"Παιχνίδι" με το Casting: Αναλυτική παρουσίαση πλοκής

Φίλες και Φίλοι
εδώ:   "Παιχνίδι" με το Casting
ξεκινήσαμε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι, χωρίς χρονικό προσδιορισμό με σκοπό να διασκεδάσουμε, να χαλαρώσουμε αλλά συνάμα να εξασκήσουμε την προσωπική μας τέχνη και έμπνευση στην αναζήτηση των Ηθοποιών που θα πλαισιώσουν μια ταινία.

Όρισα σαν βάση το Αστυνομικό Μυθιστόρημα του ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΗ

"ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΓΥΡΙΣΜΟ"



Στην σημερινή ανάρτηση θα σας δώσω περαιτέρω πληροφορίες για την ΠΛΟΚΗ του έργου έτσι ώστε να μπορέστε να διαμορφώσετε εικόνα για τις συμπεριφορές των ηρώων του Βιβλίου και συνάμα της ...ταινίας.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ


Ο Γοητευτικός 50άρης ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ είναι ένας αδίστακτος ηθικά τύπος. Γυναίκα του από δεύτερο γάμο είναι η ΑΝΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΥ, μια 45άρα καλόβολη γυναίκα, χωρίς προσωπικότητα, έρμαιο στις διαθέσεις και στις επιλογές του συζύγου της. Μια γυναίκα που νιώθει από ένστικτο και διαισθάνεται την απειλή που κρύβει ο άντρας της αλλά αδυνατεί μοιραία να την εκφράσει ενεργητικά.
Η ΑΝΝΑ ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΥ έχει από τον πρώτο της γάμο μια κόρη, την 24χρονη ΜΑΡΙΑ. Μοναδική ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ μιας μεγάλης περιουσίας του πατέρα της.
Ο Πατριός της ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ είναι άνθρωπος σατανικός και αδίστακτος. Από πολύ παλιά είχε προσκολληθεί στην Οικογένεια ως "φίλος" του Αποστολάτου. Έγινε εραστής της γυναίκα του μεθοδεύοντας την βιολογική του εξόντωση την οποία και κατάφερε λόγω σοβαρών καρδιακών προβλημάτων του "φίλου" του. Ο Στόχος του είναι ΕΝΑΣ και μοναδικός....!
Η Περιουσία του Αποστολάτου την οποία και κατέχει νομικά η κόρη του Μαρία.

Την ιστορία και την αλήθεια της ψυχολογικής και βιολογικής εξόντωσης του Αποστολάτου γνωρίζει μονάχα ένα πρόσωπο...! Ο Επιστήθιος από τότε φίλος του, ο διάσημος καθηγητής ιατρικής χειρουργός ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ο οποίος τυχαίνει να βρίσκεται στην Μύκονο ακριβώς την ίδια χρονική στιγμή των γεγονότων. 

Η Μέθοδος που θα ακολουθήσει ξεπερνάει κάθε διεστραμμένη ηθική αναστολή. Η θετή του κόρη πρέπει να βγει από τη μέση πάσει θυσία και η άβουλη σύζυγός του να του μεταβιβάσει την περιουσία.
Το "εργαλείο" που θα φέρει σε πέρας το σατανικό του σχέδιο είναι ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΕΛΑΒΕΡΗΣ.
Ο Νεαρός ξοφλημένος γόης έχει όλα τα εφόδια να μπλεχτεί στον ασφυκτικό εκβιασμό του Αθανασίου. Χρωστάει παντού, είναι χαρτοκλέφτης πλούσιων ώριμων Κυριών και έχει γεμίσει τον κόσμο με ακάλυπτες επιταγές. Ο Αθανασίου φροντίζει να συγκεντρώσει όλες τις οφειλές του Δελαβέρη, και να εμφανιστεί ενώπιόν του με μία "πρόταση" που θα τον ξαφνιάσει, μια πρόταση που δεν μπορεί να αρνηθεί καθώς ο εκβιασμός έχει κλείσει ασφυκτικά από παντού.

Η "Πρόταση" είναι να φλερτάρει ο Δελαβέρης την θετή του κόρη την Μαρία, με την γοητεία του να την "ρίξει" και να την παντρευτεί έστω για λίγο. Έναντι αυτής του της "εκδούλευσης" θα εισπράξει ένα πολύ μεγάλο ποσόν και θα απαλλαγεί από τα χρέη του. Ο Αθανασίου λέει ψέμματα στον Δελαβέρη για την διαθήκη και τα κληρονομικά της Μαρίας.

Συνεργός του Αθανασίου στην υπόθεση αυτή είναι η 30χρονη εκρηκτική ΝΤΟΡΑ ΤΑΣΟΛΑΜΠΡΟΥ, η οποία είναι Ερωμένη του Αθανασίου σε μια σχέση παθολογική με ζήλεια από τον τελευταίο.

Το "σχέδιο" μπαίνει σε εφαρμογή. Ο Δελαβέρης "φροντίζει" να γνωριστεί με την συναισθηματική και ευαίσθητη Μαρία και να ξεκινήσει την πρώτη σχέση μαζί της.

Ο Καθηγητής Γεωργιάδης συναντιέται με τον Ανδρέα Δελαβέρη και με χαρά του ανακοινώνει ότι ήταν πολύ στενός φίλος με τον πατέρα του, ως συνάδελφοι σε δοξασμένα χρόνια. Παρακολουθεί διακριτικά τις επαφές του νεαρού με την Μαρία και προσπαθεί, με κάθε τρόπο, να τον ενημερώσει για τους κινδύνους που κρύβει η προσωπικότητα "Αθανασίου".

Στο μεταξύ ο νεαρός Ανδρέας Δελαβέρης "γνωρίζει" συγκυριακά την Ντόρα στο κότερό της, η οποία απροκάλυπτα του χαρίζει επανειλλημένες ερωτικές καυτές συναντήσεις χωρίς μάλιστα να του κρύψει τη σχέση της με τον Αθανασίου.

Οι συναντήσεις του Δελαβέρη με την νεαρή Μαρία, τον οδηγούν στο να αλλάζει σταδιακά απόψεις για τη ζωή, για τα συναισθήματα, για τους ανθρώπους, για τις αξίες, για την Αγάπη. Ο Έρωτας, αρχικά σε λανθάνουσα μορφή και στη συνέχεια καθάριος και λυτρωτικός θα οδηγήσει τον Δελαβέρη να ερωτευθεί απόλυτα τη Μαρία και να επανεξετάζει τη στάση του για εκείνη. Μάλιστα σχεδιάζει άμεσα να της αποκαλύψει τα πάντα ειδικά τη στιγμή που η ίδια του προτείνει να παντρευτούν.

Όλα δείχνουν να ανατρέπονται ως τη στιγμή που ο Δελαβέρης και η Μαρία θα χωρίσουν από το τελευταίο τους ραντεβού στο ρομαντικό τους βραχάκι. 
Ο Εφιάλτης θα ξεκινήσει όταν ο Υπομοίραρχος Αναγνωστόπουλος, διοικητής χωροφυλακής Μυκόνου θα ξυπνήσει τον Δελαβέρη στο δωμάτιό του ανακοινώνοντάς του ότι η Μαρία Αποστολάτου βρέθηκε άγρια δολοφονημένη στην παραλία με τον ίδιο να είναι ο απόλυτος ένοχος.

************************************************

Ο Δελαβέρης, σε κατάσταση συναισθηματικού σοκ,  θα κρατηθεί στο τμήμα χωροφυλακής Μυκόνου αναμένοντας την άφιξη του Εισαγγελέα Αποστόλου, του Ανακριτή Βερύκκιου και του διοικητή χωροφυλακής Κυκλάδων Ταγματάρχη Μαυρόπουλου από τη Σύρο για τις τελικές ανακρίσεις και την απόφαση τους για την τύχη του.

Τα πάντα είναι εναντίον του. Ο Αθανασίου έχει φροντίσει να στήσει γύρω του δημόσια ένα σατανικό δίχτυ ενοχοποιήσεων τα οποία όσο και να προσπαθεί είναι απίθανο να ανατρέψει.

Οι μόνοι που δεν πιστεύουν στην ενοχή του είναι: καθαρά και φανερά ο Καθηγητής Γρηγοριάδης με το αιτιολογικό ότι ξέρει καλά το ποιος είναι αλήθεια ο Αθανασίου και λιγότερο ο υπομοίραρχος Αναγνωστόπουλος, ο οποίος έχει συγκεντρώσει κάποια στοιχεία που έχει βρεί τα οποία δεν κουμπώνουν με την ενοχή του Δελαβέρη.

Στην παρέα των "αιρετικών" εισέρχεται σταδιακά ο νεαρός Ανακριτής Βερύκκιος, ο οποίος αργά αλλά μεθοδικά αντιλαμβάνεται ότι ο Δελαβέρης δεν είναι ο δολοφόνος και κάποιος και κάτι άλλο κρύβεται πιο οργανωμένο. Έτσι με τον συνεργάτη του τον Αναγνωστόπουλο, ξεκινάνε το δικό τους αγώνα για την αλήθεια, που τους φέρνει αντιμέτωπους με τον διοικητή, τις υπηρεσίες τους κάτι που τους αναγκάζει σε τρελές υπερβάσεις των υπηρεσιακών μεθόδων για να αναζητήσουν την αλήθεια.

Ο Δελαβέρης θα δώσει και αυτός τη δική του απεγνωσμένη μάχη για να αποδείξει την αθωότητά του. Με έναν όμως τρόπο που τον οδηγεί κατ΄ευθείαν σε ένα τραγικό ταξίδι χωρίς γυρισμό.

Θα υπάρξει επιστροφή ; θα προλάβει να ζήσει την αθωότητά του ; 

************************************************

Όσα στοιχεία και αν έχει συλλέξει ο Υπομοίραρχος Αναγνωστόπουλος δεν είναι δυνατόν να πείσουν τον σκληρόπετσο Ταγματάρχη αλλά μήτε και τον εισαγγελέα για να δώσουν ελπίδες στον προφυλακισμένο Δελαβέρη.
Ο Καθηγητής Γεωργιάδης προσπαθεί και αυτός να δώσει στοιχεία που μπορεί να αλλάξουν τη μοίρα του.
Μπροστά στην απελπισία του ο Ανδρέας Δελαβέρης δραπετεύει από το αστυνομικό τμήμα και ξεχύνεται στην Μύκονο αναζητώντας την Ντόρα στο σκάφος της. 
Εκεί συναντά και τον Αθανασίου, ο οποίος επισκέπτεται την ερωμένη του. Ο Δελαβέρης συλλαμβάνει ομήρους τους δύο εραστές, που τους θεωρεί ένοχους και ξανοίγονται με το κότερο στο πέλαγος.
Πίσω τους ρίχνονται οι διωκτικές αρχές σε μια δραματική καταδίωξη με τραγικό τέλος.
Μόλις το σκάφος με τους διώκτες του τους φτάνει, ο Ανδρέας Δελαβέρης αντί να σκοτώσει τους ανθρώπους που του κατέστρεψαν τη ζωή, αυτοπυροβολείται.
Ο Καθηγητής Γεωργιάδης τον χειρουργεί και ο νεαρός εν δυνάμει αυτόχειρας ακροβατεί με τον θάνατο.
Τώρα είναι η ώρα του Ανακριτή Βερύκκιου να ξεκινήσει τον δικό του οργανωμένο αγώνα για την αναζήτηση των ενόχων με τον φίλο του Υπομοίραρχο Αναγνωστόπουλο.
Η Ντόρα κουβαλάει τρομερές ενοχές για την εξέλιξη των γεγονότων.
Η Σύζυγος του Αθανασίου, αυτοκτονεί αφήνοντας ένα γράμμα στην αδελφή της το οποίο "κυνηγούν" όλοι: ο άντρας της, ο ανακριτής με τον υπομοίραρχο.
Μετά από τεράστια προσπάθεια Ανακριτής και Υπομοίραρχος, παλεύοντας μόνοι και έξω από τα όρια του νόμου και των τύπων, με συνεχείς ανατροπές, φτάνουν στην αλήθεια.
Ο Αθανασίου είναι ο στυγερός δολοφόνος και έχουν ενοχοποιήσει τον Δελαβέρη με την συνενοχή της ερωμένης του Ντόρας. Κίνητρο, ο Αθανασίου να πάρει τα χρήματα της περιουσίας της οικογένειας.
Σε μια δραματική καταδίωξη, ανακριτής και υπομοίραρχος έχουν εγκλωβίσει τον Αθανασίου την ώρα που αποπειράται να φύγει από το νησί. Εκείνος παραπατά και βρίσκει τραγικό θάνατο.
Πίσω στο νησί ο Ανδρέας Δελαβέρης δείχνει να ξεπερνά το μονοπάτι του θανάτου ψυθιρίζοντας το όνομα της γυναίκας που τον ξανάφερε πίσω στο δρόμο της ζωής, της Μαρίας.
Ο Καθηγητής είναι δίπλα του βλέπει το καράβι με τον ανακριτή, τον εισαγγελέα και τον διοικητή να φεύγουν.
Η Υπόθεση έχει κλείσει.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παράκληση: Οι τυχόν ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ σας να αναρτηθούν στην ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ για να είναι όλες μαζί συγκεντρωμένες.




Σχόλια

  1. Από προχθές το κλώθω στο μυαλό μου!
    Εξαιρετικά χρήσιμη και αυτή, η δεύτερη ανάρτηση!

    Δύσκολα τα πράγματα! (Και μ' αρέσει πολύ!)

    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο, Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία είναι εξαιρετικό Βιβλίο με πλοκή, δράση, συναισθήματα και πολλά ζητήματα. Χαίρομαι που σου αρέσει και σε ευχαριστώ για αυτό. Πάρε ελεύθερα χρόνο, δεν υπάρχει κανείς περιορισμός, το κέφι μας κάνουμε.
      Σε φιλώ, όμορφη μέρα να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Και πάλι δεν μας λες το τέλος! Είμαστε οι σκηνοθέτες πουλάκι μου...εσύ το σενάριο μας το δίνεις να ξέρουμε όλη την υπόθεση. Οντισιόν έχουμε μπροστά μας...δεν πρέπει να ξέρουμε το θέμα;;;;;
    Πες λοιπόν ποιος τη σκότωσε μην σου τα ψάλλω....
    Τι περιμένουμε για να μάθουμε το τέλος; χααχαχαα λέγε στα γρήγορα χαχαχαχα
    Περιμένωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω εδώ σε συμπλήρωση Άννα μου μην με μαλώνεις χαχαχαχαχαχαχαχαχα. Φιλιάαααααα

      Διαγραφή
  3. Α, εδώ έχεις περισσότερα στοιχεία βλέπω.
    Θα το διαβάσω σε στιγμή ηρεμίας και θα αποφασίσω αν το'χω και μπορώ!
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε και όπως θέλεις Αριστέα μου, βιασύνη και πίεση εννοείται και δεν υπάρχει. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Πολύ βοήθησε η ανάρτηση αυτή, Γιάννη! Στριφογυρίζουν στο μυαλό μου διάφορα, να δούμε πού θα κάτσει η μπίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχααχαχα Αλεξάνδρα μου, ελπίζω να βοήθησα.
      Ναι είναι άπειρες οι επιλογές και οι συνθέσεις. Χαλαρά κάνε τις σκέψεις σου όποτε και αν θέλεις.
      Καλή σου βδομάδα και ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

"Οι Μαύροι Πίνακες" ένα αριστούργημα στη μικρή οθόνη

Κλασικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας στον κινηματογράφο: "Ανεμοδαρμένα ύψη" της Έμιλυ Μπροντέ

"Ο Θάνατος θα ξανάρθει" του Ερρίκου Θαλασσινού. Ταινία σταθμός στο Ελληνικό Αστυνομικό Noir