Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ: "ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ"

Ποια "όπλα" στον έρωτα μετράνε ;
Ωραία ερώτηση θα πει κανείς. Ναι. Ωραία και ασαφέστατη. Τι σημαίνει "όπλα που μετράνε".
Εννοώ ποια προτερήματα μετράνε σε μια επιτυχή ερωτική κατάκτηση ;
Χμμμ..... αέναο ερώτημα θα έλεγα που σέρνεται χρόνους και καιρούς φτάνοντας στις αναζητήσεις του "Φάουστ" του Γκαίτε.

Μπορούν έτσι κι αλλιώς τα Νιάτα να υπερνικήσουν κάθε τι στο διάβα τους για την κατάκτηση μιας καρδιάς ;
Μπορεί το χρήμα να έχει τον δικό του ρόλο σε αυτό το "κυνήγι" ;

Ένα-ένα ξεπηδάνε στη σκέψη μας, στον προβληματισμό μας.

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ και ο ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ καταπιάνονται με μια ελεύθερη απόδοση-προσέγγιση του θρυλικού μύθου του "ΦΑΟΥΣΤ" και έτσι έχουμε το υπέροχο


"ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ"



Και το 1961, συγκεκριμένα στις 30 Οκτώβρη 1961, έχουμε την Πρεμιέρα της Κινηματογραφικής του μεταφοράς.

Μια αισθηματική comedy, μία από τις Καλύτερες του κλασικού Ελληνικού Κινηματογράφου με την εκπληκτική Σκηνοθεσία του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σενάριο-Σκηνοθεσία:  ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ
Σκηνοθεσία:  ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ
Κινηματογράφιση:  ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΣΟΥΡΙΔΗΣ
Παραγωγή: ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ
Διεύθυνση Παραγωγής:  ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΚΟΝΙΤΣΙΩΤΗΣ
Μοντάζ:  ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΣΟΥΡΙΔΗΣ
Μουσική: ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ


ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ στο ρόλο του ΑΝΔΡΕΑ

ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ στο ρόλο της ΡΙΤΑΣ

ΣΜΑΡΩ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ στο ρόλο της ΕΛΕΝΗΣ

ΣΠΥΡΟΣ ΜΟΥΣΟΥΡΗΣ στο ρόλο του ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΤΟΥΖΟΣ στον φωνητικό ρόλο του Διαβόλου

ΝΙΚΟΣ ΦΕΡΜΑΣ στο ρόλο του παλιατζή

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ στο ρόλο του γιατρού

ΥΒΟΝΗ ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΥ στο ρόλο της υπηρέτριας

ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΥΔΗΣ στο ρόλο του νεαρού

ΑΓΓΕΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του υπαλλήλου


ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ

"Αχ και να 'μουν νέος...! αχ...! και να 'μουν νέος...!"

Μια κλασική φράση που ακούγεται συνέχεια και στην ταινία αλλά και στην ίδια τη ζωή. Ειδικότερα στον ...δικό μας κύκλο των 50+ πλέον σαν πρόκειται να μιλήσουμε για μια υποψήφια ...ερωτική κατάκτηση.
Και είναι λογική η επίκληση της αδάμαστης Νιότης, του φορέα της ζωντάνιας, της ανάσας, της φρεσκάδας.
Όμως στο Ερωτικό κυνήγι, στο οποίο μπαίνουν μια σειρά παράγοντες η μάχη δεν είναι δεδομένη...!

Στην ταινία λοιπόν έχουμε δύο ηλικιωμένους, τον ΑΝΔΡΕΑ και τον ΑΓΗΣΙΛΑΟ, που στο ξεμώραμά τους ή αν θέλετε στη φαντασία τους διεκδικούν μια πανέμορφη νεαρή κοπέλα, τη ΡΙΤΑ.
Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ακολουθεί την οδό της λογικής και της σωφροσύνης. Πάει ...πάσο χωρίς μάχη, λοιδωρώντας το φίλο του.
Ο ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ όμως δεν ...κολώνει, αποφασίζει να ...σιαχτεί και νάσου να ρίχνεται στη μάχη για την κατάκτηση του χυμώδους "Μήλου της έριδος".

Τότε ο ΑΝΔΡΕΑΣ, θέλοντας να αποδείξει στο φίλο του την αδάμαστη δύναμη της νιότης, πουλάει την ψυχή του στο Διάβολο προκειμένου να επανέλθει στην Νιότη και να αντιπαλέψει με τον Αγησίλαο για τη διεκδίκηση της Ρίτας.

