Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ στα ΒΡΑΒΕΙΑ OSCAR



Το βράδυ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ 2 ΜΑΡΤΗ, παραμονή μάλιστα της ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ, το HOLLYWOODβάζει τα "καλά" του και έχουμε την τελική 86η ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ των ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ και ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Τα γνωστά σε όλους δηλαδή OSCAR. Μια διαδικασία που, γνωρίζουμε όλοι ότι η ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ της πλευρά και το θέμα MARKETING και ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΘΕΑΜΑΤΟΣ είναι πολύ πιο πάνω από την ίδια την ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΥΣΙΑ.
Αυτό φυσικά ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ τη ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΑ των ΒΡΑΒΕΙΩΝ αυτών απλά οφείλουμε να γνωρίζουμε όλες τις πτυχές που διέπουν το δρόμο προς το ...κόκκινο χαλί της απονομής


Εμείς εδώ θα σταθούμε σε κάτι άλλο πιο άμεσο με τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ.
Με ευκαιρία της επερχόμενης ΜΕΓΑΛΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ θα ήθελα να κάνουμε μια ΜΕΓΑΛΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ στο τι έχει κάνει ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ σε σχέση με τα ΒΡΑΒΕΙΑ OSCAR
Θα κάνουμε αναφορά στις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ που πέρασαν και διάβηκαν το κόκκινο χαλί των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ.
Η "Ανάμιξη" του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ με τα ΒΡΑΒΕΙΑ OSCAR μπορούμε να πούμε ότι είναι ΔΥΟ ΤΥΠΩΝ:
  • ΑΜΕΣΗ:  Υπό την έννοια ότι αναφερόμαστε σε ΑΜΙΓΩΣ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, για ΤΑΙΝΙΑ που γυρίστηκε στην πατρίδα μας από Έλληνες δημιουργούς και βγήκε στην Αμερικάνικη Ακαδημία για διάκριση, και
  • ΕΜΜΕΣΗ: Εδώ μιλάμε για ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ και ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ δηλαδή: ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ, ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ και άλλους, οι οποίοι έφτασαν στο ύψιστο σημείο διάκρισης αλλά με ΞΕΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ εκτός Ελλάδας
Για πάμε λοιπόν:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Στην πολύ μεγάλη πραγματικά αυτή κατηγορία διάκρισης, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ έχει να επιδείξει
ΠΕΝΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ:

  • 1962  "ΗΛΕΚΤΡΑ"  του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Η Τεράστια δημιουργία του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ με τους ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΠΑ, ΓΙΑΝΝΗ ΦΕΡΤΗ, ΑΛΕΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ, ΤΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΘΕΑΝΩ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ, ΝΟΤΗ ΠΕΡΓΙΑΛΗ φτάνει στις υποψηφιότητες για OSCAR 

Η ΜΟΥΣΙΚΗ του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ και η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΗ του WALTER LASSALY έδωσαν το δικό του συγκλονιστικό στίγμα στη μεγάλη αυτή δημιουργία.

  • 1963  "KOKKINA ΦΑΝΑΡΙΑ" του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ 
το συγκλονιστικό ΣΕΝΑΡΙΟ του ΑΛΕΚΟΥ ΓΑΛΑΝΟΥ σε μια πραγματικά ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΙΝΙΑ με ένα μπουκέτο μεγάλων ηθοποιών και ερμηνειών από τους:
ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ, ΓΙΩΡΓΟ ΦΟΥΝΤΑ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ, ΔΕΣΠΩ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΟΥ, ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΝΟ ΚΑΤΡΑΚΗ, ΕΛΕΝΗ ΑΝΟΥΣΑΚΗ, ΝΟΤΗ ΠΕΡΓΙΑΛΗ, ΦΑΙΔΩΝΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΑΔΙΚΟΥ, ΗΡΩ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ 





Μια ταινία με θέμα, πλοκή, δράση, ατμόσφαιρα, χαρακτήρες που συγκλόνισαν πραγματικά παγκόσμια τον Κινηματογράφο, έφτασε και εκείνη στην ύψιστη αυτή διάκριση.
Τι να πει κανείς για τη ΜΟΥΣΙΚΗ του ΣΤΑΥΡΟΥ ΞΑΡΧΑΚΟΥ 

  •  1965  "ΤΟ ΧΩΜΑ ΒΑΦΤΗΚΕ ΚΟΚΚΙΝΟ" επίσης του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ 
Το συγκλονιστικό κοινωνικό δράμα σε σενάριο ΝΙΚΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ βασισμένου πάνω στο τεράστιοΑΓΡΟΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ανάδειξε για μια ακόμα φορά τη δύναμη και την αίγλη του Ελληνικού Κινηματογράφου φτάνοντας δυο χρόνια μετά το 1963 σε μια ακόμα ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ για ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ



Μια σειρά συγκλονιστικών ερμηνειών από μεγάλους ηθοποιούς ανέδειξαν τη δύναμη του έργου:
ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ, ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΡΑΚΗΣ, ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΛΗΣ, ΦΑΙΔΩΝ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ, ΝΟΤΗΣ ΠΕΡΓΙΑΛΗΣ, ΖΕΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ




Συγκλονιστική η ΜΟΥΣΙΚΗ του ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ και η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΗ του ΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ.

  • 1977  "ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ"

Για δεύτερη φορά και ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ διαβαίνει στη διάκριση της υποψηφιότητας για OSCAR ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ με μια ακόμα μεταφορά στον Κινηματογράφο της ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ του ΕΥΡΥΠΙΔΗ.



Μεγάλη παραγωγή της UNITED ARTISTS παρακαλώ με συγκλονιστικές ερμηνείες από ένα τεράστιο καστ Ηθοποιών:

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΖΑΚΟΣ, ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΠΑ, ΤΑΤΙΑΝΑ ΠΑΠΑΜΟΣΧΟΥ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΡΑΣ, ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΓΚΑΣ







Την επιβλητική ΜΟΥΣΙΚΗ είχε γράψει ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ και την ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΗ είχε οΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ με τα κοστούμια ο μεγάλος ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ 



Πραγματικά μια ακόμα τεράστια ταινία για το εκτόπισμα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

  • 2010  "ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ"

Πέρασαν ολάκερα 33 χρόνια για να φτάσει ξανά ο σύγχρονος πλέον ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ σε μια ακόμα ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ.

Ένας νέος σκηνοθέτης, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΝΘΙΜΟΣ, σε σενάριο δικό του και του ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥδημιουργούν ένα εξαιρετο δράμα με τους

ΧΡΗΣΤΟ ΣΤΕΡΓΙΟΓΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΑ, MICHELE VALLEY, ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΣΣΑΛΗ, ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΝΗ






Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ήταν του ΘΥΜΙΟΥ ΜΠΑΚΑΤΑΚΗ



ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ

Για να δούμε τώρα τις άλλες κατηγορίες πάνω στις οποίες ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ πήρε κάποια διάκριση στα OSCAR η ήταν ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ για αυτό

  • 1964  "ΑΛΕΞΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ"
Μια ακόμα μεγάλη δημιουργία του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ σε σενάριο του ίδιου πάνω στο ομώνυμο έργο του μεγάλου ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ είναι η ταινία που κερδίζει:

ΤΡΙΑ OSCAR:  
  • ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ στον WALTER LASSALY
  • ΒΡΑΒΕIO ART DIRECTION-SET DECORATION  (ΣΚΗΝΙΚΑ) στο ΒΑΣΙΛΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ στην LILA KEDROVA
καθώς επίσης και ΤΡΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ για

  •  ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ
  • ΒΡΑΒΕΙΟ Α΄ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ ANTHONY QUINN
  • ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ




Στην ταινία είχαμε εξαίρετες ερμηνείες με κύρια τον μεγάλο ANTHONY QUINN και τους
ALAN BATES, ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΠΑ, LILA KEDROVA, ΛΕΝΗ ΑΝΟΥΣΑΚΗ, ΣΩΤΗΡΗ ΜΟΥΣΤΑΚΑ, ΤΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΑΝΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ

Στη ΜΟΥΣΙΚΗ πάλι ο μεγάλος ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ 

Μιλάμε δηλαδή για μια ταινία που απέσπασε ΘΡΙΑΜΒΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ στα ΒΡΑΒΕΙΑ 


  • 1944  "ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΜΠΑΝΑ" η μεγάλη δημιουργία του SAM WOOD
H Mορφή Θρύλος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΚΑΤΙΝΑ ΠΑΞΙΝΟΥ
κερδίζει συντριπτικά OSCAR ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ στην ταινία στο πλάι των:

GARY COOPER, INGRID BERGMAN, AKIM TAMIROFF







  • 1960  "ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ"  
Ο Μεγάλος μας ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ  τιμάται με OSCAR ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ  στην τεράστια αυτή ταινία του
JULES DASSIN









Το "ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ" έχει ΤΡΕΙΣ ακόμα υποψηφιότητες για OSCAR:

  • ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ για Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΡΟΛΟ
  • ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ για τον JULES DASSIN
  • ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ για την ΘΕΩΝΗ ΒΑΧΛΙΩΤΗ ALDREDGE



ΘΕΩΝΗ ΒΑΧΛΙΩΤΗ-ALDREDGE

Είναι η έξοχη ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΣ μας, η οποία έχει ΤΡΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ στα ΒΡΑΒΕΙΑ OSCAR

  • YΠΟΨΗΦΙΑ για ΒΡΑΒΕΙΟ, όπως είπαμε στο "ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ"
  • 1962  "ΦΑΙΔΡΑ"  η μεγάλη ταινία του JULES DASSIN στην οποία η ΘΕΩΝΗ ΒΑΧΛΙΩΤΗ ALDREDGE είναι για μια ακόμα φορά ΥΠΟΨΗΦΙΑ
  • 1974  "ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΓΚΑΤΣΜΠΥ" του JACK CLAYTON στην οποία ταινία, ΚΕΡΔΙΖΕΙ πλέον το OSCAR ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ




ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΒΡΑΣ


Ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΒΡΑΣ είναι ένας ακόμα Έλληνας της λεγόμενης πνευματικής και καλλιτεχνικής μας διασποράς, που οι δημιουργίες και το έργο του δεν άφησαν ασυγκίνητη την ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ.

Δύο φορές ο μεγάλος Έλληνας δημιουργός του Εξωτερικού, με αμιγώς ΞΕΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ και ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ έφτασε στην ύψιστη Τιμή βράβευσης.

  • Το 1982 κερδίζει OSCAR καλύτερου ΣΕΝΑΡΙΟΥ για την ταινία του "Ο ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΣ", το πολύκροτο πολιτικό Φιλμ που διέπρεψε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 με τους: JACK LEMMON, SISSY SPACEK, MELANIE MAYRON
  • Το 1969 κερδίζει ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ το θρυλικό επίσης Πολιτικό θρίλλερ του "Ζ" το οποίο συγκίνησε και δημιούργησε τεράστιες συγκινήσεις στο εξωτερικό πάνω στην Δολοφονία του ΛΑΜΠΡΑΚΗ.




Η Τελευταία αναφορά μεγάλης διάκρισης ΕΛΛΗΝΩΝ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ στα ΒΡΑΒΕΙΑ OSCAR
ανήκει στον μεγάλο μας ΜΟΥΣΙΚΟ, τον
ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ο οποίος το 1981 κερδίζει Α' ΒΡΑΒΕΙΟ OSCAR SOUNDTRACK για την ταινία "ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ" του HUGH HUDSON





Αναφερθήκαμε φίλες και φίλοι σε όλο το "ταξίδι" του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, άμεσα και έμμεσα, στην διαδρομή των μεγάλων ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ OSCAR της ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ.

Η Περήφανη αυτή διαδρομή, πιστεύουμε παρ' όλα αυτά ότι ΑΔΙΚΕΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, καθώς, είτε λόγω γλώσσας, είτε λόγω γενικότερων αγκυλώσεων των επιτροπών βράβευσης, είτε έλλειψης των λεγόμενων "πλάγιων" μέσων επηρεασμού και marketing των Ελληνικών δημιουργιών, που δεν είχαν τα οικονομικά μέσα να προβληθούν και να προμοταριστούν, έμειναν σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ σε σχέση με πολύ χειρότερου επιπέδου βραβευμένες ταινίες.

Όπως θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε σε ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, η διαδρομή των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ στα ΜΕΓΑΛΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ήταν απείρως ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ και ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ καθώς η Ευρωπαϊκή Κινηματογραφική κουλτούρα είναι παντελώς διαφορετική από τα αντίστοιχα μέτρα και σταθμά του HOLLYWOOD.

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

DARREN ARONOFSKY: "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ" [REQUIEM FOR A DREAM]

Φίλες και Φίλοι
σήμερα θα ταξιδέψουμε σε ένα ακόμα κλασικό Κινηματογραφικό αριστούργημα του σύγχρονου Παγκόσμιου Κινηματογράφου.
Σε μια ακόμα ταινία σταθμό θα την χαρακτήριζε κανείς άνετα χωρίς δισταγμό απέναντι στα ζητήματα που θίγει, στις αναζητήσεις που δημιουργεί, στα θέματα που βάζει.

Μια ταινία που ένας ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ δίνει και καταθέτει τη δική του χαρακτηριστική σφραγίδα στο ΣΟΚ που δημιουργεί.

Ένα φιλμ που οι συντελεστές του και φυσικά οι Ηθοποιοί που κλήθηκαν να το "υπηρετήσουν" έδωσαν την τελευταία ικμάδα της μεγάλης τους Τέχνης.

Πάμε λοιπόν......

DARREN ARONOFSKY


"Αποχαιρετισμός για Ένα Όνειρο"


"REQUIEM FOR A DREAM" ]



Ο DARREN ARONOFSKY, ο μεγάλος αυτός δραματουργός και σκηνοθέτης, γνωστός για τις αμιγώς ψυχολογικές του προσεγγίσεις σε ανθρώπινους χαρακτήρες ("Ο ΠΑΛΑΙΣΤΗΣ", "ΠΙ", "ΜΑΥΡΟΣ ΚΥΚΝΟΣ", "Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ"), καταπιάνεται με ένα τεράστιο θέμα σε όλο του το πλάτος δημιουργώντας μια ταινία που ΣΟΚΑΡΕΙ για την ΩΜΟΤΗΤΑ και την ΑΛΗΘΕΙΑ της.

ΕΘΙΣΜΟΣ και ΕΞΑΡΤΗΣΗ: Οι επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη οντότητα.

Ο ARONOFSKY δεν αστειεύεται φίλες και φίλοι......! και όταν αποφασίζει να αναδείξει μια πραγματικότητα δεν διστάζει να κατέβει τα σκαλιά του "τρόμου" μέχρι τέλους........!

Κινηματογραφιστής για "ψαγμένους" και προβληματισμένους θεατές και κοινό έτοιμο να ψάξει, να δει, να αναζητήσει, να κουραστεί, να θελήσει να φτάσει ως τα έσχατα σκοτάδια της ανθρώπινης ψυχής όπως το έκανε και στον "ΜΑΥΡΟ ΚΥΚΝΟ" όπως και στο "ΠΙ" 





Πρεμιέρα στην Ελλάδα:  18 Μάη 2001

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Βασισμένο στο Βιβλίο του Αμερικάνου συγγραφέα HUBERT SELBY JR. (1928-2004)

Σενάριο:  DARREN ARONOFSKY

Σκηνοθεσία:  DARREN ARONOFSKY

Μουσική:  CLINT MANSELL

Κινηματογράφιση:  MATTHEW LIBATIQUE

Film editing:  JAY RABINOWITZ

Ενδυματολογία:  LAURA JEAN SHANNON

Σχεδιασμός παραγωγής:  JAMES CHINLUND




ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

ELLEN BURSTYN στο ρόλο της SARAH GOLDFARB

JARED LETO στο ρόλο του HARRY GOLDFARB

JENNIFER CONNELLY στο ρόλο της MARION SILVER

MARLON WAYANS στο ρόλο του TYRON LOVE

CHRISTOPHER MCDONALD στο ρόλο του TAPPY TIBBONS



ΤΟ ΘΕΜΑ της ΤΑΙΝΙΑΣ

ΕΘΙΣΜΟΣ και ΕΞΑΡΤΗΣΗ, Ο ρόλος των Υποκατάστατων στην Ανθρώπινη εξόντωση

Αυτό είναι το τεράστιο θέμα που ανοίγει πρωταρχικά ο HUBERT SELBY στο Βιβλίο του και στην συνέχεια επεξεργάζεται εικαστικά ο DARREN ARONOFSKY.
Ένα θέμα που δεν απασχολεί μονάχα τη νέα γενιά αλλά και ΟΛΕΣ τις Ηλικιακές βαθμίδες.

Και όταν μιλάμε για το ΤΟΞΙΚΟ φαινόμενο του εθισμού δεν αναφερόμαστε μονάχα στον ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΘΙΣΜΟ αλλά κύρια στον ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ που εκείνος είναι που ανοίγει τις "κερκόπορτες" στην ΧΗΜΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ.

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ και η ΜΕΣΗ ΗΛΙΚΙΑ:

Και οι δύο, για τους δικούς τους λόγους είναι ΠΛΑΣΤΕΣ ΟΝΕΙΡΩΝ.... Ναι, πλάστες ονείρων με διαφορετικίες αφετηρίες
Η Νέα γενιά για το αύριο, για το μέλλον, τα σχέδιά της, τους έρωτές της, τις χαρές, τις απολαύσεις στις οποίες ένα κοινωνικό σύστημα τους καλλιεργεί. Το "εύκολο", η "αρπαχτή", το "βόλεμα", η "γρήγορη ευδαιμονία".

Από την άλλη η Μέση Ηλικία με εμφανή τα πρώτα μεγάλα μηνύματα ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, στα οποία καραδοκεί η ΑΠΟΓΝΩΣΗ για τη ΜΟΝΑΞΙΑ, την ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ, το ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΟ, το ΘΑΝΑΤΟ, εν ολίγοις για την έκδηλη αγωνία να φύγει από την ασημαντότητα του "τίποτα" και να αποκτήσει έστω και λίγο, τη ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ, την ΑΠΟΔΟΧΗ, τη ΛΑΜΨΗ του ΚΟΙΝΟΥ.

Σε μια κοινωνία "τηλεοπτική", που το επιτυχημένο ταυτίζεται με το λαμπερό show, εκεί που σε ένα καθημερινό τηλεοπτικό πλατώ προβάλλεται ο "ΝΙΚΗΤΗΣ".
"WE' VE GOT A WINNER".......Έχουμε Νικήτη......!!!! ναι.....! έχουμε Νικητή αλλαλάζει υστερικά το κοινό στο τηλεοπτικό show, εξιτάροντας τη φαντασία της μέσης ηλικίας....

Ο ΕΘΙΣΜΟΣ της ηλικιωμένης Μητέρας στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, είναι ένα τεράστιο φαινόμενο που το συναντάμε στις ΜΑΝΑΔΕΣ μας, στους ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ μας των 60+, σε όλους τους ανθρώπους εκείνους που για αυτούς το ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ είναι ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΘΙΣΜΟΣ.

Από την άλλη ο ΕΘΙΣΜΟΣ και η ΕΞΑΡΤΗΣΗ της ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ από τα ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ και το όλο σύστημα και ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ που πλέκεται γύρω τους θίγεται εδώ με απόλυτο τρόπο μπροστά στα ΕΝΤΡΟΜΑ μάτια μας. Όλα στην αρχή ξεκινάνε με την χαρακτηριστική ΑΦΕΛΕΙΑ της νεαρής ηλικίας. Ένα επιπόλαιο χαμόγελο στη λογική "Εντάξει....μια απερισκεψία είναι.......όλα θα φτιάξουν.....όλα θα ξαναγίνουν όπως πρώτα...."
Όμως η κατάληξη έρχεται με γεωμετρική πρόοδο σε έναν κολασμένο εφιάλτη που οδηγεί την ανθρώπινη προσωπικότητα στον απόλυτο βιολογικό και ψυχολογικό εξευτελισμό και στην τελική εξόντωση.

Ο ARONOFSKY ξετινάζει τον ΕΘΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ της ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ και της υστερικής έως και άρρωστης επιρροής της πάνω σε συγκεκριμένα κοινωνικά στρώματα.
Αναδεικνύει το ρόλο των REALITY SHOWS, όπου μέσα από το καλογυαλισμένο και "αθώο" τους φινίρισμα στην κυριολεξία "ξεσκίζουν" τις σάρκες μιας ευάλωτης ανθρώπινης ύπαρξης που, ως σύγχρονος ΦΑΟΥΣΤ ξεπουλάει τη ψυχή του στον "Τηλεοπτικό δαίμονα" για να εξασφαλίσει λίγα λεπτά αναγνωρισιμότητας και προβολής.











Η ΥΠΟΘΕΣΗ του ΕΡΓΟΥ

SARAH GOLDFRAB είναι μια αξιοπρεπέστατη καθημερινή Γυναίκα στα 60 και της χρόνια...Ζει μόνη στην Νέα Υόρκη, έχοντας χάσει τον άντρα της εδώ και χρόνια. Στήριγμα της ζωής της ο νεαρός γιός της HARRY. O Νεαρός γλυκύτατος HARRY περνά την καθημερινότητά του με τον νεαρό Μαύρο φίλο του TYRONE LOVE. 
Οι δυό τους πλέκουν το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΟ πάνω στο "ευκολο", στο "φευγάτο", στη λογική της αρπαχτής στιγμής.

Η SARAH ζει στην καθημερινότητά της με τις φίλες της, την ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ μοναδική αχώριστη συντροφιά της και τις επισκέψεις του γιού της, του οποίου προσπαθεί να συμμαζέψει τις ...ατασθαλίες. 
Καθημερινή της συντροφιά ένα Τηλεοπτικό reality.  Kάποια στιγμή παίρνει μια ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ να συμμετάσχει σε μια τέτοια παράσταση και στην κυριολεξία χτίζει όλη της την καθημερινότητα στο ΟΝΕΙΡΟ αυτό.
Δοκιμάζει το παλιό της ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ, ξεχασμένο, γοητευτικό εδώ και χρόνια αλλά με ...τρόμο ανακαλύπτει ότι δεν της κάνει... Στόχος της πλέον να αδυνατίσει.....να προλάβει τις μέρες...να ζήσει το όνειρό της.....τη συμμετοχή της στην τηλεόραση....
Το όνειρό της μετατρέπεται σε βίωμα, σε άγος, σε άγχος, σε τρόμο καθώς τα μέσα αδυνατίσματος που ακολουθεί την οδηγούν σε ένα δρόμο χωρίς επιστροφή ψυχολογικά και σωματικά....

Από την άλλη ο γιος της ο HARRY ζει το δικό του ΕΡΩΤΑ με την πανέμορφη MARION SILVER, μια σχεδιάστρια ρούχων. Μαζί χτίζουν τα όνειρα για το δικό τους αύριο. Όνειρα όμως που περνάνε στο χαλαρό από τον ευκολο κόσμο του "φτιαξίματος", της τεχνητής "απογείωσης", της μετατροπής τους σε βαποράκια σκόνης.......

Ο Δρόμος δεν έχει επιστροφή για κανέναν...........

"Όλα θα φτιάξουν......όλα θα γίνουν όπως πριν.....θα δεις......"



H ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΦΟΡΜΑ του DARREN ARONOFSKY

Ο Μεγάλος Αμερικάνος δραματουργός και σκηνοθέτης, "δεν αστειεύεται" με την τεχνική του και την αισθητική του.....!

Θέλοντας να "μιλήσει" με το δικό του ΩΜΟ, ΑΛΗΘΙΝΟ και ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ τρόπο στο Κοινό του στήνει μια "ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΗ" σκηνοθεσία που πραγματικά δεν παντρεύεται εύκολα με τα καθιερωμένα κλισέ του είδους.

Το ΜΟΝΤΑΖ του είναι πραγματικά ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ, ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ και ιδιαίτερα ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ.

Τα ΜΕΣΑ που χρησιμοποιεί είναι πολύ πρωτόγνορα και ευρηματικά για να αναδείξει αυτό ακριβώς που θέλει. Την ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ των ηρώων του.

Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ του φόρμα έχει δύο σημαντικά θέματα που ακουμπά:

  • Η ΚΙΝΗΣΗ
  • Η ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Η Κάμερα του ARONOFSKY κινείται με ιδιαίτερη ταχύτητα. Τα πλάνα του "τρέχουν" πολλές φορές για να αναδείξουν το πέρασμα του χρόνου, τα κυκλικά του πλάνα και τα travelling είναι εκπληκτικά αισθητικά καθώς αναδεικνύουν την σύγχιση και επικεντρώνουν στα πρόσωπά του.

Οι ήρωές του βρίσκονται πολύ συχνά σε κίνηση, σε πανικό, σε υπερένταση, σε αμόκ, γεγονός που αποδίδεται με απίστευτες λήψεις, με πραγματικά ανεπανάλητπες γωνίες λήψης, με μεθόδους που δύσκολα συναντάς στο μοντάζ.

Από την άλλη η κάμερα του ARONOFSKY έχει ένα "αδηφάγο" χαρακτήρα.....! Τα ΓΚΡΟ ΠΛΑΝ του είναι ΣΥΝΕΧΗ και ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ.....! Δεν είναι τυχαίο ότι ολάκερη η Οθόνη γεμίζει άπειρες φορές από ...ΠΡΟΣΩΠΑ...
Και εκεί, φορτώνει με απέραντη δυσκολία τους ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ καθώς τους "εκθέτει" στα απόλυτα μάτια του θεατή που στην κυριολεξία "ρουφάει" κάθε εκατοστό του προσώπου, της έκφρασης, της συναισθηματικής αντίδρασης.

Μέσα από το ΓΚΡΟ ΠΛΑΝ ο θεατής "διαβάζει" την ψυχολογία του ήρωα στην ταινία, αντιλαμβάνεται τη διεργασία στην ψυχή τους, νιώθει την αγωνία τους, τον ιδρώτα, το γέλιο, το κλάμα, την ελπίδα, την απογοήτευση, την αυταπάτη, το τρόμο...

Η Σκηνοθετική αυτή μέθοδος βαθμιαία εντείνεται στην ταινία ώσπου κορυφώνεται σε σημείο "αποκάλυψης" πραγματικά...





ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ των ΡΟΛΩΝ

ELLEN BURSTYN στο ρόλο της SARAH GOLDFARB

Η 68χρονη τότε Αμερικανίδα Ηθοποιός (την έχουμε δει ήδη στον θρυλικό "ΕΞΟΡΚΙΣΤΗ") είναι ανθρώπινα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ.
Η Ερμηνεία που δίνει στο ρόλο της Γυναίκας που αναζητά το δικό της ΟΝΕΙΡΟ σε κάτι που θα την βγάλει από το τίποτα, πραγματικά δεν περιγράφεται.

Έχοντας κερδίσει Υποψηφιότητα για OSCAR Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ στην ταινία, δυστυχώς δεν της δόθηκε, επίσης Υποψήφια για ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ Α' Γυναικείου ρόλου, πολλά ακόμα  Α' Βραβεία Γυναικείου ρόλου, κερδίζει την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ.

