Το Ερωτικό στοιχείο στο κλασικό Film Noir


Φίλες και Φίλοι
σε αυτό μας το θέμα, επανερχόμαστε σε μια παλιότερη σειρά παρουσιάσεων.
Αφορά το Ερωτικό στοιχείο στον Κινηματογράφο
Στο πως αυτό εκδηλώνεται, πως παρουσιάζεται, τι αντιπροσωπεύει.

Είχα κάνει δύο παρουσιάσεις για αυτό το θέμα εδώ:



Σήμερα θα πάμε σε ένα μεγάλο αλλά και λατρεμένο μου είδος στον κινηματογράφο. 
Το κλασικό Film Noir
Και θα προσεγγίσουμε 

Το Ερωτικό στοιχείο στο κλασικό Film Noir


Τι ακριβώς χαρακτηρίζει το Film Noir ;

  • Μια διάχυτη μελαγχολία
  • Μια υφέρπουσα απαισιόδοξη ματιά στη ζωή
  • Παρακμή και εκπεσμός σε όλες τις άρχουσες αξίες της κοινωνίας
  • Ενεργητική παρουσία του Γυναικείου στοιχείου


Η Γυναίκα στο κλασικό Film Noir έχει ίσως την πιο καταλυτική και ενεργητική παρουσία ανάμεσα σχεδόν σε όλα τα κινηματογραφικά είδη.
Όμως εδώ έχουμε κάτι ιδιαίτερα διαφορετικό και δυνατό!

Το ερωτικό στοιχείο στο film noir είναι τόσο έντονο, τόσο δυνατό όσο συνάμα και αδυσώπητα καταστροφικό. Τέτοιο που να παρασύρει ισοπεδωτικά τους χαρακτήρες του στον όλεθρο και την καταστροφή.

Οι θεσμοί της Αμερικάνικης κοινωνίας αμφισβητούνται ευθέως και με ωμό τρόπο. Το Αμερικάνικο "όνειρο" κατακρεουργείται και αποκαλύπτεται η ματαιοδοξία και η φτήνια του.

Έτσι μέσα από αυτή τη ματιά ο ερωτισμός στο film noir αγγίζει τα όρια του στρεβλού αλλά και του επικίνδυνου.



Τα δύο Φύλα στο Film noir

Ο Άντρας

Συνήθως τον βλέπουμε βουτηγμένο στην απόγνωση. Βιώνει ένα άσχημο παρόν. Είναι κυνηγημένος, αποκλεισμένος και κοινωνικά ζει στις παρυφές του περιθωρίου.
Συνήθως έχει να αντιμετωπίσει έναν σκληρό αγώνα επιβίωσης σε ένα περιβάλλον χωρίς αρχές και αξίες. Προσπαθεί να αντιπαλέψει αυτούς τους μηχανισμούς όντας ένα απλό γρανάζι μέσα στο κοινωνικό σύστημα.

Η Γυναίκα

Στο κινηματογραφικό αυτό είδος καθιερώνεται το είδος της ΜΟΙΡΑΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Αυτό που ονομάσαμε "FEMME FATALE".

Rita Hayworth ως Gilda. Κλασικό σύμβολο ερωτισμού

Η Γυναίκα στο film noir είναι γεμάτη πάθος και πόθο. Δεν είναι η απλή καθημερινή γυναίκα με τα σταθερά του κοινωνικού συστήματος (μητέρα-σύζυγος)
Σχεδόν πάντα θα την συναντήσουμε ως Ερωμένη. Ένα γρανάζι στους μηχανισμούς καταπίεσης που μπορεί να χρησιμοποιεί παντελώς αθέμιτα μέσα για να επιβιώσει αλλά και αυτή συνθλίβεται στο κοινωνικό μοντέλο.

Linda Darnell-Dana Andrews στον "ΕΚΠΤΩΤΟ ΑΓΓΕΛΟ" του OTTO PREMINGER
Το γυναικείο στοιχείο ανασύρεται στην επιφάνεια με τρόπο επιβλητικό και καθοριστικό.
Αποκτά κυρίαρχη θέση στο δράμα και στην πλοκή.
Σχεδόν πάντα εξισώνεται στην πλοκή και στην επιρροή με το αντρικό στοιχείο και πολλές φορές το ξεπερνά απόλυτα.

