Γιορτινή Έκδοση του e-Magazine του CINEFIL: 4ο Τεύχος

Χριστούγεννα φίλες και φίλοι....
Ανάταση ψυχής και συναισθημάτων....

Χρώματα-Εικόνες-Νοσταλγία-Αναμνήσεις
με λίγα λόγια γιορτή

Και από μια τέτοια Μεγάλη Γιορτή, δεν θα μπορούσε να λείψει το 
"ηλεκτρονικό" περιοδικό e-Magazine του CINEFIL.

Στα δικτυακά "μανταλάκια" λοιπόν πανηγυρικά το

4ο ΤΕΥΧΟΣ


Μια λοιπόν ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ "ΕΚΔΟΣΗ"
για μικρούς και μεγάλους φίλους και φίλες
κάθε ηλικίας...

ΘΕΜΑ 

Μα ........ τι άλλο αυτές τις μέρες ;

ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ....!!!

Γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα λοιπόν...!!!


Ξεφυλλίζουμε μια σειρά από επιλεγμένες ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
που έχετε στο διάβα του χρόνου αγαπήσει, όπως αυτές κατά καιρούς τις έχουμε παρουσιάσει στο CINEFIL και όχι μόνο...




Δικό σας Φίλες και Φίλοι εδώ:





Υ.Γ. Φυσικά με την μεγάλη σας ανοχή για τις ...τεχνικές ατέλειες που πάντα θα υπάρχουν καθώς δεν είμαστε ...επαγγελματίες.


Σχόλια

  1. Καλά Χριστούγεννα Γιάννη! Χρόνια Πολλά! Εντόπισα κανά δυο ταινίες που δεν τις είχα δει και πέταξα από τη χαρά μου! Ο Χριστουγεννιάτικος Εφιάλτης όμως παραμένει στις 5 αγαπημένες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Χριστίνα......! στα 3 καλύτερά μου.......! Χαίρομαι που το χάρηκες κορίτσι μου ειλικρινά απ την καρδιά μου. Καλά Χριστούγεννα σε όλους μας.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο καταπληκτική δουλειά έκανες στο περιοδικό!!
    Πόσο ενθουσιάστηκα που συμπεριέλαβες την ταινία μικρού μήκους " Ενα δέντρο μια φορά" (είχα κάνει ένα μικρό αφιέρωμα φέτος νομίζω)
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου και ανταποδίδω τις ευχές μου για όλους σας....!
      Έχω ρίξει κλάμα ατελείωτο με το "Ένα δέντρο μια φορά" από τότε που το έβαλε η μικρή μου κόρη τότε και το είδα, άσε......
      Ευχαριστώ ψυχή μου για όλα, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. τι ομορφη η συμμετοχη σου στο περιοδικο! μπραβο! πολυ καλη δουλεια! :)
    καλες γιορτες! με υγεια και χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά για τα όμορφα λόγια σου καλή μου.....! Καλές γιορτές και σε σένα με κάθε τι όμορφο.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο