ROBERTO BENIGNI: "LA VITA E BELLA"

Τι μπορεί να κάνει κανείς για τη Ζωή.......
για την ομορφιά της, τη σημασία της, το δώρο της.....
την ευλογία της ολόγυρα.....

Είναι η ίδια η αυτούσια αξία της σαν βίωμα, σαν προσφορά. Είναι μερικά πράματα, που πάνω τους υψώνουμε τη δική μας "σημαία", που είναι τόσο πολύτιμα, έτσι ώστε κάθε αυτοθυσία ή κάθε τίμημα για αυτά είναι αποδεκτό. 

Είναι η Ζωή όμορφη σαν ειναι κιλισμένη στην ασχήμια, στη βία, στην κτηνωδία, στον φασισμό ;

Να ένα μεγάλο ερώτημα, ένα βίωμα βασανιστικό που η απάντησή του χρειάζεται βασανιστικά να ερευνηθεί, να ψαχτεί, να παλευτεί και τελικά να απαντηθεί...

Η Ζωή είναι ωραία αρκεί ΕΜΕΙΣ να το ΘΕΛΟΥΜΕ.....! Αρκεί ΕΜΕΙΣ να υψώσουμε εκείνες τις ΑΞΙΕΣ και τα ΜΕΤΡΑ που θα της δώσουμε το νόμημά της. 
Αρκεί ΕΜΕΙΣ να έχουμε το κουράγιο και τη δύναμη να αγωνιστούμε για την ομορφιά της.

Κυρίες και Κύριοι

σήμερα θα δώσουμε την παρουσίαση, αφιέρωμα σε μια Ταινία που φιλοδοξεί να δώσει ένα Μεγάλο Μάθημα πάνω στην Αγάπη για τη Ζωή..

Πάμε λοιπόν:

ROBERTO BENIGNI

"LA VITA E BELLA"

(Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ)



Μια συγκλονιστική πραγματικά δημιουργία πάνω στην αντίληψη του ανθρώπου για τη ζωή, για το πως αυτή περιβάλλει τα αγαπημένα πλάσματα ολόγυρά του.
Μια δημιουργία μοναδική για το ρόλο ενός άντρα σαν Πατέρας και ερωτευμένος σύζυγος....

Ένα ακόμα ράπισμα στην απολυταρχία του Φασισμού και της κτηνωδίας του..




Ο Μεγάλος αυτός άνθρωπος της Τέχνης του Κινηματογράφου, αυτή η πολυτάλαντη μορφή, ο ROBERTO BENIGNI δεν θέλει να κάνει μια ταινία "βαριά", βίαιη, ενταγμένη μέσα στο γκρίζο περιβάλλον της γενοκτονίας των Εβραίων στον Β' Παγκόσμιο πόλεμο.

Δεν είναι αυτή η θέλησή του.

Με το LA VITA E BELLA κατορθώνει να χτυπήσει ισοπεδωτικά τη βία και την απολυταχία, το φασισμό με την ίδια τη ζωή....!

Όπως ακριβώς ο Φασισμός στοχεύει στον εφτελισμό της ανθρώπινης ζωής, έτσι και εκείνος απαντά με την ίδια την ΟΜΟΡΦΙΑ της ΖΩΗΣ....!

Δουλεύει με μοναδικό τρόπο και μαεστρία το είδος που ξέρει, την Φαρσοκωμωδία και μέσα από αυτή αναδεικνύει το ΜΕΓΑΛΕΙΟ της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ για ΖΩΗ, την ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ενός ΠΑΤΕΡΑ που χτίζει ένα προστατευτικό "αμνιακό υγρό" ζωής γύρω από το μικρό του γιο για να κατορθώσει να βγει αλώβητος από την γενοκτονία...

Για να την ξεπεράσει χωρίς να βουλιάξει στην ασχήμια, χωρίς να ντυθεί τον τρόμο και το μανδύα του φόβου..






ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρεμιέρα:   6 ΝΟΕΜΒΡΗ 1998

ΣΕΝΑΡΙΟ:  VINCENZO CERAMI, ROBERTO BENIGNI

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:  ROBERTO BENIGNI

ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:  DANILO DONATI

DECORATION:  LUIGI URBANI

CASTING: SHAILA RUBIN

FILM EDITING:  SIMONA PAGGI

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΗ:  TONINO DELLI COLLI

ΜΟΥΣΙΚΗ:  NICOLA PIOVANI






ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

ROBERTO BENIGNI στο ρόλο του GUIDO

NICOLETTA BRASCHI στο ρόλο της DORA

GIORGIO CANTARINI στο ρόλο του νεαρού μικρού JOSHUA

MARISA PAREDES στο ρόλο της Μητέρας της DORA

GIUSTINO DURANO στο ρόλο του Θείου ELISEO

HORST BUCCHOLZ στο ρόλο του DOCTOR LESSING

SERGIO BINI BUSTRIC στο ρόλο του FERUCCIO







ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ και ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ της ΤΑΙΝΙΑΣ

Η ταινία ξεκινάει τη χρονική της εξέλιξη στα 1939, στη Φασιστική Ιταλία, εκεί που σιγά σιγά, το κράτος τρόμου και διώξεων μέρα τη μέρα γίνεται όλο και πιο απειλητικό όλο και πιο επιθετικό.
Στη χρονική της εξέλιξη πλέον βρισκόμαστε στην καρδιά της Χιτλερικής Γερμανίας, σε ένα Στρατόπεδο Συγκέντρωσης, τόπο μαρτυρίας και ολοκαυτώματος από τους "πολιτισμένους" Φασίστες του Χίτλερ.

Ο Ήρωας της ταινίας προσπαθεί να επιβιώσει πρωταρχικά στο ολοένα και πιο αυστηρό και αυταρχικό περιβάλλον της Ιταλικής επαρχίας, έρχεται αντιμέτωπος ανάμεσα στις μεγάλες και πλούσιες κάστες της εποχής, λόγω επαγγέλματος, και μέσα εκεί βλέπουμε ξεκάθαρα την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της εποχής.

ΤΟ ΘΕΜΑ

O GUIDO είναι ένας Ιταλός, Εβραϊκής καταγωγής, που έρχεται στο ARREZZO το 1939 με κάποιο φίλο του για να δουλέψει σαν σερβιτόρος σε μεγάλο Ξενοδοχείο μαζί με τον Θείο του ELISEO.
Εκεί ανοίγει σχέσεις με όλο τον πλούσιο και καθεστωτικό κόσμο της ευρύτερης περιοχής, που ζει κάτω από τα φασιστικά "όνειρα" και τις μεθοδεύσεις που ακολουθούνται.

Ο GUIDO συναντά στο σχολείο μια δασκάλα, την DORA, την οποία η Μητέρα της προορίζει για να γίνει γυναίκα ενός πλούσιου στελέχους των Φασιστών της περιοχής.

Μέσα από μια σειρά ευτράπελα και ξεκαρδιστικά επεισόδια, ο GUIDO ερωτεύεται την DORA, με έναν μοναδικό τρόπο φάρσας, τρυφερότητας και ανθρωπιάς, γεγονός που οδηγεί το ζευγάρι να "κλεφτεί" τη νύχτα των αρραβώνων της......εν μέσω κωμικοτραγικών καταστάσεων...

Στο πέρασμα του χρόνου παντρεύονται και το δημιούργημα της αγάπης τους, ένας απίστευτα γλυκός μικρός, ο JOSHUA, γίνεται το στολίδι της αγάπης και της μοίρας τους.

Ο Πόλεμος έχει ήδη ξεκινήσει, οι Ναζί έχουν βάλει μπροστά το αποτρόπαιο αφανισμό των Εβραίων και των στρατόπεδων συγκέντρωσης, σε ένα από αυτά καταλήγει και η Οικογένεια...

