ΝΙΚΟΥ ΤΖΙΜΑ: "ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ του ΚΥΚΝΟΥ"

"Πρόσεξε Γιε μου...! ο κάθε Άνθρωπος είναι οι αρχές του. Όταν τις χάσει χάνεται"

Φίλες και Φίλοι
σήμερα έχουμε ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Και μάλιστα σε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.

Ο ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΜΑΣ είναι ένας από τους εκλεκτούς σύγχρονους Σκηνοθέτες μας, που τίμησαν και τιμούν τον Ελληνικό Κινηματογράφου



Έργα του, που έχουν "σημαδέψει" τον Ελληνικό Κινηματογράφο είναι:
"Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ" (1970), "Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ με το ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ" (1980), "ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ της ΘΥΕΛΛΑΣ" (1984)
Σήμερα όμως θα σταθούμε σε ένα ακόμα προσωπικό του αριστούργημα, που ήταν προσωπική μου επιθυμία να το παρουσιάσω εδώ και καιρό αφού πρώτα έπρεπε να το δω.
Ένα έργο που δεν περιορίστηκε στα αυστηρά καθορισμένα όρια του Ελληνικού Κινηματογράφου αλλά αποτελεί μια ΔΙΕΘΝΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Μια παραγωγή, για την οποία δεν πήρε μήτε ευρώ επιδότησης από το Δημόσιο, αλλά και συνάντησε και τον έμμεσο πόλεμο των διαφημιστικών εταιρειών όπως θα δούμε παρακάτω.

"ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ του ΚΥΚΝΟΥ"

"THE FLIGHT OF THE SWAN"


Πρεμιέρα:  20 ΓΕΝΑΡΗ 2011

"Μπήκαμε στο τούνελ της λησμονιάς αδελφέ μου..."


Η Ταινία αποτελεί ένα κοινωνικο-πολιτικό θρίλερ με υπέροχες ερωτικές και ανθρώπινες αναφορές πάνω σε ένα μάθημα, θα έλεγε κανείς, για τη σχέση του ανθρώπου μέσα σε ρόλους του καπιταλιστικού συστήματος, του κόσμου των Πολυεθνικών, της Διαπλοκής, της σχέσης τους με τον Υπόκοσμο και τον τρόπο με τον οποίο ζουν και αναπνέουν στη σύγχρονη σημερινή Οικονομία.


Η ΘΕΣΗ της ΤΑΙΝΙΑΣ στο ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ

Ο Νίκος Τζίμας ουδέποτε κρύφτηκε. Ο Μεγάλος αυθεντικός Ηπειρώτης Σκηνοθέτης μας, ανέκαθεν είχε συγκεκριμένη ιδεολογική ματιά, χωρίς περιχαρακώσεις, με την οποία έβλεπε τον κόσμο και τη θέση του ανθρώπου μέσα σ' αυτήν. Μαρξιστής ιδεολογικά, έχει τον τρόπο κάθε φορά να δίνει απαντήσεις με σαφέστατο τρόπο, συγκροτημένα, αποκαλυπτικά, ωμά, αφήνοντας στα εμβρόντητα μάτια μας την πραγματική μορφή της Κοινωνίας της Εκμετάλλευσης, είτε αυτή ήταν η Κοινωνία των Τσιφλικάδων (ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ), είτε το μοναρχοφασιστικό κράτος των Νικητών (Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ), είτε ο σημερινός καπιταλιστικός κόσμος των αγορών, των πολυεθνικών και της διαπλοκής (ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΝΟΥ).


Ο ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΜΑΣ ξεγυμνώνει τη σημερινή εφιαλτική εικόνα ενός συστήματος, που για να μακροημερεύσει δεν διστάζει να συντρίψει κάθε έννοια ανθρωπισμού, κλασικής ηθικής, να εξαγοράσει ιδανικά, να ενσωματώσει ανθρώπους σε ρόλους αποκρουστικούς και να τους μεταβάλλει σε πειθήνια άβουλα όργανα χωρίς καμία αναστολή μπροστά στα συμφέροντα του τέρατος που λέγεται "Πολυεθνική εταιρεία".
Υπάρχουν άνθρωποι, που πιστεύουν ότι είναι δυνατόν, με "διπλωματία", με "ελιγμούς" και "ανώδυνους συμβιβασμούς", μπορείς να ευτυχήσεις ως βασικό εργαλείο στελέχους ενός τέτοιου οργανισμού. 
Αυτή η άποψη, συντρίβεται με πάταγο στο "ΠΕΤΑΓΜΑ του ΚΥΚΝΟΥ"
Και όχι μονάχα έχουμε την πλήρη ενσωμάτωση του διευθυντικού στελέχους, την μετάλλαξή του, την ανθρωπιστική του καταστροφή αλλά και τον σιωπηρό, αργό, ουσιαστικό θάνατό του, που είναι απείρως χειρότερος από ένα βιολογικό στήσιμο μπροστά σε ένα εκτελεστικό απόσπασμα.
Ο Θάνατος στην υπηρεσία των Πολυεθνικών δεν είναι περήφανος, αγωνιστικός, μάχιμος. Είναι αργός, βασανιστικός, ταπεινωτικός, εξεφτελιστικός με την ανθρώπινη οντότητα να μετατρέπεται εκτός από ψυχρός δολοφόνος και στημένη λεμονόκουπα, που πετιέται στα σκουπίδια σαν ξεζουμιστεί.


Σε αυτά τα πλαίσια λοιπόν, η ταινία είναι "ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ" κοινωνικής και ανθρωπιστικής διαπαιδαγώγησης σε όλους εκείνους τους νέους ανθρώπους, που μπαίνουν, ως υποψήφια στελέχη, για να υπηρετήσουν την υψηλών στόχων καριέρα, αδιαφορώντας για το κόστος, σε πρώτη φάση, της άμεσης προσωπικής τους ζωής και των σχέσεών τους.

Η Αστική ιδεολογία, γίνεται, δια χειρός ΝΙΚΟΥ ΤΖΙΜΑ, σκουπίδι και φτερό στον άνεμο μπολιασμένη με βρωμιά, παρακμή, παρασκήνιο και αίμα.


Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ της ΤΑΙΝΙΑΣ

Ο ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΜΑΣ, όπως συνηθίζει να κάνει στα έργα του, δουλεύει χρόνια ολάκερα το Θέμα του και το Σενάριο του επόμενου έργου του. "Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ" για να πάρει την τελική του μορφή, πήρε παρακαλώ, δέκα ολάκερα χρόνια (!!!).
Έτσι και "ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΝΟΥ" έκανε τον ίδιο περίπου χρόνο για να πάρει την τελική του μορφή.
Στη διαμόρφωση, στην συμβουλευτική του ΣΕΝΑΡΙΟΥ πήραν μέρος ενισχυτικά οι:

ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΡΑΓΚΙΑΣ,  ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ,  ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΣΙΚΛΗΡΟΠΟΥΛΟΣ,  ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΑΝΘΟΥΛΗΣ ενώ τις σημαντικές πινελιές περιπέτειας έβαλε ο Αμερικάνος CHRIS FALLON

H ταινία γυρίστηκε στην Ελλάδα, πολλές σκηνές στην Σαντορίνη, στο Λονδίνο και στην Νέα Υόρκη.

Μιλάμε για μια ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΙΝΙΑ, με ψηλά ονόματα, ΠΑΡΑΓΩΓΗ από τον ίδιο τον ΝΙΚΟ ΤΖΙΜΑ


ΤΟ ΘΕΜΑ της ΤΑΙΝΙΑΣ

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, την νύχτα της σφαγής του Πολυτεχνείου το 1973, σώζεται από τον θάνατο από μια ομάδα συντρόφων του. Δεν γλυτώνει όμως τη σύλληψη και τα απάνθρωπα βασανιστήρια στα κολαστήρια της ΕΑΤ-ΕΣΑ.
Συνεχίζει τον πολιτικό του αγώνα στις μεταπτυχιακές του σπουδές ως πολεοδόμος μηχανικός στις ΗΠΑ, στις μεγάλες εκεί διαδηλώσεις, όπου θα γνωριστεί με την Αμερικανίδα συμφοιτήτριά του, την Μαρία.
Η τρυφερή τους σχέση, τους οδηγεί στο γάμο με την επιστροφή τους στην Ελλάδα, όπου στήνουν τη δική τους τρυφερή οικογένεια με τα δύο τους παιδιά.
Οι παλιοί του σύντροφοι ακολουθούν από κοντά τη δική τους πορεία.
Ο Σωκράτης γίνεται Ανακριτής, ο Δημήτρης γίνεται δημοσιογράφος
Η Ζωή τους μπαίνει σε ρυθμούς ύψιστης καριέρας, ειδικά του Αλέξη, που γίνεται Διευθύνων Σύμβουλος μιας θυγατρικής εταιρείας μιας τεράστιας Πολυεθνικής, που ειδικεύεται σε μεγάλα δημόσια έργα.
Η πορεία της ζωής τους μπαίνει σε φάσεις νεύρωσης και στεγανών καθώς η μετατροπή του ΑΛΕΞΗ σε ένα καταξιωμένο GOLDEN BOY που υπηρετεί απόλυτα την αποθέωση του κέρδους της εταιρείας του.
Η Συνεργασία τους με έναν "εθνικό" εργολάβο της διαπλοκής (κάτι μας ...θυμίζει), τους οδηγεί στην ανάληψη ενός τεράστιου μεταλλευτικού έργου σε ένα Βουνό το οποίο μετατρέπεται σε Νταμάρι (επίσης κάτι μας ...θυμίζει, βλέπε Ιερισσό).
Μια Νύχτα καταιγίδας, το πληγωμένο Βουνό καταρρέει και τόνοι λάσπης βουλιάζουν στο θάνατο και στην καταστροφή το παρακείμενο χωριό.
Εκεί ξεκινάει το μεγάλο εφιαλτικό ταξίδι του ΑΛΕΞΗ, που τον κάνει να αντιληφθεί τον εφιαλτικό κόσμο των Πολυεθνικών, του θρίλερ διαπλοκής με την εξουσία, τον τρόμο, την εξόντωση.


Το "ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΝΟΥ" είναι το πέταγμα της ψυχής και των αισθήσεών μας στην ομορφιά της ζωής, του έρωτα, της δημιουργίας, στη μαγεία της φύσης.
Σε ότι ακριβώς δηλαδή χάνουμε στη δίνη του σημερινού δυτικού τρόπου ζωής, στο κυνήγι της καριέρας και των στόχων.

ΣΗΜΕΙΩΜΑ του ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ:


"Η Ταινία ακολουθεί τους νόμους του Αριστοτέλη περί τραγωδίας: Αρχή, μέση, τέλος, αντίθεση, σύγκρουση, ποιοτική μεταβολή, λύτρωση. Οι καταστάσεις ωθούν στα απώτατα άκρα, οι ήρωες γίνονται τραγικά σύμβολα της εποχής μας. Ο Κεντρικός ήρωας, ο Αλέξης, προκάλεσε τη μοίρα του με τα λάθη του, την αλαζονεία του και στην ασέβειά του σε μεγάλες κλασικές αξίες του ανθρώπου. Ήθελα να κάνω μια ταινία πάνω στα κοινωνικά και οικολογικά προβλήματα του σήμερα που καίνε. Μέσα από μια συναρπαστική περιπέτεια να βγαίνουν μεγάλα συναισθήματα. Ο Έρωτας, η Αγάπη, οι Αξίες, η Φιλία, η ομορφιά της φύσης. Που όλα έχουν απαξιωθεί και χάνονται και μαζί τους χανόμαστε και εμείς"


ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Για την ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ και το ΣΕΝΑΡΙΟ ήδη αναφερθήκαμε.

ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ:  ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΗ:  ΑΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΛΟΥΚΑΣ ΘΑΝΟΥ
ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΑΓΝΗ ΝΤΟΥΣΗ
ΜΟΝΤΑΖ:  ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ & CONRAD GONZALEZ
CASTING:  KATE PLANTIN, VALORIE MASSALAS, RON DIGMAN



EΡΜΗΝΕΙΕΣ

JAMES D' ARCY στο ρόλο του ΑΛΕΞΗ ΠΑΠΠΑ


ALICIA WITT στο ρόλο της ΜΑΡΙΑΣ


COLM MEANEY στο ρόλο του ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ


LINDA GREY στο ρόλο της Μητέρας του Αλέξη


TOM FREDERIC στο ρόλο του ΣΩΚΡΑΤΗ


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ στο ρόλο του ΔΗΜΗΤΡΗ



ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ στο ρόλο του ΣΤΕΛΙΟΥ


ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΝΙΑΜΟΣ στο ρόλο του Άρη, γιου του Αλέξη και της Μαρίας


ΑΛΕΞΙΑ ΤΕΡΕΖΑΚΗ στο ρόλο της ΑΘΗΝΑΣ, κόρης του Αλέξη και της Μαρίας


GEORGINA RYLANCE στο ρόλο της Άννας, συζύγου του Σωκράτη


ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΡΟΣ στο ρόλο του Υπουργού Δικαιοσύνης


ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του Δημάρχου του χωριού


LARRY HAGMAN στο ρόλο του Προέδρου της Πολυεθνικής

(Ο Θρυλικός πάλαι ποτέ Τζέη-Αρ, τον θυμάστε ;)


ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΔΑΦΛΟΣ στο ρόλο του Πατέρα του Αλέξη


ΙΕΡΟΚΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ στο ρόλο του Βασανιστή της ΕΣΑ





ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:

ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ, ΡΕΝΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΠΕΤΡΟΣ ΦΥΣΣΟΥΝ, ΜΠΕΤΤΥ ΜΑΓΚΗΡΑ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ, ΑΛΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΨΑΡΡΑΣ


ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Όλο το καστ των Ηθοποιών, από τους πρωταγωνιστές μέχρι την τελευταία συμμετοχή, έδωσαν πραγματικά και τη ψυχή τους για την εξαίρετη πραγμάτωση της ταινίας ταυτιζόμενοι άριστα με το ρόλο τους.

Ο JAMES D' ARCY, ο νεαρός Άγγλος Ηθοποιός, γεννημένος το 1975, ήταν ο Α' Αντρικός ρόλος.
Υπέροχη ερμηνεία στο ρόλο ενός αγωνιστή και οραματιστή της ζωής που μετατρέπεται σε ένα golden boy χωμένο ως τα μπούνια στην υπηρεσία των συμφερόντων της εταιρείας.
Ο Ρόλος του απαιτούσε πολλές μεταμορφώσεις, που ο νεαρός τις ξεπέρασε καλά. Είναι ρόλος μεγάλης εσωτερικής έντασης και συναισθημάτων με ύψιστη κορύφωση, που τον υπηρέτησε πιστά ως το τέλος.

Η ALICIA WITT, η πολύ γνωστή Αμερικανίδα Ηθοποιός, απέδωσε την πανέμορφη Μαρία σε όλες τις φάσεις της ζωής της στην ταινία. Ως νεαρή ερωτευμένη φοιτήτρια, ως νεαρή σύζυγο που παλεύει να μεγαλώσει την οικογένειά της, ως φτασμένη μηχανικός, ως Γυναίκα που στέκεται δίπλα στον άντρα που αγαπά σε ώρες τραγικές. Εκπληκτική η απόδοσή της σε στιγμές κορύφωσης του δράματος πραγματικά.


Ειδική αναφορά στην εξαίρετη ερμηνεία του Ιρλανδού COLM MEANEY σε έναν πολύ σκληρό ρόλο κόντρα, αυτόν του Στελέχους της Πολυεθνικής εταιρείας.
Ρόλος δύσκολος, ωμός, σκληρός και απάνθρωπος, που υπηρετήθηκε από τον εξαίρετο Ηθοποιό, γεννημένο το 1953.

Που να πρωτοσταθεί μετά κανείς και σε ποιου από τους ανωτέρω αναφερόμενους ερμηνεία.
Ένας προς έναν, από τους δεύτερους ρόλους ως τις απλές συμμετοχές πραγματικά υπέροχοι.

Στην LINDA GREY, την εξαίρετη Αμερικανίδα ηθοποιό, τον εκπληκτικό Άγγλο ηθοποιό στο ρόλο του ανακριτή, την GEORGINA RYLANCE, την Αγγλίδα ηθοποιό στο ρόλο της Άννας συζύγου του ανακριτή, στους νεαρούς ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΝΙΑΜΟ & ΑΛΕΞΙΑ ΤΕΡΕΖΑΚΗ, που ερμήνευσαν με τρόπο απρόσμενα όμορφο τα παιδιά του ζευγαριού.
Στον ΜΑΝΩΛΗ ΔΑΦΛΟ, Πατέρα του Αλέξη, τον ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΥΡΟ, τον απίστευτα αληθινά κυνικό LARY HAGMAN, τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΛΟΓΟΘΕΤΗ, τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ ; ποιον να ξεχωρίσεις αληθινά ;








Τέλος, θα ήταν παντελώς άδικο να μην κάνουμε ειδική αναφορά στην ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ της ταινίας, την οποία έγραψε ο Συνθέτης:  ΛΟΥΚΑΣ ΘΑΝΟΥ.
Μουσική που ταιριάζει απόλυτα με το ύφος και την ατμόσφαιρα της ταινίας.

Φίλες και Φίλοι.
το "ΠΕΤΑΓΜΑ του ΚΥΚΝΟΥ" είναι μια ταινία του σύγχρονου ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, που τον απογείωσε και τον τίμησε σε Διεθνές επίπεδο.

Ένα πολιτικό και κοινωνικό ντοκουμέντο δοσμένο με τέτοια ανθρωπιά, με ερωτισμό, με τη μαγεία της φύσης, που πραγματικά οφείλετε να κρατήσετε ως "ευαγγέλιο" διδαχής στις σκέψεις και στα αισθήματά σας.
Ιδιαίτερα οι άνθρωποι και τα νέα παιδιά που ξεκινάνε την ένταξή τους στο κυνήγι της καριέρας, των στόχων, της αναρρίχησης και που στο βωμό μιας πρόσκαιρης επιτυχίας δεν αντιλαμβάνονται μήτε τι ακριβώς υπηρετούν μήτε το κόστος που καλούνται να πληρώσουν.

Μια Κινηματογραφική δημιουργία που συνάντησε και τον έμμεσο πόλεμο των διαφημιστών καθώς τα διαφημιστικά σποτ προβλήθηκαν σε ώρες εμπορικά "νεκρές" για να γίνει το κάθε τι που θα εμποδίσει το μήνυμα κραυγή της να φτάσει στο ευρύ κοινό, κάτι που φυσικά δεν κατάφεραν.


"Φίλοι μου της Νιότης, ώρα για θάνατο, θυμάστε τις μέρες και τις νύχτες, τους αγώνες και την πάλη.
Φίλοι μου της νιότης, ώρα για θρήνο. 
Θυμάστε το τραγούδι και τις γλυκές μελωδίες μας.
Φίλοι μου της νιότης και των ονείρων φίλοι μου, δεν αντέχω άλλο καιρός να φύγω,
Φίλοι μου της νιότης, καιρός να ξέρετε ότι η αυλαία μου έπεσε, καιρός να αποχωρήσω,
την ψυχή μου που να βρω, τον εαυτό μου, πως η επιτυχία μας έγινε λυγμός, 
η αναζήτησή μας έλαβε τέλος.
Φίλοι μου της νιότης, όνειρα ανεκπλήρωτα, για ένα καλύτερο αύριο παλέψαμε, 
Φίλοι μου της νιότης, φίλοι μου καλοί, στη φύση επιτεθήκαμε και ήρθε η ώρα της εκδίκησης"






[youtube=https://youtu.be/wM3jqfa6tjE] 

Σχόλια

  1. Έχω δει τον Αστραπόγιαννο και τον Άνθρωπο με το γαρύφαλλο -για τον αξέχαστο Μπελογιάννη- αλλά όχι τη συγκεκριμένη. Απ' τις περιγραφές σου βέβαια πήρα μια γερή γεύση απ' τη δυναμική της ταινίας.
    Καλό βράδυ Γιάννη. Και πάλι τα συγχαρητήρια μου για το εξαιρετικό αφιέρωμα σ' αυτόν τον μεγάλο δημιουργό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ για τα λόγια και την παρουσία σου. Πρότασή μου, με κάθε σεβασμό, να δεις την ταινία.....! είσαι από τους ανθρώπους που "ΠΡΕΠΕΙ" να τη δεις....που θα συναντήσεις σκέψεις σου εκεί και προβληματισμούς σου. Η Ταινία υπάρχει, τουλάχιστον προς το παρόν, ελεύθερη στο you tube.
      Καλό σου απόγευμα καλή μου.

      Διαγραφή
  2. Όντως υπάρχει στο youtube και αυτή τη στιγμή την κατεβάζω.
    Θα την δω απόψε.
    Εμπιστεύομαι το γούστο σου με κλειστά τα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επανήλθα.
      Πολύ καλός και ο James D’ Arcy, αλλά ξεχώρισα ιδιαίτερα την ερμηνεία της Alicia Witt.

      Δεν νομίζω να έχει παιχτεί στην τηλεόραση. Και δεν θα απορήσω καθόλου αν δεν παιχτεί ποτέ.
      Τα είχε όλα: την φτώχεια-την χλιδή, τα ιδανικά-την αλλοτρίωση, την ελευθερία-την υποταγή, την επανάσταση-τον συμβιβασμό, τον έρωτα-την αποξένωση, την ομορφιά της φύσης-τον βιασμό της φύσης, την γέννηση-τον θάνατο.

      Είχε τον νταβατζή-μεγιστάνα εργολάβο που ήλεγχε (τυχαίο;) το 50% των ΜΜΕ.
      Είχε τον υπουργό που παραιτήθηκε γιατί ήταν άχρηστος.
      Είχε όλο το πολυπλόκαμο και σάπιο οικοδόμημα της διαφθοράς.
      Είχε τον (δίκαιο) Σωκράτη να τα βάζει με τα μεγαθήρια.
      Αν έφευγε από τη μέση θα τον διαδεχόταν ένας άλλος. «Δικός μας».

      Ήταν όπως το υποψιαζόμουν. Μου έκανες το καλύτερο δώρο απόψε.

      Διαγραφή
    2. Πέτρο μου καλησπέρα. Φίλε μου καλέ ήξερα καλά τι ακριβώς σου πρότεινα να δείς...! Ξέρω τις ανησυχίες και τα ψαξίματά σου και ήμουνα σίγουρος ότι θα σε κάλυπτε όσον αφορά τις κοινωνικές και πολιτικές αναζητήσεις.
      Φυσικά και ΔΕΝ θα το δούμε ποτέ στην Τηλεόραση (τυχαίο ;), όπως και ΔΕΝ υπάρχει και στα video clubs (Τυχαίο ;). Ο Καθένας αντιλαμβάνεται το "γιατί".
      Σε ένα ακόμα σημείο που συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και με καλύπτεις είναι η υπέροχη ερμηνεία της ALICIA WITT...! H Νεαρή ηθοποιός πραγματικά δίνει τον εαυτό της υπέροχο στην ταινία και δεν το περίμενα ομολογουμένως.
      Να πω ότι συγκινήθηκα με το κλείσιμό σου δεν θα είναι ψέμα.
      Ευχαριστώ από καρδιάς Πέτρο.
      Καλή συνέχεια στη μέρα σου.

      Διαγραφή
  3. Μάλιστα, θα τη δω ναι, τον πρωταγωνιστή τον θυμάμαι και από τη συγκλονιστική σειρά broadchurch. Από παραγωγή υστερεί όμως ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Χριστίνα μου. Εξαίρετος ο James d' Arcy αλλά κατά τη γνώμη μου με συγκλόνισε η Alicia Witt στο ζευγάρι των πρωταγωνιστών.
      Όσο για το επίπεδο της παραγωγής, κοίτα, για τα υπάρχοντα μέσα και budjet της ταινίας, πιστεύω ότι η παραγωγή ήταν εξαίρετη. Φυσικά δεν είναι blockbuster του Χόλυγουντ αλλά στέκεται άνετα σε όλα τα επίπεδα δημιουργιών.
      Να την δείς....!
      Καλό απόγευμα και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

"Οι Μαύροι Πίνακες" ένα αριστούργημα στη μικρή οθόνη

Κλασικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας στον κινηματογράφο: "Ανεμοδαρμένα ύψη" της Έμιλυ Μπροντέ

"Ο Θάνατος θα ξανάρθει" του Ερρίκου Θαλασσινού. Ταινία σταθμός στο Ελληνικό Αστυνομικό Noir