Η Υποκριτική του προσώπου της, των εκφράσεών της, της ομιλίας της, της κίνησής της, όχι απλά σε καθηλώνει, όχι απλά σε κάνει να νιώθεις να θέλεις να χωθείς στον καναπέ σου, στο κάθισμά σου, στο δικό σου σκοτάδι, όχι απλά να αναρωτιέσαι πόσο ακόμα ; πόσο ;;; 



ΠΡΟΣΕΞΤΕ τα λόγια της, τον κόσμο της, στο διάλογό της με το παιδί της το HARRY:

-Μαμά πρέπει να κόψεις τα χάπια δεν είναι καλά....!
-μα πως δεν είναι ; αφού έχασα 12 κιλά.....!
-μα θέλεις στ' αλήθεια να καταντήσεις πρεζόνι ;;
-τι λές τώρα ; βγάζω αφρούς απ το στόμα ;;
-τα χάπια δεν είναι καλά Μαμά.....! πίστεψέ με....
-Μα σχεδόν μπορώ να φορέσω το Κόκκινο φόρεμά μου Χάρρυ......! αυτό που φορούσα στην αποφοίτησή σου.....άρεσε τόσο στον πατέρα σου......! θυμάμαι πως με κοίταζε σαν το φορούσα....
-τόση φασαρία για ένα κόκκινο φόρεμα ;
-θα φορέσω το κόκκινο....! ωωωωωω μα δεν το ξέρεις ;; θα βγω στην Τηλεόραση, πήρα και ένα έντυπο πρόσκληση......!
-με δουλεύεις τώρα ;;;
-σου λέω θα λάβω μέρος σε τηλεοπτικό παιχνίδι.....! θα με καμαρώσεις στην οθόνη......με κόκκινο φόρεμα και χρυσές γόβες....
-Μαμά, θα σε σκοτώσουν τα χάπια πριν εμφανιστείς στην τηλεόραση.....!
-Είμαι κάποια τώρα Χάρρυ, όλοι με συμπαθούν........εκατομμύρια θα με δούν και όλοι θα με συμπαθήσουν.......θα τους πως για σένα και τον πατέρα σου, πόσο καλός ήταν με μας θυμάσαι ; Είναι ένας λόγος να σηκωθείς το πρωί......! λόγος να χάσεις βάρος, να φορέσεις κόκκινο φόρεμα......λόγος για να χαμογελάς......σου φτιάχνει το αύριο......τι έχω Χάρρυ ;; στρώνω το κρεβάτι, πλένω τα πιάτα.............γιατί να το κάνω ; έτσι κι αλλιώς είμαι μόνη.....! Ο Πατέρας σου έχει φύγει....τώρα έφυγες και εσύ....! δεν έχω κανέναν να τον φροντίζω......τι έχω Χάρρυ ;; Είμαι μόνη.....! είμαι Γριά........!
-έχεις φίλες μάνα.......!!
-Ωωωω δεν είναι το ίδιο.....! δεν με χρειάζονται.....! μου αρέσει όπως νιώθω......μου αρέσει να σκέφτομαι την τηλεόραση, το κόκκινο φόρεμα εσένα και τον πατέρα σου.....τώρα όταν είμαι στον ήλιο χαμογελώ......!


Μια Ηθοποιός, μια ερμηνεία, ένας σταθμός ζωής. Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα ένιωθε η HELLEN μετά από αυτήν την ερμηνεία ειλικρινά.....

JARED LETO στο ρόλο του γιου HARRY GOLDFARB

O 29χρονος τότε Αμερικανός ηθοποιός, φύση απόλυτα καλλιτεχνική καθώς εκτός από ηθοποιός ήταν και μουσικός σε διάφορες μπάντες, ερμηνεύει τον νεαρό HARRY με τρόπο ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ......!

Το "αγνό", "καθαρό" νεανικό του πρόσωπο, η αληθινή γεμάτη φρεσκάδα και νεανική τρυφερότητα, έκφρασή του, τα συναισθήματά του, οι αγωνίες, οι φυγές και οι εφιάλτες του, ο έρωτάς του, βιώνεται υποκριτικά με τρόπο πανέμορφο, αληθινό.
Χωρίς ίχνος "βεντετισμού" στην ερμηνεία του σου δίνει ένα γλυκό προσωπο σκορπώντας αισθήματα συμπάθειας. Σαν να ήταν ο δικός μας γιός, φίλος, αδελφός....





JENNIFER CONNELLY στο ρόλο της MARION SILVER

Ωωωωωω μια ακόμα νεαρή Αμερικανίδα Ηθοποιός, στα 30 της τότε, που η συγκλονιστική της ερμηνεία στην ταινία εδώ της άνοιξε τα φτερά της δημιουργίας τα επόμενα χρόνια σε μερικές εξαίρετες δημιουργίες.

Η Νεαρή και ερωτευμένη MARION, γλυκύτατη, αθώα, αφελής, αφήνεται στον ίδιο δρόμο της εύκολης "φάσης" και της τεχνητής "απογείωσης" με τον αγαπημένο της.
Και η ψυχούλα της ξεκινά το ταξίδι στον Άδη και στον εφιάλτη της εξάρτησης χωρίς γυρισμό.

Βλέπουμε με ερμηνεία που καθηλώνει, που συγκινεί πραγματικά, την CONNELLY να μαρτυρά τους μετασχηματισμούς στην ψυχοσύνθεσή της, στην συμπεριφορά της μέσα από την εξάρτησή της και τον εθισμό της στα ναρκωτικά και συμμεριζόμαστε τη προσωπική της κόλαση στην, χωρίς προηγούμενο, πορεία αυτοεξεφτελισμού της.






MARLON WAYANS στο ρόλο του TYRONE LOVE

28 χρονος Αμερικάνος ηθοποιός, που τον απολαύσαμε στη συνέχεια σε πολλές από τις ταινίες της σειράς "SCARY MOVIES".

Στο ρόλο του νεαρού αδελφικού κολλητού φίλου του HARRY ο νεαρός WAYANS είναι απλός, εξαιρετικός, εκφραστικός. Απλά καθημερινός χωρίς να υπερβαίνει τα καθημερινά και τα ρεαλιστικά 






Η ΜΟΥΣΙΚΗ της ΤΑΙΝΙΑΣ

Τη μουσική της ταινίας έχει γράψει ο Άγγλος συνθέτης CLINT MANSELL.
Γεννημένος το 1963 στο COVENTRY.
Τη μουσική στην ταινία ερμηνεύει το KRONOS QUARTET.


Η Μουσική της ταινίας, αυτή η συγκλονιστική μουσική έμπνευση που απλώθηκε στα πέρατα της μουσικής και Κινηματογραφικής σκηνής, πραγματικά στάθηκε το εφαλτήριο για να αναδειχθεί η συνθετική δημιουργία του MANSELL κοντά στον συνεργάτη του τον ARONOFSKY.

Το κλασικό μουσικό μοτίβο της ταινίας έχει τεράστια αναγνωρισιμότητα, έχει μπει ακουστικά, συναισθηματικά και μουσικά σε κάθε σχεδόν σπίτι καθώς δύσκολα συναντάς σύγχρονο μουσικό ακροατή και σινεφίλ που να μην ξέρει τη συγκλονιστική αυτή μουσική δημιουργία.





ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

Το "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ" ήταν έργο που δημιούργησε ζητήματα στα διεθνή φόρουμ του Κινηματογράφου.
Μπορεί η ταινία να μην τιμήθηκε με τα λεγόμενα κορυφαία "πρώτης γραμμής" Κινηματογραφικά φεστιβάλ, αλλά στον κόσμο των απανταχού ΣΙΝΕΦΙΛ η ταινία απέκτησε ιδιαίτερη ταυτότητα και παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, ικανή να την περάσει στα αριστουργήματα του σύγχρονου Κινηματογράφου.

Τιμήθηκε με 27 ΔΙΕΘΝΗ ΒΡΑΒΕΙΑ και 36 υποψηφιότητες, μεγάλος και σημαντικός αριθμός.

Ανάμεσά τους: Βραβείο AFI Καλύτερης ταινίας της χρονιάς, Βραβείο Α' Γυναικείου ρόλου Φεστιβαλ Στοκχόλμης, Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας Φεστιβαλ VALLADOLID 


Έχουμε "ΝΙΚΗΤΗ" λοιπόν........! έχουμε "Νικητή" που προκύπτει από "χτισμένα" όνειρα, που η ζωή αποδεικνύει, ότι πατάνε πάνω σε αξίες που συμπαρασύρουν τους ακολουθητές τους σε ένα δρόμο γεμάτο βάραθρα και χωρίς επιστροφή...














Αλήθεια..........έχουμε άραγε σκεφτεί, εμείς, οι Σύγχρονοι χρήστες του ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, αν ....διαφέρουμε σε κάτι από την ....SARAH GOLDFARB στον βαθμό εξάρτησης και υστερίας απέναντί του ;;; 
Στη θέση της Τηλεόρασης για δοκιμάστε να βάλετε λίγο τον Ηλεκτρονικό σας Υπολογιστή και το Διαδίκτυο.....!!!!!

Ναι....ναι.....για κάντε το........!!!!!! Τρομάξατε ;;;;;   ....πως είπατε ;;;;;

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα......