Σάββατο, 21 Μαΐου 2016

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΒΡΑΝΑ: "MISS VIOLENCE"

  • ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ καλύτερης ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ για τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΒΡΑΝΑ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ VOLPI CUP ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ Α' ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ για τον ΘΕΜΗ ΠΑΝΟΥ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΕΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ για τον Σκηνοθέτη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΒΡΑΝΑ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ FEDEORA ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ καλύτερης ΕΥΡΩ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ 
  • ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗΣ Καλύτερου Σεναρίου για τους ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΒΡΑΝΑ και ΚΩΣΤΑ ΠΕΡΟΥΛΗ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΟΝΤΡΕΑΛ για τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΒΡΑΝΑ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ Α΄ΑΝΤΡΙΚΟ ΡΟΛΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ για τον ΘΕΜΗ ΠΑΝΟΥ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ για την ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ






Φίλες και Φίλοι του CINEFIL
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ των "ημερών μας" σήμερα έχει την τιμητική σου σε τούτο το θέμα με μια Ταινία που πραγματικά ανήκει στις πέντε καλύτερες των τελευταίων χρόνων και η προβολή της προκάλεσε σοκ στην κυριολεξία στα παγκόσμια Κινηματογραφικά δρώμενα.

Έχω την τιμή να παρουσιάσω την ταινία του:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΒΡΑΝΑ



"MISS VIOLENCE"



Πρεμιέρα:  7 ΝΟΕΜΒΡΗ 2013

Δεν ξεκίνησα τυχαία από την αναφορά στις ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ της ταινίας.
Μια ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ όχι απλά διακρίνεται στο εξωτερικό αλλά, επιτρέψτε μου τον όρο, "τα έσπασε" στην κυριολεξία με την θεματολογία της αλλά και την υφή της.


ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ

"Ανέκαθεν πολλές Ελληνικές Οικογένειες έκρυβαν σκελετούς στη ντουλάπα" ήταν η εύστοχη φράση που ανέφερε μια από τις πρωταγωνίστριες της ταινίας, η ΕΛΕΝΗ ΡΟΥΣΣΙΝΟΥ.

"Ο Εφιάλτης του διπλανού διαμερίσματος" θα πρόσθετα εγώ μια παράφραση του επίσημου τίτλου.

Ο Πατέρας, Κύριος με τα όλα του, ευγενικός, αυστηρά συντηρητικός, προσηλωμένος υστερικά σε μια οικογενειακή λειτουργία που δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια μικρογραφία "στρατοπέδου συγκέντρωσης". Μελιστάλαχτος, καθωσπρέπει άνθρωπος, φροντίζει για τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια της ζωής και του ρυθμού της οικογένειάς του.
Από τα πιο απλά πράματα μέχρι τα πλέον σύνθετα.

Η Μητέρα-Σύζυγος. Σιωπηρή, παραιτημένη, υποταγμένη

Ελένη: η Μεγάλη Κόρη, παντρεμένη με δύο μικρά παιδάκια στο Δημοτικό, ένα κορίτσι και ένα αγόρι. Ο Σύζυγος την έχει εγκαταλείψει εδώ και καιρό

Μυρτώ: η μεσαία κόρη, μαθήτρια στο Λύκειο, στην εφηβεία.

Αγγελική: η μικρότερη 11χρονη Κόρη της Οικογένειας.

Επτά άνθρωποι μέσα σε ένα Διαμέρισμα μιας κλασικής Αθηναϊκής πολυκατοικίας.
Μια Μικροαστική οικογένεια της διπλανής πόρτας μας, των γειτόνων μας.
Κάποιοι γείτονές μας, κάποιοι συμμαθητές και συμμαθήτριες των παιδιών μας.
Αυτό είναι το περίγραμμα του θέματος της ταινίας πάνω στο οποίο και πατάει ως βάση για τη συνέχεια.


ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Η Προβολή της ταινίας αποτέλεσε ένα πραγματικό συναισθηματικό και βιωματικό ΣΟΚ στο ευρύ Κοινό.
Ίσως για πρώτη φορά, ο κινηματογραφικός φακός βουτάει στα "άδυτα" ενός καθωσπρέπει μικροαστικού διαμερίσματος.
Ίσως για πρώτη φορά, η κάθοδος στα σκοτάδια του Άδη μιας οικογένειας γίνεται με τέτοιο τρόπο.
Ίσως για πρώτη φορά θίγεται ένα θέμα που όχι απλά πονάει αλλά αποτελεί τρομώδες παραλήρημα για κάθε άνθρωπο και οργανωμένη κοινωνία.

Όλα ξεκινούν ένα όμορφο απόγευμα στο διαμέρισμα. Όλα είναι όμορφα και χαρούμενα. Η Οικογένεια γιορτάζει τα 11ατα γεννέθλια της Αγγελικής, της μικρής κόρης.


"Dance me to the end of love", η τούρτα έχει κοπεί, τα κεράκια έχουν σβήσει, ο Πατέρας, χορεύει ευτυχισμένος με τις κόρες του.


Ως τη στιγμή που με ένα "φευγάτο" χαμόγελο στα χείλη η ΑΓΓΕΛΙΚΗ βαδίζει στο μπαλκόνι, δρασκελίζει τα κάγκελα και το τρυφερό της κορμάκι, λευκό σαν περιστέρι, στροβιλίζεται στο κενό, πέφτοντας με γδούπο, τσακίζοντας το κορμάκι της στο τσιμέντο.







Από εδώ και πέρα ξεκινάει η "αναζήτηση" της αλήθειας. Γιατί αυτοκτόνησε η Αγγελική ;
Η Κάμερα του Αλέξανδρου Αβρανά, μετατρέπεται σε αμείλικτο ερευνητή που διεισδύει παντού...!
Πίσω από καλά σφαλισμένες πόρτες στα δωμάτια του σπιτιού, πίσω από κλειδαμπαρωμένες καρδιές, πίσω από παγωμένα αισθήματα, πίσω από μια αδιόρατη ομίχλη που κυκλώνει τα πάντα, μεγαλώνοντας την ασάφεια, το μυστήριο που καλύπτει τις σχέσεις των μελών της Οικογένειας.

Όλα εκεί μέσα λειτουργούν ως σμικρογραφία Κοινωνίας εν κρίση.
Ο Πατέρας Αφέντης, το σύμβολο της εξουσίας και της τάξης...! ο δεσμοφύλακας.
Αυτός που θα καθορίσει ακόμα και το είδος της τιμωρίας των μικρών εγγονών του, τα ωράρια των θυγατέρων του, τον τρόπο ζωής τους, ελέγχοντας ασφυκτικά τα πάντα.

Η Μεγάλη Κόρη, η Ελένη είναι και πάλι έγκυος. Ο Πατέρας δεν δηλώνεται. Η Πρόνοια και η Αστυνομία μπαίνει στο σπίτι για να διερευνήσει τις συνθήκες ζωής των μικρών παιδιών.
Η Οικονομική ένδεια που κρέμεται ως εφιάλτης. Η Ανάγκη να "βαφτιστεί" κάποιος "πατέρας" για να κρατήσει η Ελένη τα παιδιά στην ευθύνη της.
Η Μυρτώ, η νεαρή κόρη με τα προβλήματά της στο σχολείο και την συμπεριφορά της που γίνεται ολοένα και πιο προβληματική.

Ποια είναι τα θανάσιμα κρυμμένα μυστικά της οικογένειας ; ποιος Εφιάλτης κρέμεται στις ζωές τους ; ποια θα είναι η καταλυτική εκείνη δύναμη που θα φέρει στο φως τον απόλυτο τρόμο, τη φρίκη, που με τόσο όμορφα καμουφλαρισμένο τρόπο κρύβεται πίσω από ψεύτικα χαμόγελα ;


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Σενάριο:  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΒΡΑΝΑΣ-ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ

Σκηνοθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΒΡΑΝΑΣ

Παραγωγή:  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΒΡΑΝΑΣ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Κινηματογράφιση:  ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ

Ενδυματολογία:  ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΕΙΜΩΝΑ

Καλλιτεχνική Δ/νση:  ΔΑΦΝΗ ΚΟΥΤΡΑ


ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ


ΘΕΜΗΣ ΠΑΝΟΥ στο ρόλο του ΠΑΤΕΡΑ


ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ στο ρόλο της ΜΗΤΕΡΑΣ


ΕΛΕΝΗ ΡΟΥΣΣΙΝΟΥ στο ρόλο της  ΕΛΕΝΗΣ (Μεγάλης κόρης)


ΣΙΣΣΥ ΤΟΥΜΑΣΗ στο ρόλο της ΜΥΡΤΩΣ, νεαρής Κόρης


ΧΛΟΗ ΜΠΟΛΩΤΑ στο ρόλο της νεαρής ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ


ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΖΩΝΤΑΝΟΥ στο ρόλο της ΑΛΚΜΗΝΗΣ
ΜΗΝΑΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ στο ρόλο του φίλου και υποψήφιου "πατέρα"
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ στο ρόλο του ΦΙΛΙΠΠΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΛΑ στο ρόλο της Υπαλλήλου της Πρόνοιας
ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του Φίλου
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΑΛΟΠΟΥΛΟΣ στο ρόλο του Υπαλλήλου της Πρόνοιας
ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ στο ρόλο της Δασκάλας
ΒΑΣΩ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΥ στο ρόλο της Δ/ντριας του σχολείου
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ στο ρόλο του στελέχους της εταιρείας
ΑΝΝΑ ΚΟΥΤΣΑΦΤΙΚΗ στο ρόλο της Γειτόνισσας
ΓΙΩΤΑ ΦΕΣΤΑ στο ρόλο Φίλης
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ στο ρόλο του Καταστηματάρχη
ΜΑΡΘΑ ΜΠΟΥΖΙΟΥΡΗ στο ρόλο της Γυναικολόγου
RAFIKA CHAWISHE στο ρόλο της Δημοσίου Υπαλλήλου
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΟΝΤΙΔΑΚΗΣ στο ρόλο του Αστυνομικού


Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΒΡΑΝΑΣ

"Δεν κάνω ταινίες για Φεστιβάλ. αλλά για τον κόσμο. Αυτό που θέλω, είναι να πω μια ιστορία, μια αλήθεια και να φέρω ξανά τον κόσμο στις αίθουσες, αυτή πιστεύω ότι είναι η ευθύνη μου ως Σκηνοθέτη. Δεν θεωρώ ότι είναι σκληρή η ταινία. Σκληρή είναι η αλήθεια της. Και πολλές φορές η Κοινωνία δεν είναι έτοιμη να δεχτεί μια τέτοια ταινία"


Το "MISS VIOLENCE" είναι μόλις η δεύτερη δουλειά του Αλέξανδρου Αβρανά στην Σκηνοθεσία. Είχε προηγηθεί το 2008 το "WITHOUT".
O Νεαρός σκηνοθέτης αυτή τη φορά στην κυριολεξία έχει μια εκτυφλωτική απογείωση όχι μονάχα σκηνοθετικά αλλά και θεματικά 

Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ

Το "MISS VIOLENCE" είναι μια ταινία κατά βάση "κλειστού χώρου" και κοντινών πλάνων.
Η μεγάλη της διάρκεια εκτυλίσσεται μέσα σε ένα απλό, καθημερινό, μικροαστικό διαμέρισμα.
Τα χρώματα είναι απαλά, παστέλ, ευχάριστα όπως "ευχάριστη" πλην όμως συναισθηματικά "αποστειρωμένη" είναι και η ατμόσφαιρα.
Τα ανθρώπινα πρόσωπα είναι παγωμένα. Τα χαμόγελα είναι ψεύτικα εμφανώς. Οι σιωπές είναι χαρακτηριστικές και είναι εμφανέστατο ότι αυτό που κυριαρχεί απόλυτα είναι ο "ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΦΕΝΤΗΣ".
Εδώ θα βρούμε και την πηγή του τίτλου:  "Η Δεσποινίς ...ΒΙΑ".
Όχι....! ο Πατέρας δεν φωνάζει, δεν βρίζει, δεν χτυπά, δεν ουρλιάζει, δεν κάνει ζημιές. Η ΒΙΑ που ασκεί είναι διαφορετική και είναι δοσμένη με ένα πραγματικά "Σατανικό αγγελικό τρόπο".
Κανονίζει τα πάντα: Πότε θα βγουν τα παιδιά, που θα πάνε, τι θα φορέσουν, πότε θα γυρίσουν, ποιους θα δουν. Ακόμα και με την Μητέρα Κόρη του εκείνος την συνοδεύει στην Γυναικολόγο.
Είναι αυτός που θα αποφασίσει το είδος και τις "ΠΟΙΝΕΣ" για την ΤΙΜΩΡΙΑ των κοριτσιών του αλλά και των εγγονών του. Και το κάνει με έναν απολυταρχισμό που ανατριχιάζει πραγματικά.


Η Κάμερα του ΑΒΡΑΝΑ ακολουθεί πολλές φορές κατά πόδας τα μέλη της Οικογένειας μέσα στους χώρους του διαμερίσματος. Πολλές φορές τα πλάνα είναι είτε μεγάλο κάδρο στα πρόσωπα για να τονιστεί ο συναισθηματικός κόσμος είτε πλάνα που κρύβουν τα πρόσωπα.
Πολλές φορές η διάταξη και η ατμόσφαιρα μέσα στο σπίτι ακολουθούν μια γεωμετρία χώρου που θυμίζεικεκαλυμμένο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Τίποτα δεν είναι τακτοποιημένο τυχαίο και ακανόνιστο. Ακόμα και στο τραπέζι η Οικογένεια κάθεται με συγκεκριμένη γεωμετρική διάταξη όπως επίσης τα πάντα γύρω. 
Δεν έχουμε μια διάχυτη ατμόσφαιρα αγωνίας και τρόμου όμοια με αυτήν που συναντάμε σε κλασικές ταινίες θρίλερ ή τρόμου ("Δωμάτιο Πανικού" για παράδειγμα.)
Εδώ το μυστήριο είναι διάχυτο. Τα "γιατί" και οι απαντήσεις, κάποια στιγμή θα επιταχυνθούν με ταχύτητα που ο θεατής δεν "προλάβει" να αφομοιώσει συναισθηματικά και τότε οι Υπόνοιες για την έρπουσα Κόλαση και τον ασύλληπτο εφιάλτη θα "μας πιάσουν στην κυριολεξία στον ύπνο".
Δοσμένο με υπέροχη σκηνοθετική μαεστρία, το Σοκ που θα επέλθει θα είναι τόσο απρόσμενο που προσωπικά σας συνιστώ να προσέξετε τι θα εκτυλιχθεί μπροστά στα εμβρόντητα μάτια σας και στο ψυχικό σας κόσμο.




"Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει...." Αυτό θα ψελίσετε....! "δεν είναι δυνατόν οι καλοί γείτονες....!", που δεν έδωσαν δικαίωμα ποτέ....! θα αναφωνήσετε πιάνοντας σε απόγνωση το κεφάλι σας.
Κι όμως..... μπροστά σας θα δείτε τη "ΒΙΑ" να εκρήγνυται δίκην κάθαρσης αρχαίας τραγωδίας.

ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

ΘΕΜΗΣ ΠΑΝΟΥ


Στον κόσμο του Κινηματογράφου, ο εξαίρετος Θέμης Πάνου, μπήκε το 1984 με συμμετοχή στο "ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ". Έκτοτε συμμετείχε σε πολλές καλές δημιουργίες του Νέου και Σύγχρονου Κινηματογράφου μας, συνολικά 13 τον αριθμό.

Εδώ στο "MISS VIOLENCE" είναι ο κεντρικός πρωταγωνιστής. Ένας Πατέρας Οικογενειάρχης της διπλανής μας πόρτας. Ένας απλός καθημερινός μας γείτονας.
Ο Ρόλος του είναι απίστευτα δύσκολος. Οφείλει και το κάνει να μπει στο πετσί ενός ανθρώπου που η πρώτη ματιά ανταποκρίνεται στην απάντηση "Ένας τέλειος πατέρας, αξιοπρεπής και ιδανικός οικογενειάρχης που σκίζεται για όλους"
Εκεί το κάθε φεγγάρι έχει και άλλη όμως πλευρά. 
Μια υπέροχη ερμηνεία που χάρισε στον Ηθοποιό μας Α' ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣπαρακαλώ....!

ΡΕΝΗ ΠΙΤΤΑΚΗ


Μια εξαίρετη Ώριμη Ηθοποιός μας με μόλις 3 συμμετοχές στον Κινηματογράφο αλλά μεγάλη θητεία στο Θέατρο όπως και στην τηλεόραση στην υπέροχη σειρά "Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ".
Εδώ θα την δούμε να ερμηνεύει το ρόλο της ΜΗΤΕΡΑΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ.
Σιωπηρή, βουτηγμένη στην απόγνωση της απώλειας της κόρης της, όμως υποταγμένη, ακολουθεί μοιραία την αποδοχή της κατάστασης.
Και εκείνη "παίζει το θέατρο" του φορεμένου χαμόγελου στις ερευνητικές επισκέψεις των κοινωνικών λειτουργών.
Η Κλασική Γυναίκα που "δεν θέλει να δώσει δικαιώματα" στο περιβάλλον της.






Υποστηρικτικός ρόλος γεμάτος Ουσία και δύναμη ψυχής.

ΕΛΕΝΗ ΡΟΥΣΣΙΝΟΥ


Στα Διεθνή Φεστιβάλ παρακαλώ αποκαλέστηκε ως
"Η Ελληνία Angelina Jolie"

Εξωτερική παρουσία πληθωρική με μια γοητεία χάρισμα φύσης. Μια δική της προσωπικότητα. Δεύτερη συμμετοχή της στον Κινηματογράφο με πρώτη αυτή στις "ΝΥΦΕΣ" του Βούλγαρη.
Εδώ σε θεμελιακό πρωταγωνιστικό ρόλο, αυτόν της μεγάλης Κόρης, Γυναίκας και Μητέρας.
Η Ερμηνεία της άφησε με ανοιχτό το στόμα το Ευρωπαϊκό κοινό και το Φεστιβάλ της Βενετίας.
Απόφοιτος της Δραματικής του Εθνικού, συγκλονιστική ερμηνεία, ίσως να δικαιούταν και εκείνη διάκριση.
Δύσκολος ρόλος. Μάνα με δύο μικρά παιδιά. Έγκυος ξανά ...αγνώστου πατρός. Διαρκής αγώνας να ισορροπήσει ανάμεσα στον κόσμο των παιδιών της, τις αδελφές της αλλά και να διαχειριστεί και τον Πατέρα αφέντη στο σπιτικό της.




Δεν φωνάζει, δεν αντιδρά, αποδέχεται παθητικά το οικογενειακό "γίγνεσθαι". Ακόμα και ο έλεγχος των παιδιών της έχει περάσει στον Πατέρα της. Στο τέλος η φυλακισμένη ψυχική της ένταση βγάζει μάτια με εξαίρετο ερμηνευτικό τρόπο.

ΣΙΣΣΥ ΤΟΥΜΑΣΗ


Ακόμα μια εκκωφαντική παρουσία από την νεαρή Ηθοποιό μας που ξεκινά τα πρώτα της βήματα.
Η Συμμετοχή της εδώ είναι η πρώτη της Κινηματογραφική παρουσία και έχει την ευλογία αλλά και το χάρισμα να είναι συγκλονιστική...!

Η Ερμηνεία της στο ρόλο της ΜΥΡΤΩΣ, της νεαρής κόρης της οικογένειας ξεπερνάει κάθε δυνατή προσδοκία. Ειλικρινά ουδείς θα μπορούσε να φανταστεί εύκολα Γυναίκα Ηθοποιό αυτής της ηλικίας της τρυφερότητας να ερμηνεύσει τέτοιο ρόλο.


Η Παιδική της αγνότητα έχει τραυματιστεί θανάσιμα με την απώλεια της αδελφής της και τα πρώτα της βήματα σαν νεαρή έφηβη ωριμάζουν με βίαιο παραμορφωμένο τρόπο.


Αν σε αυτό το επίπεδο ηλικιακά μπορεί να δώσει τέτοιες ερμηνείες τότε το μέλλον της ανήκει πανοραμικά, κάτι που το ευχόμαστε ειλικρινά.

ΧΛΟΗ ΜΠΟΛΩΤΑ


Το βασικό καστ κλείνει και η νεαρή μας εδώ Ηθοποιός που ερμηνεύει το ρόλο της τραγικής ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ.
Ρόλος που, εκ των πραγμάτων, είναι συμμετοχικός αλλά ουσιαστικός στο να αναδείξει την εκφραστική δύναμη προσώπου και ψυχικού της κόσμου.

ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Όλες οι λοιπές ερμηνείες και ρόλοι, από τα δύο μικρά εγγόνια μέχρι τον νεαρό άντρα στις τουαλέττες είναι διαλεγμένες προσεκτικά  και με τον καλύτερο τρόπο για να συνθέσουν ένα υπέροχο ερμηνευτικό κάστ στην ταινία.
Είτε είναι ρόλο θετική είτε κόντρα είναι πραγματικά άψογα δοσμένοι


ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ


RAFIKA CHAWISHE


ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ


ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΛΑ


ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΛΗΣ


ΜΗΝΑΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ


ΓΙΩΤΑ ΦΕΣΤΑ


ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΚΑΛΑΝΙ

Αυτή Φίλες και Φίλοι ήταν η συγκλονιστική

"MISS VIOLENCE"

Μια ταινία που μιλάει πάνω στην Εξουσία μέσα στην Οικογένεια, στην ενδοοικογενειακη Βία, στα φαινόμενα σαπίλας και διαφθοράς που έχει αγγίξει τον ίδιο τον πυρήνα της αλλά και τον τρόπο που η κοινωνία και οι άνθρωποι, ως οντότητες ή σύνολα, προσπερνούν αδιάφοροι αυτά που διαδραματίζονται στη διπλανή του πόρτα και μπαλκόνι.

Μια ταινία που γράφει πολύ μεγάλη ιστορία στον Ελληνικό Κινηματογράφο και αναδεικνύει με εμφαντικό τρόπο τον Σύγχρονο Κινηματογράφο μας.
Μια ταινία που τίμησε την πατρίδα μας και την τέχνη μας.

Μια ταινία που σας συνιστώ, ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ, να δείτε είτε από video club είτε να την αναζητήσετε εδώ:  Ταινίες on line






Μια ματιά στο trailer της ταινίας:

[youtube=https://youtu.be/1dFFN0igjJY] 

6 σχόλια:

  1. Και το είχα στο μυαλό μου να την δω και όλο το ξέχναγα!
    Μιας και εμπιστεύομαι την κρίση σου, θα την δω σύντομα ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Κατερίνα και ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη. Ανεπιφύλακτα σου συνιστώ την ταινία χωρίς δισταγμό. Ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανησυχίες και αναζητήσεις σου. Καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  2. Φοβόμουν ότι πρόκειται για ταινία στο πνεύμα του "Κυνόδοντα" του Λάνθιμου. Καλώς ή κακώς διάβασα τα σχόλια στο λινκ. Μερικοί γράφουν ότι πρόκειται για κάτι αντίστοιχο. Ελπίζω να κάνουν λάθος. Αυτού του είδους ο κινηματογράφος δεν μου αρέσει καθόλου.
    Θα προσπαθήσω να την δω εμπιστευόμενος το γούστο σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο δεν έχω δει τον "Κυνόδοντα" για να κάνω τη σύγκριση και να σου πω. Η Ταινία έχει τη δική της προσωπικότητα, το θέμα της και ο ρυθμός δεν είναι "δήθεν", ανταποκρίνεται σε κάθε θεατή, και φυσικά το θέμα της συγκλονιστικό. Είσαι από τους ανθρώπους που νομίζω πρέπει να την δουν.
      Την καλησπέρα μου με πολλά ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. Τι φανταστική παρουσίαση! Πόσο με κάνουν και ντρέπομαι τέτοια περιστατικά. Δεν ξέρω αν η ταινία δίνει απαντήσεις για το πως καλλιεργείτε και από πού πηγάζει επιτέλους αυτή η κτηνωδία. Πότε θα πάρουμε κάποιες απαντήσεις για τη ρίζα του προβλήματος; Την περίμενα πώς και πώς την ταινία να βγει για κατέβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χριστίνα μου. Η Ταινία είναι σοκαριστική και έβαλε τα πράματα στη θέση τους τραβώντας τις κουρτίνες από τον κρυμμένο εφιάλτη.
      Όχι δεν προσεγγίζει εδώ ο Αβρανάς τις γεννεσιουργές αιτίες του προβλήματος. Απλά το αναδεικνύει σε όλη του τη διάσταση.
      Τα ευχαριστώ είναι δικά μου καλή μου.

      Διαγραφή