Η VERONICA LAKE στην "ΓΑΛΑΖΙΑ ΝΤΑΛΙΑ" του GEORGE MARSHALL

O Γυναικείος ερωτισμός ασκεί καθοριστική επίδραση στον άντρα μέσα στο film noir.
Επηρεάζει άμεσα την αντρική συμπεριφορά, καθοδηγεί τις αποφάσεις του, 
Κυριαρχεί στο δραματικό στοιχείο της ταινίας.

Και είναι τόσο σαφής η σάρωση των κλασικών στάτους στο film noir των σχέσεων άντρα-γυναίκας που το βλέπουμε με ωμό τρόπο. Πολλές φορές ο άντρας θα είναι αυτός που θα αποτελέσει το υποχείριο της γυναικείας παρουσίας.

Το Film noir δεν επιχειρεί κάποιες επιρροές στο ερωτικό στοιχείο απλά. Στηρίζει όλη του την παρουσία στον ερωτισμό έτσι που αυτός καθορίζει την εξέλιξη

H Barbara Stanwick στην "ΔΙΠΛΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ" του BILLY WILDER
Θα είναι εκείνη που θα παρασύρει τον πρωταγωνιστή στον όλεθρο και την καταστροφή.
Με έναν έρποντα ερωτισμό που πραγματικά είναι συγκλονιστικός.

Αυτό καθ' εαυτό τώρα το ερωτικό στοιχείο ως εικόνα και παράσταση στο film noir δεν θα περίμενε κανείς να ξεπεράσει κάποια συντηρητικά όρια που σηματοδοτούν την εποχή 1940-1950.
Οι ερωτικές σκηνές δεν προβάλουν το γυμνό σώμα άμεσα και απόλυτα όπως σε αντίστοιχα films του αισθησιακού κινηματογράφου. Εν ολίγοις το γυμνό είναι άκρως περιορισμένο.
Όμως, όλα τα films, διέπονται από έναν λανθάνοντα αλλά και υφέρποντα ερωτισμό που συγκλονίζει αληθινά και πολλές φορές σκορπά ρίγη συγκίνησης και αισθητικής.


Προσέξτε τα λόγια που λέει η μοναδική Rita Hayworth στον Glenn Ford, απόλυτοι πρωταγωνιστές σε ένα παθιασμένο σφιχταγκάλιασμα στην θρυλική "Gilda".
"Σε μισώ τόσο πολύ που πιστεύω ότι θα πεθάνω από όλο αυτό...."
Με μια μοναδική στιγμή τόσο ερωτική, τόσο γεμάτη πάθος!


Η GLORIA GRAHAME, στο συγκλονιστικό "IN A LONELY PLACE" του NICHOLAS RAY,
ακροβατεί ερωτικά με τον HUMPHREY BOGART σε έναν ερωτισμό που είναι ποτισμένος στο φόβο, στην αγωνία, στην αμφισβήτηση.

"LAURA" OTTO PREMINGER

O Ερωτισμός του παράξενου και του εξωπραγματικού. 
Η γοητεία που ασκεί το κάδρο μιας νεκρής γυναίκας, της JENE TIERNEY στον DANA ANDREWS είναι υφέρπουσα αλλά και απόλυτη. "Πρόσεχε νεαρέ! Μπορεί να ερωτευτείς μια νεκρή!", του λέει o Clifton Webb.

Στην νεώτερη εποχή του film noir είχαμε δημιουργίες ταινιών που ανέδειξαν το ερωτικό στοιχείο στην αισθητική τους με πιο προχωρημένο εικαστικά τρόπο χωρίς να ξεφεύγουν από τα χαρακτηριστικά του κλασικού. 


"O Tαχυδρόμος χτυπά πάντα δυό φορές" του Τάι Γκαρνέτ

Ένα χαρακτηριστικό μεγάλο film noir όπου το ερωτικό στοιχείο, τολμηρό, καταλυτικό. είναι αυτό που ωθεί την κινηματογραφική αφήγηση και εξοπλίζει τις συμπεριφορές των ηρώων.


Δείγματα αυτού του ερωτικού στοιχείου αποτελούν κάποιες συγκλονιστικές κινηματογραφικές δημιουργίες του νεώτερου film noir

1974  "CHINATOWN" του ROMAN POLANSKY

1981  "Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΧΤΥΠΑ ΠΑΝΤΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ" του BOB RAFELSON


Έτσι κάπως αγαπητές φίλες και φίλοι, κινείται το ερωτικό στοιχείο μέσα στο κλασικό film noir δίνοντας και εικόνες υπέροχης αισθητικής και ερωτισμού αλλά και δραματική πλοκή που συγκινεί και καθηλώνει.







Προαναγγελία ανάρτησης:


Σε λίγες μέρες. Στο ¨ΤΕΧΝΟΣΠΙΤΟ"
Τι μπορούμε να κατασκευάσουμε με δύο κομμάτια φελιζόλ συσκευασίας. 

Σχόλια

  1. Δε θα μπορούσε κανείς να αναδείξει την καθηλωτική μαγεία του φιλμ νουάρ καλύτερα από εσένα Γιάννη, μπράβο!
    Προτείνω να μετατρέψεις ένα δωμάτιο στο σπίτι σου σε χώρο κινηματογραφικών προβολών για τις ταινίες που προαναφέρεις και πολλές εκπληκτικές ακόμη στα πλαίσια σινεφίλ βραδιών.
    Η μηχανή του ποπ κορν δική μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Αννέτα μου καλώς όρισες κορίτσι μου! Πόσο όμορφη η αίσθηση της παρουσίας σου. Λοιπόν, μην μου βάζεις ...ιδέες και μου ανάβεις φωτιές ναι; Αυτές οι προτάσεις με βιβλιοθήκες, σινε-προβολές και φωτογραφίες λειτουργούν μέσα μου εκρηκτικά. Λέγε λέγε εσύ κάτι θα βγει. Σε ευχαριστώ αγαπητή μου φίλη. Να είσαι καλά. Όμορφη συνέχεια και Φθινόπωρο να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Θαυμάζω την τέλεια εγγραφή σου, βρίσκω ότι έχω δει τις περισσότερες ταινίες που προβάλεις και νοιώθω τυχερή, παράλληλα σκέπτομαι ότι δεν θα ξαναβγούν τέτοιες ταινίες και θλίβομαι. Τελικά νομίζω ότι η εποχή 40-60 άντε και λίγο από 70 ήταν η καλύτερη από όλες τις απόψεις.
    Καλησπέρα Γιάννη μου να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα Βιργινία μου. Κάθε εποχή σηματοδοτεί τη δική της σφραγίδα στην τέχνη. Έτσι και στον κινηματογράφο. Βέβαια είναι και θέμα αισθητικών αξιών, λογοτεχνίας που έγινε πηγή σεναριακού υλικού αλλά και μεγάλων ερμηνευτών. Είναι και το ειδικό βάρος του νουάρ που δεν συναντάς σήμερα και έτσι βγαίνει η νοσταλγία.
      Σε ευχαριστώ επίσης καθώς νιώθω ότι μοιραζόμαστε μια ίδια ακόμα προτίμηση. Φιλιά Βιργινία μου.

