ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ "ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ" στο ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ του CINEFIL

Φίλες και Φίλοι του CINEFIL

Το επετειακό κάλεσμα ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ του ιστολογίου βρίσκεται σε εξέλιξη:



Και ενώ, οι τοποθετήσεις των φίλων και των επισκεπτών συνεχίζονται αβίαστα, έχουμε χρόνο ακόμα μέχρι τέλους του Μήνα, σας ...χρωστάω κάτι...!
Μα τι ; Εμ μα τις

ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στο ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ με τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

Σειρά μου λοιπόν να καταθέσω και τις δικές μου προτιμήσεις.

Πριν ξεκινήσω να αναφέρω κάτι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Πιστεύω ότι η δική μας ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο "τι είναι ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ" σε κάθε κατηγορία στον Κινηματογράφο, δεν έχει φυσικά να κάνει με το "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ" μέσα στη σκέψη μας.
Η Απάντηση στο "τι είναι αγαπημένο μας" πιστεύω "πατάει" αφ' ενός στο να έχουμε δει αρκετά από το συγκεκριμένο θέμα και να έχουμε αποκτήσει άποψη και αφ΄ ετέρου το δέσιμό του με μια σειρά συναισθηματικούς παραμέτρους που αυτό ακριβώς το "αγαπημένο" ενεργοποίησε στον ψυχισμό και στη σκέψη μας.

Για να γίνω πιο σαφής:  Για παράδειγμα, η απάντηση στο ερώτημα "αγαπημένος ηθοποιός" δεν μπορεί να συμπεριλαμβάνει ναι μεν ένα τεράστιο όνομα ηθοποιού αναμφισβήτητης αξίας (ποιος θα αμφισβητήσει π.χ. τον Μάρλον Μπράντο) αλλά που να μην τον έχουμε δει σε τουλάχιστον 3-4 ταινίες συμμετοχής. Αυτό ακριβώς εννοώ.

Πάμε λοιπόν:

ΕΡΩΤΗΜΑ 1: ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΞΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Ομολογώ δυσκολεύτηκα πολύ στην συγκεκριμένη ερώτηση, πως ήταν δυνατόν άλλωστε, καθώς ολόγυρά σου παρελαύνουν μια σειρά κολοσσών της υποκριτικής.....!
Αναγκαστικά λοιπόν πήγα σε συγκεκριμένες επιλογές που ανάμεσά τους ξεχώρισε μια ΤΡΙΑΔΑ:

Ο Τεράστιος Γάλλος Ηθοποιός JEAN GABIN, μέγιστος δραματουργός, τον έχω απολαύσει σε μια σειρά έργα του, ο ανυπέρβλητος AL PACINO, του οποίου το βάθος και την υποκριτική δεινότητα δεν μπορώ παρά να μην σημειώσω.

Αλλά με ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ μου, ΕΙΝΑΙ ο:


ANTHONY HOPKINS

Ο τεράστιος αυτός δραματουργός, έχει μείνει μέσα μου για την υποκριτική του δεινότητα, την ανθρώπινη δύναμη στην έκφρασή του και τα όσα μπορεί να εκφράζει με μια απλή του ματιά.


Τον έχω ζήσει στη "ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ", με έχει συγκλονίσει στο "MEET JOE BLACK", έχω μείνει άφωνος στο εκπληκτικό "ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ", στο "ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΤΙΓΜΑ", στο "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ", στη "ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΖΟΡΡΟ"

Πόσους και πόσους ρόλους και δεν έχει, με τεράστια κλασικότητα υποδυθεί.....
Ψήφος λοιπόν.

ΕΡΩΤΗΜΑ 2: ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Και εδώ τα ίδια με πληθώρα ....συμμετοχών στο παλμαρέ των αγαπημένων μου Ελλήνων Ηθοποιών. Ο Ελληνικός Κινηματογράφος σε οδηγεί σε ....αδιέξοδο επιλογής.
Παρ' όλα αυτά πρέπει να δώσω την "αγαπημένη" μου ψήφο στον Μεγάλο μας Ηθοποιό:


ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ

Που να σταθείς από το πολύπλευρο ταλέντο του.....! Στην απαράμιλλη ΓΟΗΤΕΙΑ του, ίσως ο μέγιστος των Ελλήνων JEUNES PREMIERES.
Στην τρυφερότητά του, στο απαράμιλλο χιούμορ του, στη δύναμη της έκφρασής του, στα ύστερα χρόνια του στην Νεστόρεια παρουσία του ως κλασική μορφή που σε γεμίζει γαλήνη και σκεπτικισμό.


Μια μορφή αγαπημένη στα Κινηματογραφικά πλατώ.

ΕΡΩΤΗΜΑ 3:  ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Και εδώ είχαμε δύσκολα διλήμματα και βασανιστικά ερωτήματα. "Συγκρούσεις" ανάμεσα στο παλιό, στο νέο και στο σύγχρονο.

Η INGRID BERGMAN ήταν σίγουρα μέσα στις επιλογές που με συνεπήρε αλλά η ....εκλεκτή της καρδιάς μου είναι η:


NICOLE KIDMAN

Αγαπημένη μου ως Γυναίκα, ως ερμηνεύτρια, ως Ηθοποιός.
Με έφτασε σε κορυφαίες ερωτικές φαντασιώσεις στο "MATIA EΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ", με συγκλόνισε ως σύγχρονη παραφρονημένη "Μήδεια" στο απίστευτο θρίλερ "ΟΙ ΑΛΛΟΙ", έκλαιγα για εκείνην ολάκερες στιγμές βιώνοντας τον έρωτά της για τη ζωή στο συγκλονιστικό "MOULIN ROUGE", την παρακολουθούσα έντονα στο "ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΤΙΓΜΑ"






Αγαπημένη μου λοιπόν σε μια σειρά ταινίες με έντονες τις στιγμές στη θέασή τους.

ΕΡΩΤΗΜΑ 4:  ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Εδώ τα πράγματα ήταν πιο σαφή θα έλεγα ως προς τις επιλογές αν και εδώ έχουμε πληθώρα συμμετοχών να "ξεπεράσω" μέσα μου.
Κατέληξα να ξεχωρίσω και εδώ μια τριάδα:  Την εξαίρετη ΜΠΕΤΤΥ ΛΙΒΑΝΟΥ, ως Γυναίκα πρότυπο και άξια ηθοποιό, την Θρυλική ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ.

Αλλά πιο έντονα αγαπημένη μου, ποια άλλη από την...........


ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ

Ίσως τα πιο όμορφα μάτια του Ελληνικού Κινηματογράφου, μεγάλη μορφή, υποκριτκή δεινότητα πάνω στο δύσκολο, στο ελαφρύ, στο κωμικό, στο noir, στο δράμα..




Αμέτρητες οι στιγμές που έζησα "μαζί της" εικόνες, μνήμες και κινηματογραφικά βιώματα:

Στην "ΛΟΛΑ", στο "ΤΖΕΝΗ ΤΖΕΝΗ", στο "ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ", στο "ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ", στο "ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ", στο "ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ", τι να συνεχίζω να απαριθμώ.....

ΕΡΩΤΗΜΑ 5:  ΞΕΝΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Ωωωωωω εδώ είμαστε.......! εδώ και αν ...δυσκόλεψε το πράμα μέσα μου.....τόσες οι παραστάσεις, οι επιρροές. 
Κατέληξα σε τρεις βασικές επιλογές: στον ALFRED HICHCOCK, τι να πεις για αυτόν, στον από τους αγαπημένους μου Κινέζο WONG KAR WAI αλλά αυτή τη στιγμή ο αγαπημένος μου:


JEAN JACQUES BEINEIX

Ο Αγαπημένος μου Ποιητικός λυρικός Γάλλος Σκηνοθέτης στην κορυφή της λίστας μου από το χορό των σκηνοθετών.

Με μάγεψαν τα χρώματα και η ποίηση της εικόνας του στο "ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ", με ταξίδεψε στα άδυτα των χρωμάτων στην "ΝΤΙΒΑ" και συνέχισε να με συγκινεί και συγκλονίζει στο δράμα των ερωτικών και ανθρώπινων πόθων "BETTY BLUE"


Από τους βασικούς συντελεστές του Γαλλικού Ποιητικού Κινηματογράφου πάντα με συγκινεί , στον τρόπο που δένει τον κόσμο των χρωμάτων και των συναισθημάτων.

ΕΡΩΤΗΜΑ 6:  ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Πόσοι και πόσοι άξιοι Έλληνες σκηνοθέτες δεν είναι αυτοί που τίμησαν τον Ελληνικό Κινηματογράφο. Πόσοι δεν έσπασαν τα σύνορα και διάβηκαν τις δόξες και την παγκόσμια αναγνώριση.
Αρκετοί.......
Όμως ο αγαπημένος μου δεν παύει να είναι διαχρονικά ένας ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ του Κινηματογράφου


ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Τι ακριβώς να πιάσω και που να σταθώ στην τεράστια φιλμογραφία του.

Από τα αξέχαστα κλασικά κοινωνικά του δράματα "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ", στην "ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ", στον "ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ", στο "ΑΜΑΞΑΚΙ" και τόσα μα τόσα έργα που μίλησαν στον ψυχισμό μου


ΕΡΩΤΗΜΑ 7:  ΠΟΙΟΝ ΡΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΥΘΩ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Εδώ στάθηκα σε δύο συγκεκριμένους ρόλους. 
Η Μία ήταν Ελληνική ταινία και μιλάω για τον μεγάλο ΓΙΩΡΓΟ ΦΟΥΝΤΑ στο ρόλο του ως "Τσάκαλος" στο Αισθηματικό δράμα του ΠΑΝΟΥ ΓΛΥΚΟΦΡΥΔΗ  "ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ"

Και σε μια Ξένη, για μένα συγκλονιστική ταινία, που στην κυριολεξία με ΣΤΟΙΧΕΙΩΣΕ και εδώ ρίχνω την ψήφο μου.

Θα ήθελα λοιπόν να ερμηνεύσω, ως ρόλο ζωής, τον LESTER BURNHAM, ρόλο που ερμήνευσε με τρόπο συγκλονιστικό ο KEVIN SPACEY στο υπέροχο δράμα του SAM MENDES
"AMERICAN BEAUTY"




Ένας παραιτημένος, ευνουχισμένος πνευματικά και σωματικά σύζυγος, αναζητεί τα χαμένα του δικαιώματα, διεκδικεί την τρυφερότητα, το δικαίωμα στον έρωτα, στην προσωπικότητά του ως διακριτή και σεβαστή, οδηγούμενος στην τελική κάθαρση και έκβαση του προσωπικού του δράματος.


ΕΡΩΤΗΜΑ 8:  Αγαπημένο μου ANIMATION FILM

Ουουουουουουουουου......παρ' όλο που ....δεν μου φαίνεται, ή .....δεν έχω αφήσει να φαίνεται, να ξέρετε ότι ΛΑΤΡΕΥΩ τα ANIMATION και τα θεωρώ ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό κομμάτι της ζωής μου.

Έχω μεγαλώσει με αυτά, με τα θρυλικά του WALT DISNEY, με τα πιο εναλλακτικά MPOLEK & LOLEK, με τον ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑ.

Αλλά, μιας και μιλάμε για ολοκληρωμή ταινία animation αγαπημένη μου ψηφίζω την 
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ υπέροχη δημιουργία του ROBERT ZEMECKIS

"ΠΟΛΙΚΟ ΕΞΠΡΕΣΣ"




Αγαπημένο και ονειρικό ταξίδι σε έναν πανέμορφο κόσμο που έχει κάτι από τη ζωή μας, τα όνειρά μας, τα κρυφά μας δάκρυα και χαρές....