Εκεί όμως ο ΑΝΔΡΕΑΣ ανακαλύπτει με ....τρόμο καθώς το παιχνίδι δεν το έχει κερδισμένο από χέρι καθώς ο γηραλέος φίλος του, ο ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ, έχει και τα δικά του "χαρτιά", τα οποία και δεν υπολόγιζε ο ΑΝΔΡΕΑΣ




Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ-Ο ΧΩΡΟΣ

Η μεγάλη δύναμη της ταινίας είναι και ο Χώρος στον οποίο και διαδραματίζονται οι σκηνές.
Κλασική παραδοσιακή Ελληνική ατμόσφαιρα με μοναδική αυθεντικότητα που έχει ανεκτίμητη ιστορική αξία.
Ένα παλιό απλό σπιτάκι, μια εσωτερική κλειστή αυλή τύπου 1960, κλασική ξύλινη σκάλα με ξύλινο μπαλκονάκι, κληματαριά και κήπος και φυσικά τα έπιπλα εποχής ντυμένα στην ομορφιά αλλά και στην φτώχεια.

Ο ΑΛΕΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ είναι μοναδικός στο να αποτυπώνει στα κινηματογραφικά του καρέ την εικόνα αυτή με τρόπο μοναδικό σε ρομαντισμό και αυθεντικότητα.
Έχοντας δίπλα του τον μεγάλο ΝΤΙΝΟ ΚΑΤΣΟΥΡΙΔΗ να δίνει μια φωτογραφία που μοιάζει με ζωγραφιά φτιάχνουν μια ταινία που λες και τη ζεις αυτή τη στιγμή στην αυλή του πατρικού σου σπιτιού.



ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Εντάξει....αν έχεις τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΟΡΝ, σε Πρώτο αντρικό ρόλο, σε τέτοια κέφια και διάθεση, τότε πραγματικά βρίσκεσαι μπροστά σε μια ανεπανάληπτη ερμηνεία που ο μεγάλος μας Ηθοποιός δίνει ανεβάζοντας την ταινία ίσως στην καλύτερη comedy του Ελληνικού Κινηματογράφου.
Στο ρόλο του ΑΝΔΡΕΑ, που του έδωσε, εύλογα, το ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 1961 Α' ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ, ο ΧΟΡΝ είναι εκπληκτικός.
Είτε σαν ηλικιωμένος, βλοσυρός, οργισμένος, αγανακτισμένος είτε σαν νεαρός, όμορφος, αεράτος, να τραγουδάει, να χορεύει, με ανεπανάληπτες τις γριμάτσες του προσώπου του δίνει μια από τις καλύτερες ερμηνείες του στον Κινηματογράφο.


Δίπλα του σε Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΡΟΛΟ η εξαίρετη ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ.
Η νεαρή τότε όμορφη Ηθοποιός μας είχε την αυθεντικότητα και τη χάρη της νεαρής που για χάρη της μάχονται ....δύο γενιές. Πολύ καλή ερμηνεία, ρεαλιστική, αυθόρμητη.

Ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΟΥΣΟΥΡΗΣ, η μεγάλη αυτή μορφή, στο ρόλο του ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ, δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από το εξαίρετο που είδαμε.

Η ΣΜΑΡΩ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ, στο ρόλο της ...Μαμάς Ελένης, συμπληρώνουν με απόλυτη επιτυχία τους κύριους ρόλους του έργου. Εξαίρετη η μεγάλη Κυρία του Κινηματογράφου μας και εδώ σε έναν ρόλο που τον έχει στο ...τσεπάκι της παραδοσιακά.




Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Εντάξει....! σαν ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ γράφει Μουσική σε κάποια ταινία αντιλαμβάνεστε ότι αυτή θα αποτελέσει για τους μετέπειτα χρόνους σταθερό σημείο αναφοράς.

Το "ΑΣ ΕΙΝ' ΚΑΛΑ ΤΟ ΓΙΝΑΤΙ ΣΟΥ", το κλασικό τραγούδι, που σιγοτραγουδά με πόνο και πικρία ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ στην ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ θεωρείται σταθμός στο Ελληνικό ΣΙΝΕΜΑ.
Μάνος Χατζηδάκης με τα όλα του σε όλη την ταινία και μουσική που αποτελεί συλλεκτικό θησαυρό για εμάς σήμερα και όχι μόνο.

[youtube=https://youtu.be/jDDNriWigzM] 

"ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΛΕΞΗ" Ακόμα αντηχεί ήρεμο, νοσταλγικό, τρυφερό, ερωτικό στα αυτιά μας.
Με τη φωνή των Δημήτρη Χορν και Μάρως Κοντού, ο Μάνος Χατζηδάκης δίνει ένα ακόμα αλησμόνητο τραγούδι στην ταινία σε ένα πιο ερωτικό, νοσταλγικό τόνο.

[youtube=https://youtu.be/HX8mSPA-OiE] 





Στα παράξενα της ταινίας τα σχετικά λίγα εισιτήρια της πρώτης προβολής, 37.302 με την ταινία στην 16η θέση από τις 68 εκείνης της χρονιάς.
Επίσης στο ότι ο ρόλος του ΑΝΔΡΕΑ είχε προταθεί στον ΝΤΙΝΟ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ο οποίος όμως τον απέρριψε.



Και βέβαια όλη τούτη η πανέμορφη ιστορία, τυλιγμένη μέσα σε ένα όνειρο του ΑΝΔΡΕΑ βρίσκει την ευτυχή της λύτρωση και επιτέλους ...κάθαρση το βράδυ της  Ανάστασης.
Μιας και πορευόμαστε σε Πασχαλινές μέρες, το βράδυ της Ανάστασης είναι που θα αναφωνήσει λυτρωμένος πια ο Ανδρέας στο φίλο του Αγησίλαο 

"Εμ Αναστήσαμε Αγισήλαεεεε.....'

Φράση που και αυτή παραμένει κλασική ατάκα με ισχύ λαϊκού μότο στην καθομιλουμένη μας....

Πάμε λοιπόν να ....Αναστήσουμε με το καλό αδέλφια....έχοντας πάντα πίσω μας τα λυτρωτικά φώτα και κεράκια της Ανάστασης που δίνουν την αλήθεια στη σωστή της διάσταση με το ζεστό της φως.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ να ΕΧΟΥΜΕ












Παρασκευή, 22 Απριλίου 2016

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ: Αυλαία



ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ


30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 1937-20 ΑΠΡΙΛΗ 2016

Έφυγε σε Ηλικία 79 ετών

Ένας ακόμα Μεγάλος Ηθοποιός του κλασικού Ελληνικού Κινηματογράφου τράβηξε πίσω του την Αυλαία στη ζωή του.
Ένας Ηθοποιός μας, με χαρακτηριστική "σκληρή" παρουσία, που πολλές φορές τον οδήγησε σε έξοχη ερμηνεία "κόντρα ρόλων" στον Ελληνικό Κινηματογράφο
Ένας άνθρωπος σεμνός, διακριτικός, ταπεινός, που δεν προκάλεσε με τη ζωή του τα φώτα της δημοσιότητας παρά υπηρέτησε την Τέχνη του με συνέπεια, ήθος και μεγάλη παράδοση.


ΓΕΝΙΚΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Πραγματικό του Όνομα:  ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΟΓΚΛΗΣ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε υποκριτική στην μεγάλη Δραματική Σχολή του ΠΕΛΟΥ ΚΑΤΣΕΛΗ.
Η Πρώτη του εμφάνιση γίνεται στο ΘΕΑΤΡΟ, το 1961, σε ηλικία 24 ετών στην θεατρική παράσταση "Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΟΥΡΟ" σε Σκηνοθεσία του ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ.
Ο Ελληνικός Κινηματογράφος θα τον κερδίσει αμέσως καθώς η επιβλητική του μορφή, τα χαρακτηριστικά του τραβούσαν πάνω του συγκεκριμένους ρόλους που έμειναν στην πορεία.
Η Κινηματογραφική του πρεμιέρα γίνεται το 1960, στο δράμα του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ  "ΕΡΟΪΚΑ" όπου έχει εκεί μια πρώτη συμμετοχή.
Από τότε ξεκινάει μια μεγάλη παρουσία που τον φέρνει σε συνεχείς παρουσίες.
Στο ΘΕΑΤΡΟ είχε μεγάλη παρουσία επίσης με πολλά μεγάλα Ονόματα:
ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ, ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ, ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΡΑΚΗΣ.
Συνεργάστηκε στο "ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ" του ΑΛΕΞΗ ΣΟΛΩΜΟΥ όπως επίσης για πέντε χρόνια στο Κ.Θ.Β.Ε. μετά το 1974.
Είναι ιδρυτής του Καλλιτεχνικού Οργανισμού "ΑΝΑΤΟΛΗ" στην πενταετία του 1980.
Η θεατρική του δράση τον ανέδειξε σε πολύ μεγάλες παραστάσεις όπως:
"ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ",  "ΑΛΕΞΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ",  "ΕΛΛΑΔΑ-ΡΙΤΣΟΣ ΜΑΚΡΥΑ ΠΟΡΕΙΑ",  "Ο ΚΑΛΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΒΕΪΚ",  "ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ".
Συνεργάστηκε επίσης χρόνια με το Θέατρο "ΠΡΑΞΗ" της ΜΠΕΤΤΥΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗ δίνοντας εξαίρετες παραστάσεις.
Η Δουλειά του επεκτάθηκε στην ΚΥΠΡΟ, όπου διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής στον Οργανισμό Ε.Θ.Α.Λ. Λεμεσού και του Θεάτρου Σκάλα Λάρνακας.
Τον ΟΚΤΩΒΡΗ 2009, επιλέγεται ως Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ ΠΑΤΡΑΣ μέχρι το 2011.


ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ

Αμέσως μετά την "ΕΡΟΪΚΑ" τον βλέπουμε σε τρεις (3) ταινίες, ενώ το 1964 έχει έναν εξαίρετο Β΄Αντρικό ρόλο στο δράμα τουΚΩΣΤΑ ΑΝΔΡΙΤΣΟΥ  "Ο ΚΡΑΧΤΗΣ" στο πλάι του ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΟΥΝΤΑ, ΤΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ και άλλων εξαίρετων ηθοποιών.

To 1965 πρωταγωνιστεί για πρώτη φορά στον Κινηματογράφο στο εξαίρετο δράμα του ΚΩΣΤΑ ΑΝΔΡΙΤΣΟΥ 
"ΒΡΩΜΙΚΗ ΠΟΛΙΣ" 


Σιγά-σιγά έρχεται η καταξίωσή του, που γίνεται με πανηγυρικό τρόπο το 1966 στο μεγάλο αριστούργημα του
 ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ  
"ΤΟ ΧΩΜΑ ΒΑΦΤΗΚΕ ΚΟΚΚΙΝΟ"
όπου ερμηνεύει σε κόντρα ρόλο τον Ρήγα Χορμόβα, αδελφό του Οδυσσέα Χορμόβα. Ταινία που έφτασε μέχρι τα OSCAR.


Το 1966 επίσης έχει μια έξοχη ακόμα ερμηνεία στο δράμα του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ 
 "ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ" 
σε έναν έξοχο Β΄Αντρικό ρόλο ως Σταύρος Ρούσσος


Το 1967 πρωταγωνιστεί στο πολύ καλό δράμα του ΝΤΙΜΗ ΔΑΔΗΡΑ
"Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΤΡΙΤΟΣ"
μαζί με την ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ
Ταινία βραβευμένη στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.




Το 1968 μια ακόμα υπέροχη ερμηνεία του στο εξαίρετο ανθρώπινο δράμα του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ 
 "ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΜΙΑΝ ΑΓΝΩΣΤΗ" 
ερμηνεύοντας τον ζωγράφο Αλέξη με τον οποίο γνωρίζεται η ΕΛΕΝΑ ΝΑΘΑΝΑΗΛ, την οποία ερμηνευτικά συναντα΄για δεύτερη συνεχόμενη φορά,  σύζυγος του εισαγγελέα που ερμηνεύει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΡΑΤ. Μια πραγματικά υπέροχη ερμηνεία για τον Γιάννη Βόγλη



Το 1968 θα έρθει η μεγάλη εμπορική καταξίωση με μια Ταινία, που τον καθιέρωσε πλέον στα Κινηματογραφικά δρώμενα.
Πρωταγωνιστεί με την ANN LOMBERG στο δράμα του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ 
"ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ"
 μια ταινία που διακρίθηκε και διεθνώς με την αριστουργηματική μουσική του ΣΤΑΥΡΟΥ ΞΑΡΧΑΚΟΥ.


Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ ερμηνεύει έναν απλό βοσκό σε ένα Ελληνικό νησί, που στην παρουσία της ANNABEL, μιας πανέμορφης τουρίστριας, θα νιώσει πρωτόγνωρες ερωτικές για αυτόν συγκινήσεις.


Ιστορική έμεινε σε όλους μας η ατάκα του "Στάσου Μύγδαλα" προς την νεαρή τουρίστρια, με την οποία συγκρότησαν ένα χαρακτηριστικό ζευγάρι για τον Ελληνικό Κινηματογράφο


Μετά από την μεγάλη αυτή επιτυχία ακολουθεί σειρά ταινιών σε διάφορους ρόλους για τον εκλεκτό Ηθοποιό. Από αυτές θα σταθούμε:

1969  "ΕΝΑΣ ΜΑΓΚΑΣ ΣΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ"

Ένα δράμα του ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ στο οποίο και πρωταγωνιστεί στο πλάι της ΜΕΜΑΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, δύο διαφορετικοί χαρακτήρες σε μια ερωτική ολέθρια σχέση


Το 1973 πρωταγωνιστεί στο εξαίρετο Κοινωνικό δράμα του ΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
"Ο ΒΑΛΤΟΣ" 
μαζί με ένα επιτελείο εξαίρετων Ηθοποιών:  ΒΕΡΑ ΚΡΟΥΣΚΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ, ΝΟΤΗΣ ΠΕΡΓΙΑΛΗΣ κ.α.



Στη δεκαετία του 1970 οι συμμετοχές του Γιάννη Βόγλη σταδιακά μειώνονται με την αργή παρακμή του Κλασικού Ελληνικού Κινηματογράφου

Θα έχει μια εξαίρετη συμμετοχή το 1978 στο μεγάλο δράμα του JULES DASSIN  "ΚΡΑΥΓΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ" με την ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ, ELLEN BURSTYN, ΑΝΔΡΕΑ ΒΟΥΤΣΙΝΑ, ΔΕΣΠΩ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Το 1980 θα ερμηνεύσει τον Βασιλιά Κωνσταντίνο στο ιστορικό δράμα του ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ 
 "ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" 
σε μια ακόμα μεγάλη του ερμηνεία.

Τελευταία του εμφάνιση στον Σύγχρονο Ελληνικό Κινηματογράφο, το 2010 στο δράμα του ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΑΡΚΙΔΗ  
"ΣΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ" 


Στο σύνολό της μια Φιλμογραφία από 39 Κινηματογραφικές ταινίες, αριθμός ιδιαίτερα μεγάλος για να καταδείξει το πέρασμα του εξαίρετου Ηθοποιού.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην αναφέρουμε κάτι ενδεικτικό της ακεραιότητας και της υφής του χαρακτήρα του μεγάλου μας Ηθοποιού.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ είχε κάτι συγκλονιστικό στη ζωή του.


Για 56 ολάκερα χρόνια ήταν παντρεμένος με την σύντροφό του, την ΜΙΡΑΝΤΑ ΒΟΓΛΗ, ένα λατρεμένο σπάνιο ζευγάρι για τα Καλλιτεχνικά δρώμενα, με το οποίο μοιράστηκαν μέχρι τέλους μια ολάκερη ζωή πραγματικά.
Η Μιράντα κατάγονταν από την ΣΚΩΤΙΑ, και ζούσαν πάντα ο ένας για τον άλλον.
Το μεγάλο τους μυστικό, η υπομονή και η αντοχή της συζύγου του με τον αμοιβαίο τους σεβασμό που ήταν διάχυτος ακόμα και στις κοινές τους δημόσιες εμφανίσεις.




Αυτός λοιπόν ήταν ο αγαπημένος μας ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ.
Ένας Ηθοποιός του κλασικού Ελληνικού Κινηματογράφου, από τους λίγους που είχαμε την ευλογία να απολαύσουμε και στην σύγχρονη Ελληνική Τηλεόραση σε πολλές δραματικές σειρές που τον κρατούσαν επιβλητικά πάντα κοντά μας.

Η Παρουσία του θα είναι πάντα έντονη για όλους μας και οι παρακαταθήκες του μεγάλες για τις σημερινές γενιές Ελλήνων Ηθοποιών.

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΓΛΗ

Θα σε θυμόμαστε πάντα για το βαθύ στοχαστικό σου βλέμμα