tag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post6481190905440832479..comments2024-03-21T14:09:46.614+02:00Comments on Cinefil: Η Τέχνη της Αφίσας στον Κλασικό Κινηματογράφο (Μέρος 1ο)Giannis Pit.http://www.blogger.com/profile/15676138635420393099noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-4286088608754371512014-05-19T23:38:18.188+03:002014-05-19T23:38:18.188+03:00Βίκυ με τιμάνε τα λόγια σου και μάλιστα πολύ. Η Πα...Βίκυ με τιμάνε τα λόγια σου και μάλιστα πολύ. Η Παρουσία σου είναι εκτός από πολύτιμη, ανθρώπινη είναι πάρα πολύ ζεστή. Χαίρομαι επίσης που μπορώ να σου δίνω όμορφες στιγμε και κάτι χρήσιμο σε αυτή σου την περιπλάνηση εδώ.<br />Πραγματικά η τέχνη η παλιά της αφίσας έχει κάτι το εκπληκτικό.<br />Φιλιά πολλά και καλό βράδυ.Giannis Pit.https://www.blogger.com/profile/15676138635420393099noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-66271043131018864002014-05-19T18:58:27.004+03:002014-05-19T18:58:27.004+03:00τέχνη σπουδαία, που δυστυχώς απ' τους πολλούς ...τέχνη σπουδαία, που δυστυχώς απ' τους πολλούς δεν αναγνωρίζεται ως τέτοια... Γιάννη, πόσο το χαίρομαι πόσο ευφραίνομαι όταν μπαίνω εδώ, στον όμορφό σου κόσμο, δε λέγεται!<br />να είσαι πάντα καλά!<br /><br />υ.γ. ο προσδιορισμός "εραστής της τέχνης" ταιριάζει γάντι στο "Φτερό στο Πέλαγο"!Βίκυ Δερμάνηhttps://www.blogger.com/profile/05689282874592719233noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-35421728415864068652014-05-18T12:57:08.946+03:002014-05-18T12:57:08.946+03:00Καλημέρα Μπάμπη και πάλι.....! ΝΑΙ....! με το φόντ...Καλημέρα Μπάμπη και πάλι.....! ΝΑΙ....! με το φόντο έχω ένα θέμα με όλους τους φίλους. Άμα σου πω ότι ακόμα μέχρι σήμερα δεν έχω καταφέρει να το σκουρήνω τι θα πεις. Πρέπει να το ψάξω καλύτερα.<br />Όσο για τις παρεμβάσεις σου κρατάω ...σημειώσεις ενταντικά......!<br />homework δηλαδή κανονικό.......!<br />Κλείνοντας θα πω ότι .....αν ήταν έτσι οι .....ερασιτέχνες αναλυτές τότε φίλε σου οφείλουν το master της Κινηματογραφίας....!<br />Για μια ακόμα φορά ευχαριστώ.....!<br />ΨΗΦΟΣ ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ.....!!!Giannis Pit.https://www.blogger.com/profile/15676138635420393099noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-36496026334669128022014-05-18T12:51:12.366+03:002014-05-18T12:51:12.366+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Μποτίλια Στον Άνεμοhttps://www.blogger.com/profile/14655114801886006015noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-75289070887602135242014-05-18T12:43:42.350+03:002014-05-18T12:43:42.350+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Μποτίλια Στον Άνεμοhttps://www.blogger.com/profile/14655114801886006015noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-64540176617625431352014-05-17T23:40:36.580+03:002014-05-17T23:40:36.580+03:00ΜΠΑΜΠΗ........!!!!
Παρατάω .....πληκτρολόγια, παρα...ΜΠΑΜΠΗ........!!!!<br />Παρατάω .....πληκτρολόγια, παρατάω ....μολύβια φίλε και ...ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.......!!!<br />Είσαι μια ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ πάνω στην ιστορία και την αισθητική του Κινηματογράφου και ...αδυνατώ να θεωρήσω ότι αυτό δεν το έχεις καλλιεργήσει επαγγελματικά.<br />Μπροστά σε "επαγγελματίες" που περιφέρονται στο χώρο είσαι ΓΙΓΑΝΤΑΣ και δεν έχω την ελάχιστη διάθεση να σε υπερεκτιμήσω....<br />Τι να πω........<br />τα έχω χάσει.....<br />Κρατάω τα λινκς που έχεις δώσει για περαιτέρω εξέταση και προώθηση φίλε.<br />Ευχαριστώ μέσα απ την καρδιά μου.Giannis Pit.https://www.blogger.com/profile/15676138635420393099noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-75389828857450294492014-05-17T23:36:32.496+03:002014-05-17T23:36:32.496+03:00Είναι πραγματικά Τέχνη Νικόλα....! μια τέχνη που δ...Είναι πραγματικά Τέχνη Νικόλα....! μια τέχνη που δένει πολύ αρμονικά με το ΚΙνηματογραφικό θέμα. Ευχαριστώ φίλε. Καλή μας συνέχεια.Giannis Pit.https://www.blogger.com/profile/15676138635420393099noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-9460118083384522452014-05-17T21:13:48.768+03:002014-05-17T21:13:48.768+03:00Πολύ καλό το οδοιπορικό σου με βάση την αφίσα. Μεγ...Πολύ καλό το οδοιπορικό σου με βάση την αφίσα. Μεγάλη τέχνη, σπουδαίες εικαστικές δημιουργίες, δίνουν (έδιναν) Δεύτερη Πνοή στην ταινία, για να θυμηθούμε τον Λίνο Βεντούρα στην εμβληματική ταινία του Μελβίλ (η ίδια και σε ριμέικ του διαδόχου του, του Αλαίν Κορνό, που λέγαμε τις προάλλες, με Ντανιέλ Οτέιγ) <br /><br />Κι εδώ να μου επιτρέψεις μια μικρή παρένθεση στους δικούς μας μεγάλους τεχνίτες της αφίσας, της αφισέτας (στους ορθοστάτες με τα ΠΡΟΣΕΧΩΣ), και της γιγαντοαφίσας (Βακιρτζής, Αλμαλιώτης, Ανδρεάκος, Κουζούνης...) με εντυπωσιακές δουλειές στους κινηματογράφους, μέχρι τα τέλη του '70. Κατασκευές ολόκληρες, με παγόδες και φαναράκια (Τροτέζα του Ουάϊλντερ με Σίρλεϋ Μακ Λέην, Το Παρίσι Φλέγεται του Ρενέ Κλεμάν με Μπελμοντό, Ντελόν, Μοντάν, Σινιορέ, Πικολί, Τρεντινιάν, Πέρκινς, Λέσλυ Καρόν... και ένα τεράστιο σκηνικό χαρακωμάτων έξω από το ΑΘΗΝΑΙΟΝ) και με τον φοβερό Γεράσιμο (Μαλλιώρη), από τους μεγάλους κομπάρσους μας, (https://www.youtube.com/watch?v=GdLddlZ_WsY, ο με το σγουρό μαλλί και το μουστακάκι, στα αριστερά της Αλίκης) ντυμένον καμπόυ έξω από την ΑΝΕΣΗ, σε ταινία του Λεόνε. <br /><br />Αν δεν το έχεις υπόψη σου ήδη, ένα Λεύκωμα με τις γιγαντοαφίσες 1950-1975, με αφορμή μια εντυπωσιακή έκθεση του 1993 στο Πολιτιστικό Κέντρο "Μελίνα Μερκούρη", πρώην ΠΙΛΟΠΟΙΕΙΟΝ ΤΟΥ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ: http://dp.iset.gr/en/book/view.html?id=9031. (συστήνεται ανεπιφύλακτα, συλλεκτικό, σπάνιο). <br />Μερικές εικόνες από το λεύκωμα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Θα άξιζε να τις προσθέσεις, ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ, στο Β' μέρος του αφιερώματός σου.<br /><br />Σήμερα ο μόνος που συνεχίζει τη γιγαντοαφίσα είναι ο Βασίλης Δημητρίου (ογδοντάρης και βάλε, όχι από τους καλύτερους) http://www.e-go.gr/cinemag/article.asp?catid=10167&subid=2&pubid=129656666<br /><br />Για την ιστορία των τίτλων, αφού αναφέρεις και τους ελληνικούς:<br /><br />LE QUAI DES BRUMES = Το Λιμάνι των Απόκληρων<br />ANGELS WITH DIRTY FACES = Κολασμένες Ψυχές <br />GOODBYE AGAIN = Αντίο για πάντα. Στην Ευρώπη κυκλοφόρησε ως Aimez-vous Brahms? - Σας Αρέσει ο Μπραμς; (πολύ γνωστή έκφραση της εποχής όταν ήθελε κάποιος να φλερτάρει), αφού προέρχεται από το ομώνυμο μυθιστόρημα της μεγάλης φίρμας Φρανσουάζ Σαγκάν με δεκάδες μυθιστορήματα στο ενεργητικό της, κάποια και μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες: Καλημέρα θλίψη του Πρέμινγκερ με Ντέμπορα Κερ, Νταίηβιντ Νήβεν, Τζην Σήμπεργκ, Μυλέν Ντεμονζώ..., Η Υποταγή, του Αλαίν Καβαλιέ, με Καντρίν Ντενέβ, Μισέλ Πικολί...<br /><br />Είπαμε: Ταινίες της "μάντρας". Δεν ξεχνιούνται. Η τρίτη και λόγω Υβ Μοντάν, που ξαναλέγαμε.<br /><br />Και με την... τρίτη μου βοήθεια:<br />MR. SMITH GOES TO WASHINGTON = Αμερική, η Χώρα της Ελευθερίας.<br /><br />Δεν φταίω, φίλε μου. Άμα με ανεβάζεις... στις μάντρες, αυτά παθαίνεις.<br /><br />Την αγάπη μου<br /><br />Με δύναμη πάλι και πάλη<br />Καλό βόλι. Δαγκωτό!<br /><br />Μποτίλια Στον Άνεμοhttps://www.blogger.com/profile/14655114801886006015noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-459711576933977649.post-85506848141521816922014-05-17T19:19:51.545+03:002014-05-17T19:19:51.545+03:00 εξαιρετικό θέμα η αφίσα ειδικά για την προώθηση τ... εξαιρετικό θέμα η αφίσα ειδικά για την προώθηση των ταινιών είναι κατι πανέμορφο και μια μορφή τέχνης μπράβο Γιάννη και χαίρομαι που συνεχίζεταιΝικόλας Τσάραςhttps://www.blogger.com/profile/09876861605696106849noreply@blogger.com