"ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ" : Το συγκλονιστικό Ψυχολογικό θρίλερ του ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΜΑΛΗ
Φίλες και φίλοι του CINEFIL....
λένε χαρακτηριστικά ότι πολλές φορές σαν ψάχνεις στα "κελάρια" της δημιουργίας πάντα εκεί κατοικούν ανάμεσα στη λήθη και την παραμέληση θησαυροί τέχνης...
Η Επιμονή της Συζύγου μου σε τέτοιες Κινηματογραφικές αναζητήσεις, την οδήγησε να "ανακαλύψει" παντελώς ξεχασμένο και πεταμένο στη λήθη ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ και εξαίρετα ΣΠΑΝΙΟ
συλλεκτικό Κινηματογραφικό αριστούργημα του σχετικά πρόσφατου Ελληνικού Κινηματογράφου.
Μια ταινία μια δημιουργία με το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΡΑΚΙ ενός ΑΓΝΩΣΤΟΥ σκηνοθέτη, που με ΠΕΝΙΧΡΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ, με ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ δημιούργησε μια
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ
Έχοντας λοιπόν το προνόμιο να μάθω και να δω αυτήν την ταινία, μέσα από την πρόταση της συζύγου μου, σας την καταθέτω με κάποιες παραμέτρους που πρέπει να σας πω:
- Για την ταινία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (!!!)
- Για πρώτη φορά σήμερα σας παρουσιάζω ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ από τη συγκεκριμένη ταινία, υλικό σε ...."πρεμιέρα" που λέμε, μετά από προσωπική επεξεργασία που έκανα στο μοναδικό βίντεο που σώζεται για την ταινία ελεύθερο στο διαδίκτυο.
- Την ταινία μπορείτε να την δείτε ολόκληρη στον σύνδεσμο που θα σας παρουσιάσω στο τέλος της παρουσίασης (όχι σε καλή τεχνική ποιότητα αλλά αυτό δεν έχει, πιστέψτε με, την παραμικρή σημασία).
Κυρίες και Κύριοι, σας καλωσορίζω στον κόσμο του
ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΜΑΛΗ
Μπορεί η ταινία αυτή να μην είχε την ΠΡΟΒΟΛΗ που της ΑΞΙΖΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ είχε όμως την ΕΥΛΟΓΙΑ να παίζει σε αυτήν ένα καστ ΗΘΟΠΟΙΩΝ που τιμά την ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου
Πάμε λοιπόν να ξετυλίξουμε το κουβάρι:
ΠΡΕΜΙΕΡΑ: 1983
Σενάριο: ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΜΑΛΗΣ & ΜΑΡΩ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Παραγωγή: ΜΟΥΒΙΟΛΑ, ΓΚΡΕΚΑ ΦΙΛΜ
Κινηματογράφιση: ΑΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
Μουσική: ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΣΟΥΝ στο ρόλο του γιατρού ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΟΦΟΥ
ΑΝΝΥ ΠΑΣΠΑΤΗ στο ρόλο της συζύγου του ΠΑΥΛΙΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του Υπαστυνόμου ΛΟΥΚΑ ΧΑΡΙΔΗΜΟΥ
ΒΥΡΩΝ ΠΑΛΛΗΣ στο ρόλο του προέδρου του Δικαστηρίου
ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΙΝΗ στο ρόλο της Δικηγόρου ΜΑΡΙΝΑΣ ΝΟΜΙΚΟΥ
ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΡΚΑΔΗΣ στο ρόλο του Εισαγγελέα της έδρας
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΛΛΗΣ στο ρόλο του δεύτερου συνηγόρου υπεράσπισης
Αντιλαμβάνεστε από τη σύνθεση των ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ πάνω σε τι "κολοσσούς" της υποκριτικής πέφτουμε.
ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Ο Ελληνικός Κινηματογράφος από το 1961 έδωσε μια σειρά κλασικών Αστυνομικών ταινιών θρίλερ στο χώρο του FILM NOIR, που αποτελούν μοναδικά αριστουργήματα και τα οποία ήδη έχουμε παρουσιάσει σε δυο διαφορετικά μέρη.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ, λοιπόν, που όμως θεωρείται σπάνιο για τον Κινηματογράφο μας και σε αυτήν την τεχνοτροπία ξεχώριζε μέχρι τώρα ο κλασικός "ΕΦΙΑΛΤΗΣ" του ΕΡΡΙΚΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ το 1961.
22 χρόνια μετά έρχεται το αμιγώς δεύτερο καθαρό Ψυχολογικό θρίλερ για τον Ελληνικό Κινηματογράφο.
Το ύφος της ταινίας είναι απόλυτα "συμβατό" με τις κλασικές Κινηματογραφικές προσεγγίσεις του ALFRED HICHCOCK, του απόλυτου άρχοντα στο είδος αυτό.
Το χρώμα, ο φωτισμός, η φωτογραφία, τα πλάνα, η μεθοδολογία, όλα παραπέμπουν στη μεγάλη σχολή του.
ΤΟ ΘΕΜΑ
Ένας γιατρός (Πέτρος Φυσούν) κατηγορείται από μια φοιτήτρια της ιατρικής (Άννυ Πασπάτη) ότι την κακοποίησε. Κατά τη διάρκεια της δίκης, ο γιατρός αρνείται να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Όταν η δικηγόρος του (Ελένη Φιλίνη) ερευνά την υπόθεση σε βάθος, αποκαλύπτεται ότι η φοιτήτρια είχε υποστεί νευρικό κλονισμό στο παρελθόν και ότι ο γιατρός τη γνώρισε κατά την αποθεραπεία της σε κλινική, όπου ερωτεύτηκαν και παντρεύτηκαν. Μετά την αθώωσή του, ο γιατρός έρχεται αντιμέτωπος με έναν Αστυνομικό, τον Λουκά Χαρίδημο (Βασίλης Διαμαντόπουλος), ο οποίος ξετυλίγει ένα παντελώς διαφορετικό "κουβάρι" από αυτό το "φαίνεσθαι" στην εξέλιξη των πραγμάτων
Οι ανατροπές είναι πλέον συγκλονιστικές, ο θεατής στο δεύτερο αυτό μέρος του έργου βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα ανελέητο ψυχογράφημα που θα πάρει απόλυτες και διαλυτικές διαστάσεις κάθαρσης μέχρι την ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΒΑΣΗ που επέρχεται όπως στην Αρχαία τραγωδία.
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
Το "ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ" βασίζει την συγκλονιστική του υφή στις ερμηνείες των ΗΘΟΠΟΙΩΝ του.
Ερμηνείες που συναντάς στις μεγάλες στιγμές του Κινηματογράφου μας.
Σε πολύ δύσκολους ρόλους και μεταπτώσεις.
ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΣΟΥΝ
Στο ρόλο του Ψυχίατρου Στέφανου Σοφού, ο μεγάλος μας Ηθοποιός είναι ο απόλυτος "άρχοντας".
Ανέκαθεν ο ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΣΟΥΝ ήταν "μαιτρ" σε ερμηνείες ρόλων με ιδιάζουσα ψυχολογική φόρτιση. Η Ιδιαίτερη προσωπικότητά του, έδινε ένα κύρος ξεχωριστό.
Ερμηνεία με βάθος, με συναίσθημα, με έκφραση. Βήμα το βήμα "ανοίγεται" φτάνοντας στην τελική κάθαρση, όπου εκεί ξανοίγει με δέος τον ψυχολογικό του κόσμο, τα τραγικά του αδιέξοδα.
Η Κάμερα του Σκηνοθέτη τον παρακολουθεί καρέ-καρέ, εικόνα-εικόνα, στους φιλοσοφικούς διαλόγους με τον Υπαστυνόμο Χαρίδημο σε μια σύγκρουση ανελέητη μέχρι τέλους.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Τι να πει τώρα κανείς για τον μεγάλο αυτό άνθρωπο της Τέχνης.....! ξέρουμε ότι κάθε του υποκριτική στιγμή είναι σχολείο, είναι σημείο αναφοράς.
Ο Μεγάλος ηθοποιός εδώ, ως Υπαστυνόμος Χαρίδημος, εμφανίζεται ως ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ στην όλη ταινία. Η Μορφή που θα συνταράξει τα πάντα. Η εμφάνιση και δράση του εισβάλλει στα βάθη της ιστορίας που παρακολουθούμε στον εσωτερικό ψυχικό κόσμο του ΓΙΑΤΡΟΥ και της Γυναίκας του.
Ατιμέλητος, απλός, εκφραστικός όπως πάντα ήταν.
ΑΝΝΥ ΠΑΣΠΑΤΗ
Στο ρόλο της ΠΑΥΛΙΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ συγκλονιστική.
Δεν νομίζω να έχω ξαναδεί τη χαρισματική αυτή Ηθοποιό σε τέτοιου επιπέδου εμφάνιση.
Είναι στιγμές που εξωτερικά αναδύει μια Αναγεννησιακή ομορφιά που σε καθηλώνει.
Ερμηνευτικά δίνει με άψογο τρόπο την εικόνα της Νευρωτικής γυναίκας με τον σκοτεινό εσωτερικό κόσμο.
ΒΥΡΩΝ ΠΑΛΛΗΣ
Ο Μεγάλος Ηθοποιός δεν θα μπορούσε να μην είναι τέλειος σε ένα ρόλο που του πάει "γάντι". Αυτόν του Προέδρου του Δικαστηρίου. Δίνει με σαφήνεια την εικόνα που πρέπει. Δικαστής αλλά και άνθρωπος τις στιγμές που πρέπει. Η Συμβολή του καθοριστική στην ταινία
ΕΛΕΝΗ ΦΙΛΙΝΗ
Στο ρόλο της νεαρής δικηγόρου ΜΑΡΙΝΑΣ ΝΟΜΙΚΟΥ η νεαρή ηθοποιός στέκεται καλά εκφραστικά. Στο δικαστήριο βέβαια ξεφεύγει σε κάποιες διαλεκτικές υπερβολές που όμως δεν ξεφεύγουν και δεν χαλάνε τη συνολική πολύ καλή εικόνα που δίνει στο έργο.
ΠΕΤΡΟΣ ΖΑΡΚΑΔΗΣ
Στο ρόλο του εισαγγελέα ο γνωστός καλός ηθοποιός δίνει και αυτός επ' ακριβώς την εικόνα και το ρόλο του συγκεκριμένου λειτουργού.
ΣΤΙΓΜΕΣ της ΤΑΙΝΙΑΣ
Υπαστυνόμος Χαρίδημος: σε λίγο θα δεις ότι είμαστε ένα πράμα εμείς οι δυό. Σαν ένας άνθρωπος που βλέπει το είδωλό του στο καθρέφτη. Όλοι μας έχουμε ένα είδωλο. Μόνο που δεν ξέρουμε αν το αγαπάμε ή το μισούμε. Γεννήθηκε χωρίς μορφή, διάσταση και σχήμα και απλώθηκε στο άπειρο. Ζούσε στο φόβο γιατί σκεφτότανε με τη σκέψη του μεγάλου σαν μικρός. Βίαζε γιατί ζήλευε την αγνότητα. Έκλεβε γιατί δεν σεβότανε αυτό που είχε. Και σκότωνε γιατί μισούσε την ύπαρξή του. Χιλιάδες γίνηκε κομμάτια και σκορπίστηκε κι έτσι κομματιασμένο συνεχίζει ναι συνεχίζει αν και το ξέρει πως μια μέρα θα πεθάνει. Όταν οι έννοιες των αντιθέτων θα χαθούν στη συμφωνία των ανθρώπων. Αυτό είναι το τέρας του εγκλήματος γιατρέ.....!
-Γιατρός: Θα σου φανεί παράξενο αλλά παρ' όλα αυτά χάρηκα που σε γνώρισα
-Υπαστυνόμος: Και βέβαια χάρηκες....! γιατί γνώρισες τη σκιά σου....ω ναι.....είναι παράξενο πράγμα η σκιά γιατρέ.....! μοιάζει με την ένοχη σκέψη, για αυτό είναι πάντα μαύρη.....! κοίτα.....! κοίτα.....! όταν πηγαίνεις προς το φως και θέλεις να την αποφύγεις, αυτή τρέχει από πίσω σου σαν πειρασμός....! αν θες να την πιάσεις, αυτή σε τραβάει βαθιά στα σκοτάδια......! μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να απαλλαγείς από τη σκιά σου. Να σταθείς κάτω απ το φως.....! τότε έχει χαθεί.....! είναι κάτω απ τα πόδια σου. Την πατάς.....!
-Γιατρός: κάτω απ το φώς....... ή να σβήσεις το φως.....
**************************************************
Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ
Ο ΜΑΜΑΛΗΣ κάνει ευρεία χρήση του flash back, λογικό άλλωστε, μιλάμε για το πρώτο μέρος της ταινίας που εκτυλίσσεται στην αίθουσα του Δικαστηρίου. Εκεί ξετυλίγεται το πρώτο κουβάρι της ιστορίας και ο θεατής αποκτά τις πρώτες εντυπώσεις.
Ο Σκηνοθέτης απαιτεί την ιδιαίτερη προσοχή του θεατή και την εστιάζει πάνω σε καρέ εικόνων που δεν είναι καθόλου τυχαία και σε προετοιμάζουν για τις ανατροπές που ακολουθούν.
Οι χώροι που γυρίζεται το δεύτερο μέρος της ταινίας, τα ερείπια ενός εργοστασίου, δεν είναι καθόλου τυχαίοι. Οι εναλλαγές σκότους και φωτός, οι σκιάσεις, οι εμφανίσεις των προσώπων του Γιατρού και του Αστυνόμου δεν είναι τυχαίες και οδηγούν στην κορύφωση του γρίφου, του δράματος, της πλοκής του και της τελικής κάθαρσης.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Ο Γιώργος Χατζηνάσιος είναι ο άνθρωπος που έχει "ντύσει" μουσικά με τη δημιουργία του το "ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ".
Η Μουσική έμπνευση του Μουσουργού μας είναι γνωστή και δοκιμασμένη για την ποιότητά της.
Εδώ στην ταινία, σε ένα αμιγώς ψυχολογικό θρίλερ, σε ένα καθαρό ψυχογράφημα, η μουσική του είναι τέλεια ανάλογη. Αγχωτική, παράξενη, παράταιρη, με έντονη χρήση του πιάνου, συντελεί άψογα στην παρουσίαση και αφομείωση του κλίματος στην ταινία.
ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Η Ταινία ανέβηκε στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ το 1983.
Αλλά είχε την "ατυχία" να πέσει πάνω σε τρία "τεράστια" φιλμς: "ΓΛΥΚΕΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ", "ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ", "ΡΕΒΑΝΣ", τα οποία μοιράστηκαν τα βραβεία.
Παρ' όλα αυτά το φιλμ "έχασε" όχι στο συγκλονιστικό θέμα, και τις ερμηνείες των ηθοποιών αλλά "πλήρωσε" τα πενιχρά τεχνικά μέσα στο γύρισμα και στην παραγωγή.
Όμως η συγκεκριμένη ταινία έχει ΑΔΙΚΗΘΕΙ κατάφορα......! και από τα media τα οποία την έχουν παντελώς αγνοήσει, και από την ίδια την παραγωγή της που δεν κατάφερε να την προωθήσει και από το κοινό όταν προβλήθηκε.
****************************************
Σαν τελικό συμπέρασμα φίλες και φίλοι, θαρρώ προσπάθησα να σας βάλω στον κόσμο του "ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ".....
Από το μόλις δεύτερο φιλμ του Ελληνικού Κινηματογράφου που κατοχυρώνει την ύπαρξη του Ψυχολογικού θρίλερ στον τόπο μας. Ένα αριστούργημα σκέψης, με άριστη δομή, ένα έργο ποιότητας που αξίζει να αφεθείς στους φιλοσοφικούς και ψυχολογικούς του διαλόγους.
Μια ατμόσφαιρα καταδιωκτική ψυχωτική ιδιαίτερα στο δεύτερο μέρος της. Ερμηνείες που προσφέρονται για "μάθημα υποκριτικής", μια μουσική "στοιχειωμένη", ένα ντεκόρ ανάλογο, απίστευτης σύγχυσης, σκοτεινών βυθίσεων και εναλλαγών φωτός-σκότους.
Μια ταινία που θα "τιμήσει" το χρόνο που θα αφιερώσετε για αυτή πραγματικά.....!
Η ....Ψήφος μου για αυτήν αλλά και τους λάτρεις του είδους είναι .....δαγκωτή....!
Δείτε την όλη εδώ στην μοναδική αυτή σπάνια πηγή:
Η Μουσική έμπνευση του Μουσουργού μας είναι γνωστή και δοκιμασμένη για την ποιότητά της.
Εδώ στην ταινία, σε ένα αμιγώς ψυχολογικό θρίλερ, σε ένα καθαρό ψυχογράφημα, η μουσική του είναι τέλεια ανάλογη. Αγχωτική, παράξενη, παράταιρη, με έντονη χρήση του πιάνου, συντελεί άψογα στην παρουσίαση και αφομείωση του κλίματος στην ταινία.
ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Η Ταινία ανέβηκε στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ το 1983.
Αλλά είχε την "ατυχία" να πέσει πάνω σε τρία "τεράστια" φιλμς: "ΓΛΥΚΕΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ", "ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ", "ΡΕΒΑΝΣ", τα οποία μοιράστηκαν τα βραβεία.
Παρ' όλα αυτά το φιλμ "έχασε" όχι στο συγκλονιστικό θέμα, και τις ερμηνείες των ηθοποιών αλλά "πλήρωσε" τα πενιχρά τεχνικά μέσα στο γύρισμα και στην παραγωγή.
Όμως η συγκεκριμένη ταινία έχει ΑΔΙΚΗΘΕΙ κατάφορα......! και από τα media τα οποία την έχουν παντελώς αγνοήσει, και από την ίδια την παραγωγή της που δεν κατάφερε να την προωθήσει και από το κοινό όταν προβλήθηκε.
****************************************
Σαν τελικό συμπέρασμα φίλες και φίλοι, θαρρώ προσπάθησα να σας βάλω στον κόσμο του "ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ".....
Από το μόλις δεύτερο φιλμ του Ελληνικού Κινηματογράφου που κατοχυρώνει την ύπαρξη του Ψυχολογικού θρίλερ στον τόπο μας. Ένα αριστούργημα σκέψης, με άριστη δομή, ένα έργο ποιότητας που αξίζει να αφεθείς στους φιλοσοφικούς και ψυχολογικούς του διαλόγους.
Μια ατμόσφαιρα καταδιωκτική ψυχωτική ιδιαίτερα στο δεύτερο μέρος της. Ερμηνείες που προσφέρονται για "μάθημα υποκριτικής", μια μουσική "στοιχειωμένη", ένα ντεκόρ ανάλογο, απίστευτης σύγχυσης, σκοτεινών βυθίσεων και εναλλαγών φωτός-σκότους.
Μια ταινία που θα "τιμήσει" το χρόνο που θα αφιερώσετε για αυτή πραγματικά.....!
Η ....Ψήφος μου για αυτήν αλλά και τους λάτρεις του είδους είναι .....δαγκωτή....!
Δείτε την όλη εδώ στην μοναδική αυτή σπάνια πηγή:
ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ you tube
"Η Τέχνη σου γιατρέ είναι να δουλεύεις ...χωρίς μάρτυρες.....αλλά....δεν λογάριασες εμένα....!!!"
"Η Τέχνη σου γιατρέ είναι να δουλεύεις ...χωρίς μάρτυρες.....αλλά....δεν λογάριασες εμένα....!!!"
σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ το που, όμως είμαι σίγουρη πως την έχω δει την ταινία.
ΑπάντησηΔιαγραφήη τόσο δυνατή κι ενθουσιώδης περιγραφή σου -όχι πως δεν της αξίζει- παρέσυρε κι εμένα. αργότερα, όταν όλα θα έχουν ησυχάσει, θα κάτσω να την ξαναδώ και να την θυμηθώ καλύτερα.
να είσαι καλά Γιάννη, για άλλη μια φορά μ' έκανες ν' αγαπήσω ακόμη περισσότερο αυτά που ήδη αγαπώ!
Βικύ μου, σε χρόνο που εσύ θα επιλέξεις, να την δεις την ταινία. Μπορεί το βίντεο να μην έχει καλή ποιότητα σε ανάλυση, όμως η ταινία θα σε αφήσει άφωνη με τα ζητήματα που βάζει και την εξέλιξή της. Νιώθω πολύ όμορφα αν καταφέρνω να σου δώσω κάτι που σε συγκινεί. Καλό σου βράδυ.
ΔιαγραφήΕίναι από τις ταινίες που έψαχνα, σ' ευχαριστώ πολύ Γιάννη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ σε ευχαριστώ Μαργαρίτα....!!!! στη διάθεσή σου η ταινία γιατί της αξίζει......!! να είσαι καλά.
Διαγραφήο σύνδεσμος είναι νεκρός, μπορεί κάποιος να την ανεβάσει ξανά; ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι έχεις δίκιο.....! δυστυχώς ο σύνδεσμος αχρηστεύτηκε καθώς όπως αναφέρεται σε ειδική ένδειξη υπήρξαν ζητήματα με τα πνευματικά δικαιώματα......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα ειλικρινά κρίμα γιατί πουθενά, όσο έψαξα, δεν υπάρχει σχετικό υλικό.
Ευχαριστώ για το πέρασμά σου.
Σε περίπτωση που κάποιος έρθει όπως και γω το 2019 στην σελίδα και την ταινία, εδώ είναι links για το που μπορεί να τη δει
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://greek-movies.com/movies.php?m=4688
Ευχαριστούμε πάρα πολύ αγαπητέ φίλε! Να είσαι καλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια ψάχνω να βρω την ταινία. Είχα καταφέρει να δω κάποια κομμάτια τα οποία έχουν εξαφανιστεί. Το χειρότερο, δεν μπορώ να βρω ούτε την μουσική. Εσείς που ασχολείστε και κάτι ξέρετε παραπάνω, μήπως μπορούμε να την αγοράσουμε; Ή τέλος πάντων η ΕΡΤ που έχει αρχεία γιατί δεν την προβάλει;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/LthXTdbSRAg
ΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε/φίλη. Τρέχα να την προλάβεις. Όσο είναι στον αέρα ακόμα. Σπάνια έκδοση. Δυστυχώς η πολιτική των καναλιών είναι απαράδεκτη ως προς τις επιλογές τους. Η ταινία είναι διαμάντι και οι ερμηνείες για σεμινάριο. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ.
Εξαιρετικό! Θυμάμαι τον Διαμαντόπουλο και την ατάκα με τη σκιά! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι αναφέρεστε ίσως στην καλύτερη στιγμή της ταινίας από άποψη διαλογισμού και σκέψης. Συγκλονιστικός διάλογος. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο.
Διαγραφή