DARREN ARONOFSKY: "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ" [REQUIEM FOR A DREAM]
Φίλες και Φίλοι
σήμερα θα ταξιδέψουμε σε ένα ακόμα κλασικό Κινηματογραφικό αριστούργημα του σύγχρονου Παγκόσμιου Κινηματογράφου.
Σε μια ακόμα ταινία σταθμό θα την χαρακτήριζε κανείς άνετα χωρίς δισταγμό απέναντι στα ζητήματα που θίγει, στις αναζητήσεις που δημιουργεί, στα θέματα που βάζει.
Μια ταινία που ένας ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ δίνει και καταθέτει τη δική του χαρακτηριστική σφραγίδα στο ΣΟΚ που δημιουργεί.
Ένα φιλμ που οι συντελεστές του και φυσικά οι Ηθοποιοί που κλήθηκαν να το "υπηρετήσουν" έδωσαν την τελευταία ικμάδα της μεγάλης τους Τέχνης.
Πάμε λοιπόν......
DARREN ARONOFSKY
"Αποχαιρετισμός για Ένα Όνειρο"
[ "REQUIEM FOR A DREAM" ]
Ο DARREN ARONOFSKY, ο μεγάλος αυτός δραματουργός και σκηνοθέτης, γνωστός για τις αμιγώς ψυχολογικές του προσεγγίσεις σε ανθρώπινους χαρακτήρες ("Ο ΠΑΛΑΙΣΤΗΣ", "ΠΙ", "ΜΑΥΡΟΣ ΚΥΚΝΟΣ", "Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ"), καταπιάνεται με ένα τεράστιο θέμα σε όλο του το πλάτος δημιουργώντας μια ταινία που ΣΟΚΑΡΕΙ για την ΩΜΟΤΗΤΑ και την ΑΛΗΘΕΙΑ της.
ΕΘΙΣΜΟΣ και ΕΞΑΡΤΗΣΗ: Οι επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη οντότητα.
Ο ARONOFSKY δεν αστειεύεται φίλες και φίλοι......! και όταν αποφασίζει να αναδείξει μια πραγματικότητα δεν διστάζει να κατέβει τα σκαλιά του "τρόμου" μέχρι τέλους........!
Κινηματογραφιστής για "ψαγμένους" και προβληματισμένους θεατές και κοινό έτοιμο να ψάξει, να δει, να αναζητήσει, να κουραστεί, να θελήσει να φτάσει ως τα έσχατα σκοτάδια της ανθρώπινης ψυχής όπως το έκανε και στον "ΜΑΥΡΟ ΚΥΚΝΟ" όπως και στο "ΠΙ"
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: 18 Μάη 2001
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Βασισμένο στο Βιβλίο του Αμερικάνου συγγραφέα HUBERT SELBY JR. (1928-2004)
Σενάριο: DARREN ARONOFSKY
Σκηνοθεσία: DARREN ARONOFSKY
Μουσική: CLINT MANSELL
Κινηματογράφιση: MATTHEW LIBATIQUE
Film editing: JAY RABINOWITZ
Ενδυματολογία: LAURA JEAN SHANNON
Σχεδιασμός παραγωγής: JAMES CHINLUND
ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ
ELLEN BURSTYN στο ρόλο της SARAH GOLDFARB
JARED LETO στο ρόλο του HARRY GOLDFARB
JENNIFER CONNELLY στο ρόλο της MARION SILVER
MARLON WAYANS στο ρόλο του TYRON LOVE
CHRISTOPHER MCDONALD στο ρόλο του TAPPY TIBBONS
ΤΟ ΘΕΜΑ της ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΘΙΣΜΟΣ και ΕΞΑΡΤΗΣΗ, Ο ρόλος των Υποκατάστατων στην Ανθρώπινη εξόντωση
Αυτό είναι το τεράστιο θέμα που ανοίγει πρωταρχικά ο HUBERT SELBY στο Βιβλίο του και στην συνέχεια επεξεργάζεται εικαστικά ο DARREN ARONOFSKY.
Ένα θέμα που δεν απασχολεί μονάχα τη νέα γενιά αλλά και ΟΛΕΣ τις Ηλικιακές βαθμίδες.
Και όταν μιλάμε για το ΤΟΞΙΚΟ φαινόμενο του εθισμού δεν αναφερόμαστε μονάχα στον ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΘΙΣΜΟ αλλά κύρια στον ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ που εκείνος είναι που ανοίγει τις "κερκόπορτες" στην ΧΗΜΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ.
Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ και η ΜΕΣΗ ΗΛΙΚΙΑ:
Και οι δύο, για τους δικούς τους λόγους είναι ΠΛΑΣΤΕΣ ΟΝΕΙΡΩΝ.... Ναι, πλάστες ονείρων με διαφορετικίες αφετηρίες
Η Νέα γενιά για το αύριο, για το μέλλον, τα σχέδιά της, τους έρωτές της, τις χαρές, τις απολαύσεις στις οποίες ένα κοινωνικό σύστημα τους καλλιεργεί. Το "εύκολο", η "αρπαχτή", το "βόλεμα", η "γρήγορη ευδαιμονία".
Από την άλλη η Μέση Ηλικία με εμφανή τα πρώτα μεγάλα μηνύματα ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, στα οποία καραδοκεί η ΑΠΟΓΝΩΣΗ για τη ΜΟΝΑΞΙΑ, την ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ, το ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΟ, το ΘΑΝΑΤΟ, εν ολίγοις για την έκδηλη αγωνία να φύγει από την ασημαντότητα του "τίποτα" και να αποκτήσει έστω και λίγο, τη ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ, την ΑΠΟΔΟΧΗ, τη ΛΑΜΨΗ του ΚΟΙΝΟΥ.
Σε μια κοινωνία "τηλεοπτική", που το επιτυχημένο ταυτίζεται με το λαμπερό show, εκεί που σε ένα καθημερινό τηλεοπτικό πλατώ προβάλλεται ο "ΝΙΚΗΤΗΣ".
"WE' VE GOT A WINNER".......Έχουμε Νικήτη......!!!! ναι.....! έχουμε Νικητή αλλαλάζει υστερικά το κοινό στο τηλεοπτικό show, εξιτάροντας τη φαντασία της μέσης ηλικίας....
Ο ΕΘΙΣΜΟΣ της ηλικιωμένης Μητέρας στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, είναι ένα τεράστιο φαινόμενο που το συναντάμε στις ΜΑΝΑΔΕΣ μας, στους ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ μας των 60+, σε όλους τους ανθρώπους εκείνους που για αυτούς το ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ είναι ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΘΙΣΜΟΣ.
Από την άλλη ο ΕΘΙΣΜΟΣ και η ΕΞΑΡΤΗΣΗ της ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ από τα ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ και το όλο σύστημα και ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ που πλέκεται γύρω τους θίγεται εδώ με απόλυτο τρόπο μπροστά στα ΕΝΤΡΟΜΑ μάτια μας. Όλα στην αρχή ξεκινάνε με την χαρακτηριστική ΑΦΕΛΕΙΑ της νεαρής ηλικίας. Ένα επιπόλαιο χαμόγελο στη λογική "Εντάξει....μια απερισκεψία είναι.......όλα θα φτιάξουν.....όλα θα ξαναγίνουν όπως πρώτα...."
Όμως η κατάληξη έρχεται με γεωμετρική πρόοδο σε έναν κολασμένο εφιάλτη που οδηγεί την ανθρώπινη προσωπικότητα στον απόλυτο βιολογικό και ψυχολογικό εξευτελισμό και στην τελική εξόντωση.
Ο ARONOFSKY ξετινάζει τον ΕΘΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ της ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ και της υστερικής έως και άρρωστης επιρροής της πάνω σε συγκεκριμένα κοινωνικά στρώματα.
Αναδεικνύει το ρόλο των REALITY SHOWS, όπου μέσα από το καλογυαλισμένο και "αθώο" τους φινίρισμα στην κυριολεξία "ξεσκίζουν" τις σάρκες μιας ευάλωτης ανθρώπινης ύπαρξης που, ως σύγχρονος ΦΑΟΥΣΤ ξεπουλάει τη ψυχή του στον "Τηλεοπτικό δαίμονα" για να εξασφαλίσει λίγα λεπτά αναγνωρισιμότητας και προβολής.
Η ΥΠΟΘΕΣΗ του ΕΡΓΟΥ
H SARAH GOLDFRAB είναι μια αξιοπρεπέστατη καθημερινή Γυναίκα στα 60 και της χρόνια...Ζει μόνη στην Νέα Υόρκη, έχοντας χάσει τον άντρα της εδώ και χρόνια. Στήριγμα της ζωής της ο νεαρός γιός της HARRY. O Νεαρός γλυκύτατος HARRY περνά την καθημερινότητά του με τον νεαρό Μαύρο φίλο του TYRONE LOVE.
Οι δυό τους πλέκουν το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΟ πάνω στο "ευκολο", στο "φευγάτο", στη λογική της αρπαχτής στιγμής.
Η SARAH ζει στην καθημερινότητά της με τις φίλες της, την ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ μοναδική αχώριστη συντροφιά της και τις επισκέψεις του γιού της, του οποίου προσπαθεί να συμμαζέψει τις ...ατασθαλίες.
Καθημερινή της συντροφιά ένα Τηλεοπτικό reality. Kάποια στιγμή παίρνει μια ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ να συμμετάσχει σε μια τέτοια παράσταση και στην κυριολεξία χτίζει όλη της την καθημερινότητα στο ΟΝΕΙΡΟ αυτό.
Δοκιμάζει το παλιό της ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ, ξεχασμένο, γοητευτικό εδώ και χρόνια αλλά με ...τρόμο ανακαλύπτει ότι δεν της κάνει... Στόχος της πλέον να αδυνατίσει.....να προλάβει τις μέρες...να ζήσει το όνειρό της.....τη συμμετοχή της στην τηλεόραση....
Το όνειρό της μετατρέπεται σε βίωμα, σε άγος, σε άγχος, σε τρόμο καθώς τα μέσα αδυνατίσματος που ακολουθεί την οδηγούν σε ένα δρόμο χωρίς επιστροφή ψυχολογικά και σωματικά....
Από την άλλη ο γιος της ο HARRY ζει το δικό του ΕΡΩΤΑ με την πανέμορφη MARION SILVER, μια σχεδιάστρια ρούχων. Μαζί χτίζουν τα όνειρα για το δικό τους αύριο. Όνειρα όμως που περνάνε στο χαλαρό από τον ευκολο κόσμο του "φτιαξίματος", της τεχνητής "απογείωσης", της μετατροπής τους σε βαποράκια σκόνης.......
Ο Δρόμος δεν έχει επιστροφή για κανέναν...........
"Όλα θα φτιάξουν......όλα θα γίνουν όπως πριν.....θα δεις......"
H ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ του DARREN ARONOFSKY
Ο Μεγάλος Αμερικάνος δραματουργός και σκηνοθέτης, "δεν αστειεύεται" με την τεχνική του και την αισθητική του.....!
Θέλοντας να "μιλήσει" με το δικό του ΩΜΟ, ΑΛΗΘΙΝΟ και ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ τρόπο στο Κοινό του στήνει μια "ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΗ" σκηνοθεσία που πραγματικά δεν παντρεύεται εύκολα με τα καθιερωμένα κλισέ του είδους.
Το ΜΟΝΤΑΖ του είναι πραγματικά ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ, ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ και ιδιαίτερα ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ.
Τα ΜΕΣΑ που χρησιμοποιεί είναι πολύ πρωτόγνορα και ευρηματικά για να αναδείξει αυτό ακριβώς που θέλει. Την ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ των ηρώων του.
Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ του φόρμα έχει δύο σημαντικά θέματα που ακουμπά:
- Η ΚΙΝΗΣΗ
- Η ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Η Κάμερα του ARONOFSKY κινείται με ιδιαίτερη ταχύτητα. Τα πλάνα του "τρέχουν" πολλές φορές για να αναδείξουν το πέρασμα του χρόνου, τα κυκλικά του πλάνα και τα travelling είναι εκπληκτικά αισθητικά καθώς αναδεικνύουν την σύγχιση και επικεντρώνουν στα πρόσωπά του.
Οι ήρωές του βρίσκονται πολύ συχνά σε κίνηση, σε πανικό, σε υπερένταση, σε αμόκ, γεγονός που αποδίδεται με απίστευτες λήψεις, με πραγματικά ανεπανάλητπες γωνίες λήψης, με μεθόδους που δύσκολα συναντάς στο μοντάζ.
Από την άλλη η κάμερα του ARONOFSKY έχει ένα "αδηφάγο" χαρακτήρα.....! Τα ΓΚΡΟ ΠΛΑΝ του είναι ΣΥΝΕΧΗ και ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ.....! Δεν είναι τυχαίο ότι ολάκερη η Οθόνη γεμίζει άπειρες φορές από ...ΠΡΟΣΩΠΑ...
Και εκεί, φορτώνει με απέραντη δυσκολία τους ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ καθώς τους "εκθέτει" στα απόλυτα μάτια του θεατή που στην κυριολεξία "ρουφάει" κάθε εκατοστό του προσώπου, της έκφρασης, της συναισθηματικής αντίδρασης.
Μέσα από το ΓΚΡΟ ΠΛΑΝ ο θεατής "διαβάζει" την ψυχολογία του ήρωα στην ταινία, αντιλαμβάνεται τη διεργασία στην ψυχή τους, νιώθει την αγωνία τους, τον ιδρώτα, το γέλιο, το κλάμα, την ελπίδα, την απογοήτευση, την αυταπάτη, το τρόμο...
Η Σκηνοθετική αυτή μέθοδος βαθμιαία εντείνεται στην ταινία ώσπου κορυφώνεται σε σημείο "αποκάλυψης" πραγματικά...
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ των ΡΟΛΩΝ
ELLEN BURSTYN στο ρόλο της SARAH GOLDFARB
Η 68χρονη τότε Αμερικανίδα Ηθοποιός (την έχουμε δει ήδη στον θρυλικό "ΕΞΟΡΚΙΣΤΗ") είναι ανθρώπινα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ.
Η Ερμηνεία που δίνει στο ρόλο της Γυναίκας που αναζητά το δικό της ΟΝΕΙΡΟ σε κάτι που θα την βγάλει από το τίποτα, πραγματικά δεν περιγράφεται.
Έχοντας κερδίσει Υποψηφιότητα για OSCAR Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ στην ταινία, δυστυχώς δεν της δόθηκε, επίσης Υποψήφια για ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ Α' Γυναικείου ρόλου, πολλά ακόμα Α' Βραβεία Γυναικείου ρόλου, κερδίζει την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ.
Η Υποκριτική του προσώπου της, των εκφράσεών της, της ομιλίας της, της κίνησής της, όχι απλά σε καθηλώνει, όχι απλά σε κάνει να νιώθεις να θέλεις να χωθείς στον καναπέ σου, στο κάθισμά σου, στο δικό σου σκοτάδι, όχι απλά να αναρωτιέσαι πόσο ακόμα ; πόσο ;;;
ΠΡΟΣΕΞΤΕ τα λόγια της, τον κόσμο της, στο διάλογό της με το παιδί της το HARRY:
-Μαμά πρέπει να κόψεις τα χάπια δεν είναι καλά....!
-μα πως δεν είναι ; αφού έχασα 12 κιλά.....!
-μα θέλεις στ' αλήθεια να καταντήσεις πρεζόνι ;;
-τι λές τώρα ; βγάζω αφρούς απ το στόμα ;;
-τα χάπια δεν είναι καλά Μαμά.....! πίστεψέ με....
-Μα σχεδόν μπορώ να φορέσω το Κόκκινο φόρεμά μου Χάρρυ......! αυτό που φορούσα στην αποφοίτησή σου.....άρεσε τόσο στον πατέρα σου......! θυμάμαι πως με κοίταζε σαν το φορούσα....
-τόση φασαρία για ένα κόκκινο φόρεμα ;
-θα φορέσω το κόκκινο....! ωωωωωω μα δεν το ξέρεις ;; θα βγω στην Τηλεόραση, πήρα και ένα έντυπο πρόσκληση......!
-με δουλεύεις τώρα ;;;
-σου λέω θα λάβω μέρος σε τηλεοπτικό παιχνίδι.....! θα με καμαρώσεις στην οθόνη......με κόκκινο φόρεμα και χρυσές γόβες....
-Μαμά, θα σε σκοτώσουν τα χάπια πριν εμφανιστείς στην τηλεόραση.....!
-Είμαι κάποια τώρα Χάρρυ, όλοι με συμπαθούν........εκατομμύρια θα με δούν και όλοι θα με συμπαθήσουν.......θα τους πως για σένα και τον πατέρα σου, πόσο καλός ήταν με μας θυμάσαι ; Είναι ένας λόγος να σηκωθείς το πρωί......! λόγος να χάσεις βάρος, να φορέσεις κόκκινο φόρεμα......λόγος για να χαμογελάς......σου φτιάχνει το αύριο......τι έχω Χάρρυ ;; στρώνω το κρεβάτι, πλένω τα πιάτα.............γιατί να το κάνω ; έτσι κι αλλιώς είμαι μόνη.....! Ο Πατέρας σου έχει φύγει....τώρα έφυγες και εσύ....! δεν έχω κανέναν να τον φροντίζω......τι έχω Χάρρυ ;; Είμαι μόνη.....! είμαι Γριά........!
-έχεις φίλες μάνα.......!!
-Ωωωω δεν είναι το ίδιο.....! δεν με χρειάζονται.....! μου αρέσει όπως νιώθω......μου αρέσει να σκέφτομαι την τηλεόραση, το κόκκινο φόρεμα εσένα και τον πατέρα σου.....τώρα όταν είμαι στον ήλιο χαμογελώ......!
Μια Ηθοποιός, μια ερμηνεία, ένας σταθμός ζωής. Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα ένιωθε η HELLEN μετά από αυτήν την ερμηνεία ειλικρινά.....
JARED LETO στο ρόλο του γιου HARRY GOLDFARB
O 29χρονος τότε Αμερικανός ηθοποιός, φύση απόλυτα καλλιτεχνική καθώς εκτός από ηθοποιός ήταν και μουσικός σε διάφορες μπάντες, ερμηνεύει τον νεαρό HARRY με τρόπο ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ......!
Το "αγνό", "καθαρό" νεανικό του πρόσωπο, η αληθινή γεμάτη φρεσκάδα και νεανική τρυφερότητα, έκφρασή του, τα συναισθήματά του, οι αγωνίες, οι φυγές και οι εφιάλτες του, ο έρωτάς του, βιώνεται υποκριτικά με τρόπο πανέμορφο, αληθινό.
Χωρίς ίχνος "βεντετισμού" στην ερμηνεία του σου δίνει ένα γλυκό προσωπο σκορπώντας αισθήματα συμπάθειας. Σαν να ήταν ο δικός μας γιός, φίλος, αδελφός....
JENNIFER CONNELLY στο ρόλο της MARION SILVER
Ωωωωωω μια ακόμα νεαρή Αμερικανίδα Ηθοποιός, στα 30 της τότε, που η συγκλονιστική της ερμηνεία στην ταινία εδώ της άνοιξε τα φτερά της δημιουργίας τα επόμενα χρόνια σε μερικές εξαίρετες δημιουργίες.
Η Νεαρή και ερωτευμένη MARION, γλυκύτατη, αθώα, αφελής, αφήνεται στον ίδιο δρόμο της εύκολης "φάσης" και της τεχνητής "απογείωσης" με τον αγαπημένο της.
Και η ψυχούλα της ξεκινά το ταξίδι στον Άδη και στον εφιάλτη της εξάρτησης χωρίς γυρισμό.
Βλέπουμε με ερμηνεία που καθηλώνει, που συγκινεί πραγματικά, την CONNELLY να μαρτυρά τους μετασχηματισμούς στην ψυχοσύνθεσή της, στην συμπεριφορά της μέσα από την εξάρτησή της και τον εθισμό της στα ναρκωτικά και συμμεριζόμαστε τη προσωπική της κόλαση στην, χωρίς προηγούμενο, πορεία αυτοεξεφτελισμού της.
MARLON WAYANS στο ρόλο του TYRONE LOVE
28 χρονος Αμερικάνος ηθοποιός, που τον απολαύσαμε στη συνέχεια σε πολλές από τις ταινίες της σειράς "SCARY MOVIES".
Στο ρόλο του νεαρού αδελφικού κολλητού φίλου του HARRY ο νεαρός WAYANS είναι απλός, εξαιρετικός, εκφραστικός. Απλά καθημερινός χωρίς να υπερβαίνει τα καθημερινά και τα ρεαλιστικά
Η ΜΟΥΣΙΚΗ της ΤΑΙΝΙΑΣ
Τη μουσική της ταινίας έχει γράψει ο Άγγλος συνθέτης CLINT MANSELL.
Γεννημένος το 1963 στο COVENTRY.
Τη μουσική στην ταινία ερμηνεύει το KRONOS QUARTET.
Η Μουσική της ταινίας, αυτή η συγκλονιστική μουσική έμπνευση που απλώθηκε στα πέρατα της μουσικής και Κινηματογραφικής σκηνής, πραγματικά στάθηκε το εφαλτήριο για να αναδειχθεί η συνθετική δημιουργία του MANSELL κοντά στον συνεργάτη του τον ARONOFSKY.
Το κλασικό μουσικό μοτίβο της ταινίας έχει τεράστια αναγνωρισιμότητα, έχει μπει ακουστικά, συναισθηματικά και μουσικά σε κάθε σχεδόν σπίτι καθώς δύσκολα συναντάς σύγχρονο μουσικό ακροατή και σινεφίλ που να μην ξέρει τη συγκλονιστική αυτή μουσική δημιουργία.
ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Το "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ" ήταν έργο που δημιούργησε ζητήματα στα διεθνή φόρουμ του Κινηματογράφου.
Μπορεί η ταινία να μην τιμήθηκε με τα λεγόμενα κορυφαία "πρώτης γραμμής" Κινηματογραφικά φεστιβάλ, αλλά στον κόσμο των απανταχού ΣΙΝΕΦΙΛ η ταινία απέκτησε ιδιαίτερη ταυτότητα και παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, ικανή να την περάσει στα αριστουργήματα του σύγχρονου Κινηματογράφου.
Τιμήθηκε με 27 ΔΙΕΘΝΗ ΒΡΑΒΕΙΑ και 36 υποψηφιότητες, μεγάλος και σημαντικός αριθμός.
Ανάμεσά τους: Βραβείο AFI Καλύτερης ταινίας της χρονιάς, Βραβείο Α' Γυναικείου ρόλου Φεστιβαλ Στοκχόλμης, Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας Φεστιβαλ VALLADOLID
Έχουμε "ΝΙΚΗΤΗ" λοιπόν........! έχουμε "Νικητή" που προκύπτει από "χτισμένα" όνειρα, που η ζωή αποδεικνύει, ότι πατάνε πάνω σε αξίες που συμπαρασύρουν τους ακολουθητές τους σε ένα δρόμο γεμάτο βάραθρα και χωρίς επιστροφή...
Αλήθεια..........έχουμε άραγε σκεφτεί, εμείς, οι Σύγχρονοι χρήστες του ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, αν ....διαφέρουμε σε κάτι από την ....SARAH GOLDFARB στον βαθμό εξάρτησης και υστερίας απέναντί του ;;;
Στη θέση της Τηλεόρασης για δοκιμάστε να βάλετε λίγο τον Ηλεκτρονικό σας Υπολογιστή και το Διαδίκτυο.....!!!!!
Ναι....ναι.....για κάντε το........!!!!!! Τρομάξατε ;;;;; ....πως είπατε ;;;;;
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα......
Μια ταινία που είχα ξεχάσει και οπωσδήποτε θα τη δω τώρα! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ η παρουσίασή σου, Γιάννη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου. Να την δείς, πραγματικά θεωρείται must στο Κινηματογράφο.
ΑπάντησηΔιαγραφή