Γυναικεία Γοητεία στον Κλασικό Ελληνικό Κινηματογράφο (Μέρος 3ο)

Αγαπητές Φίλες και Φίλοι
επανερχόμαστε στο προσφιλέστατο θέμα των Γυναικών Ηθοποιών που σαγήνευσαν με την γοητεία και την παρουσία τους τον Κλασικό Ελληνικό Κινηματογράφο μέχρι τις παρυφές της δεκαετίας του 1980.
Εδώ:
Παρακολουθήσαμε το 1ο και το 2ο Μέρος αυτού του αφιερώματος.
Σήμερα συνεχίζουμε τον μεγάλο αυτό κύκλο με το 3ο του μέρος.

Πάμε λοιπόν να δούμε ποιες άλλες γοητευτικές Γυναίκες Ηθοποιοί άφησαν τη δική τους στάμπα εκείνη την περίοδο.

*******************

ΧΛΟΗ ΛΙΑΣΚΟΥ




Μια ντελικάτη Γυναικεία παρουσία που στο λυκαυγές της χρυσής δεκαετίας του 1960 μπήκε στα Κινηματογραφικά καρέ αλλά και στην καρδιά μας.

Αγγελικό πρόσωπο, όμορφα μάτια, λεπτή ψηλή και όμορφη κορμοστασιά.



Γεννημένη στην Αθήνα το 1943, από τις νεώτερες γενιές των Ηθοποιών του κλασικού Ελληνικού Κινηματογράφου. Από μικρή πήρε μαθήματα χορού. Και στα 16 της χρόνια, στα 1960, ο Γιάννης Δαλιανίδης την ανακαλύπτει στον "ΝΟΜΟΣ 4000" και έτσι ξεκινάει η λαμπερή της καριέρα.

Μέχρι το 1966 δούλεψε με την FINOS FILMS κάνοντας μεγάλες επιτυχίες κύρια στα κλασικά Musicals της εποχής δίπλα σε μεγάλα ονόματα Ηθοποιών και συντελεστών.


Η Φιλμογραφία της αποτελείται από 10 Κινηματογραφικές ταινίες.

Ξεχωρίσαμε και την απολαύσαμε στις:

"ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΡΥΟ" 1962

"Η ΨΕΥΤΡΑ" το 1963
"ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ" και το "ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ" το 1964
"ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ" και ¨Η ΧΑΡΤΟΠΑΙΧΤΡΑ" το 1965
"ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ" το 1966



Στον Κινηματογράφο εκείνης της εποχής ήταν από τα αγαπημένα κορίτσια του Γιάννη Δαλιανίδη.

Η Μετέπειτα όμως καριέρα της πραγματικά την απογείωσε σε μεγάλες και ποιοτικές δουλείες στο Θέατρο.
Για 12 χρόνια ήταν εκλεκτό μέλος του ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, το οποίο τίμησε με την παρουσία της σε μεγάλες παραστάσεις, μερικές από τις οποίες τις απολαύσαμε και στο "ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ" στην ΕΡΤ.

******************


ΕΛΕΝΗ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ




Μία από τις πιο αισθησιακές και Σέξυ παρουσίες στον κλασικό Ελληνικό Κινηματογράφο,

η γλυκύτατη Ελένη Προκοπίου, που και ως Χορεύτρια μάγεψε τα μάτια εκατομμυρίων θεατών στις ταινίες που αγαπήσαμε

Γεννημένη στην Αθήνα το 1939 σπούδασε αριστούχος κλασικό χορό στη σχολή της Λουκίας Σακκελαροπούλου. Από μικρή μετείχε σε παραστάσεις στην Εθνική Λυρική Σκηνή και έγινε ζευγάρι χορευτικό  που λατρέψαμε και αγαπήσαμε με τον ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΕΙΛΗΝΟ




Γυναίκα με μια ιδιαίτερη ομορφιά που έδινε στοιχεία Ανατολίτικης σαγήνης, 

Η Φιλμογραφία της αποτελείται από 21 Κινηματογραφικές ταινίες. 
Την ξεχωρίσαμε στις:

"ΜΙΚΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΕΣ" 1963 του ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΥ

"ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ" 1966
"ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ" 1966 του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ
"5000 ΨΕΜΜΑΤΑ" του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
"Ο ΜΠΟΥΦΟΣ" 1968 του ΟΡΕΣΤΗ ΛΑΣΚΟΥ
"ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΑΚΙ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑΣ" 1972 του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ




Από το 1972 αποφασίζει να βάλει τέλος στην καριέρα της στον Ελληνικό Κινηματογράφο, δίνοντας το βάρος στην οικογενειακή και προσωπική της ζωή. Τιμήθηκε το 2006 από τον Δήμο Αθηναίων για την προσφορά της, μια πραγματική λεπτή δροσοσταλίδα στα κινηματογραφικά πλατώ διακριτική αλλά και συνάμα εκρηκτική με τους πόθους που δημιουργούσε.


**********************


ΒΕΡΑ ΚΡΟΥΣΚΑ




Μια ακόμα όμορφη, σοβαρή και μεστή παρουσία στο Κλασικό Ελληνικό Σινεμά, μια πορεία που συνεχίστηκε λαμπερή ακόμα και μέχρι σήμερα στο Θέατρο και στην Τηλεόραση.

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1949. Από μικρή σπούδασε χορό, φωνητική διδασκαλία και υποκριτική.
Δούλεψε στο θέατρο με λαμπερή παρουσία δίπλα στην Έλλη Λαμπέτη.



Στον Ελληνικό Κινηματογράφο είχε 20 παρουσίες σε διάφορες ταινίες, κύρια σε δράματα και σε πολεμικές ταινίες της εποχής.


Στην ταινία που ξεχώρισε ήταν το κοινωνικό δράμα του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

"Ο ΒΑΛΤΟΣ" το 1973 πραγματικά σε μια εξαιρετική ερμηνεία και θέμα.



Δυστυχώς είχε πολλές συμμετοχές σε διάφορες ταινίες αμφιλεγόμενου περιεχομένου την περίοδο της χούντας με κρυπτοφασιστικές αναφορές αναλώνοντας έτσι μεγάλο κομμάτι της σπουδαίας υποδομής της.


******************

ΕΛΕΝΗ ΕΡΗΜΟΥ



Ένα ακόμα λαμπερό ξανθό πρόσωπο του Ελληνικού κλασικού Κινηματογράφου, που προσέθεσε και εκείνη το δικό της λιθαράκι στην Γυναικεία γοητεία.

Από την νεώτερη και αυτή φουρνιά που ανέδειξε το Ελληνικό κλασικό Σινεμά.
Γεννημένη στην Αθήνα, με υποκριτικές σπουδές στη σχολή του Πέλου Κατσέλη.
Επίσης με σπουδές στην Νομική και στην Πάντειο.



Πρόσωπο φωτεινό, καθάριο, μάτια υπέροχα και εκφραστικά. Από τα στολίδια της Ελληνικής Κινηματογραφικής εικόνας.

18 ταινίες είναι η Φιλμογραφία της
Ξεχώρισε στα:
1970 "Ο ΔΑΣΚΑΛΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΛΕΒΕΝΤΙΑ"
1971 "ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ"
1971 "ΑΓΑΠΗΣΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ"
1972 "ΜΕ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ"
1978 "ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΤΗΣΗ"

Η Γυμνή της φωτογράφιση στο Play Boy προκάλεσε ...ρίγη ξεσηκωμού στον αντρικό πληθυσμό με την τόλμη της και την εξαιρετική της ομορφιά




*******************


ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ




Μια ακόμα μεγάλη Κυρία του Ελληνικού κλασικού Κινηματογράφου και σημερινού Θεάτρου.

Μια Ηθοποιός που ξεκίνησε με μια ταπεινή γλυκιά παρουσία, που στη συνέχεια εξελίχθηκε σε μια πλήρη και ολοκληρωμένη σκηνική παρουσία και προσφορά.

Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη στις 16 Μάη 1948, με καταγωγή από Κρήτη και Μικρά Ασία.

Απόφοιτος της Σχολής του Καρόλου Κουν καθώς και της Δραματικής σχολής τέχνης του Λονδίνου.



Το γλυκύτατο πρόσωπό της, η άδολη παρουσία της άφησε εποχή στην δεκαετία του 1970 καθιερώνοντας ένα ολάκερο πρότυπο.

Μελαχροινή, επιβλητική με σκούρα όμορφα μάτια και πολύ γαλήνια, θα έλεγε κανείς, παρουσία στη σκηνή.

18 Κινηματογραφικές ταινίες είναι η φιλμογραφία της.


Την ξεχωρίζουμε στις:


1971 "ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ" στο μεγάλο ιστορικό δράμα του ΕΡΡΙΚΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ, έξοχος Α' Γυναικείος ρόλος.

1972 "ΣΟΥΛΙΩΤΕΣ" του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗ, επίσης σε Α' Γυναικείο ρόλο
1972 "ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" του ΝΤΙΜΗ ΔΑΔΗΡΑ ως Β' Γυναικείος ρόλος, ως Αίγλη
1974 "ΟΚ ΦΙΛΕ" του ΜΑΡΙΟΥ ΡΕΤΣΙΛΑ
1974 "ΛΕΣΒΙΑΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ" σε μια τολμηρή δημιουργία του ΕΡΡΙΚΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ.



Η Μετέπειτα δουλειά της στην Τηλεόραση αλλά κύρια στο Θέατρο ανέβασε κατακόρυφα τις "μετοχές" της με την ερμηνεία και την παρουσία της.


*********************


ΜΠΕΤΤΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ




Η Παρουσία της, το στυλ της και το ύφος της, ανέδειξαν κινηματογραφικά μια "αριστοκρατική" αύρα και μια αρχοντική γοητεία.

Λιτή και κάπως απόμακρη προσωπικότητα στο κινηματογραφικό της στυλ. Πολλές φορές με ένα ύφος που έπαιρνε χαρακτηριστικά μπλαζε, έδωσε τη δική της σφραγίδα στην κλασική μας Κινηματογραφική διαδρομή.

Γεννημένη στις 4 Αυγούστου 1939 στην Αθήνα. Από τις δυνατές μονάδες της FINOS FILMS στην δεκαετία 1960-70.




28 Κινηματογραφικές ταινίες η μεγάλη της Φιλμογραφία
Ξεχώρισε σε πολλά είδη, από τις κλασικές αισθηματικές comedy, στα Κοινωνικά αλλά και Ερωτικά δράματα, ακόμα και σε Musical του Δαλιανίδη.

Εξαιρετική παρουσία στις:
1966 "Ο ΖΕΣΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ" σε ένα εξαίρετο τολμηρό φιλμ του DORIS WISHMAN
1966 "H EΒΔΟΜΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ" του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
1967 "ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ" του ΝΙΚΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ
1967 "ΝΥΧΤΑ ΓΑΜΟΥ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ
1967 "ΚΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
1972 "ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΑΚΙ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣΣΑΣ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ
1973 "ΘΕΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ" του ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΣΙΩΛΗ
1981 "ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΓΙΑ ΔΕΚΑ" του ΝΤΙΜΗ ΔΑΔΗΡΑ


Μια Ηθοποιός με θαυμαστό εύρος ερμηνειών σε πολλά είδη, στα οποία ήταν εξαιρετική, δείγμα του μεγάλου της ταλέντου και της ιδιαίτερης γοητείας της.

******************


ΚΑΙΤΗ ΠΑΝΟΥ




Αν κάποιος θα έψαχνε να αναζητήσει το ρόλο της κλασικής ΣΥΖΥΓΟΥ στον Ελληνικό Κλασικό Κινηματογράφο, η υπέροχη ΚΑΙΤΗ ΠΑΝΟΥ, χωρίς συναγωνισμό, κερδίζει επάξια την πιο αντιπροσωπευτική ερμηνεία του ρόλου.


Μια πραγματική Κυρία, γλυκύτατη, γαλήνια, με αυτό της το ελαφρά μελαγχολικό χαμόγελο στο πρόσωπό της αποτέλεσε μια Γυναίκα Ηθοποιό που κατέχει μια ιδιαίτερη θέση στις καρδιές μας.




Διέπρεψε σε κλασικές αισθηματικές comedy, ειδικά δίπλα στον Λάμπρο Κωνσταντάρα, με τον οποίο συγκρότησαν ένα υπέροχο ερμηνευτικό Κινηματογραφικό ζευγάρι.


Γεννημένη στον Πύργο της Βουλγαρίας το 1927, έφυγε απ τη ζωή στις 17 Μάη 2008, σε ηλικία 81 ετών.

Ήρθε στην Αθήνα σε παιδική ηλικία, σπούδασε στη Δραματική σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη, θεωρήθηκε "παιδί θαύμα". Στο θέατρο δούλεψε πολύ με τον Μίμη Φωτόπουλο.



Μεγάλη Φιλμογραφία με 32 ταινίες και ένα σπουδαίο έργο.

Ξεχώρισε και αγαπήθηκε ιδιαίτερα στα:

1960 "ΕΝΑΣ ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ" του ΝΤΙΜΗ ΔΑΔΗΡΑ

1962 "Ο ΔΗΜΟΣ ΑΠ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΙΔΗ
1962 "Η ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ" επίσης του Δαλιανίδη
1963 "Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΛΕΥΤΕΡΑΚΗΣ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
1968 "Ο ΤΡΕΛΟΣ ΤΑΧΕΙ ΤΕΤΡΑΚΟΣΙΑ" του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
1968 "Ο ΡΩΜΙΟΣ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
1969 "Ο ΜΠΛΟΦΑΤΖΗΣ" του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
1971 "Ο ΦΑΦΛΑΤΑΣ" και "Ο ΤΡΕΛΟΠΕΝΗΝΤΑΡΗΣ" επίσης του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

*****************


ΣΜΑΡΟΥΛΑ ΓΙΟΥΛΗ



Εδώ συνεχίζουμε σε μια ακόμα εμβληματική Γυναικεία παρουσία στον κλασικό Ελληνικό Κινηματογράφο, κύρια στην πρώτη του περίοδο, στο ξεκίνημά του, στο λυκαυγές της δεκαετίας του 1960.

Η Σμαρούλα Γιούλη, αντιπροσωπευτική νεαρή κοπέλα της εποχής εκείνης, εισβάλλει στη Μεγάλη Οθόνη με μια γλυκύτατη ομορφιά, μια πολύ δυνατή ερμηνεία, δίνοντας μια στιβαρή προσωπικότητα στο Ελληνικό Σινεμα, καθώς επίσης και ένα πολύ μεγάλο έργο.

Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη το 1934, έφυγε στις 7 Μάρτη 2012, σε ηλικία 78 ετών.




Σπούδασε στη Δραματική σχολή του Δημήτρη Ροντήρη με μεγάλη καλλιτεχνική αύρα. Πρωτοεμφανίστηκε δίπλα στον ΑΙΜΙΛΙΟ ΒΕΑΚΗ με ενθουσιώδεις κριτικές. Δούλεψε σε μεγάλους θεατρικούς θιάσους εκείνης της πρώτης εποχής και φυσικά στον Κινηματογράφο, όπου με την παρουσία της σφραγίζει κάποια αξέχαστα υπέροχα φιλμ.




Τεράστιες μορφές του Κινηματογράφου μας περνούν από δίπλα της σε αρμονικές συνεργασίες.

Η Φιλμογραφία της είναι 28 ΤΑΙΝΙΕΣ, όλες ξεχωριστές.
Θα αναφέρουμε ενδεικτικά τις:
1950 "ΕΛΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ" του ΝΙΚΟΥ ΤΣΙΦΟΡΟΥ
1953 "ΤΟ ΣΩΦΕΡΑΚΙ" του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ
1956 "Η ΚΑΦΕΤΖΟΥ" του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
1959 "ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ 288" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
1961 "ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑΔΕΣ" του ΟΡΕΣΤΗ ΛΑΣΚΟΥ
1962 "Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΝΝΟ" του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

Ταινίες πραγματικά ξεχωριστές στις οποίες έλαμψε με την ερμηνεία της.

********************
Θα συνεχίσουμε το αφιέρωμά μας στο 4ο Μέρος προσεχώς.




Σχόλια

  1. Θα σταθώ στην Καίτη Πάνου, που μου άρεσε πολύ όπου την είδα και τη θεωρώ από τις αδικημένες, σίγουρα θα μπορούσε να είχε παίξει μεγαλύτερους ρόλους στον κινηματογράφο.
    Καλό Σαββατοκύριακο, Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω Αλεξάνδρα μου. Από τις πιο αξιοπρεπείς παρουσίες στο Ελληνικό Σινεμά. Την θυμάμαι με πολύ συγκίνηση στην ερμηνεία της "ΕΝΑΣ ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ" πραγματικά ανθρώπινη, Γυναίκα με αξιοπρέπεια.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου και όμορφη συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό αφιέρωμα για άλλη μια φορά!
    Θα συμφωνήσω με την Αλεξάνδρα, ότι στην Καίτη Πάνου θα μπορούσαν να είχαν δώσει περισσότερες ευκαιρίες από τους κλασικούς μικρούς ρόλους. Η Μπέττυ Αρβανίτη επίσης πολύ αγαπημένη και δυναμική παρουσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο τύποι Γυναικών Κατερίνα διαφορετικές. Η Καίτη Πάνου διακριτική, Κυρία, γαλήνια, γλυκύτατη. Η Μπέττυ Αρβανίτη δυναμική, είχε μια δόση σνομπαρίας στο ύφος της που της ταίριαζε στην ερμηνεία της.
      Ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου καλή μου.

      Διαγραφή
  3. Ήταν κι ο κινηματογράφος εκείνη την εποχή,
    αλλά ήταν και η ομορφιά και γοητεία τών ηθοποιών
    τόσο φίνα και απογειωτική, τόσο θηλυκή και φλογερή,
    μα που πήγαν οι Γυναίκες στην εποχή μας; Κι όχι μόνο
    στο σινεμά, αλλά και στην ζωή. Ειδικά τα ρούχα εκείνης
    της εποχής, και να μην ήταν μια γυναίκα κομψή (που ήταν)
    την έκαναν τα ρούχα, τα φορέματα, το στιλ, α, και τα...
    καπέλα!.. Ήθελα να ζούσα σε εκείνες τις εποχές τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου το στυλ της εποχής του 1950-70 ήταν όντως εντυπωσιακό. Ενδυματολογικά μιλάμε για γραμμή κλασική, κομψή και αρχοντική. Βέβαια όχι παντού. Για παράδειγμα τα κορίτσια και οι γυναίκες της εργατιάς και της καθημερινής ζωής ήταν ...άστα να πάνε ενώ τώρα αυτή η ψαλίδα έχει κλείσει.
      Τα γυναικεία επίσης πρότυπα ήταν θηλυκά....! αισθησιακά. Δεν είχαμε σωματότυπο ...μπάρμπι χαχαχαχαχα. Μιλάμε για γυναίκες με καμπύλες γεμάτες. Για τα αγαπημένα σου καπέλα, μήτε λόγος. Άντρες και Γυναίκες εκείνης της εποχής "μίλαγαν" με τα καπέλα. Τώρα βλέπω στη γυναίκα επανέρχεται.
      Ξέρω το λεπτό σου γούστο, την αισθητική σου και νιώθω ακριβώς τον ...πόθο σου.
      Ευχαριστώ καλή μου για το μοίρασμα της σκέψης σου.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  4. Θα ξεχωρίσω οπωσδήποτε την Καίτη Πάνου, την Σμαρούλα Γιούλη και την Ελένη Προκοπίου. Η Βέρα Κρούσκα έκανε - όπως και πολλοί άλλοι - κάποιες κακές επιλογές στον κινηματογράφο, αλλά είναι πολύ καλή ηθοποιός και είναι κρίμα που δεν στράφηκε και στην κωμωδία, ήταν εξαιρετική στην τηλεοπτική σειρά "Αν υπήρχες θα σε χώριζα".
    Εξαιρετικό αφιέρωμα, καλή συνέχεια Γιάννη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαργαρίτα μου καλησπέρα. Θα συμφωνήσω για τη Βέρα Κρούσκα. Πολύ όμορφη γυναίκα, εξαίρετη σαν παρουσιαστικό αναλώθηκε σε επιλογές της χουντικής περιόδου, δεν ξέρω το λόγο και έχασε έδαφος εκεί ενώ άξιζε για πολλά παραπάνω πράγματα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και το σχόλιό σου.

      Διαγραφή
  5. Σμαρούλα Γιούλη και Βέρα Κρούσκα οι αγαπημένες μου.
    Θα ήθελα όμως να σημειώσεις ποιες είναι οι ταινίες με "κρυπτοφασιστικές αναφορές". Ομολογώ ότι δεν τις θυμάμαι, ή δεν το έχω παρατηρήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου καλησπέρα σου. Κοίτα, μιλάω για τις λεγόμενες "πολεμικές" ταινίες της εποχής Τζέημς Πάρις στην περίοδο της χούντας. Προχειρότητα, μηνύματα πολύ άσχημα, ένας κακόγουστος εθνικισμός ο γνωστός της εποχής. Αν ανατρέξεις αναλυτικά σε τίτλους της εποχής θα δεις.
      Για τις αγαπημένες σου δεν έχω ενστάσεις.
      Ευχαριστώ φίλε και εύχομαι όμορφη βδομάδα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

"Οι Μαύροι Πίνακες" ένα αριστούργημα στη μικρή οθόνη

Κλασικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας στον κινηματογράφο: "Ανεμοδαρμένα ύψη" της Έμιλυ Μπροντέ

"Ο Θάνατος θα ξανάρθει" του Ερρίκου Θαλασσινού. Ταινία σταθμός στο Ελληνικό Αστυνομικό Noir