είχε καταφέρει να εκδώσει κάποιο από τα έργα του. Από τον γάμο αυτό, υπάρχει η νεαρή Άνν, κόρη τους, που ζει με την μητέρα της.
Η Σούζαν είχε εγκαταλείψει τον τότε συζύγό της εδώ και 15 χρόνια.


AMY ADAMS 

Το παρελθόν της Σούζαν θα έρθει να συναντήσει το παρόν της,
Με ένα ταχυδρομικό δέμα θα παραλάβει ένα πακέτο στο οποίο περιέχεται χειρόγραφο το ΠΡΩΤΟ μυθιστόρημα του πρώην σύζυγού της με τον τίτλο "Νυχτόβια πλάσματα".
Την παρακαλεί να το διαβάσει και να εκφράσει τη γνώμη της μιας και ανέκαθεν της έδειχνε απόλυτη εμπιστοσύνη στην κρίση της.
Η Σούζαν ξεκινά την ανάγνωση του μυθιστορήματος.



Το θέμα του αφορά το ταξίδι που ξεκινά ένας νεαρός καθηγητής, ο Τόνυ Χάστινγκς με την γυναίκα του Λάουρα και την νεαρή τους κόρη Ίντια.
Ένα ταξίδι μέσα από τα παντέρημα, μαγικά αλλά και αγριωπά τοπία του Τέξας. Προορισμός του το Μέιν για διακοπές.
Όμως στο δρόμο παραμονεύει ο όλεθρος και η ζωή της οικογένειας παίρνει απρόβλεπτο δρόμο.

Εδώ πλέον θα αρχίσουμε να παρακολουθούμε μια Ταινία (τη ζωή της οικογένειας Χάστιγνκς) μέσα στην ταινία που ήδη βλέπουμε.
Ένα σεναριακό και σκηνοθετικό εύρημα που σε καθηλώνει και σε οδηγεί σε προβολές και συγχύσεις.



Η Σούζαν στην κυριολεξία βυθίζεται στην ένταση και στον κόσμο του βιβλίου και του μυθιστορήματος και στην κυριολεξία ταυτίζεται με τους ήρωες και την ιστορία τους.
Έτσι φτάνει στο σημείο να αναγκαστεί να αντιμετωπίσει και η ίδια το σκοτάδι μέσα στην ψυχή της και τα αδιέξοδα της σύγχρονης ζωής της.



Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟΣ ΡΥΘΜΟΣ

Ο TOM FORD με τους υπέροχους συνεργάτες του σπάει την ταινία σε δύο επίπεδα, σε δύο παράλληλες ιστορίες που ο θεατής τις παρακολουθεί.
Ο Ρυθμός του και τα πλάνα του έχουν μεγάλη ποικιλία αλλά όλα υποστηρίζουν αυτόν του τον σχεδιασμό.
Νυχτερινά πλάνα πολλά ! πλάνα απίστευτης σιωπής που η κάμερα εστιάζει σε γκρο πλαν στα πρόσωπα των ηρώων για να αποκομίσει κάποιος τον ψυχισμό τους.
Απίστευτα σκηνοθετικά κάδρα πλάνων συνόλου στην ανοιχτή φύση του Τέξας που σε μηδενίζουν μπροστά στην απεραντοσύνη του έρημου τοπίου.
Επίσης έχουμε πολλά flash back, ακαθόριστες σκηνές, κοντινές λήψεις γεμάτες ψυχαναλυτική ματιά, μαύρο βουβό ντεκόρ, σκηνές και σεκάνς που ακολουθούν τους αγωνιώδεις χτύπους της καρδιάς.
Επίσης οι σκληρές σκηνές βίας είναι παρούσες και αναγκαίες για να σοκάρουν τον αναγνώστη είτε αυτός είναι η Σούζαν είτε είμαστε εμείς μέσα από τα δικά της μάτια.



Όλα αυτά ντυμένα με την μαγική καταθλιπτική μουσική του μεγάλου ABEL KORZENIOWSKI ολοκληρώνουν έναν ξεχωριστό και ιδιαίτερο κόσμο τον οποίο παρακολουθείς.


ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Η Ταινία έχει την πραγματική "ευλογία" να υπηρετείται ερμηνευτικά από μια ομάδα ηθοποιών που σε συγκλονίζουν με την σκηνική αλλά και εσωτερική τους παρουσία.

Τρεις είναι οι βασικοί χαρακτήρες του έργου

Το βασικό πρωταγωνιστικό δίδυμο


AMY ADAMS & JAKE GYLLENHAAL



AMY ADAMS
Γεννημένη το 1974 στην Ιταλία από Αμερικάνους γονείς, η όμορφη και αισθαντική AMY δίνει μια ερμηνεία ζωής για την Σούζαν στα 42 της χρονια.
Μια καταθλιπτική σημερινή γυναίκα βουτηγμένη σε έναν τοξικό πλούτο και έκδηλη απομόνωση, με παντελή έλλειψη τρυφερότητας και επικοινωνίας στη ζωή της. Ο Ψυχικός της κόσμος εισβάλλει στο παρελθόν της μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του πρώην άντρα της επαναφέροντάς τον στο κάδρο της ζωής της.
Μια ερμηνεία που ταράζει συθέμελα.


JAKE GYLLENHAAL
Γεννημένος στο Λος Άντζελες το 1980 ο Αμερικάνος ηθοποιός, εδώ στα 36 του χρόνια συνεχίζει την ερμηνευτική του δυναμική.
Θα τον παρακολουθήσουμε σε δύο ρόλους. Αυτόν του Έντουαρντ από το παρελθόν, τέως συζύγου της Σούζαν και αυτόν του Τόνυ, μυθοπλαστικά του ήρωα του βιβλίου του.
Πολύ δυνατή ερμηνεία, χωρίς υπερβολές και ακρότητες, πιστώνεται την εσωτερική του ερμηνεία στο απόλυτο.

Η Μεγάλη ερμηνευτική έκπληξη έρχεται από τον


MICHAEL SHANNON
Ο Αμερικάνος ηθοποιός, γεννημένος το 1974 στο Κεντάκυ, θα ερμηνεύσει τον σερίφη BOBBY ANDES.
Στην κυριολεξία ένας δεύτερος ρόλος που είναι "αρπαγή" της διάκρισης. Σκληρός, με απύθμενο εσωτερικό κόσμο, εκφραστική δεινότητα που σοκάρει ανεβάζει πολύ ψηλά το επίπεδο της ερμηνείας.


AARON TAYLOR-JOHNSON
Άγγλος ηθοποιός, γεννημένος το 1990, στα 26 του χρόνια στην ταινία θα δώσει την "κόντρα" ερμηνεία του RAY MARCUS.
Αν δεν δείτε την διαβολική-αρρωστημένη ματιά του στα απίστευτα γκρο πλαν του TOM FORD δεν μπορείτε να καταλάβετε για τι επίπεδο ερμηνείας και προσωπικότητας μιλάμε.
Τέλειος στο ρόλο του !

Αυτή είναι η βασική ερμηνευτική τετράδα στην ταινία.
Δεν μπορούμε να μην σημειώσουμε ότι και οι λοιποί ηθοποιοί δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους ακόμα και στο επίπεδο της μικρής συμμετοχής.


AMY ADAMS-ARMIE HAMMER


AMY ADAMS




ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

Η Ταινία αγαπήθηκε και καταξιώθηκε στα διεθνή Κινηματογραφικά Φεστιβάλ.
Αυτό τεκμηριώθηκε με:  19 Διεθνή βραβεία και ακόμα 143 υποψηφιότητες.

Αναφέρουμε ενδεικτικά:



  • Χρυσή σφαίρα ΗΠΑ για τον AARON TAYLOR-JOHNSON υποστηρικτικού ρόλου
  • Βραβείο Σκηνοθεσίας στα Hollywood Film Awards για τον TOM FORD
  • Ασημένιο Λιοντάριο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ για την σκηνοθεσία του TOM FORD
Επίσης ο AARON TAYLOR-JOHNSON ήταν υποψήφιος για OSCAR καλύτερου υποστηρικτικού ρόλου το 2017



Η Ταινία συγκαταλέγεται ανάμεσα στα μεγάλα αριστουργήματα του μετά-νουάρ κινηματογράφου.
Ένα συγκλονιστικό ψυχογράφημα με τη μορφή θρίλερ, που θα σε βουλιάξει και στον σκληρό βίαιο κόσμο της καθημερινής ζωής αλλά και στην απέραντη ερημιά της σημερινής αποξένωσης των ανθρώπων.








ΣΥΖΗΤΗΣΗ για την ΕΝΑΡΞΗ και το ΚΛΕΙΣΙΜΟ της ΤΑΙΝΙΑΣ

Έχοντας δει την ταινία, έχω να σας αναφέρω ότι ξεχωρίζει για δύο Σεκάνς:

Την Έναρξη και το Τέλος

Δύο σεκάνς σκηνών, εντελώς διαφορετικές σε θέμα και πλάνα αλλά βουτηγμένες στον απόλυτο συμβολισμό.
Αν θυμάστε την ταινία του DAVID LYNCH  "MULLHOLLAND DRIVE", στην οποία είχαμε ολάκερες αναλύσεις, συσκέψεις, φόρουμ, διατριβές πάνω στην πραγματική ερμηνεία της ταινίας, έτσι και εδώ, στα "ΝΥΧΤΟΒΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ", σε μικρότερη αναλογία, ανοίγεται πολύ μεγάλη κουβέντα για τις δύο σκηνές που σας ανέφερα.

Φυσικά και δεν θα σας τις αναφέρω γιατί είναι σαν να χαλάω τη δυναμική της ταινίας.
Όποιοι φίλοι/φίλες θέλουν να δουν την ταινία, μπορώ να τους την στείλω με Ελληνικούς υπότιτλους αν δεν την βρουν, και αφού την δουν τότε να τους κοινοποιήσω την προσεγγιστική ανάλυση των δύο αυτών μερών.


Η AMY ADAMS μέσα στην γκαλερί μπροστά σε έναν συγκεκριμένο μοντέρνο πίνακα. Το μήνυμα του πίνακα και η σκηνή αποτελούν μία από τους βασικούς συμβολισμούς της ταινίας.


Η SUSAN στο εσωτερικό του πομπώδους σπιτιού της. Το παιχνίδι των σκιών με την δική της φιγούρα στο χώρο αναδεικνύουν την παντελή ερημική της ψυχή μέσα σε ένα χώρο πολυτελούς κλουβιού.

Παραλειπόμενα για την ταινία


  • Η Εταιρεία FOCUS FEATURES πλήρωσε το ποσόν των 20 εκατομμυρίων $ για να πάρει τα δικαιώματα της ταινίας μετά την προβολή της στο Φεστιβάλ των Καννών
  • Παρά το ότι ο Σκηνοθέτης TOM FORD είναι άριστος ενδυματολόγος, παρέδωσε το ενδυματολογικό κομμάτι της ταινίας στην Arianne Phillips

Η Τελευταία Σεκάνς της ταινίας

Στέκομαι κλείνοντας στην τελευταία περίφημη Σεκάνς (=σύνολο ομοιοειδών θεματικά σκηνών) της ταινίας γιατί είναι ένας μοναδικός συνδυασμός αισθητικής ομορφιάς, πλάνων, φωτογραφίας, χώρου αλλά το κυριότερο συμβολισμών και σημασίας.
Στην Σεκάνς πρωταγωνιστεί η AMY ADAMS
Ένα πραγματικό ρεσιτάλ στον ήχο του αισθαντικού μουσικού θέματος "Table for two" του συνθέτη.



Η Ετοιμασία στον καθρέφτη...



Ένα συγκλονιστικό κάδρο της τελευταίας σεκάνς της ταινίας. "Ένα τραπέζι για δύο"

Η Προσμονή....


Η Αγωνία...


Αμηχανία...


Ένα συγκλονιστικό γκρο πλαν στο βλέμμα...Απεραντοσύνη

Εσωτερικά συναισθήματα. Μοναδικής έκφρασης πλάνο σε σκέψεις και διαπιστώσεις.

Τα "Νυχτόβια Πλάσματα" του TOM FORD κερδίζουν με το σπαθί τους μια ξεχωριστή θέση στα αριστουργήματα του σύγχρονου film noir. Μια συγκλονιστική βιωματική κινηματογραφική και σεναριακή εμπειρία που θα σας μείνει ανεξίτηλη.




Επιμέλεια Εικόνων: Giannis Pit

Κλείνω με ένα δικό μου Video-trailer της σχετικής παρουσίασης
Χαρείτε το:


Σχόλια

  1. Η δουλειά που κάνεις στις παρουσιάσεις σου είναι εξαιρετική, τώρα με την προσθήκη του βίντεο είναι κάτι παραπάνω!! Να σαι καλά Γιάννη μου να δημιουργείς.
    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου με τον ευγενικό σου λόγο. Χαίρομαι καλή μου που σου άρεσε, μιλάμε για υπέροχη ταινία. Σου εύχομαι ένα όμορφο ξημέρωμα και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. Μία ακόμα υπέροχη παρουσίαση, Γιάννη! Μακάρι να βρω τον χρόνο να τη δω!
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου καλημέρα σου,
      να το κάνεις αγαπητέ φίλε. Ανεπιφύλακτα. Αν θες την ταινία στείλε μέηλ. Σε ευχαριστώ πολύ. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. με εκανες να θελω να τη δω τωρα!!!!

    ειδικα διαβαζοντας αυτο:

    Εδώ πλέον θα αρχίσουμε να παρακολουθούμε μια Ταινία (τη ζωή της οικογένειας Χάστιγνκς) μέσα στην ταινία που ήδη βλέπουμε.
    Ένα σεναριακό και σκηνοθετικό εύρημα που σε καθηλώνει και σε οδηγεί σε προβολές και συγχύσεις.

    ευχαριστουμε Γιαννη μου
    αλλη μια καθηλωτικη σου, παρουσιαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ναι στην ταινία εξελίσσεται μια άλλη "ταινία", η οποία αντιπροσωπεύει το "τι διαβάζει" η Σούζαν στο βιβλίο του τέως άντρα της.
      Εκεί μπλέκεται το παρελθόν με το παρόν σε μια εξαίρετη κορύφωση.
      Καλό μεσημέρι Κική μου και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Η παρουσίασή σου καταπληκτική Τόσο υπέροχη που εγώ που λέω ''όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω '' για ταινίες σαν αυτήν όπως την περιγράφεις στον πρόλογό σου, μου εξάπτεις το ενδιαφέρον.
    Καλημέρα Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου η ταινία είναι έργο τέχνης ! στο εγγυώμαι προσωπικά. Δύσκολη ! απαιτεί προσοχή στις σκηνές, στα σύμβολα, σε αφήνει "κάγκελο" σε πολλά της σημεία. Σε ...φρικάρει στην πρώτη της εικόνα. Στη διάθεσή σου.
      Σε φιλώ κορίτσι μου και εύχομαι μια όμορφη ημέρα να έχεις.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα, Γιάννη.
    Δεν αφήνει και πολλά περιθώρια η τόσο πλούσια και όμορφη παρουσίασή σου να μην αναζητήσω την ταινία και να μην τη δω. Μουσική, φωτογραφίες, η εξιστόρηση της πλοκής της ταινίας, όλα, αλλά και κάποια από τα ονόματα των συντελεστών που ξέρω, συνηγορούν σε κάτι πολύ καλό. Θα τα ξαναπούμε, λοιπόν. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονύση αν συναντήσεις πρόβλημα στην αναζήτηση ενημέρωσέ είτε εδώ είτε με μεηλ. Και είμαι σε ...αναμμένα κάρβουνα αν την δεις να το συζητήσουμε και να σου δώσω τις αναλύσεις για τις σκηνές.
      Ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπητέ δάσκαλε. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  6. Εντυπωσιακή παρουσίαση για μια ακόμη φορά Γιάννη μου! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Όμορφο να είναι το απόγευμά σου. Τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  7. Ξεκινώντας από την πρώτη σκηνή θα πω πως σοκαρίστηκα και θύμωσα. Βρήκα εντελώς περιττό να προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει με τέτοιο τρόπο την κενότητα της Conceptual art (εννοιολογικής τέχνης). Ο Τομ Φόρντ επιδιώκει με αυτή τη σκηνή να αρπάξει το θεατή από τα μούτρα και το καταφέρνει αλλά με τρόπο ακαλαίσθητο και εμφανώς αντίθετο με την αισθητική κουλτούρα που τον διακρίνει. Αξίζει να σημειωθεί πως υπήρξε και ένας επιτυχημένος σχεδιαστής και επιχειρηματίας μόδας πριν ασχοληθεί με τον κινηματογράφο. Αυτό πέρασε και στην ταινία του με στυλιζαρισμένα πλάνα, και εξαιρετική φωτογραφία.

    Η υπόθεση ενδιαφέρουσα-βασισμένη στη νουβέλα Tony and Susan του Όστιν Ράιτ. Πώς γίνεται όμως μια άρτια μουσικά, σκηνοθετικά, ερμηνευτικά ταινία να μου αφήσει ένα τόσο μεγάλο κενό; Όσο την παρακολουθούσα, αναρωτιόμουν πού θα καταλήξει; Στο τέλος έμεινα «κάγκελο» αναρωτώμενη πάλι: αυτό ήταν όλο κι όλο;
    Ο Τομ Φορντ δεν το έχει με τη συγγραφή σεναρίου. Οι διάλογοι είναι πολύ κενοί και απλοϊκοί. Η σκηνοθεσία όμως πολύ καλή. Η ερμηνεία όλων των ηθοποιών εξαιρετική.
    Ως θεατής περιμένω να κατασταλάξει μέσα μου αυτό που βλέπω και να μου αφήσει μια γεύση, ένα τελευταίο συλλογισμό που θα με συντροφεύει για λίγες ώρες μετά ή μέρες ή -στην περίπτωση των αριστουργημάτων- για χρόνια. Αυτό όμως δεν έγινε στην περίπτωση των Νυχτόβιων Πλασμάτων.

    Επιπλέον δεν μου άρεσε η δήλωσή του «Η Σούζαν (η πρωταγωνίστρια) είμαι εγώ». Μου άφησε μια έντονα ναρκισσιστική, ματαιόδοξη διάθεση αυτοπροβολής μέσα από την συγκεκριμένη ταινία του κάτι που δεν συνάδει με την έννοια του αληθινού καλλιτέχνη.

    Μου αρέσει πάντως να έχουμε και διαφορετικές απόψεις πότε-πότε. Αυτό δείχνει πως η επικοινωνία μας είναι ουσιαστική.
    Η δική σου παρουσίαση άψογη όπως πάντα!
    Καλό μεσημέρι Γιάννη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου δεν έχουμε καθόλου διαφορετικές απόψεις ! Και εγώ και εμείς εδώ, στην θέαση της ταινίας και των δυο σκηνών μείναμε κάγκελο. Και στο τέλος άρχισα λοιπόν την αναζήτηση. Σου στέλνω λοιπόν στο mail σου μια ολάκερη ...εργασία παρακαλώ από τους ερευνητές της ταινίας με σημεία αναφοράς την ερμηνεία των δύο αυτών σκηνών.
    Σημείωσε ότι είχαμε τα ...ίδια με την ταινία "Mullholand drive"

    Πριν κλείσω να πω ναι, η Σούζαν είχε ζητήματα στην συμπεριφορά της. Μην ξεχνάς και σημείωσέ το αυτό ότι:

    1) Εγκατέλειψε τον άντρα της
    2) Δεν πίστεψε ποτέ σε αυτόν και στην νουβέλα του.

    Με λίγα λόγια του φέρθηκε άσχημα. Και έλα λίγο στην σκηνή με το κάδρο "Εκδίκηση" στο οποίο στέκεται στην γκαλερί ! και αυτό έχει σημασία.

    Πήγαινε λοιπόν στο μεηλ σου και έλα πάλι να το συζητήσουμε. Έτσι ίσως λυθούν πολλά ερωτήματά σου. Ίσως.
    Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για όλα και κύρια για το χρόνο και τη συμμετοχή σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΊΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ελένη μου,
      ελπίζω να το απόλαυσες κορίτσι μου ! σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Να είσαι καλά. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Γιάννη και χρόνια πολλά λόγω της ημέρας. Αρκετά ενδιαφέρον φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι αγαπητέ Κώστα ! να είσαι καλά, ευχαριστώ για τις ευχές και το σχόλιο αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
  11. Δεν την έχω δει την ταινία και δεν ξέρω γιατί, δεν ήθελα και δεν θέλω ακόμα να της δώσω μια ευκαιρία!
    Παρά τη ωραία παρουσίαση που της κάνεις!
    Ίσως του χρόνου...
    Θα δείξει!
    Καλό μεσημέρι κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου την καλησπέρα μου,
      φυσικά στη διάθεσή σου και εννοείται στις επιλογές σου. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου για τα καλά σου λόγια. Να έχεις όμορφη ημέρα.

      Διαγραφή
  12. Έχει καιρό που την είδα κατόπιν παρότρυνσης ενός φίλου, επειδή την συγκαταλέγει ανάμεσα στις καλύτερές του. Την έβαλα με την πεποίθηση πως θα την χορτάσω και θα πάρω πολλά, αλλά, δεν ξέρω, με άφησε κάπως ανικανοποίητη. Δεν θυμάμαι ακριβώς πάνω σε τι, καθώς πάει καιρός. Νομίζω πως κάποια στιγμή θα την ξαναδώ μόνο και μόνο για να επαληθεύσω (ή να καταρρίψω) την αρχική μου εικόνα. Πάντως, το σίγουρο είναι πως σε κρατάει.

    Πολύ ωραία παρουσίαση, Γιάννη μου.
    Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου έχω την εντύπωση ότι αυτό που σε άφησε μεταίωρη πρέπει να είναι το τέλος της. Δεν ξέρω αν το θυμάσαι. Σε περίπτωση που το θυμάσαι έχω να σου στείλω την εργασία ανάλυσης της ταινίας στις δύο βασικές της σκηνές. Έχει αποκαλύψεις.
      Ευχαριστώ που είσαι εδώ γλυκιά μου. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Η αλήθεια είναι πως δεν το θυμάμαι καθόλου, πάει καιρός απ' όταν την είχα δει, αλλά δεν λέω όχι για την εργασία. Όταν σου είναι εύκολο, στείλ' τη μου στο μέιλ, να την έχω και να τη διαβάσω μόλις την ξαναδώ.

    Να 'σαι καλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, φυσικά και στην στέλνω, είναι δε εντυπωσιακή. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Αν και τα πλάσματα είναι νυκτόβια,
    θα προτιμούσα να το δω μέρα! Γιατί
    μπορεί να αγαπώ το νουάρ, αλλά είμαι
    κι ολίγον τι φοβιτσιάρα! Καλημερούδια🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου :) :) :)
      καταλαβαίνω και κατανοώ.
      Να την δεις αν και δεν έχει στοιχεία τρόμου η ταινία παρά μόνο κατά βάση στο μυαλό και στην ψυχή μας.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου, καλά να είσαι και σε φιλώ.

      Διαγραφή
  15. Γιάννη μου, ευχαριστούμε για την πρόταση. Αν όμως πρόκειται για σκληρές σκηνές βίας, τότε καλύτερα να περιμένω να τη δω στην τηλεόραση γιατί δεν αντέχω μαχαίρια στον κινηματογράφο. Σε φιλώ, φίλε μου.
    Υγ: Είδα την ταινία του Λάνθιμου. Ίσως είμαι πολύ απαιτητική, αλλά την ταινία αυτή τη θεωρώ μετριότατη και όχι κινηματογραφικό αριστούργημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μία μας !
      έχει σκηνές βίας η ταινία, βέβαια όχι ακραίες ή εκτρωματικές. Τις θεωρώ "αποδεκτές".
      Όσον αφορά την "Ευνοούμενη" και εγώ δεν έχω άποψη. Ακολουθεί όμως παρουσίαση της ταινίας στο επόμενο θέμα μας.
      Φιλιά κορίτσι μου και ευχαριστώ πολύ για όλα.

      Διαγραφή
  16. Μα τι ωραία ταινία κι αυτή ρε παιδί μου. Είναι αλήθεια πως οι ερωτικές απογοητεύσεις γεννούν μεγάλη εκδικητικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου πράγματι.
      Ένα πολύ μεγάλο κίνητρο που βάζει φωτιά στα πιο σκοτεινά σημεία της ψυχής του ανθρώπου. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Χάρηκα που είσαι εδώ να το ξέρεις. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Κλασικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας στον κινηματογράφο: "Ανεμοδαρμένα ύψη" της Έμιλυ Μπροντέ

"Έρημη χώρα" η τηλεοπτική σειρά, που πρέπει να δεις

ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ στον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ: Θεωρίες-Σχολές