"Αν είναι ο λάκκος σου πολύ βαθύς, χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς"



Σήμερα Φίλες και Φίλοι,
στο CINEFIL το θέμα που ανεβαίνει δεν παίζεται στις Κινηματογραφικές αίθουσες
και δεν αφορά τον κόσμο του Κινηματογράφου..

Το σημερινό μας θέμα αντίθετα είναι ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ........!

Είναι από αυτά που λέμε, γυρισμένα μέσα στο καμίνι της ζωής και της δράσης...

Αφορά όνειρα, προσδοκίες, αγώνες, ιστορία...

Αφορά αξίες, τρόπο σκέψης, τρόπο ζωής...

Αφορά προτεραιότητες, αφορά στάσεις ζωής.....

@@@@@@@@@@@@@@@@

"Αν είν' η σκέψη σου πριν από σένα,
δεν είναι απόκομμα
θεού και γέννα:
τη σκλάβα σκέψη σου ;
σκλάβα δετή
σου τηνε πλάσανε 
οι Δυνατοί...

Φτωχέ, σου μάραναν 
κόποι και πόνοι
τη θέληση άβουλη,
πιωμένη αφιόνι...!

Αν είν' ο λάκκος σου 
πολύ βαθύς,
χρέος με τα χέρια σου
να σηκωθείς.....

Κι' όπου σε σφάζουνε
δεμένον πίσου,
να βρόνταα άξαφνα
σεισμός αβύσσου,
χίλια αστοπέλεκα:

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣ,
ΕΙΝ' ΠΙΣΩ ΣΟΥ
ΧΡΟΝΙΑ Ο ΟΧΤΡΟΣ

Κώστας Βάρναλης (1927 "Η Καμπάνα"  από τους "Σκλάβους πολιορκημένους")








Σχόλια

  1. "Αν είν' ο λάκκος σου
    πολύ βαθύς,
    χρέος με τα χέρια σου
    να σηκωθείς....."

    Για να δούμε...θα σηκωθούμε ποτέ?
    Όσο για το σχόλιό σου στη δική μου ανάρτηση κι επειδή δεν έχω κουράγιο να απαντήσω απόψε, θα μου επιτρέψεις να σου πω εδώ, πως καθόλου δεν παρεξήγησα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου, να είσαι καλά. Άντε να δούμε πότε.....πότε....
      Καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  2. Γιάννη, θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον (για την πάρτη μου φροντίζω, χι,χι!) να παρουσίαζες ντοκιμαντέρ, ίσως και με δικές σου περιλήψεις για όσα έχεις δει, που δείχνουν τους εναλλακτικούς δρόμους! Ξέρω, θέλει χρόνο...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου χαχαχαχαχαα, καλησπέρα σου. καταλαβαίνω τι θες να πεις αλλά θέλω μια πιο συγκεκριμένη περιγραφή πρακτικά στο τι έχεις στο νου σου, Το αναμένω να το δούμε.
      Και πάλι ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουλάχιστον τώρα τα χέρια γίνονται πολλά. Αυτήν την αίσθηση έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ναι και εγώ Χριστίνα μου. Πριν βέβαια από τα χέρια, προηγείται η κίνηση της συνείδησης. Εκεί έχουμε την περισσότερη και δυσκολότερη δουλειά. Το να βαθύνει η συνείδηση κάθε ανθρώπου και η σκέψη του. Έχουμε μπροστά μας πράγματα καλή μου.
      Καλή σου συνέχεια και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο

Όταν ο Μάρλον Μπράντο σόκαρε τα Όσκαρ