Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Αποχαιρετισμός για τον ΜΑΚΗ ΡΕΥΜΑΤΑ

Έχουμε κουραστεί ψυχολογικά στην κυριολεξία, τον τελευταίο καιρό να αποχαιρετούμε μεγάλες και σημαντικές Μορφές από τον Ελληνικό Κινηματογράφο.
Ένα συνεχές Ξόδι μορφών και Ηθοποιών που σημάδεψαν την ιστορία του στις κλασικές μεγάλες του μέρες δείχνει να μην έχει τελειωμό.
Σαν να έχει ξεκινήσει φέτος ένας ατέλειωτος μακάβριος χορός φυγής πολλών από τους Ηθοποιούς που έβαλαν πλάτη για να απολαμβάνουμε σήμερα εμείς τις Ελληνικές εκείνες ταινίες που μας είναι αξέχαστες.
Χθες, ένας ακόμα Μεγάλος Ηθοποιός, γνωστός για πολύ σημαντικούς Δεύτερους και Υποστηρικτικούς Ρόλους, ένας Ηθοποιός που στο πρόσωπό του, στα μάτια του ήταν πάντα ζωγραφισμένη η ΚΑΛΩΣΥΝΗ, το ΧΑΜΟΓΕΛΟ, η ΕΥΓΕΝΕΙΑ.

 



ΜΑΚΗΣ ΡΕΥΜΑΤΑΣ

Ο Ηθοποιός με την χαρακτηριστική γλυκύτατη ΦΩΝΗ με την οποία πραγματικά άφησε εποχή θα έλεγε κανείς, έφυγε πρόωρα, στα 77 του χρόνια μετά από μεγάλη μάχη με το Λέμφωμα που τον ταλαιπωρούσε καιρό.
«Ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ και πέρασα μεγάλη αγωνία, γιατί τρεις ολόκληρους μήνες ήμουν σε νοσοκομείο των βορείων προαστίων και δεν έβρισκαν τι έχω. Ήμουν ο πιο γερός ασθενής... Έκανα τόσες εξετάσεις, που δεν έχει κάνει άλλος και όλα τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά. Ένα θετικό, να ξέρω τι έχω, τίποτα... Ώσπου πρήστηκε ένας αδένας πίσω από το αφτί... Απευθύνθηκα σε έναν καταπληκτικό αιματολόγο, τον πανεπιστημιακό Παναγιώτη Παναγιωτίδη, στο Λαϊκό Νοσοκομείο, ο οποίος βρήκε ότι έχω λέμφωμα. Απλώς ήταν μπελαλίδικο, γιατί έπρεπε να κάνω οκτώ χημειοθεραπείες. Και επειδή φορτώνεται ο οργανισμός με κορτιζόνη αισθάνεσαι κάποια μικροζάλη. Όταν οι λεμφαδένες παρουσιάζουν ένα είδος διόγκωσης εξωτερικό και εσωτερικό, ο θεράπων γιατρός σου πρέπει να έχει μια εμπειρία σαν του κ. Παναγιωτίδη, για να ανακαλύψει αμέσως με μια απλή εξέταση τι έχεις και να σου δώσει την κατάλληλη χημειοθεραπεία», είχε πει ο Μάκης Ρευματάς για την ασθένειά του.


 


Γεννήθηκε στα 1935 και οι Θεατρικές και Κινηματογραφικές του σπουδές γρήγορα τον καταξίωσαν σε ένα από τα καλύτερα ταλέντα και μορφές στην Ελληνική Έβδομη τέχνη αλλά και στο θέατρο.
Και που δεν διακρίθηκε ο ΜΑΚΗΣ ΡΕΥΜΑΤΑΣ.....!
ΘΕΑΤΡΟ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Πάντα υπηρέτησε την Τέχνη του με τρόπο μοναδικό.
Δεν ήταν από τους Ηθοποιούς που τον χαρακτήριζε δύναμη, εξωστρέφεια και ένταση.
Οι ερμηνείες του ήταν με τρόπο συμπεριφοράς, λεπτό, ευγενικό, με χαμόγελο, με μια καταπληκτική αρμονία στην έκφραση και στις αισθήσεις.



 


ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
Στον Κινηματογράφο έχει συμμετάσχει σε 34 ταινίες
Πρώτη του συμμετοχή το 1969 στην ταινία "ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ" και τελευταία του το 1985 στο "ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ".
Στον Κινηματογράφο τον έχουμε απολαύσει σε κάποιες ερμηνείες που έμειναν αξέχαστες όπως το 1964, στο θρίλλερ noir "ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ" του ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΗ σε Σκηνοθεσία ΓΡΗΓΟΡΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, κάνοντας τον βοηθό του Αστυνόμου ΜΠΕΚΑ.
το 1974 στη "ΔΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ" του Πάνου Γλυκοφρύδη, ως ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΛΣΑΜΑΚΗΣ
το 1971 στον "ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ" του ΕΡΡΙΚΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ως ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ
"OTAN H ΠΟΛΙΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ"  1968, "ΚΟΝΣΕΡΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥΒΟΛΑ" 1967, "Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΞΑΝΘΑ ΜΑΛΛΙΑ" 1969, "ΑΠΑΓΩΓΗ", "ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ" 1973, "Ο ΔΙΩΓΜΟΣ"  1964 και τοσες ακόμα ταινίες στις οποίες κέρδισε την εκτίμηση και το σεβασμό του Κοινού.
ΘΕΑΤΡΟ
Στο ΘΕΑΤΡΟ έχει 27 συμμετοχές, όλες σε Τηλεοπτική παραγωγή στην τότε Ελληνική τηλεοραση μεταξύ 1973 και 1979 σε πολύ μεγάλες πραγματικά παραστάσεις.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Δεκάδες εμφανίσεις σε τηλεοπτικές σειρές μεταξύ 1972 και 2004


 


ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΚΗ ΡΕΥΜΑΤΑ.......
Ευχαριστούμε για όλες εκείνες τις όμορφες στιγμές που τόσο πιστά, σεμνά, όμορφα και τρυφερά μας χάρισες....


2 σχόλια:

  1. Σπουδαίος και σεμνός καλλιτέχνης!!!!

    Πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιό σου, χάρηκα που βρεθήκαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαργαρίτα μου. Ο Βασικός κορμός του ιστολογίου αυτού είναι εδώ:
    http://cinefil.pblogs.gr/
    Απλά ήμουνα σε δίλημμα για τον τελικό χώρο λειτουργίας του, έχοντας κρατήσει και τον εφεδρικό κορμό εδώ.
    Οπότε Μαργαρίτα μου, να προτιμάς την πρώτη δ/νση για τις τυχόν επισκέψεις σου σε πρώτη βάση.
    Και πάλι ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή