"Καυτά" Φιλιά στον Ελληνικό Κινηματογράφο

Φίλες και Φίλοι του CINEFIL,
Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού. Ζούμε στην αγκαλιά του. Έχουμε παρασυρθεί στο ρυθμό του,
όσο και όσοι μπορούμε βέβαια.
Είτε βιωματικά, είτε στη φαντασία μας το ταξίδι στην αγκαλιά του καλοκαιριού είναι μοναδικό και προσφέρεται για μοναδικές ψηλαφήσεις.

Καλοκαίρι χωρίς ερωτισμό δεν γίνεται. Είναι αναπόσπαστα δεμένο μαζί του.
Σήμερα λοιπόν λέω να κάνουμε ένα μικρό άναρχο ταξίδι σε "καυτά" ερωτικά φιλιά, που "σημάδεψαν" πολλά Κινηματογραφικά καρέ στον κλασικό κύρια Ελληνικό Κινηματογράφο.

Με τη βοήθεια λοιπόν κάποιων φίλων στο forum του retromaniax.gr καθώς και με δικές μου επιλογές, τι λέτε ; πάμε να θυμηθούμε κάποια φιλιά στον κλασικό Ελληνικό Κινηματογράφο ;

Φύγαμε.....

"ΔΑΚΡΥΑ για την ΗΛΕΚΤΡΑ" του Γιάννη Δαλιανίδη (1966)


Ένα από τα πλέον ηδονικά και ερωτικά φιλιά στον Ελληνικό Κινηματογράφο.
Ο ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ και η ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ στην θρυλική καυτή σκηνή του μπάνιου σε ένα παράλογο, αρρωστημένο μα έντονα ηδονικό πάθος.
Η σκηνή άφησε ιστορία και σοκάρισε το συντηρητικό κινηματογραφικό κοινό εκείνης της εποχής αλλά ο μεγάλος μαιτρ του είδους, Γιάννης Δαλιανίδης δεν ίδρωνε το ...αυτί του και τολμούσε.

"ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ" του Γιάννη Δαλιανίδη (1965)


Εδώ το πάθος και η αρρωστημένη έξαψη δίνει τη θέση της σε ένα φιλί τρυφερό, ερωτικό. Σε ένα ερωτικό σμίξιμο ντυμένο στο λυρισμό των συναισθημάτων και της αγάπης.
Ο πανέμορφος ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΒΟΥΡΝΑΣ με την πάντα ερωτική ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ σε κάποιες σκηνές που αρωματίζουν με τα συναισθήματά τους.
Η Δημιουργία ; ποιος άλλος θα μπορούσε ; φυσικά ο Γιάννης Δαλιανίδης.

"ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ" του Γιάννη Δαλιανίδη (1964)


Ένα πρωταγωνιστικό ζευγάρι που πάντα γοήτευε τον Ελληνικό Κινηματογράφο.
ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ και ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ στο εξαίρετο ερωτικό δράμα του Γιάννη Δαλιανίδη.
Ένα φιλί γεμάτο τραγικό ερωτικό πάθος. Ένα φιλί βουτηγμένο στα συναισθήματα αλλά και στα αδιέξοδα της σχέσης. Ένας λυρισμός που ξεχειλίζει στην Οθόνη μας.

"ΤΖΕΝΗ-ΤΖΕΝΗ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ (1966)


Ένα κλασικό Φιλί στον .....αέρα στην κυριολεξία.
Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΑΡΚΟΥΛΗΣ και η ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ κάπου ανάμεσα στο σκάφος και στη θάλασσα, σε ένα από τα πιο "περιπετειώδη" φιλιά του Ελληνικού Κινηματογράφου στην υπέροχη αισθηματική κωμωδία του Ντίνου Δημόπουλου γεμάτη χρώμα και χιούμορ.

"ΣΤΕΦΑΝΙΑ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ (1966)


Ο Γιάννης Δαλιανίδης μεγαλουργεί εκείνη την εποχή συνεχίζοντας το δρόμο του.
Ο ΣΠΥΡΟΣ ΦΩΚΑΣ και η διαχρονική ΖΩΗ ΛΑΣΚΑΡΗ σε ένα αξέχαστο Φιλί ντυμένο στα πρώτα παιχνιδίσματα ενός αγνού έρωτα φορτωμένου με ελπίδα και όνειρα.
Από τις πλέον χαρακτηριστικές σκηνές στο Ελληνικό Σινεμά.

"ΕΚΕΙΝΟΣ και ΕΚΕΙΝΗ" του ΕΡΡΙΚΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ (1967)


Μια δύσκολη και παράξενα ποιητική Ελληνική ταινία με πολύ μεγάλα Οικολογικά και Ανθρώπινα μηνύματα ήταν αυτή του Ερρίκου Ανδρέου.
Ο ΦΑΙΔΩΝ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ και η ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ σε ένα φιλί που έμεινε και αυτό αξέχαστο στις πλέον τρυφερές ερωτικές συνομιλίες στον Κινηματογράφο μας.

"ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ (1961)


Το πρωτόγνωρο αυθόρμητο αθώο ερωτικό πάθος της ΖΩΗΣ ΛΑΣΚΑΡΗ σμίγει με τη δολιότητα, την προστυχιά και την ανεντιμότητα του ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΥ.
Από νωρίς χρονικά ο Γιάννης Δαλιανίδης έδειξε τα "δόντια" του στο τολμηρό Κινηματογραφικό θέμα και οι δύο μεγάλοι μας πρωταγωνιστές έδωσαν ένα Φιλί από δύο εντελώς διαφορετικές αφετηρίες που σφράγισε την αισθητική και την ιστορία της Οθόνης.

"ΟΡΑΤΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ" του ΝΙΚΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ (1970)


Μια άλλη επίσης Ελληνίδα "Θεά", η ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, συναντιέται ερωτικά με ένα επίσης αντρικό ερωτικό είδωλο, τον ΝΙΚΟ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟ.
Το φιλί τους στο κοινωνικό δράμα του μαιτρ του είδους Νίκου Φώσκολου, μένει στην ιστορία.
Μια χαοτική ταξική αντίθεση γεφυρώνεται από το ερωτικό πάθος και ένα καυτό φιλί σφραγίζει αυτή τη στιγμή.

"ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ (1966)


Το ίδιο πρωταγωνιστικό δίδυμο βάζει στην κυριολεξία φωτιά στα καρέ και στις Οθόνες.
Στο εξαίρετο κοινωνικό δράμα του Ντίνου Δημόπουλου, ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ με την ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ σε ένα ηδονικό απελπισμένο φιλί παρακμής θα έλεγε κανείς ίσως σε μια από τις πιο ερωτικές σκηνές του κλασικού Ερωτικού μας Κινηματογράφου.

"Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΤΗΣ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ (1968)


Η Αλίκη Βουγιουκλάκη δεν φημίζονταν για τον εύκολο ερωτικό αυθορμητισμό της στην Οθόνη.
Εδώ όμως, στην όμορφη αισθηματική κωμωδία του Ντίνου Δημόπουλου έχοντας δίπλα της, τον μεγάλο της έρωτα, τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ, έχουμε τη γένεση ενός πολύ εκφραστικού φιλιού στο Ελληνικό Σινεμά. Ένα φιλί λυτρωτικό, εκφραστικό γεμάτο πάθος.

"Η ΚΑΛΠΙΚΗ ΛΙΡΑ" του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ (1955)


Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε ότι το ζευγάρι ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ και ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ, υπήρξε ένα από τα πλέον "ακραία" και εκφραστικά ερωτικά ζευγάρια στον Ελληνικό Κινηματογράφο.
Ο "δυστυχής" Μιχάλης Κακογιάννης υπέφερε να μαζέψει το αχαλίνωτο παρασκηνιακό ερωτικό τους πάθος.
Εδώ τους βλέπουμε σε ένα Φιλί που σημαδεύει ως κάδρο τον έρωτα στο Σινεμά μας.
Η Θρυλική σκηνή από το μοναδικό αριστούργημα του Γιώργου Τζαβέλλα.

"ΟΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ (1971)


Ο μεγάλος δημιουργός "ξαναχτυπά" σε ένα τολμηρό ερωτικό δράμα.
Η Πανέμορφη ΜΠΕΤΥ ΛΙΒΑΝΟΥ και ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ σε ένα καυτό ερωτικό φιλί που ξεχειλίζει από τον ερωτισμό του. Από τις τολμηρότερες σκηνές του κλασικού Ελληνικού Σινεμά κρατά τον ερωτισμό και την αυθεντικότητά της.

"ΣΤΕΛΛΑ" του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ (1955)


Δύο πολύ μεγάλες μορφές του Ελληνικού Κινηματογράφου συναντιώνται σε ένα μοιραίο φιλί που πιστοποιεί το αδιέξοδο μιας τραγικής σχέσης.
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ και ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΥΝΤΑΣ στην αθάνατη ερωτική τραγωδία του Μιχάλη Κακογιάννη, σημαδεύουν με αυτό το Φιλί το πέρασμά τους σε μια σχέση που τραβά και τους δύο σε διαφορετικούς εντελώς κόσμους.

"ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (1965)


Ο Διευθυντής και η ...Γραμματέας. Ένα από τα πιο γλυκά φιλιά του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ και της ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ.
Ένα ....ταξικό σμίξιμο , ένα φτερούγισμα μέσα στον εργασιακό χώρο από δύο λαμπερούς πρωταγωνιστές σε μια γλυκύτατη αισθηματική κωμωδία του μεγάλου Αλέκου Σακελλάριου.

"ΑΓΑΠΗ και ΑΙΜΑ" του ΝΙΚΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ


ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ και ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ
Ένας έρωτας βασισμένος πάνω στο αίμα και στον θάνατο.
Ένα φιλί που σφραγίζει μια μοιραία σχέση.
Ένα εξαίρετο δράμα του Νίκου Φώσκολου πάνω στα βήματα του μίσους και της αγάπης.

"Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ" του ΕΡΡΙΚΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ (1961)


Ίσως το πιο Noir φιλί του Ελληνικού Κινηματογράφου.
Ο ΘΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ και η ΑΝΝΑ ΤΑΡΗ στο noir αστυνομικό αριστούργημα του Ερρίκου Θαλασσινού. Ένα φιλί ανάμεσα στις σκιές του σκοταδιού με τον θάνατο να παραμονεύει.
Μοναδική αισθητική και χρώμα. Ο Μαυρόασπρος Κινηματογράφος στο μεγαλείο του.


ΝΕΛΛΗ ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ και ΘΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ στην ίδια ταινία. Εναλλαγή των συντρόφων μέσα σε μια ατμόσφαιρα μυστηρίου και τρόμου. Φιλιά που χαράζουν εικόνες αθάνατες.

*******************

Φίλες και Φίλοι,
σας ταξίδεψα σε μια σειρά από χαρακτηριστικά, ερωτικά, καυτά Φιλιά, που έγραψαν τη δική τους ιστορία στον Ελληνικό κλασικό Κινηματογράφο.
Φυσικά και υπάρχουν ακόμα άπειρες τέτοιες σκηνές που αναδύουν την ερωτική τους δύναμη και την αισθητική τους μαγεία.
Θεωρώ ότι μέσα στο καλοκαίρι όλα τούτα μοιάζουν σαν ένα όμορφο σκαλιστό παλιό ποτήρι με ακριβό παγωμένο λικέρ που γλυκαίνει τις ζωές και τις αισθήσεις μας.


Σχόλια

  1. Eλληνικος αθάνατος κινηματογράφος.. είτε με φιλιά είτε με ιστορίες της τότε καθημερινότητας και προβάλονται αυτες οι ταινίες τόσο βλέπουμε ποσο τις αγαπαμε ακομα..!!! να πεινας ομορφα.. καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ρούλα μου. Το καλοκαίρι θέλει έρωτα και αισθήσεις. Το Ελληνικό σινεμά βρίθει από τέτοιες ομορφιές. Να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή σου εύχομαι ολόψυχα. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  2. "Διαμαντάκια" οι επιλογές σου, Γιάννη!
    Καθένα, έχει αφήσει το δικό του στίγμα στον εγχώριο κινηματογράφο.
    Θα τολμούσα να πω ότι, Λάσκαρη, Κούρκουλος, Αλεξανδράκης "βγάζουν" το περισσότερο πάθος. Η Καρέζη μαγνητίζει (φοβερό το "άστρο" και η λάμψη αυτής της γυναίκας).
    Η Λαμπέτη ξεχειλίζει από συναίσθημα, ειδικά στο "σ'αγαπώ" της, στην Κάλπικη Λίρα...

    Θαυμάσιο, φλογερό (καλοκαιρινό; Χμ...) αφιέρωμα!

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κορίτσι μου, συμφωνώ. Κάθε ηθοποιός, άντρας ή γυναίκα, έχει τα δικά του χαρακτηριστικά. Η Λάσκαρη έχει αυτό το ηδονικό, το έντονο, πολλές φορές αυτό της femme fatale. Η Χρονοπούλου επίσης. Η Καρέζη είναι άλλη προσωπικότητα. Δραματική κατά κόρον ενώ η Λαμπέτη βγάζει αυτό το θλιμμένο που σε σκοτώνει στην κυριολεξία.
      Κούρκουλος και Αλεξανδράκης μονομαχούν για πολύ υψηλές θέσεις στην αντρική γοητεία. Χμμμ νομίζω να κάνω μια ψηφοφορία να δω τις προτιμήσεις σας ως γυναίκες.
      Ευχαριστώ πολύ. Να περνάς όμορφες στιγμές.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο

Όταν ο Μάρλον Μπράντο σόκαρε τα Όσκαρ