      Διαγραφή
  3. Το αγαπημένο σου είδος. Και τι ηθοποιοί!!!!
    Τι γυναικάρες!!!Ακτινοβολούν θηλυκότητα χωρίς χυδαιότητα!
    Σπουδαία εποχή και οι πληροφορίες σου κατατοπιστικές και πλήρεις πιστεύω.
    Να σαι καλά Γιάννη μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια άλλη εποχή, ξένη σε μας. Συντηρητική και σκληρή. Φυσικό να αναδείξει σκληρότητα, φθορά. Οι μορφές και τα πρόσωπα μοιραία και σημαντικά. Πάνω στον ψυχισμό σου στηρίζονταν ολάκερη η πλοκή. Οι γυναίκες εμβληματικές, πολλές φορές απαστράπτουσες και μοιραίες.
      Ευχαριστώ πολύ Άννα μου. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Όμορφο τριήμερο να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένο φιλμ νουάρ. Το "περιθώριο" και το "πάθος" είναι τα δύο στοιχεία που νομίζω ότι το κάνουν αξεπέραστο. Εκπληκτικό το αφιέρωμά σου, Γιάννη μου. Περιμένω να δω την κατασκευή σου στο Τεχνόσπιτο. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μου, πόσο δίκιο έχεις και πόσο σωστά εστιάζεις. Ακριβώς στα δύο συνθετικά στοιχεία. Στο περιθωριακό και στο παθιασμένο. Στην ανθρώπινη ματαιοδοξία και στον πόθο. Το αγαπάμε Μία μου και το ξέρεις. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά και την ...αναμονή για τον "Τεχνόσπιτο".
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Πιστεύω ότι ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας αυτών των ταινιών, οφείλεται στις πρωταγωνίστριες τους και τον ερωτισμό τους. Όπως πολύ σωστά γράφεις, αυτός ο ερωτισμός απορρέει από την ομορφιά και το πάθος, τα κείμενα, τη σκηνογραφία και τη σκηνοθεσία, αυτήν καθ αυτή την ιστορία. Δεν μπορώ όμως να φανταστώ ταινία νουαρ, δίχως τη μοιραία γυναίκα.
    Στο παρελθόν έχεις παρουσιάσει πολλές από αυτές, υπέροχες ηθοποιοί, που κάποτε τάρασσαν τα όνειρα μας...
    Την Καλημέρα Γιάννη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια Βασίλη μου! Φιλμ νουάρ χωρίς την μοιραία γυναίκα δεν υφίσταται. Καταλυτική η παρουσία της σε όλη την πλοκή. Πολλές φορές και σαν ερωτικό τρίγωνο. Όλο το "πακέτο" που περιγράφεις συνθέτει αυτόν τον κόσμο και τον κάνει ελκυστικό και ναι, να ταράζει την φαντασία και τα αισθήματά μας.
      Καλησπέρα αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
  6. Υπέροχος διάκοσμος με φωτογραφίες εποχής και πολύτιμο υλικό για τις ταινίες νουάρ. Άλλη μια εξαιρετική δουλειά σου που είναι προϊόν έρευνας και μελέτης. Γιάννη μου, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρία μας. Ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη. Θέλω κάποια στιγμή, στο πίσω μέρος της συγγραφικής σου έμπνευσης, να πατήσεις πάνω σε αυτό το είδος. Δεν ξέρεις πόσο θα το χαρώ. Στέλνω τις ευχές μου για να περάσεις όμορφο τριήμερο.

      Διαγραφή
  7. Έμαθα πράγματα σήμερα με αυτό το ποστ!
    Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάποιος άλλος που να γνωρίζει καλύτερα τη νουάρ φιλμογραφία από εσένα κύριε Πιτ.
    Τελικά, είσαι νουάρ τύπος και αυτό φαίνεται και στα διηγήματα και τις νουβέλες σου.
    Θαυμάζω τον τρόπο που δίνεται το ερωτικό στοιχείο στο φιλμ νουάρ, διότι πάντα πίστευα ότι ο ερωτισμός ή η πρόκληση δεν είναι στο γυμνό, στο ρούχο ή στην κίνηση των σωμάτων, αλλά στα μάτια.
    Και τελικά έτσι πιστεύω ότι οφείλει να είναι ένας έρωτας, για να χαρακτηριστεί μεγάλος. Ακριβώς όπως το ερωτικό στοιχείο στο σε ένα φιλμ νουάρ: Δυνατός και συνάμα αδυσώπητα καταστροφικός.
    Ευχαριστώ για αυτό το ωραίο ποστ, μέσα από το οποίο αποκόμισα καινούργιες γνώσεις!
    Καλημέρα κύριε Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου καλωσόρισες!
      Ξέρω ότι είσαι άνθρωπος και γυναίκα που εσωτερικά στην καρδιά σου πνέουν δυνατοί άνεμοι. Ανεμοδέρνονται δυνατά συναισθήματα που συνθέτουν το σκεπτικό και τον ψυχισμό σου.
      Δεν μπορώ να μειώσω τη δύναμη του γυμνού. Κάθε άλλο. Αλλά το να ανεβάσεις τον ερωτικό πυρετό με ένα βλέμμα, μια παρουσία, βουτηγμένη στο ημίφως και στις σκιάσεις είναι πραγματικά αδυσώπητο για τις αισθήσεις και απαιτεί μεγάλη προσπάθεια.
      Θέλει προετοιμασία, φαντασία, ποίηση, λυρισμό. Όλο το στήσιμο δηλαδή της εικόνας.
      Βέβαια στο νουάρ το ερωτικό στοιχείο δίνεται πολλές φορές καταστροφικό, αδιέξοδο. Οι σχέσεις είναι βουτηγμένες στην εξαγορά, στο συμφέρον. Όμως υπάρχουν και κάποιες που θα λυτρωθούν, να βγουν από την άβυσσο της παρακμής και της φθοράς και θα ξεχωρίσουν.
      Εγώ σε ευχαριστώ Αρτίστα μου για την παρέα σου εδώ, την οποία πάντα απολαμβάνω με ξεχωριστό τρόπο. Όμορφη Κυριακή.

      Διαγραφή
  8. H Aρτίστα τα είπε όλα και με πρόλαβε. Από το στόμα μου τα πήρε που λένε. Πράγματι, μέσα από τις αναρτήσεις σου μάθαμε όλα όσα πρέπει να ξέρει ένας σινεφιλ για το νουάρ.
    Ο ερωτισμός δεν νοείται χωρίς αισθησιασμό και ο αισθησιασμός δεν εννοείται χωρίς την ανάλογη ατμόσφαιρα: βλέμματα, γλώσσα σώματος, συμβολισμούς και υπονοούμενα αλλά κυρίως γυναικείο μυστήριο και μια ομορφιά δόλωμα. Καταλυτική η γυναικεία παρουσία και στο νουαρ και στη ζωή ;)
    Διαφωνεί κανείς;
    Δε νομίζω :)
    Σ'ευχαριστώ πολύ Γιάννη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος θα αποτολμήσει να διαφωνήσει Μαρία μου σε μια τέτοια κραυγαλέα αλήθεια! Η Γυναικεία παρουσία είναι καταλύτης παντού. Πόσο μάλλον σε ένα είδος τέχνης που πατάει σε ατμόσφαιρα μυστηρίου, αγωνίας, πόθων, παθών. Μια ατμόσφαιρα ενοχική, καταστροφική, συγκρουσιακή. Εκεί αναδεικνύεται ο μοιραίος της χαρακτήρας.
      Πόσο όμορφα προσέγγισες το θέμα! Ευχαριστώ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά για κάθε σου παρουσία. Εγώ σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Ερωτική και επικίνδυνη, μυστηριώδης και σκληρή, αισθησιακή και πανίσχυρη η γυναίκα των φιλμ νουάρ σπάει τα καλούπια του παραδοσιακού της ρόλου.
    Η σεξουαλική πρόκληση είναι η αδυναμία της αντανακλώντας όλες τις αντιφάσεις της αμερικανικής κοινωνίας χωρίς φραγμούς. Η κατάληξή της, βέβαια δεν είναι ευτυχής.
    Θα έλεγα πάντως πως αυτή η άσπρη-μαύρη εικόνα, με τον υποβλητικό ήχο, τους σκοτεινούς συμβολισμούς….είχε μια γοητεία.
    Πάντως τις προτιμώ από κάποιες γλυκανάλατες του σήμερα.
    Γιάννη μου να είσαι καλά, πολύτιμες πληροφορίες, ωραίο αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτή καθ εαυτή η σκοτεινή εικόνα, γεμάτη σκιές και αντανακλάσεις Αννίκα μου είναι "όλα τα λεφτά" στο νουάρ. Ενισχύει την σύγχυση, επιτείνει τον φόβο, μεγαλώνει την αγωνία. Τραβάει τους χαρακτήρες στα όριά τους. Γκρεμίζει κατεστημένες σχέσεις και απόψεις. Ντύνει με άπλετα σκοτάδια τις σκέψεις μας σε έναν κόσμο που έτσι και αλλιώς είναι βουτηγμένος στην ενοχή, στην παραβατικότητα και στις συγκρούσεις.
      Σε ευχαριστώ για αυτήν σου την υπέροχη προσέγγιση που δίνει την ταυτότητά σου σε αυτό το θέμα.
      Την αγάπη και τον σεβασμό μου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  10. Δεν είναι ερωτισμός η λέξη νομίζω .. νομίζω -και δεν είμαι καθόλου σίγουρη- είναι σαγήνη. Φαντάζομαι χωρίς να το γνωρίζω πως σε αυτό το φιλμ νουαρ τέλος πάντων η γυναίκα χρησιμοποιείται ως δίχτυ όπου έχει την δύναμη να αιχμαλωτίσει και να σώσει ή να σκοτώσει έναν άντρα. Το μέσο που χρησιμοποιεί είναι ο αψεγάδιαστο μαυρόασπρο που δημιουργεί την γοητεία ως όπλο
    Κάπως έτσι ... σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που περιγράφεις ισχύει απόλυτα Μάνια μου! Έτσι είναι. Μέσες άκρες αυτό συμβαίνει. Η Γυναίκα χρησιμοποιεί τη γοητεία και την επιρροή της ανάλογα τη θέση της στην πλοκή. Τώρα δεν ξέρω αν θα το ορίσουμε σαγήνη ή ερωτισμό. Άραγε που να είναι η διαφορά; Ιδού τώρα ένα θέμα που έβαλες με την παρουσία σου. Σε φιλώ καλή μου και ευχαριστώ πάντα για την ξεχωριστή σου παρουσία.

      Διαγραφή
  11. Η γοητεία, ο κίνδυνος, η καταστροφικότητα και η συνήθως χαμένη ζωή, το κρυμμένο γυμνό και φυσικά η μελαγχολία αυτών των ηρώων, ανδρών και γυναικών, φτιάχνει όλο αυτό το σύνολο που λέμε φιλμ νουάρ με τέτοιον τρόπο που συναρπάζει, επειδή κάπως έτσι είναι και η...πραγματική ζωή: ένα σκοτεινό φιλμάκι. Καλησπέρα Τζον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται το καλλιτεχνικό σου πέρασμα Κώστα ε; Πως φαίνεται!
      Κοίτα τώρα τι κάνεις. Μέσα σε τέσσερις μόνο σειρές δίνεις περιεκτικά τον ορισμό στον κόσμο του νουάρ. Με τόση σαφήνεια που δεν χρειάζεται κανείς να προσθέσει κάτι περαιτέρω.
      Ευχαριστώ βρε φίλε ειλικρινά για την ευστοχία της παρατήρησης και συμμετοχής σου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  12. Ολο αυτο το ειδος, την ατμοσφαιρα, την διαθεση, τον ερωτισμο και τον μυστικισμο συναμα, τον γνωρισα απο εσενα Γιαννη μου που τοσο μοναδικα τον ανεδειξες! Εχω γινει φαν του ειδους και απολαυσα για αλλη μια φορα οσα μοιραστηκες μαζι μας!
    Ονειρευομαι στο μελλον να γραφω τετοιοι ειδους βιβλια!
    Και το ευχομαι!

    φιλια πολλα
    εχεις την αγαπη και την σκεψη μου
    και σε ευχαριστω που παντα εισαι κοντα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κική μου!
      Κατάφερα να σε κάνω να αγαπήσεις το είδος; Τέλεια! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι κορίτσι μου! Κοίτα. Έχοντας διαβάσει αφηγήματά σου που πατάνε σε αυτό το είδος, είδα ότι όχι απλά τα καταφέρνεις αλλά έχεις να δώσει πολύ όμορφες και εντυπωσιακές δημιουργίες.
      Κράτα αυτό που σου λέω. Και προσπάθησε. Είμαι εδώ κοντά σου να σε στηρίξω σε ότι θέλεις πάνω σε αυτό το είδος. Γιατί πιστεύω ότι το αξίζεις δικαιωματικά.
      Στέλνω φιλιά και ευχές Κική μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

"Οι Μαύροι Πίνακες" ένα αριστούργημα στη μικρή οθόνη

Κλασικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας στον κινηματογράφο: "Ανεμοδαρμένα ύψη" της Έμιλυ Μπροντέ

"Ο Θάνατος θα ξανάρθει" του Ερρίκου Θαλασσινού. Ταινία σταθμός στο Ελληνικό Αστυνομικό Noir