ΕΡΩΤΗΜΑ 9:  ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ και δεν την έχω δει ακόμα

Είναι πάρα πολλές οι ταινίες εκείνες και μιλάω για κλασικά αριστουργήματα του Κινηματογράφου πάνω στα οποία θα ήθελα, μετά πάθους, να σταθώ και να δω.
Μια από αυτές που παίρνει και την ψήφο μου, μας πάει πίσω παλιά στην εποχή του
ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΕΞΠΡΕΣΣΙΟΝΙΣΜΟΥ στην θρυλική δημιουργία :


Στα 1927 λοιπόν, περιμένω πως και πως να δω το θρύλο του μεγάλου
FRITZ LANG   

"METROPOLIS"





Μια ταινία που σημάδεψε την Έβδομη τέχνη στην πορεία της. Που θα μου πάει.....θα τα καταφέρω.....!!

ΕΡΩΤΗΜΑ 10:  Ποια ταινία έχω ...λιώσει στο video ;

Εδώ η απάντηση ήταν πιο αυθόρμητη..
Αγαπημένη μου ταινία με πάρα πολλές επαναλήψεις, κύρια στις αμέτρητες μέρες του καλοκαιριού.
Τι σηματοδοτεί ;

Τον μεγάλο μου ΕΡΩΤΑ, τη ΘΑΛΑΣΣΑ.....!!! το ΒΥΘΟ της.....τη ΔΥΝΑΜΗ της....!
Την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ Φιλία, τη σχέση ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΦΥΣΗΣ




Ναι......είναι το υπέροχο δράμα ενός άλλου Γάλλου ποιητή του Κινηματογράφου, του
LUC BESSON

"ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ" 

με τους JEAN RENO, JEAN MARC BARR, ROSSANA ARQUETTE

Μέχρι που μου έχουν βάλλει τις ....φωνές που την βλέπω και ξαναβλέπω.....!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Φίλες και Φίλοι
αυτά ήταν τα δικά μου ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ στο ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ που έβαλα εδώ στο CINEFIL.

Να τις ενώσω με τις δικές σας "ΑΓΑΠΕΣ" για να διαμορφώσουμε και το τελικό συμπέρασμα αυτού του όμορφου παιχνιδιού που ξεκίνησε εδώ στην παρέα μας......


Σχόλια

  1. τελικά συμπίπτω σε αρκετά !!! αλλά είναι τόσο δύσκολο !! αυτό το απέραντο γαλάζιο τη ζημιά κατάθλιψη μου έχει κάνει αλλά πόσο όμορφη... και σκηνοθέτη ποιόν να διαλέξεις !!! καλημέρα καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Νικόλα μου......! ναι, το ξέρω....τα διλήμματα είναι πολλά για να στηρίξεις τις επιλογές σου. Ευχαριστώ φίλε μου για το πέρασμα και το σχόλιό σου. Το ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ μας έχει γεμίσει πραγματικά με έντονα συναισθήματα.

      Διαγραφή
  2. Πώς θα ήταν δυνατόν, ο εμπνευστής του Cinefil παιχνιδιού-ερωτηματολογίου, να μην έφτιαχνε ένα θαυμάσιο αφιέρωμα, βασισμένο στις ερωτήσεις αυτές;
    Κάποιες από τις επιλογές σου, ήταν δικά μου διλήμματα! (Χόπκινς, Αλεξανδράκης, Καρέζη).
    Για να είμαι ειλικρινής, την Κίντμαν δεν θα την κατέτασσα στις προτιμήσεις μου. Για κάποιο λόγο με "παγώνει". Δεν έχει να κάνει με το αν είναι ωραία γυναίκα (που, αδιαμφισβήτητα είναι) αλλά με το ότι στις ερμηνείες της ένοιωθα ότι μεταξύ "μας" υψωνόταν ένας τοίχος...

    Για το Metropolis, δεν έχω λόγια! Σ' εμένα θυμίζει έργο του Ιερώνυμου Μπος. ¨Εννοιες με πολλαπλές ερμηνείες, και μηνύματα με πολλαπλούς αποδέκτες, σε μια κοινωνία-μυρμηγκοφωλιά...
    Σπουδαία επιλογή!!! Εύγε!!!

    Πολύ όμορφη εμπειρία η συμμετοχή μου στο παιχνίδι, σ' ευχαριστώ για την ευκαιρία που έδωσες σ' εμένα και άλλους blog-o-φίλους να τιμήσουμε καλλιτέχνες που διαμόρφωσαν σε μεγάλο ή μικρότερο βαθμό τα κριτήρια και τις επιλογές μας στο θέαμα (είτε αφορά κινηματογράφο είτε θέατρο).

    Πάντα τέτοια, Γιάννη! Κι εύχομαι για μιαν ακόμη φορά στο Cinefil σου, να 'ναι για πολλά πολλά χρόνια αστέρας της blog-o-γειτονιάς μας!

    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα για μια ακόμα φορά παγιώνεις τη ζεστασιά της παρουσίας σου εδώ τόσο με τα συναισθήματα όσο και με αυτές καθ' εαυτές τις απόψεις σου.
      Δεν θα σταματήσω να εκφράζω το ανθρώπινο ευχαριστώ μου για αυτό που δίνεις και είναι σημαντικό πίστεψέ με....!

      Στις επιλογές τώρα, ναι είχα διλήμματα, και ποιος δεν είχε.....! Στην γυναίκα ξένη Ηθοποιό πιέστηκα όντως αλλά ίσως έχω επηρεαστεί συναισθηματικά από την Kidman στο Moulin Rouge και στο Ισπανικό "Οι Άλλοι", καλά για το ερωτικό της "δαιμόνιο" οκ το αντιλαμβανόμαστε. Τι να σου πω..... έτσι μου βγήκε. Βέβαια υπάρχουν και άλλες Γυναικείες παρουσίες που με έχουν καθηλώσει αλλά δεν τις έχω κάνει "κτήμα μου" ως επαναλήψεις, με καταλαβαίνεις....!
      Που θα μου πάει, θα το δω το "ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ" αλλά άντε μετά να κάνεις ....αφιέρωμα σε ένα ...Ευαγγέλιο......
      Συνεχίζουμε κορίτσι μου το διάβα μας όλοι μαζί η ...blogo-γειτονιά.
      Καλή σου συνέχεια, και θα έχουμε και δεύτερο τέτοιο εγχείρημα με ερωτηματολόγιο.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Βρε Γιάννη μου δεν είχα ιδέα ότι είσαι και σε αυτή τη γειτονιά!!! :) Σε περιμένω και στο εδώ σπιτάκι μου για επίσκεψη!!
    Το δικό μου cinefil το είδες στην άλλη γειτονιά μας..οπότε από εδώ σου εύχομαι και πάλι καλή εβδομάδα και καλό βράδυ!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Ειρήνη μου......! είδες τελικά που τέτοιες πρωτοβουλίες και καλέσματα διευρύνουν τον κύκλο μας ; Σε ευχαριστώ και για το εδώ πέρασμά σου. Φυσικά και βλέπω και το εδώ σπιτάκι σου, με το οποίο ρίχνω ...γέφυρες επαφής και σύνδεσης. Καλή συνέχεια κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη, καλησπέρα!
    Δεν σε έχω επισκεφτεί μέχρι τώρα, ενώ τρελαίνομαι για τον κινηματογράφο και με έχουν συγκινήσει τα λόγια που έχουμε ανταλλάξει στης Πέτρας, γιατί δεν θέλω να απλωθώ σε πολλά μπλογκ. Πιστεύω ότι θ΄αρχίσω να χάνομαι στο διαδίκτυο και προσπαθώ να συγκρατώ τον εαυτό μου, με αποτέλεσμα να έχω πέντε αγαπημένα που επισκέπτομαι καθημερινά και κάποια άλλα εντελώς περιστασιακά. Όμως πώς μπορείς να αντισταθείς σε ζεστές παρουσίες;;;
    Μακρυγόρησα λίγο, αλλά ήταν επιβεβλημένο. Σ' ευχαριστώ για την αποδοχή της πρότασης της Πέτρας και το έχω έτοιμο, καθώς με ενθουσίασε η ιδέα, αλλά με παίδεψε και πολύ!!!
    Τι να πρωτοδιαλέξεις;;;
    Σχετικά με όσα έχεις επιλέξει παραπάνω, κάποια από αυτά παραλίγο να ήταν και δικές μου επιλογές, όπως ο Άντονι Χοπκινς, ο σκηνοθέτης της "Ντίβα", η Καρέζη, το "Πολικό εξπρές"!!!
    Δεν συζητώ ότι βλέπαμε με πάθος τα ίδια κινούμενα σχέδια ως παιδιά!!! Γενικά δεν άφηνα τίποτα να πέσει χάμω. Να δεις τι έχω επιλέξει από τα σημερινά κινούμενα...
    "Απέραντο γαλάζιο", φοβερά αισθησιακή μουσική, υπέροχη εικόνα, λατρεύω τον Besson και τον Reno!!!
    Απίστευτο ρόλο διάλεξες να υποδυθείς! Όταν είδα την ταινία αισθανόμουν ένα σφίξιμο στο στομάχι...
    Δεν έχεις δει το "Metroprolis";;;; Τρέξε!!! Ούτε που θυμάμαι πότε την είδα, αλλά δεν ξεχνιέται!!! Μαγεία!!!
    Σε απόλαυσα για πρώτη μου φορά στο ζεστό "σπιτικό" σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου καλησπέρα......! καλώς όρισες κορίτσι μου και στο εδώ "σπιτικό" μου που είναι ανοιχτό για όλους σας....!
      Είναι ιδιαίτερη τιμή μου που ο χώρος τούτο είναι από τους επιλεγμένους σου να τον επισκέπτεσαι και να συλλογάσαι ελεύθερα μαζί του.
      Δεν θέλω να νιώθεις το παραμικρό άγχος ή πίεση πάνω σε αυτή την παρότρυνση γιατί συμφωνώ με αυτό που λές για "χάσιμο" στον απέραντο κόσμο των μπλογκς.
      Όσον αφορά αυτές καθ' εαυτές τις προτιμήσεις σου και συνάντησή τους με τις επιλογές μου, ναι κάποιες από αυτές οφείλουν να καταδείξουν κάποια πράγματα.
      Έρχομαι να σχολιάσω την ανάρτησή σου και σε ευχαριστώ με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου.

