HANS ERDMANN-WERNER R.HEYMANN: ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΙ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Αγαπημένοι μας Φίλοι και Φίλες
το να προχωράς πίσω στα χρόνια της Γένεσης του Κινηματογράφου και της συγκρότησής του σε Μορφή Τέχνης με όλες του τις υποδομές, είναι σαν να έχεις μια "πνευματική σκαπάνη" με την οποία προσπαθείς να φτάσεις πίσω σε αρχέγονες καταστάσεις της μορφής αυτής έκφρασης του Ανθρώπου.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ για τον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ανέκαθεν ήταν κάτι σαν το "αλάτι" στη ζωή και στη γεύση.
Αναπόσπαστο κομμάτι της Τέχνης του, μέρος της υποδομής και του τρόπου που επιδρά και λειτουργεί ένα Κινηματογραφικό Φιλμ
Στα ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ του ΒΩΒΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, καταλαβαίνεται την ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ που είχε η ΜΟΥΣΙΚΗ σε μια ταινία.
Διάλογοι και ήχοι δεν υπήρχαν παρά μονάχα η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ της ταινίας, η οποία και κρατούσε τον θεατή δεμένο με την παρακολούθηση του Φιλμ.
Ποιοι ήταν όμως οι ΠΙΟΝΕΡΟΙ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ για τον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ;
Σήμερα θα σταθούμε σε ΔΥΟ ΣΥΝΘΕΤΕΣ που ΠΡΩΤΟΙ λειτούργησαν ώς δημιουργοί στα πρώτα ας τα πούμε soundtracks.
Και οι δύο είναι ΓΕΡΜΑΝΟΙ, και οι δύο έχουν συνδέσει το Όνομά τους με τον
ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟ και οι δύο επίσης ήταν δεμένοι με κάποιες θρυλικές δημιουργίες του μεγάλου σκηνοθέτη FR. R. MURNAU.
HANS ERDMANN
TIMOTHEOS GUCKEL
7/11/1882-21/11/1942  Έζησε 60 χρόνια
Γεννήθηκε στο BRESLAU της ΣΙΛΕΣΙΑΣ τότε στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Νυν WROCLAW POLAND)
Δεν έχουμε αναλυτικά στοιχεία για τη Βιογραφία του μήτε και Φωτογραφικό Υλικό
Γνωρίζουμε ότι έχει:
Έχει γράψει την αριστουργηματική του κλασική μουσική σε 4 ταινίες:
  • "NOSFERATU: ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ" 1922 H Mεγάλη θρυλική ταινία του FR. R. MURNAU

  • "DAS DESTAMENT DES DR. MABUSE" 1933 μια επική δημιουργία του άλλου μεγάλου θρύλου της Τέχνης FRITZ  LANG

  • "AUGUST DER STARKE" 1936 ένα αριστουργηματικό βιογραφικό δράμα του μεγάλου σκηνοθέτη PAUL WEGENER



Flash object



WERNER R. HEYMANN



14/2/1896-30/3/1961 Έζησε 65 χρόνια

Γεννήθηκε στο KONINGSBERG της ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΠΡΩΣΙΑΣ, το σημερινό KALININGRAND στη ΡΩΣΙΑ

Η Επόμενη μεγάλη κλασική μορφή στα πρώτα βήματα της ΜΟΥΣΙΚΗΣ για τον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ.

Η Δουλειά του ήταν πιο πλούσια και πιο προηγμένη από τον προκάτοχό του.

Έγραψε τη ΜΟΥΣΙΚΗ για 114 Κινηματογραφικές ταινίες, αριθμός τεράστιος για την εποχή.
Ξεκίνησε το 1926 γράφοντας τη Μουσική στο ΔΡΑΜΑ του KARL GRUNE  "DIE BRUDER SCHELLENBERG"

To 1926 συνθέτει τη μουσική για το Αριστούργημα του VIKTOR TOURJANSKY  "MICHEL STROGOFF"

Επίσης το 1926 μια ακόμα θρυλική του στιγμή γράφοντας τη Μουσική στην Μνημειώδη ταινία του FR. MURNAU   "FAUST"

Η Δουλειά του συνεχίζεται με καταιγιστικό ρυθμό σε όλο το διάστημα του μεσοπολέμου, της μεταπολεμικής εποχής και τελειώνει το 1960 με τη Μουσική του στην Ρομαντική Κομεντί του GEORG JACOBY  "BOMBEN AUF MONTE CARLO"

Μια τεράστια μουσική δουλειά που τον οδήγησε 4 φορές σε ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ OSCAR στα χρόνια: 1941,1942,1943,1945


ΟΙ ταινίες για τις οποίες προτάθηκε για το ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ήταν οι:








Αναφερόμαστε δηλαδή Φίλες και Φίλοι σε Καθαρά Κλασσικό Κινηματογράφο στα αρχικά του βήματα.

Οι δύο αυτοί Συνθέτες αποτέλεσαν τους ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΥΣ που έντυσαν με την αριστουργηματική τους μουσική τα πρώτα βήματα του Κινηματογράφου.

Σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση, διάβασα πράγματα τα οποία δεν γνώριζα. Και συμφωνώ με όσα γράφεις για τη σημασία της μουσικής σε μια ταινία.

    Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη σου βδομάδα Μαργαρίτα....!!! σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις τελευταίου μήνα

Χρυσά ζευγάρια στο Ελληνικό σινεμά (Μέρος 3ο)

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ και ....ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αντρική λάμψη στο κλασικό Χόλιγουντ (Top stars actors in classic Hollywood) Μέρος 1ο