ΕΡΩΤΙΚΑ και ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΚΑΔΡΑ στον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Ο Κινηματογράφος είναι ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ..... Ο Κινηματογράφος είναι τέχνη της εικόνας και της έκφρασης συναισθημάτων και αισθήσεων μέσα από αυτήν. Ο Μπάμπης Ακτσόγλου λέει χαρακτηριστικά: "Ο Κινηματογράφος βασίζεται στη σχέση ενός Υποκειμένου που κοιτά και ενός Αντικειμένου που γίνεται τροφή στο βλέμμα του. Αυτό όμως τον διαφοροποιεί από άλλα αντίστοιχα θεάματα θέασης οπως π.χ. το στιπτήζ ή άλλα αναπαραστατικά συστήματα όπως η ζωγραφική είναι ότι πίσω από αυτό το βλέμμα υπάρχει πάντα ένας ΠΟΘΟΣ. Ο πόθος του θεατή να είναι υποκείμενο μέσα σε έναν αναπαραστατικό χώρο, όπου κανένα άλλο βλέμμα δεν θα μπορεί να απειλήσει την προνομιακή του αυτή θέση, εξουσιάζοντας τον έτσι απόλυτα. Ο θεατής πραγματοποιεί μέσα στη σκοτεινή αίθουσα αυτό που ο Ντομινίκ Νογκέζ αποκαλεί «όνειρο του Γύγη» (του μυθικού Τιτάνα): το να βλέπεις χωρίς να μπορούν να σε δουν, διευκρινίζοντας όμως ότι: «το φάντασμα του αόρατου δεν είναι παρά ένα ηδονοβλεπτικό φάντασμα σπρωγμένο σ...