Ο Πατέρας, ο GUIDO, θέτει ως σκοπό της ζωής του δύο πράγματα:

Να μη βιώσει ο μικρός γιός του τον τρόμο του στρατοπέδου, να κάνει μέλημα ζωής του να τον σώσει από τον αφανισμό καθώς και να σταθεί δίπλα στην Αγαπημένη του Γυναίκα.

Θα το κάνει με τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ τρόπο που εκείνος συγκλονιστικά έμαθε να ζει...

Με το χαμόγελο. με τη φάρσα, με τον ευτελισμό της ίδιας της κτηνωδίας με την ομορφιά της ζωής....

Ο Αγώνας και η αυτοθυσία του GUIDO είναι όρος ζωής για κείνον......και άνισος απέναντι στα απάνθρωπα ναζιστικά κτήνη...




"Buon Giorno Principessa....!!!  "

Η όμορφη προσφώνηση-κάλεσμα του GUIDO στην αγαπημένη του.......
στην παντοτινή του αγαπημένη σε όποιο χώρο, με όποια στολή, φορεσιά ψυχής και σώματος, αυτός στέκει εκεί κοντά της, κάνει τα πάντα για να νιώθει την παρουσία του, το ότι είναι εκεί....!




Η ΦΟΡΜΑ της ΤΑΙΝΙΑΣ

Η Ταινία είναι χωρισμένη θεματικά σε δύο χρόνους.
Σε αυτόν που τα γεγονότα εκτυλίσσονται στην Ιταλία και σε αυτόν του στρατόπεδου συγκέντρωσης στη Γερμανία.

Ο Θεατής ξεκινάει ανύποπτα να παρακολουθεί μια γλυκύτατη θα το έλεγε κανείς φαρσοκωμωδία ζωής, όπου οι ξεκαρδιστικές σκηνές δίνουν έναν πολύ ευχάριστο τόνο στη ροή...

Πανέμορφες σκηνές, εξωτερικά πλάνα γεμάτα χρώμα, φύση.
Εσωτερικές σκηνές χλιδής στο μεγάλο Ξενοδοχείο, όλα αυτά δένουν αρμονικά..

Ανυποψίαστα ο θεατής αρχίζει σταδιακά να παίρνει "μηνύματα" της επερχόμενης απειλής. Είτε από τη συμπεριφορά των φασιστών στις παράτες στο ξενοδοχείο, είτε από κάποια πεταχτά λόγια του Θείου Ελιζαίου για τον επερχόμενο διωγμό, είτε από τις πρώτες επιθέσεις στο μαγαζί του GUIDO.

Η Σκηνή που το ζευγάρι GUIDO-DORA γίνεται από απλά ένα ερωτευμένο τρελο-ζεύγαρο, μια ολοκληρωμένη Οικογένεια, είναι εκπληκτικής ομορφιάς έμπνευση του Σκηνοθέτη ROBERTO BENIGNI.

Η Αλλαγή έρχεται άξαφνα με τη σκηνή του ΤΡΑΙΝΟΥ......Εκεί το απότομο σφίξιμο στη ψυχή όλων μας είναι απόλυτο καθώς το φόντο της ταινίας γκριζάρει απότομα και ο αγώνας του GUIDO ξεκινά μέσα στο στρατόπεδο...

Η σκηνή της "πορείας" του Πατέρα GUIDO στην κάθαρση είναι επίσης ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ....!!!!
Δείγμα και της στόφας και της έμπνευσης του Σκηνοθέτη αλλά πάνω απ όλα της άποψης ζωής που κουβαλάει......









ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Γνωρίζετε άραγε ότι οι ROBERTO BENIGNI & NICOLETTA BRASCHI εκτός από
σύζυγοι στην συγκεκριμένη ταινία είναι και σύζυγοι στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ;
Και αντιλαμβάνεστε τη σημασία να δώσουν και τη ψυχή τους ερμηνευτικά στο όλο έργο.

 ROBERTO BENIGNI στο ρόλο του GUIDO

Τι να πει κανείς για τον Συγγραφέα, Σκηνοθέτη αλλά και Πρωταγωνιστή της μεγάλης τούτης ταινίας....!

Η Ερμηνεία του αγγίζει τα επίπεδα του θρυλικού CHARLY CHAPLIN στο ύφος, στην ποιότητα, στην έκφραση ψυχής και ματιάς....
Το να έχει ένας Ηθοποιός τη δυνατότητα του να σε στείλει με τη μία από τον Παράδεισο της ξεγνοισιάς του γέλιου στη Κόλαση του δράματος μονάχα ο CHAPLIN, ο BENIGNI και ο μεγάλος δικός μας ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ μπορούν να κάνουν.

Δεν νομίζω να μπορούσε άλλος ηθοποιός να έδινε αυτό ακριβώς το νόημα στην ταινία αυτή εκτός από τον ίδιο τον BENIGNI.

Υπερκινητικός, ξέροντας να ισορροπεί ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα σφραγίζει με το βλέμμα και την απαράμιλλη έκφρασή του.

NICOLETTA BRASCHI στο ρόλο της DORA



Ένα πραγματικό στολίδι μέσα στην ταινία....! μια πραγματική "ΠΡΙΓΚΗΠΙΣΣΑ" όπως την ονειρεύεται και τη λατρεύει ο GUIDO.
Ερμηνευτικά άψογη, γλυκύτατη. Ο σύνδεσμος αγάπης και το σημείο αναφοράς μέσα στην Οικογένεια.
Πραγματικά καθηλωτική και υπέροχη

GIORGIO CANTARINI



Το τρίτο μέρος της Οικογένειας, ο νεαρός JOSHUA
Με ένα ζευγάρι μάτια και ένα μπουκέτο αισθήματα που παραμένεις έκθαμβος στη λειτουργία του.

Στο γύρισμα της ταινίας ο GIORGIO είναι μόλις 5 ετών.....! μια τέτοια ερμηνεία λοιπόν από ένα παιδί 5 ετών που λογικά είναι από τους δεύτερους ρόλους μιας τόσο μεγάλης ταινίας καταλαβαίνουμε τότε τι έχει καταφέρει να δώσει και να εκφράσει αυτός ο μικρός.



GIUSTINO DURANO & HORST BUCCHOLZ

στους δύο "ηλικιωμένους" παντελώς αμφίδρομους ρόλους της ταινίας.

Ο Μεν πρώτος στο ρόλο του Θείου ELIZEO, παλιού αρχοντικού σερβιτόρου με την ανθρωπιά και γαλήνη του, ο δεύτερος ως Γερμανός Γιατρός των Ες Ες, που ίσως στα κατάβαθα της καμένης του ψυχής διατηρεί ένα κομμάτι της χαμένης του ανθρωπιάς

MARISA PAREDES



στο ρόλο της Μητέρας της DORA. Όπου περνάει με την παρουσία της η μεγάλη Ισπανίδα Ηθοποιός καταθέτει και τα διαπιστευτήριά της. Εδώ σε μια σύντομη σχετικά παρουσία αλλά αντιπροσωπευτική της ποιότητάς της.



ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΤΟΠΗΜΑ του BENIGNI

Το μοναδικό μελανό σημείο στην όλη ταινία συμβαίνει στο κλείσιμό της.

Και επειδή μια τέτοια μεγάλη δημιουργία δεν μπορεί τυχαία να διαστρεβλώνει κάποια πράγματα οφείλουμε να το πούμε.

Αγαπητέ ROBERTO, κατανοητή και απόλυτα σεβαστή η διεκδίκηση της αναγνωρισιμότητας της ταινίας στην Αμερικάνικη Ακαδημία Κινηματογράφου, αλλά ...ΟΧΙ....!!!

Δεν μπήκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης πρώτα τα Αμερικανικά άρματα μάχης για να συναντήσουν τη φρίκη.....αλλά ο Σοβιετικός στρατός....!
Κανείς μα κανείς δεν θα σου έλεγε το παραμικρό αν διατηρούσες τη μεγάλη αυτή ιστορική αλήθεια που δεν αμφισβητείται φυσικά στην Ιστορία.
Γιατί λοιπόν ;;; ένα σοβαρότατο ατόπημα να σκιάζει την ταινία.




ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ



  • Οι δύο φίλοι, ο GUIDO & FERRUCIO κουβεντιάζουν στην αρχή της γνωριμίας τους για τον ΑΡΘΟΥΡ ΣΟΠΕΝΧΑΟΥΕΡ και τη φιλοσοφία του, τι ειρωνία, αγαπημένο φιλόσοφο του ....Χίτλερ
  • Για πρώτη φορά μετά το 1969 και τη βράβευση της ταινίας του ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΑ  "Ζ" τιμάται ως ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ και ως ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ στα OSCAR
  • O ROBERTO BENIGNI δεν περίμενε την βράβευσή του στα OSCAR και καθόταν στην τελετή απονομής στις πίσω σειρές. Με την αναγγελία της βράβευσής του .....δρασκέλισε όσες σειρές καθισμάτων βρήκε μπροστά του για να βρεθεί ...μπροστά.
  • Η Ταινία καταρρίπτει το ρεκόρ πιο εμπορικής ταινίας στις ΗΠΑ από την προηγούμενη που ήταν "ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΙΤΡΙΝΗ" για 30 ολάκερα χρόνια
  • Ήταν η δεύτερη φορά που δημιουργός και ερμηνευτής σε ταινία παίρνουν ΒΡΑΒΕΙΟ OSCAR. Η προηγούμενη ήταν ο "ΑΜΛΕΤ" το 1948 με τον LAURENCE OLIVIER
  • Ήταν η δεύτερη Ιταλόφωνη ταινία που παίρνει το μεγάλο βραβείο μετά την SOPHIA LOREN στην "ΑΤΙΜΑΣΜΕΝΗ" το 1960




Η ΜΟΥΣΙΚΗ

Εκπληκτική είναι η ΜΟΥΣΙΚΗ δημιουργία στην ταινία του NICOLA PIOVANI με τις δικές του συνθέσεις.

Εξ΄ίσου εξαίρετης βαρύτητας είναι οι μουσικές επιλογές συνθέσεων του μεγάλου συνθέτη
JACQUES OFFENBACH που ακούγονται στην ταινία



ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

Το "LA VITA E BELLA" έτυχε θριαμβικής υποδοχής από τα παγκόσμια φεστιβαλ Κινηματογράφου

61 ΔΙΕΘΝΗ ΒΡΑΒΕΙΑ και ακόμα 39 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ κοσμούν το πέρασμά του.

Ανάμεσά τους ξεχωρίζουμε:

ΤΡΙΑ ΒΡΑΒΕΙΑ OSCAR:  Α' ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ROBERTO BENIGNI, ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΔΥΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ OSCAR: ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ και FILM EDITING

BAFTA ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ
AFI FESTIVAL: ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ
ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ: Α' ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ:  ROBERTO BENIGNI
ENNEA BΡΑΒΕΙΑ FESTIVAL DAVID DI DONATELLO
ΒΡΑΒΕΙΟ CESAR ACADEMY ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΙΤΑΛΙΑΣ
ΒΡΑΒΕΙΟ GOYA FESTIVAL ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
MONTREAL FESTIVAL ROBERTO BENIGNI



















Σχόλια

  1. καλησπερα Γιαννη μου!
    δεν εχω δει τη ταινια αλλα εχω ακουσει γι αυτην!
    μεσω της παρουσιασης σου βεβαια εμαθα πολλες ακομη λεπτομερειες!
    ευχαριστουμε πολυ!
    να εχεις ενα καλο σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ Κική επίσης κοπέλα μου, να είσαι καλά. Η Ταινία είναι από τις πλέον συγκλονιστικές των τελευταίων χρόνων και τα μηνύματά της είναι τεράστια. Αν μπορείς να την δεις, ειλικρινά στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Καλό Σαββατόβραδο

      Διαγραφή
  2. Μεγάλη ταινία, Γιάννη, πραγματικά (ας της συγχωρέσουμε λοιπόν το ιστορικό ατόπημα της, που αναφέρεις). Πολύ σωστή σου η παρομοίωση του Μπενίνι με τον Τσάρλι Τσάπλιν, μα και με τον Θανάση Βέγγο - υπάρχουν όντως κοινά σημεία αναφοράς μεταξύ τους. Και προσυπογράφω πέρα ως πέρα το σχόλιο σου: Είναι η ζωή εκείνη, τελικά, που νικάει το φασισμό...

    Τους χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούνελε φίλε μου με συγκινείς.....! οι απόψεις μας ταυτιζόμαστε και αφουγκραζόμαστε τα ίδια πράματα, την ίδια ανατριχίλα.....! πόση ψυχική δύναμη απαιτείται για να κρατήσεις αυτό το ρόλο στην ταινία. Όμορφο Σάββατο βράδυ φίλε μου

      Διαγραφή
  3. πόσο όμορφο έργο δυνατό και συγκλονιστικό καλημέρα ευχαριστούμε φίλε μου και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε ευχαριστώ Νικόλα για την παρουσία σου και τα καλά σου λόγια φίλε. Όμορφο Σάββατο βράδυ να έχουμε

      Διαγραφή
  4. Παρά το βλακώδες ατόπημα στο τέλος, πιστεύω ότι είναι η καλύτερη ταινία για να δεις το φασισμό απογυμνωμένο από κάθε τι, μόνο του απέναντι στη ζωή...
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Αλεξάνδρα μου......! το τελικό μήνυμα είναι αυτό που αναφέρεις και είναι αποτυπωμένο με τρόπο συντριπτικό. Καλή σου βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτική ταινία και εξίσου καταπληκτικό το αφιέρωμα που της έκανες...!
    Είχα κάνει κι εγώ κάποτε, αλλά δε συγκρίνεται με το δικό σου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τα λόγια σου με τιμούν ιδιαίτερα. Χαίρομαι πάρα πολύ που σε άγγιξε. Ειλικρινά....! ευχαριστώ κορίτσι μου για τα λόγια και το πέρασμά σου. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  6. Αν εξαιρέσουμε το μικρό ιστορικό ατόπημα, η ταινία είναι εξαιρετική!!!!
    Καλή εβδομάδα Γιάννη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαργαρίτα συμφωνώ και επαυξάνω στην άποψή σου. Ταινία, δημιούργημα, επινόηση, μήνυμα συγκλονιστικό...... Καλή βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  7. Ανατριχιάζω που πάλιωσε κι αυτή η ταινία. Από το 1998 και μετά έχω χάσει την αίσθηση του χρόνου. Η αγάπη μας δίνει φτερά και μας κάνει ατρόμητους. Και το ακόμα πιο σημαντικό είναι πως ο Μπενίνι είναι τέτοιος άνθρωπος, αφοσιωμένος και δεν έστησε απλώς ένα σενάριο για να κλέψει τις εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι νομίζω ότι δεν έχει ίχνος από εύκολο η δημιουργία αυτή. Κάθε άλλο Χριστίνα.....! Δημιουργεί πολύ έντονα συναισθήματα και ξεκινάει συζήτηση για πολύ σπουδαία πράγματα. Με λίγα λόγια ταράζει τις απόψεις για τη ζωή.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου για το σχόλιο. Καλή μας εβδομάδα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Ηλίας Λογοθέτης: Στο δρόμο της αθανασίας

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο

Όταν ο Μάρλον Μπράντο σόκαρε τα Όσκαρ