      Διαγραφή
  5. Μα πόσο μπερδεύτικα με τα ιστολόγια! Και λέω γιατί μου ζητάει τόσα πολλά για ένα σχόλιο το σύστημα χαχαχα! Έχει τόση απήχηση το Pathfinder; Α να το δεις το Μετρίπολις! Σου μιλάω είναι παραγωγάρα! Όταν την είδα δεν πίστευα στα μάτια μου με τα εφέ και τα σκηνικά. Μας έχουν φαέι τα ψηφιακά πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Christina μου.....! το CINEFIL το δημιούργησα πρώτη φορά στον pathfinder όπου και εκεί είναι ας πούμε η ...βάση του. Βέβαια τώρα λειτουργεί παράλληλα απόλυτα και στις δύο δ/νσεις.
      Το ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ είναι έργο που θέλει πάρα πολύ μελέτη, προετοιμασία και διάβασμα για να το δεις πραγματικά. Θα το κάνω ναι.....!
      Να είσαι καλά και πάλι σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες οι επιλογές σου...την Κίντμαν την λάτρεψα στο The others και στο dogville που είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες...κάποτε είχα γράψει γι' αυτή (την ταινία)...
    Αλλά και στις υπόλοιπες επιλογές σου δε λέω όχι!
    Ειδικά στη Λαμπέτη και την Καρέζη!
    Έχω έτοιμη και τη δική μου συμμετοχή!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα.....! φυσικά και είδα τη συμμετοχή σου, φυσικά και την κοινοποίησα στο μπλογκ στο ΣΙΝΕΦΙΛ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά και χαρά.
      Το DOGVILLE θέλω να το δω επειγόντως......! είναι συγκλονιστικό έργο και καλά που μου το θύμησες.
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου και να είσαι καλά, θα έχουμε μόνιμη επαφή και επικοινωνία στο μέλλον.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο

Όταν ο Μάρλον Μπράντο σόκαρε τα Όσκαρ